کیف پول سازمانی اسنپ؛ راهکاری جدید برای تسهیل رفت‌وآمدهای سازمانی

کیف پول سازمانی، محصول جدید اسنپ، مناسب سازمان‌ها و کاربرانی است که از این پنل برای حمل‌ونقل پرسنل خود استفاده می‌کنند. با کیف پول سازمانی اسنپ کارکنان منتخب شما می‌توانند برای انجام سفرهای کاری خود از طریق اپلیکیشن اسنپ درخواست اسنپ داده و هزینه آن را به وسیله موجودی کیف پول سازمانی پرداخت کنند.

برای استفاده از کیف پول سازمانی ابتدا باید به پنل سازمانی اسنپ corporate.snapp.ir مراجعه و حساب کاربری سازمانی بسازید. در صورتی‌که دارای حساب کاربری در پنل سازمانی اسنپ هستید، می‌توانید از همان حساب کاربری برای استفاده از کیف پول سازمانی اقدام کنید.

 

نحوه فعال‌سازی کیف پول سازمانی اسنپ

برای استفاده از کیف پول سازمانی، ابتدا وارد پنل سازمانی خود شوید. شما می‌توانید از طریق آدرس corporate.snapp.ir وارد پنل شوید. فراموش نکنید برای فعال‌سازی کیف پول سازمانی اسنپ باید با حساب مدیریت وارد پنل سازمانی شوید.

پس از ورود به پنل سازمانی صفحه زیر را مشاهده می‌کنید.

سپس با استفاده از منوی پنل، که در گوشه سمت راست صفحه دیده می‌شود، گزینه “مدیریت کیف پول سازمانی” را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه مدیریت کیف پول سازمانی صفحه زیر نمایش داده می‌شود. برای فعال کردن کیف پول سازمانی اسنپ باید دکمه سبز رنگ “ایجاد کیف پول” را بزنید.

پس از ایجاد کیف پول، صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود. در این بخش تمامی تنظیمات مربوط به کیف پول سازمانی (مانند مشاهده موجودی کیف پول، اضافه یا حذف کاربر و افزایش موجودی آن) قرار دارد. نکته مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که موجودی کیف پول سازمانی فقط در همین صفحه نمایش داده می‌شود و این موجودی ارتباطی به موجودی پنل سازمانی ندارد. برای استفاده از کیف پول سازمانی باید از طریق دکمه سبز رنگ “افزودن موجودی” به میزان دلخواه موجودی کیف پول سازمانی را افزایش دهید. موجودی پنل سازمانی برای سفرهای درخواست شده از طریق پنل سازمانی و موجودی کیف پول سازمانی برای سفرهای سازمانی کارکنان معرفی شده توسط شما و به وسیله اپلیکیشن موبایل اسنپ است.

نحوه مدیریت کیف پول سازمانی و مشاهده گزارش مالی و سفرهای کارکنان

کیف پول سازمانی فقط برای افرادی قابل استفاده است که از طریق شما به پنل کیف پول سازمانی معرفی شده باشند. همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، شما می‌توانید از منوی سمت راست نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه اسنپی افراد را وارد و با انتخاب گزینه «افزودن» آنها را به فهرست افراد مجاز به استفاده از کیف پول سازمانی خود اضافه کنید.

همچنین در صورتی که نیاز به حذف یک کاربر از کیف پول سازمانی دارید، کافی است از فهرست سمت چپ فرد مورد نظر را پیدا و تصویر سطل آشغال را انتخاب کنید.

در قسمت “گزارش مالی” تمامی تراکنش‌های مربوط به پنل سازمانی و کیف پول سازمانی به تفکیک موجود است. در این بخش افزایش و کاهش موجودی کیف پول سازمانی به ترتیب با عبارات “افزایش موجودی کیف پول سازمانی” و “از موجودی کیف پول سازمانی شما کسر شد” نمایش داده می‌شود. همچنین صورت هزینه‌ها و افزایش موجودی پنل سازمانی هم در همین صفحه دیده می‌شود.

برای مشاهده گزارش سفرهای سازمانی می‌توانید به بخش “گزارش سفرها” مراجعه کنید. در این صفحه گزارش سفرهای انجام شده از طریق کیف پول سازمانی با عبارت “کاربر موبایل” در ستون اپراتور دیده می‌شود.

همچنین در بخش “گزارش سفرها” با کلیک روی کد هر سفر انجام شده، می‌توانید رسید مربوط به آن را روی سربرگ اسنپ دریافت کنید.

نحوه استفاده کاربر موبایل از کیف پول سازمانی اسنپ

برای استفاده از کیف پول سازمانی، ابتدا لازم است شماره موبایلی که با آن حساب کاربری اسنپ دارید در لیست افراد مجاز کیف پول سازمانی ثبت شده باشد.

لطفا توجه داشته باشید که برای استفاده از کیف پول سازمانی کاربران اندروید باید نسخه ۵.۵.۰ به بالا و کاربران iOS وب‌اپلیکیشن اسنپ را نصب داشته باشند. شما می‌توانید به Snapp.ir مراجعه و جدیدترین نسخه اپلیکیشن اندروید و وب‌اپلیکیشن اسنپ را دریافت کنید.

برای شروع ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و پس از مشخص کردن سرویس مورد نظر گزینه درخواست سفر را بزنید.

پس از قبول سفر توسط کاربر راننده، گزینه “تغییر روش پرداخت” را انتخاب کنید.

در این صفحه شما در روش‌های پرداخت هزینه گزینه “کیف پول سازمانی” را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب کیف پول سازمانی می‌توانید کافی یا ناکافی بودن موجودی کیف پول سازمانی خود را ببینید.

در صورت کافی بودن موجودی با انتخاب گزینه “پرداخت از کیف پول سازمانی” هزینه سفر از کیف پول سازمانی شما کسر می‌شود و در صورت ناکافی بودن موجودی، مسئول پنل کیف پول سازمانی باید نسبت به افزایش موجودی آن اقدام کند.

برای ارتباط با همکاران در بخش کیف پول سازمانی و پاسخ به هر سوالی با ایمیل corporate@snapp.cab در ارتباط باشید.


دانلود اپلیکیشن اسنپ:

external
external
external
external
external
external

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (13)

  • مهدي تاجیک پاسخ

    بنده ضمن عرض سلام و خدا قوت ،برای مجموعه ی شما آرزوی توفیق روز افزون مسئلت دارم چراکه خدمت شما نسبت به رقبای اصلی بسیار آسان تر و قابل دسترسی و با نرخ واقعی تنظیم گردیده، که‌ نشان از حسن توجه شما به خدمت صادقانه است و تعهد و مسؤلیت پذیری و سرعت در ارائه خدمات نشانگر مدیریت هوشمندانه ی شماست

    ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۰۹ ب٫ظ
  • مهدی پاسخ

    سلام ممنون از برنامه خوبتون

    ۲۷ تیر, ۱۴۰۰ در ۲:۴۳ ق٫ظ
  • حمید خیاط زاده پاسخ

    با سلام و خسته نباشید
    من مدیر لاجیستیک سازمان هستم و مدتی هست پنل سازمانی اسنپ رو پیاده سازی کردیم برای کارکنان.
    کارکرد خیلی خوبی داره و خروجی فایل اکسل برای اسناد حسابداری ما کفایت میکنه. فقط اگر بالانس اعتبار کیف پول سازمانی تو هر ردیف گزارش سفر ها یا گزارش مالی قرار بگیره خیلی عالی میشه ( در حال حاضر ما هر سری با فرمول های اکسل به صورت دستی بالانس رو محاسبه میکنیم).
    اگه مثل گزارش تراکنش های بانکی ؛ بالانس اعتبار ( باقیمانده اعتبار ) تو هر ردیف گزارش سفر ها یا گزارش مالی قرار بگیره خیلی عالی میشه.
    مورد دوم برای کابران مبایل هست که در حال حاضر این باگ وجود داره اگه شیوه پرداخت رو کاربر به اشتباه نقدی انتخاب کنه ؛ دیگه نمی توامند روش پرداخت رو عوض کند ( از اعتبار شخصی یا سازمانی استفاده کند) .

    ممنون

    ممنون

    ۲۱ تیر, ۱۴۰۰ در ۹:۰۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حمید عزیز سلام،
      با تشکر از پیشنهاد شما این نظر را به تیم مربوطه انتقال دادیم. امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل به شما خدمت‌رسانی کنیم. 🌷🙏

      ۱۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۱۵ ب٫ظ
  • حامد نوروزی توزانلو پاسخ

    خیلی خوبه همه جا دردسرسه، فقط یه سوال، اگه گواهینامه به خاطر یه مشکل کوچیک مشکل پیدا کنه و چند سال گذشته باشه دوباره میتونه ثبت نام کنه؟؟؟ ممنون..

    ۷ فروردین, ۱۴۰۰ در ۳:۲۵ ق٫ظ
  • سیامک پاسخ

    باتوجه به اینکه دراستان لرستان،شما فقط برای خرم ابادوبروجرد،نوشتیداسنپ دارن،،ولی خوشبختانه شهرستان دورودهم الان اسنپ داره واضافه نکردین اسمش رو،ضمنن باتوجه به اینکه درشهرستان ازنا،مسافرتهای درون شهری وبرون شهری زیاده که بجزاژانسها،تاکسی سرویس بی سیم۱۸۲۰توازنافعاله وبااینکه ماشین هم دارن،یکسره درحال درخواست راننده وماشین جهت استخدام هستن،پیشنهادمیکنم اسنپ رو،درشهرستان ازنا هم راه اندازی کنیدومطمئن باشیدباتوجه به نرخ مناسبتره اسنپ،مردم این شهربطورحتم بیشترازاسنپ استفاده خواهندکردازجمله خودم ودوستان وفامیل،باتشکرفراوان

    ۱۶ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱:۳۴ ب٫ظ
  • سمیرا حسینی پاسخ

    عالی

    ۳ اسفند, ۱۳۹۹ در ۰:۵۴ ق٫ظ
  • فلاح پاسخ

    پیشنهاد :
    یک وقتایی لازمه که آدم برای کس دیگه ای ک دم دستش نیست اسنپ بگیره ، یک آیتم بزارید شماره پلاک رو بشه براش پیامک کرد ، مثلا روی عکس پلاک بزنی دکمه ارسال اطلاعات داشته باشه

    ۳۰ بهمن, ۱۳۹۹ در ۸:۰۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      آقای فلاح عزیز سلام،
      از قابلیت «اسنپ برای دیگری» استفاده کنید تا پس از قبول درخواست سفر از سوی راننده اطلاعات و مشخصات سفر اسنپی برای مسافرتان ارسال شود.

      ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۱:۳۰ ب٫ظ
  • محمدحسین صانعی پاسخ

    باسلام و درود خدمت شما ممنونم بابت این زحمت ومسئولیت پذیری وپیگیری همه شما زحمت‌کشان واقعی
    موفق و پیروز باشید 👍🌹🌷🌹🌹

    ۲۲ بهمن, ۱۳۹۹ در ۰:۵۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      آقای صانعی عزیز،
      ممنون از اینکه همراه ما هستید.

      ۲۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۳۷ ب٫ظ
  • محمدمهدی پاسخ

    کیف پول سازمانی برای چه خدماتی قابل استفاده است؟ مثلا آیا میتوان از آن برای گرفتن وانت استفاده کرد؟ یا خدمات دیگر سوپراپلیکیشن؟

    ۱۰ آبان, ۱۳۹۹ در ۹:۲۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز،
      کیف پول سازمانی فقط برای کسانی که از پنل سازمانی برای درخواست خودرو استفاده می‌کنند، کاربرد دارد.

      ۳۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *