امکان حذف حساب کاربری اسنپ

کاربران اسنپ برای حذف حساب کاربری‌‌شان می‌توانند درخواست‌‌شان را در اپلیکیشن ثبت کنند و در یک بازه زمانی ۱۴ روزه، حساب کاربری توسط تیم پشتیبانی حذف می‌شود و نتیجه از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن متصل به حساب کاربری‌‌ به شما اعلام خواهد شد. امکان حذف حساب کاربری در حال حاضر روی نسخه‌های اندرویدی و وب اپلیکیشن اسنپ در دسترس است.

«تاکسی تلفنی»

پیش از ثبت درخواستِ حذف حساب کاربری توجه داشته باشید که:

  • با حذف حساب کاربری سوپراپلیکیشن، حساب کاربری‌تان در سرویس خودرو و سرویس اعتباری اسنپ‌پی حذف می‌شود، اما سرویس‌های دیگر از جمله غذا، سوپرمارکت و … همچنان با همان حساب کاربری در دسترس است.
  • موجودی کیف پول و تمامی اطلاعات سفرهای‌تان از جمله تاریخچه‌ی سفرها و تراکنش‌های مالی حذف می‌شوند.
  • امتیازهای اسنپ کلاب و تخفیف‌ها صفر می‌شوند.
  • امکان برگشت اطلاعات حذف‌شده وجود ندارد.

روش ثبت درخواست حذف حساب کاربری

وب اپلیکیشن و نسخه‌ی ۸.۵.۰ اندروید اپلیکیشن اسنپ به بالا: برای ثبت درخواست حذف حساب کاربری به منوی اپلیکیشن اسنپ بروید و پس از انتخاب گزینه‌ی تنظیمات، وارد بخش «امنیت حساب کاربری» شوید. در این بخش دو گزینه‌ پیش روی شماست: «خروج از حساب کاربری در همه‌ی دستگاه‌ها» و «حذف حساب کاربری اسنپ (خودرو)». با انتخاب گزینه‌ی دوم می‌توانید فرآیند ثبت درخواست برای حذف حساب کاربری را آغاز کنید.

در اولین مرحله‌ی ثبت درخواست در اپلیکیشن دلیل‌تان برای حذف حساب کاربری را انتخاب کنید. گاهی دلایل کاربران برای حذف حساب کاربری راه‌حل‌های ساده‌تر و جایگزین دارد، از جمله تغییر شماره‌ی موبایل یا خروج از دستگاه. در این بخش اگر راه‌حل جایگزینی برای هر کدام از دلایل وجود داشته باشد، توضیح آن را در اپلیکیشن خواهید دید. در صورتی‌که برای حذف حساب کاربری‌تان دلایل دیگری دارید، می‌توانید در همین بخش دلایل‌تان را بنویسید.

در مرحله‌ی بعد برای حذف حساب کاربری باید بدهی‌ سرویس اعتباری اسنپ‌پی و پرداخت‌های معوقه خود را تسویه کنید. اگر در این مرحله بدهی به اسنپ داشته باشید از شما درخواست می‌شود ابتدا مبلغ بدهی خود را تسویه کنید.
در مرحله‌ی بعد برای احراز هویت، کد تاییدی به شماره‌ی تلفن شما ارسال می‌شود. پس از وارد کردن کد تایید احراز هویت درخواست‌تان را نهایی کنید.

بعد از این مرحله از حساب کاربری سوپراپلیکیشن اسنپ خارج می‌شوید اما این به معنای حذف حساب کاربری‌تان در همان لحظه نیست. حساب کاربری شما بعد از بررسی در بازه‌ی تعیین‌شده، (تا ۱۴ روز کاری) به‌طور کامل حذف می‌شود و با ارسال پیامک نتیجه به شما اعلام می‌شود.

نسخه‌های اندرویدی پایین‌تر از ۸.۵.۰: از طریق گزینه‌ی پشتیبانی در منوی اسنپ و انتخاب گزینه‌ی «مشکلی با اپلیکیشن دارم» و «می‌خواهم حساب کاربری‌ام را حذف کنم.» از بین تیکت‌های این بخش می‌توانید درخواست‌تان را ثبت کنید.

قابلیت برگشت حساب‌ کاربری یا ساخت حساب کاربری جدید

با حذف حساب کاربری در سوپراپلیکیشن، حساب کاربری‌ در سرویس خودرو و سرویس اعتباری اسنپ‌پی، موجودی کیف پول، اطلاعات سفرها از جمله تاریخچه‌ی سفرها و تراکنش‌های مالی حذف می‌شوند و امتیازهای اسنپ کلاب و تخفیف‌ها نیز صفر می‌شوند و حساب کاربری حذف شده‌ قابل‌برگشت نیست اما کاربران می‌توانند با همان شماره‌ تلفن حساب جدیدی بسازند و دوباره از خدمات اسنپ استفاده کنند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *