معرفی بهترین هتل‌ها برای ماه عسل در ایران

اگر تصمیم دارید یک ماه عسل رویایی را سپری کرده و اقامتی فراموش نشدنی در بهترین هتل‌ها برای ماه عسل داشته باشید، بد نیست که نگاهی به لیست هتل‌هایی بیندازید که به این لحاظ دارای رتبه‌بندی بهتری هستند.

هتل‌هایی که بتوان آن‌ها را برای سپری کردن یک دوره عاشقانه انتخاب کرد، باید دارای مشخصات خاصی بوده و شرایط منحصر به فردی داشته باشند. در این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به این فهرست بیندازیم.

از جمله بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل، مواردی که در زیر آمده، قابل توجه هستند. نظرات مسافران قبلی و بررسی‌های انجام گرفته، این هتل‌ها را برای گذراندن دوران ماه عسل زوج‌ها فوق‌العاده ارزیابی کرده است. نکته قابل توجه این که شما می‌توانید با سوپراپلیکیشن اسنپ، به راحتی هتل مورد نظر خود را در هر یک از مناطق ایران، رزرو نمایید.

رزرو آنلاین بهترین هتل های ایران با اسنپ

بهترین هتل‌ها برای ماه عسل در شمال کشور

شمال کشور با داشتن طبیعت زیبا و بکر، از بهترین مناطق برای گذراندن ماه عسل است. اگر به دنبال بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل در شمال کشور باشید، هتل پارسیان خزر چالوس به عنوان یک هتل پنج ستاره و همین طور هتل چهارستاره پارسیان رامسر را پیشنهاد می‌کنیم. هر یک از این هتل‌ها شرایط و امکانات بسیار خوبی داشته و در مناطقی خوش آب و هوا و سرسبز واقع شده‌اند.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پنج ستاره پارسیان خزر چالوس

نمک آبرود از زیباترین مناطق در شمال کشور بوده و هتل پارسیان خزر چالوس نیز درست در این منطقه واقع شده است. این هتل ۵ ستاره، دارای محوطه‌ای بسیار سرسبز با تجهیزات و امکانات رفاهی عالی داخل هتل است. به شکلی که حتی اگر آن قدر‌ها مایل به خروج از هتل نباشید، اوقاتی عالی و دلچسب را در هتل پارسیان خزر چالوس تجربه خواهید کرد.

در این هتل امکانات ۵ ستاره از جمله نمازخانه، کافی شاپ، لباسشویی، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس، آلاچیق، آسانسور، کافی نت، ماساژ، دستگاه خودپرداز، ساحل اختصاصی، سالن اجتماعات، تلویزیون، اعلام حریق، صندوق امانات، اینترنت رایگان در لابی، روم سرویس ۲۴ ساعته، سیستم اطفای حریق، رستوران ایرانی، فروشگاه صنایع دستی، فست فود، خدمات خانه داری، پارکینگ، سالن بیلیارد، سفره خانه، فضای سبز، اتاق چمدان و … ارائه می‌شود.

آدرس: چالوس، نمک آبرود

هتل پارسیان رامسر

هتل پارسیان رامسر

هتل چهارستاره پارسیان رامسر از بهترین هتل‌ها برای ماه عسل، در دو عمارت جداگانه واقع بوده که عمارت قدیمی‌تر ۲۱ اتاق داشته و عمارت جدید ۱۱۵ اتاق و سوئیت را در خود جای داده‌اند. هر یک از این عمارت‌های هتل، حال و هوای عالی خود برای گذراندن یک ماه عسل رویایی را داشته و قطعا از اقامت در آن‌ها، لذت خواهید برد. در هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل لوکس شمال کشور، امکاناتی چون تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای‌ساز و … قرار داده شده و کاملا در رفاه خواهید بود.

همین طور هتل دارای امکانات کلی سالن کنفرانس، تلویزیون در لابی، سیستم اعلام حریق، مرکز خرید، حمام سنتی با پرداخت، صندوق امانات، سالن همایش، ماساژ با پرداخت، استخر با پرداخت، خدمات خانه داری، دستگاه خودپرداز، فضای بازی کودکان، پارکینگ روباز، رستوران ایرانی، لباسشویی، آلاچیق، سونا، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه سوغاتی، خدمات روم سرویس، سالن آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، فضای سبز، اتاق چمدان و … است.

آدرس: رامسر، خیابان شهید رجایی

بهترین هتل ماه عسل در جزیره کیش

به طور کلی جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد برای سپری کردن دوران ماه عسل زوج‌های تازه ازدواج کرده است. حتی اگر شما می‌خواهید سالگرد ازدواج خود را جشن گرفته و با یک سفر رویایی، آن را خاطره انگیزتر کنید؛ باز جزیره کیش، می‌تواند از بهترین انتخاب‌ها برایتان باشد. از جمله بهترین هتل‌هایی که در جزیره کیش برای گذراندن ماه عسل توصیه می‌کنیم، هتل ترنج و هتل مارینا کیش هستند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج، هتلی پنج ستاره با ساختمانی شیک و امکانات درجه یک و از بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل است. این هتل دارای شرایط خاصی است و در دو بخش ساحلی و واحد‌های ساخته شده روی آب دیده می‌شود. به این شکل شما می‌توانید تجربه‌ای متفاوت در واحد‌های هتل که روی آب هستند داشته و در اقامت خود، همسایه دریا باشید.

از جمله امکانات هتل ترنج، مواردی چون سالن کنفرانس، اینترنت در لابی، دستگاه خودپرداز، سالن ورزشی، رستوران، سالن بیلیارد، خدمات پزشکی، نمازخانه، پارکینگ، امکانات بازی کودکان، صندوق امانات، سالن بدنسازی، روم سرویس ۲۴ ساعته، قایق‌سواری، سرویس رایگان رفت و برگشت به فرودگاه، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، کافی شاپ، سالن همایش، امکانات ورزشی آبی، کافی شاپ فضای باز، سیستم اعلام حریق، اتاق میهمانی و جلسات کاری، فست فود، جت اسکی، ساحل اختصاصی، فضای سبز، اتاق چمدان و … قابل توجه هستند.

آدرس: جزیره کیش، ابتدای جاده جهان، بعد از میدان جاسک

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

نزدیک به برج‌های دو قلوی کیش، هتل پنج ستاره دیگری با فضای خاص و منحصر به فرد خود به نام هتل مارینا پارک دیده می‌شود. سوئیت‌های این هتل پنج ستاره با امکانات عالی از جمله اینترنت در اتاق، تلویزیون، سشوار، حمام با وان، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای ساز، مینی بارغیررایگان و … عالی به نظر می‌رسند.

از جمله امکانات کلی این هتل مواردی چون پارکینگ روباز، سیستم اعلام حریق، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس، سونا، سالن ورزشی، استخر، امکانات ورزشی آبی، صندوق امانات، رستوران، قایق سواری، جکوزی، رستوران فضای باز، جعبه کمک‌های اولیه، کافی شاپ ۲۴ ساعته، سونا بخار، جت اسکی، کافی شاپ تابستانه، روم سرویس، ساحل اختصاصی، ماساژ، سالن بدنسازی، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، اینترنت در لابی، سالن اجتماعات، زمین تنیس و … قابل توجه هستند.

آدرس: کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دو قلو

بهترین هتل ماه عسل در مشهد مقدس

در میان هتل‌های برتر شهر مقدس مشهد، سه هتل پردیسان، قصر و قصر طلایی، برای گذراندن ماه عسل به مراتب مناسب‌تر هستند. در زیر نگاهی کوتاه به این سه هتل خواهیم داشت:

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان، هتلی پنج ستاره بوده که ۵ طبقه با ۱۶۲ اتاق و سوئیت مجهز دارد و از بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل به شمار می‌آید. این هتل در منطقه‌ای بسیار خوش آب و هوا واقع شده و محلی عالی برای سپری کردن دوران ماه عسل است. در این هتل امکاناتی از جمله سالن کنفرانس، نمازخانه، تلویزیون در لابی، لباسشویی، آسانسور، سالن بدنسازی رایگان، سالن اجتماعات، فست فود، ماساژ با پرداخت، روم سرویس ۲۴ ساعته، اطفای حریق، فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی، اینترنت رایگان در لابی، استخر، آلاچیق، آرایشگاه مردانه، سونا، دستگاه واکس کفش، کتابخانه، خودپرداز، رستوران ایرانی، کافی شاپ فضای باز، تاکسی سرویس، صندوق امانات و … وجود دارد.

آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد نیز هتلی ۵ ستاره است که در فاصله نزدیک از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع بوده و برای زوج‌هایی که مایل هستند در طول ماه عسل، چندین بار مراجعه و زیارت حرم را داشته باشند، عالی به نظر می‌رسد. این هتل یک برج ۱۶ طبقه است و اگر اتاق خود را در طبقه‌های بالای آن رزرو کنید، منظره‌ای عالی از شهر پیش چشم شما قرار خواهد داشت.

از جمله امکانات هتل قصر طلایی مشهد، می‌توان به سالن کنفرانس، سالن همایش، نمازخانه، آسانسور، لباسشویی، سیستم اعلام حریق، دستگاه خودپرداز، ماساژ با پرداخت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سرویس رایگان رفت به حرم، رستوران، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، فضای بازی کودکان، سالن آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، کافی شاپ فضای باز، اینترنتی در لابی، سالن ورزشی، استخر، سرویس رایگان رفت و برگشت به فرودگاه، سونا، پارکینگ و … اشاره کرد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، میدان بسیج، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل بین‌المللی قصر مشهد

هتل بین‌المللی قصر مشهد

هتل بین‌المللی قصر مشهد در خیابان امام رضا واقع بوده و هتلی بسیار لوکس و مجلل به نظر می‌رسد. این هتل در ۷ طبقه با ۲۲۰ اتاق و سوئیت ساخته شده و امکانات در سطح عالی دارد. به لحاظ موقعیت جغرافیایی و کیفیت خدمات، این هتل شرایط بسیار عالی داشته و حتما برای گذراندن ماه عسل از فضای آن، لذت خواهید برد.

از جمله امکانات این هتل پنج ستاره، سالن همایش، نمازخانه، خدمات نگهداری کودک، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، سالن بیلیارد، خدمات خانه داری، سفره خانه، آرایشگاه زنانه، رستوران ایرانی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات پزشکی، روم سرویس ۲۴ ساعته، چایخانه سنتی، خدمات تور، جکوزی، جعبه کمک‌های اولیه، کافی شاپ ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، کتابخانه، صرافی، آرایشگاه مردانه، اسپا، پارکینگ سرپوشیده، دستگاه خودپرداز، دستگاه واکس کفش، رستوران فرنگی و … هستند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

رزرو بهترین هتل ماه عسل از طریق سرویس رزرو هتل اسنپ

با ایجاد حساب کاربری در سرویس رزرو هتل اسنپ، می‌توانید به راحتی بهترین هتل‌ها برای ماه عسل در هر یک از شهر‌های کشور را دنبال کرده و با مطالعه مشخصات و امکانات هر یک و همین طور اعمال مقایسه هوشمندانه میان هتل‌های مختلف، بهترین هتل مناسب خود را رزرو کنید. این تجربه متفاوتی است که بدون نیاز به تماس اضافی یا مراجعه حضوری، به راحتی هتل مورد نظر خود را برای دوره زمانی که مایل هستید، رزرو کرده و در زمان سفر، تنها به محل هتل مراجعه نموده و اقامت دلچسب خود را داشته باشید.

به جز هتل‌هایی که در بالا معرفی کردیم، شما چه موارد دیگری را به عنوان بهترین هتل‌ها برای ماه عسل می‌شناسید و چه تجربه‌ای در این باره دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *