شناسایی و پیگیری «انحراف از مسیر»، قابلیت امنیتی جدید اپلیکیشن اسنپ

شناسایی و پیگیری «انحراف از مسیر»، قابلیت امنیتی جدید اپلیکیشن اسنپ

تامین امنیت در سفرها به کمک تکنولوژی از مهم‌ترین اهداف اسنپ است. در راستای رسیدن به این هدف قابلیت تازه‌ای را برای شناسایی «انحراف از مسیر» طراحی کرده‌ایم که اکنون به صورت آزمایشی در شهرهای تهران، قم و کرج فعال شده است.
این قابلیت به صورت هوشمند می‌تواند انحراف از مسیر را در سفر اسنپی رصد کند و در صورت مشاهده‌ی هر مورد غیرعادی تیم امنیت سفر را به‌سرعت مطلع کند.

طی یک سال گذشته تیم امنیت و پشتیبانی اسنپ به صورت متمرکز با هدف تامین امنیت در سفرهای اسنپ قابلیت‌ها و ابزارهای متعددی را برای اپلیکیشن اسنپ طراحی کرده‌اند، از جمله مهم‌ترین آن‌ها سرویس امنیت سفر است که  مجموعه‌ای از امکانات ارتباطی با تیم پشتیبانی و امنیت سفر را فراهم می‌کند. تماس مستقیم و ارسال پیام فوری به تیم امنیت سفر، امکان به اشتراک گذاشتن مشخصات سفر و تماس مستقیم با اورژانس از جمله امکاناتی است که به واسطه‌ی سرویس امنیت حین سفر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

با اضافه شدن قابلیت رصد انحراف از مسیر می‌توان گفت امکانات و ابزارهای اپلیکیشن اسنپ برای امنیت سفرها به سطح استانداردهای بین‌المللی تاکسی‌های اینترنتی رسیده است و تمامی راهکارهای تکنولوژیکی که دیگر سرویس‌های مشابه در دنیا برای امنیت سفر کاربران‌شان فراهم کرده‌اند در این اپلیکیشن نیز وجود دارد.

الگوریتمی که برای این قابلیت نوشته شده است روبه‌بهبود است و در حال حاضر به‌صورت آزمایشی در حال رصد سفرهاست و به مرور با دقت بالاتر می‌تواند تمامی موارد غیرعادی در سفرهای اسنپی را شناسایی و به تیم امنیت اسنپ گزارش کند. در این مرحله تیم امنیت سفر با برقراری ارتباط با مسافر وضعیت سفر را بررسی می‌کند و تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت و رسیدن شما به مقصد را انجام خواهد داد.

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (81)

  • پارسا پاسخ

    سلام و عرض ادب بنده بسیار از تیم حرفه ای اسنپ متشکرم و برنامه اسنپ همه کاربرد رو داره به غیر از دو مورد که آن هم مهم نیست این است که پرداخت در داخل خودرو یعنی پرداخت با دستگاه پوز رو نداره اگر این مورد رو داشت بسیار خوب میشد که این مورد هم برطرف میشه مورد دوم این هست که نقشه مکان های درست را نشان نمی دهد و امیدوارم این مشکل ها برطرف بشوند با تشکر از تیم ماهر و حرفه ای اسنپ

    ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      پارسای عزیز سلام
      ممنون از همراهی و همدلی شما. درباره پرداخت با دستگاه پوز باید بگوییم که این کار خلاف قوانین اسنپ است، زیرا امکان رصد آن توسط اسنپ و درنتیجه امکان پشتیبانی از آن وجود ندارد. بهترین و راحت‌ترین شیوه پرداخت، به‌صورت آنلاین است. پیشنهاد شما درباره بهبود نقشه را هم حتما به تیم کاردرست نقشه اسنپ منتقل می‌کنیم.

      ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۶ ب٫ظ
  • صنم حیدری پاسخ

    سلام امنیت سفر اسمش روش یعنی از طرف شما باید امنیت داشته باشیم من چتد شب پیش سفری گرفتم و راننده مسیری رو رفت که مسیر مقصد من نبود و جاده پرت و بسیار تاریک و خلوت بود که من به شدت ترسیده بودم و میگفتم اقا این مسبر چرا اومدین میگفت نه درست در حالی کی من مسیر را میدونستم اشتباه تماس با همسرم گرفتم براش لوکیشن دادم نگاه کنه ایشون نگران شدن و ترسیدن و پشت تلفن عصبانی بودن که تو رو کجا داره میبره تو این لحظه من برای همسرم فرستادم چکار میتونه بکنه اگه راننده قصد و نیست دزدیدن من رو داشت و نهایتا گوشیمو ازم میگرفت پرت میکرد از پنجره بیرون کی منو پیدا میکرد؟کی پاسخگو؟من هنوز که هنوز نتونستم ترس اون شب و فراموش کنم و اون شب تا صبح فقط کابوس دیدم و از خواب پریدم و ناله میکردم امنیت یعنی همیشه همه جا هر لحظه از طرف شما و پلیس

    ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      صنم عزیز سلام،
      بابت این اتفاق و احساس ترسی که داشتید از شما عذرخواهی می‌کنیم. تلاش ما این است که از چنین تجربه‌هایی جلوگیری کنیم و این فیچر نیز با همین هدف راه‌اندازی شده. در حال حاضر نیز شما می‌توانید در صورتی که به هر دلیلی احساس ناامنی کردید، از طریق سرویس امنیت سفر با کارشناسان حرفه‌ای ما در تماس باشید. کارشناسان امنیت سفر اسنپ تا رسیدنتان به مقصد همراه شما خواهند بود.

      ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۲۶ ب٫ظ
  • ابراهیم علی بلندلو پاسخ

    سلام
    به نظر من اسنپ بسیا ر خوب هست وکرایش نسبت به تاکسی وپیک بسیار خوب هست
    اسپ باکس بهتره ولی چون کم هست یه خورده با تاخیر پیدا میشه ومیاد
    ممنون از عوامل اسنپ

    ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۸:۲۷ ق٫ظ
  • Sadegh پاسخ

    اسنپ عالیه
    واسه شهر ایلام اسنپ وانت رو اضافه کنید👍👍

    ۱۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ
  • مسعود پاسخ

    پرداخت نقدی کاملا اشتباه است.
    پیشنهاد میکنم فقط پرداخت اعتباری باشد.
    به مسافری که حساب اسنپش شارژ مجازی ندارد اجازه درخواست سفر ندهید.
    اسم مسافر آقاست ولی خانم سوار میشه یا برعکس.
    مسافر از روی مبل خونه لوکیشن میزنه!
    هنوز لوکیشن مبدأ لود نشده توو مسیریاب زنگ میزنن که آقا کجایی خیلی دیرم شده،خب عزیزم من چه میدونم کجام،بذار من ببینم تو کجایی که بیام.بعد میرسی به مبدأ مسافر پیام میده الان میام!
    راننده مدت طولانی منتظر میمونه طرف یواش یواش میاد(با حجم زیادی از بار و وسایل خِرت و پِرت) سوار میشه غُر میزنه که چرا دو سه تا پلاک رفتی جلوتر؟!خب عزیزم باید بغل پارک کنم خیلی زود میای بیرون از خونه ت منم یه ربع وایستم وسط کوچه از ماشینا فحش بخورم؟
    گیری کردیم بخدا.

    ۱۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۴ ق٫ظ
  • آقا سید پاسخ

    سلام به همگی

    متاسفانه خواسته های زیادی از رانندگان زحمت کش وجود دارد
    من بیشتر درخواست‌ها وشکایات رو خوندم اما هیج جا ننوشته بود تعداد سرنشین مجاز برای خودرو پراید بغیر راننده سه نفر هست اونم هر کدوم حداکثر صد کیلو وزن
    نکه چهار نفر هرکول میشینن تازه کلی هم بار و وسایل دارن
    بعد هم ناله میکنن که کرایه ها گرونه
    تاحالا رفتین یه جفت کمک فنر دوگانه بخری
    هشتصد هزار تومان قیمتشه اونم جنس معمولی اجرت تعویضش دویست پنجاه تومن
    ماهی سی لیتر بنزین داریم که نرسیده به هفته تموم میشه
    دیسک وصفحه با اجرتش ۱۵۰۰ هست
    لنت با تعویض دویست پنجاه
    روغن فیلتر با تعویض سیصد
    خرج ماشین بکنار راننده برا خیرات که نمیاد کار کنه اونم مخارج داره
    از طرح ترافیک بگم یا آلودگی از گیر دادن افسر بگم یا ترافیک های سه ساعته همت وحکیم
    از پا دردو کمر درد بگم یا سر درد آخر کار

    ولی با همه این مشکلات دم همه اون مسافرانی گرم که وقتی میان تو ماشین با لبخند میگن سلام خسته نباشی
    هیچ وقت غر نمیزنن چنان گرم صحبت میکنن که راننده از گرونی و خستگی یادش نمیاد
    ما اکثر راننده ها توقع نداریم نقدی پرداخت کنین اتفاقا به نفعمون هست آنلاین پرداخت کنید چون نه پول خرد داریم نه دستامون آلوده میشه
    ما راننده ها کرایه تعیین نمی‌کنیم خیلی وقتها شده که خودم توقف در مسیر هم نخواستم چون مسافرم خیلی باحال بوده
    خیلی وقتها شده صدای گریه بچشو داد بیداد کردن پای تلفنشو محکم بستن درشو و کلی چیز دیگرم تحمل کردیم و صدامون دز نیومده

    امتیاز برامون مهمه اما نه به هر قیمتی
    اگر میبینینن خیلی باهاتون راحتیم دلیل بر چیزی نیست شما مسافران به مانند خانواده و ناموسمون هستین فکر نکنید راننده مشکل اخلاقی داره
    ما رانندگان اکثرا تمام فکر و تلاشمون به موقع رسیدن و به موقع رسوندن شما مسافربن هست

    کمی ماهارو درک کنید

    در آخر بگم اگر اسنپ براتون مطمعن نبود یا بصرفه نبود ما الان تاکسی خطی بودیم

    یا حق

    ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۴۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      آقا سید عزیز سلام،
      ما از داشتن کاربران راننده‌ای مانند شما به خود می‌بالیم و براتون سلامتی و سفرهای اسنپی خوش بیشتری آرزومندیم.
      در قوانین اسنپ ذکر شده که حداکثر تعداد کاربران مسافری که می‌توانند در یک خودرو سوار شوند برابر با ظرفیت سرنشین مجاز خودرو مندرج در کارت خودرو است و در صورتی‌که تعداد کاربران مسافر مازاد بر ظرفیت فوق باشد، کاربر راننده حق لغو سفر را خواهد داشت.
      ممنون از همراهی شما. 🙏🏼

      ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ
  • حمید پاسخ

    سلام لطفا نقشه ها رو اصلاح کنید خیلی مواقع کوچه یا خیابان فرعی در نقشه وجود ندارد باعث سر درگمی راننده و نارضایتی مسافر میشه.

    ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۲۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حمید عزیز سلام،
      ممنون از همراهی و پیشنهاد شما. حتما این مورد به تیم نقشه اسنپ منتقل می‌شود.

      ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۰ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    سلام
    بنظر من تعیین قیمت تو اسنپ جوری برنامه ریزی شده که فقط مشتری راضی باشه راننده بدبخت مجبوره کار کنه و‌دم‌نزنه
    ی تجدید نظری بشه راجب قیمتا خیلی خوبه چون اکثرا مشتریا راضین ولی راننده ها ناراضی
    امیدوارم با ی برنامه ریزی درست حق راننده هارو درست و خیلی عادلانه بهشون بدید

    ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۰:۳۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      اسنپ سعی کرده در قیمت‌گذاری هم کاربر مسافر هم کاربر راننده را در نظر بگیرد. همانطور که اگر قیمت‌ها پایین باشند انجام سفر برای کاربران راننده به‌صرفه نیست، در صورت بالا بودن قیمت‌ها کاربران مسافر دچار مشکل می‌شوند و قادر به استفاده از سرویس اسنپ نیستند. درنتیجه وظیفه ما حفظ تعادل در قیمت‌گذاری است تا استفاده از خدمات اسنپ در شرایط اقتصادی این روزها برای همه کاربران اعم از راننده و مسافر به‌صرفه باشد.
      همچنین قیمت‌گذاری در اسنپ تحت تاثیر عوامل مختلفی است که برای اطلاع بیشتر درباره آن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/pricing-system/

      ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۴ ب٫ظ
      • موسی ابراهیمی پاسخ

        سلام شب گذشته دارو هایم تو ماشین جا مانده چی قسم شماره راننده را پیدا کنم

        ۱۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ق٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          دوست عزیز سلام،
          برای پیگیری لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید تا آنها راهنمایی‌تان کنند.

          ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۳۴ ب٫ظ
  • سلام رحیمی پاسخ

    بسیار عالی است

    ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۲۱ ق٫ظ
  • امیر حسین پاسخ

    با سلام من نظرم این است که یک دستگاه کارت خان به رانندگان اسنپ بدهید که به مقثگصد رسیدیم کارت بکشیم و نه دیگه پول نقد بدهیم و نه کارت به کارت کنیم

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۵۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امیرحسین عزیز سلام،
      پرداخت کارت به کارت خلاف قوانین اسنپ است و به علت ثبت نشدن تراکنش شما در سیستم اسنپ امکان پشتیبانی از سمت ما وجود ندارد. بهترین راه برای پرداخت هزینه سفر، پرداخت اعتباری و آنلاین است. اسنپ با فراهم کردن قابلیت «تسویه حساب در لحظه» سعی کرده نگرانی کاربران راننده‌ درباره‌ دسترسی آنی به درآمدشان را برطرف کند. درآمد کاربران راننده با فعال کردن امکان «تسویه در لحظه» اسنپ در کمتر از چند دقیقه به حسابشان واریز می‌شود.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۱ ب٫ظ
  • ماندانا اسدی پاسخ

    سرعت اپلیکیشن بسیار پایین است و اکثرا نقشه در مبدا و مقصد دچار اشتباه شدن میشود لطفا رسیدگی کنید اما ممنون بابت تمام خدمات و زحمات.

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۸:۱۹ ب٫ظ
  • نادر پاسخ

    با سلام خدمت پرسنل محترم اسنپ
    لطفا قیمت ها رو اصلاح کنید با توجه به هزینه های سنگین خودرو قیمت ها نسبت به مسیر ها واقعا منصفانه نیست و هیچگونه توجیه اقتصادی ندارد .
    با تشکر 🌹

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۱۹ ب٫ظ
  • حمید پاسخ

    یکی از دلایل افزایش قیمتها در ساعتهای پیک این هست که رانندگان درخواستها رو قبول نمیکنند تا حجم مسافر افزایش پیدا کنه و قیمتها بالا بره تا سود راننده گان بیشتر بشه ، وگرنه در یک مسیر ثابت افزایش قیمت تا ۲۰ تومن در روز واقعا قابل توجیح نیست .
    اگر اسنپ قیمتها رو در مسیر مختلف متناسب با کیلومتر و مسافت یا شب و روز یا ساعت خاص تعیین کنه ، دیگه این معضل حل میشه

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۳۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حمید عزیز،
      محاسبه‌ی هزینه‌ی سفرهای اسنپ، فاکتورهای گوناگونی داره و بر اساس تعداد درخواست‌های مسافران، خودروهای حاضر در مبدا، حجم ترافیک، ساعت سفر و… این تغییر هزینه اعمال می‌شه.
      می‌تونین در این ویدئو نحوه‌ قیمت‌گذاری هزینه‌ سفرهای اسنپ رو ببینین:
      https://www.aparat.com/v/8WkUz/

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۲۱ ب٫ظ
  • آقاوردی پاسخ

    اسنپ بانوان تو شهر قم هم هست؟

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۴۴ ب٫ظ
  • علیرضا پاسخ

    باسلام و خسته نباشبد به تیم پیشرو و حرفه ای اسنپ.
    بعضا رانندگان درخواست واریز پول به کارت شخصی خودشون دارند و زمانی که علت را جویا میشیم میگن اسنپ پول ما رو نمیده یا کم میده.
    هرچقدر توضیح داده بشه که اعتباری پرداخت میشه یا شرکتی متوجه نمیشن، فلذا خواهشمندم به این مورد رسیدگی کنید که راننده حق تعیین تکلیف برای پرداخت هرینه سفر را ندارد.

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۷:۰۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علیرضای عزیز،
      شیوه پرداخت (نقدی یا آنلاین) به انتخاب کاربر مسافر است. توجه کنید که پرداخت کارت به کارت خلاف قوانین اسنپ است و به علت ثبت نشدن تراکنش شما در سیستم اسنپ امکان پشتیبانی از سمت ما وجود ندارد. بهترین راه برای پرداخت هزینه سفر، پرداخت اعتباری و آنلاین است. اسنپ با فراهم کردن قابلیت «تسویه حساب در لحظه» سعی کرده نگرانی کاربران راننده‌ درباره‌ دسترسی آنی به درآمدشان را برطرف کند. درآمد کاربران راننده با فعال کردن امکان «تسویه در لحظه» اسنپ در کمتر از چند دقیقه به حسابشان واریز می‌شود.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ
  • ساره پاسخ

    سلام بعضی از راننده های با بهانه اینکه اسنپ خیلی از ما سود میگیره و پول ندارم و اینجور حرفا از مسافر میخوان که سفر رو لغو کنه (میگن نمیخواییم همون چند تومنم به اسنپ برسه) من میرسونمتون به مقصد… لطفا پیگیری کنید اگر مسافری بعد از رسیدن اسنپش لغو کرد سریعا تماس بگیرید با مسافر و جویای دلیل بشید

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۰۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ساره عزیز سلام،
      کمیسیون دریافتی اسنپ از کاربران راننده مشخص است و به هیچ عنوان بیشتر دریافت نمی‌شود. لغو سفر پیش از پایان آن خلاف قوانین اسنپ است، زیرا در صورت لغو سفر، اسنپ امکان پشتیبانی از سفری رو که در این سامانه ثبت نشده ندارد. لطفا در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۲۵ ب٫ظ
  • امیرحسین کرمانی پاسخ

    عالیه

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۵۶ ب٫ظ
  • گندم آبادی مشهد پاسخ

    سلام یکی از مشکلاتی که من خیلی با اون درگیر هستم اینه که در مسیر کوتاه و با هزینه های کمتر هیچ راننده ای حاضر نیست سرویس را قبول کنه ودر حالی که در نقشه تعداد زیادی خودرو در اطراف ما هست اما چند نوبت درخواست باید تجدید بشه بعد هم با تاکسی تلفنی رفتم .اگر بشه این موارد از طرف اسنپ به اجبار برای راننده انتخاب بشه یا راننده هر شکل دیگه خیلی خوبه..این انصاف نیست که مسیر های طولانی همیشه درخواست باشه و …..ممنونم

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۰۷ ب٫ظ
  • مهدی هاشمی پاسخ

    سلام وقت بخیر بنده راننده تسنپ هستم ساعت دو بامداد با مسافر به خاطر کرایه بحث مون شد بعد کلی گدشتن وقت مسافر پیاده شد رفت کلی هم فحاشی کرد من هم دستم به جایی بند نبود
    بعد شما میای سفر رسد میکنی

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۵۳ ب٫ظ
    • نوید محمدلو پاسخ

      با سلام و خسته نباشید خدمت تیم حرفه ای سوپر اپلیکیشن اسنپ
      کاش در هر شهر تعدادی خودرو بابت تامین امنیت و رسیدگی سریع حضور داشته باشند که در مواقع بروز مشکل بتوانند در اسرع وقت به مسافر امداد رسانی کنند … این طرح امنیت سفر و جلوگیری از انحراف مسیر بسیار عالی است بشرط اینکه بشود اقدام سریع و مکفی انجام داد ، نه اینکه مثلا به ۱۱۰ گزارش بشود و تا ۱۱۰ بخواهد با این تاخیر های حداقل نیم ساعتی در رسیدن به موقعیت و کندی عکس العمل ، کار از کار گذشته باشد …

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۸ ب٫ظ
  • Kosar پاسخ

    سلام من امتیازات ۳ تا از سفر هام به اسنپ کلاب اضافه نشده و الان مدت زیادیم هست ازشون میگذره دو بار هم تاحالا تماس گرفتم پشتیبانی ولی درست نکردن هنوز متاسفانه
    یکم بیشتر مشتری مدار باشید

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۴۱ ب٫ظ
  • سید علی رضوی پاسخ

    سلام خدا قوت و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و گرامی پرسنل اسنپ و همین طور راننده های گرامی، هم به شما وهم به همه راننده های اسنپ خسته نباشی میگم وامیدوارم همیشه وهمه جا تنشون سالم وجیبشون همیشه پر از پول باشه، خدا قوت، دست حق نگهدارتون

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۱۳ ب٫ظ
  • هادی نقی زاده پاسخ

    سلام سوال من این بود که چرا بعضی از کاربران تخفیف میاد ولی بغصی از کاربران تخفیف نمیاد علتش چیست؟

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۴۴ ب٫ظ
  • هاشمی پاسخ

    باسلام وخسته نباشید خدمت پرسنل محترم اسنپ
    من مشکلی که دارم اینه که درخواست اسنپ میزنم اصلا کسی قبول نمیکه و موفق به گرفتن اسنپ نمیشم

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۲۴ ب٫ظ
    • مرتضی پاسخ

      دوست عزیز بنده یک راننده هستم
      به دلیل استحکاک بالا مصرف بالای بنزین
      کرایه ها منصفانه نیست
      تنها دلیلشم همینه

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۵۷ ق٫ظ
  • pejman.valie66@gmail.com پاسخ

    سلام خسته نباشین.یه سوال اگه موقعه شب مسافر زده بشه و مسافر سه نفر باشن به نحوی بخوان سرقت یا اخازی یا هر چی بکنن چی باید بشه ؟و سوال بعدی این که اگه راننده ها فقط متاهل رو برای ثبت نام اسنپ قبول کنین خیلی بهتره از نظره امنیت چون یه ادم متاهل مجبور و نیاز داره و کارشم به خوبی انجام میده

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۲۵ ب٫ظ
  • مهیار پاسخ

    با عرض سلام حدمت پرسنل اسنپ و رانندگان محترم
    درخواستی که از اسنپ داشتم متعادل کردن قیمت ها هست
    در طور هفته بارها و بارها مجبور به استفاده از اسنپ میشیم و متاسفانه گرانی مسیر همانند مبالغ بالای پنجاه هزار تومان و یا چهل هزار تومان در طی دفعات مکرر باعث نارضایتی مسافر و عدم درآمد کافی در در راستای پرداخت هست
    تعادل قیمت هنر بزرگی است که اگر صورت بگیره رضایت و کاربری زیادی خواهد داشت

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۲۲ ب٫ظ
  • حسین پاسخ

    سلام
    من راننده اسنپ هستم
    خواهش میکنم یک سری پیام متنی روی اپلیکیشن مسافران ارسال کنید

    مثل: اول آماده شوید ، بعد درخواست اسنپ کنید
    یا لطفاً در انتخاب لوکیشن دقت کنید
    ممنون

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۳۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حسین عزیز سلام،
      ممنون از پیشنهاد شما. حتما بررسی می‌کنیم.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۲۲ ب٫ظ
    • حمید پاسخ

      در بسیاری از مواقع راننده تازه از خواب بیدار میشه و تایید میزنه و ساعت زیادی طول میکشه تا به مبدا برسه .

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۲۵ ب٫ظ
  • سعیدی پاسخ

    سلام در نقشه شما نوشته بانک اقتصاد نوین در حالی که این بانک وجود ندارد اینجا سه تا برج به نام گلزار بلوک های A,B,C هست لطفاً اصلاح کنید آدرس هم اینه ازگل نوبهار جنوبی کوچه گلبهار برج های گلزار بلوک های A,B,C

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      ممنون که به ما اطلاع دادید. در اسرع وقت این مورد را اصلاح می‌کنیم.🙏🏼

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ب٫ظ
    • بهار پاسخ

      با عرض سلام وخسته نباشید خدمت اسنپ لطفا راننده های رو استخدام کنین که بخوان در اسنپ کار کنن من چند روز پیش اسنپ گرفتم اسنپی نیومد و درخواست لغو داد ومن مجبور شدم یه اسنپ دیگه بگیرم لطفا پیگیر باشین چون بعضی راننده های اسنپ رعایت نمیکنن و ما مسافر هستیم که معطل میشویم .لطفا راننده های بیشتری استخدام کنین چون خیلی کم میان و اصلا میگن راننده نیست .با تشکر ممنونم مرسی
      ممنون میشم پیگیری کنین 🙏💐🌹

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۸ ب٫ظ
  • کسری عبدالرسولی پاسخ

    تنهااااااا مشکل من و همه مسافران بحث همیشگی با راننده بر سر نحوه پرداخته .اولش با خواهش بعدش با غر زدن اصرار پشت اصرار ک اینترنتی پرداخت نکن.میشه ی حرکتی کنید ک اینا نتونن این مسله رو دور بزنن مام راحت بشیم

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      کسری عزیز،
      شیوه پرداخت (نقدی یا آنلاین) به انتخاب کاربر مسافر است. توجه کنید که پرداخت کارت به کارت خلاف قوانین اسنپ است و به علت ثبت نشدن تراکنش شما در سیستم اسنپ امکان پشتیبانی از سمت ما وجود ندارد. بهترین راه برای پرداخت هزینه سفر، پرداخت اعتباری و آنلاین است. اسنپ با فراهم کردن قابلیت «تسویه حساب در لحظه» سعی کرده نگرانی کاربران راننده‌ درباره‌ دسترسی آنی به درآمدشان را برطرف کند. درآمد کاربران راننده با فعال کردن امکان «تسویه در لحظه» اسنپ در کمتر از چند دقیقه به حسابشان واریز می‌شود.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۳ ب٫ظ
  • کسری عبدالرسولی پاسخ

    لطفا بصورت اپشن گزینه در انتخاب اسنپ قرار بدید ک راننده اسنپ ب دلخواه خود موزیک یا رادیو رو بدون رضایت روشن نکنه اکثر اسنپ ها ک نشستم‌یا رادیوشون زیاد بوده یا موزیکشون .اما ب چ حقی روشن میکنن نمیدونم .لطفا تو اپلیکیشن ی اپشن بزارید ک زمان درخواست اسنپ بتونیم گزینه ن نمیخوام یا مشکلی نیس و ندارم با موزیک باشه

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ق٫ظ
  • رضا پاسخ

    سلام من راننده اسنپ هستم شما که اینقد ب فکر مسافرین به فکر راننده چرا نیستین اگ مسافر مشکلی داشت یا خفت گیری بود راننده بدبخت چکار کنه اگ اینو میگم چون واقعا پیش اومده

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۴۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رضای عزیز سلام،
      کاربران راننده یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های اسنپ هستند. ما در تلاش هستیم تا امنیت و رضایت آن‌ها را جلب کنیم. امیدوارم بتوانیم به زودی امکانات امنیتی بیشتری برای کاربران راننده عزیز فراهم کنیم. ممنون از همراهی شما.🌱

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۷ ب٫ظ
      • پریسا پاسخ

        به نظر من اگر موقع ثبت نام در اسنپ (مسافر) از کدملی استفاده بشه کمک خوبی می‌تونه برای پیگیری واقعی اون شخص بعد از خطا باشه

        ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۱۰ ب٫ظ
  • نقیب الله پاسخ

    سلام عرض آدب اسنپ بسیار یک برنامه خوب است

    ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۲ ب٫ظ
  • ایلیا پاسخ

    عالی هستش از تپسی خیلی بهتره قیمت ها تمیزی ماشین و …ممنون از شما

    ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۰ ب٫ظ
  • کیارش امیریان پاسخ

    سلام خسته نباشید واقعا ممنون از زحمتات شما

    ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۰۹ ب٫ظ
  • کیارش امیریان پاسخ

    سلام خسته نباشید واقعا ممنون از زحمتات شما که امنیت مردم براتان مهمه تشکر از تیم امنیت اسنپ انشاالله روز به روز بهتر بشه

    ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۰۸ ب٫ظ
  • sx454444@gmail.com پاسخ

    درود و خسته نباشید ب مدیران وپرسنل زحمتکش
    در مورد درخواست اسنپ مسافران
    لطفا اموزش بدین یا طراحی کنید یا ….
    ک‌وقتی مسافر میخواد درخواست سفر بده صفحه را ب روز کنه بارها شده ک رفتم ب مبدا مسافر از روی مبلی ک نشسته یاهرچی درخواست سفر داده بعد راننده مسیریاب راننده را برده ب اشتباه کوچه پشتی وبعد از کلی منتظر بودن و تماس با تلفنی ک راننده از جیبش داده مسافر را پیدا کرده و اکسریت مسافرا هم با تاخیر طولانی سوار خودرو میشن اگر مسافر را جریمه کنین بابت در دیرسوار شدن دقت بیشتری میکنه

    ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۴۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      ممنون از پیشنهاد شما. ما حتما سعی می‌کنیم آموزش‌ها و اقدامات لازم را انجام دهید. با تشکر از همراهی شما 🙏🏼

      ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۵۶ ب٫ظ
  • فاطمه قطب پاسخ

    باسلام جدیدا راننده های اسنپ تا یکی دو دقیقه دیرتر میای میذارن میرن و اصلا مثله ستبق سرویس دهی شان خوب نیست

    ۲۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ
  • ملیحه عباسی پاسخ

    قابل تقدیر و تشکر هست. ممنونم که امکانات بیشتری میگذارید و امنیت سفر رو تامین میکنید.

    ۲۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۴:۲۸ ب٫ظ
  • مشرف پاسخ

    خیلی این رصد مسیر خوبه من امروز سوار اسنپ شدم اصلا کاری به مسیری که نشون میداد نداشت و از هر طرفی خودش میخواست میرفت در حین رانندگی هم هی چشماش بسته میشد و معلوم بود داره خوابش میبره خیلی ترسیدم لطفا رسیدگی کنین هر چی هم بهشون میگفتیم اصلا به حرف ما گوش نمیدادن.

    ۲۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      این قابلیت امنیتی جدید برای آرامش بیشتر شما راه‌اندازی شده است. لطفا در صورتی که مشکلی در سفرها داشتید به پشتیبانی اطلاع دهید اگر احساس ناامنی کردید هم می‌توانید از سرویس امنیت سفر اسنپ استفاده کنید.

      ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۱۶ ب٫ظ
  • محمد حسین پاسخ

    سلام
    سوالی که ذهن من رو درگیر کرده این هستش که اگر راننده قبل از رسیدن به مقصد و در میانه مسیر گزینه پایان سفر را انتخاب کند، اون موقع دیگه گزینه امنیت سفر برای مسافر وجود ندارد که بخواهد از آن استفاده کند. که اگر سفیر نیت پلیدی در سر داشته باشد از دست مسافر کاری ساخته نیست.
    برای پایان سفر می توان از گزینه تأیید پایان سفر در اپلیکیشن مسافر استفاده کرد( البته در حد پیشنهاد)
    سپاس از توجه شما

    ۲۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۳۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد حسین عزیز سلام،
      ممنون از پیشنهادت، برای این مشکل راه‌حلی در نظر گرفته‌ایم. تا دو ساعت بعد از پایان سفر گزینه امنیت سفر برای مسافر فعال است و کاربر می‌تواند از آن استفاده کند.

      ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۲۷ ب٫ظ
  • جاوید مقرر پاسخ

    عالیه ممنون

    ۲۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۳:۴۸ ق٫ظ
  • احمد جواد جویا۰۹۰ پاسخ

    من می‌خواهم ازاسنپ تومسیر گیلون دماوند استفاده کنم اسنپ مورد اعتمادمن است

    ۲۸ آبان, ۱۴۰۰ در ۳:۲۱ ب٫ظ
  • محمدبربری پاسخ

    بسیار عالی است خداخیرتان بدهد

    ۲۸ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۱۴ ق٫ظ
  • رضا تاج پاسخ

    از زحمات شما قدردانی می‌شود کیفیت کار شما عالیست

    ۲۸ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۴۶ ق٫ظ
  • سهیل فولادی پاسخ

    ممنونم از شما دوستان مرسی که فکر مون هستین

    ۲۷ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۲۲ ب٫ظ
  • سهیل فولادی پاسخ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان زحمتکش در اسنپ،خدا قوت،جا داره از زحمات شما دوستان تشکر و قدردانی کنم از همه شما دوستان عزیز ممنونم

    ۲۷ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ
  • فرشاد پاسخ

    به شرطی که تمام مسیرهای پیشنهادی ویز و بلد و نشان رو بدونه

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    همیشه عالی بوده اسنپ برای من انشالله همینجوری پیشرفته تر و عالی تر بشید

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۴:۵۶ ب٫ظ
  • سید دانیال خرم پاسخ

    بسیار عالــــی

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۴۷ ق٫ظ
  • علیرضاایمانی پاسخ

    تشکر از فعالان اسنپ.فقط یک تقاضا، درآمد حاصله در هر سفر برای عاملین اسنپ بیشتر از حد معمول جهانی احساس میکنم،و کد تخفیف در صورتی لذت بخش است که هزینه محاسبه شده واقعی باشد ،نه به این صورت که بالاتر محاسبه کرده و با کد تخفیف باز هم از معادل سفر مشابه بالاتر شده باشد.

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۱:۵۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علیرضای عزیز سلام،
      کمیسیون دریافتی اسنپ از کاربران راننده عزیز نه‌تنها بیشتر از نمونه‌های خارجی نیست، بلکه کمتر نیز است. همچنین قیمت‌گذاری در اسنپ به صورت هوشمند و تحت تاثیر چند عامل انجام می‌شود و ربطی به کدهای تخفیف ندارد.

      ۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۰:۲۲ ق٫ظ
  • نگار پاسخ

    اگر اینترنت رو خاموش کنه راننده باز هم انحراف از مسیر مشخص میشه ؟

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۰:۳۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      نگار عزیز سلام،
      در چنین شرایطی متوجه فعال نبودن لوکیشن راننده شده و نسبت به این سفر حساس می‌شویم و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

      ۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ
  • شهرام خزایی پاسخ

    برای امنیت بیشتر

    ۲۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۵۳ ب٫ظ
  • مجید پاسخ

    توروخدا فکر امنیت رانندگان هم باشید واقعا بعضی اوقات اذیت میشیم از طرف مسافر

    ۲۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۲۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مجید عزیز سلام،
      امنیت کاربران راننده عزیز برای ما بسیار مهم است. امیدواریم بتوانیم به زودی قابلیت‌های جدیدی برای امنیت بیشتر این عزیزان داشته باشیم.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۳ ب٫ظ
  • اسرا شعیبی نیا پاسخ

    لطفا شهر اهواز و هم فعال کنید

    ۲۴ آبان, ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      این قابلیت به‌مرور در دیگر شهرها نیز فعال خواهد شد.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ
  • عرفان پاسخ

    عالیه بهتر از این نمیشه

    ۲۴ آبان, ۱۴۰۰ در ۴:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *