معرفی بهترین هتل‌های نزدیک به حرم حضرت معصومه (س)

نزدیک‌ترین هتل به حرم حضرت معصومه

قم، یکی از بزرگترین شهر‌های زیارتی در ایران و مقصد افرادی است که از سراسر کشور راهی آن می‌شوند. اگر قصد اقامت در این شهر را دارید و می‌خواهید چند روزی را در قم بمانید، بهتر است از همین حالا با نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم حضرت معصومه (س) آشنا شوید.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم حضرت معصومه

تعداد هتل‌های اطراف حرم، بسیار زیاد است و خوشبختانه افراد مختلف با هر بودجه‌ای می‌توانند اتاق مناسبی را در این شهر پیدا کنند. البته، طبیعتا جستجو در خیابان‌ها و اطلاع از قیمت و امکانات هر هتل، کاری دشوار و طاقت‌فرساست؛ به‌خصوص اگر در فصل تابستان به این شهر سفر کرده باشید.

اسنپ هتل بهترین ابزار برای جستجو و مقایسه واحد‌های اقامتی مختلف است و به شما کمک می‌کند تا بهترین اتاق‌ها را با مناسب‌ترین قیمت انتخاب کنید.

در ادامه، ضمن معرفی چند هتل نزدیک به حرم حضرت معصومه (س)، آدرس و فاصله آن‌ها تا حرم را نیز بیان خواهیم کرد.

رزرو اینترنتی هتل با اسنپ

هتل بین‌المللی قم

هتل بین‌المللی قم

نزدیک‌ترین هتل به حرم حضرت معصومه (س)، هتل بین‌المللی قم است؛ از این جا تا حرم فقط ۳ دقیقه فاصله دارید و اطراف آن می‌توانید بسیاری از اماکن مهم و بازار‌های خرید را پیدا کنید.

با توجه به طیف گسترده افرادی که برای اقامت به این هتل مراجعه می‌کنند، تمام امکانات و خدماتی که از یک هتل ۴ ستاره انتظار داریم را در این مجموعه می‌توان پیدا کرد؛ از جمله تاکسی‌سرویس، خدمات تور، کافی‌شاپ و رستوران با امکان طبخ انواع غذا‌های ایرانی و خارجی.

آدرس: ضلع شرقی حرم مطهر (موقعیت روی نقشه)

 

هتل کریمه قم

هتل کریمه قم

برای افرادی که به دنبال هتل نزدیک به حرم حضرت معصومه (س) هستند و می‌خواهند از امکانات رفاهی خوبی برخوردار شوند، هتل ۴ ستاره کریمه بهترین انتخاب خواهد بود. این مجموعه اقامتی، کمتر از ۵ دقیقه تا بخش اصلی حرم فاصله دارد و فضای بیش از ۵ هزار متر مربعی و همچنین ۵۷ اتاق، در تمام ساعات روز میزبان مهمانان مختلف است.

در مجاورت این هتل، ۲ رستوران بزرگ احداث شده تا مسافران بتوانند غذای دلخواه خود را با بهترین قیمت تهیه کنند. محیط جذاب با کافه، سرویس لاندری، اینترنت وایرلس و کانتر خدمات، از جمله امکانات این مجموعه هستند.

آدرس: میدان آستانه (موقعیت روی نقشه)

هتل خورشید

هتل خورشید

هتل ۴ ستاره خورشید با فاصله ۱۰ دقیقه‌ای تا صحن امام هادی (ع)، یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم در قم است و وجود امکانات گسترده‌ای از جمله رستوران، کافی‌شاپ، سالن جلسات و آمفی‌تئاتر، این اطمینان را به زائرین می‌دهد که بتوانند سفری آسوده و راحت را در شهر قم داشته باشند.

این واحد اقامتی شش طبقه، فاصله کمی تا بازار‌های بزرگ خرید، مراکز درمانی و همچنین سازمان‌های دولتی دارد.

آدرس: تقاطع خیابان امیرکبیر و امام خمینی، جنب سه‌راه خورشید (موقعیت روی نقشه)

مکان‌های دیدنی قم، جاذبه و تفریحات

هتل مهسان

هتل مهسان

اگر به دنبال یکی از هتل‌های لوکس اطراف حرم حضرت معصومه (س) هستید، بهتر است هتل ۴ ستاره مهسان را در نظر داشته باشید. فاصله این واحد اقامتی تا حرم، ۱۵ دقیقه از بلوار شهید منتظری است و بسته به مسیری که انتخاب می‌کنید، در انتها باید از یکی از خیابان‌های شبستان یا ارم، خود را به صحن امام خمینی برسانید.

فاصله کم این هتل با بوستان شهید آخوندی هم این امکان را برای شما فراهم می‌کند که پس از زیارت، از تفریح در فضای آزاد در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

آدرس: خیابان شهید منتظری، بعد از خیابان ۲۲/۱ (موقعیت روی نقشه)

هتل استقلال

هتل استقلال قم

هتل ۴ ستاره استقلال با ساختمانی بزرگ و مجلل و البته قیمت اقتصادی، ۱۵ دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد و زائران می‌توانند از مسیر خیابان طالقانی، برای زیارت مشرف شوند.

به علاوه، قرارگیری این هتل در بزرگراه عمار-یاسر، این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید از خرید در مراکز نزدیک از جمله پاساژ الزهرا، سوغات قم را برای دوستان و آشنایان با قیمتی مناسب تهیه کنید. بازار قدیمی قم و مرکز خرید سلام هم از دیگر مجموعه‌های اطراف این هتل هستند.

آدرس: (موقعیت روی نقشه)

هتل جمیل

هتل جمیل

اینجا یکی دیگر از زیباترین و البته نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم حضرت معصومه (س) است که با نزدیک به ۳۰ اتاق، روزانه میزبان تمامی افرادی‌ است که از شهر‌ها و کشور‌های مختلف برای زیارت به قم ‌می‌روند.

هتل ۳ ستاره جمیل فقط ۱۰ دقیقه با حرم فاصله دارد و اطراف آن می‌توان رستوران‌ها، مراکز خرید و درمانگاه‌های مختلف را پیدا کرد. این هتل همچنین خارج از محدوده طرح ترافیک است و افرادی که با خودرو شخصی به قم سفر کرده باشند، بدون هیچ مشکلی می‌توانند ماشین را در نزدیکی محل اقامت‌شان پارک کنند.

آدرس: ۴۵ متری عمار-یاسر، نبش کوچه ۴ (موقعیت روی نقشه)

هتل صادقیه

هتل صادقیه

برای افرادی که بودجه محدودتری دارند و به دنبال نزدیک‌ترین هتل به حرم حضرت معصومه (س) هستند، هتل ۳ ستاره صادقیه بهترین گزینه برای اقامت خواهد بود.

این مجموعه زیبا که با معماری ایرانی-اسلامی ساخته شده، بر خلاف ظاهر ساده خود، امکانات بسیار خوبی از جمله کافی‌شاپ، رستوران و اینترنت بی‌سیم دارد. همچنین مسافران می‌توانند بعد از زیارت، از بازارگردی در مجموعه‌های خرید مجاور آن لذت ببرند.

آدرس: چهارراه حجتیه، بلوار بهار، کوچه ششم (موقعیت روی نقشه)

هتل ارم

هتل ارم

همانند مورد قبلی، هتل ۳ ستاره ارم نیز کمتر از ۵ دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و با بیش از ۳۰ اتاق، در تمام ساعات روز میزبان مسافرانی ا‌ست که بودجه محدودتری دارند.

علاوه بر فاصله پایین تا حرم، مجاورت با مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی قم نیز این امکان را برای زائران فراهم می‌کند که بعد از زیارت بتوانند از قدم زدن در خیابان‌های اطراف حرم نیز لذت ببرند. بازار قدیم قم و موزه مردم‌شناسی هم از جاذبه‌های تاریخی اطراف این واحد اقامتی محسوب می‌شوند.

آدرس: خیابان ارم، جنب کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی (موقعیت روی نقشه)

هتل سلوی

هتل سلوی

هتل ۳ ستاره سلوی با پارکینگ اختصاصی، رستوران و امکانات کامل رفاهی، مناسب افرادی‌ است که با خودرو شخصی به قم سفر می‌کنند و به دنبال گزینه‌ای اقتصادی در این شهر هستند.

این مجموعه که به عنوان یک هتل نزدیک به حرم حضرت معصومه (س) شناخته می‌شود، فقط ۱۵ دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد و زائران می‌توانند در مسیر حرم، از تماشای بازارچه‌های محلی نیز لذت ببرند.

آدرس: خیابان اراک، کوچه سیزدهم، فرعی دوم (موقعیت روی نقشه)

هتل آریا

هتل آریا

افرادی که می‌خواهند نزدیک‌ترین هتل به حرم حضرت معصومه (س) را با قیمتی خوب اجاره کنند و به دنبال امکانات پرزرق‌وبرق واحد‌های اقامتی گران‌قیمت نیستند، پیشنهاد ما، هتل ۲ ستاره آریا است.

این مجموعه محبوب در میدان آستانه و نزدیکی حرم مطهر واقع شده و تا حیاط اصلی کمتر از ۵ دقیقه فاصله دارد. هتل آریا در ۴ طبقه ساخته شده و با بیش از ۶۰ اتاق، این اطمینان را به زائران می‌دهد که همیشه در اکثر روز‌های سال، اتاق خالی داشته باشد.

آدرس: میدان آستانه، مجاور حرم (موقعیت روی نقشه)

از آنجایی که همه‌روزه زائران زیادی از سراسر ایران و حتی کشور‌های همسایه برای زیارت راهی قم می‌شوند، هتل‌های بین‌المللی زیادی را می‌توان در این شهر پیدا کرد.

قم همچنین علاوه بر حرم مطهر، اماکن مذهبی و جاذبه‌های تاریخی زیادی دارد که بازدید از آن‌ها، خاطره بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. اگر قصد سفر به داخل شهر را داشتید، می‌توانید با استفاده از سرویس درخواست خودروی اسنپ، از هر کجا به‌آسانی به تمام نقاط شهر سفر کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *