چرا نباید هزینه سفر خود را کارت به کارت کنید

پرداخت آنلاین هزینه سفر

پشتیبانی از مشکلات پرداخت هزینه سفر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما برای حفظ رضایت مشتریانمان بوده است. اسنپ برای پرداخت هزینه سفر دو راهکار پرداخت نقدی و آنلاین را در نظر گرفته است و حق انتخاب را از بین این دو روش به مسافر واگذار کرده است.
کاربران همیشگی اسنپ با مقررات این سامانه آشنایی دارند و می‌دانند که قوانین برای راحتی و امنیت بیشتر آنها در سفر در نظر گرفته شده است. طبق همین قوانین، بارها به مسافران خود توصیه کرده‌ایم که از کارت به کارت کردن هزینه سفرهای خود اکیدا پرهیز کنند.
به یاد داشته باشید که در سفر اسنپی انتخاب نوع پرداخت با مسافر است. در صورتی که هزینه سفر خود را از طریق کارت به کارت پرداخت کنید و مشکلی در این فرایند به وجود آید، متاسفانه اسنپ امکان پیگیری موضوع را نخواهد داشت. به طور مثال اگر هنگام واریز مبلغ به جای ۴صفر، اشتباها ۵صفر وارد کنید امکان پیگیری و بازگرداندن مبلغ برای اسنپ وجود ندارد. بنابراین همواره توصیه می‌کنیم تا از این نحوه پرداخت خودداری کنید.

پرداخت آسان با رمز پویا

با توجه به الزامی شدن استفاده از رمز پویا برخی از کاربران به دلیل نداشتن پول نقد ترجیح می‌دهند که هزینه سفر خود را به صورت کارت به کارت پرداخت کنند. این در حالی است که همچنان رمز دوم کارت‌های بانکی برای انجام تراکنش‌های تا سقف ۱۰۰ هزار تومان مانند سابق صورت می‌گیرد.

برای انجام تراکنش‌های اینترنتی بیش از ۱۰۰ هزار تومان (از جمله افزایش موجودی اسنپ) باید از رمز دوم پویا استفاده کنیم. این طرح برای افزایش امنیت تراکنش‌های بانکی عملیاتی شده است و در نهایت به نفع کاربران خواهد بود.

بنابر اعلام بانک مرکزی، رمز دوم همچنان برای انجام خریدهای اینترنتی تا سقف ۱۰۰هزار تومان برای هر کارت در هر ۲۴ ساعت قابل استفاده است. با وجود این اگر در طول ۲۴ ساعت بیش از ۱۰۰هزار تومان از طریق اینترنت پول جا به جا کنید باید رمز دوم پویا یا همان رمز یکبار مصرف خود را فعال سازید. به طور مثال برای پرداخت هزینه سفر، سفارش غذا، شارژ سیم‌کارت، خرید بلیت هواپیما، خرید از سوپرمارکت و رزرو هتل در اپلیکیشن اسنپ در مبالغ بیش از۱۰۰هزار تومان به رمز دوم پویا نیاز خواهید داشت.

برای اطلاع از روش‌های استفاده از رمز پویا پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید.

اشتراک گذاری پست