قابلیت‌های سرویس امنیت سفر اسنپ

تاکسی اینترنتی اسنپ به منظور تامین امنیت کاربران مسافر سرویسی به نام «امنیت سفر» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. با استفاده از این قابلیت، امکان تماس مستقیم با تیم ویژه‌ی امنیت سفر، امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی زنده، و تماس مستقیم با اورژانس برای کاربران فراهم شده است. این اولین نسخه‌ی سرویس امنیت سفر در اپلیکیشن اسنپ است که علاوه بر امکانات قبلی این تاکسی اینترنتی برای تامین امنیت کاربران، قابلیت‌های جدیدی دارد که در آینده کامل‌تر خواهند شد. امنیت سفر همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اسنپ بوده و برای تامین آن یک تیم متخصص در واحد امنیت سفر این سامانه به صورت ۲۴ساعته در هفت‌روز هفته از کاربران راننده و مسافر پشتیبانی می‌کند. سرویس امنیت سفر اسنپ با هدف برقراری ارتباطی مستقیم و بدون واسطه با این تیم برای تمامی کاربران مسافر راه‌اندازی شده و در ماه‌های آتی با امکانات بیشتری به‌روز خواهد شد.

سرویس امنیت سفر اسنپ چه قابلیت‌هایی دارد؟

سرویس امنیت سفر، با نشان یک سپر آبی‌رنگ، در نقشه نمایش داده می‌شود. این سرویس تمام اقدامات و امکانات امنیتی اسنپ را به صورت متمرکز در خود جای می‌دهد. اگر هنگام سفر وارد این بخش شوید، راهنمایی‌های لازم برای آموزش استفاده از امکانات آن را خواهید دید: از جمله دانستنی‌های مهم امنیتی، امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی، تماس با تیم امنیت سفر و تماس مستقیم با اورژانس.

«تاکسی تلفنی»

دانستنی‌های مهم امنیتی

در بخش دانستنی‌های مهم امنیتی به سه سوال پاسخ داده شده است: روند تایید صلاحیت رانندگان در اسنپ به چه شکل انجام می‌شود، گزینه‌ی عدم حفظ حریم شخصی چه تاثیری بر امنیت سفرها خواهد داشت و مهم‌تر از همه اسنپ برای امنیت کاربران خود تا به حال چه اقداماتی انجام داده است. در این بخش مواردی ذکر شده که کاربران با رعایت آن می‌توانند سفر امن‌تری داشته باشند، از جمله پنهان کردن شماره‌ی تلفن همراه‌شان با استفاده از قابلیت تماس امن، به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی زنده از طریق اپلیکیشن با دوستان و خانواده و همینطور تطبیق دادن مشخصات خودرو و راننده پیش از آغاز سفر.

تماس با تیم امنیت سفر

تماس با تیم امنیت سفر گزینه‌ای است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن در موارد اضطراری به سرعت با تیم امنیت سفر تماس بگیرند. این امکان فقط برای گزارش موارد اضطراری در اپلیکیشن طراحی شده است. در صورتی که کاربران هنگام سفر به هر دلیل احساس عدم امنیت کنند توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی با تیم امنیت سفر اسنپ تماس بگیرند. تشخیص اضطراری بودن موقعیت به عهده‌ی خود کاربران گذاشته شده و در صورت نیاز به مداخله‌‌ی سریع پشتیبانی با استفاده از این گزینه می‌توانند مستقیم با تیم امنیت سفر تماس بگیرند. برای رعایت حقوق افرادی که ممکن است در شرایط اضطراری باشند اکیدا به کاربران توصیه می‌کنیم که موارد غیر اضطراری خود را مثل همیشه از طریق خطوط تلفنی پشتیبانی با اسنپ در میان بگذارند.

ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت

ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت سفر

امکان «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» در حال حاضر برای نسخه‌های اندرویدی، iOS  و وب‌اپلیکیشن اسنپ فعال شده است.

قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» به سرویس امنیت سفر اضافه شده تا در زمان احساس خطر، اگر به هر دلیلی امکان تماس تلفنی با تیم امنیت سفر اسنپ را نداشتید، مشکل خود را از طریق یک پیام متنی به کارشناس تیم امنیت منتقل کنید.

توجه داشته باشید که پس از ارسال پیام فوری، کارشناس امنیت سفر با شما تماس می‌گیرد و پرسش‌هایی با قابلیت پاسخ‌دهی با جواب‌های «بله» یا «خیر»، به‌نحوی که کاربر راننده متوجه نشود، از شما می‌پرسد. بنابراین پاسخ‌دهی به تماس بعد از ارسال پیام فوری اهمیت بسیاری در تامین امنیت شما دارد.

 

تماس با اورژانس

یکی دیگر از امکانات سرویس امنیت سفر گزینه‌ی تماس با اورژانس است. کاربران زین پس می‌توانند در صورت نیاز از طریق اپلیکیشن اسنپ به سرعت اورژانس را مطلع کنند. همچنان توصیه می‌شود که بروز حوادث در حین سفر به تیم امنیت سفر نیز اطلاع داده شود تا امکان پشتیبانی‌های بعدی برای اسنپ میسر باشد. به گفته‌ی روابط عمومی اسنپ، در مرحله‌ی بعدی، امکان ارسال لوکیشن دقیق به مرکز اورژانس به این سرویس اضافه خواهد شد.

به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی لحظه‌ای

شما در تمام سفرهای اسنپی می‌توانید با ورود به سرویس «امنیت سفر» (دکمه‌ی آبی رنگی که پس از آغاز سفر روی اپلیکیشن می‌بینید) مشخصات سفرتان را با هر کدام از دوستان و افراد خانواده که امکان پیگیری لینک موقعیت مکانی زنده‌ی شما را دارند، به اشتراک بگذارید. علاوه بر اینکه آن‌ها می‌توانند روی نقشه به صورت دقیق موقعیت مکانی شما را تا انتهای سفر لحظه به لحظه دنبال کنند و نام کاربر راننده، عکس و شماره پلاک خودرو هم برای آن‌ها ارسال می‌شود.

با توجه به اهمیت امنیت در سفر، اسنپ همواره در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای سرویس امنیت سفر خود است. شما می‌توانید با ارسال نظر‌ها و بازخوردهای خود مانند همیشه ما را در این مسیر یاری کنید.


دانلود اپلیکیشن اسنپ:

external
external
external
external
external
external

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (83)

  • Davood پاسخ

    با سلام خدمت بچه های خوب اسنپ
    به نظر من قیمت کرایه ها باید مناسب راننده باشه تا براش بصرفه بیاد
    و با این وضعیت بی بنزینی اسنپ باید خدمات سی ان جی با قیمت مناسب به رانندهاش بده
    با تشکر

    ۱۳ آبان, ۱۴۰۰ در ۴:۵۰ ق٫ظ
  • ریحانه پاسخ

    سلام
    وقتی پیام ارسال کردم در امنیت زمانی که ارسال کردم همان لحظه (۵ ثانیه) تماس گرفته شد.فقط میخواستم تست کنم و واقعا خجالت کشیدم و پاسخ ندادم چون فقط داشتم امتحان میکردم.تا ۱۵ دقیقه موبایلم داشت زنگ میخورد.با شرمندگی پاسخ دادم و عذرخواهی کردم.همچنان از سرعت و دقت و پیگیری شوکه هستم.و این یعنی اولین و بهترین و پرچمدار بودن در مشتری مداری
    واقعا لذت بردم
    عالی بود عالی بود . نمیدونم چی بگم.عالی عالی
    اولین باری بود که درخواست کمک داشتم و انقدر درخواستم جدی گرفته شد

    ۲۸ مهر, ۱۴۰۰ در ۶:۵۲ ق٫ظ
  • خردمند پاسخ

    درود اینکه برای دیگری اسنپ بگیریم و شماره تلفن و اطلاعاتمون برای مسافر میره اصلا خوب نیست کاش میشد فقط مشخصات راننده بره ویا حداقل اختیاری بود

    ۲۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۶ ب٫ظ
  • وحید پاسخ

    عالی*****

    ۱۵ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۵ ق٫ظ
  • مهدیه پاسخ

    سلام. اینکه بخاطر پروتکلهای بهداشتی تعداد مسافر رو حداکثر سه نفر مشخص کردبد اصلا گزینه خوبی نیست . یک خانواده ۴ نفری وقتی اسنپ میگیریم راننده میگه بیشتر از ۳ نفر نمیشه. قانون اسنپه . خب یک خانواده ۴ نفری باید چیکار کنه ؟ دوتا اسنپ بگیره؟ دوبرابر هزینه کنه؟ وقتی یه قانونی میگذارید جوانبش رو هم بسنجید. ضمنا کرایه ها هم خیلی زیاد شده هم ثبات نداره . در عرض دو دقیقه قیمت تغییر میکنه و این اصلا جالب نیست . اگر قرار باشه اینهمه هزینه کنیم آژانس ها گزینه مناسبتری هستند.

    ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ
  • بویینی پاسخ

    افزودن گزینه عجله دارم بسیار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی است

    ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز،
      قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
      این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است.

      ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۰ ب٫ظ
  • میثم نجفی زاده پاسخ

    سپاسگذاریم از آموزش مستمر رانندگان در برخورد با مسافران 👌

    ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۵۷ ق٫ظ
  • علی پورحسین پاسخ

    سلام علیکم
    اصل کار واقعا قابل تقدیره. گزینه جدید “امنیت سفر” احساس آسودگی و راحتی خیال برای مسافر و اطرافیان او داره.
    مطالبی رو که برای راهنمایی این گزینه نوشته‌این، به شکل خلاصه‌تر و دسته‌بندی شده بازنویسی گنین تا قابل استفاده بهتر باشه.
    سپاس از زحمات شما.

    ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ق٫ظ
  • دادخواه پاسخ

    سلام و خسته نباشید
    متاسفانه وقتی اسنپ میگیرم با اینکه اطراف ماشین زیاد هست هیچ راننده ای قبول نمیکنه ولی به محض اینکه گزینه عجله دارم را میزنم و مبلغ بالاتر میره راننده ها قبول میکنن چرا؟

    ۱۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۵ ب٫ظ
    • راننده پاسخ

      چون نمیصرفه دوست عزیز. شما یه روز کار کن و برو یه قطعه بخر تا متوجه عدم تایید بشید.

      ۲۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۴ ب٫ظ
  • محسن موسیوند پاسخ

    یکی از عالیترین ایده ها اسنپ بود که هم شغل خوبی ایجاد کرد برای رانندگان وهم مسافران راحتتر جابجا میشوند.از زمان شروع فعالیت اسنپ بیشتر سفرهای ما با اسنپ انجام شده است

    ۱۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ
  • احمدرضا باقری پاسخ

    باسلام و عرض خسته نباشید
    از همه عزیزان دست اندر کار اسنپ بویژه عزیزان پشتیبانی که تلاش خودرا برای راحتی و آسایش و اطمینان خاطر مسافران بعمل میآورند نهایت سپاس و قدردانی صمیمانه دارم و از خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی برای شما عزیزان دارم.

    ۱۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۰۱ ب٫ظ
  • hajarbagheri7043@gmail.com پاسخ

    خیلی هم عالی لطفن امکانات جدیدتروبروزتری هم ارائه بدین💖

    ۱۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۵۹ ب٫ظ
  • نادر پاسخ

    آقا یا خانم اسنپ چرا جواب کاربران را نمیدین ،فقط جواب اونایی که واستون بسرفه

    ۱۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      نادر عزیز سلام،
      ما سعی می‌کنیم پاسخ همه سوالات رو بدیم، ولی به دلیل تعداد زیاد نظرات گاهی با تاخیر پاسخ‌ها منتشر می‌شن.

      ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۲۸ ب٫ظ
  • پروین بهرامی پاسخ

    سلام و خدا قوت به گروه شریف اسنپ. من که راضی هستم. هر چه در موارد امنیت سفر را بررسی و به روز تر شود کیفیت بالاتر می رود و استرس و دغدغه والدین کاهش می بابد. در پناه حق باشید.

    ۱۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۵۴ ق٫ظ
  • habibe پاسخ

    قیمت پایین میزنین کسی قبول نمی کنه دو ساعت منتظر میشیم ولی قیمت بالا میره سرمیان واقعا تاسف داره
    شما هم به فکر مردم نیستین

    ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ
  • عمار پاسخ

    خواندن این همه متن خسته کننده ست. باید اینفوگراف بزارین

    ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۸:۴۵ ق٫ظ
  • مهدی زارع پاسخ

    خیلی ممنون

    ۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ب٫ظ
  • سید امیر نقوی پاسخ

    خیلی عالی و به موقع ممنون بابت زحمات شم

    ۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ق٫ظ
  • شهرام زارع پاسخ

    سلام واقعا دست گلتون دردنکنه که به فکرمردم هستین صمیمانه ازتون تشکر ویژه دارم انشاالله که همیشه در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید اجرتون با خداوند بزرگ بازم ممنونم

    ۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ق٫ظ
  • Rasa پاسخ

    لطفا برای سیستم اندروید رو هم در دسترس بگذارید. من تقریبا هرروز از اسنپ استفاده میکنم وهمچین برنامه ای واقعا ضروریه

    ۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۵۳ ق٫ظ
  • فرزانه پاسخ

    کدام قسمت اسنپ هست؟

    ۵ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۵ ق٫ظ
  • فرید پاسخ

    مواقعی که مسیرنزدیکه وقیمت کم هرکس هم که قبول میکنه انصراف میده بارهاشده که تایک ساعت منتطرماندیم وهی لغوکردن ویکیم معمولا دقیق نمیتونن جایی که هستی روپیداکنن

    ۵ شهریور, ۱۴۰۰ در ۶:۳۹ ق٫ظ
  • Farzad.R پاسخ

    اسنپ بهترین و حرفه ای ترین برنامه اندرویدی هست🚀
    سرعت و امنیت بالا!😎
    کیفیت خدمات و پشتیبانی عالی!💪
    هزینه کمتر از بقیه تاکسی های تلفنی و اینترنتی!💸
    ممنونیم از شما اسنپی های عزیز 🚕
    🙏🙏🙏😊🙏🙏🙏

    ۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۴۰ ب٫ظ
  • محسن پاسخ

    واقعا کار حساب شده ای اسنپ انجام داده دمتون گرم ،

    ۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ
  • عبداله رجبعلی پاسخ

    بطور کلی واقعا دمتون گرم

    ۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ق٫ظ
  • فرزانه منصوری پاسخ

    بسیار عالیست.

    ۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۷ ب٫ظ
  • طوبی پاسخ

    بسیار عالی قدر دان زحماتتان هستیم. دست مریزاد

    ۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۴۵ ب٫ظ
  • مجید پاسخ

    بسیار عالی و ممنون از اینکه به فکر هموطنان هستید

    ۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۳ ب٫ظ
  • بی تا پاسخ

    ممنونم بخاطراسنپ این ایده عالیتون که برای ماوهموطنهای عزیزراه اندازی کردین تابتونیم باخیال راحت وبدون نگرانی سفرکنیم سپاسگزاریم

    ۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۲۸ ب٫ظ
  • محسن کهرانی پاسخ

    سلام، امینت سفر را گذاشتید عالیه

    ۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۸:۵۱ ق٫ظ
  • رسول پاسخ

    عالیه این امکانات. تبریک بابت مشتری مداری

    ۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۸:۴۴ ق٫ظ
  • رضا پاسخ

    سلام. ای کاش بیشتر از دو مقصد در گزینه ها بود . شاید چندجا خرید داشته باشیم . و اینکه متشکرم از برنامه خوبتون بابت اشتغال زایی که کردین ، پیروز باشید.

    ۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۶:۴۳ ب٫ظ
  • منصور پاسخ

    خوب بود ع

    ۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۵۹ ب٫ظ
  • Setareh پاسخ

    👌🏻👌🏻👌🏻

    ۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۴ ب٫ظ
  • ali.nore13700@gmail.com پاسخ

    عالی

    ۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۴ ق٫ظ
  • پیشانی دار پاسخ

    جالب بود امیدوارم هیچگاه کسی دچار مشکل نشود اما برای این روزها خصوصا بیماران اورژانس میتواند خیلی مفید باشه. ممنون.

    ۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۸:۱۲ ق٫ظ
  • ژیوان پاسخ

    یک دنیا ممنون از امکاناتی که جهت رفاه حالمون انجام می‌دهد.به امیدایرانی امن تر و آبادتر وپیشرفته تر

    ۳۱ مرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۰۵ ب٫ظ
  • محمدمهدی نوه ابراهیم پاسخ

    برنامه خیلی خوبیه ، ولی به شدت قیمت سرویس هاش رو گرون کرده

    ۳۱ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ
  • سید علی پاسخ

    ممنون.از پشتیبانی شما.

    ۳۱ مرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ق٫ظ
  • الهه پاسخ

    این امکان عالی هست، بهتر است علاوه بر امکان تماس، امکان نوشتن و یا انتخاب شرایط در مواقف کاملا اضطراری، وجود داشته باشد.

    ۳۱ مرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۴۸ ق٫ظ
  • حیدری پاسخ

    خیلی عالیه براتون موفقیت روز افزون رو ارزو دارم

    ۳۱ مرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۲۳ ق٫ظ
  • بهلول پاسخ

    سلام این حرکت خیلی خوبه… هم من تو امنیتم که بزرگسالم… هم فرزندم با امنیت بیشتر میتونه استفاده کنه و خیال کل خانواده بابت این موضوع راحته… دستمریزاد

    ۳۱ مرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۳۰ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      از اینکه توانستیم رضایت شما را جلب کنیم خوشحالیم. لطفا دقت داشته باشید که استفاده از اسنپ برای افراد زیر ۱۸ سال تنها با حضور یک فرد بزرگسال امکان‌پذیر است. از اینکه با رعایت مقررات ما در خدمت‌رسانی بهتر یاری می‌کنید سپاسگزاریم. 🙏

      ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۵۳ ب٫ظ
  • amx12 پاسخ

    خیلی خوبه ولی قیمتارو نظارت کنید

    ۳۰ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ق٫ظ
  • اسکندری پاسخ

    خیلی خوبه اسنپ ولی چرا هزینه سفر با هر بار استفاده بیشتر میشه ،کاش میشد برای کسی که هر روز ازش استفاده میکنه یه تخفیفم بزارن نکه هزینه شو زیاد کنن

    ۳۰ مرداد, ۱۴۰۰ در ۹:۴۸ ق٫ظ
  • bamrybdaljbar@gmail.com پاسخ

    سلام خسته نباشی خیلی هم حالی..تشکر میکنم از برنامه اسنپ..

    ۳۰ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۱۵ ق٫ظ
  • محمدباقری پاسخ

    اسنپ رو میتوان سنگ بنای انقلابی در حمل و نقل مسافران درون شهری به حساب آورد
    من به نوبه خودم تشکر میکنم
    ولی یه پیشنهاد دارم
    شماره تماس راننده تا چندساعت بعداز اتمام سفر به سهولت و سریع در دسترس مسافر باشد
    تا اگر بعداز سفر متوجه مشکلی شد بتواند سریعا با راننده تماس بگیرد

    ۳۰ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ق٫ظ
  • مسعودرضا احسانی پاسخ

    امنیت بهینه مشتری مداری عالی است اگر بتوانید این مقوله در مورد ضروری و خطرناک به ۱۱۰ وصل بشه و لوکیشن هم به ۱۱٫ ارسال به شه عالی می شود بدون که راننده مخاطی متوجه شود

    ۳۰ مرداد, ۱۴۰۰ در ۰:۵۹ ق٫ظ
  • شریفی پاسخ

    بسیار عالی

    ۳۰ مرداد, ۱۴۰۰ در ۰:۳۴ ق٫ظ
  • رحمان پاسخ

    خوب بود

    ۲۹ مرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۱۰ ب٫ظ
  • علی محمد اسدی پاسخ

    بسیار عالی است سپاس از توجه شما

    ۲۹ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۳ ق٫ظ
  • رضوان فرنیا پاسخ

    من سالهاست از اسنپ استفاده میکنم .واقعا راضی هستم

    ۲۹ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ
  • علاء حيدر حسين الشريفي پاسخ

    الله یجازیکم کل خیر

    ۲۸ مرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۰۷ ب٫ظ
  • آرش لقمانی پاسخ

    فوق العاده است. سپاسگزاریم ⚘

    ۲۸ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۲۵ ب٫ظ
  • سلمان پورجم پاسخ

    خوبه این اقدامات
    اما این موارد رو لحاظ کنید
    حوادثی مانند تصادف
    ادم ربایی
    اتش سوزی ماشین
    و حتی نظر خواهی در مورد کیفیت ماشین راننده وایمنی بودن راننده
    و مسائل اخلاقی

    ۲۸ مرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۲۷ ب٫ظ
  • رحیم دنیوی پاسخ

    اسنپ بهترین گزینه صفرهست.متشکراسنپ خسته نباشید

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۷ ب٫ظ
  • Baharak پاسخ

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیر شرکت اسنپ ممنون بخاطر خدمات خوبتون فقط اگه امکانش هست کد تخفیف بیشتری بدین بسیار عالیتر میشود و جهان سپاس🙏

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ب٫ظ
    • مصطفی سراج فریدونی پاسخ

      سلام. خیلی خوبه وممنون از همه پشتیبانی زحمت کش اسنپ ولی واقعا بعضی از راننده ها خیلی قوانین را بی توجهی میکنن واین باعث ضعف پشتیبانی در مدیریت را می رساند باید بیشتر چه از سمت مسافر وراننده بیشتر مدیریت بشه

      ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۱۲ ق٫ظ
  • مهدی شیر محمدی پاسخ

    سفر ایمن برای خانواده وهمچنین مقبول به صرفه

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۳۵ ب٫ظ
  • فرید صیدی نژاد پاسخ

    باسلام لطفا کرایه رانندگان را انلاین پرداخت کنید همانطوریکه انلاین از کیف مسافر برداشت میشود تا رانندگان درخواست پرداخت نقدی نکنند.یکی از راههای انتقال ویروس و باکتری و… همین اسکناس است

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      فرید عزیز سلام،
      انتخاب نحوه‌ی پرداخت به عهده مسافر است و لطفا تخلفات را در تماس با پشتیبانی یا در قسمت نظرسنجی پایان سفر اعلام کنید. همچنین قابلیت تسویه در لحظه برای کاربران راننده فعال شده است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/driver-instant-cashout/

      ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۳۳ ب٫ظ
  • مهدی پاسخ

    آفرین خیلی عالیه

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ
  • حسن پاسخ

    با سلام خدمت شما اسنپ های عزیز این اپلیکیشن بهترین و کار آمدترین اپی است که در ایران منتشر شده است خواهشن از کسانی که مقرارات اسنپ را زیر پا می‌گذراند به سادگی گذشت نکنید دیده شده فقط کاربری آنها را مسدود میکنید ولی این کار باز دارنده نیست و فقط کمی تأخیر برای متخلفین به وجود می آورد از شما خواهشمندم که پیگیری قضایی انجام دهید تا دیگر کسی قوانین اسنپ را زیر پا نگذارت این کار باعث رشد روز افزون اسنپ را در پی دارد با آرزویی موفقیت روز افزون برای شما خدا نگهدار

    ۲۶ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۵ ب٫ظ
  • مرادی پاسخ

    اگر کارمان اورژانسی نباشد و در حد مشکل پرداخت و غیره باشد، ۵ الی ۱۰ طول میکشد تا به اپراتور وصل شویم؛ بدون در نظر گرفتن هزینه‌ی مضاعف شارژ سیم‌کارت برای یک سفر، با در نظر گرفتن این زمان سفر تمام خواهد شد!!

    ۲۶ مرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۴۹ ب٫ظ
  • مهرداد صاحبی کاری پاسخ

    خیلی عالی بود برای من وقتی درباره امنیت سفر اطلاع رسانی شده وبهصورت تخصصی کارشناسی شده به موضوع نگاهی به واقع پیشگیرانه صورت گرفته است با تشکر از مدیران محترم وکارگروه بزرگ اسنپ.

    ۲۶ مرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۲۸ ق٫ظ
  • مجتبی باباخانی پاسخ

    سلام وخسته نباشید وممنون سپاسگذارم بابت اینکه اینقدر تعهد کاری دارید به فکر همه جوره اسایش وامنیت مسافر هستید وخواهش میکنم این سرویس پیامکی امنیت سفر راهم در برنامه خوب اسنپ اضافه کنید ممنون وخدا قوت به همه عزیزان ومدیران برنامه خوب اسنپ انشالله هرروزتوفیق روزافزون درکارها یتان

    ۲۶ مرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۲۹ ق٫ظ
  • ناشناس پاسخ

    ای کاش اینقدر به فکر مسافر هستید به فکر راننده هم بودید.

    ۲۵ مرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ
    • مینا پاسخ

      مثلا؟

      ۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ق٫ظ
  • زکیه پاسخ

    ممکن است این شُبهه پیش بیاید که امکانات «امنیت در سفر» برای مواردی که امنیت مسافر از سوی راننده مختل شده پیش‌بینی شده است. البته در نظر گرفتن غیرمحتمل‌ترین شرایط باعث بالا رفتن ضریب امنیتی اسنپ می‌شود. اما لازم به ذکر است که رانندگان اسنپ، انسان‌هایی وظیفه‌شناس، زحمت‌کش، مورد اعتماد و امین هستند که پیش از هر چیز خود را موظف به حفظ امنیت مسافر خود می‌دانند و همین موضوع سبب ترجیح مسافر به استفاده از اسنپ نسبت به سایر طرق رفت‌وآمد شده است. از رانندگان زحمت‌کش اسنپ که در هر شرایطی ناوگان اسنپ را خالی نگذاشته‌اند کمال تشکر را دارم.

    ۱۲ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۵ ب٫ظ
  • علیرضا چاوشی پاسخ

    چرا اسنپ به شهرستان دماوند و اطراف آن سرویس نمی دهد

    ۹ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۳ ب٫ظ
  • مریم پاسخ

    عرض سلام،ادب و احترام.
    چطوری باید با تیم امنیت اسنپ تماس گرفت؟داخل اپلیکیشن گزینه خاصی باید فعال بشه

    ۹ تیر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مریم عزیز سلام،
      سرویس امنیت سفر، با نشان یک سپر آبی‌رنگ، در سمت چپ نقشه نمایش داده می‌شود. این سرویس تمام اقدامات و امکانات امنیتی اسنپ را به صورت متمرکز در خود جای می‌دهد. اگر هنگام سفر وارد این بخش شوید، راهنمایی‌های لازم برای آموزش استفاده از امکانات آن را خواهید دید.

      ۱۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۴۹ ب٫ظ
  • علی علی پاسخ

    همش مسافر
    خب راننده ی بدبختم ممکنه از سمت مسافر احساس خطر بکنه همینطور که تاحالا چندبار این اتفاق افتاده

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱:۵۵ ب٫ظ
  • نیما پاسخ

    این گزینه ها رو که دارید میگید رپ هنگام سفر پیدا نمیکنم.

    ۱۷ خرداد, ۱۴۰۰ در ۰:۵۶ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      نیمای عزیز سلام،
      پس از اینکه راننده‌ای درخواست سفر شما را قبول می‌کند، روی اپلیکیشن نشان یک سپر آبی رنگ را در سمت چپ بالای صفحه مشاهده می‌کنید. تمامی قابلیت‌های سرویس امنیت سفر در این بخش در دسترس شماست.

      ۱۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۱۱ ب٫ظ
  • مهسا عبادی پاسخ

    خیلی عالیه متشکریم از اینکه به فکر هموطنان مسافر اسنپ و نیز پشتیبانی از آنها هستید تشکر وقدردانی دارم

    ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۲:۱۱ ق٫ظ
  • مرتضی پاسخ

    خیلی خوب بود عالیه.

    ۳۰ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۸ ق٫ظ
    • حسن رضایی پاسخ

      با عرض سلام و تقدیم احترامات خاص خدمت دست اندرکاران زحمت کش و محترم اسنپ امیدوارم که در پناه پروردگار باریتعالی همواره موفق و کامیاب باشید.
      واقعاً دست مریزاد میگم به تمامی اون عده از دوستان که به نوعی در به انجام رسیدن اسنپ نقشی داشتن حقیقتا که برنامه اسنپ قابل ستایش هست بنده به همگی شما عزیزان خسته نباشید عرض میکنم و آرزوی موفقیت و پیشرفت در امورات تان را دارم یاعلی ودست حق مددکارتون باشه.

      ۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ق٫ظ
  • حمید رضا پاسخ

    با سلام و تقدیم یک خسته نباشید جانانه به تمامی کارکنان محترم اسنپ از مدیریت تا رانندگان عزیز و زحمتکش
    من بسیاری از سرویس های شبیه به اسنپ رو در کشور های مختلف استفاده کردم به جرات میتونم بگم اسنپ از بهترین ها بوده و هست . اسنپ جان متشکریم .

    ۲۰ اسفند, ۱۳۹۹ در ۸:۰۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حمیدرضای عزیز،
      از همراهی و لطف شما سپاسگزاریم. همیشه در جلب رضایت شما و همه‌ی کاربران نهایت تلاشمان را می‌کنیم.

      ۲۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *