با سرویس اعتباری اسنپ، الان بخر، بعدا پرداخت کن!

 

اسنپ‌پی، اولین ارائه‌دهنده‌ی سرویس BNPL یا «الان بخر، بعدا پرداخت کن» در ایران است که ارائه این سرویس را با نام سرویس اعتباری و با هدف ایجاد فراگیری مالی از سال ۱۳۹۸ آغاز کرد.

سرویس «الان بخر، بعدا پرداخت کن» چیست؟

سرویس «الان بخر، بعدا پرداخت کن» (Buy Now, Pay Later) که به اختصار BNPL نامیده می‌شود، یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به‌خصوص بین نسل جوان دارد. با استفاده از این روش پرداخت، کاربران می‌توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در لحظه دریافت و سپس در پایان ماه یا به‌صورت اقساطی طی چند ماه مبلغ آن را پرداخت کنند.

در چند سال اخیر، از بین تمام شیوه‌های سنتی و نوین پرداخت در دنیا، BNPL بالاترین میزان رشد استفاده را در آمریکا، استرالیا، هند و بسیاری دیگر از کشورهای جهان داشته و برخی از متخصصان از این روش با عنوان «انقلاب بعدی صنعت مالی» یاد می‌کنند. در استرالیا ۳۰ درصد و در آمریکا ۳۷ درصد مردم از این شیوه‌ی پرداخت استفاده کرده‌اند و بسیاری از افراد زیر ۴۰ سال، یعنی نسل Yو نسل Z این روش پرداخت را جایگزین استفاده از کارت‌های اعتباری کرده‌اند.

ویژگی منحصر به فرد BNPL این است که یک محصول اعتباری را به شکلی متناسب با سلیقه انسان عصر دیجیتال ارائه می‌دهد. به‌این‌ترتیب، فرآیند دریافت اعتبار خُرد که تا قبل از این توسط بانک‌ها و با فرآیندهای طولانی و کاغذبازی‌های متعدد انجام می‌شد، در BNPL تنها با چند کلیک و طی چند ثانیه انجام می‌شود. این ویژگی در کنار ‌بی‌نیاز بودن به ارائه‌ی وثیقه و ضامن و همچنین نرخ بهره‌ی صفر و کارمزدهای بسیار ناچیز، دلیل اصلی محبوبیت روزافزون این سرویس در بین نسل جوان است.

سرویس BNPL در دنیا به سه شکل ارائه می‌شود. اعتبار ماهانه‌، اعتبار اقساطی کوتاه‌مدت و اعتبار اقساطی بلند‌مدت. مکانیزم سرویس اعتبار ماهانه شبیه به مکانیزم کارت اعتباری است؛ این اعتبار برای خریدهای با تعداد بالا و مبالغ خرد مانند پرداخت کرایه تاکسی یا سفارش غذا استفاده می‌شود. اعتبار اقساطی کوتاه‌مدت که متداول‌ترین نوع آن در دنیا Pay in 4 یا پرداخت‌ در چهار قسط است، معمولا برای خرید کالاهای با قیمت‌ متوسط مانند پوشاک، لوازم آرایشی و اکسسوری‌ها استفاده می‌شود. اعتبار اقساطی بلند‌مدت، یک محصول تامین مالی‌ست که برای مبالغ بیشتر با دوره اقساط طولانی‌تر مانند خرید کالای دیجیتال یا لوازم خانگی استفاده می‌شود.

استقبال جهانی از BNPL

تنها طی چند سال پس از معرفی BNPL برای اولین بار در دنیا، بیش از ۱۵۰ شرکت شناخته‌شده در سراسر جهان این سرویس را ارائه می‌دهند که از بین آن‌ها می‌توان کلارنا (Klarna)، افتر‌پی (Afterpay) و افرم (Affirm) را نام برد. در کنار بازیگران تخصصی این حوزه، غول‌های صنعت پرداخت دنیا یعنی پی‌پل، ویزا و مسترکارت نیز چندی پیش این سرویس را برای کاربران خود راه‌اندازی کردند. همچنین شرکت‌های فناوری بزرگ دنیا مانند اپل با راه‌اندازی سرویس Apple Pay Later این سرویس را به کاربران ارائه می‌دهد.

سرویس اعتباری اسنپ چیست؟

همه چیز درباره‌ی استفاده از یک روش پرداخت جدید است که پرداخت اعتباری نامیده می‌شود. در این روش، هر کاربر مقدار مشخصی اعتبار ماهیانه و اقساطی دارد و می‌تواند با استفاده از این اعتبار، الان خرید کند و هزینه‌اش را بعدا بپردازد. اعتبار ماهیانه در مواقعی به کار می‌آید که کاربر می‌خواهد هزینه‌ی محصول خریداری‌شده را تا آخر ماه بپردازد و اعتبار اقساطی مشابه همان خرید قسطی است. در واقع کاربر با این نوع اعتبار، محصولی را می‌خرد و هزینه‌اش را در ۴ قسط و در ۴ ماه آینده، بدون سود، چک و سفته می‌پردازد.

اسنپ‌پی یا سرویس اعتباری اسنپ این روش پرداخت را به کاربران ارائه می‌کند تا بتوانند به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن به محصولات مورد نظرشان دست پیدا کنند. هم‌اکنون امکان استفاده از اعتبار اقساطی به‌صورت آنلاین و حضوری در اختیار کاربران اسنپ‌پی قرار داده شده است.

فعال‌سازی سرویس اعتباری برای بیش از ۱۲ میلیون نفر

هم‌اکنون سرویس اعتباری اسنپ برای بیش از ۱۲ میلیون نفر از کاربران سوپر اپلیکیشن اسنپ فعال شده است. این کاربران با اعتبار مشخصی که در ابتدای ماه به آن‌ها تخصیص داده می‌شود، می‌توانند خدمات و محصولات مختلف را خریداری و هزینه‌ی آن را در آخر ماه و یا به صورت اقساطی پرداخت کنند.

در حال حاضر کاربران اسنپ‌پی می‌توانند از خدمات مختلف سوپراپلیکیشن اسنپ مانند درخواست خودرو، سفارش غذا، خرید سوپرمارکتی و… استفاده کنند و هزینه‌‌ی آن را آخر ماه بپردازند. آن‌ها هم‌چنین می‌توانند از بیش از ۴۵۰ فروشگاه آنلاین و ۵۰۰ فروشگاه حضوری خرید کنند و هزینه‌ آن را در ۴ قسط بدون سود و بدون چک و سفته بپردازند. همچنین امکان خرید حضوری و پرداخت آخر ماه در تمامی شعب هایپراستار در سراسر کشور با اسنپ‌پی وجود دارد.

فعال‌سازی این سرویس در لحظه و تنها با چند کلیک و بدون دریافت مدرک و سابقه‌ای انجام می‌شود و اعتبار تخصیص داده شده بلافاصله قابل استفاده است. لازم به ذکر است که اعطای این تسهیلات بدون دریافت وثیقه و ضامن و صرفا مبتنی بر اعتبار کاربران نزد اسنپ است. سرویس اعتباری اسنپ در مدت زمان فعالیت خود، به‌عنوان سریع‌ترین، امن‌ترین و راحت‌ترین شیوه‌ی پرداخت، با استقبال کاربران مواجه شده و تجربه‌ی جدید و متمایزی را در حوزه‌ی دریافت اعتبار و پرداخت برای کاربران اسنپ رقم زده است.

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (195)

  • فاطی پاسخ

    سلام من از برج ۶ تا حالا سرویس ۵۰۰ هزار تومانی دارم. از اون موقع تا الان ۵۰۰ هزار تومان و تا سقف ۲ میلیون تومان رو ماهیانه استفاده کردم و به موقع تسفیه کردم. میخوام بدونم سرویس یک میلیون تومانی کی برام فعال میشه؟ معمولا چقدر طول میکشه؟

    ۱۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۱۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      ممنون از همراهی و خوش حسابی شما 😍
      امیدواریم به‌زودی بتوانیم مبلغ سرویس اعتباری را برای شما و دیگر کاربران خوش حساب افزایش دهیم.

      ۱۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۳۲ ب٫ظ
  • Hasti mzl پاسخ

    سلام ، ببخشید چرا اسنپ به من سرویس اعتباری نداده ؟

    ۱۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      هستی عزیز سلام،
      در حال حاضر سرویس اعتباری تنها برای بخشی از کاربران اسنپ فعال شده، امیدواریم به زودی بتوانیم با این سرویس به شما خدمت‌رسانی کنیم.

      ۱۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۳۱ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    حساب من ۲۰۰ هزارتومنیه، چکار‌ باید کنم که ۵۰۰ هزارتومنی بشه و سقف کل سرویس اعتباری چقدره؟

    ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۳۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیر سلام،
      لازم نیست شما اقدام خاصی کنید بعد از مدتی در صورت خوش‌حساب بودن، مبلغ سرویس اعتیاری شما افزایش می‌یابد.

      ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ب٫ظ
  • ASM پاسخ

    با سلام
    وقتی در برنامه اسنپ شماره تماس را تغییر دادیم؛چگونه میتوان کد ملی ثبت شده در سیستم اعتباری را تغییر داد(که با شماره جدید همخوانی داشته باشد)

    ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      اگر از داخل اپ اسنپ شماره تماس را تغییر داده باشید (نه اینکه با شماره جدید لاگین کرده باشید)، باید مجددا وارد سرویس اعتباری شوید. همانجا از شما کد ملی جدید خواسته می‌شود.
      برای راهنمایی بیشتر می‌توانید با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید: ۰۲۱۹۶۸۶۲۰۲۱

      ۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ
  • محمد حسین بایا پاسخ

    سلام خسته نباشین چجوری میشه خرید کرد و چه چیزهایی میتونیم بخریم

    ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۳۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      کاربرانی که سرویس اعتباری ماهانه ۲۰۰ هزار تومانی برای آن‌ها فعال است می‌توانند از آن برای پرداخت در سرویس حمل و نقل استفاده کنند. کاربرانی که ۵۰۰ هزار تومان اعتبار به آن‌ها اختصاص داده شده (به علت خوش‌حسابی در سرویس اعتباری) می‌توانند علاوه بر سرویس‌ حمل و نقل برای سرویس سفارش غذا و مشاوره و پزشکی نیز از سرویس اعتباری استفاده کنند.

      ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۲ ب٫ظ
  • ارشام پاسخ

    سلام خسته نباشید، برای من پیامک ارسال شده روی لینک میزنم اپلیکیشن اسنپ باز میشه هر چقدر هم میگردم بنر سرویس اعتباری رو پیدا نمیکنم داخل صفحه ی اصلی. چیکار کنم دقیقا؟

    ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۵۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ارشام عزیز سلام،
      برای فعال‌سازی سرویس اعتباری می‌توانید به لینکی که داخل پیامک براتون ارسال شده یا به صفحه اصلی سوپراپلیکیشن اسنپ بروید و از طریق بنر سرویس اعتباری در این صفحه فعالسازی را انجام دهید. پس از آن گزینه پرداخت اعتباری به پرداخت‌های شما افزوده می‌شود.
      همچنین در صورت دریافت پیامک می‌توانید در صفحه اسنپ خودرو وارد حساب کاربری خود (آیکون بالای صفحه سمت چپ) شوید. در صفحه باز شده گزینه سرویس اعتباری برای شما قابل مشاهده است. با ضربه زدن روی این گزینه می توانید مراحل ثبت‌نام را طی کنید.

      ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۶ ب٫ظ
  • فاطمه عالی نژاد پاسخ

    سلام.من برام پیامک اومده که برگزیده شدم برا این سرویس اعتباری.ولی نمی دونم چطپر ثبت نام کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      فاطمه عزیز سلام،
      برای فعال‌سازی سرویس اعتباری می‌توانید به لینکی که داخل پیامک براتون ارسال شده یا به صفحه اصلی سوپراپلیکیشن اسنپ بروید و از طریق بنر سرویس اعتباری در این صفحه فعالسازی را انجام دهید. پس از آن گزینه پرداخت اعتباری به پرداخت‌های شما افزوده می‌شود.
      همچنین در صورت دریافت پیامک شما می‌توانید در صفحه اسنپ خودرو وارد حساب کاربری خود (آیکون بالای صفحه سمت چپ) شوید. در صفحه باز شده گزینه سرویس اعتباری برای شما قابل مشاهده است. با ضربه زدن روی این گزینه می توانید مراحل ثبت‌نام را طی کنید.

      ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۶ ب٫ظ
  • ژیلا سهلی پاسخ

    سلام میشه بگید دقیقا باید از کجا فعالش کنم . روی لینک میزنم میره تو اپلیکیشن . زیر و رو کردم هیچین گزینه ای پیدا نکردم. تموم شده زمان ثبت نام ؟

    ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۱۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ژیلای عزیز سلام،
      برای فعال‌سازی سرویس اعتباری می‌توانید به لینکی که داخل پیامک براتون ارسال شده یا به صفحه اصلی سوپراپلیکیشن اسنپ بروید و از طریق بنر سرویس اعتباری در این صفحه فعالسازی را انجام دهید. پس از آن گزینه پرداخت اعتباری به پرداخت‌های شما افزوده می‌شود.
      همچنین در صورت دریافت پیامک شما می‌توانید در صفحه اسنپ خودرو وارد حساب کاربری خود (آیکون بالای صفحه سمت چپ) شوید. در صفحه باز شده گزینه سرویس اعتباری برای شما قابل مشاهده است. با ضربه زدن روی این گزینه می توانید مراحل ثبت‌نام را طی کنید.

      ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۷ ب٫ظ
  • غلامحسین محمد نژاد پاسخ

    با سلام ؛ آیا کارمزد یا سود و هر چیز دیگر موقع تسویه باید پرداخت شود یا همان خود مبلغ بدون سود و کارمزد تسویه خواهد شد ؟

    ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۳۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      غلامحسین عزیز سلام،
      از شما هیچ سود یا کارمزدی برای استفاده از سرویس اعتباری اسنپ دریافت نمی‌شود. توجه داشته باشید که تسویه در پایان هر ماه الزامی است و اگر تا روز پنجم ماه بعد بدهی خود را پرداخت نکرده باشید، مبلغی معادل ۵% از بدهی پرداخت نشده به عنوان جریمه تأخیر محاسبه و به مبلغ صورتحساب اضافه می‌شود.

      ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۲۱ ب٫ظ
      • نگار پاسخ

        سلام وقت بخیر. برای من فعال شده اما گزینه ی اعتباری توی پرداختم نیست، مشکل کجاست؟

        ۴ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          نگار عزیز سلام،
          برای راهنمایی بیشتر درباره سرویس پرداخت اعتباری می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید:
          ۰۲۱۹۶۸۶۲۰۲۱

          ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۸ ب٫ظ
  • javid پاسخ

    سلام و درود،پیامک دعوت به فعال سازی این طرح برای من اومده ولی هرچقدر روی لینک میزنم وارد برنامه میشه و داخل برنامه هم بنر مورد نظر رو پیدا نمیکنم،اگر امکانش هست راهنمایی کنید

    ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۲۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      جاوید عزیز سلام،
      شما می‌توانید در صفحه اسنپ خودرو وارد حساب کاربری خود (آیکون بالای صفحه سمت چپ) شوید. در صفحه باز شده گزینه سرویس اعتباری برای شما قابل مشاهده است. با ضربه زدن روی این گزینه می توانید مراحل ثبت‌نام را طی کنید.

      ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۲۴ ب٫ظ
  • مرجان پاسخ

    سلام اگر سرویس اعتباری رو تغییر بدیم تا به حال هم استفاده نکردم ولی فعال کردم باز هم باید ۲۰۰ اخر ماه پرداخت کنم ؟؟؟

    ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مرجان عزیز سلام،
      در صورت استفاده نکردن از این سرویس نیاز نیست شما هزینه‌ای پرداخت کنید.
      پرداخت شما در آخر هر ماه طبق مبلغ استفاده شده از سرویس اعتباری است.

      ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۴۷ ب٫ظ
  • ندا پاسخ

    سلام اس ام اس برای من اومده اما رو لینک میزنم وارد خوده نرم افزار اسنپم میشه و جایی برا ثبت نام نمیره وو بنرام هم نبود گزینه ای باید چی کار کنم

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۸:۲۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ندا جان سلام،
      برای فعال‌سازی سرویس اعتباری می‌توانید به لینکی که داخل پیامک براتون ارسال شده یا به صفحه اصلی سوپراپلیکیشن اسنپ بروید و از طریق بنر سرویس اعتباری در این صفحه فعالسازی را انجام دهید. پس از آن گزینه پرداخت اعتباری به پرداخت‌های شما افزوده می‌شود.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۷ ب٫ظ
      • مرتضی شریفی زاده پاسخ

        سلام همچین بنری وجود نداره

        ۳ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۲۷ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          مرتضی عزیز سلام،
          اگر بنر را پیدا نمی‌کنید همچنین می‌توانید در صفحه اسنپ خودرو وارد حساب کاربری خود (آیکون بالای صفحه سمت چپ) شوید. در صفحه باز شده گزینه سرویس اعتباری برای شما قابل مشاهده است. با ضربه زدن روی این گزینه می‌توانید مراحل ثبت‌نام را طی کنید.

          ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۷ ب٫ظ
  • حامد پاسخ

    سلام پیامک اومده برام،میژنم رو لینک که اصلا هیچی باز نمیشه و یه صفحه خالی میاد ،یا مستقیم نیره داخل خود اپ اسنپ،چجوری پس میشه ثبت نام کنم؟

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۷:۴۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حامد عزیز سلام،
      برای فعال‌سازی سرویس اعتباری می‌توانید به لینکی که داخل پیامک براتون ارسال شده یا به صفحه اصلی سوپراپلیکیشن اسنپ بروید و از طریق بنر سرویس اعتباری در این صفحه فعالسازی را انجام دهید. پس از آن گزینه پرداخت اعتباری به پرداخت‌های شما افزوده می‌شود.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۲ ب٫ظ
  • مهدی یار امیرآتشانی پاسخ

    چگونه مییشه فعالش کرد؟ چون بدای من پیاکم اومده

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مهدی عزیز سلام،
      برای فعال‌سازی سرویس اعتباری می‌توانید به لینکی که داخل پیامک براتون ارسال شده یا به صفحه اصلی سوپراپلیکیشن اسنپ بروید و از طریق بنر سرویس اعتباری در این صفحه فعالسازی را انجام دهید. پس از آن گزینه پرداخت اعتباری به پرداخت‌های شما افزوده می‌شود.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۰۸ ب٫ظ
  • سیدعلی پاسخ

    سلام
    امکان فعالسازی سرویس اعتباری اسنپ! برای غیرایرانی‌ها هم وجود داره؟ با توجه به اینکه اتباع خارجی کد ملی ندارند.
    باتشکر

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۲۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علی عزیز سلام،
      برای استفاده از این سرویس حتما به کد ملی نیاز است.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۶:۰۹ ب٫ظ
  • میلادناصری پاسخ

    سلام من خیلی از اسنپ استفاده میکنم چجوری اسنپ کارت برام فعال میشه من میخوام هرروز برای رفت و برگشت از اسنپ استفاده میکنم از اسنپ

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      میلاد عزیز سلام،
      شما می‌توانید برای پرداخت هزینه سفر خود از کیف پول آپ یا پرداخت آنلاین استفاده کنید.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۵۸ ب٫ظ
  • سلین۷۷ پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    چگونه میتوان سرویس اعتباری رولغوکرد

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۵۱ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      امکان غیرفعال کردن سرویس اعتباری وجود ندارد. پس از فعالسازی این سرویس به روش پرداخت پیش‌فرض تبدیل می‌شود. در صورتیکه شما نخواهید از سرویس اعتباری استفاده کنید باید به منوی اسنپ در بخش تنظیمات بروید و کیف پول پیش‌فرض خود را تغییر دهید.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۳ ق٫ظ
  • صادق پاسخ

    سلام
    اعتبار ۵۰۰هزار تومان سه ماه هست برای من فعال هست ولی فقط برای ماشین ۳ماه پیگیر هستم ولی هیچ جوابی به من ندادن لطفاً راهنمایی کنید برای فعال کردن غذا و غیره چیکار باید انجام بشه
    ممنون

    ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۰:۱۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      صادق عزیز سلام،
      همکاران ما با شما برای بررسی این مساله تماس خواهند گرفت. ممنون از همراهی شما.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۰۱ ب٫ظ
  • مبینا پاسخ

    جریمه دیرکرد چقدره؟

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۸:۱۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مبینای عزیز سلام،
      سررسید اعتبارتون پایان هر ماهه و آخرین مهلت پرداخت صورتحساب تا روز پنجم ماه بعده. در صورت عدم پرداخت صورتحساب در موعد مقرر، مبلغی معادل ۵% از بدهی پرداخت نشده به عنوان جریمه تأخیر محاسبه و به مبلغ صورتحسابتون اضافه میشه.
      همچنین به ازای هر ماه دیرکرد مبلغ جریمهای دوباره محاسبه و به جریمه ماه قبل اضافه میشه.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ب٫ظ
  • رویا پاسخ

    من میخوام قسمت اعتباری اسنپ و غیرفعال کنم نیازی بهش ندارم چگونه اینکار رو انجام بدم؟؟

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۵:۱۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رویای عزیز سلام،
      امکان غیرفعال کردن سرویس اعتباری وجود ندارد. پس از فعالسازی این سرویس به روش پرداخت پیش‌فرض تبدیل می‌شود. در صورتیکه شما نخواهید از سرویس اعتباری استفاده کنید باید به منوی اسنپ در بخش تنظیمات بروید و کیف پول پیش‌فرض خود را تغییر دهید.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۰۵ ب٫ظ
  • فاطمه پاسخ

    سلام اگه هیچ‌وقت پرداخت نکنیم بدهی رو چی میشه؟؟؟؟

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      فاطمه عزیز سلام،
      در صورت پرداخت نکردن بدهی خود دیگر نمی‌توانید از این سرویس استفاده کنید. علاوه بر این اطلاعات مشتری بدحساب به نهادهای نظارتی و اعتبارسنجی ارائه می‌شود.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۲۶ ب٫ظ
  • پویا پاسخ

    فقط اعتبار اسنپ من تو درخواست خودرو هست بقیه جاها نیست چرا اسنپ فود دکتر اینا

    ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      پویای عزیز سلام،
      اگر از کاربران اعتبار ماهانه ۲۰۰ هزار تومانی هستید می‌توانید از آن فقط برای پرداخت در سرویس حمل و نقل استفاده کنید، اما طرح اعتباری ۵۰۰ هزار تومانی در سرویس‌های حمل و نقل، فود و دکتر قابل استفاده است.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۰۲ ب٫ظ
  • خانم صدری پاسخ

    سلام من نمیدونم مبلغ بدهی به اسنپ چقدر هست چطور میتونم پیگیری کنم و پرداخت کنم
    چون مدام پیام می‌هد مبلغ بدهی خود راپرداخت کنید

    ۲۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۵۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      خانم صدری عزیز سلام،
      لطفا با این شماره تماس بگیرید:
      ۰۲۱۹۶۸۶۲۰۲۱

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۲:۳۰ ب٫ظ
  • دلارام پاسخ

    سلام ببخشید من سرویس اعتباری برام فعاله ولی فقط برای اسنپ .برای سفارش‌ غذا نمیشه نسخه بروزم هستش
    میشه بگید باید چیکار کنم فعال شه

    ۲۷ آبان, ۱۴۰۰ در ۱:۴۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دلارام عزیز سلام،
      اگر در حال حاضر طرح ۲۰۰ هزار تومانی سرویس اعتباری برای شما فعال شده، فقط برای پرداخت هزینه‌ اسنپ و اسنپ‌باکس می‌توانید از آن استفاده کنید. طرح ۵۰۰ هزار تومانی که در مرحله‌ بعدی برای شما فعال خواهد شد قابل استفاده در اسنپ‌فود و اسنپ‌دکتر هم خواهد بود.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ب٫ظ
    • رضا پاسخ

      سلام
      بنده دارای اعتبار ۵۰۰ تومنی هستم ولی برای اسنپ فود و دکتر و اسنپ مارکت نمیشه استفاده کرد درحالیکه تنظیمات روی اعتباری هستش

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۲ ب٫ظ
  • احمدی پاسخ

    سلام من از اعتبار ۲۰۰هزارتومانی استفاده کردم ومهلت پرداختش هم دوماهه تموم شده.و پرداخت نکردم.پیام آخری ک از پشتیبانی اومد،اخطار بودک گفت طبق قوانین برخورد میشه.خاستم ببینم چ برخوردی میشه اگ پرداخت نکنیم کلا؟؟

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۵۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      در صورت پرداخت نکردن بدهی خود دیگر نمی‌توانید از این سرویس استفاده کنید. علاوه بر این اطلاعات مشتری بدحساب به نهادهای نظارتی و اعتبارسنجی ارائه می‌شود.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ
  • علی پاسخ

    برای من نیست چطور بایید فعالش کنم

    ۲۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علی عزیز سلام،
      در حال حاضر سرویس اعتباری برای برخی از کاربران اسنپ فعال شده است، امیدواریم به زودی بتوانیم با این سرویس به شما هم خدمت‌رسانی کنیم.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۰ ب٫ظ
      • عظیمی پاسخ

        خط من متعلق به شرکتی است که خودم مدیر آن هستم و در واقع خط حقوقی است و نه حقیقی، لذا برای فعال سازی که فقط با کد ملی معتبرست مشکل دارم.
        بارها با پشتیبانی صحبت کرده ام و فایده اس نداشته و عملا این اعتبار به درد من نمی خورد

        ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱:۴۳ ق٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          دوست عزیز سلام،
          همانطور که می‌دانید فعال‌سازی سرویس اعتباری باید طبق قوانین مالی انجام شود. در نتیجه امکان فعال‌سازی این سرویس روی یک خط حقوقی امکان‌پذیر نیست.
          شما می‌توانید از یک خط اعتباری به نام خودتان استفاده کنید. ممنون از همراهی شما.

          ۵ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ب٫ظ
  • محمدی پاسخ

    گوشیم ios هست و نمیتونم تو فود نسخه وب از سرویس اعتباری استفاده کنم

    ۱۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۴:۵۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      برای حل مشکل خود لطفا با این شماره تماس بگیرید:
      ۰۲۱۹۶۸۶۲۰۲۱

      ۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ
  • صادق پاسخ

    سلام
    برای من ۵۰۰ هزار تومانی فعال شده ولی فقط برای ماشین بارها تماس گرفتم فعال شدن قسمتهای دیگه ولی نتیجه ای نداشته پیام اول ماه برای فعال سازی همه قسمتها برای من اومده ولی فعال نیست متاسفانه

    ۱۷ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۳۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      صادق عزیز سلام،
      برای پیگیری مشکل خود لطفا با این شماره تماس بگیرید:
      ۰۲۱۹۶۸۶۲۰۲۱

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۱۳ ب٫ظ
  • سلیم پاسخ

    کاش یه امکانی برای لغو سرویس بزارید شاید اشتباهی فعالش کردیم

    ۱۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ
    • امیر پاسخ

      تو هرچقدر ازش برداری همون قدرم پس میدی:

      قرار نیست حتما‌ً ۲۰۰هزارتومن یا۵۰۰هزارتومن بدهکار بشی!؛مثلاً اگه درطول ماه کلاً یه بار اسنپ بگیری به ارزش ۱۰تومن آخرماهم همون ۱۰تومنو باید پس بدی و فعال باشه یا نباشه هیچ ضرری نمیزنه.

      ۱۳ آبان, ۱۴۰۰ در ۳:۴۶ ب٫ظ
      • Ali پاسخ

        برای من اثلاً فعال نشده بایید چیکار کنم

        ۱۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۲۷ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          علی عزیز سلام،
          در حال حاضر سرویس اعتباری برای برخی از کاربران اسنپ فعال شده است، امیدواریم به زودی بتوانیم با این سرویس به شما هم خدمت‌رسانی کنیم.

          ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۸ ب٫ظ
  • امیرحسین پاسخ

    سلام پیامک حاوی لینک برای من ارسال شده
    اسنپمم اپدیته
    ولی وقتی میزنم روو لینک فقط وارد اپلیکیشن میشه همین
    داخل برنامه هم من بنری ندیدم
    چی کار باید کنم؟

    ۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۰۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امیرحسین عزیز سلام،
      سرویس اعتباری از طریق منوی اصلی سرویس درخواست خودروی اسنپ (بالا سمت چپ) همیشه در دسترس شماست.

      ۱۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۲۱ ب٫ظ
  • مرتضی پاسخ

    سلام وقت بخیر از سرویس اعتباری برای اسنپ باکس و اسنپ وانت هم میشه استفاده کرد آیا؟

    ۸ آبان, ۱۴۰۰ در ۳:۱۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مرتضی عزیز سلام،
      خیر، در حال حاضر سرویس اعتباری فقط روی سرویس‌های درخواست خودرو، سفارش غذا، اسنپ دکتر و اسنپ مارکت فعال است.

      ۱۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۲۶ ب٫ظ
  • حسام پاسخ

    سلام
    من دو ماهه سرویس ۵۰۰ هزار تومانی برام فعال شده
    تو این دو ماه هر بار هم تا انتهای ماه به سقف ۲.۵ میلیون تومانی رسیدیم
    سرویس یه میلیونی کی برام فعال میشه؟

    ۸ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۲ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    سلام وقت بخیر
    برای من سیستم اعتباری تا سقف ۲۰۰ هزار تومان فعال هست در صورتی که ماهی ۳.۵ میلیون من از اسنپ استفاده میکنم چجوری میشه سقف اعتبار رو من افزایش بدم؟

    ۸ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      در حال حاضر امکان انتخاب طرح فراهم نیست و طرح‌های مختلف سرویس اعتباری از طرف اسنپ برای شما فعال خواهد شد.

      ۱۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۲۶ ب٫ظ
      • راضیه دریایی پاسخ

        سلام اعتبار دویست تومنی برام فعال شده می‌خوام برای سفارش غذا بزنم اما متاسفانه به مرحله پرداخت میرسه فقط درگاه آنلاین داره و قابل تغییر نیست . چیکار باید کنم ؟

        ۱۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۰۷ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          راضیه عزیر سلام،
          در حال حاضر سرویس اعتباری ۲۰۰ هزار تومانی فقط برای پرداخت در سرویس حمل و نقل قابل استفاده است. در صورت فعال شدن اعتبار ۵۰۰ هزار تومانی می‌توانید علاوه بر سرویس حمل و نقل از آن برای سفارش غذا و اسنپ‌دکتر استفاده کنید.

          ۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۰:۰۴ ق٫ظ
      • حسام پاسخ

        تا حالا کسی بوده که براش سرویس یک میلیون تومانی فعال شده باشه؟

        ۲۳ آبان, ۱۴۰۰ در ۹:۲۰ ب٫ظ
  • سمیرا مقصودی پاسخ

    سلام وقت بخیر من چجوری میتونم این سرویس فعال کنم سرویس اعتباری

    ۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سمیرای عزیز سلام،
      در حال حاضر سرویس اعتباری برای برخی از کاربران اسنپ فعال شده است، امیدواریم به زودی بتوانیم با این سرویس به شما هم خدمت‌رسانی کنیم.

      ۱۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ
  • علیرضا پاسخ

    درود.
    سرویس اعتبار ۵۰۰ هزارتومنی واسم فعاله اما الان چند روزه برای اسنپ فود و اسنپ مارکت از دسترس خارج شده و فقط میتونم آنلاین پرداخت کنم..
    لطفا رسیدگی بفرمایید.

    ۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علیرضای عزیز سلام،
      ضمن عرض پوزش از شما، این مشکل برطرف شده است و شما می‌توانید از سرویس اعتباری برای سرویس‌های درخواست خودرو، سفارش غذا، مشاوره پزشکی و سوپرمارکت استفاده کنید.

      ۱۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۵۲ ب٫ظ
      • حسام پاسخ

        از سرویس اعتباری برای بنده فقط برای درخواست خودرو قابل استفادست.

        ۲۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۱:۰۰ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          حسام عزیز سلام،
          اگر در حال حاضر طرح ۲۰۰ هزار تومانی سرویس اعتباری برای شما فعال شده، فقط برای پرداخت هزینه‌ اسنپ و اسنپ‌باکس می‌توانید از آن استفاده کنید. طرح ۵۰۰ هزار تومانی که در مرحله‌ بعدی برای شما فعال خواهد شد قابل استفاده در اسنپ‌فود و اسنپ‌دکتر هم خواهد بود.

          ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ
  • امیر حسین پاسخ

    سلام بر چه اساسی این سرویس های اعتباری فعال میشه برای بعضی ها مبلغ ۲۰۰ هزار تومن برای بعضی ها ۵۰۰ هزار تومن برای من ۲ میلیون تومانی فعال شده
    بر چه اساس این مبالغ ها تعیین میشه؟؟؟

    ۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۳:۳۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امیرحسین عزیز سلام،
      این سرویس در ابتدا به صورت آزمایشی برای تعدادی از کاربران برگزیده اسنپ فعال شد و سپس مبلغ اعتبار بیشتر شد. در آینده این سرویس برای همه کاربران اسنپ فعال می‌شود.

      ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۲ ب٫ظ
  • سعید پاسخ

    سلام
    من سرویس اعتباری ۵۰۰ تومانبرام فعال هست برای سفر هم استفاده می کنم ولی کالاتو صفحه پرداخت اسنپ فود خطا در دریافت سرویس اطلاعاتخرید اعتباری می زنه که به نظرم مشکل داره ممنون میشم پیگیری کنید

    ۳ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۳۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سعید عزیز، سلام.
      این مشکل به‌زودی رفع می‌شود و شما می‌توانید از سرویس اعتباری خود برای سفارش غذا نیز استفاده کنید. برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با پشتیبانی این سرویس با شماره زیر تماس بگیرید:
      ۰۲۱۹۶۶۴۲۶۰۱

      ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۱۶ ب٫ظ
    • دلارام پاسخ

      سلام مشکلتون حل شد شما
      ممنون میشم بگید چیکار کردین..

      ۲۷ آبان, ۱۴۰۰ در ۱:۵۶ ب٫ظ
  • رها پاسخ

    باسلام من اعتبار۵۰۰هزارتومنی رو دریافت کردم ولی نمیتونم باهاش غذا سفارش بدم نسخه ی اسنپم به روزه و روش پرداختم‌روی آپه هیچ گزینه،ی دیگه،ای ندارم چطور انجام بدم؟؟؟؟

    ۳ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۱۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رهای عزیز، سلام.
      شما ابتدا باید این سرویس را راه‌اندازی کنید. برای فعال‌سازی سرویس اعتباری می‌توانید به لینکی که داخل پیامک براتون ارسال شده یا به صفحه اصلی سوپراپلیکیشن اسنپ بروید و از طریق بنر سرویس اعتباری در این صفحه فعالسازی را انجام دهید. پس از آن گزینه پرداخت اعتباری به پرداخت‌های شما افزوده می‌شود.

      ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۲۰ ب٫ظ
      • مرتضی پاسخ

        سلام هیچ بنری برای فعال سازی سرویس اعتباری در اپلیکیشن اسنپ من نیست چجوری فعالش کنم؟

        ۷ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          مرتضی عزیز،
          در حال حاضر سرویس اعتباری برای برخی از کاربران اسنپ فعال شده است، امیدواریم به زودی بتوانیم به شما هم این سرویس را ارائه دهیم.

          ۱۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ
      • شهرزاد پاسخ

        سلام من چطور میتونم سرویس اعتباریمو لغو کنم؟

        ۲۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۳۰ ق٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          شهرزاد عزیز سلام،
          امکان غیرفعال کردن سرویس اعتباری وجود ندارد. پس از فعالسازی این سرویس به روش پرداخت پیش‌فرض تبدیل می‌شود. در صورتیکه شما نخواهید از سرویس اعتباری استفاده کنید باید به منوی اسنپ در بخش تنظیمات بروید و کیف پول پیش‌فرض خود را تغییر دهید.

          ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۰ ب٫ظ
  • بهنام پاسخ

    سلام. کارمزد این سرویس به چه نحوی است؟

    ۳ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      بهنام عزیز، سلام.
      سرویس اعتباری اسنپ کارمزد ندارد و استفاده از رایگان است.

      ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    والله برای ما پیام اومده آما هیچجوره نمیشه فعال سازی رو انجام داد

    ۳ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۱۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز، سلام.
      برای فعال‌سازی سرویس اعتباری می‌توانید به لینکی که داخل پیامک براتون ارسال شده یا به صفحه اصلی سوپراپلیکیشن اسنپ بروید و از طریق بنر سرویس اعتباری در این صفحه فعالسازی را انجام دهید. پس از آن گزینه پرداخت اعتباری به پرداخت‌های شما افزوده می‌شود.

      ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۰۴ ب٫ظ
  • مهتاب پاسخ

    سلام من طرح ۲۰۰ هزار تومانی رو دارم و میخوام از سوپر مارکت خرید کنم ولی خطا میده. چطوری طرح ۵۰۰ تومانی رو فعال کنم و با این دویست تومان نمیتونم خرید کنم؟

    ۲ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۳۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مهتاب عزیز، سلام.
      طرح اعتبار ۲۰۰ هزار تومانی سرویس اعتباری برای سرویس حمل و نقل و طرح ۵۰۰ هزار تومانی برای سرویس‌های حمل و نقل، فود و اسنپ دکتر قابل استفاده هستند. شما امکان استفاده از این طرح برای سرویس سوپرمارکت را ندارید.
      طرح ۵۰۰ هزار تومانی به‌مرور برای شما نیز فعال می‌شود و لازم نیست اقدام خاصی انجام دهید.

      ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۰۹ ب٫ظ
      • بیتا کیهانی پاسخ

        سلام میشه بعد از اینکه این ۲۰۰ تومن استفاده شد لغوش کنیم. یا خودبخود شارژ میشه. من موافقش نیستم . در ضمن اون ۲۰۰ از من کم شده پیامکش نیومده من خیلی اتفاقی فهمیدم.

        ۲۳ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۳۴ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          بیتای عزیز سلام،
          امکان غیرفعال کردن سرویس اعتباری وجود ندارد. پس از فعالسازی این سرویس به روش پرداخت پیش‌فرض تبدیل می‌شود. در صورتیکه شما نخواهید از سرویس اعتباری استفاده کنید باید به منوی اسنپ در بخش تنظیمات بروید و کیف پول پیش‌فرض خود را تغییر دهید.

          ۲ آذر, ۱۴۰۰ در ۳:۳۸ ب٫ظ
  • Zm پاسخ

    سلام خسته نباشید سرویس اعتباری من فعال شده به مبلغ ۲۰۰هزارتومان ولی ازقسمت غذانمیتونم استفاده کنم

    ۲ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز، سلام.
      طرح اعتبار ۲۰۰ هزار تومانی سرویس اعتباری برای سرویس حمل و نقل و طرح ۵۰۰ هزار تومانی برای سرویس‌های حمل و نقل، فود و اسنپ دکتر قابل استفاده هستند. شما امکان استفاده از این سرح برای سرویس غذا را ندارید.

      ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۰۷ ب٫ظ
  • حسین پاسخ

    سلام. سرویس اعتباری ۵۰۰ هزار تومانی برای بنده فعال هست اما برای استفاده در اسنپ فود خطا میده. مشکل کجاست

    ۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۶:۳۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حسین عزیز، سلام.
      این مشکل به‌زودی رفع می‌شود و شما می‌توانید از سرویس اعتباری خود برای سفارش غذا نیز استفاده کنید. برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با پشتیبانی این سرویس با شماره زیر تماس بگیرید:
      ۰۲۱۹۶۶۴۲۶۰۱

      ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۳۵ ب٫ظ
      • پریس پاسخ

        چطور میشه این سرویس رو لغو کرد؟لطفا جواب بدید . بنده امروز منتظر اسنپ بودم بدون اینکه حتی سوار اسنپ بشم راننده شروع سفر رو زده بود مبلغ پرداخت شده بود !

        ۱۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          دوست عزیز سلام،
          فعلا امکان لغو سرویس وجود ندارد، برای پیگیری این مشکل و بازگشت وجه لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.

          ۱۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ
  • حامد پاسخ

    کلاهبرداری جدید
    من ۵۴تومن استفاده کردم از اعتباری
    الان رسید ۱۰۳ تومن امد
    تماس گرفتم میگن امکان پیگیری وجود ندارد شما نباید دیگه انلاین پرداخت میکردین. از حسابت اعتباریتون کم شده

    ۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۰:۴۴ ق٫ظ
  • کریمی پاسخ

    سلام اگر نتونیم سر موعد بدهی رو پرداخت کنیم چی میشه؟

    ۲۹ مهر, ۱۴۰۰ در ۱:۰۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام.
      سررسید اعتبار شما پایان هر ماه و آخرین مهلت پرداخت صورتحساب تا روز پنجم ماه بعد است. در صورت عدم پرداخت صورتحساب در موعد مقرر، مبلغی معادل ۵% از بدهی پرداخت نشده به عنوان جریمه تأخیر محاسبه و به مبلغ صورتحسابتون اضافه می‌شود.

      ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۰۱ ب٫ظ
  • ملیحه دهقان پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من شماره ی اسنپم رو عوض کردم و شماره قبلی متعلق به خودم نبود و کد ملی اون شخص برای سرویس اعتباری ثبت شده بود. الان که شمارمو عوض کردم چطوری باید کد ملی رو هم عوض کنم که بتونم ار این سرویس استفاده کنم؟

    ۲۸ مهر, ۱۴۰۰ در ۸:۴۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ملیحه عزیز، سلام.
      هر کاربر واجد شرایط تنها با یک کد ملی متعلق به همان شماره امکان ثبت‌نام را دارد.
      اگر شماره قبلی با کد ملی صاحب خط ثبت‌نام شده باشد امکانش نیست این شماره با کد ملی دیگری ثبت نام شود.
      اما اگر شماره شما جدید است، درصورتی که واجد شرایط باشید سرویس اعتباری برای این شماره هم فعال می‌شود. در غیر این صورت خط قبلی باید تغییر مالکیت داده شود تا امکان استفاده از سرویس را داشته باشید.

      ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۰۶ ب٫ظ
  • حسین پاسخ

    سلام و درود بر شما ، آرزوی موفقیت برای شما دارم ، احسنت برشما واقعا کارتون هزاران لایک داره من نمیدونم چجور تشکر کنم از شما کارتون بسیار زیبا و درست هست درود بر اسنپ و کسانی که وقت میزارن برای پیشرفت این برنامه دوستون دارم موفق باشید

    ۲۲ مهر, ۱۴۰۰ در ۷:۲۵ ب٫ظ
  • بهرام پاسخ

    سلام و خسته نباشید این اسنپ اعتباری فقط برای کرایه ماشین یا خرید از رستوران و جاهای دیگه هم میشود؟و اینکه پیام فعال سازی برای من اومد و لی پاک شده چجوری فعالش کنم؟

    ۲۱ مهر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      بهرام عزیز سلام،
      طرح اعتبار ۲۰۰ هزارتومانی سرویس اعتباری برای سرویس حمل و نقل و طرح ۵۰۰ هزار تومانی برای سرویس‌های حمل و نقل، فود و اسنپ دکتر قابل استفاده هستند. به صفحه اصلی سوپراپلیکیشن اسنپ بروید و از طریق بنر سرویس اعتباری در این صفحه فعالسازی را انجام دهید.

      ۲۸ مهر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۶ ب٫ظ
  • هاني پاسخ

    سلام من میخوام این سرویس رو قطع کنم نمیدونم چجوری ممنون میشم راهنمایی کنید

    ۲۰ مهر, ۱۴۰۰ در ۶:۱۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      هانی عزیز سلام،
      امکان غیرفعال کردن سرویس اعتباری وجود ندارد. پس از فعالسازی این سرویس به روش پرداخت پیش‌فرض تبدیل می‌شود. در صورتیکه شما نخواهید از سرویس اعتباری استفاده کنید باید به منوی اسنپ در بخش تنظیمات بروید و کیف پول پیش‌فرض خود را تغییر دهید.

      ۲۱ مهر, ۱۴۰۰ در ۲:۵۸ ب٫ظ
  • مجید غفاری نژاد پاسخ

    با سلام. ببخشید روی چه معیار و اساسی سرویس اعتباری برای این تعداد افراد فعال شده؟ من از سال ۹۵ عضو اپلیکیشن اسنپ شدم و تا به حال حدود ۳۰۰ سفر موفق داشتم ولی این سرویس برام فعال نشده! یعنی ما قدیمی ها هیچ اولویتی برای استفاده از این سرویس نداشتیم؟؟

    ۲۰ مهر, ۱۴۰۰ در ۲:۳۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مجید عزیز سلام،
      تا پایان سال ۱۴۰۰ سرویس اعتباری برای ۳ میلیون کاربر فعال می‌شود امیدواریم بتوانیم تا آن زمان به شما کاربر عزیز هم خدمت‌رسانی کنیم.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🙏🌷

      ۲۱ مهر, ۱۴۰۰ در ۳:۳۰ ب٫ظ
    • امیرحسین خسروان پاسخ

      ۳۰۰ سفر که زیاد نیست فک میکنی الان خیلیه؟ من بالای ۲ هزار سفر داشتم و فعال شده

      ۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۴:۳۰ ب٫ظ
  • محمد حسن پاسخ

    سلام.
    بعد از استفاده از این سرویس، کجا باید تسویه حساب کنیم و هزینه اعتبار استفاده شده رو بپردازیم؟
    بعد اینکه آیا برای تسویه حساب، هشدار و پیامی میده اسنپ که حواسمون به پرداخت سر وقت جمع باشه؟

    ۱۷ مهر, ۱۴۰۰ در ۷:۴۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد حسن عزیز سلام،
      پیش از سررسید موعد پرداخت و همچنین در آخرین روز مهلت تسویه حساب، پیغامی برای یادآوری کاربران ارسال می‌شود.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم

      ۱۷ مهر, ۱۴۰۰ در ۴:۳۹ ب٫ظ
  • ناصر پاسخ

    سلام وقت بخیر، سرویس اعتباری برای من هم فعال شده ولی اعتبارش رو ۲ میلیون تومان نوشته، زنگ زدم به پشتیبانی گفت ۲ میلیون تومان نداریم! ۲ میلیون ریاله؟! ولی در برنامه به تومان نوشته شده. کدوم درسته؟

    ۱۳ مهر, ۱۴۰۰ در ۳:۵۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ناصر عزیز،
      در حال حاضر سرویس اعتباری طرح‌های مختلفی دارد که سقف اعتبار هر کدام متفاوت است. اگر از طرح ۵۰۰ هزار تومانی سرویس اعتباری اسنپ استفاده می‌کنید، با تسویه پیش از سررسید پرداخت می‌توانید تا سقف ۲ میلیون توما اعتبار مجدد دریافت کنید.

      ۲۶ مهر, ۱۴۰۰ در ۲:۰۱ ب٫ظ
  • مریم پاسخ

    استفاده من از اسنپ خیلی زیاده.حتی خیلی وقتا به روزی ۵ درخواست میرسه.چطور میشه این طرح هم برای من شامل بشه؟

    ۱۳ مهر, ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مریم عزیز سلام،
      در حال حاضر این سرویس برای بخشی از کاربران اسنپ فعال شده، امیدواریم به زودی بتوانیم این سرویس را برای شما هم فعال کنیم.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم 🙏🌷

      ۱۷ مهر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۱ ب٫ظ
  • سارا پاسخ

    سلام . در این روش ممکن هست کسی از اعتبار استفاده کند و اخر ماه هم نتواند پرداخت کند در اینصورت اسنپ چه برنامه ای دارد؟

    ۱۲ مهر, ۱۴۰۰ در ۳:۰۹ ق٫ظ
  • آزاد پاسخ

    باسلام نحوه پرداخت‌ بعد ازیک ماه‌ چگونه خواهد بود

    ۱۱ مهر, ۱۴۰۰ در ۶:۳۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      آزاد عزیز،
      در پایان ماه صورتحساب‌تان را از طریق اپلیکیشن اسنپ تسویه کنید. پیش از سررسید موعد پرداخت پیامی از طرف سرویس اعتباری برای شما ارسال می‌شود که حاوی لینک مستقیم پرداخت است.

      ۲۸ مهر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۷ ب٫ظ
  • فاطمه پاسخ

    سلام من وصل کردم اما بلد نیستم چجوری از اسنپ فود سفارش بدم پرداخت نکنم

    ۱۱ مهر, ۱۴۰۰ در ۳:۴۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      فاطمه عزیز،
      اگر طرح ۵۰۰ هزار تومانی سرویس اعتباری برای شما فعال باشد می‌توانید هنگام خرید از سرویس اسنپ فود هم از اعتبارتان استفاده کنید. پرداخت اعتباری به عنوان یکی از روش‌های پرداخت هنگام ثبت سفارش در اپلیکیشن نمایش داده می‌شود.

      ۲۸ مهر, ۱۴۰۰ در ۴:۴۸ ب٫ظ
  • فریده موسوی پاسخ

    سلام ..من از همه سرویس های اسنپ به صورت مداوم استفاده میکنم ..کاش برای منم فعال بشه

    ۸ مهر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      فریده عزیز، سلام
      در تلاش هستیم این قابلیت را به‌زودی برای همه کاربران عزیز فعال کنیم. ممنون از همراهی و صبر شما.

      ۱۰ مهر, ۱۴۰۰ در ۴:۰۷ ب٫ظ
  • احمد پاسخ

    سلام چجوری فعال کنم؟

    ۸ مهر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      احمد عزیز،
      اگر شما جزو افرادی باشید که این امکان برایتان فعال شده از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. سپس برای فعال‌سازی سرویس اعتباری می‌توانید وارد لینکی که همراه پیامک برای شما ارسال شده شوید یا وارد اپ اسنپ شده و روی بنر سرویس اعتباری کلیک کنید.

      ۱۰ مهر, ۱۴۰۰ در ۴:۰۹ ب٫ظ
    • فاطمه پاسخ

      چطور میتونم اعتبار ۵۰۰هزارتومانی بگیرم. برای من ۲۰۰ هزارتومن فعال شده !

      ۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۴۵ ق٫ظ
      • اسنپ پاسخ

        فاطمه عزیز،
        این طرح به‌مرور برای شما فعال می‌شود. لازم نیست اقدام خاصی انجام دهید. ممنون از همراهی شما.

        ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۷:۴۲ ب٫ظ
  • عباس پاسخ

    سلام پیام برای استفاده از سرویس اعتباری اسنپ برام آمده ولی وقتی وارد برنامه میشم چیزی به عنوان سرویس اعتباری نیست چطور باید فعالش کرد

    ۷ مهر, ۱۴۰۰ در ۴:۵۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      عباس عزیز، سلام.
      برای فعال‌سازی سرویس اعتباری می‌توانید وارد لینکی که همراه پیامک برای شما ارسال شده شوید یا وارد اپ اسنپ شده و روی بنر سرویس اعتباری کلیک کنید.

      ۷ مهر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۰ ب٫ظ
  • احسان پاسخ

    سلام
    من هر روز از اسنپ استفاده میکنم. کی این سرویس اعتباری برای من فعال خواهد شد؟

    ۶ مهر, ۱۴۰۰ در ۷:۵۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      احسان عزیز، سلام
      فعلا این سرویس برای همه در دسترس نیست. امیدواریم بتوانیم به‌زودی استفاده از خدمات این سرویس رو برای همه کاربران امکان‌پذیر کنیم. ممنون از همراهی شما.

      ۷ مهر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۵ ب٫ظ
  • شهاب پاسخ

    سلام خسته نباشید
    اعتبار اسنپیم ۵۰۰ تومنه اما متاسفانه هر کاری میکنم نمیتونم ازش توی سوپرمارکت استفاده کنم
    ایا مشکل از حساب پنه یا اپ اسنپ؟

    ۵ مهر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      شهاب عزیز، سلام
      سرویس اعتباری با سقف اعتبار ۵۰۰ هزار تومان در سرویس‌های حمل و نقل، سفارش غذا و اسنپ دکتر قابل استفاده است.

      ۷ مهر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۶ ب٫ظ
  • شکوفه پاسخ

    سلام وقت بخیر..من به درگاه پرداخت وصل نمیشم جهت تسویه حساب ماهانه اعتباری..برنامه آپدیته و حتی یکبار حذف کردم دوباره نصب کردم..امروز هم فرصت آخر پرداختمه

    ۵ مهر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      شکوفه عزیز سلام،
      برای پیگیری این موضوع لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      https://snapp.ir/contact

      ۲۱ مهر, ۱۴۰۰ در ۳:۳۲ ب٫ظ
  • مهدی حسینی پاسخ

    سلام این سرویس برای من فعال شده ولی من همیشه همون موقع آنلاین پرداخت کردم .
    الان آخر این ماه من بدهکاری دارم با اینکه مبلغ سفر هارو به صورت آنلاین پرداخت کردم..
    یعنی من هزینه ۲ سفر رو هم به صورت آنلاین و هم به صورت اعتباری مجبور شدم بپردازم

    ۳ مهر, ۱۴۰۰ در ۲:۲۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مهدی عزیز، سلام.
      برای پیگیری این مورد می‌تونید با شماره ۰۲۱۹۶۶۴۲۶۰۱ تماس بگیرید تا همکاران ما مشکل شما رو بررسی کنند.

      ۱۰ مهر, ۱۴۰۰ در ۵:۲۱ ب٫ظ
  • ایلناز پاسخ

    سلام وقتتون بخیر من از سرویس اعتباریم چند ماهه که استفاده میکنم و ازتون ممنونم بابت این امتیاز بعد از تسویه حساب اخر ماه سقف اعتبارم به ۵۰۰ افزایش پیدا کرده ایا این افزایش اعتبار هزینه ای جدا باید پرداخت کنم چون ماه قبل سقف اعتبارم ۲۰۰ بود

    ۱ مهر, ۱۴۰۰ در ۲:۰۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ایلناز عزیز سلام،
      خیر، استفاده از سرویس اعتباری ۵۰۰ هزار تومنی برای همه کاربران این طرح رایگان شده است.

      ۲۱ مهر, ۱۴۰۰ در ۳:۳۴ ب٫ظ
  • جواد پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    یه سوال داشتم ازتون ، آیا اسنپ سرویسی داره که بشه یک مبدا و مقصد ثابت رو برای هر روز یا چند روز در هفته و در ساعت های مشخص رزرو کرد ؟

    ۲۹ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      جواد عزیز،
      در حال حاضر چنین امکانی در اسنپ وجود ندارد. شما می‌توانید آدرس‌های منتخب خود را در اسنپ ذخیره کنید تا راحت‌تر بتوانید درخواست خودرو دهید.

      ۲۹ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۸ ب٫ظ
      • جواد پاسخ

        متشکرم

        ۲۹ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۲۲ ب٫ظ
      • زهرا محمدی پاسخ

        سلام‌من فعال کردمو برام دو میلیون تومان در نظر گرفته. ولی هر کاری میکنم تو خرید سوپر مارکت و اسنپ‌فود امکان استفاده نداره. میشه راهنماییم کنید؟

        ۹ مهر, ۱۴۰۰ در ۶:۰۴ ق٫ظ
        • زهرا محمدی پاسخ

          دو میلیون ریال***

          ۹ مهر, ۱۴۰۰ در ۶:۲۹ ق٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          زهرای عزیز،
          عده‌ای از کاربران اعتبار ماهانه ۲۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند که می‌توانند از آن فقط برای پرداخت در سرویس حمل و نقل استفاده کنند. در طرح پلاس سرویس اعتباری به کاربران ۵۰۰ هزار تومان اعتبار داده می‌شود (به علت خوش‌حسابی در سرویس اعتباری) که در سرویس‌های حمل و نقل، فود و اسنپ‌دکتر قابل استفاده است.

          ۱۰ مهر, ۱۴۰۰ در ۴:۰۶ ب٫ظ
  • نازنین پاسخ

    چطور از اعتبار برای اسنپ فود استفاده میشه کرد؟

    ۲۵ شهریور, ۱۴۰۰ در ۸:۵۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      نازنین عزیز،
      عده‌ای از کاربران اعتبار ماهانه ۲۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند که می‌توانند از آن فقط برای پرداخت در سرویس حمل و نقل استفاده کنند. در طرح پلاس سرویس اعتباری به کاربران ۵۰۰ هزار تومان اعتبار داده می‌شود (به علت خوش‌حسابی در سرویس اعتباری) که در سرویس‌های حمل و نقل، فود و دکتر قابل استفاده است.

      ۲۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ
  • شهرام پاسخ

    با سلام
    به من به عنوان کاربر ویژه اعتباری داده شد من استفاده نکردم. الان تمایل دارم که استفاده کنم آیا امکان دارد؟
    چه کنم؟
    ممنون

    ۲۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۶:۵۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      شهرام عزیز،
      اگر از طریق پیام‌ها متوجه این سرویس شده‌اید باید اول آن را فعال کنید. برای این کار وارد بنر سرویس اعتباری یا سرویس اعتباری در بخش منوی کاربری در قسمت درخواست خودرو شوید و مراحل درخواستی را طی کنید. بعد از فعالسازی به طور خودکار کیف پول اعتباری به عنوان پیش‌فرض برای شما فعال می‌شود.
      در صورت تسویه به موقع آخر هر ماه، سرویس به‌طور خودکار هر ماه برای شما فعال می‌شود.

      ۲۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۱۶ ب٫ظ
  • Vahid پاسخ

    سلام من گوشیم مشکل پیدا کرده مجبور شدم گوشیم عوض کنم ،پیام پرداخت بدهی اعتباری اخر ماه اومده میرم که لینک باز کنم واس پرداخت بدهی ،برام میزنه لینک معتبر نیست ،تو کیف پولم پول هست ولی اسنپ از کیف پول برداشت نمیکنه ،مرتب هم اسنپ داره پیام میده واس پرداخت بدهی موندم چیکار کنم

    ۲۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      وحید عزیز،
      لطفا شماره‌ی تلفن اکانت اسنپتان را به این آدرس ارسال کنید تا مشکل را پیگیری کنیم.
      pr@snapp.cab

      ۲۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۸ ب٫ظ
    • افسانه پاسخ

      سلام خسته نباشید منم با افتخار جزمشترکین پانصدهزار تومان اعتباراسنپ هستم ممنون ازاین طرح خیلی خیلی عاااالی با ارزوی موفقیت های بیشتر وتشکرفراوان

      ۱ مهر, ۱۴۰۰ در ۶:۴۲ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    این سرویس برای من چطور فقط برای سفر فعال هست؟

    ۱۵ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۱۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      در حال حاضر دو نوع سرویس اعتباری وجود دارد، سرویس اعتباری تا سقف ۲۰۰ هزارتومان که فقط برای سفر فعال است و سرویس ویژه که علاوه بر سفرهای اسنپی، برای خرید از اسنپ فود و استفاده از اسنپ دکتر نیز قابل استفاده‌است. به

      ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۲۱ ب٫ظ
      • فرنگیس پاسخ

        سلام من الان سه ماه از این طرح استفاده میکنم و‌بسیار راضی هستم امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید ممنونم طرح بسیار عالی است

        ۳۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          فرنگیس عزیز سلام،
          رضایت شما باعث خوشحالی و افتخار ماست. ممنون که همراه ما هستید.

          ۳۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۷ ق٫ظ
  • Atiehsabzi پاسخ

    خیلی کار قشنگ و عالی کردین دقیقا تو جایی که ادم گیر میکنه به درد آدم‌ میخوره ممنون.

    ۱۵ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۷ ب٫ظ
  • حنا پاسخ

    سلام وقت بخیر
    من سرویس اعتباری ۲۰۰ هزار تومانی رو فعال کردم اگر تا اخر ماه هیچ استفاده ای ازش نکنم باز باید تسویه کنم ؟ یا به ماه اینده انتقال داده میشه؟ و اینکه در صورت استفاده ی قسمتی از اعتبار،اخر ماه باید کل مبلغ را پرداخت کرد؟یا فقط همان مبلغی که استفاده کردیم

    ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۶:۰۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام دوست عزیز،
      در پایان هر ماه صرفا به اندازه مبلغی که از سرویس اعتباری اسنپ استفاده کرده‌اید برای شما صورتحساب درنظر گرفته می‌شود. درصورت استفاده نکردن از سرویس اعتباری نیازی به پرداخت نیست. همچنین باقیمانده اعتبار شما از یک ماه به ماه دیگر قابل انتقال نخواهد بود و شما در ابتدای هرماه مجدد ۲۰۰ هزارتومان اعتبار دریافت خواهید کرد.

      ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۳۳ ب٫ظ
  • محمد حیدری پاسخ

    سلام. وقت تان بخیر و نیکی. بسیار طرح خوب و کاربردی ای هست. و خیلی خوبه که همگام با بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا این طرح رو دراینجا فعال کرده اید. و امیدوارم که این طرح برای همه فراگیر بشه از جمله خودم که خیلی دوست دارم این طرح پرداخت بعدا ، برام فعال بشه. بنده یکی از مشتریان پرمصرف برنامه اسنپ هستم و خیلی از کارام درطول روز توسط این برنامه انجام میشه. و نهایت قدردانی و سپاس رو از عوامل و دست اندرکاران شرکت اسنپ ، دارم.

    ۱۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۰۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد جان سلام،
      خیلی خوشحالیم که اسنپ توانسته پاسخی برای نیازهای متعدد شما باشه.

      ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ
  • یوسف پاسخ

    این اعتبار که تموم بشه و پرداخت بشه باز هم اعتبار داده خواهد شد ؟

    ۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۲۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      یوسف عزیز سلام،
      طرح‌های سرویس اعتباری هر ماه به صورت خودکار برای شما فعال می‌شوند. اعتبار طرح ۲۰۰ هزارتومانی در ابتدای هر ماه به حساب شما افزوده می‌شود. اعتبار طرح ۵۰۰ هزار تومانی در صورت استفاده و تسویه حساب امکان شارژ مجدد دارد و در سرویس‌های حمل‌ونقل، فود و دکتر قابل استفاده است.

      ۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۰۸ ب٫ظ
  • الناز پاسخ

    اگه ۲۰۰ تومن اعتبار بده ما فقط ۵۰ تومن استفاده کنیم بازم باید ۲۰۰ تومن پول بدیم ؟؟؟

    ۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۰۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      الناز عزیز سلام،
      هر اندازه که از اعتبار خود استفاده کنید در پایان ماه باید آن را پرداخت کنید.

      ۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۱۰ ب٫ظ
  • خشایار گاراژیان پاسخ

    سلام
    من گوشیمو عوض کردم و از نسخه تحت وب استفاده میکنم ولی متاسفانه داخل نسخه تحت وب سرویس اعتباریم نیست حالا برج تموم شده و نمیتونم پرداخت کنم

    ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۶:۵۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      خشایار عزیز سلام،
      متاسفانه در حال حاضر سرویس اعتباری در نسخه وب‌اپلیکیشن فعال نیست. لطفا برای پیگیری این موضوع با شماره‌ی زیر تماس بگیرید تا همکاران ما این مورد را برطرف کنند:
      ۰۲۱۹۶۶۴۲۶۰۱

      ۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۳۲ ب٫ظ
  • مرتضی جلالی عزیزیان پاسخ

    خیلی گرونه

    ۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۵۵ ب٫ظ
  • ضحاک پاسخ

    چگونه از سرویس اعتباری برای سفارش غذا استفاده کنیم؟

    ۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ
  • فرشته پاسخ

    سللم.چطور میشه این سرویس اعتباری اسنپ رو غیر فعال کنیم؟

    ۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۱۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      فرشته عزیز سلام،
      امکان غیرفعال کردن سرویس اعتباری وجود ندارد. پس از فعالسازی این سرویس به روش پرداخت پیش‌فرض تبدیل می‌شود. در صورتیکه شما نخواهید از سرویس اعتباری استفاده کنید باید به منوی اسنپ در بخش تنظیمات بروید و کیف پول پیش‌فرض خود را تغییر دهید.

      ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۱۳ ب٫ظ
  • وحید پاسخ

    برای من ماهانه ۲۰۰ تومن فعال شده ولی من تمایلی نداریم برای استفاده از اون
    چطور می تونم عیر فعالش کنم ؟

    ۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۳۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      وحید عزیز سلام،
      امکان غیرفعال کردن سرویس اعتباری وجود ندارد. پس از فعالسازی این سرویس به روش پرداخت پیش‌فرض تبدیل می‌شود. در صورتیکه شما نخواهید از سرویس اعتباری استفاده کنید باید به منوی اسنپ در بخش تنظیمات بروید و کیف پول پیش‌فرض خود را تغییر دهید.

      ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۱۴ ب٫ظ
  • Farzad.R پاسخ

    واقعا سرویس عالی هست و بدون هیچ مدرک و ضمانتی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان و بعد از چند ماه خوش حسابی در پرداخت قرض و بدهی خود،میتوان سقف های بالاتری مانند ۵۰۰ هزار تومن نیز تسهیلات دریافت کرد! البته این سرویی به شما پول نمیدهد،بلکه فقط کرایه ماشین را نسیه حساب میکند و آخر هر ماه تسویه حساب!
    من که تجربه خوب و لذت بخشی دارم و الان ماه چهارم استفاده از این (سرویس اعتباری اسنپ) هستم
    ممنونم اسنپ عزیز 😎🚕🙏♥️

    ۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۴۶ ب٫ظ
  • ابراهیم خانی پاسخ

    ابراهیم هستم خوب بود

    ۲۸ مرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۴۸ ب٫ظ
  • مرتضی پاسخ

    چطور میتونیم این سرویس رو داشته باشیم؟

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۴۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مرتضی عزیز سلام،
      در حال حاضر سرویس اعتباری برای تعدادی از کاربران اسنپ فعال است، امیدواریم به زودی بتوانیم با این سرویس به شما خدمت‌رسانی کنیم.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🙏

      ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۳۴ ب٫ظ
  • مهرداد صاحبی کاری پاسخ

    واقعا ممنون از شما به عنوان یکی از برنامه های کاربردی. نیازی بسیار مهم و ضروری برای اکثریت مردم ایران است وکمبودسرویس اعتباری شما در ایران کاملا مشخص است واین شکل الان بخر آخر ماه پرداخت کنند به نفع خود ما مردم ایران است .با تشکر از زحمات مدیران محترم وکارگروه بزرگ اسنپ

    ۲۶ مرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۰۱ ق٫ظ
  • یوسف پاسخ

    بادرود وخسته نباشید من الان چراسرویس اعتباری ندارم ولی همسرمن فعال هست من که همه کارم بااسنپ ممنون اگه رسیدگی کنید سپاس

    ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰ در ۰:۵۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      یوسف عزیز سلام،
      در حال حاضر سرویس اعتباری تنها برای برخی از کاربران اسنپ فعال شده است امیدواریم به زودی بتوانیم با این سرویس به شما هم خدمت‌رسانی کنیم.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🙏🌷

      ۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۳۴ ب٫ظ
  • داریوش پاسخ

    سلام چطور میشه فعالش کنیم

    ۱۰ مرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۰۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      داریوش عزیز سلام،
      در حال حاضر سرویس اعتباری برای تعدادی از کاربران اسنپ فعال شده است، امیدواریم به زودی بتوانیم با این سرویس به شما هم خدمت‌رسانی کنیم.

      ۹ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۳۰ ب٫ظ
  • امیرمحمد پاسخ

    واقعا کارتون عالی بود برای افرادی که وسع مالی بالایی ندارند.دمتون گرم خدایی .امیدوارم هرروز موفق ترازدیروز باشین وپیشرفتتون زیاد تربشه که به مردم جامعه ی ماکمک کنید.

    ۹ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ
  • سمیرا پاسخ

    سلام
    وقت بخیر
    و خسته نباشید
    الان که دارم سایتتون رو میخونم
    رنگ سبز عنوانها چشم رو اذیت میکنه
    دریته میخواید همرنگ لوگو باشه
    اما خب اذیت کننده س واقعا
    موفق باشید

    ۴ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *