اسنپ چگونه امنیت سفر را تامین می‌کند

امنیت سفر اولویت و دغدغه‌ی اصلی ما در اسنپ است. با ثبت اطلاعات کاربران مسافر و راننده و مشخصات سفرها،‌ پشتیبانی ۲۴ ساعته و احراز هویت و تایید صلاحیت کاربران راننده پشتوانه‌ای برای سفرهای امن ساخته‌ایم و همچنان خود را متعهد به یافتن راه‌حل‌های موثرتری برای تامین امنیت هر دو گروه از کاربرانمان می‌دانیم.

تمامی رانندگان اسنپ تایید صلاحیت می‌شوند

«تاکسی تلفنی»

اسنپ با همکاری پلیس اماکن فراجا با یک استعلام همه‌جانبه صلاحیت تمام متقاضیان را پیش از پیوستن به ناوگان بررسی می‌کند. از آنجا که تامین امنیت کاربران مسافر در سفر از اولویت‌های مهم ماست، تایید صلاحیت همه‌‌جانبه‌ی رانندگان را به پلیس اماکن فراجا سپرده‌ایم. پس از اتمام ثبت‌نام و ارائه مدارک، نتیجه‌ی درخواست تایید صلاحیت متقاضیان از طرف فراجا به شرکت اسنپ اعلام می‌شود. پلیس امنیت با در اختیار داشتن بانک‌های اطلاعاتی کامل و همچنین بررسی صلاحیت راننده از چندین منبع مختلف، سوابق افراد را به‌صورت همه‌جانبه بازبینی می‌کند. به این ترتیب حتی فردی که گواهی عدم سوپیشینه دارد هم ممکن است برای فعالیت در اسنپ از سوی فراجا رد صلاحیت شود.

آزمون روانشناسی ویژه کاربر راننده برگزار می‌شود 

علاوه بر استعلام صلاحیت از پلیس اماکن فراجا، باشگاه رانندگان اسنپ با همکاری اسنپ دکتر از سال ۱۴۰۰ قدام به طراحی و برگزاری آزمون روانشناسی ویژه کاربر راننده با عنوان «آزمون ارزیابی عملکرد» کرده است. از آنجا که رانندگی در کلانشهرها در دسته فعالیت‌های استرس‌زا قرار می‌گیرد و طبیعتا تاثیر آن را بر وقوع حوادث حین رانندگی و  ایجاد صدمات جسمی و روحی نمی‌توان نادیده گرفت، این آزمون با هدف توانمندسازی روانشناختی و ارتقای سلامت روان کاربران راننده اسنپ طراحی و اجرا شده است. پس از بررسی نتایج این آزمون امکان انجام مشاوره رایگان برای کاربران راننده‌ای که امتیاز پایینی کسب کرده‌اند فراهم می‌شود. همچنین رفتار این دسته از کاربران طی یک ماه بعدی بررسی می‌شود تا در صورت نیاز اقدامات لازم انجام شود.

مشخصات سفر شما ضبط می‌شود

مبدا و مقصد سفر روی نقشه، مسیر حرکت‌ و شماره‌ی پلاک خودرو و مشخصات راننده‌ در اسنپ ثبت می‌شود و قابل پیگیری است.

شماره‌ی تلفن شما را پنهان می‌کنیم

با قابلیت تماس امن، به جای نمایش دادن شماره‌ی تلفن‌تان در تماس‌های اسنپی، از یک شماره‌ی واسط برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنیم. توصیه می‌کنیم با فعال کردن تماس امن شماره‌ی تلفن خود را برای جلوگیری از گونه سوء‌استفاده‌ی احتمالی مخفی کنید تا سفری امن و بدون دغدغه داشته باشید.

تیم پشتیبانی و امنیت سفر همراه‌تان هستند

علاوه بر تیم پشتیبانی که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران است، تیم امنیت سفر برای پشتیبانی از شما در موارد اضطراری، هفت روز هفته و ۲۴ ساعته در کنار شماست. در صورتی‌که حس کردید هنگام سفر امنیت‌تان به خطر افتاده است و نیاز به کمک و پشتیبانی سریع اسنپ دارید، از طریق سرویس امنیت سفر (دکمه‌ی آبی رنگی که پس از آغاز سفر روی اپلیکیشن می‌بینید) با تیم امنیت تماس بگیرید. کارشناسان این تیم برای حل موارد حاد و اضطراری آموزش دیده‌اند و تا پایان سفر و رسیدن شما به مقصد همراه‌تان خواهند بود. همچنین تیم امنیت با همکاری تیم پشتیبانی حقوقی اسنپ برای حل اختلافات و در صورت نیاز رسیدگی کامل به شکایات کاربران در مراجع مربوطه حمایت‌های لازم را از شما خواهند کرد.

می‌توانید موقعیت مکانی لحظه‌ای‌تان را به اشتراک بگذارید

شما در تمام سفرهای اسنپی می‌توانید با ورود به سرویس «امنیت سفر» (دکمه‌ی آبی رنگی که پس از آغاز سفر روی اپلیکیشن می‌بینید) مشخصات سفرتان را با هر کدام از دوستان و افراد خانواده که امکان پیگیری لینک موقعیت مکانی زنده‌ی شما را دارند، به اشتراک بگذارید. علاوه بر اینکه آن‌ها می‌توانند روی نقشه به صورت دقیق موقعیت مکانی شما را تا انتهای سفر لحظه به لحظه دنبال کنند و نام کاربر راننده، عکس و شماره پلاک خودرو هم برای آن‌ها ارسال می‌شود.

سرویس امنیت سفر با یک دکمه در دسترس است

تمامی امکاناتی که برای امنیت شما در اپلیکیشن طراحی شده، در سرویسی به نام امنیت سفر کنار هم جمع شده‌اند و با زدن یک دکمه می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. با ورود به این سرویس می‌توانید با یک دکمه تماس سریع با تیم امنیت سفر برقرار کنید که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند و همینطور مشخصات سفرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و در صورت نیاز با اورژانس تماس بگیرید.  برای دسترسی به این سرویس کافی است روی نشان سپر آبی‌رنگ در سمت چپ نقشه بزنید.

 

ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت

اسنپ در مسیر توسعه‌ی سرویس امنیت خود قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» را به این سرویس اضافه کرده است. در زمان احساس خطر، اگر به هر دلیلی امکان تماس تلفنی با تیم امنیت سفر اسنپ را نداشتید، می‌توانید مشکل خود را از طریق یک پیام متنی به کارشناس تیم امنیت منتقل کنید.

امکان «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» در حال حاضر برای نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن و تمام نسخه‌های اندرویدی اپلیکیشن اسنپ فعال شده است.

 

بازخورد‌های شما را پیگیری می‌کنیم

تمامی گزارش‌هایی که در تماس با پشتیبانی یا در بخش بازخورد سفر ثبت می‌کنید، پیگیری می‌شوند. در صورتی که متوسط امتیاز راننده از ۴.۳ پایین‌تر بیاید، سیستم اسنپ به صورت خودکار راننده را غیرفعال می‌کند. در صورتی که گزارش کاربران مسافر در دسته‌ی موارد حاد قرار بگیرد به صورت دائم با کاربر راننده قطع همکاری خواهد شد. برای اطلاع از روند برخورد با کاربران راننده‌ای که گزارش منفی در مورد عملکردشان ثبت شده به اینجا مراجعه کنید. همچنین در بخش «بازخورد سفر» گزینه‌ای به نام عدم حفظ حریم شخصی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن هر گونه برخورد نامناسب و ناهنجار را گزارش کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (151)

  • Babak norozian پاسخ

    سلام

    ۱۴ آذر, ۱۴۰۰ در ۰:۱۱ ق٫ظ
  • عباس پاسخ

    سلام من خودم راننده اسنپ هستم اسنپ واقعا برای مسافر عالی هست اما برای راننده از هیچ لحاظ خوب نیست مسافر امنیت سفر داره چون تمام مشخصات و اطاعات فردی راننده در دسترس هست اما متاسفانه ضعف اسنپ اینه که برای امنیت راننده و مبلغ پایین اسنپ تدابیری برای راننده انجام نشد. چون برای خودم پیش امده دارم میگم چاقو گذاشتم زیر گردنم دوستان همکار خیلی مراقب باشین افراد با شماره های دیگه اسنپ رو میگیرن من راننده هم نمیتونم از فرد کارت شناسایی بخوام که بدونم ایا فرد مذکور همان شخص هست یا نه دوست عزیزی که برنامه اسنپ رو طراحی کردی این میشه ضعف اسنپ لطفا تدبری برای امنیت راننده انجام بدین ممنون

    ۲۲ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ق٫ظ
  • ظاهره علی اصفهانی پاسخ

    سلام
    لطفا امکانی هم برای کنترل سفر فرزندان برای والدین بگذارید. منظورم فرزندان زیر ۱۸ سال است
    متشکرم

    ۲۶ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      توجه داشته باشید که طبق قوانین اسنپ فرزندان زیر ۱۸ سال تنها با حضور یک فرد بزرگسال می‌توانند از اسنپ استفاده کنند.

      ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۴۳ ب٫ظ
  • Armin پاسخ

    سلام
    بله که برای کاربران مسافر باید عالی باشد چون کرایه ها خیلی پایین هست برای راننده نمیصرفه هزینه ها باهم همخونی ندارد
    زیر ده هزارتومن هزینه سفر یعنی قبول فاجعه برای راننده یه رابطه دوسر باخت برای راننده میشه

    ۲۵ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۳ ب٫ظ
  • وحید پاسخ

    سلام من گوشیم داخل اسنپ جا گذاشتم پشتبانی اسنپ باهم. همکاری نکرد۰۹۱۷۴۰۵۳۹۲۳

    ۲۵ مرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۰۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      وحید عزیز سلام،
      از همکاران پشتیبانی این مورد را سوال کردیم؛ شما باید برای بررسی موضوع حتما اطلاعاتی از مبدا یا مقصد سفر خود داشته باشید تا بتوانیم این مورد را پیگیری کنیم.

      ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۲۶ ب٫ظ
  • taheriahmed83@gmail.com پاسخ

    بعضی راننده های تو به مسافر میکن سفر را لغو کنید اگر به این هم رسیدگی کنید خیلی خوب میشه

    ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰ در ۹:۲۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      لطفا در طول سفر از لغو سفر خودداری کنید و موضوع را حتما به اطلاع پشتیبانی برسانید یا در بخش نظرسنجی پایان سفر ذکر کنید.

      ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ
  • اسی امین پاسخ

    با سلام من کد تخفیف داشتم ولی وقتی راننده سفر را لغو کرد از اعتبار خارج شد و پیام میده شما قبلاً از این کد استفاده کرده اید ،این مورد چن بار پیش اومده،لطفا رسیدگی کنید، باتشکر

    ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۰۹ ب٫ظ
  • saara پاسخ

    سایت خیلی خوبی دارید
    امیدوارم موفق باشید

    ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱:۰۵ ق٫ظ
  • Matiyar پاسخ

    سلام سه شنبه که منع رفتو امد هست اسنپ میتونه از کاشان به اصفهان سفر کنه یا نه

    ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰ در ۰:۵۰ ق٫ظ
  • محمدامین حسنی پاسخ

    عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی ‌است

    ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰ در ۰:۰۶ ق٫ظ
  • نیما پاسخ

    بیسار عالی

    ۲۳ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۲۹ ب٫ظ
  • رضا پاسخ

    سلام.اسنپ خیلی عالیه وبسیارمطمعن وبه صرفه برای سفرهای درون شهری.سپاس فراوان ازعوامل اسنپ وقدردان زحمات شبانه روزی شماهستیم.خداقوت

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۳۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رضای عزیز سلام،
      بسیار خوشحالیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم.

      ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۳۸ ب٫ظ
  • آرش پاسخ

    بعضاً مشاهده میشه که پلاک شهرهای دیگه که خیابون ها و کوچه پس کوچه های شهرهای بزرگی مثل تهران و شیراز و اصفهان و مشهد رو بلد نیستن دارن توی این شهرهای بزرگ اسنپ کار میکنن !!!!!! …… خواهشاً در مورد اینکه راننده ها بچه همون شهر باشن و خیابونها رو خوب بلد باشن بیشتر وسواس بخرج بدین …… الآن در انگلیس “خصوصاً شهر لندن” اگر راننده ای خیابونهای اون شهر رو دقیق بلد نباشه بهش مجوز کار نمیدن و اسنپ هم میتونه با پیاده کردن همین طرح یک الگو بشه واسه سیستم حمل و نقل مسافری درون شهری در ایران

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۱ ب٫ظ
  • قاسمی ۹ پاسخ

    خداقوت ودست مریضات میگم به مدیرعامل مجموعه و همچنین تمامی کارمندهایکه واقعآ دارند زحمت میکشند وکارهایی که به انها محول شده را به نحوه احسنت انجام میدهند.
    قاسمی هستم از مرکز شهر آمل
    تنها ایراد و مشکلی که هست این مسئله است که :
    هیچگونه نظارتی بر روی خودروها از لحاظ
    بکارگیری خودرهایی که واقعآ همه جوره تمیز و مرتب باشند وجود ندارد طبق امار میدانی در حدود ۵۰تا ۶۰ درصداز خودروهای که سرویس دهی میکنند از همه لحاظ تمیز و مرتب و قابل سرویس دهی دراین سیستم میباشد.
    به عنوان مثال
    چندین بار خودروهایی که برای من اومدند اینقدر کثیف و افتضاح بود (شیشه جلو ترک های زیاد تو این وضعیت بیماری کرنا انقدر خاک و کثیفی و بوی بد نامطبوع میداد که فقط و فقط به لحاظ عجله ایی که داشتم و مدت زمانی که انتظار کشیدم تا ماشین اومد زیاد بود که دیگه زمانی برای درخواست مجدد نداشتم اما هم به راننده تذکر خیلی جدی دادم وهم به پشتیبان اسنپ پیامی دادم که گفتم به محض خوانده شدن به هرطریقی با من تماس میگیرن اما هیچی …………..
    این پیام راهم به احتمال زیاد داخل کانال نمیذارند که قابل رئویت برای بقیه باشد.
    اما تشکر میکنم که پیگیری کتید که این مشکلات هم حل بشه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۱۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      شما با امتیازدهی در پایان سفر یا تماس با واحد پشتیبانی می‌توانید ما را از وضعیت خودرویی که سوار شدید آگاه کنید. امتیاز شما در سیستم ثبت و حتما بررسی شده و تذکر لازم برای برطرف کردن مشکل به کاربر راننده داده می‌شود.
      از همراهی شما و اینکه ما را در جریان مشکلات سفرهای خود قرار می‌دهید، سپاسگزاریم.
      برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/نتیجه-گزارش%E2%80%8C-مسافران/

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۰۷ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    سلام خسته نباشید اسنپ عالیه فقط قسمتی که نوشته ایمیل خود را وارد کنید هر کاری میکنم درست نمیشه راهنمایی کنید لطفا

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۱۰ ب٫ظ
  • رافد كريمى پاسخ

    بهترین برنامه اى خدمت به اقشار ملت…وفقکم الله لکل خیر

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۰۶ ب٫ظ
  • Azimi پاسخ

    برنامه خوبی است
    در مورد لغو سفر اختیاری توسط راننده تدبیری انجام شود و عدم حضور بموقع راننده در محل موجب نارضایتی مشتری می شود . تدبیری در این مورد انجام گیرد. با تشکر

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۳۷ ب٫ظ
  • سحر خلیلی پاسخ

    امنیت+آرامش=اسنپ

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۰۷ ب٫ظ
  • سیدمحمدمحمدی پاسخ

    سلام ۵ماهه برنامم قطعه هرجوری پیگیری میکنم جواب گونیستندبخاطراینکه ازمن سفته بگیرندبرنامم قطع شددیگه وصل نشداگه ازعوامل کسی میخونه این متن را پیگیری کنه.ممنون.

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      شما می‌توانید برای پیگیری وضعیت اکانت خود با پشتیبانی اسنپ در تماس باشید. ممنون از همراهی شما.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ
  • تینا پاسخ

    برنامه خوبی هست👍ممنون

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ
  • محسن پاسخ

    حالا که بزای مسافرین انقدر ارزش قائل میشید بزای ما راننده ها که اگر مسافری چاقو بزار زیر گلومون هم ارزش قائل هستین؟؟؟

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۰۸ ب٫ظ
  • شیوا پاسخ

    سلام
    اسنپ ابتدا قیمتش خیلی خوب بود ولی الان با آژانس فرقی نداره،
    وقتی اسنپ میگیری لحظه ای قیمتها فرق می‌کنه می بینی برای یک مسیر سه بار قیمت عوض میشه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۲۲ ب٫ظ
  • علی فری پاسخ

    سلام من اسنپ زدم بیاد موقعی که اومد گفت پلاک عوض کردم لزف کنید پلاکی که روی ماشین هست بگید و یه ایرادی هست اینکه خیلی گرون شده برای دو قدم یه عالمه میگیرین

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۲۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علی عزیز سلام،
      قبل از سوار شدن حتما مدل و پلاک خودرو رو با اطلاعات داخل اپلیکیشن اسنپ تطبیق بدید و اگه مغایرت داشت از سوار شدن خودداری کنید و به پشتیبانی اطلاع دهید.
      کاربر راننده موظف است در صورت تعویض پلاک خودروی خود به اسنپ اطلاع دهد تا اطلاعات داخل اپلیکیشن اصلاح شود.

      ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۵۹ ب٫ظ
  • مهران پاسخ

    سلام و تشکر از تیم قدرتمند اسنپ

    لطفا سفرهای بین شهری وشهرستانی هم راه اندازی کنید خیلی به کار مردم میاد

    تشکر

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۱۹ ب٫ظ
  • بهمن پاسخ

    سلام بنظر من باید یه بخشی با نام سفر با اسکورت که اونهم درجه بندی باشه .مسافر با یک یا دو یا چند ماشین و چند محافظ به مقصد برسه که هزینه اش رو قبل از سفر بپردازه اینطوری همه به هدفشان میرسند

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۰۸ ب٫ظ
  • مجید رناسیان پاسخ

    سلام خیلی از اسنپ استفاده میکنم خدمات شما در حال بهبود مستمر است

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۰۴ ب٫ظ
  • ali پاسخ

    بیست از بیست عالیه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۰۱ ب٫ظ
  • Taha پاسخ

    سلام این عالیه
    اما
    اینکه راننده میخاد که سفر را لغو کنیم بابت درصد هزینه چیکار کنیم
    میشه اینم توضیح بدید

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۵۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      طاهای عزیز سلام،
      ما همواره به کاربران مسافر توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان سفری رو که در حال انجام است لغو نکنند. زیرا در صورت لغو سفر، اسنپ امکان پشتیبانی از سفری رو که در این سامانه ثبت نشده نداره.

      ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۵۴ ب٫ظ
  • رضادرزی رامندی پاسخ

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید،خدمت همه عوامل اسنپ.وراننده های عزیز،،،امیدوارم این برنامه ب همین خوبی ادامه داشته باشه..ک هم واقعا یک درآمدزایی خوبی هس برای کسانی ک شغل ثابتی ندارن.و درکار اسنپ تا حدودی یک درآمدی روزانه ای کارکرددراسنپ دارن..البته یک مشغله کوچکی ک هس……. .ان هم یک مقدار کرایه ها پایین هس.واگر ب این موضوع رسیدگی بش واقعا بینطیر میش..باسپاس فراوان

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۴۷ ب٫ظ
  • مهدی ناصری پاسخ

    بسیار از اسنپ راضی هستم

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۴۳ ب٫ظ
  • architect74designer@gmail.com پاسخ

    اگر راننده بودین میفهمیدین این هزینه ها خرج خود ماشینم نمیشع

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۴۰ ب٫ظ
  • حمید پاسخ

    باسلام رزرو برا،ساعت مشخص ایجادکنید،گرفتن همزمان دوماشین فراهم بشه خیلی خوب میشه،براقیمت سفرها هم یه لطفی کنین تازگیا افزایش قیمت زیادشده.ممنون

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۲۱ ب٫ظ
  • فرزاد حدامپور پاسخ

    سلام وخسته نباشید راجب قیمتهای ساعت ۳تا ۷ هرروز و خیلی بالارفته و ماهم نمیتونیم ماشین درخواست کنیم صحبت یه نفر نیست کل شرکت رو میگم و از دم خونه هاشون به همین روال ادامه داره قیمتها یا درست میشه؟ چون سکار هست یوقتی کاری باشه بازاری جایی سرویس لازم باشه قیمت خیلی زیاده نمیصرفه جهت اطلاع میخاستیم بدونیم همینه که هست یا مثل قبل میشه؟ که به بقیه هم بگم با تشکر

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۵۹ ب٫ظ
  • ساجد(Saratan) پاسخ

    توی قسمت اسنپ باز وقتی #شانس هات تموم میشه ،میگه باید مثلا از اسنپ یا اسنپ فود استفاده کنی تا #شانس واست بده
    ولی وقتی استفاده میکنی ،چیزی نمیده :/

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۵۸ ب٫ظ
  • محبوبه پاسخ

    اسنپی که زحمت میکشی کلی آپشن اضافه میکنی زحمت بکش آپشن ویژه معلولین جسمی حرکتی و ناشنوایی و نابینایی هم اضافه کن واقعا باید حرف ماها هم براتون مهم باشه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۵۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محبوبه‌ی عزیز سلام،
      دسترس‌پذیری اپلیکیشن اسنپ برای افراد دارای معلولیت یکی از دغدغه‌های مهم ماست و از همین رو تیم فنی اسنپ در حال توسعه قابلیت‌هایی در همین راستاست.
      در حال حاضر دسترس‌پذیری اسنپ برای افراد نابینا در نسخه وب‌اپلیکیشن فعال است. ممنون از همراهی و صبوری شما.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۵۶ ب٫ظ
    • ,افصل پاسخ

      سلام موافق

      ۱۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۱۰ ب٫ظ
  • جعفری پاسخ

    اکثرمواقع راننده هاخوش برخوردومحترم هستن ب ندرت ب راننده بداخلاق برخوردم
    خداوکیلی راضی بودم
    فقط اشکال اینجاست ک مسیر ارزون روخیلی لغو میکنن
    اطلاعات دقیقه جزرنگ ک نوشته پرایدسفید پراید طوسی میاد پژو سبز ابی اومده عکس با راننده نمیخونه برای من ک مسیرم اتوبانیه و خانمم یکم استرس میاره
    نقشه هم مشکل داره من از بیمارستان میلاد ماشین گرفتم راننده بعد ده دقیقه ک زنگ زدم گفت من اسلامشهرم ادرس خورده اونجا😳 چندبار پیش اومده میگه اشکال مال نقشه اس بعد کنسل میکنن ومن ده دقیقه اونجا ده دقیقه تا گرفتن واومدن ماشین بعدی معطل میشم…

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۵۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      لطفا این موارد رو در بخش بازخورد سفر خود یادداشت کنید تا بررسی شود.
      از همراهی شما و اینکه ما را در جریان مشکلات سفرهای خود قرار می‌دهید، سپاسگزاریم.
      برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/نتیجه-گزارش%E2%80%8C-مسافران/

      ۱۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ
  • پیروز پاسخ

    سلام چرا هر بار که اسنپ می‌گرفتیم یه شانس تو بازی بهمون داده می‌شد رو کلا حذفش کردید🤷‍♂️😯

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۵۱ ب٫ظ
  • رویا پاسخ

    سلام
    ممنون بابت خدماتتون، اشکالی که این سیستم داره اینه که زمان انتظار بیش از اندازه طولانی هست و به خصوص زمانی که مشکل فوری پیش میاد اصلا خوب نیست. من مشکلی داشتم که خداروشکر رفع شد و شکایتم از طریق اسنپ و تاکسیرانی پیگیری شد، اما در اون زمان دقیقا بیست دقیقه تو صف انتظار بودم که خب این اصلاااااا خوب نیست و من کنار خیابون مستأصل بودم.

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۴۲ ب٫ظ
  • یاسمن پاسخ

    باسلام.یه مسیر مشخص چرا کرایه اش ثابت نیست و بین دو تا سه هزار تومن در هر سفر فرق داره ؟

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۴۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      یاسمن عزیز سلام،
      قیمت هر سفر در اسنپ بر اساس ۴ فاکتور «ورودی سفر»، «مسافت سفر»، «مدت زمان سفر» و «نسبت عرضه و تقاضا» تعیین می‌شود. ورودی سفر، مدت زمان سفر و مسافت سفر، «قیمت پایه» را تشکیل می‌دهند که هرچند ورودی و مسافت در یک سفر ثابت همیشه یکسان هستند، اما مدت زمان سفر با توجه به عواملی مانند ترافیک یا شرایط جوی خاص متغیر است، در نتیجه قیمت پایه سفرها در شرایطی که ورودی سفر و مسافت یکسان باشد به دلیل ترافیک و تغییر مدت زمان سفر می‌تواند تغییر کند.
      این قیمت پایه‌ی متغیر خود متاثر از نسبت عرضه و تقاضاست. یک الگوریتم به‌صورت هوشمند نسبت عرضه و تقاضا را بررسی می‌کند و با توجه به آن به قیمت پایه اضافه یا از آن کم می‌شود.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۶:۰۳ ب٫ظ
  • علیرضا پاسخ

    سلام چرا تخفیف برای من نمیاد من‌ خیلی هم سفر میگیرم

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۴۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام دوست عزیز،
      شما می‌توانید با مراجعه به اسنپ کلاب در سوپراپلیکیشن اسنپ، امتیازهای خود رو تبدیل به تخفیف‌های متنوع کنید.
      برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/club

      ۱۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۲۴ ب٫ظ
  • ف ج پاسخ

    سلام, بنظرم علاوه بر تایید صلاحیت رانندگان, صلاحیت فنیشون شامل آشنایی به مسیرها رو هم مدنظر قرار بدید. ممنونم

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۴۰ ب٫ظ
  • داوریاری پاسخ

    لطفا به راننده ها بگین وقتی مسافر سوار میشود به زور نخوان لغو سفر بزنن برای پور سانت خودشون ممنونم

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۳۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام دوست عزیز،
      ما همواره به کاربران مسافر توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان سفری رو که در حال انجام است لغو نکنند. زیرا در صورت لغو سفر، اسنپ امکان پشتیبانی از سفری رو که در این سامانه ثبت نشده نداره.
      لطفا این موارد رو در بخش بازخورد سفر خود یادداشت کنید تا بررسی شود.
      از همراهی شما و اینکه ما را در جریان مشکلات سفرهای خود قرار می‌دهید، سپاسگزاریم.

      ۱۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۲۵ ب٫ظ
  • ******* پاسخ

    بسیارناراضی،من چون شهرستان هستم سفربین شهری زیادبایدبرم کیفیت رانندگی وسرعتشون اصلآخوب نیست،خیلی تمایل دارن صحبت کنن واینکارشون معذب میکنه یه خانم رو وگاهی هم‌مزاحمت ایجادمیکنن لطفآهرکسی روبعنوان راننده اسنپ‌استخدام‌نکنید.ممنون

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۳۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      ممنون از اینکه ما را در جریان مشکلات سفر خود می‌گذارید. شما می‌توانید با امتیاز دادن به کاربر راننده در پایان سفر ما را از مشکلات سفر خود آگاه کنید. نظرات و امتیازهای شما باعث افزایش کیفیت خدمات‌رسانی ما می‌شود.
      همچنین تمامی کسانی که در ناوگان اسنپ فعالیت می‌کنند دارای مدرک تایید صلاحیت پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند ثبت‌نام و پذیرش رانندگان اسنپ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/driver-background-check/

      ۱۵ شهریور, ۱۴۰۰ در ۰:۱۷ ق٫ظ
  • امین پاسخ

    این امکانات امنیت فقط برای کاربر مسافر است و کاربر راننده هیچ امنیتی نداره
    مسافر با ی شماره موبایل ک معلوم نیس واسه کی باشه ثبت فعال میکنه بدون هیچ احرازی

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۳۸ ب٫ظ
  • behnam پاسخ

    سلام ،دوستانی که میگن کرایه رفت ،ماشین زیر پای خانواده که همیشه خوابه، سالیانه بالای ده میلیون استهلاک داره حالا شما حساب کنین هر روز قطعات گرون میشه روغن و بیمه و لاستیک و…،هم خودمون میدوییم هم ماشینمون ازش میوفته،کمیسیون هم که میدیم تازه اگر تصادف نکنیم،هفته یک بار فقط روغنش رو تعویض میکنم ۴۰۰ هزار تومان،،لنت ۴۰۰ هزار ،لاستیک ۳۰۰۰۰۰۰،دیسک و صفحه ۳۰۰۰۰۰۰و هزینه های موتوری و سوخت و … هزینه های خودرو سرسام آور شده ،واقعا نمیتونم درک کنم،من برای یه سمند از عید تا الان ۲۰ میلیون هزینه کردم مگه چقدر در میاریم،فقط از ماشینمون میوفته

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۳۷ ب٫ظ
  • مصطفی پاسخ

    سلام. باآرزوی سلامتی وتوفیق برای همه کارکنان محترم. در رابطه با جمله (عجــــله دارم)، مسلما راننده منتظر انتخاب جمله عجله دارم میباشد و با مبلغ پیشنهادی اولیه برای انجام سرویس اقدام نمیکند. چه هدفی را دنبال میکنید. چه اشکالی داره اگر مبلغ واحدی پیشنهاد بشه؟ ممنون

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۳۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مصطفی عزیز سلام،
      طبق بررسی‌های ما، قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند تا احتمال پذیرفته شدن سفر خود را بیشتر کنند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
      این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است. کاربر راننده اصلا متوجه نمی‌شود که شما در درخواست خود از گزینه‌ی «عجله دارم» استفاده کرده‌اید.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۲۴ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    این گزینه عجله دارم رو هم واسه موتور بزارین که وقتی عجله داریم و کار ضروری راننده های موتور هم زود قبول کنن.

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۳۵ ب٫ظ
  • مهرناز پاسخ

    چرا دیگه کد تخفیف درخواست خودرو نمی‌دین☹️😑

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۳۰ ب٫ظ
  • صبا پاسخ

    سلام من همیشه از اسنپ استفاده میکنم خیلی زیاد هم استفاده دارم حتی واسه دوستان و خانواده و محل کارم اسنپ میگیرم ولی جدیدا اسنپ تخفیف نمیده و قیمتهاشم زیاد شده لطفا ی تجدید نظری بفرمائید

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۳۰ ب٫ظ
  • مونا پاسخ

    از نظر من خیلی از راننده ها نه برخورد مناسبی دارن نه حتی سوابقشون برسی میشه مخصوصا کسایی که کنار خیابون ثبت نام میکنن این رانندگانو قبلا اوایل اسنپ خیلی بهتر بود الان امنیت سفر خیلی اومده پایین و این اصلا خوب نیست

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۲۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مونای عزیز سلام،
      کاربران راننده‌ سرمایه‌‌ی ارزشمند اسنپ و پشتوانه‌ی ما در ارائه‌ی خدمات به کاربران مسافر به شمار می‌روند. از همین رو تمامی کسانی که در ناوگان اسنپ فعالیت می‌کنند دارای مدرک تایید صلاحیت پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا هستند.
      برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند ثبت‌نام و پذیرش رانندگان اسنپ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/driver-background-check/

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۲۷ ب٫ظ
  • حمیدرضا طهمورث پاسخ

    سلام.من خواستم به راننده امتیاز (چهارستاره)بدم که تا ستاره اول رازدم گزینه امتیاز رفت.اگر ممکن است راه کاری برای تجدید امتیاز ها بگذارید که حق راننده محفوظ باشد.باسپای

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۲۵ ب٫ظ
  • کامیار خالق پاسخ

    به جای اضافه کردن قابلیت های مختلف کیفیت قابلیت های فعلیتون رو حفظ کنید که رانندتون مسافرو وسط بیابون پیاده نکنه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۲۱ ب٫ظ
  • امید پاسخ

    اون اوایل استعلام از راهنمایی رانندگی می گرفت و مدل ماشین مطرح بود الان هر کی برسه همینجوری ثبت نام میکنه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۱۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امید عزیز سلام،
      کاربران راننده‌ سرمایه‌‌ی ارزشمند اسنپ و پشتوانه‌ی ما در ارائه‌ی خدمات به کاربران مسافر به شمار می‌روند. از همین رو تمامی کسانی که در ناوگان اسنپ فعالیت می‌کنند دارای مدرک تایید صلاحیت پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا هستند.
      برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند ثبت‌نام و پذیرش رانندگان اسنپ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/driver-background-check/

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ب٫ظ
  • سید شاکر میرشکاک پاسخ

    سلام. خدا قوت
    مناسفانه کیفیت ماشینها خوب نیست و بعضا سوار ماشینهایی میشیم که اصلا تمییز و سالم نیستند.
    در اکثر مناطق کشور بالاخص جنوب هم باید کولر روشن کنند که سر باز می‌زنند. رفتار اغلب راننده‌ها خوب و مبتنی بر احترام بوده.

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۱۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      شما با امتیازدهی در پایان سفر می‌توانید ما را از وضعیت خودرویی که سوار شدید آگاه کنید. همچنین تهویه مناسب جزو الزامات تمام سفرهای اسنپی است، لطفا این موارد رو در بخش بازخورد سفر خود یادداشت کنید تا بررسی شود.
      از همراهی شما و اینکه ما را در جریان مشکلات سفرهای خود قرار می‌دهید، سپاسگزاریم.
      برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/نتیجه-گزارش%E2%80%8C-مسافران/

      ۱۵ شهریور, ۱۴۰۰ در ۰:۲۵ ق٫ظ
  • سارا جعفری پاسخ

    سلام .مشکل روشن بودن لوکیشن و ست شدن مبدا اشتباه برای رانند و بداخلاقی ،بی احترامی و تندی راننده برای بنده هم پیش امده .
    به پشتسبانی زنگ زدم مرحمت فرموده بسیار عذر خواستند 😍

    چه فایده که چنین راننده هایی توبیخ نمیشوند .

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۱۲ ب٫ظ
  • بهراد پاسخ

    با سلام و سپاس از این پشتیبانی اسنپ و ….
    ممنون خیلی عالی اسنپ و حتی هزینه هم دارد و راننده های خوش اخلاق با ادب
    فقط لطفا راننده ها کارت خوان داشته باشند و ما کارت بکشیم بجای پول نقد

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۱۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      بهراد عزیز سلام،
      بهترین شیوه پرداخت برای کاربران مسافر، پرداخت آنلاین است. اسنپ با فراهم کردن قابلیت «تسویه حساب در لحظه» سعی کرده نگرانی کاربران راننده‌ درباره‌ی دسترسی آنی به درآمدشان را برطرف کند. درآمد کاربران راننده با فعال کردن امکان «تسویه در لحظه» اسنپ در کمتر از چند دقیقه به حسابشان واریز می‌شود. اسنپ همواره به مسافران توصیه می‌کند از پرداخت کارت به کارت خودداری کنند، زیرا اگر مشکلی در این فرایند به وجود آید، این شرکت امکان پیگیری موضوع را نخواهد داشت.

      ۱۵ شهریور, ۱۴۰۰ در ۰:۲۹ ق٫ظ
  • آرمین پاسخ

    عالیه اسنپ رو به روز داره بهتر میشه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۰۸ ب٫ظ
  • ابراهیم پاسخ

    سلام خداقوت، توضیحات کامل و خوب بود، نمیدونم چرا خیالم راحت نیست …

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۰۸ ب٫ظ
  • بهراد پاسخ

    با سلام و سپاس از این پشتیبانی اسنپ و ….
    ممنون خیلی عالی اسنپ و حتی هزینه هم دارد و راننده های خوش اخلاق با ادب

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۰۷ ب٫ظ
  • صیادی پاسخ

    خیلی عالیه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۰۷ ب٫ظ
  • میراسد اله چیره دست پاسخ

    باعرض سلام و خستهنباشیدبنده دو هفته پیش در استپثبت نام کردم مدارک کامل ماشین و خودم رو ارسال کردم متاسفانههنوز جوابی دریافت نکردم بی زحمت پیگیری کنید و جواب رو برام،ارسال فرمائید باتشکرفراوانازشما

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۰۵ ب٫ظ
  • میراسد اله چیره دست پاسخ

    با سلام بنده دوهفته پیش در استپ ثبت نام کردم مدارک کامل ماشین و خودم رو ارسال کردم متاسفانه هنوزجواب ندادیدلطفاپیگیری فرمائیدبا تشکر

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱:۵۶ ب٫ظ
  • ناشناس پاسخ

    سلام ،اسنپ واقعاخیلی به صرفه است،واینکه درسته تایمایه خاصی کرایه بالامیره،ولی چون ازراننده هاکمیسیون میگیرید،احتمال میدم این باشه،واینکه کاش یه دفتردرخودهرشهرستان وجودداشت،اخلاق برخی راننده هاخوب نیست ومتاسفانه بداخلاق هستند،تاحالافقط ازیه ۲تاراننده اسنپ اخلاق خوبی دیدم

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱:۵۱ ب٫ظ
  • علی پاسخ

    میخوام محل کسب کار خود را در اپلیکیشن اسنپ وارد کنم در برنامه گوگل مپ و نشان و بلد هست نامش در اسنپ میخوام بزارم راهنمایی

    ۲۲ فروردین, ۱۴۰۰ در ۳:۵۴ ق٫ظ
  • محمدجوادقربانی پاسخ

    سلام،ماشین گرفتم،هم ماشین عوض شده بود هم راننده،یعنی ماشینی که مشخصاتش روی برنامه اومده بود با ماشینی که اسنپ فرستاده بود فرق میکرد.

    ۲۲ فروردین, ۱۴۰۰ در ۱:۴۶ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام محمد جان، در این مواقع از سوار شدن خودداری کنید و موضوع رو حتما به پشتیبانی اطلاع بدید.

      ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۵:۵۳ ب٫ظ
  • علی پاسخ

    سلام چرا امکان حذف مبدأ یا مقصد های اشتباه ثبت شده وجود ندارد

    ۲۱ فروردین, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ب٫ظ
  • سحرناز پاسخ

    سلام و عرض ادب
    سپاس از شما که امنیت ما زنان را محیا می کنید
    همین که شماره من در دسترس رانندگان و پیک قرار نمی گیرد عالیست
    الهی موفق باشید و سلامت

    ۲۰ فروردین, ۱۴۰۰ در ۵:۵۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سحرناز عزیز سلام،
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید بی‌نهایت سپاسگزاریم🙏🌷

      ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ب٫ظ
  • کاظم خوش نژاد پاسخ

    عالی هست از دست اندرکاران، راه اندازی این موسسه نهایت تشکر وقدردانی می کنم

    ۲۰ فروردین, ۱۴۰۰ در ۵:۲۵ ب٫ظ
  • سید رضا پاسخ

    عالیی

    ۲۰ فروردین, ۱۴۰۰ در ۱:۰۶ ق٫ظ
  • afzalghorbani پاسخ

    باشه

    ۱۹ فروردین, ۱۴۰۰ در ۴:۰۶ ق٫ظ
  • رضاعباسزاده پاسخ

    سلام

    ۱۸ فروردین, ۱۴۰۰ در ۸:۱۷ ب٫ظ
  • فیصل صیاحی پاسخ

    سلام
    ضمن خسته نباشید
    سال جدیدرا به شما عزیزان زحمتکش که باعث شدیدوقتی خانواده ای برای کاری یا خرید از خانه خارج میشه خیال ماراحته بدلیل اینکه میدونم اسنب سازمانیست درکارخودش بی عیب و نقص ومقدرانه پیش میره و همچنین مسولیت پزیره درخاتمه برای شما عزیزان ازخداوندبزرگ ارزوی توفیق و سربلندی مسلت مینمایم

    ۱۷ فروردین, ۱۴۰۰ در ۵:۰۱ ق٫ظ
    • موسی پاسخ

      با سلام مرسی از برنامه خوبتون من راننده اسنپم و گاهن خودرو هم میگیرم ولی خدایی کرایه ها خیلی پایین هستش و مخارج خودرو روز به روز بالاتر میره لطفا فکری بحال راننده ها هم بشه

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۱۶ ب٫ظ
  • ساقی بخشی پاسخ

    سلام بنده امروز از شهر پردیس بومهن یک اسنپ گرفتم برای آپادانا خواستم کارت بکشم کارتشو داد براش واریز کنم من واریز کردم زده تراکنش در انتظار راننده
    به نام
    فرهاد کریمی آنجائی
    بامن تماس گرفت توضیح دادم آخرش گفت داره منو میپیچونه ۸۵۰۰۰ تومن چیه اینو بپیچونم؟ لطفا به شکایت بنده رسیدگی کنید

    ۱۵ فروردین, ۱۴۰۰ در ۵:۰۵ ب٫ظ
    • زهرا پاسخ

      عزیزم توی اپلیکیشن اسنپ درج شده ک حتی الامکان یانقدی حساب کنید یا از طریق اپلیکیشن درگاه امن پرداخت کنید.اسنپ هیچ مسولیتی درقبال اینجور کارت ب کارت ها نداره

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۱۶ ب٫ظ
  • زهرا پاسخ

    سلام ایا اسنپ رزرو هم دارد مثلا برای فردا ساعت ۷ صبح میتونم از الان رزرو کنم یا خیر

    ۱۳ فروردین, ۱۴۰۰ در ۲:۵۶ ق٫ظ
  • اسدالله اسلامی پاسخ

    تشکرویژه از شما دست اندرکاران و زحمتکشان عزیز، سالی پربار همراه باسلامتی و به دور از غم و غصه برای تمامی شما عزیزان آرزومندم
    خسته نباشید.ممنون از تلاش و کوشش شماها که شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به ما هستید.دست مریزاد.

    ۷ فروردین, ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ب٫ظ
  • حسن یوسفی پاسخ

    رانندگان را بایستی به دقت انتخاب کنید که مشکلات برای مسافران پیش نیاید حتما بایستی سوابقشان از نیروی انتظامی گرفته شود و مرتب بودن خودروها خیلی مهم است که بایستی دقت شود ممنونم

    ۷ فروردین, ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ب٫ظ
    • سوری پاسخ

      قیمتها یکم بالاس

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۳۷ ب٫ظ
  • فرزادی پاسخ

    چرا برای دیدن مسیر سفر برروی نقشه ،موقعیت مسیر در اکثرسفرها با زوم نقشه و یا…از دسترس خارج میگردد

    ۷ فروردین, ۱۴۰۰ در ۳:۴۶ ب٫ظ
  • hoseingh021nex1@gmail.com پاسخ

    عالی

    ۶ فروردین, ۱۴۰۰ در ۸:۱۶ ب٫ظ
  • اکرم بابایی پاسخ

    ایا رزرو ساعت مشخص در شبانه روز برای گرفتن اسنپ امکان پذیر است با تشکر

    ۵ فروردین, ۱۴۰۰ در ۲:۰۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      خانم بابایی عزیز،
      در حال حاضر امکان رزرو خودرو در اپلیکیشن اسنپ وجود ندارد. امیدواریم به زودی با اضافه کردن این امکان رضایت شما را جلب کنیم.

      ۲۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۰۰ ب٫ظ
  • Mmsm پاسخ

    باسلام راننده ها اکثرأ درخواست نقدی میکنند و سفر را لغو میکنند و باعث مشکلاتی میشوند، لطفأ پیگیری کنید

    ۳ فروردین, ۱۴۰۰ در ۵:۳۵ ب٫ظ
  • نسترن پاسخ

    عالیه

    ۲ فروردین, ۱۴۰۰ در ۱:۵۲ ب٫ظ
  • بهرام پاسخ

    باسللام‌ سوالی که دارم درموردنظردادن به رانندگان بانظم ومسولیت پذیررو چکونه به اسنپ اطلاع دهیم

    ۲۹ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱:۲۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      بهرام عزیز سلام،
      شما می‌توانید نظرات خود را در بخش بازخورد سفر ثبت کنید و یا در تماس با پشتیبانی موارد مورد نظر خود را به ما اطلاع دهید.
      از همراهی شما سپاسگزاریم 🙏🌷

      ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ب٫ظ
      • میرحمیدمدنی پاسخ

        اگر برخورد برای رفتار منفی جدی هست بنظرم تشویق درمقابل رفتار درست و متشخصانه بیشتر میتونه موثر باشه و مشوق دیگر رانندگان.توصیه میکنم درصد خیلی ناچیز برای نظر منفی کسر و برای نظر مثبت درصدی اضافه بشه حالا یا امتیاز یا درحد جند تک تومن که هرکسی هر نظری دل بخواه ثبت نکنه اگر این نظرات تاثیر گژار منفی هستند باید همه حوانب شمول باشند و کامل.
        البته همسر و دو دخترم داخل اسنپ تصادف کردند و حال خوبی ندارند اما راننده بجای احوالپرسی بعد چند روز سراغ گواهینامشو میگیره درحالی که با بگ برد و آمبولانس همسرم از درهای بسته شده ماشینش درآوردن.
        متاسفم برای چنین شخصیتی واقعا شرم آوره

        ۲۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۴ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          حمید عزیز،
          بابت تجربه تلخ و آسیبی که خانواده شما دیدن به‌شدت متاسف و ناراحتیم. حرف شما کاملا درست است و تلاش ما هم این است که مشوق‌های متعددی برای کاربران راننده خود در نظر بگیریم. بازخوردهای مسافران پس از سفر، امتیاز کاربران راننده را تعیین می‌کند. ما با دقت گزارش‌های دریافتی درباره رفتار خوب و پسندیده کاربران راننده را رصد می‌کنیم و علاوه بر تماس و تشکر از این عزیزان، در بسیاری از موارد پاداش‌های نقدی نیز برای آن‌ها در نظر می‌گیریم.

          ۲۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۰۲ ب٫ظ
  • مهدی رضای پاسخ

    سلام
    من واقعا درتعجبم برااولین بار می بیتم ایرانی ام می تونه توکارش کلاس کارو داشته باشه خیلی این کار کلاس داره

    ۲۹ اسفند, ۱۳۹۹ در ۹:۱۴ ق٫ظ
  • عزیزخنیفر پاسخ

    من درآسنپول حساب دارم من الان بیش ازده ماه موبایلم به سرقت رفت کنه توانستم آنلاین بشم تا امروز موبایل خریدم من الان چگونه وارد حسابم بشم با تشکر فراوان عزیز خنفر شهرستآن شوش دانیال

    ۲۹ اسفند, ۱۳۹۹ در ۵:۴۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      لطفا شماره همراه خود را وارد کنید و با زدن کد تایید به حساب کاربری خود وارد شوید.

      ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۶:۲۷ ب٫ظ
  • فرخ مسعودی پاسخ

    با عرض سلام
    من اروز در شهر زنجان با راننده ای که بنام ابراهیم جعفری بود همسفر شدم که با چقم قره و بد اخلاقی با من برخورد داشت ، در صورتی که دم در منتظر بودم و لوکیشن را هم روشن کرده بودم ولی ایشان می گفت در جای دیگری ایستاده ام و منتظر بودم ، که متاسفانه اصلا برخورد مناسبی نداشتند.
    ایا با وجود روشن بودن لوکیشن قصوری از طرف من بوده ؟ و ایا بایستی ادرس را هم وارد کنم ؟
    امید وارم راننده های خوش اخلاق و متعهد تشویق و راننده های خاطی از سیستم شما حذف شوند.

    ۲۷ اسفند, ۱۳۹۹ در ۳:۰۴ ب٫ظ
    • حمزه پاسخ

      مطمئن باشید لوکیشن رو اشتباه زدید.

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۳۰ ب٫ظ
    • علی پاسخ

      بله شما در نیویورک زندگی نمیکنی که فقط لوکیشنتو روشن کنی آدرس دقیق هم باید بنویسی
      برادر من اینجا ایرانه ممکنه نت راننده قطع بشه ممکنه نت خودت قطع بشه
      بخاطر تنبلی خودمون نون شخص دیگه رو نبریم

      ۲۵ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ق٫ظ
  • سید ابراهیم اکبری پاسخ

    لطفا حساب کاربری مرا رفع انسداد کنید این چه اسنپی هست بیست روزه من مسدود شدم شب عیدی

    ۲۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ
  • شهلاساسانفر پاسخ

    همه ی موارد بسیارعالی است اگردرکنارآن هاهزینه های سفربااسنپ راکمی منصفانه تر کنید.

    ۲۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۸:۰۰ ق٫ظ
  • ووو.پ پاسخ

    سلام کد برای ثبت نام در این اپلیکیشن نمی یاد

    ۲۴ اسفند, ۱۳۹۹ در ۶:۱۱ ب٫ظ
  • سید پاسخ

    خوبه کرایها یکمی بالا رفته

    ۲۴ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۸ ب٫ظ
  • ووو.پ پاسخ

    سلام

    ۲۴ اسفند, ۱۳۹۹ در ۷:۲۶ ق٫ظ
  • دانش پاسخ

    سلام خوبه ولی درموردی که راننده میخادکه سفررالغوکنی تادرصداسنپ راپرداخت نکنی چکاربایدکرد

    ۲۴ اسفند, ۱۳۹۹ در ۰:۲۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دانش عزیز سلام،
      لطفا این مورد را حتما به پشتیبانی اطلاع دهید تا بررسی شود.
      از همراهی شما سپاسگزاریم🙏🌷

      ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۶:۳۶ ب٫ظ
      • محمد پاسخ

        از اینهمه نظر فقط همین یکی رو که به نفع خودتونه جواب میدید؟
        واقعا که!!!

        ۲۵ مرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ب٫ظ
    • لیلا فدایی پاسخ

      بله برای منم چند بار این کار رو کردن گفتن لغو سفر رو بزن دیگه منم نمیدونستم اون موقع چرا این کار و میکنن و خیلی زشته و ناپسند

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۰ ب٫ظ
  • سعید پاسخ

    تازه وارد اسنپ شدم انشاالاه خوب باشه

    ۲۳ اسفند, ۱۳۹۹ در ۴:۱۹ ق٫ظ
    • سما پاسخ

      تازه وارد هستم ب نظر میاد ک عالیه

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۸ ب٫ظ
  • MNA پاسخ

    چرا قسمت بازی را در اسنپ حذف کردید؟!

    ۲۰ اسفند, ۱۳۹۹ در ۵:۰۶ ب٫ظ
    • پیروز پاسخ

      تازه، هربار که انپ می‌گرفتیم یه شانس میداد واسه برنده شدن تو مسابقه که کلا ورداشتنش🤷‍♂️😯

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۴۷ ب٫ظ
  • جعفر رنجبر پاسخ

    با سلام و احترام. لطفا” قیمتها را کمی متعادل نگه دارید زیرا مردم اسنپ را بهترین میدانند.

    ۱۹ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱:۲۶ ب٫ظ
  • M.n پاسخ

    با سلام وادب خدمت همه کارکنان اسنپ..یکی از مشکلات و معضلات اسنپ این است که راننده محترم درخواست سفر را پذیرفته بعد از گذشت زمان واتلاف وقت سفر را به راحتی لغو میکند ودرخیلی از مواقع مسیر سفر را نمیشناسدوحتی مسلط به نقشه از روی جی پی اس هم نیست که مشکل کمی به نظر نمی رسد.باتشکر

    ۱۸ اسفند, ۱۳۹۹ در ۳:۲۴ ق٫ظ
  • افسانه سلمک پاسخ

    بسیار بسیار از رانندگان شما واسنپ راضی هستم تشکر بی نهایت میکنم از اسنپ رانندگان بسیار خوب خوش برخورد ومتشخص هستن .🙏🙏🙏

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۲:۲۳ ب٫ظ
  • امین ماهوتچی پاسخ

    باسلام اگه امکان داره گزینه رزرو خودرو برای ساعت خاص هم اظافه کنید

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۸:۳۳ ق٫ظ
    • مجید قادری پاسخ

      برای بعضی از مواقع بد نیست.ولی تعریفی نیست
      چون اکثر موارد جواب نمی ده.

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۴۷ ب٫ظ
  • فرزین افتخاری پاسخ

    باسلام وخسته نباشیدبه تیم اسنپ.ممنون ازتلاش بی پایان شما.خسته نباشیددوستان.دم شماگرم.

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۵:۵۱ ق٫ظ
  • فرزین افتخاری پاسخ

    باسلام وخسته نباشیدخدمت تیم پرتلاش اسنپ.واقعا ده ستاره هم کم برای اسنپ.
    ممنون اززحمات بی پایان شما

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۵:۵۰ ق٫ظ
  • حسن جبارزاده پاسخ

    عالی

    ۱۳ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱:۴۹ ق٫ظ
  • فردین رحمانی پاسخ

    عالی

    ۱۲ اسفند, ۱۳۹۹ در ۸:۴۲ ب٫ظ
  • امیر پاسخ

    عالی و امنیت کامل….و یکی از بهترین برنامه های دنیاست واسه سفر کردن

    ۱۲ اسفند, ۱۳۹۹ در ۳:۵۳ ب٫ظ
  • امیر پاسخ

    دیدگاهم ب این ب نامه کاملا خوب و امنیت کامل هست

    ۱۲ اسفند, ۱۳۹۹ در ۳:۵۱ ب٫ظ
    • داود پاسخ

      با فعال شدن آیکون امنیت در حقیقت هم خودم و هم خانواده ام احساس امنیت و آرامش میکنیم.

      ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۰:۵۶ ق٫ظ
    • میرحمیدمدنی پاسخ

      بنظرم تا وقتی حتی یک نفر ناراحت باشه و جای پیگیری داشته باشه یا در حالی که موارد سفر از ابتدا و هم مبدا و مقصد و گزینه ها مشخص میشه ولی با عمل مغایرت داره بهتره تا رسیدن به این مرحله نام امنیت بردن بیشتر شبیه سایه و وهمه.

      ۲۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۳ ب٫ظ
  • رحيم پاسخ

    همسفر مطمین

    ۱۱ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۲ ب٫ظ
    • لیلا پاسخ

      سلام لطفا رو انتخاب راننده دقت کنید بعد از چند تا ویدئو که تو اینستا دیدم تا حالا دخترم را با اسنپ نفرستادم

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۵۱ ب٫ظ
      • اسنپ پاسخ

        لیلای عزیز سلام،
        کاربران راننده‌ سرمایه‌‌ی ارزشمند اسنپ و پشتوانه‌ی ما در ارائه‌ی خدمات به کاربران مسافر به شمار می‌روند. از همین رو تمامی کسانی که در ناوگان اسنپ فعالیت می‌کنند دارای مدرک تایید صلاحیت پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا هستند.
        برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند ثبت‌نام و پذیرش رانندگان اسنپ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
        https://snapp.ir/blog/driver-background-check/

        ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۳۷ ب٫ظ
    • علی پاسخ

      سلام خداقوت یکی از موارد آسایش مردم

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۰۷ ب٫ظ
    • شاهمرادی پاسخ

      امروز اسنپ گرفتم قبل از اینکه به مقصد برسم پایان صفر رو روی صفحه ام دیدم و صفحه ستاره دادن به راننده اومده بود در صورتی که هنوز نرسیده بودم ؟؟؟؟؟

      ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۰:۲۵ ق٫ظ
      • اسنپ پاسخ

        دوست عزیز سلام،
        اعلام اتمام سفر پیش از رسیدن به مقصد خلاف قوانین اسنپ است.
        لطفا برای پیگیری این مورد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.
        https://snapp.ir/contact

        ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ
    • میرحمیدمدنی پاسخ

      به شرطی که جان انسان و درد کشیدنش،برهم خوردن آرامش و آسایش و نظم زندگی دیگران بیشتر از مادیات و هرچیز دیگه‌ای براش اهمیت داشته باشه که این خصائص راحت و همینجوری پدیدار نمیشن و ظاهری بودنشون خیلی زود رنگ میبازه.انشاءالله امنیت و پیگیزی ها چنین رنگهایی ندارند.

      ۲۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *