هتل های ساحلی قشم

هتل های ساحلی قشم

هتل‌ های ساحلی قشم همانگونه که از نامشان مشخص است هتل‌هایی هستند که چشم اندازی رو به دریا و خلیج زیبای همیشه فارس دارند. این هتل‌ها با اولویت منظره‌ای که برای گردشگران در نظر گرفته‌اند، تلاش می‌کنند تا اقامتی راحت و البته بی‌عیب و نقص را برای شما فراهم کنند. چشم انداز بی‌نظیر این هتل‌ها سبب شده تا گردشگران و مسافران زیادی که تمایل دارند روز خود را در مقابل آب‌های نیلگون خلیج فارس و با دیدن طلوع آفتاب شروع کنند، از پرطرفدارترین و پر رفت و آمدترین مهمانان و مراجعان این هتل‌های ساحلی باشند.

هتل های ساحلی و هرآنچه که نمی‌دانید

در حالت کلی هتل‌های ساحلی به هتل‌هایی اطلاق می‌شود که دسترسی ویژه و اختصاصی به ساحل دارند. این هتل‌ها معمولاً یک فضای کاملاً اختصاصی از ساحل را برای شنا کردن، حمام گرفتن، والیبال ساحلی و تفریحات دریایی، اختصاص داده‌اند. همچنین چشم انداز تمامی اتاق‌های قرار گرفته در هتل‌های ساحلی رو به ساحل و دریا است.

این اتاق‌ها معمولاً پنجره‌هایی بزرگ با ویویی رو به دریا دارند. ضمن اینکه معمولاً در این هتل‌ها اتاق کابانا نیز قرار داده شده است. برای مثال اگر هتل ساحلی شما در شمال ایران باشد چشم انداز اتاق کابانا صرفاً به سمت جنگل‌های سرسبز شمال است. نکته جالبی که وجود دارد این است که در کشور ما هم هتل‌های ساحلی متعدد و متفاوتی در شمال و جنوب کشور طراحی و ساخته شده‌اند که هتل ‌های ساحلی قشم از این نوع هتل‌ها هستند.

· مزایای هتل های ساحلی

همانطور که گفتیم از جمله مزایای هتل‌های ساحلی این است که اول از همه ویو و منظره بیشتر اتاق‌ها رو به ساحل و دریا در نظر گرفته می‌شود. ضمن اینکه تفریحات دریایی اختصاصی در هتل‌های ساحلی یکی از امکانات معمول و خاصی است که در این هتل‌ها به مهمانان عرضه خواهد شد.

· معایب هتل‌های ساحلی

البته نمی‌توان گفت که هتل‌های ساحلی بدون عیب و نقص هستند. نکته مهمی که باید در مورد این هتل‌ها به آن اشاره کنیم این است که به طور معمول این هتل‌ها در خطه ساحل جانمایی می‌شوند. به دلیل این جانمایی شاید دسترسی اولیه‌ای به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی، نداشته باشند. به همین دلیل برخی از افراد ترجیح می‌دهند که هتل‌های معمولی که در سطح شهر و جزیره قرار دارند را برای اقامت خود انتخاب کنند.

 

معرفی هتل های ساحلی قشم

در این قسمت چند هتل ساحلی قشم را به شما معرفی خواهیم کرد. این هتل‌ها از بهترین اقامتگاه‌های ساحلی جزیره قشم هستند.

· هتل رخسار قشم

هتل رخسار قشم

اولین هتل ساحلی قشم که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم هتل رخسار نام دارد. اگر دوست دارید روز خود را با تماشای خلیج همیشه فارس آغاز کنید، توصیه می‌کنیم که اقامت خود را با رزرو این هتل ساحلی به زیباترین مسافرت عمرتان تبدیل کنید. هتل رخسار در ۴ طبقه با ۱۹ اتاق می‌تواند همزمان میزبان ۴۴ مهمان جزیره قشم باشد. این هتل در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و یک هتل نوساز به حساب می‌آید.

یکی از دلایل محبوبیت این هتل ساحلی قشم نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی و فرهنگی این جزیره است. برای مثال شما فاصله اندکی تا بازار قدیمی قشم، قلعه پرتقالی‌ها، غار نمکدان، پارک زیتون و دیگر جاذبه‌های قشم دارید.

· هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم

از دیگر هتل‌های ساحلی قشم می‌توانیم به هتل خلیج فارس اشاره کنیم که در سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی افتتاح شد. البته در سال ۱۳۹۵ این هتل را بازسازی کردند و در حال حاضر با جدیدترین و به‌روزترین خدمات و امکانات، پذیرای مهمانان و گردشگران جزیره قشم است. این هتل بنایی ۱ طبقه دارد و با ۱۲۳ اتاق به صورت همزمان می‌تواند از ۲۵۸ مهمان پذیرایی کند. جالب است که بدانید هتل خلیج فارس یکی از بزرگترین هتل‌های ساحلی قشم به حساب می‌آید.

همچنین به لحاظ موقعیت مکانی در بهترین قسمت جزیره قرار گرفته است. هم به ساحل نزدیک است و هم فاصله کوتاهی تا جاذبه‌های گردشگری قشم مانند قلعه پرتقالی‌ها، پارک زیتون، بازار سنتی و قدیمی قشم، غار نمکدان و غیره دارد.

· هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلائی قشم

این هتل ساحلی قشم که دقیقاً رو به دریا و ساحل است، از شلوغ‌ترین و پر رفت و آمد‌ترین هتل‌های جزیره به حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۳۹۷ یعنی ۱۰ سال بعد از ساخت، با هدف مجهز شدن به جدیدترین و به روزترین خدمات و امکانات رفاهی، بازسازی شد. بد نیست بدانید در میان هتل ‌های ساحلی قشم این هتل، ساحلی اختصاصی برای مهمانان و گردشگران خود دارد که سبب شده نسبت به سایر هتل‌ها شلوغ‌تر باشد.

هتل ساحل طلایی قشم در ساحل اختصاصی خود تفریحاتی مانند غواصی، شنا، قایق‌های پدالی، اسکی روی آب و غیره را برای مهمانان خویش تدارک دیده است. هتل ساحل طلایی قشم، یک هتل ۱ طبقه با ۵۸ اتاق و ظرفیت ۲۰۰ نفر که انتخابی مناسب برای اقامت شما در جزیره عجایب هفتگانه قشم محسوب می‌شود.

· هتل سینگو قشم

هتل سینگو قشم

 

آخرین هتل در میان هتل‌ های ساحلی قشم، هتل سینگو است که در سال ۱۳۹۳ و در ۱ طبقه با ۶۴ اتاق و ظرفیت ۱۴۶ مهمان، فعالیت خود را آغاز کرد. چشم انداز اتاق‌های این هتل نیز رو به ساحل زیبای خلیج فارس است و به دلیل نزدیکی که به ساحل دارد، سبب شده تا مهمانان و گردشگران با صرف زمان اندکی خود را به ساحل خلیج فارس برسانند.

ضمن اینکه این هتل تا جاذبه‌های متنوع جزیره قشم مانند مجتمع تجاری دلفین، قلعه پرتغالی‌ها، دره ستارگان، غارهای خربس، بازار سنتی و قدیمی قشم، مسجد قبا و غیره فاصله اندکی دارد.

هتل های ساحلی، برای یک اقامت هیجان انگیز

تقریباً همه ما صبح خود را با چشم باز کردن در مقابل یک دیوار رنگ شده یا پوشیده شده با کاغذ دیواری آغاز می‌کنیم. به همین دلیل وقتی قصد سفر و اقامت در شهر یا کشور دیگری را داریم، رزرو هتل و درنظر گرفتن محل اقامت برایمان اهمیت زیادی پیدا می‌کند. خصوصا اگر مقصد ما یک شهر ساحلی زیبا باشد، انتخاب اقامتگاهی که روز ما را با منظره ساحل نقره‌ای و ترکیب آن با دریای آبی و بیکران آغاز کند، می‌تواند یک گزینه هیجان انگیز و مهیج باشد. برای رزرو هتل های قشم می توانید از اپلیکیشن رزرو هتل اسنپ کمک بگیرید و رزرو خود را انجام دهید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *