شناسایی و پیگیری «انحراف از مسیر»، قابلیت امنیتی جدید اپلیکیشن اسنپ

تامین امنیت در سفرها به کمک تکنولوژی از مهم‌ترین اهداف اسنپ است. در راستای رسیدن به این هدف قابلیت تازه‌ای را برای شناسایی «انحراف از مسیر» طراحی کرده‌ایم که اکنون به صورت آزمایشی در شهرهای تهران، قم، کرج و اصفهان فعال شده است.
این قابلیت به صورت هوشمند می‌تواند انحراف از مسیر را در سفر اسنپی رصد کند و در صورت مشاهده‌ی هر مورد غیرعادی تیم امنیت سفر را به‌سرعت مطلع کند.

طی یک سال گذشته تیم امنیت و پشتیبانی اسنپ به صورت متمرکز با هدف تامین امنیت در سفرهای اسنپ قابلیت‌ها و ابزارهای متعددی را برای اپلیکیشن اسنپ طراحی کرده‌اند، از جمله مهم‌ترین آن‌ها سرویس امنیت سفر است که مجموعه‌ای از امکانات ارتباطی با تیم پشتیبانی و امنیت سفر را فراهم می‌کند. تماس مستقیم و ارسال پیام فوری به تیم امنیت سفر، امکان به اشتراک گذاشتن مشخصات سفر و تماس مستقیم با اورژانس از جمله امکاناتی است که به واسطه‌ی سرویس امنیت حین سفر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

با اضافه شدن قابلیت رصد انحراف از مسیر می‌توان گفت امکانات و ابزارهای اپلیکیشن اسنپ برای امنیت سفرها به سطح استانداردهای بین‌المللی تاکسی‌های اینترنتی رسیده است و تمامی راهکارهای تکنولوژیکی که دیگر سرویس‌های مشابه در دنیا برای امنیت سفر کاربران‌شان فراهم کرده‌اند در این اپلیکیشن نیز وجود دارد.

الگوریتمی که برای این قابلیت نوشته شده است روبه‌بهبود است و در حال حاضر به‌صورت آزمایشی در حال رصد سفرهاست و به مرور با دقت بالاتر می‌تواند تمامی موارد غیرعادی در سفرهای اسنپی را شناسایی و به تیم امنیت اسنپ گزارش کند. در این مرحله تیم امنیت سفر با برقراری ارتباط با مسافر وضعیت سفر را بررسی می‌کند و تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت و رسیدن شما به مقصد را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (153)

  • اخلاقی پاسخ

    عالی

    ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۵۲ ب٫ظ
  • محمد جواد پاسخ

    سلام و عرض ادب و احترام به بزرگترین ناوگان حمل و نقل مسافر داخل شهری ایران، استپ، چه از نظر تعداد راننده، چه از نظر تعداد درخواست سفر، میخواستم به یک نکته اشاره کنم، در خصوص قیمت گذاری سفر در اسنپ، در بعضی اوقات کرایه های اسنپ بسار مناسب هست هم برای راننده هم برای مسافر، ولی بعضی اوقات بسیار ارزان و خنده دار می‌شود که باعث می‌شود که مسافر وقتی درخواست سفر می‌کند هیچ راننده ای سفر را قبول نمی‌کند و آنها که وارد هستند مثل بنده اول گزینه عجله دارم را میزنم بعد دوباره باید صبر کنم و می‌دانم این کرایه خیلی کم است و هیچ راننده ای سفر را قبول نمی‌کند دوباره مجبورم من مسافر برای متعادل سازی قیمت بی انصاف که اسنپ داده از گزینه توقف در سفر استفاده کنم در حالی که اصلا قصد توقف ندارم ولی مجبورم به خاطر تنظیم کرایه منصفانه استفاده کنم و دوباره درخواست بدم اینبار راننده قبول می‌کند و سفر انجام می‌شود، حالا خیلی از مسافر ها نمی‌دانند که چه باید بکنن و حاضر هستن کرایه معقول بدهند ولی اسیر شده و ناچار از تاکسی های دیگر اینترنتی استفاده میکنند، حالا از شما برنامه ریزان محترم خواهشمند است یک ترتیبی بدهید که حداقل برای آن راننده هم صرف بکند که این مسیر رو برود و مسافر هم راضی باشد، در بعضی سفرها و مواقع کرایه ۴۵۰۰ تومنی می‌دهد اسنپ خوب حالا راننده اگر سفر راقبول کندتا مبدا بیاید و تازه منتظر مسافر بماند خودرو را با این هزینه گران سوخت خاموش کند تا مسافر عزیز تشریف بیارید بعد دوباره استارت بزند مسیر را برود معلومه اصلا صرف نمیکنه لطفا رسیدگی کنید، باز در پایان از این برنامه اسنپ تشکر و قدر دانی میکنم

    ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۰ ق٫ظ
    • محمدی پاسخ

      سلام به احتمال زیاد شماره راننده هستید،
      چون قیمت ها اونجوری که شما می‌فرمایید پایین نیست، وخیلی وقتها هم بوده که به شخصه به خاطر بالابردن قیمت از اسنپ استفاده نکرده ام و حتی کرایه مسیر ۱/۵ برابر تاکسی تلفنی در همان مسیر بوده است!

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۴ ب٫ظ
    • مهدی پاسخ

      سلام.
      شما نفست از جای گرم در میاد.
      قشنگ معلومه که راننده هستی و داری از جانب مسافر پیام میزاری

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۳۲ ب٫ظ
  • ابرهیمی پاسخ

    سلام
    به نظرم یه نکات مثبت و منفی وجود داره یا حداقل به شخصه باهاش مواجه شدم
    کاش میشد برای سفرهای روزانه در یه مسیر مشخص هم خدمات داشتید که مشابه سرویس روزانه با قیمت مناسب‌تر باشه.

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ب٫ظ
  • علی جمالیان پاسخ

    سلام من قبلا اسنپ موتور بودم و موتور را فروختم و رفتم ماشین خریدم و رفتم تغییر کاربری دادم و به ماشین تبدیل شدم و الان بعد از یکسالی که با اسنپ ماشین بودم و ماشین را فروختم و موتور خریدم که میخوام دوباره تبدیل به اسنپ موتور بشم ولی پشتیبانی اسنپ میگه که فقط یکبار انجام میشه که متاسفانه خیلی این مسئله اشتباه است و اینکه به من موقع تغییرکاربری نگفتن که فقط یکبار انجام میشه.که امتیاز بالایی هم داره اگه میشه با درخواست اینجانب موافقت کنید ممنون
    شماره اسنپم XXXXXX

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علی عزیز سلام،
      خیلی ممنونیم که ما را در جریان این مشکل گذاشتید، این موضوع توسط همکارانمان پیگیری می‌شود و آن‌ها با شما تماس می‌گیرند.
      سپاس فراوان🙏

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۳۰ ب٫ظ
  • مریم پاسخ

    همه چیز عالی، فقط خسته نباشید و تشکر فراوان برای شما و رانندگان محترمتون.

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۵۱ ب٫ظ
  • آتش پاسخ

    به راننده ها تاکید بشه از مسیر پیشنهادیه خود اسنپ و نقشه نشون میده برن و یا مسیر پیشنهادیه مسافر
    نه یه مسیر بخاطر نزدیک بودن یا دور زدن ترافیک از میان بُر و اینچیزا
    چون موجب نگرانی و ترس مسافر میشن و این بی اعتمادی به اسنپ رو ایجاد میکنه
    ممنون

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ
  • ثریا پاسخ

    سلام و خسته نباشید به تیم اسنپ
    این ویژگی فوق العاده است، باعث آرامش خاطر میشه عالی اجرا بشه. تا اینجا هم سفر امنی داشتم و کلاخیلی عالیه که اسنپ هست.

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۷:۳۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ثریای عزیز سلام،
      از اینکه همسفر همیشگی ما هستید سپاسگزاریم 🙏🌷

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۲۱ ب٫ظ
  • سامان پاسخ

    سلام، گاهی سفر ۵ دقیقه ای رو باید بالای ۱۰ دقیقه منتظر مسافر شد خدایی تایم انتظار خیلی زیاده متاسفانه برخی مسافران رعایت نمیکنن ، کاش افرادی که میگن کرایه اسنپ زیاده یه روز با ماشین خودشون اسنپ کار کنن، ببینن که آیا خودشون حاضرن با اون قیمتا مسافر جابجا کنن !

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۷:۰۹ ب٫ظ
  • حسن پاسخ

    جالبه از فرودگاه بجنورد تا منزل قیمت میاد بیست هزار تومن. از دم درب فرودگاه تا منزل مبلغ میاد پنج هزار و پانصد تومن. فاصله بین سالن فرودگاه تا دم درب چهارصد متر چه جوابی دارین جز اینکه هر کی سوار هواپیما میشه پولداره باید اضافه بده

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۲۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حسن عزیز سلام،
      قیمت‌گذاری در اسنپ متاثر از چند فاکتور است. موارد زیر عوامل اصلی مشخص شدن قیمت پایه سفر محسوب می‌شوند:

      ورودی سفر
      مدت زمان سفر
      مسافت سفر
      در کنار قیمت پایه یک عامل دیگر وجود دارد که در افزایش یا کاهش قیمت سفر تاثیر مستقیم می‌گذارد:
      میزان عرضه و تقاضا
      مواردی مثل شرایط جوی، ترافیک، ایام خاص، طرح ترافیک از در منزل و … بر کاهش یا افزایش میزان عرضه و تقاضا و به تبع آن قیمت پایه سفر تاثیر می‌گذارد. تاثیر این موارد بر کرایه‌ها موقتی است و با تغییر شرایط قیمت هم تغییر می‌کند. در مورد جزئیات ساختار قیمت‌گذاری لطفا مطلب زیر را بخوانید:
      https://snapp.ir/blog/pricing-system/

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۵۶ ب٫ظ
  • رضا پاسخ

    از این که به امنیت مسافران اهمیت میدهید جای تقدیر وتشکر دارد ولی بهتر است در هنگام استخدام رانندگان مدارک وضمامت های بیشتری را بخواهید که این کار به سادگی امکان پذیر است

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۱۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رضای عزیز سلام،
      اسنپ تایید صلاحیت همه‌‌جانبه‌ی کاربران راننده‌ی خود را به پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا سپرده‌ است. اطلاعات فرد متقاضی، پس از اتمام مراحل ثبت‌نام و ارائه‌ی مدارک، در پرتال مشترک اسنپ با ناجا بارگذاری می‌شود. ناجا سوابق متقاضی را از طریق شماره‌ی ملی بررسی می‌کند و نتیجه‌ی استعلام (تایید یا عدم تایید صلاحیت) به اسنپ اعلام می‌شود.
      برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره مطلب زیر را بخوانید:
      https://snapp.ir/blog/safety-solutions/

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۳۵ ب٫ظ
  • سام پاسخ

    واقعا راست میگه از مخارج ک بگذریم ولی حداقل به حقوق رانندگان زحمت کش هم توجه بشه.ممنون میشم اگه رسیدگی بشه.

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۰۴ ب٫ظ
  • عبدالباعث نسیمی پاسخ

    خیلی عالیه لفا تمام نقاط کشوروهم اصافه ممنون

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۰۳ ب٫ظ
  • امیر نظری پاسخ

    سلام وعرض ادب خدمت تمام کارکنان اسنپ امیدوارم که همیشه موفق تر از امروزتان باشید.
    از ۹۰درصد از راننده های عزیز راضی هستم وانشاالله که همه راضی باشن تنها مشکلی که هست وقتی ی خورده بار یا یکی دو تا چمدون هست مسافری که درخواست اسنب داده میخواد بره ترمینال یا فرودگاه با برخورد رانندهای عزیز باید اسنپ بار بگیره یا اینکه مبلغ اضافه ای باید پرداخت کنه امیدوارم دراین راستا هم برسی لازم صورت بگیره
    ممنون از اسنپ و کارکنان اسنپ 🙏🙏

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۰۱ ب٫ظ
  • رضا۸۵ پاسخ

    امکانات برنامه اسنپ روز به روز بهتر میشه. خداقوت. من بعنوان مسافر فکر میکنم گاهی نرخ کرایه های اسنپ برای راننده ها به صرفه نیست. خیلی وقتها خودم احساس میکنم خیلی کرایه کمتر از چیزی که باید باشه پرداخت میکنم. متاسفانه در برنامه اسنپ هم گزینه ای بعنوان “انعام” برای پرداخت مبلغ اضافه به راننده وجود نداره که بشه برای تشکر از رانندگی خوبش پرداخت کرد. لطفا این گزینه رو به برنامه اضافه کنید.

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۵۹ ب٫ظ
  • مسعود پاسخ

    سلام .اگه بشه تعداد مقصد منتخب رو بیشتر کنید خیلی خوب میشه..و لطفا درگاه بانک نور رو هم در قسمت تسویه در لحظه اضافه کنید ..با تشکر از برنامه خوبتون..

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۵۶ ب٫ظ
  • هادی اسدی پاسخ

    با سلام
    واقعن حرف ندارید ولی ما هم میخوایم که تو شهر مون اسنپ داشته باشیم خسته شدیم از تاکسی داخل شهری در تهران شهرهای دگ استفاده میکنیم ولی این امنیت و سفر خیالت راحت رو ما هم میخوام تجربه کنیم تو شهر خودمون این بزرگ واری در حد مردم ما هم کرده هم به اقتصاد جوانان بیکار و امنیت سفر ما توجه کنید جوانی هستم که سابقه همکاری و مسافر بودن یا شما تجربه کردم در تهران داشتم که هیچ ایرادی نمیشه گرفت به اسنپ واقعن جز این مورد که شهرستان میاندواب پتانسیل بالای در مورد همکاری و سفر هاش خواهد داشت بنده نیز هر گونه کمکی باشد دریغ نخواهم کرد

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۴۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      هادی عزیز سلام،
      امیدواریم به زودی بتوانیم در شهر زیبای میاندوآب به شما کاربران عزیز خدمت‌رسانی کنیم.
      سپاس فراوان از همراهی شما 🙏🌷

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۰ ب٫ظ
  • علیرضا پاسخ

    با سلام
    برای پرداخت اعتباری هی راننده ها میگن اعتباری نزنید یا کارت به کارت کنید و دلیلش هم میگن اسنپ فردا پول رو به حساب میریزه، لطفا این موضوع رو به راننده ها تذکر بدید که نکنن
    ممنون از تیم اسنپ

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۳۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علیرضای عزیز سلام،
      قابلیت تسویه حساب لحظه‌ای برای کاربران راننده‌ی عزیز فعال شده است، لطفا این موارد را در تماس با پشتیبانی یا گزارش پایان سفر به ما اطلاع دهید.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم 🙏🌷

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۱ ب٫ظ
  • سعید عیسی زاده پاسخ

    سلام.لطفا امکان پرداخت انعام رو هم به اسنپ اضافه کنید، چون اوبر در امریکا همچنین امکانی رو داره که به غیر از امتیاز به راننده ،میشه مبلغی هم اضافه به اندازه دلخواه به عنوان انعام به رانندگانی که رضایت بیشتری ازشون هست رو داد.
    با تشکر ازتیم اسنپ

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۲۹ ب٫ظ
  • حمیدرضا پاسخ

    سلام وقت بخیر به تمامی همکاران خودم در اسنپ در مجموعه پشتیبانی و رانندگان لطفا هزینه کرایه ها رو بر اساس پیک ترافیک و ساعت و شلوغی بسنجید و کرایه ها رو یه تکون بدید وقعا همه چی گرون شده و صرف کمی داره بخدا من یه مسیر رو دو ساعت و نیم رانندگی کردم فقط ۸۰ تومن که با کمسیون ۶۷ تومن به خودم رسید و در اخر این که روی صحبتم با تمامی مسافران عزیز هست که ما دوست داریم بهترین کیفیت سفر رو به شما ارائه بدیم حداقل ناراحتی بیرونتون رو سر ما خالی نکنید همون خسته نباشید که میگید کلی به ما روحیه میدید با تشکر

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۲۷ ب٫ظ
  • مهدی پاسخ

    قیمت ها واقعا به صرفه نیست برای راننده ها. مسیری که یک ساعت و سی و پنج دقیقه توی ترافیک رفتم پنجاه و پنج هزار تومان بود. ترافیک استهلاک آلودگی و هزینه های وحشتناک بنزین روغن انت لوازم یدکی بیمه و ..‌. اصلا نمیصرفه
    من شرایط مردم رو درک میکنم ولی یه پراید فقط پول بنزین روغن و لوازم مصرفی ماهیانش حدود ۴ملیون تومن هست که توی این ترافیک نمیشه درآورد

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ
  • Kaveh karamad پاسخ

    سلام….شاید جز قدیمی ترین مشتریان اسنپ هستم..
    کمتر دیدم راننده اسنپ آن را شغل خود بداند…همه آن راه شغل نمی‌دانند چون شغل نیست به همان اندازه به اصول را رعایت نمی‌کنند..همانگونه که رانندگان باید در این کار حرفه ای شوند..و مشتری مدار باشند..به همان اندازه باید مسافرین هم از حد حقوق قانونی وانسانی خود پا فراتر نگذارند…مسافر میهمان است..راننده میهماندار..وباید هردو آموزش ببیند وانسانی ومحترمانه بر خورد کنند…اسنپ موظف است از طریق دنیای رسانه به مشتریان..ودر کلاس های پذیرش به رانندگان آموزش دهند…در ثبت نام ها برای پذیرش راننده دقت کنید..و دارای قوانین و مقررات پذیرش باشید….

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ
  • فاطمه پاسخ

    سلام
    چندروز پیش ما درخواست اسنپ کردیم ایشون آمدم و چندتا خونه جلوتر رفته بودن ما مریض داشتیم که بنده خدا اصلا نمیتونست راه بره چون بیماری ام اس داشت و از راننده خواستیم که مقداری دنده عقب بیان ولی ایشون این کارو نکردن وبه ماگفتن اگه ناراحتی کنسل کنی این کارایشون اصلادرست نبودوماباکلی مشکل این بنده خدا روتادم ماشین بردیم لطفادراین مورد تذکربدهید

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۱۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      فاطمه عزیز سلام،
      از اینکه تجربه ناخوشایندی داشتید متاسفیم، لطفا این موضوع را در تماس با پشتیبانی یا گزارش پایان سفر ذکر کنید تا بتوانیم مورد را پیگیری کنیم.
      سپاس فراوان

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۸ ب٫ظ
  • امیرحسین پاسخ

    سلام این قابلیت رو باید خودمون فعال کنیم؟

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امیرحسین عزیز سلام،
      این قابلیت اکنون به صورت آزمایشی در شهرهای تهران، قم و کرج فعال شده است.

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۹ ب٫ظ
  • میثم پاسخ

    عالی

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۱۰ ب٫ظ
  • حسن ص پاسخ

    بزرگوار مبلغ کرایه‌ها پایین هست و این انصاف نیست. لطفا رسیدگی کنید.

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۸ ب٫ظ
  • قاسم پاسخ

    سلام بعضی ساعتها اینو قیمت رو پایین می زنه و راننده‌ای قبول نمیکنه و ما تو خیابان معطل میشیم

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۷ ب٫ظ
  • سید حسن حسینی پاسخ

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دست اندر
    کاران اسنپ
    من سفر های زیادی را با اسنپ داشتم ،بیشترین مشکل
    که داشتم
    مسیر یابی نادرست بوده ، راننده های اسنپ که براساس لوکیشن اسنپ میده به مبدأ میروند
    امید وارم این مشکل حل بشه
    حالا که برنامه به این خوبی درست کردین
    یه کم بیشتر رو نقشه کار کنید

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۷ ب٫ظ
  • Mohsen پاسخ

    باسلام
    لطفا تخفیف های اسنپ رو مثل قبل بصورت کد تخفیف برای سفرهای داخلی ارسال فرمایید
    من ۱ماه گذشته حدود ۱۵۰۰ اسنپ گرفتم
    فقط میبینم تخفیف داروخانه و روانپزشک و ازین قبیل توی اپ میاد
    من نیاز به این ها ندارم، و اصلا نمیتونم استفاده کنم

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۵ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    باسلام وخسته نباشید..وتشکر
    بنظرمن اگه تماس اینترنتی هم دراسنپ بودخیلی خوب میشد.چون وقتی شارژ نداری زنگ بزنی لاعقل بتونی ازاین طریق باراننده تماس بگیری…بازهم متشکرم

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      در حال حاضر شما می‌توانید از قابلیت چت داخل اپلیکیشن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب زیر را بخوانید:
      https://snapp.ir/blog/in-app-chat/

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۶ ب٫ظ
  • سجاد پاسخ

    هزینه سفر ها بر چه اساس تعیین میشود؟
    گاهی اوقات با اختلاف زمانی یک دقیقه هزینه سفر بیشتر میشود!!

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سجاد عزیز سلام،
      به طور کلی قیمت‌گذاری در اسنپ پویاست و به عنوان اهرمی برای متعادل کردن عرضه و تقاضا عمل می‌کند. اسنپ، به عنوان یک رابط کاربری بین مسافر و راننده، وظیفه دارد رضایت هر دو گروه را در نظر بگیرد. متعادل کردن عرضه و تقاضا به این معنی است که کاربران مسافر بتوانند درخواست خود را با موفقیت ثبت و در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد برسند و کاربران راننده بتواند با دریافت درخواست سفر به کسب درآمد بپردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عوامل موثر در ساختار قیمت‌گذاری به لینک زیر بروید:
      https://snapp.ir/blog/pricing-system/

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۸ ب٫ظ
  • مصطفی پاسخ

    با سلام
    بنده پیشنهاد میکنم گزینه رزرو سفر رو هم اسنپ در نظر بگیره برای ساعتهایی که ممکنه خودرو اسنپ وجود نداشته باشه مثلا ۳ شب
    از قبل رزرو بشه کرد با راننده تا خیالمون راحت باشه برای اون ساعت خاص

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۱ ب٫ظ
  • شهناز پاسخ

    سلام. با توجه به اینکه مسیر من همیشه از بزرگراههاست، لازم است که کمربند ایمنی را ببندم ولی تقریبا همیشه کمربند در دسترس نیست. مگر بیرون بودن کمربند چه ضرری دارد،نشستن در صندلی عقب در بزرگراهها خطر دارد. لطفا اقدام کنید.

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۷ ب٫ظ
  • امیر پاسخ

    متاسفانه و شوربختانه برخورد اکثر مسافرها با رانندگان اسنپ خوب نیست و چنان برخورد میکنن که انگار از دماغ فیل افتادن .‌‌‌‌…ما راننده ها اکثرا لیسانس و فوق لیسانس و دکترا داریم و از بد سرنوشت اینجا به پناه آمده ایم .(در کل دم اسنپ گرم که باز هم این بستر رو فراهم کرده )

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۶ ب٫ظ
  • مجتبی پاسخ

    سلام شما اگر مشکل مسیریاب ها را برطرف کنید خیلی خوبه مسیر یاب ها بعضی مناطق تهران و کرج جی پی اس ندارد

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۵ ب٫ظ
  • حسن رستمی پاسخ

    درود بر شما عزیزان مسئول وکار بران عزیز وراننده های بسیار خواص واقعاً امنیت سفر مهم است،امید که با توجه به مقررات اسنپ. همه ما آن را در نظر داشته باشیم،چون همه نیاز مند یک مقررات هستیم،خلاف مقررات باعث سر درگمی همه هستن،

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ
  • امیر خان پاسخ

    خیلی عالیه، ممنون. البته خودم تجربه‌ی بدی در سفرهام با اسنپ نداشتم اما برای خانم‌ها و بالاخص کودکان این خیلی حیاتی و مهم هست و جای تشکر داره واقعاً.

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امیر عزیز سلام،
      فراموش نکنید که طبق قوانین اسنپ افراد زیر ۱۸ سال تنها با حضور یک فرد بزرگسال می‌توانند از اسنپ استفاده کنند.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم 🙏🌷

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۴ ب٫ظ
  • تاجیک پاسخ

    سلام
    ای کاش اسنپ محدوده جاده خاوران و شهرک های صنعتی را هم تحت پوشش میداد.

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۸ ب٫ظ
  • محمد خانی پاسخ

    دو قدم راه دو تومن میگیرین یکم ارزون کنید ناموسا

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۲ ب٫ظ
  • سودابه محمدی پاسخ

    درود بر شما
    و سپاسگزارم از امنیتی که برای عموم در نظر میگیرید
    خوشبختانه طی این سالها همیشه از سرویس دهی اسنپ راضی بودم
    طرح بسیار عالی که مورد استقبال عموم قرار گرفته
    سپاس

    ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۳۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سودابه عزیز سلام،
      جلب رضایت شما افتخار ماست.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم 🙏🌷

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۵ ب٫ظ
  • پارسا پاسخ

    سلام و عرض ادب بنده بسیار از تیم حرفه ای اسنپ متشکرم و برنامه اسنپ همه کاربرد رو داره به غیر از دو مورد که آن هم مهم نیست این است که پرداخت در داخل خودرو یعنی پرداخت با دستگاه پوز رو نداره اگر این مورد رو داشت بسیار خوب میشد که این مورد هم برطرف میشه مورد دوم این هست که نقشه مکان های درست را نشان نمی دهد و امیدوارم این مشکل ها برطرف بشوند با تشکر از تیم ماهر و حرفه ای اسنپ

    ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      پارسای عزیز سلام
      ممنون از همراهی و همدلی شما. درباره پرداخت با دستگاه پوز باید بگوییم که این کار خلاف قوانین اسنپ است، زیرا امکان رصد آن توسط اسنپ و درنتیجه امکان پشتیبانی از آن وجود ندارد. بهترین و راحت‌ترین شیوه پرداخت، به‌صورت آنلاین است. پیشنهاد شما درباره بهبود نقشه را هم حتما به تیم کاردرست نقشه اسنپ منتقل می‌کنیم.

      ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۶ ب٫ظ
      • شرفی پاسخ

        باسلام کاملا بااین نظرموافقم

        هربار درخواست دادم مبداویا مقصد دقیق نشون نمیده

        ۱۴ آذر, ۱۴۰۰ در ۸:۵۷ ق٫ظ
      • فریبا پاسخ

        سلام من راننده ام متاسفانه قیمت بعضی سفرها خیلی پایینه جوری که مسافر اگر خودش پیاده بره تا سر خیابون و سوار ماشین بشه و سر کوجه مقصد پیاده بشه بازم گرونتر درمیاد براش واقعا بر چه اساسی الان باید سفر ۶ تومنی وجود داشته باشد بنزین که به هفته نمیرسه یه قاب چراغ راهنما بیست هزار تومنه من ۳ تا سفر برم که اون جبران کنم بعد امان از مسافرا که متوجه نمیشن وقتی اماده ای و منتظر جلو در ایستادی باید اسنپ بگیری نه اینکه راننده بیاد ۱۰ دقیقه منتظر بشه تا شما آماده بشی

        ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۳ ب٫ظ
  • صنم حیدری پاسخ

    سلام امنیت سفر اسمش روش یعنی از طرف شما باید امنیت داشته باشیم من چتد شب پیش سفری گرفتم و راننده مسیری رو رفت که مسیر مقصد من نبود و جاده پرت و بسیار تاریک و خلوت بود که من به شدت ترسیده بودم و میگفتم اقا این مسبر چرا اومدین میگفت نه درست در حالی کی من مسیر را میدونستم اشتباه تماس با همسرم گرفتم براش لوکیشن دادم نگاه کنه ایشون نگران شدن و ترسیدن و پشت تلفن عصبانی بودن که تو رو کجا داره میبره تو این لحظه من برای همسرم فرستادم چکار میتونه بکنه اگه راننده قصد و نیست دزدیدن من رو داشت و نهایتا گوشیمو ازم میگرفت پرت میکرد از پنجره بیرون کی منو پیدا میکرد؟کی پاسخگو؟من هنوز که هنوز نتونستم ترس اون شب و فراموش کنم و اون شب تا صبح فقط کابوس دیدم و از خواب پریدم و ناله میکردم امنیت یعنی همیشه همه جا هر لحظه از طرف شما و پلیس

    ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      صنم عزیز سلام،
      بابت این اتفاق و احساس ترسی که داشتید از شما عذرخواهی می‌کنیم. تلاش ما این است که از چنین تجربه‌هایی جلوگیری کنیم و این فیچر نیز با همین هدف راه‌اندازی شده. در حال حاضر نیز شما می‌توانید در صورتی که به هر دلیلی احساس ناامنی کردید، از طریق سرویس امنیت سفر با کارشناسان حرفه‌ای ما در تماس باشید. کارشناسان امنیت سفر اسنپ تا رسیدنتان به مقصد همراه شما خواهند بود.

      ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۲۶ ب٫ظ
    • امیر پاسخ

      آخرش رسوندتون یا نه؟

      ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۶ ب٫ظ
  • ابراهیم علی بلندلو پاسخ

    سلام
    به نظر من اسنپ بسیا ر خوب هست وکرایش نسبت به تاکسی وپیک بسیار خوب هست
    اسپ باکس بهتره ولی چون کم هست یه خورده با تاخیر پیدا میشه ومیاد
    ممنون از عوامل اسنپ

    ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۸:۲۷ ق٫ظ
    • الیاس پاسخ

      باسلام…میخواستم از اسنپ تشکر کنم … آقا از وقتی اسنپ اومد ما راحت شدیم… کرایه ها مشخص… راننده مشخص…مسیر مشخص… ساعت آمدن و رسیدن مشخص..آقا عالیه.. عالیه… فقط به نظر بنده… یکی اینکه ماشینهای داغون را بیرون کنید..ودوم اینکه اکثر راننده ها .. بعداز حرکت به خاطر صرفه‌جویی ..جی پی اس..را خاموش میکنند..و هی از مسافر می‌پرسند ..کدوم طرف برم… مسافر بدبخت هم هی باید بگه..برو راست..برو چپ…ولی به جز این دوتا موضوع…اسنپ عالیه.. عالیه… عالی

      ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۱ ب٫ظ
  • Sadegh پاسخ

    اسنپ عالیه
    واسه شهر ایلام اسنپ وانت رو اضافه کنید👍👍

    ۱۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ
  • مسعود پاسخ

    پرداخت نقدی کاملا اشتباه است.
    پیشنهاد میکنم فقط پرداخت اعتباری باشد.
    به مسافری که حساب اسنپش شارژ مجازی ندارد اجازه درخواست سفر ندهید.
    اسم مسافر آقاست ولی خانم سوار میشه یا برعکس.
    مسافر از روی مبل خونه لوکیشن میزنه!
    هنوز لوکیشن مبدأ لود نشده توو مسیریاب زنگ میزنن که آقا کجایی خیلی دیرم شده،خب عزیزم من چه میدونم کجام،بذار من ببینم تو کجایی که بیام.بعد میرسی به مبدأ مسافر پیام میده الان میام!
    راننده مدت طولانی منتظر میمونه طرف یواش یواش میاد(با حجم زیادی از بار و وسایل خِرت و پِرت) سوار میشه غُر میزنه که چرا دو سه تا پلاک رفتی جلوتر؟!خب عزیزم باید بغل پارک کنم خیلی زود میای بیرون از خونه ت منم یه ربع وایستم وسط کوچه از ماشینا فحش بخورم؟
    گیری کردیم بخدا.

    ۱۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۴ ق٫ظ
    • مهدی پاسخ

      سلام!
      ولی به نظرم پرداخت نقدی باید باشه.
      همیشه که نمیشه کیف پول اسنپ رو شارژکرد.

      ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۵ ب٫ظ
    • مجتبی پاسخ

      سلام آقا مسعود شما در این موارد درست میگی . ولی خیلی از همکارای شما سه تا چهارراه مونده به خونه میزنه اسنپ شما رسید من خودم گرمای تابستون برای اینکه همکار شما زد اسنپ ریید زیر افتاب واستادم تا ایشون دوتا چداغ قبل تر تو خ آزادی برسن!! من اگه میخواستم ۱۰ دفیفه وایسم ماشین یا تاکسی سوار میشدم. یه موضوع دیگه همکارای شما وقتی براشون مسافررپیدا میشه اینقدر رد میکنن سفر رو تا دچار افزایش بشه و بعد قبول میکنن . ۱۰۰۰۰۰ بار برای من اتفاق افتاده عجله داشتم و نقشه هم زده که مثلا ۵ تا ماشین نزدیک شما هستن ولی همه با هم رد میکنن که کرایه بیشتری بگیرن . اینه برادر من
      گیری کردیم بخدا ….

      ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۳ ب٫ظ
    • رضا پاسخ

      اخ گفتی کاملا حرفات درست بود🤦‍♂️

      ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۴۲ ب٫ظ
    • محسن پاسخ

      افرین قشنگترین حرف رو زدی،بزرگترین مشگل اسنپ همینه،ممنون.

      ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ
    • رضا پاسخ

      سلام آقا مسعود
      دقیقا همین است و اکثرا مسافرها اینطور هستند و حتی برخی مسافرها بعد از پیاده شدن می گویند ‌که پولمان کم است و …و ما مجبوریم که بی خیال شویم و یک موضوع دیگر که بعضی از مسافرها وقتی می رسی به مقصد و اعلام می کنی و حتی تماس می گیریم که ما در لوکیشن هستیم سفر را کنسل می کنند ما بجز مسافت و زمان هزینه تلفن هم دادیم ولی همه چیز از بین می رود امیدوارم اسنپ برای این گونه مسافرها حداقل میتونه تا یکساعت سرویس نده و این کار ا انجام بده

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۷:۱۵ ق٫ظ
  • آقا سید پاسخ

    سلام به همگی

    متاسفانه خواسته های زیادی از رانندگان زحمت کش وجود دارد
    من بیشتر درخواست‌ها وشکایات رو خوندم اما هیج جا ننوشته بود تعداد سرنشین مجاز برای خودرو پراید بغیر راننده سه نفر هست اونم هر کدوم حداکثر صد کیلو وزن
    نکه چهار نفر هرکول میشینن تازه کلی هم بار و وسایل دارن
    بعد هم ناله میکنن که کرایه ها گرونه
    تاحالا رفتین یه جفت کمک فنر دوگانه بخری
    هشتصد هزار تومان قیمتشه اونم جنس معمولی اجرت تعویضش دویست پنجاه تومن
    ماهی سی لیتر بنزین داریم که نرسیده به هفته تموم میشه
    دیسک وصفحه با اجرتش ۱۵۰۰ هست
    لنت با تعویض دویست پنجاه
    روغن فیلتر با تعویض سیصد
    خرج ماشین بکنار راننده برا خیرات که نمیاد کار کنه اونم مخارج داره
    از طرح ترافیک بگم یا آلودگی از گیر دادن افسر بگم یا ترافیک های سه ساعته همت وحکیم
    از پا دردو کمر درد بگم یا سر درد آخر کار

    ولی با همه این مشکلات دم همه اون مسافرانی گرم که وقتی میان تو ماشین با لبخند میگن سلام خسته نباشی
    هیچ وقت غر نمیزنن چنان گرم صحبت میکنن که راننده از گرونی و خستگی یادش نمیاد
    ما اکثر راننده ها توقع نداریم نقدی پرداخت کنین اتفاقا به نفعمون هست آنلاین پرداخت کنید چون نه پول خرد داریم نه دستامون آلوده میشه
    ما راننده ها کرایه تعیین نمی‌کنیم خیلی وقتها شده که خودم توقف در مسیر هم نخواستم چون مسافرم خیلی باحال بوده
    خیلی وقتها شده صدای گریه بچشو داد بیداد کردن پای تلفنشو محکم بستن درشو و کلی چیز دیگرم تحمل کردیم و صدامون دز نیومده

    امتیاز برامون مهمه اما نه به هر قیمتی
    اگر میبینینن خیلی باهاتون راحتیم دلیل بر چیزی نیست شما مسافران به مانند خانواده و ناموسمون هستین فکر نکنید راننده مشکل اخلاقی داره
    ما رانندگان اکثرا تمام فکر و تلاشمون به موقع رسیدن و به موقع رسوندن شما مسافربن هست

    کمی ماهارو درک کنید

    در آخر بگم اگر اسنپ براتون مطمعن نبود یا بصرفه نبود ما الان تاکسی خطی بودیم

    یا حق

    ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۴۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      آقا سید عزیز سلام،
      ما از داشتن کاربران راننده‌ای مانند شما به خود می‌بالیم و براتون سلامتی و سفرهای اسنپی خوش بیشتری آرزومندیم.
      در قوانین اسنپ ذکر شده که حداکثر تعداد کاربران مسافری که می‌توانند در یک خودرو سوار شوند برابر با ظرفیت سرنشین مجاز خودرو مندرج در کارت خودرو است و در صورتی‌که تعداد کاربران مسافر مازاد بر ظرفیت فوق باشد، کاربر راننده حق لغو سفر را خواهد داشت.
      ممنون از همراهی شما. 🙏🏼

      ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ
  • حمید پاسخ

    سلام لطفا نقشه ها رو اصلاح کنید خیلی مواقع کوچه یا خیابان فرعی در نقشه وجود ندارد باعث سر درگمی راننده و نارضایتی مسافر میشه.

    ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۲۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حمید عزیز سلام،
      ممنون از همراهی و پیشنهاد شما. حتما این مورد به تیم نقشه اسنپ منتقل می‌شود.

      ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۰ ب٫ظ
    • مهدی پاسخ

      لطفا سرویس رزرو خودرو را راه اندازی کنید

      ۱۰ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۲ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    سلام
    بنظر من تعیین قیمت تو اسنپ جوری برنامه ریزی شده که فقط مشتری راضی باشه راننده بدبخت مجبوره کار کنه و‌دم‌نزنه
    ی تجدید نظری بشه راجب قیمتا خیلی خوبه چون اکثرا مشتریا راضین ولی راننده ها ناراضی
    امیدوارم با ی برنامه ریزی درست حق راننده هارو درست و خیلی عادلانه بهشون بدید

    ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۰:۳۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      اسنپ سعی کرده در قیمت‌گذاری هم کاربر مسافر هم کاربر راننده را در نظر بگیرد. همانطور که اگر قیمت‌ها پایین باشند انجام سفر برای کاربران راننده به‌صرفه نیست، در صورت بالا بودن قیمت‌ها کاربران مسافر دچار مشکل می‌شوند و قادر به استفاده از سرویس اسنپ نیستند. درنتیجه وظیفه ما حفظ تعادل در قیمت‌گذاری است تا استفاده از خدمات اسنپ در شرایط اقتصادی این روزها برای همه کاربران اعم از راننده و مسافر به‌صرفه باشد.
      همچنین قیمت‌گذاری در اسنپ تحت تاثیر عوامل مختلفی است که برای اطلاع بیشتر درباره آن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/pricing-system/

      ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۴ ب٫ظ
      • موسی ابراهیمی پاسخ

        سلام شب گذشته دارو هایم تو ماشین جا مانده چی قسم شماره راننده را پیدا کنم

        ۱۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ق٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          دوست عزیز سلام،
          برای پیگیری لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید تا آنها راهنمایی‌تان کنند.

          ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۳۴ ب٫ظ
  • سلام رحیمی پاسخ

    بسیار عالی است

    ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۲۱ ق٫ظ
  • امیر حسین پاسخ

    با سلام من نظرم این است که یک دستگاه کارت خان به رانندگان اسنپ بدهید که به مقثگصد رسیدیم کارت بکشیم و نه دیگه پول نقد بدهیم و نه کارت به کارت کنیم

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۵۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امیرحسین عزیز سلام،
      پرداخت کارت به کارت خلاف قوانین اسنپ است و به علت ثبت نشدن تراکنش شما در سیستم اسنپ امکان پشتیبانی از سمت ما وجود ندارد. بهترین راه برای پرداخت هزینه سفر، پرداخت اعتباری و آنلاین است. اسنپ با فراهم کردن قابلیت «تسویه حساب در لحظه» سعی کرده نگرانی کاربران راننده‌ درباره‌ دسترسی آنی به درآمدشان را برطرف کند. درآمد کاربران راننده با فعال کردن امکان «تسویه در لحظه» اسنپ در کمتر از چند دقیقه به حسابشان واریز می‌شود.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۱ ب٫ظ
  • ماندانا اسدی پاسخ

    سرعت اپلیکیشن بسیار پایین است و اکثرا نقشه در مبدا و مقصد دچار اشتباه شدن میشود لطفا رسیدگی کنید اما ممنون بابت تمام خدمات و زحمات.

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۸:۱۹ ب٫ظ
  • نادر پاسخ

    با سلام خدمت پرسنل محترم اسنپ
    لطفا قیمت ها رو اصلاح کنید با توجه به هزینه های سنگین خودرو قیمت ها نسبت به مسیر ها واقعا منصفانه نیست و هیچگونه توجیه اقتصادی ندارد .
    با تشکر 🌹

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۱۹ ب٫ظ
  • حمید پاسخ

    یکی از دلایل افزایش قیمتها در ساعتهای پیک این هست که رانندگان درخواستها رو قبول نمیکنند تا حجم مسافر افزایش پیدا کنه و قیمتها بالا بره تا سود راننده گان بیشتر بشه ، وگرنه در یک مسیر ثابت افزایش قیمت تا ۲۰ تومن در روز واقعا قابل توجیح نیست .
    اگر اسنپ قیمتها رو در مسیر مختلف متناسب با کیلومتر و مسافت یا شب و روز یا ساعت خاص تعیین کنه ، دیگه این معضل حل میشه

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۳۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حمید عزیز،
      محاسبه‌ی هزینه‌ی سفرهای اسنپ، فاکتورهای گوناگونی داره و بر اساس تعداد درخواست‌های مسافران، خودروهای حاضر در مبدا، حجم ترافیک، ساعت سفر و… این تغییر هزینه اعمال می‌شه.
      می‌تونین در این ویدئو نحوه‌ قیمت‌گذاری هزینه‌ سفرهای اسنپ رو ببینین:
      https://www.aparat.com/v/8WkUz/

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۲۱ ب٫ظ
      • علی پاسخ

        سلام اسنپ خوب هست ، من تو شهر کرمان بودم ولیبرای بلوار هفت باغ و باغ شازده ماهان سرویس نداشت ، این مسیر گردشگری هست و مسافرها سرگردان میشن و تاکسی خیلی کم این مسیر میره ،

        ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۷:۱۲ ب٫ظ
  • آقاوردی پاسخ

    اسنپ بانوان تو شهر قم هم هست؟

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۴۴ ب٫ظ
  • علیرضا پاسخ

    باسلام و خسته نباشبد به تیم پیشرو و حرفه ای اسنپ.
    بعضا رانندگان درخواست واریز پول به کارت شخصی خودشون دارند و زمانی که علت را جویا میشیم میگن اسنپ پول ما رو نمیده یا کم میده.
    هرچقدر توضیح داده بشه که اعتباری پرداخت میشه یا شرکتی متوجه نمیشن، فلذا خواهشمندم به این مورد رسیدگی کنید که راننده حق تعیین تکلیف برای پرداخت هرینه سفر را ندارد.

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۷:۰۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علیرضای عزیز،
      شیوه پرداخت (نقدی یا آنلاین) به انتخاب کاربر مسافر است. توجه کنید که پرداخت کارت به کارت خلاف قوانین اسنپ است و به علت ثبت نشدن تراکنش شما در سیستم اسنپ امکان پشتیبانی از سمت ما وجود ندارد. بهترین راه برای پرداخت هزینه سفر، پرداخت اعتباری و آنلاین است. اسنپ با فراهم کردن قابلیت «تسویه حساب در لحظه» سعی کرده نگرانی کاربران راننده‌ درباره‌ دسترسی آنی به درآمدشان را برطرف کند. درآمد کاربران راننده با فعال کردن امکان «تسویه در لحظه» اسنپ در کمتر از چند دقیقه به حسابشان واریز می‌شود.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ
  • ساره پاسخ

    سلام بعضی از راننده های با بهانه اینکه اسنپ خیلی از ما سود میگیره و پول ندارم و اینجور حرفا از مسافر میخوان که سفر رو لغو کنه (میگن نمیخواییم همون چند تومنم به اسنپ برسه) من میرسونمتون به مقصد… لطفا پیگیری کنید اگر مسافری بعد از رسیدن اسنپش لغو کرد سریعا تماس بگیرید با مسافر و جویای دلیل بشید

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۰۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ساره عزیز سلام،
      کمیسیون دریافتی اسنپ از کاربران راننده مشخص است و به هیچ عنوان بیشتر دریافت نمی‌شود. لغو سفر پیش از پایان آن خلاف قوانین اسنپ است، زیرا در صورت لغو سفر، اسنپ امکان پشتیبانی از سفری رو که در این سامانه ثبت نشده ندارد. لطفا در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۲۵ ب٫ظ
      • مسعود پاسخ

        امنیت سفر خیلی عالی

        ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۹ ب٫ظ
  • امیرحسین کرمانی پاسخ

    عالیه

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۵۶ ب٫ظ
  • گندم آبادی مشهد پاسخ

    سلام یکی از مشکلاتی که من خیلی با اون درگیر هستم اینه که در مسیر کوتاه و با هزینه های کمتر هیچ راننده ای حاضر نیست سرویس را قبول کنه ودر حالی که در نقشه تعداد زیادی خودرو در اطراف ما هست اما چند نوبت درخواست باید تجدید بشه بعد هم با تاکسی تلفنی رفتم .اگر بشه این موارد از طرف اسنپ به اجبار برای راننده انتخاب بشه یا راننده هر شکل دیگه خیلی خوبه..این انصاف نیست که مسیر های طولانی همیشه درخواست باشه و …..ممنونم

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۰۷ ب٫ظ
    • امیر پاسخ

      اگر کرایه ها منصفانه باشد. راننده ها قطعا قبول خواهند کرد. شما میخوای با کمترین هزینه سفر کنی و این میسر نیست

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۱۰ ب٫ظ
  • مهدی هاشمی پاسخ

    سلام وقت بخیر بنده راننده تسنپ هستم ساعت دو بامداد با مسافر به خاطر کرایه بحث مون شد بعد کلی گدشتن وقت مسافر پیاده شد رفت کلی هم فحاشی کرد من هم دستم به جایی بند نبود
    بعد شما میای سفر رسد میکنی

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۵۳ ب٫ظ
    • نوید محمدلو پاسخ

      با سلام و خسته نباشید خدمت تیم حرفه ای سوپر اپلیکیشن اسنپ
      کاش در هر شهر تعدادی خودرو بابت تامین امنیت و رسیدگی سریع حضور داشته باشند که در مواقع بروز مشکل بتوانند در اسرع وقت به مسافر امداد رسانی کنند … این طرح امنیت سفر و جلوگیری از انحراف مسیر بسیار عالی است بشرط اینکه بشود اقدام سریع و مکفی انجام داد ، نه اینکه مثلا به ۱۱۰ گزارش بشود و تا ۱۱۰ بخواهد با این تاخیر های حداقل نیم ساعتی در رسیدن به موقعیت و کندی عکس العمل ، کار از کار گذشته باشد …

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۸ ب٫ظ
  • Kosar پاسخ

    سلام من امتیازات ۳ تا از سفر هام به اسنپ کلاب اضافه نشده و الان مدت زیادیم هست ازشون میگذره دو بار هم تاحالا تماس گرفتم پشتیبانی ولی درست نکردن هنوز متاسفانه
    یکم بیشتر مشتری مدار باشید

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۴۱ ب٫ظ
  • سید علی رضوی پاسخ

    سلام خدا قوت و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و گرامی پرسنل اسنپ و همین طور راننده های گرامی، هم به شما وهم به همه راننده های اسنپ خسته نباشی میگم وامیدوارم همیشه وهمه جا تنشون سالم وجیبشون همیشه پر از پول باشه، خدا قوت، دست حق نگهدارتون

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۱۳ ب٫ظ
  • هادی نقی زاده پاسخ

    سلام سوال من این بود که چرا بعضی از کاربران تخفیف میاد ولی بغصی از کاربران تخفیف نمیاد علتش چیست؟

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۴۴ ب٫ظ
  • هاشمی پاسخ

    باسلام وخسته نباشید خدمت پرسنل محترم اسنپ
    من مشکلی که دارم اینه که درخواست اسنپ میزنم اصلا کسی قبول نمیکه و موفق به گرفتن اسنپ نمیشم

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۲۴ ب٫ظ
    • مرتضی پاسخ

      دوست عزیز بنده یک راننده هستم
      به دلیل استحکاک بالا مصرف بالای بنزین
      کرایه ها منصفانه نیست
      تنها دلیلشم همینه

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۵۷ ق٫ظ
  • pejman.valie66@gmail.com پاسخ

    سلام خسته نباشین.یه سوال اگه موقعه شب مسافر زده بشه و مسافر سه نفر باشن به نحوی بخوان سرقت یا اخازی یا هر چی بکنن چی باید بشه ؟و سوال بعدی این که اگه راننده ها فقط متاهل رو برای ثبت نام اسنپ قبول کنین خیلی بهتره از نظره امنیت چون یه ادم متاهل مجبور و نیاز داره و کارشم به خوبی انجام میده

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۲۵ ب٫ظ
    • مجتبی پاسخ

      چقدر خود خواهانه نظر دادید. مجردها نباید تو این مملکت نان بخورند یا برای شرایط ازدواجشون کار کنند؟؟

      ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ب٫ظ
  • مهیار پاسخ

    با عرض سلام حدمت پرسنل اسنپ و رانندگان محترم
    درخواستی که از اسنپ داشتم متعادل کردن قیمت ها هست
    در طور هفته بارها و بارها مجبور به استفاده از اسنپ میشیم و متاسفانه گرانی مسیر همانند مبالغ بالای پنجاه هزار تومان و یا چهل هزار تومان در طی دفعات مکرر باعث نارضایتی مسافر و عدم درآمد کافی در در راستای پرداخت هست
    تعادل قیمت هنر بزرگی است که اگر صورت بگیره رضایت و کاربری زیادی خواهد داشت

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۲۲ ب٫ظ
  • حسین پاسخ

    سلام
    من راننده اسنپ هستم
    خواهش میکنم یک سری پیام متنی روی اپلیکیشن مسافران ارسال کنید

    مثل: اول آماده شوید ، بعد درخواست اسنپ کنید
    یا لطفاً در انتخاب لوکیشن دقت کنید
    ممنون

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۳۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حسین عزیز سلام،
      ممنون از پیشنهاد شما. حتما بررسی می‌کنیم.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۲۲ ب٫ظ
    • حمید پاسخ

      در بسیاری از مواقع راننده تازه از خواب بیدار میشه و تایید میزنه و ساعت زیادی طول میکشه تا به مبدا برسه .

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۲۵ ب٫ظ
      • سارا پاسخ

        سلام اسنپ وکاربران راننده اسنپ همگی عالی واقعاعالی هستن من یه آدم خیلی دقیق وحساسی هستم که به همه ی مسایل خیلی توجه ودقت میکنم به همین دلیل به سرویس دهی وامکانات وهرآنچه بایدتوجه کنم به دقت توجه کردم اسنپ درکل بی نقص وعالی هستش امنیت کیفیت زمانبندی وبسیار محترم هستش واقعاتوی ایران کسی روی دست اسنپ نیومده اگه بیادهم بازاسنپ روترجیح میدم.فرزندمونوباخیال راحت دست اسنپ میفرسیم جایی یااینکه نصف شب باخیال راحت بااسنپ میریم جایی ومورد تاییدخونواده هامون هستش واین یعنی آرامش امنیت راحتی وممنونم ازاسنپ که ایناروتوزندگی روزمره ی ماآوورده

        ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۹ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          سارای عزیز سلام،
          از اینکه توانستیم رضایت شما را جلب کنیم بسیار خرسندیم.
          سپاس فراوان از همراهی شما 🌷🙏

          ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۱ ب٫ظ
  • سعیدی پاسخ

    سلام در نقشه شما نوشته بانک اقتصاد نوین در حالی که این بانک وجود ندارد اینجا سه تا برج به نام گلزار بلوک های A,B,C هست لطفاً اصلاح کنید آدرس هم اینه ازگل نوبهار جنوبی کوچه گلبهار برج های گلزار بلوک های A,B,C

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      ممنون که به ما اطلاع دادید. در اسرع وقت این مورد را اصلاح می‌کنیم.🙏🏼

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ب٫ظ
      • علی پاسخ

        باسلام دوموردازمشکلات اسنپ:یکی اینکه وقتی مکان راروی نقشه انتخاب میکنی دقیق نیست وراننده باخطامواجه میشه.دوم اینکه وقتی مسیرنزدیکی درشهرستان انتخاب میکنی ومبلغ کرایه کم میافته اکثررانندگان آن مسیرراانصراف میدهند.ممنون اززحمات بی وقفه مسولین اسنپ

        ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۹ ب٫ظ
    • بهار پاسخ

      با عرض سلام وخسته نباشید خدمت اسنپ لطفا راننده های رو استخدام کنین که بخوان در اسنپ کار کنن من چند روز پیش اسنپ گرفتم اسنپی نیومد و درخواست لغو داد ومن مجبور شدم یه اسنپ دیگه بگیرم لطفا پیگیر باشین چون بعضی راننده های اسنپ رعایت نمیکنن و ما مسافر هستیم که معطل میشویم .لطفا راننده های بیشتری استخدام کنین چون خیلی کم میان و اصلا میگن راننده نیست .با تشکر ممنونم مرسی
      ممنون میشم پیگیری کنین 🙏💐🌹

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۸ ب٫ظ
    • محمد پاسخ

      پیشنهادت عالی بود همکار عزیز

      ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۰۰ ب٫ظ
  • کسری عبدالرسولی پاسخ

    تنهااااااا مشکل من و همه مسافران بحث همیشگی با راننده بر سر نحوه پرداخته .اولش با خواهش بعدش با غر زدن اصرار پشت اصرار ک اینترنتی پرداخت نکن.میشه ی حرکتی کنید ک اینا نتونن این مسله رو دور بزنن مام راحت بشیم

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      کسری عزیز،
      شیوه پرداخت (نقدی یا آنلاین) به انتخاب کاربر مسافر است. توجه کنید که پرداخت کارت به کارت خلاف قوانین اسنپ است و به علت ثبت نشدن تراکنش شما در سیستم اسنپ امکان پشتیبانی از سمت ما وجود ندارد. بهترین راه برای پرداخت هزینه سفر، پرداخت اعتباری و آنلاین است. اسنپ با فراهم کردن قابلیت «تسویه حساب در لحظه» سعی کرده نگرانی کاربران راننده‌ درباره‌ دسترسی آنی به درآمدشان را برطرف کند. درآمد کاربران راننده با فعال کردن امکان «تسویه در لحظه» اسنپ در کمتر از چند دقیقه به حسابشان واریز می‌شود.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۳ ب٫ظ
  • کسری عبدالرسولی پاسخ

    لطفا بصورت اپشن گزینه در انتخاب اسنپ قرار بدید ک راننده اسنپ ب دلخواه خود موزیک یا رادیو رو بدون رضایت روشن نکنه اکثر اسنپ ها ک نشستم‌یا رادیوشون زیاد بوده یا موزیکشون .اما ب چ حقی روشن میکنن نمیدونم .لطفا تو اپلیکیشن ی اپشن بزارید ک زمان درخواست اسنپ بتونیم گزینه ن نمیخوام یا مشکلی نیس و ندارم با موزیک باشه

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ق٫ظ
  • رضا پاسخ

    سلام من راننده اسنپ هستم شما که اینقد ب فکر مسافرین به فکر راننده چرا نیستین اگ مسافر مشکلی داشت یا خفت گیری بود راننده بدبخت چکار کنه اگ اینو میگم چون واقعا پیش اومده

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۴۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رضای عزیز سلام،
      کاربران راننده یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های اسنپ هستند. ما در تلاش هستیم تا امنیت و رضایت آن‌ها را جلب کنیم. امیدوارم بتوانیم به زودی امکانات امنیتی بیشتری برای کاربران راننده عزیز فراهم کنیم. ممنون از همراهی شما.🌱

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۷ ب٫ظ
      • پریسا پاسخ

        به نظر من اگر موقع ثبت نام در اسنپ (مسافر) از کدملی استفاده بشه کمک خوبی می‌تونه برای پیگیری واقعی اون شخص بعد از خطا باشه

        ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۱۰ ب٫ظ
  • نقیب الله پاسخ

    سلام عرض آدب اسنپ بسیار یک برنامه خوب است

    ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۲ ب٫ظ
  • ایلیا پاسخ

    عالی هستش از تپسی خیلی بهتره قیمت ها تمیزی ماشین و …ممنون از شما

    ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۰ ب٫ظ
  • کیارش امیریان پاسخ

    سلام خسته نباشید واقعا ممنون از زحمتات شما

    ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۰۹ ب٫ظ
  • کیارش امیریان پاسخ

    سلام خسته نباشید واقعا ممنون از زحمتات شما که امنیت مردم براتان مهمه تشکر از تیم امنیت اسنپ انشاالله روز به روز بهتر بشه

    ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۰۸ ب٫ظ
  • sx454444@gmail.com پاسخ

    درود و خسته نباشید ب مدیران وپرسنل زحمتکش
    در مورد درخواست اسنپ مسافران
    لطفا اموزش بدین یا طراحی کنید یا ….
    ک‌وقتی مسافر میخواد درخواست سفر بده صفحه را ب روز کنه بارها شده ک رفتم ب مبدا مسافر از روی مبلی ک نشسته یاهرچی درخواست سفر داده بعد راننده مسیریاب راننده را برده ب اشتباه کوچه پشتی وبعد از کلی منتظر بودن و تماس با تلفنی ک راننده از جیبش داده مسافر را پیدا کرده و اکسریت مسافرا هم با تاخیر طولانی سوار خودرو میشن اگر مسافر را جریمه کنین بابت در دیرسوار شدن دقت بیشتری میکنه

    ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۴۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      ممنون از پیشنهاد شما. ما حتما سعی می‌کنیم آموزش‌ها و اقدامات لازم را انجام دهید. با تشکر از همراهی شما 🙏🏼

      ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۵۶ ب٫ظ
  • فاطمه قطب پاسخ

    باسلام جدیدا راننده های اسنپ تا یکی دو دقیقه دیرتر میای میذارن میرن و اصلا مثله ستبق سرویس دهی شان خوب نیست

    ۲۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ
    • میثم پاسخ

      کار خوبی میکنن. بموقع تشریف بیارید در میدا. یا توقف بزنید قبل از رسیدن راننده

      ۱۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ
  • ملیحه عباسی پاسخ

    قابل تقدیر و تشکر هست. ممنونم که امکانات بیشتری میگذارید و امنیت سفر رو تامین میکنید.

    ۲۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۴:۲۸ ب٫ظ
  • مشرف پاسخ

    خیلی این رصد مسیر خوبه من امروز سوار اسنپ شدم اصلا کاری به مسیری که نشون میداد نداشت و از هر طرفی خودش میخواست میرفت در حین رانندگی هم هی چشماش بسته میشد و معلوم بود داره خوابش میبره خیلی ترسیدم لطفا رسیدگی کنین هر چی هم بهشون میگفتیم اصلا به حرف ما گوش نمیدادن.

    ۲۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      این قابلیت امنیتی جدید برای آرامش بیشتر شما راه‌اندازی شده است. لطفا در صورتی که مشکلی در سفرها داشتید به پشتیبانی اطلاع دهید اگر احساس ناامنی کردید هم می‌توانید از سرویس امنیت سفر اسنپ استفاده کنید.

      ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۱۶ ب٫ظ
  • محمد حسین پاسخ

    سلام
    سوالی که ذهن من رو درگیر کرده این هستش که اگر راننده قبل از رسیدن به مقصد و در میانه مسیر گزینه پایان سفر را انتخاب کند، اون موقع دیگه گزینه امنیت سفر برای مسافر وجود ندارد که بخواهد از آن استفاده کند. که اگر سفیر نیت پلیدی در سر داشته باشد از دست مسافر کاری ساخته نیست.
    برای پایان سفر می توان از گزینه تأیید پایان سفر در اپلیکیشن مسافر استفاده کرد( البته در حد پیشنهاد)
    سپاس از توجه شما

    ۲۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۳۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد حسین عزیز سلام،
      ممنون از پیشنهادت، برای این مشکل راه‌حلی در نظر گرفته‌ایم. تا دو ساعت بعد از پایان سفر گزینه امنیت سفر برای مسافر فعال است و کاربر می‌تواند از آن استفاده کند.

      ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۲۷ ب٫ظ
  • جاوید مقرر پاسخ

    عالیه ممنون

    ۲۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۳:۴۸ ق٫ظ
  • احمد جواد جویا۰۹۰ پاسخ

    من می‌خواهم ازاسنپ تومسیر گیلون دماوند استفاده کنم اسنپ مورد اعتمادمن است

    ۲۸ آبان, ۱۴۰۰ در ۳:۲۱ ب٫ظ
  • محمدبربری پاسخ

    بسیار عالی است خداخیرتان بدهد

    ۲۸ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۱۴ ق٫ظ
  • رضا تاج پاسخ

    از زحمات شما قدردانی می‌شود کیفیت کار شما عالیست

    ۲۸ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۴۶ ق٫ظ
  • سهیل فولادی پاسخ

    ممنونم از شما دوستان مرسی که فکر مون هستین

    ۲۷ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۲۲ ب٫ظ
  • سهیل فولادی پاسخ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان زحمتکش در اسنپ،خدا قوت،جا داره از زحمات شما دوستان تشکر و قدردانی کنم از همه شما دوستان عزیز ممنونم

    ۲۷ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ
  • فرشاد پاسخ

    به شرطی که تمام مسیرهای پیشنهادی ویز و بلد و نشان رو بدونه

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    همیشه عالی بوده اسنپ برای من انشالله همینجوری پیشرفته تر و عالی تر بشید

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۴:۵۶ ب٫ظ
  • سید دانیال خرم پاسخ

    بسیار عالــــی

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۴۷ ق٫ظ
  • علیرضاایمانی پاسخ

    تشکر از فعالان اسنپ.فقط یک تقاضا، درآمد حاصله در هر سفر برای عاملین اسنپ بیشتر از حد معمول جهانی احساس میکنم،و کد تخفیف در صورتی لذت بخش است که هزینه محاسبه شده واقعی باشد ،نه به این صورت که بالاتر محاسبه کرده و با کد تخفیف باز هم از معادل سفر مشابه بالاتر شده باشد.

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۱:۵۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علیرضای عزیز سلام،
      کمیسیون دریافتی اسنپ از کاربران راننده عزیز نه‌تنها بیشتر از نمونه‌های خارجی نیست، بلکه کمتر نیز است. همچنین قیمت‌گذاری در اسنپ به صورت هوشمند و تحت تاثیر چند عامل انجام می‌شود و ربطی به کدهای تخفیف ندارد.

      ۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۰:۲۲ ق٫ظ
  • نگار پاسخ

    اگر اینترنت رو خاموش کنه راننده باز هم انحراف از مسیر مشخص میشه ؟

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۰:۳۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      نگار عزیز سلام،
      در چنین شرایطی متوجه فعال نبودن لوکیشن راننده شده و نسبت به این سفر حساس می‌شویم و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

      ۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ
  • شهرام خزایی پاسخ

    برای امنیت بیشتر

    ۲۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۵۳ ب٫ظ
  • مجید پاسخ

    توروخدا فکر امنیت رانندگان هم باشید واقعا بعضی اوقات اذیت میشیم از طرف مسافر

    ۲۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۲۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مجید عزیز سلام،
      امنیت کاربران راننده عزیز برای ما بسیار مهم است. امیدواریم بتوانیم به زودی قابلیت‌های جدیدی برای امنیت بیشتر این عزیزان داشته باشیم.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۳ ب٫ظ
  • اسرا شعیبی نیا پاسخ

    لطفا شهر اهواز و هم فعال کنید

    ۲۴ آبان, ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      این قابلیت به‌مرور در دیگر شهرها نیز فعال خواهد شد.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ
  • عرفان پاسخ

    عالیه بهتر از این نمیشه

    ۲۴ آبان, ۱۴۰۰ در ۴:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.