تغییر مقصد حین سفر در اسنپ

شاید برای‌تان پیش آمده باشد که پس از شروع سفر، متوجه شده‌اید مقصد خود را از ابتدا روی نقشه اشتباه وارد کرده‌اید، یا حین سفر در نقطه دیگری از شهر کاری برای‌تان پیش آمده که باید خود را به مقصد دیگری می‌رسانده‌اید. حالا با نسخه جدید اپلیکیشن کاربران مسافر و راننده اسنپ می‌توانید به سادگی با قابلیت «تغییر مقصد حین سفر» این کار را انجام دهید. گزینه‌ی تغییر مقصد را در اپلیکیشن انتخاب کنید. پس از محاسبه هزینه‌ی جدید و تایید راننده، مقصد خود را تغییر دهید.

«تاکسی تلفنی»

چگونه حین سفر تغییر مقصد دهیم؟

چنانچه حین سفر قصد تغییر مقصد خود را داشتید، حتما قبل از ثبت مقصد جدید در اپلیکیشن، این تغییر مقصد را با راننده مطرح و پس از پذیرش راننده اقدام به ثبت مقصد جدید در اپلیکیشین کنید. البته توجه داشته باشید که راننده می‌تواند این تغییر مقصد را قبول و یا رد کند.

برای ثبت مقصد جدید حین سفر کافیست اپلیکیشن اسنپ را باز کنید و صفحه‌ای را که مشخصات سفر در آن ثبت شده بالا بکشید. دومین گزینه گزینه‌ی تغییر مقصد است.

پس از انتخاب این گزینه، به صفحه‌ای فرستاده می‌شوید که مرحله انتخاب مقصد روی نقشه است. در این صفحه به لوکیشن‌های منتخب خود هم دسترسی دارید و می‌توانید به جای مشخص کردن مقصد به صورت دستی، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پس از تایید مقصد جدید، اپلیکیشن باید هزینه‌ی سفر را با توجه به موقعیت مکانی مقصد دوباره محاسبه کند. منتظر بمانید تا قیمت جدید برای شما نمایش داده شود. در صورتی که قیمت جدید را می‌پذیرید، گزینه‌ی تایید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این هزینه تا مدت مشخصی معتبر است و اگر گزینه‌ی تایید را لمس نکنید، پس از مدتی کوتاه باید مجددا محاسبه شود.

حالا باید منتظر بمانید تا راننده تغییر مقصد شما را تایید کند. راننده، با استفاده از اپلیکیشن خود، مقصد جدید را روی نقشه با تفکیک منطقه طرح ترافیک مشاهده می‌کند و در صورت امکان تردد در آن مسیر درخواست شما را تایید یا رد می‌کند. پس از تایید یا عدم تایید راننده، پیغامی را روی اپلیکیشن خود می‌بینید که وضعیت ادامه سفر را به اطلاع شما می‌رساند.

امکان تغییر مقصد حین سفر فقط مختص سفرهای درون‌‌شهری است و برای سفرهای بین‌‌شهری این امکان وجود ندارد.

سوالات متداول

در حال حاضر امکان جابه‌جایی مقصد برای سفرهایی که دو مقصد دارند، فعال نیست.

با مشخص کردن مقصد جدید روی نقشه، هزینه سفر شما مجدد محاسبه می‌شود که بسته به موقعیت مقصد جدید هزینه بیشتر یا کمتر خواهد شد.

ابتدا از طریق هماهنگی که قبل از ثبت مقصد در اپلیکیشین با خود راننده انجام می‌دهید متوجه می‌شود و همچنین پس از اینکه مقصد جدید را روی نقشه تعیین و هزینه سفرتان را تایید کردید، پیغامی برای راننده ارسال می‌شود.

پس از آنکه راننده تقاضای تغییر مقصد شما را پذیرفت می‌توانید با استفاده از گزینه‌های سفر در مسیر توقف هم داشته باشید.

برای دسترسی به این قابلیت باید آخرین نسخه ۵.۶.۰ اپلیکیشن اسنپ یعنی نسخه ۵.۶.۰ را نصب کنید.

بله. کد تخفیف شما بر اساس آخرین هزینه‌ی محاسبه شده اعمال خواهد شد.

راننده هم مثل مسافر باید آخرین نسخه اپلیکیشن اسنپ را نصب کرده باشد. از راننده بخواهید اپلیکیشن خود را آپدیت کند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (37)

  • امین پاسخ

    اسنپ جان ،راننده اسنپم و اینکه گزینه تسویه درلحظه توی اپلیکیشن من نیست و طرح های تشویقی من هم میگه این حساب وجودندارد. من اپلیکشن رو بروزرسانی هم کردم ولی بازم نشد. کمکم کن لطفا.

    ۸ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۳۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امین عزیر سلام،
      لطفا برای پیگیری مشکل خود با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ
  • ویدا پاسخ

    سلام وعرض ادب دوستان بیایید واقع بین باشیم اگه راننده کولر نمیگیره به خاطر کروناست مسیری که راننده انتخاب میکنه به خاطر این که میدونه توشهر چه خبره پس بهتره دخالت نکنیم خودتون هم خوب میدونید اگه اژانس بگیرید باید دو برابر مبلغ پرداخت کنید هیچ میدونید لوازم ماشین چقدر گرون شده ماشین باهوا کار نمیکنه بیچاره راننده مجبوره با این قیمت افتضاح اسنپ که خیلی پاییین کار کنه بعدش بعضی از مسافرا فکر میکنن که راننده غلام حلقه به گوششون هستش که هی امرو نهی میکننن حتی حاظر نمیشن دو قدم از در خونشون فاصله بگیرن دوستان بیایید انسان باشیم وانسانیت به خرج بدیم انقدر از راننده ها ایراد نگیریم چونکه شغلشون خیلی سخته خودتون جای اونا بزارید که تا شب مجبورن نق ونقوق مسافرا وترافیک وگرما رو تحمل کنن من خودم به شخصه همیشه وقتی اسنپ مگیریم مبلغ بیشتری به راننده میدم خیلیم راضیم ودرکشون میکنم

    ۳ مهر, ۱۴۰۰ در ۱:۲۰ ب٫ظ
  • احمد پاسخ

    من مشتری ثابت هرروزه استپ هستم
    مواقعی پیش میاد که آدرس بنده تغییر پیدا می‌کنه به آدرس های همیشگی دیگه ای که از هزینه اون ها آگاهی دارم
    اما زمانی که از تغییر مقصد استفاده میکنم به طرز فوق العاده غیرمنصفانه و غیر منطقی ای هزینه تغییر پیدا می‌کنه ، حتی برای ۱خیابون اختلاف مقصد!!!
    این سواستفاده و یا بی انصافی توسط کاربر کاملا قابل لمس و قابل درکه
    لطفا تجدید نظر بفرمایید تا به اعتبار برند شما خدشه وارد نشه

    ۱۷ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۳ ب٫ظ
  • سجاد پاسخ

    سلام من تا الان که از اسنپ استفاده کردم خدایی راضی بودم مشگل بارارنده تابهال داشتم ولی راضی هستم ممنون

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ
  • سید قدرت جلبلی باغ اناری پاسخ

    سلام من چندین سال است که خودم و خانواده ام چه در شهر سکونتم یا شهرهای دیگر در راستای سفر های کاری یا تفریحی مرتب از اسنب استفاده می کنم . یک جورایی جزوه خانواده مان شده است هر چند که اشکالاتی هم وجود دارد باز هم یک وسیله حمل و نقل اینترنتی در چندین زمینه مورد قبولمان می باشد و نیازهایمان را برطرف می کند . از این رو دوست دارم با برطرف کردن مشکلات کوچک هم به جایگاه بهتری برسد . به امید آن روز

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱۰:۱۷ ب٫ظ
  • محمد سروش پاسخ

    امکان تغییر مقصد خدمت جدید و مفیدی است اما بنطر من خیلی کاربرد ندارد. به هرحال مسافر باید غالبا اول برای سفرش تصمیم می گیرد و در حالت استثنا ممکنه نیاز به تغییر داشته باشه.

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۹:۳۱ ب٫ظ
  • رسول پاسخ

    سلام
    من هرروز از اسنپ استفاده میکنم ولی تخفیفاتی که اسنپ میده خیلی کمه وهرروز گرونتر میشه
    لطفا امتیاز بیشتری برای کسانی مثل من قرار بدین
    چون با زیاد بودن هزینه نمیصرفه برامون دیگه اسنپ بگیریم

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۸:۰۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رسول عزیز سلام،
      از همراهی شما سپاسگزاریم. شما می‌توانید با امتیازهای خود در اسنپ کلاب از تخفیف‌های سرویس‌های مختلف سوپراپ اسنپ استفاده کنید.

      ۲۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۲۱ ب٫ظ
  • عباسعلی پاسخ

    با سلام و خسته نباشید میخاستم ببینم وقتی موجودی مثلا ۱۰۰۰۰هزار تومنه ولی درخاست ماشین میکنیم میشه ۱۲۰۰۰ نمیشه از موجودی کم کرد

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۷:۵۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      عباسعلی عزیز سلام،
      متاسفانه امکان پرداخت بخشی از هزینه‌ی سفر از موجودی شما در اپلیکیشن وجود ندارد.

      ۲۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۵۲ ب٫ظ
  • فرزاد قیصری پاسخ

    موفق باشید

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۷:۲۸ ب٫ظ
  • علیرضا کریم نژاد پاسخ

    با سلام
    از اسنپ رضایت کامل دارم.
    ممنون

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۷:۱۷ ب٫ظ
  • فاطمه پاسخ

    لطفا اسنپ بار بذارید

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۷:۱۵ ب٫ظ
  • تینا جانبگلو پاسخ

    خوب

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۷:۱۰ ب٫ظ
  • سعید پاسخ

    برای من خیلی وقته تخفیف اسنپ نمی یاد دیگه چرا 😡😡من اسنپ باکس و اسنپ زیاد کار میکنم

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۷:۰۷ ب٫ظ
  • hesam پاسخ

    عالی بهترین برنامه دنیا من راضی هستم

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۷:۰۷ ب٫ظ
  • Hafeznis پاسخ

    خوب است

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۷:۰۲ ب٫ظ
  • حمید پاسخ

    باسلام وخسته نباشید خدمت کارکنان اسنپ.
    ببخشید من چندروز پیش اسنپ گرفتم ومسافر پدرم بود. بعداز رسیدن به مقصد راننده دوبرابر هزینه راگفته وازپدرم گرفته .لطفا رسیدگی کنید.

    ۱۷ آذر, ۱۳۹۹ در ۸:۰۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حمید عزیز،
      لطفا برای پیگیری این مورد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.

      ۲۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ق٫ظ
  • آرمان توانگر پاسخ

    فرزند جانباز ۵۵ درصد و عضو اسنپ هستم میتونم با ارائه مدارک از پرداخت کمیسیون معاف بشم

    ۴ آذر, ۱۳۹۹ در ۴:۰۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      آرمان عزیز،
      اسنپ از ابتدای فعالیت خود طرح ویژه‌ای را برای افراد دارای معلولیت از جمله جانبازان و ایثارگران کشور در نظر گرفته‌ و تمام کاربران راننده‌ی دارای کارت معلولیت بهزیستی که مدارک خود را ارائه داده‌اند از پرداخت کمیسیون به این تاکسی اینترنتی معاف هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی‌تان کنند.

      ۲۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۳۷ ب٫ظ
  • کامران ولی پور مرندی پاسخ

    از اسنپ راضی هستم

    ۲۶ آبان, ۱۳۹۹ در ۹:۳۵ ق٫ظ
  • Kiana پاسخ

    سلام الان اسنپ شهر تهرانه من چطوری برای شهر مشهد تغییرش بدم

    ۲۰ آبان, ۱۳۹۹ در ۲:۴۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      کیانای عزیز،
      کافیست مکان مورد نظر خود را در نقشه انتخاب کرده یا از دکمه‌ دایره شکل سمت راست پایین نقشه برای نشان دادن مکان فعلی خود استفاده کنید.

      ۳۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۲ ق٫ظ
  • صادق قنبریان پاسخ

    اگر درخواست دهنده شخص دیگری بود و تغییر مقصد و توقف داشت راننده چگونه باید عمل کند؟

    ۱۳ آبان, ۱۳۹۹ در ۰:۰۳ ق٫ظ
  • مرتضی ملکی پاسخ

    تقییر سفر یا مقصد جدید از سوی مسافر به راننده اعلام میشود ولی امکان رد کردن از سوی راننده وجود ندارد

    ۱۹ مهر, ۱۳۹۹ در ۹:۴۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مرتضی عزیز سلام،
      در صورتی که به هردلیل امکان تغییر مسیر در طول سفر برای شما وجود ندارد، حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.

      ۳۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ
  • نانوایی پاسخ

    سلام من میخواهم شهرم را تغیر بدم میشه کمک کنید

    ۴ شهریور, ۱۳۹۹ در ۴:۴۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام دوست عزیز،
      لطفا برای پیگیری این مورد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.
      https://snapp.ir/contact

      ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۱ ب٫ظ
  • دهقانی پاسخ

    درود بر شما
    روز گذشته مقصد بازار بزرگ را انتخاب کردم، راننده به سمت جنوب نواب بدون کولر و با صدای بلند رادیو در حرکت بود متوجه شدم خیلی بسمت جنوب می‌رود که بهشون گفتم من از سمت میدان ۱۵ خرداد میخواهم وارد بازار شوم و ایشان گفتن که پایین بازار تهران ما را پیاده می‌کنند و آلان اون سمت خیلی شلوغه و اگر می‌دانستند درخواست مارو تائید نمی‌کردند، در نهایت از ما خواستن تغییر مسیر بزنیم که امکان دسترسی نداد و مجدداً خواست که مقصد دوم را انتخاب کنم که با ۷ هزار تومان افزایش روبرو شدم که تایید نکردم و بهشون متذکر شدم که ما مقصد اول را نرفتیم که دوباره مقصد دوم را انتخاب کنم و ایشان گفتند انصاف داشته باشید و برای وقت ایشان ارزش قائل شویم و…. در نهایت مقداری بحث کردیم و ایشان گفتند باید مبلغ اضافه تری پرداخت کنم و بنده هم پرداخت کردم ولی در ارزیابی راننده نوشتم.
    اگر این سیستم تغییر مسیر جواب میداد این سفر برای ما زهرمار نمیشد. تشکر از شما

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۴۲ ب٫ظ
  • یک همشهری پاسخ

    با سلام
    متاسفانه بعضی وقتها پیش امده که من درخواست اسنپ دادم و کدتخفیف را هم ثبت کردم بعد راننده تماس گرفتن و خواستن ما سفر را لغو کنیم .با این اتفاق کد تخفیف ما هم از بین رفته.محاسبه استفاده از هر کد تخفیف بعد از پایان سفر باشه نه هنگام درخواست..
    هزینه ها هم خیلی وقتها بسیار وحشتناکه.من فک میکنم اگه ۲۰تومن تخفیف به ما داده میشه بعد تو سفر های دیگه نرخ را بالاتر میزنید که این تخفیف را دوبرابر از ما پس بگیرید.
    .با تشکر.این موارد را هم پیگیری و رفع مشکل کنید.
    ق

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      شما می‌توانید کدتخفیف را در طول سفر اعمال کنید. محاسبه هزینه سفر تابع فاکتورهای مختلفی مانند ساعت سفر، وضعیت ترافیک، فاصله مکانی و غیره است و هیچ ارتباطی بین کدتخفیف با محاسبه هزینه سفر وجود ندارد.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🙏

      ۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۲:۱۸ ب٫ظ
  • لیلا پاسخ

    با سلام و احترام…تقاضا دارم ک لطفا بیشتر رسیدگی کنید…با وجودی که هوا گرم هست هیچکدام از راننده ها کولر روشن نمیکنند.و اینکه برای هر مشکلی ک ما در حین سفر مواجه میشویم…ب پشتیبانی زنگ میرنیم.خیلی با ادب و احترام جواب می دهند…اما رسیدگی نمیشود.خواهش میکنم بیشتر رسیدگی کنید.

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      لیلای عزیز سلام،
      مطمئن باشید تمام گزارش‌های شما با دقت توسط همکاران پشتیبانی پیگیری می‌شود و بر حسب قوانین اسنپ اقدامات لازم صورت می‌گیرد.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🌷🙏

      ۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۲:۲۵ ب٫ظ
  • مهدی بهادر پاسخ

    با سلام وخسته نباشید میخواستم ببینم چگونه می‌شود از تخفیفهایی که می‌دهید استفاده کنم به راننده که میگم نمیدونه ممنون میشم اگه جوابگو باشید. مثلا اس میاد ۸۰۰۰تومن تخفیف ۲۵درصد هر سفر تاسقف ۲۰۰۰تومن

    ۲۵ مرداد, ۱۳۹۹ در ۴:۵۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مهدی عزیز سلام،
      شما می‌توانید پس از قبول درخواست سفر، کدتخفیف خود را در بخش کد تخفیف اپلیکیشن وارد کنید و سپس «ثبت» را انتخاب کنید. کدتخفیف شما اعمال شده و از هزینه سفر شما کاسته می‌شود.

      ۲۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *