نتایج طرح معافیت از کمیسیون کاربران راننده‌ی مبتلا به ام‌اس

معافیت از کمیسیون رانندگان مبتلا به ام اس

طرح معافیت از پرداخت کمیسیون برای کاربران راننده‌ی مبتلا به ام‌اس پایان یافت.

در این طرح که با همکاری «انجمن ام‌اس ایران» به مدت ۲۱ ماه اجرا شد، در مجموع ۳۷۵ کاربر راننده‌ی مبتلا به ام‌اس از پرداخت کمیسیون سفرهای خود به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۴۲۴ تومان معاف شدند. این طرح از خرداد ۱۴۰۱ شروع و تا پایان سال ۱۴۰۲ ادامه داشت.

معافیت از کمیسیون کاربران راننده با شرایط خاص اسنپ

اسنپ، از ابتدای فعالیتش تاکنون، طرح‌های مختلفی برای حمایت و تامین هزینه‌های درمان افراد مبتلا به بیماری‌های مختلف اجرا کرده است. یکی از این طرح‌ها معافیت از کمیسیون کاربران راننده‌ی مبتلا به بیماری‌های خاص است که از جمله طرح‌های هم‌سو و هم‌راستا با اهداف کسب‌و‌کار اسنپ محسوب می‌شود.

در همین راستا اسنپ طرح ویژه‌‌ی معافیت از کمیسیون را برای کاربران راننده‌ی دارای معلولیت، کاربران راننده‌ی مبتلا به بیماری تالاسمی و بیماری هموفیلی نیز اجرا کرده است.

ام اس چیست؟

بیماری مالتیپل اسکلروزیس (MS) جزو گروه بیماری‌های «خودایمن» محسوب می‌شود که در آن سیستم ایمنی فرد به اشتباه سیستم عصبی مرکزی (شامل مغز و نخاع) را هدف حملات خود قرار می‌دهد. در نتیجه این حمله، در داخل سیستم عصبی، واکنش‌های التهابی به وجود می‌آید که سبب تخریب برخی قسمت‌ها می‌شود. بر اساس اعلام کنفدراسیون جهانی ام‌اس روز ۳۰ می به عنوان روز جهانی ام‌اس نام‌گذاری شده تا سطح آگاهی اجتماعی در مورد این بیماری افزایش یابد. شعار انجمن ام‌اس ایران برای این روز «همبستگی ملی برای درک درست و واقعی از ام‌اس» است.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *