اسنپ گرفتن برای دیگران آسان شد

برای دیگران اسنپ بگیرید

همه کسانی که از تاکسی اینترنتی اسنپ برای ترددهای روزمره خود استفاده می‌کنند دست‌کم یک‌بار تجربه اسنپ گرفتن برای دیگران را دارند. این افراد می‌دانند ثبت‌ درخواست سفر برای دیگری چه دردسرهایی دارد. این‌که از زمان ثبت مبدا و مقصد تا رسیدن راننده و اعلام مشخصات راننده به مسافر باید به عنوان واسطه با مسافر و راننده در تماس باشید و مدام وضعیت را به هر دو طرف اطلاع‌رسانی کنید. حالا اسنپ در جدیدترین نسخه خود یک قابلیت مهم و کاربردی را به نام درخواست خودرو برای دیگری اضافه کرده؛ قابلیتی که به کمک آن می‌توان به راحتی برای دیگران اسنپ بگیرید. وجود این امکان علاوه بر این‌که در روابط فردی کاربران با دوستان و آشنایان‌شان کارآمد است، برای سازوکار ارتباطی

  • هتل‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • مکان‌های عمومی

با افرادی که نیاز به اسنپ دارند و به هر دلیلی نمی‌توانند خودشان اسنپ بگیرند، تاثیر بسیار مثبتی دارد. با کمک قابلیت جدید اسنپ گرفتن برای دیگران، حالا دیگر درخواست هیچ مسافری بی پاسخ نمی‌ماند و هر فردی که اپلیکیشن اسنپ را دارد، در تمام شهرهای تحت پوشش اسنپ، می‌تواند کمک‌حال تردد دیگران هم باشد.

چطور برای دیگران درخواست اسنپ بدهیم؟

به منظور اسنپ گرفتن برای دیگران، در قسمت بالای اپلیکیشن دو گزینه

  • برای خودم
  • برای دیگری

نمایش داده می‌شود. با فعال کردن گزینه برای دیگری، در قسمت پایین صفحه از شما می‌خواهد که مبدا فرد دیگر را انتخاب کنید. بعد از انتخاب مبدا فرد دیگر، باید مقصد مورد نظر مسافرتان را وارد کنید. می‌توانید از آدرس‌های منتخبی که در حساب کاربری خود دارید انتخاب کنید یا مقصد جدیدی را وارد کنید. در این مرحله باید اطلاعات مسافر خود را در بخش «ثبت اطلاعات فرد دیگر» وارد کنید. این کار برای برقراری ارتباط مستقیم بین راننده و مسافر ضروری است.

با انتخاب گزینه «ثبت اطلاعات فرد دیگر» صفحه جدیدی باز می‌شود که بخش‌هایی برای وارد کردن نام و نام‌خانوادگی و شماره تلفن همراه مسافر دارد. سمت چپ گزینه «شماره تلفن» آیکونی قرار دارد که به دفترچه تلفن شما متصل است. می‌توانید با استفاده از این آیکون شماره مسافر را از دفترچه تلفن‌تان انتخاب کنید.

اگر مسافر شما بیش از یک شماره تلفن همراه داشته باشد، تمامی شماره‌ها روی صفحه نمایش داده می‌شود تا شما بتوانید شماره مورد نظرتان را انتخاب کنید. با انتخاب شماره و فشردن دکمه «تایید و درخواست اسنپ»، درخواست شما برای راننده‌ها ارسال می‌شود.

پس از قبول درخواست سفر از سوی راننده و رسیدن او به مبدا، پیامکی از طرف پشتیبانی اسنپ به شماره موبایلی که در مرحله قبل وارد کرده‌اید ارسال می‌شود. این پیامک حاوی اطلاعات ضروری سفر از جمله مشخصات خودرو، پلاک ماشین و نام راننده و شماره تلفن اوست که مسافر شما می‌تواند از این طریق با راننده تماس بگیرد.

اگر قابلیت تماس امن را فعال کرده باشید، به جای شماره موبایل راننده، یک شماره رندم با سرشماره اسنپ در این پیامک خواهید دید و در صورت برقراری تماس از سوی شما یا مسافرتان، شماره شما هم مخفی خواهد ماند.

نحوه پرداخت در این سفرها به دو صورت است:

  • شما پس از قبول درخواست سفر برای دوست‌تان می‌توانید هزینه سفر را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
  • یا مسافر شما به صورت نقدی هزینه را پس از پایان سفر پرداخت کند.

به این ترتیب اسنپ گرفتن برای دیگران از همیشه آسان‌تر شده است. سفر خوشی برای دوستان و آشنایان شما آرزو می‌کنیم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (91)

  • قاسم نژاد پاسخ

    سلام. اگه بخوام واسه کسی اسنپ بگیرم و اون خودش هزینه رو پرداخت کنه و از سویس اعتباری من پول کم نشه چجوری باید این قسمت رو غیرفعال کنم که اون تو مقصد خودش نقدی پرداخت کنه ؟
    ممنون

    ۱۲ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۰۶ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      شما می‌توانید در حین سفر نوع پرداخت را به پرداخت نقدی تغییر دهید.

      ۱۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۱۰ ب٫ظ
  • صادق پاسخ

    مشکل گرفتن دوتا ماشین یا اصلا سه تا ماشین رو باید برطرف کنن.

    مثلا وقتی یکی ۶ نفری میره جایی باید بتونه راحت دوتا ماشین بگیره…

    ۲۱ مهر, ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ب٫ظ
  • ME پاسخ

    سلام
    چرا من نمیتونم با اینو ماشین بگیرم؟
    به مرحله آخر که تعیین نوع اسنپ هست میرسه مدام پیغام میده خطای دسترسی
    مشکل چیه؟!!

    ممنون

    ۲۵ تیر, ۱۴۰۰ در ۸:۲۶ ب٫ظ
  • سید محمد حسینی پاسخ

    سلام، دوستم توی یه شهر دیگه زندگی میکنه، میخواستم با گوشی خودم براش اسنپ بگیرم، قبلا لوکیشن محل زندگیشو برام توی واتساپ فرستاده بود، ولی من هربار که لوکیشن رو میزدم با اسنپ باز بشه، مکان لوکیشن به صورت خودکار به عنوان “مقصد” در اسنپ انتخاب میشد و برای مبدأ خود اسنپ به صورت پیش فرض لوکیشن گوشیم رو قرار میداد.
    به نظرم باید این مشکل رو حل کنید که هم مبدا و هم مقصد رو بشه با لوکیشن هایی که بقیه برامون فرستادن انتخاب کنیم. نه اینکه فقط مقصد رو بشه اینجوری تعیین کرد
    با تشکر

    ۲۲ تیر, ۱۴۰۰ در ۸:۱۳ ب٫ظ
  • سینا پاسخ

    دوستای عزیز بنده راننده اسنپ هستم..لطفا توی پارک و روی نیمکت لوکیشین نزنین…توی خونه جای بن بست لوکیشین مبدا نزنین…توروخدا خیابان اصلی انتخاب کنینن تا ماهم راحت و زود پیدا کنیم..مقصد رو بعضا خیابان برعکس میزنین..یا باز داخل خونه خودتون میزنین .توروخدا جایی که میشه مسافر پیاده کرد رو بزنین.

    ۲ تیر, ۱۴۰۰ در ۳:۱۸ ق٫ظ
  • حیدری پاسخ

    با سلام

    نمیشه تلفنی برای افراد مسن اعلام کنید؟

    ۳۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      درخواست اسنپ با استفاده از تماس تلفنی در حال حاضر در شهرهای اراک، اردبیل، گرگان، گنبد، سمنان، بجنورد، آمل، بهشهر، نور، فریدون‌کنار، محمودآباد، ساوه و کاشان فعال شده است. شما می‌توانید در این شهرها با استفاده از شماره ۱۵۵۱ و بدون نیاز به اپلیکیشن، به راحتی اسنپ بگیرید.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🙏🌷

      ۱۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۰۶ ب٫ظ
  • مصطفی پاسخ

    چگونه میتوان دوتا اسنپ هم زمان گرفت یعنی همزمان در یک مقصد باشد ولی دوتا ماشین باشد مثلا دوتا اسنپ و در یک مقصد ولی مبدا فرق میکند لطفا سوال من را پاسخ دهید

    ۱۷ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۴۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      در حال حاضر این امکان وجود ندارد و این خدمات مخصوص پنل سازمانی اسنپ است.
      برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پنل سازمانی اسنپ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/corporate/faq

      ۱۵ شهریور, ۱۴۰۰ در ۰:۴۷ ق٫ظ
  • کیوان پاسخ

    سلام
    این امکان درخواست اسنپ برای دیگری خیلی مفیده ولی این مشکل رو ایجاد میکنه که همزمان برای خودمون نمیتونیم اسپ بگیریم
    اگه میشه لطف کنین این امکان رو هم بهش اضافه کنین.
    البته بنده از نسخه وب استفاده میکنم و نمیدونم توی اپلیکیشن به چه صورت هست
    با تشکر فراوان از زحماتتون

    ۶ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      کیوان عزیز سلام،
      ممنون از اینکه همراه ما هستید و با پیشنهاداتتان ما را برای ارائه‌ی بهتر خدمات راهنمایی می‌کند. امیدواریم در آینده امکان درخواست همزمان اسنپ را به این قابلیت اضافه کنیم.

      ۱۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۳۳ ب٫ظ
  • مظاهری پاسخ

    سلام یه سوال داشتم.اگر بخوایم برای کسی اسنپ بگیرم و لوکیشن توی تلگرام دارم چجوری بعنوان مبدا فرارش بدم؟

    ۳۰ فروردین, ۱۴۰۰ در ۹:۳۱ ق٫ظ
  • مهدی امامی پاسخ

    سلام . در واتس آپ پیامی برایم آمد مبنی بر اینکه میتوان از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۳ اسنپ گرفت . آیا شما لین موضوع را تایید میکنید؟

    ۷ فروردین, ۱۴۰۰ در ۲:۱۹ ق٫ظ
  • سعید پاسخ

    یکار کنید بشه لوکیشن مقصد رو بشه برای دیگران فرستاد تا بتونن محل مقصد رو تو راحت پیدا کنن .شاید یکی مبدا رو وسط خیابان باشه ادرس دقیق مقصد مورد نظر رو رو نقشه نتونه پیدا کنه

    ۱۳ اسفند, ۱۳۹۹ در ۷:۵۴ ب٫ظ
  • حمید پاسخ

    با تشکر‌از اسنپ‌بخاطر راحت و امن کردن مسافرت درون شهری.
    میخواستم درخواست کنم که اگر در نرم افزار اسنپ قابلیت دیده شدن رانندگان با امتیاز بالا برای کاربران باشد بسیار عالی خواهد شد.
    از آنجایی که بعداز پایان سفر هرکاربر قادر است نسبت به تمیز بودن و خوب بودن خودرو و راننده ستاره بیشتر یا کمتر بدهد و امتیازی برای راننده باشد میتوان از همین قابلیت استفاده کرد تا کاربران بتوانند از خودرو و راننده ای که بیشتر ستاره دارد و این یعنی خودرویی تمیز با راننده خوب بهره ببرند.
    با سپاس

    ۲۱ بهمن, ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حمید عزیز،
      ممنون از توجه و دقت نظر شما. پیشنهاد خوب شما را به تیم محصول منتقل می‌کنیم

      ۲۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۳۹ ب٫ظ
  • حمید پاسخ

    با سلام.
    با درخواست اسنپ با گزینه برای دیگران بعداز پایان سفر لینک نظرسنجی راننده برای کسی که اسنپ را درخواست کرده فرستاده میشود ، در صورتی که مسافر شخصی دیگر است چگونه میشود پاسخ به نظر سنجی داد.
    بنابراین آیا بهتر نیست لینک نظر سنجی برای همان شماره که از اسنپ استفاده کرده پیامک شود .
    با تشکر از اسنپ که مسافرت درون شهری را راحت و آسان کرد.

    ۲۱ بهمن, ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۵ ب٫ظ
  • حيدر ماردي پاسخ

    سلام گوشی من سادست.میشه درخواست اسنپ بدم.اگه امکانش هست لطفا راهنمایی کنید.

    ۵ آذر, ۱۳۹۹ در ۶:۲۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز،
      برای استفاده از تمام امکانات سوپر اپ اسنپ نیاز به گوشی‌ای دارید که اپلیکیشن یا وب اپلیکیشن اسنپ روی آن قابل نصب و اجرا باشد.

      ۲۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۲۸ ب٫ظ
  • Samane پاسخ

    سلام توقرنطینه شهربه شهراسنپ میتونه رفت وآمدداشته باشه چون ماشین شخصی نمیتونه بره جریمه میشه

    ۵ آذر, ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۳ ب٫ظ
  • جبار پاسخ

    اگر مسافر بی سواد ودورازدسترس ماست چگونه اسنپ برایش بگیرم

    ۳ آذر, ۱۳۹۹ در ۸:۳۰ ب٫ظ
  • علی شکری پاسخ

    سلام.آیا امکان گرفتن اسنپ برای کسانی که گوشی هوشمند ندارند با گرفتن شماره تلفن وجود دارد؟این قابلیت هم اکنون در تپ سی موجود است.

    ۱۱ آبان, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علی عزیز،
      شما می‌توانید از این پس با استفاده از شماره ۱۵۵۱ و بدون نیاز به اپلیکیشن، به راحتی اسنپ بگیرید. درخواست اسنپ با استفاده از تماس تلفنی در حال حاضر در شهرهای اراک، اردبیل، گرگان، گنبد، سمنان، بجنورد، آمل، بهشهر، نور، فریدون‌کنار، محمودآباد، ساوه و کاشان فعال شده است.

      ۳۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۰ ق٫ظ
  • مهدی پاسخ

    از تیم اسنپ تقاضا دارم این امکان رو در اپلیکیشن ایجاد کنند که بشه مبدا و مقصد رو تغییر داد مثلا الان کسی برای من لوکیشن فرستاد که براش اسنپ بگیرم وقتی اسنپ رو از طریق لوکیشن باز میکنم لوکیشن من میشه به عنوان مبدا و لوکیشن ارسالی که باید به عنوان مبدا باشه به عنوان مقصد در نظر گرفته میشه و نبود این تغییر مبدا و مقصد برای من که از اسنپ زیاد استفاده میکنم باعث سختی شرایط درخواست خودرو شده و باید به صورت دستی و وقت گیر لوکیشن مبدا رو از روی نقشه پیدا کنم تا بتونم برای کسی اسنپ بگیرم

    ۹ آبان, ۱۳۹۹ در ۷:۵۱ ب٫ظ
  • سخت پاسخ

    سلام لطفا اسنپ هم مثل ماکسیم یا تپسی ی شماره جهت درخواست تلفنی گویا داشته باشه ک مواقعی ک نت نداریم یا اپلیکشن مشکل داره ودنصب نمیشه با شماره تماس گویا درخواست ماشین بدیم

    ۲۲ مهر, ۱۳۹۹ در ۲:۲۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام دوست عزیز،
      شما می‌توانید با شماره‌گیری ۱۵۵۱ درخواست سفر بدهید. درخواست اسنپ با استفاده از تماس تلفنی در حال حاضر در شهرهای اراک، اردبیل، گرگان، گنبد، سمنان، بجنورد، آمل، بهشهر، نور، فریدون‌کنار، محمودآباد، ساوه و کاشان فعال شده است. ممنون که همراه ما هستید.

      ۳۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ
  • سیدجلال مطهری پاسخ

    سلام آیاشما در اسنپ نیز شماره تلفنی دارید که بشود تلفنی بدون اینترنت درخواست خودرو نمود

    ۲۰ مهر, ۱۳۹۹ در ۷:۴۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام دوست عزیز،
      بله شما می‌توانید با شماره‌گیری ۱۵۵۱ درخواست سفر بدهید. درخواست اسنپ با استفاده از تماس تلفنی در حال حاضر در شهرهای اراک، اردبیل، گرگان، گنبد، سمنان، بجنورد، آمل، بهشهر، نور، فریدون‌کنار، محمودآباد، ساوه و کاشان فعال شده است. ممنون که همراه ما هستید.

      ۳۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۳ ق٫ظ
  • امیراحمدی پاسخ

    غرب مازندران نیازمند حضور اسنپ است مارادریابید

    ۱۴ شهریور, ۱۳۹۹ در ۸:۲۲ ب٫ظ
  • امیراحمدی پاسخ

    سلام عدم وجود اسنپ در غرب مازندران یعنی نوشهر، چالوس، سلمانشهر هتل قو نمک آبرود، عباس آباد مرزن آباد کلاردشت واقعا یک نیاز ضروری هم برای رانندگان هم برای مسافرین میباشد غرب مازندران بازدهی خوبی برای همگان خواهد داشت تا نور و رویان اسنپ فعال شده اما هنوز به غرب نرسیده خواهش مندیم برسی نمایید ماکسیم فوق‌العاده ظعیف است هم رانندگان ناراضی هستند هم مسافرین در مقابل اسنپ واقعا قابل قیاس نیست خواهش میکنم رسیدگی بفرمایید واقعا نیاز به حضورتون احساس میشه

    ۱۴ شهریور, ۱۳۹۹ در ۸:۲۰ ب٫ظ
  • فردین پاسخ

    ببخشید من هر آدرسی رو که تایپ می کنم میگه ادرس پیدا نشد کسی می دونه علتش چیه؟؟؟؟؟؟

    ۱۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۵ ب٫ظ
    • امیراحمدی پاسخ

      تو محدوده اسنپ هستید؟؟

      ۱۴ شهریور, ۱۳۹۹ در ۸:۲۳ ب٫ظ
  • سعید جلالی نژاد اناری پاسخ

    سلام سعید جلالی نژاد اناری هستم حسابم مسدود شده برای رفع مسدودیت حسابم درخواست رفع مسدودیت حساب کاربری اینجانب را طبق قوانین عمل کنم مشهد دفتر هم رفتم مدارک نقص داشت بردم تلگرام گذاشتم جوابی نیامد با تش کر

    ۲۹ تیر, ۱۳۹۹ در ۸:۱۴ ب٫ظ
  • hamed پاسخ

    سلام
    اگه کسی دسترسی به اینترنت نداشته باشه چجوری میتونه درخواست اسنپ کنه؟
    شماره تماس برای اینکار هست؟

    ۲۹ تیر, ۱۳۹۹ در ۴:۵۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حامد عزیز سلام،
      خیر در حال حاضر فقط از طریق اینترنت می‌توانید درخواست اسنپ دهید.

      ۳۰ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۰:۱۲ ق٫ظ
  • مونا پاسخ

    سلام لطفا بری آیفون هم این گزینه که برای دیگری اسنپ بگیرم رو فعال کنین زوووودتر❤️

    ۲۲ تیر, ۱۳۹۹ در ۲:۳۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مونای عزیز سلام،
      امیدواریم بتوانیم به زودی این قابلیت را برای شما کاربران عزیز iOS هم فعال کنیم.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🙏

      ۳۰ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ
  • جوادشجاعی پاسخ

    سلام.
    خسته نباشید.کلا گروه قوی دارید و این جای امید پیشرفت برای این کسب و کار است.
    ولی یک نکته است که خدمت ناظر این بخش عرض کنم.
    چرا تو همدان نمیشه حاشیه شهر اسنپ گرفت.مثلا از این کمربندی که دور شهر کشیده شده سخت اسنپ میده.چون شهر ما بعد از کمربندی خیلی مسکونی داره.
    اصلا خود شهر حساب میشه.
    فقط به خاطر زیبای شهر کمربندی اینجور شده.
    یه مطلب دیگه هم تو گرفتن راننده تورو خدا دقت کنید.
    من کد تخفیف زدم.راننده میگه این چیه من پولمو میخوام.کد چیه…..
    در کل تشکر🙏🙏🙏

    ۱۸ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۱ ب٫ظ
  • امیرعلی الله یاری پاسخ

    وسایلم جا مانده

    ۱۷ تیر, ۱۳۹۹ در ۳:۳۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      لطفا برای پیگیری این مورد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.

      ۲۱ تیر, ۱۳۹۹ در ۵:۱۷ ب٫ظ
  • راستین پاسخ

    سلام لطفاً در چالوس و نوشهر هم فعالیت کنید ممنون

    ۴ تیر, ۱۳۹۹ در ۸:۰۸ ق٫ظ
  • f پاسخ

    سلام، کاشکی این گزینه برای دیگری ، روی نسخه وب هم فعال بشه. ممنون

    ۳ تیر, ۱۳۹۹ در ۱:۳۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      امیدواریم بتوانیم به زودی این امکان را به نسخه وب‌اپلیکیشن هم اضافه کنیم.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🙏

      ۷ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۴ ق٫ظ
  • پویان پاسخ

    سلام برندگان قرعه کشی چجوری معلوم میشه

    ۲۸ خرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۵۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      پویان عزیز سلام،
      شما می‌توانید در اینستاگرام اسنپ از نتیجه قرعه‌کشی مطلع شوید:
      https://www.instagram.com/snapp_team/

      ۲۱ تیر, ۱۳۹۹ در ۵:۵۰ ب٫ظ
  • Reza پاسخ

    سلام قرعه کشیhonor 9x چیشد و برندگان کجا اعلام میشن

    ۲۸ خرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۱ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رضای عزیز سلام،
      شما می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام اسنپ از نتایج قرعه‌کشی مطلع شوید:
      https://www.instagram.com/snapp_team/

      ۲۱ تیر, ۱۳۹۹ در ۵:۵۲ ب٫ظ
      • عباس پاسخ

        سلام وقت بخیر. من از این قابلیت استفاده کردم و برای یک نفر یک سرویس گرفتم. اما اون طرف یکی از وسایلش رو پیش من جا گذاشته و من شمارشو پاک کردم اشتباهی. شماره اون شخص رو من توی اطلاعاتی که باید وارد کنم وارد کرده بودم. الان چجوری میتونم به اون شماره دوباره دسترسی پیداکنم و بهش اطلاع بدم اون موضوع رو؟

        ۲۰ دی, ۱۳۹۹ در ۳:۵۳ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          عباس عزیز،
          برای پیگیری این موضوع می‌توانید با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید، اگر راه‌حلی داشته باشد همکاران پشتیبانی راهنمایی‌تان می‌کنند.

          ۲۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۱۵ ب٫ظ
  • Hosein Yari پاسخ

    درود
    برای شرکت در قرعه کشی چهار گوشی آنر ٩ایکس با گرفتن یک اسنپ برای دیگری وارد قرعه کشی می‌شویم؟

    ۲۴ خرداد, ۱۳۹۹ در ۵:۴۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حسین عزیز سلام و درود،
      بله، تا ۲۷ خرداد فرصت دارید تا با درخواست اسنپ برای دیگری، فرصت شرکت در قرعه‌کشی رو برای خودتون و دوست‌تون ایجاد کنید.

      ۲۵ خرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۳۹ ب٫ظ
  • مسعود پاسخ

    سلام
    چرا برنامه اسنپ چند روز هست که واسه من باز نمیشه؟

    ۲۲ خرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مسعود عزیز سلام،
      شما می‌توانید اپلیکیشن اسنپ را از اینجا دوباره نصب کنید. اگر مشکل شما برطرف نشد لطفا با همکاران پشتیبانی تماس بگیرید.

      ۲۴ خرداد, ۱۳۹۹ در ۴:۱۹ ب٫ظ
  • Sepideh Sadraei پاسخ

    سلام،خیلی ممنون برای این قابلیت خوب و کاربردی
    اما من گوشیم ای.او.اس هست و فقط توانایی نصب نسخه وبگاه رو بر روی گوشیم دارم و هرچند بار که اپ رو پاک کردم و دوباره نصب کردم این قابلیت برام فعال نشد،
    خواهشمندم زودتر در نسخه ی وب هم فعالش کنید؛
    باتشکر

    ۱۹ خرداد, ۱۳۹۹ در ۵:۴۱ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سپیده عزیز سلام،
      این موضوع را به همکاران تیم فنی اطلاع دادیم. امیدواریم به زودی بتوانیم درخواست دیگری را برای نسخه وب‌اپلیکیشن اسنپ هم فعال کنیم.

      ۲۰ خرداد, ۱۳۹۹ در ۴:۱۷ ب٫ظ
      • محمدرضا پاسخ

        سلام خواهشا برنامه نویسان اسنپ مشکل هارو حل کنن برای من از برنامه نرفته تو میاد بیرون

        ۲۵ تیر, ۱۳۹۹ در ۰:۱۸ ق٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          محمدرضای عزیز سلام،
          لطفا اپلیکیشن اسنپ را بار دیگر از آدرس زیر نصب کنید، در صورتی که مشکل برطرف نشد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
          https://snapp.ir/

          ۳۰ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۹ ق٫ظ
  • وحید پاسخ

    چه شماره ای را برای درخواست استپ تلفنی باید گرفت؟

    ۱۸ خرداد, ۱۳۹۹ در ۶:۵۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      وحید عزیز سلام،
      شما می‌توانید با استفاده از شماره ۱۵۵۱ و بدون نیاز به اپلیکیشن، به راحتی اسنپ بگیرید.

      ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۱ ب٫ظ
  • م پاسخ

    سلام چقدر خوب فقط شماره ی مایی که اسنپ برای دیگری میگیریم برای شماره ی اونا میره؟

    ۱۸ خرداد, ۱۳۹۹ در ۶:۵۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      بله پس از ثبت درخواست برای دیگری، پیامکی برای دوست یا آشنای شما ارسال می‌شود که شماره همراه اسنپی شما هم در آن درج شده است.

      ۲۰ خرداد, ۱۳۹۹ در ۴:۳۲ ب٫ظ
  • آرزو خلیلی نصر پاسخ

    شرایط برنده شدن گوشی با گرفتن اسنپ برای دیگری چگونه است؟

    ۱۱ خرداد, ۱۳۹۹ در ۷:۵۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      آرزوی عزیز سلام،
      تا ۲ هفته آینده فرصت دارید برای دوست، آشنا یا خانواده با استفاده از قابلیت «درخواست اسنپ برای دیگری» اسنپ بگیرید و هم خودتان، هم دوست‌تان در قرعه‌کشی ۴ گوشی HONOR 9X شرکت کنید. جزییات بیشتر را می‌توانید در پست زیر بخوانید:
      https://www.instagram.com/tv/CAiJVkSFPL7/?igshid=119xtyyioag6b

      ۱۲ خرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ
  • محمد جواد پاسخ

    این ویژگی فوق العاده بود و واقعا نیازش حس می شد
    من بارها برای مادرم اسنپ گرفتم و این هماهنگی دو طرفه حقیقتا کار پر دردسری بود.
    شاید باورتون نشه ولی من حتی از آلمان هم برای مادرم اسنپ گرفتم.. حالا ببینید چه داستانی داشتم اون وسط D:

    ۵ خرداد, ۱۳۹۹ در ۵:۵۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد جواد عزیز سلام،
      بسیار خوشحالیم که توانستیم پاسخگپی نیازهایی متنوع شما باشیم.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🌷🙏

      ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ب٫ظ
  • عرفان امیری پاسخ

    سلام
    در شهر من استپ نیست
    چطوری باید نمایندگی بگیرم؟
    ۰۹۳۸۶۱۹۶۰۳۲

    ۲۲ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۴:۰۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام عرفان عزیز، اسنپ به صورت مرکزی مدیریت می‌شود و نمایندگی واگذار نمی‌کند.

      ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۵:۳۰ ب٫ظ
  • علی پاسخ

    با سلام.
    در صورت امکان در مورد چگونگی و شرایط اخذ نمایندگی اسنپ توضیح فرمایید
    با تشکر

    ۲۰ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۰:۱۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام علی عزیز، اسنپ به صورت مرکزی مدیریت می‌شود و نمایندگی نمی‌پذیرد.

      ۲۰ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۳:۴۳ ب٫ظ
  • سجاد پاسخ

    در نسخه وب اسنپ این مطلبی که گذاشتید یا بهتره بگم این‌گزینه وجود نداره

    ۲۵ فروردین, ۱۳۹۹ در ۶:۴۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سجاد عزیز سلام،
      در حال حاضر در نسخه وب‌اپلیکیشن اسنپ این امکان وجود ندارد.

      ۲۶ فروردین, ۱۳۹۹ در ۵:۵۴ ب٫ظ
  • فرنام صادقیان پاسخ

    از اسنپ بابت اپلیکیشن خوبش سپاسگزارم

    ۲۴ فروردین, ۱۳۹۹ در ۵:۴۷ ب٫ظ
  • زهرا پاسخ

    استفاده از لوکیشن تلگرام و واتساپ چرا فقط به منظور درج شدن مقصد مورد استفاده است مثلا من برای مادرم میخوام که جای دیگه است میخوام تاکسی بگیرم ولی نمی تونم لوکیشن مادرم را به عنوان مبدا سفر انتخاب کنم و مدام مبدا سفر منزل خودم را قرار میده

    ۱۰ فروردین, ۱۳۹۹ در ۵:۳۸ ب٫ظ
    • مرضیه پاسخ

      دقیقا سوال منم هست و مشکل اساسیه

      ۲۵ تیر, ۱۳۹۹ در ۵:۳۴ ب٫ظ
  • محمدرضا پاسخ

    از زحمات شبانه روزی شما برای بهبود هر چه بیشتر این مجموعه کارا و مفید سپاسگزارم. از محضر شما این پرسش را دارم که چرا بیشتر رانندگان راغب به دریافت نقدی کرایه هستند، وبه هر شکل از مسافر این خواهش را مطرح میکنند.

    ۱۰ فروردین, ۱۳۹۹ در ۵:۳۲ ق٫ظ
  • مهرزاد پاسخ

    سلام
    اینکه فعالیت اسنپ در یک شهرستان کی اغاز خواهد شد را کدام قسمت اطلاع میدهید؟
    درخواست نمایندگی برای پشتیبانی فرستادیم اما پاسخگو نیستند لطفا حداقل بگویید کجا نیاز به نمایندگی را اعلام میکنید.

    ۲۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۲:۴۶ ب٫ظ
  • حسین زال زر پاسخ

    سلام خسته نباشین

    من ۳ سال پیش تماس گرفته بودم و درخواست حضور اسنپ در شهرستان چالوس و نوشهر واقع در غرب استان مازندران را داشتم … حتی بنده آماده ی همکاری جهت گرفتن نمایندگی و هرگونه فعالیت دیگر با اسنپ بوده ام و هستم… اکنون هم جزو ناوگان رانندگان هستم…
    ۳سال گذشته اما هنوز خبری نشده! توی شهر ما شرکت های مشابه با بدترین وضعیت ممکن در هال کار میباشند که قطعا با وارد شدن اسنپ مطمئنا جایگزین خواهد شد…
    لطفا مردم چالوس و نوشهر را از وجود و بهرمندی از اسنپ محروم نکنید…

    امیدوارم در سال آینده مردم شریف غرب مازندران شاهد حضور اسنپ و استفاده از آن باشند…

    با تشکر فراوان
    حسین زال زر

    ۲۶ اسفند, ۱۳۹۸ در ۰:۱۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حسین عزیز سلام،
      امیدواریم به زودی بتوانیم در شهر نوشهر در خدمت شما باشیم.

      ۲۶ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۱۶ ب٫ظ
  • فرشید پاسخ

    سلام.چرا اسنپ بقیه شهرها نماینده نداره.سیستان وبلوچستان شهرستان ایرانشهروچابهار.زاهدان هم قسمت سوپرمارکت وداروخانه و….. فعال نیست.خواهش میکنم دراین شرایط بیماری حداقل فعالشون کنید

    ۲۳ اسفند, ۱۳۹۸ در ۸:۵۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      فرشید عزیز سلام،
      امیدواریم به زودی در تمام شهرها بتوانیم خدمات سوپراپلیکیشن اسنپ را به شما ارائه کنیم.

      ۲۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ
  • اميرحافظ حسيني پاسخ

    تروخدا گزینه مقصد سوم را فعال کنید ما اکثرا سه مسیره هستیم ممنونم

    ۲۱ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ
  • ابراهیم قوامی پاسخ

    سلام سپاس ازشما عزیزان اسنپ هنوز در شهرستان بروجن راه اندازی نشده منتظریم راننده که زیاد ثبت نام کردن ولی هنوز خبری ازفعالیت اسنپ نیست لطفا زودتر اقدام کنیدهمه میپرسن چرا اسنپ نیومده

    ۲۱ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱:۴۶ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ابراهیم عزیز سلام،
      امیدواریم به زودی بتوانیم در بروجن به شما خدمت‌رسانی کنیم.

      ۲۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۲:۴۴ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    خوبه
    فقط جدیدا خیلی کمیسیون میگیرین
    کمیسیون ضد عفونی کردن کرونا رو هم فکر کنم گذاشـتین رو کمیسیون قبلی

    ۲۱ اسفند, ۱۳۹۸ در ۰:۵۶ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      رقم کمیسیون اسنپ در شهرهای بزرگ ایران از جمله تهران ۱۵ درصد است و به هیچ عنوان افزایشی در مبلغ کمیسیون اسنپ نداشته‌ایم.

      ۲۷ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱:۰۴ ب٫ظ
  • دانیال پاسخ

    ایلام

    ۲۰ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۵ ب٫ظ
  • داود پاسخ

    درود…خواهشمند است تیم پشتیبانی اسنپ در متن بالا توضیحاتی در صورت عدم پرداخت هزینه سفر برای کاربران شرح دهد…که چنانچه برای فردی در خیابان با این روش اسنپ گرفتیم و در مقصد مسافر هزینه سفر را پرداخت نکرد تکلیف چیست و پرداخت هزینه سفر در این مرحله با کیه؟

    ۲۰ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      داود عزیز سلام،
      همان طور که در صفحه قوانین اسنپ ذکر شده، در صورتی که شما درخواست سفر برای دیگران دهید مسئولیت پرداخت هزینه‌های سفر برعهده شماست.

      ۲۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۴۸ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    این یکی واقعا نیاز بودن خدا قوت با این همه خلاقیت و انرژی مثبتی که دارین

    ۲۰ اسفند, ۱۳۹۸ در ۶:۴۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      از اینکه توانستیم رضایت شما را جلب کنیم خوشحالیم.

      ۲۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۲:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *