امکان تماس درون‌برنامه‌ فعال شد

قابلیت «تماس درون‌برنامه‌» به اسنپ اضافه شده است. از این پس، کاربران می‌توانند، علاوه بر تماس تلفنی و چت داخل اپ، از طریق تماس درون‌برنامه‌ نیز با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. با این امکان می‌توان بدون نیاز به تماس تلفنی به‌راحتی از طریق اپلیکیشن و به‌صورت رایگان در طول سفر با کاربر راننده در ارتباط بود.

تماس درون‌برنامه؛ تماسی امن و رایگان

پیش از آغاز سفر، کاربر راننده و مسافر ممکن است به دلایل مختلف از جمله برای اطلاع دادن محل دقیق مبدا، اعلام معطلی در سوار شدن و … نیاز به صحبت با یکدیگر داشته باشند. بنابراین تماس تلفنی یا متنی در ابتدای سفر در مواردی یکی از ضرورت‌های اصلی داشتن سفری راحت به شمار می‌رود. پیش از این، کاربرانی که دغدغه‌ی محرمانگی شماره تلفن خود را داشتند از طریق فعال کردن امکان «تماس امن» و یا با استفاده از قابلیت چت داخل اپلیکیشن با یکدیگر صحبت می‌کردند. با فعال‌ شدن قابلیت جدید تماس درون‌برنامه‌، کاربران می‌توانند ضمن حفظ حریم شخصی‌شان، با یکدیگر مکالمه داشته باشند. همچنین تماس داخل اپ هزینه‌ی تماس معمولی را ندارد و برای هر دو کاربر به‌صرفه‌تر است.

نحوه‌ی استفاده از تماس‌ درون‌برنامه

برای استفاده از قابلیت تماس درون‌برنامه‌، ابتدا درخواست سفر دهید؛ پس از قبول سفر از سوی راننده، نشان تماس را بزنید و نوع تماس را از بین دو گزینه‌ی تماس تلفنی و تماس درون‌برنامه‌ مشخص کنید. توجه داشته باشید که برای برقراری تماس نیاز است میکروفون دستگاه‌تان را روشن کنید. همچنین، اگر در بین مکالمه، به دلایلی مانند ضعیف شدن پوشش اینترنت، مایل به تغییر نوع تماس بودید، به راحتی و با انتخاب گزینه‌ی «تغییر نوع تماس» می‌توانید با استفاده از تماس تلفنی به مکالمه‌ی خود با کاربر راننده ادامه دهید. در پایان مکالمه نیز برای پایش و بهبود کیفیت تماس از شما نظرسنجی صورت می‌گیرد.

 


در حال حاضر، امکان برقراری تماس درون‌برنامه‌ برای کاربران مسافری که از نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن استفاده می‌کنند فراهم شده است و به‌زودی این امکان روی سایر نسخه‌ها نیز فعال خواهد شد.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *