قابلیت جدید اپلیکیشن اسنپ: امکان چت داخل اپلیکیشن

امکان چت داخل اپلیکیشن

قابلیت جدید اپلیکیشن اسنپ: امکان چت داخل اپلیکیشن

قابلیت «چت داخل اپلیکیشن» به اسنپ اضافه شده است. از این پس، کاربران می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی، پیام‌های خود را از طریق اپلیکیشن برای یکدیگر ارسال کنند. با این امکان می‌توانید بدون نیاز به تماس تلفنی به راحتی از طریق خود اپلیکیشن در طول سفر با راننده در ارتباط باشید.

تماس تلفنی بین راننده و مسافر پیش از آغاز سفر در بسیاری از سفرهای اسنپی اتفاق می‌افتد. برای مشخص کردن محل دقیق مبدا، اعلام معطلی در سوار شدن و موارد دیگر راننده و مسافر گاهی نیاز دارند با هم در ارتباط باشند. از آنجا که ارتباط کاربران پیش از آغاز سفر، قدم اول یک سفر موفق است، همواره در تلاشیم راه‌هایی را برای ساده‌تر و سریع‌تر کردن این ارتباط پیدا کنیم و تا جای ممکن تمام موانعی که این ارتباط را مختل می‌کند از میان برداریم. پیش از این قابلیت تماس تلفنی در اپلیکیشن اسنپ فعال بود و حالا قابلیت چت داخل اپلیکیشن راه ارتباطی دیگری بین کاربران خواهد بود. با این قابلیت مسافر و راننده می‌توانند اطلاعات ضروری مربوط به سفر را از طریق اپلیکیشن رد و بدل کنند.

برای ارسال پیام به راننده‌ای که سفر شما را قبول کرده است، باید به بخش اطلاعات سفر بروید، در این قسمت کنار نام و عکس راننده گزینه‌ی ارسال پیام را می‌بینید. پس از ورود به فضای گفتگو پیام خود را تایپ کنید یا از پیام‌های پیش‌فرض اپلیکیشن استفاده کنید. در صورتی که راننده در حال رانندگی باشد می‌تواند برای جلوگیری از حواس‌پرتی حین رانندگی، پس از دریافت پیام شما با ارسال یکی از پیام‌های پیش‌فرض، به شما اطمینان دهد که پیغام‌تان را دریافت کرده است و اگر نیاز به مکالمه‌ی طولانی‌تر بود، وارد فضای چت در اپلیکیشن شود و گفتگو را با شما ادامه دهد.

علاوه بر این، با قابلیت چت آن دسته از کاربرانی که امکان «تماس امن» را فعال نکرده‌اند، می‌توانند بدون رد و بدل شدن شماره‌ی تلفن با کاربر مقابل ارتباط برقرار کنند.
چت داخل اپ به صورت سراسری برای کاربران مسافر و راننده هم اکنون در دسترس قرار دارد و پس از به‌روزرسانی اپلیکیشن خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (38)

  • جابر پاسخ

    خیلی امکان خوبیه

    ۲۶ مرداد, ۱۳۹۹ در ۶:۴۰ ب٫ظ
    • Sidali پاسخ

      sidalimusavi1979@gmail.com

      ۳۱ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۵۵ ق٫ظ
  • حجت رحیمی پاسخ

    سلام من راننده ناشنوا هستم خدا قوت عالی راحتم

    ۲۷ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۲۵ ق٫ظ
  • محمد میرزاابوالحسنی پاسخ

    سلام:
    امروز شرکت های موفق هستند که به روز بر می دارند و به مشتریان خود احترام می گذارند تا در امنیت و آرامش سفر کنند این حرکت زیبای اسنپ باعث می شود تا بدانی که باید به روز زندگی کرد و ارزش حرکت های زیبا را داده است

    ۲۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      از اینکه توانستیم رضایت شما را جلب کنیم بسیار خوشحالیم و از همراهی شما بی‌نهایت سپاس گزاریم🙏

      ۲۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ
  • آرش سلیمانی پاسخ

    واقعا از روزی که اسنپ فعالیت خودش آغاز کرد اتفاق های بزرگی در زمینه حمل و نقل رقم خورد…
    با سپاس فراوان و خسته نباشید به همه دوستانی که باعث این اتفاق ها شدند…

    ۲۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      آرش عزیز سلام،
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🙏🌷

      ۲۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱:۴۴ ب٫ظ
    • سید علی پاسخ

      دقیقا منم بعنوان مسافر اسنپ
      همنظرم با شما دوست عزیز ✌️✌️👍👍👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      واقعا تیم و عوامل اسنپ دست مریزاد … 💜💙💙💙💛

      ۲ شهریور, ۱۳۹۹ در ۹:۵۷ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    سلام
    خیلی عالیه
    بعضی وقتی برای کسی سفر میگرفتم همش باید زنگ بزنی واقعا مشکلی اساسی بود که با این کار خیلی راحت تر شده
    ممنون

    ۲۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۱۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      از اینکه توانستیم رضایت شما را جلب کنیم خرسندیم. بابت همراهی همیشگی شما با اسنپ هم سپاسگزاریم🙏🌷

      ۲۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۹ ق٫ظ
  • علیرضا محمودیان پاسخ

    با سلام
    من در تاریخ ۵/۲۷ اسنپ گرفتم ومبلغ را نقد پرداخت کردم بعد هم مبلغ از کیف پول برداشت شد با شماره پیگیری ۳۸۴۷۶۳۰۸۹۶

    ۲۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علیرضای عزیز سلام،
      لطفا این موضوع را در تماس با پشتیانی پیگیری کنید:
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۲۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۸ ق٫ظ
  • مراد مختاری پاسخ

    من از اسنپ یک سیم کارت ایرانسل هدیه گرفتم برای دریافت وارد قسمت مربوط به ان میشوم باز نمیشود به هر جا مراجعه کردم هیچ کمکی به بنده نشد لطفا به بنده کمک کنید باتشکر

    ۲۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۴:۲۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مراد عزیز سلام،
      برای دریافت سیم‌کارت هدیه باید وارد سوپر اپ اسنپ شوید.بنر «سیم‌کارت طلایی» در قسمت پایین اپلیکیشن را انتخاب کنید. مراحل ثبت و یا تکمیل اطلاعات و نشانی‌ را کامل کنید. پس از ثبت موفق درخواست و ارسال مدارک مورد نیاز، سیم کارت‌تان را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
      در صورتی که باز هم مشکلی بود لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید یا در پاسخ به ایمیل به روابط عمومی ( pr@snapp.cab ) شماره تلفن اسنپی خود را برایمان ارسال کنید تا بتوانیم موضوع را پیگیری کنیم.

      ۲۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ
  • شراره جمالی پاسخ

    کلا از روز اول راه اندازیش فوق العاده است. من که خیلی راضی ام
    درخواست خودرو اسان
    سفر امن و راحت
    هزینه کمتر
    تو این شرایطم رعایت اصول بهداشتی
    و….
    از اپ حمل و نقل دیگه چی میخواد یه ادم
    مرسی از اسنپی‌ها

    ۲۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۱ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      شراره عزیز سلام،
      از اینکه توانستیم رضایت شما را جلب کنیم، خرسندیم و از همراهی همیشگی شما بسیار سپاسگزاریم🙏🌷

      ۲۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۴:۳۹ ب٫ظ
    • سید علی پاسخ

      👏👍👍👍👍👍👍

      ۲ شهریور, ۱۳۹۹ در ۹:۵۸ ب٫ظ
  • سو پاسخ

    سلام من واقعا نمیدونم چرا رانندگان اگر میخوان سفری رو لغو کنن خودشون این کار رو نمیکنن.امروز برای کسی ماشین گرفتم راننده محترم زنگ زدن یا تا جایی که من میگم میای یا خودت باید سفر رو لغو کنی.متاسفانه برای ماشین گرفتم مجبور شدم لغو کنم

    ۲۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۸:۲۱ ب٫ظ
  • یاسر اقامحمدلو پاسخ

    سلام من خیلی از اسنپ راضی هستم و خیلی اپ خوبیه ولی چند روز پیش من یه ماشین گرفتم و خیلی ناراضی بودم و گزارش ثبت کردم ولی به هیچ وجه برای پیگیری نه پیامی ارسال شد و نه با من تماس گرفته شد خیلی از دست اون راننده شاکی ام لطفا پیگیری کنید
    یاسر اقامحمدلو هستم
    با تشکر وخسته نباشید🙏

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      یاسر عزیز سلام،
      تنها در برخی از موارد نتیجه پیگیری برای کاربران ارسال می‌شود. مطمئن باشید گزارش شما با جدیت پیگیری شده و اقدامات لازم بر اساس قوانین اسنپ توسط همکاران ما در پشتیبانی صورت گرفته است.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🌷🙏

      ۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۲:۲۳ ب٫ظ
  • فریدنیان پاسخ

    سلام، قبلا پیدا کردن مقصد نوشتاری بود و خیلی راحتتر بود ولی جدیدا باید مقصد رو روی نقشه پیدا کنیم و برای کسانی که اشنایی با مسیر شهری رو ندارن مشکل سازه ، اگر اشتباه از من است و نوشتاری وجود دارد و من بلد نیستم لطفا یاد بدید

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      شما می‌تونید با انتخاب علامت جست و جو در بالای اپلیکیشن سمت چپ (🔍) موقعیت مکانی مورد نظر خود را تایپ کنید.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🌷🙏

      ۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۲:۲۱ ب٫ظ
  • شیلا شهیدیان پاسخ

    خیلی خوب شد چون هر وقت میخواستم موقعیت راننده رو بپرسم یا میگفت سفر شما به جایی وصل نیست ویا گوشیم به هم میریخت ومنم با پسر شیطونه پنج ساله ام وسط خیابون بلاتکلیف منتظر کسی میشدیم که نمیشد باهاش ارتباط برقرار کنیم.مرسی

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱:۰۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      شیلا جان سلام،
      از اینکه توانستیم رضایت شما را جلب کنیم خرسندیم و بابت همراهی همیشگی شما با اسنپ سپاسگزاریم🙏🌷

      ۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۲:۱۵ ب٫ظ
  • علی پاسخ

    سلام
    اکثر اتومبیل های شما کثیف وفاقد کولر میباشند،چندین بار هم تذکر دادم ولی کو گوش شنوا.فقط هرروز کرایه‌ها روبالاتر میبرید. علی

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱:۱۲ ب٫ظ
  • محمد حسن شبستری راد پاسخ

    سلام ازاینکه به انتقادات مشتریان اهمیت می‌دهید ممنون هستم اما اول قیمت‌های یک سفر در ساعاتی از روز تا سه وحتی چهار برابر می‌شود خوب نیست مثلا ما مجبوریم در هفته لااقل پنج بار ببن تهران پارس تا امیر آباد صبح وبعداز ظهر طی طریق کنیم صبح ساعت ۸از امیرابادوبعداز ظهر ساعت ۱۵بالعکس معمولا حدود ۱۸تا۲۰تومان می‌شود اما گاهی به ۳۵وو۴۰حتی گاهیبه۵۳تومان هم می‌رسد که بالاجبار صبر میکنیم تا قیمت‌ها تعدیل شود ویا از وسیله دیگر استفاده می‌کنیم وگاهی هم راننده ها ماشینشون تمیز نیست وگاهی از راه های دور طی مسیر می‌کنند (محشر)

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱:۵۴ ب٫ظ
  • نرگس پاسخ

    با تشکر از پیگیری های شما عزیزان،در تمام زمینه‌ها هم مسافران، با آرامش خاطر بیشتر می‌توانند اسنب را برای مطمئن تر سفر کردن انتخاب کنن، و همچنین رانندگان با مسولیت بیشتر به جابجایی مسافران اقدام میکنن موفق باشید

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۱۷ ب٫ظ
  • لیلا پاسخ

    سلام چراسنپ برا بعضی از مناطق ماشین نداره و میزنه برای این مسیر قیمت نمیشه دادمناطقی مثل فرارت و بکه

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۶:۳۵ ب٫ظ
  • افشین ریاحی پاسخ

    با سلام و عرض خسته نباشید به شما تلاشگران تیم اسنپ من کاربر راننده از اصفهان هستم اما روی اپلیکیشن کاربران راننده جدید را ندادم از کجا میتوانم این مورد را نصب کنم باتشکر

    ۳۱ مرداد, ۱۳۹۹ در ۴:۳۱ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      افشین عزیز سلام،
      جدیدترین نسخه اپلیکیشن کاربران راننده را می‌تونید از لینک زیر دانلود کنید:
      https://club.snapp.ir/driver-app/

      ۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۱:۵۵ ب٫ظ
  • افشین ریاحی پاسخ

    سلام از کجا میتوان اپلیکبشن جدید را دانلود یا تهیه نمود لطفا”توضیح یا راهنمایی بفرمائیدممنون

    ۳۱ مرداد, ۱۳۹۹ در ۴:۳۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      افشین عزیز سلام،
      شما می‌تونید از صفحه اصلی سایت اسنپ جدیدترین نسخه اپلیکیشن را نصب کنید:
      https://snapp.ir/

      ۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۱:۵۲ ب٫ظ
  • رضا روستا پاسخ

    من چندین باره جدیدا شارژ کردم اسنپ خودم رو ولی ازتخفیف دیگه خبری نیست

    ۲ شهریور, ۱۳۹۹ در ۶:۰۸ ب٫ظ
  • مریم پاسخ

    با سلام من چند وقت اخیر دو بار درخواست اسنپ کردم ولی هر بار هیج راننده ای پیدا نشد عجله هم داشتم زنگ زدم آژانس .اگه قراره گرونش کنید خوب بکنید چرا مردم و سرکار میذارید

    ۲ شهریور, ۱۳۹۹ در ۶:۵۳ ب٫ظ
  • سید علی مص... پاسخ

    واقعا از روزی که اسنپ فعالیت خودش آغاز کرد اتفاق های بزرگی در زمینه حمل و نقل رقم خورد…
    با سپاس فراوان و خسته نباشید به همه دوستانی که باعث این اتفاق ها شدند…
    ✌️✌️✌️👍👍👍👍

    ۲ شهریور, ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سید علی عزیز،
      از اینکه توانستیم رضایت شما را جلب کنیم بسیار خوشحالیم و برای همراهی همیشگی از شما سپاسگزاریم🌷🙏

      ۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۱:۳۶ ب٫ظ
  • کوروش اسماعیل وندی پاسخ

    درود به همگی. امکانات خوبی برای اسنپ فراهم کردید سپاس از تیم طراحان اپ اسنپ…
    امـــــــــــا…..
    جدیدا راننده ها خیلی در گرفتن سرویس مشتاق نیستن و گاها”پیش اومده بعد از چندین بار درخواست و افزایش مبلغ سفیر نزدیک مسافر که روی نقشه پیداس قبول سفرمیکنه. درسته اونهاهم حق دارن اما من مسافر که عجله دارم چ باید بکنم؟
    لطفا”راه حلی درنظر بگیرید.
    سپاس از همگی

    ۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۹:۴۹ ق٫ظ
  • کوروش اسماعیل وندی پاسخ

    درود به همگی. امکانات خوبی برای اسنپ فراهم کردید سپاس از تیم طراحان اپ اسنپ…
    امـــــــــــا…..
    با توجه به زحمات رانندگان عزیز اسنپ و کلا قشر رانندگان باید بگم عده معدودی از این عزیزان که به تعدادانگشتان یکدست هم نمیرسن بعد از سوار شدن مسافر درخواست لغو سفر و پرداخت نقدی میکنن که با خواهــــش فراوان انجام میشه و در معذوریت قرارمیدن مسافرشونو.
    امیدوارم جسارتی نسبت به اوندسته رانندگان صادق ودرستکارو زحمتکش نکرده باشم و صمیمانه پوزش میطلبم.
    فدای همه زحمتکشان عرصه حمل و نقل کالا و مسافر
    سپاس از همگی.
    ضمنا این ثبت نظر اولین باره از طرف من انجام میشه چرا پیام نظر تکراری میاد وثبت نمیکنید

    ۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۹:۵۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *