گزارش مسافران را جدی می‌گیریم

گزارش‌ مسافران را جدی می‌گیریم

گزارش مسافران را جدی می‌گیریم

در کنار تمام ویژگی‌های مهم اسنپ، سیستم امتیازدهی و دریافت گزارش مسافران بیش از ویژگی‌های دیگر خودنمایی می‌کند. سیستم امتیازدهی به راننده و کیفیت سفر امکانی است که پیش از این هیچ سیستم حمل و نقل شهری در اختیار شهروندان قرار نداده است. این سیستم راهی است برای رساندن حرف‌های مسافر به پلت‌فرم واسط، یعنی اسنپ و پشتیبانی آن و در نهایت به رانندگانی که در این ناوگان فعال هستند. سیستم امتیازدهی در ابتدا فقط با یک تا پنج ستاره انجام می‌شد ولی حالا شامل موارد جزئی می‌شود؛ رفتار نامناسب، رانندگی پرخطر، عدم تطابق خودرو، مسیریابی نامناسب و غیره. این تدبیری بود که اسنپ برای بالا بردن و حفظ کیفیت تجربه سفر اندیشید.

با امتیازها و گزارش‌ مسافران چه می‌کنیم؟

شاید سوالی که مسافران اسنپ بارها از خود پرسیده باشند این است که سیستم امتیازدهی به سفر و راننده و همینطور گزارش‌های تلفنی به پشتیبانی اسنپ چه تاثیری دارد؟ آیا هیچ کدام از گزارش‌های ترتیب اثر داده می‌شود؟ راننده توبیخ می‌شود؟ غیرفعال می‌شود؟ باید بگوییم که بله. همه این‌ها متناسب با خطایی که از سوی راننده گرفته شده اتفاق می‌افتد.

هر خطایی بسته به نوع، میزان و تکرارش اخطار متفاوتی دارد. قاعدتا خطایی مثل مسیریابی نامناسب یا درخواست پرداخت نقدی از مسافر در مراحل اولیه به غیرفعال شدن راننده منتهی نمی‌شود.

راننده در چه صورت غیرفعال می‌شود؟

در اسنپ غیرفعال شدن راننده به دو شکل تعریف شده است:‌ موقت و دائمی. تصمیم‌گیری درباره عملکرد راننده که پس از بررسی کامل و دقیق انجام می‌شود بر اساس اطلاعات به دست آمده از دو شیوه ارتباطی با مسافران است: سیستم امتیازدهی و تماس با پشتیبانی. در سیستم امتیاز دهی در صورتی که متوسط امتیاز راننده از ۴.۳ پایین‌تر بیاید، سیستم اسنپ به صورت خودکار راننده را غیرفعال می‌کند. همزمان با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی، به او پیشنهاد می‌شود برای آموزش مجدد به واحد پشتیبانی مراجعه کند. اگر در مدت تعیین شده در کلاس‌های آموزشی حاضر شود، دوباره می‌تواند فعالیتش را در اسنپ از سر بگیرد. در فرصتی یک ماهه راننده باید تلاش کند با جلب رضایت مسافران امتیاز خود را از ۴.۳ افزایش دهد و در غیراین‌صورت برای همیشه غیرفعال می‌شود.

اما در صورتی که گزارش مسافران در دسته موارد حساس و حاد قرار بگیرد، نتیجه‌اش غیرفعالی دائمی است و راننده دیگر اجازه فعالیت در ناوگان اسنپ را نخواهد داشت. طبق گزارش‌های بخش پشتیبانی ما، هر ماه به طور متوسط هزار راننده در سامانه اسنپ به صورت موقت و ۴۰۰ راننده برای همیشه غیرفعال می‌شوند و فرصت همکاری دوباره با اسنپ را از دست می‌دهند.


دانلود اپلیکیشن اسنپ:

external
external
external
external
external
external

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (48)

  • علی کرمعلی پاسخ

    باسلام . رانندگانی هستند که هم عضواسنپ و هم تپسی و… هستند.خیلیهاشون پس از قبول کردن درخواست اسنپ ، اگر در تپسی یا … مسافر مقرون به صرفه بگیرند خیلی سریع اولی را انصراف میدن و مخصوصا در فصل سرما مسافر با بچه کوچیک و خانواده را تا دم در میکشانند و بعد انصراف میدهن. چندین بار برای من این اتفاق افتاده و بعد دیگه به هیچ وجه دسترسی به اون راننده را نداری که ازش توضیح بخواهی.فقط شماره تلفن راننده را احتمالآ داری که وقتی باهاشون تماس میگیری تازه ازت طلبکار هم میشن. آیا راهی هست که گزارش این راننده ها را بتونیم بدیم ؟ ممنون میشم راهی پیدا کنید که مسافرها بتونن این بی احترامی را گزارش بدن

    ۲۶ دی, ۱۳۹۸ در ۷:۰۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      شما می‌توانید در تماس با پشتیبانی این موضوع را پیگیری کنید.

      ۲۸ دی, ۱۳۹۸ در ۲:۵۱ ب٫ظ
    • راننده زحمت کش پاسخ

      خیلی وقتام راننده با اینهمه ترافیک و گرونی بنزین و استهلاک ماشین چندین کیلومتر هم تا مبدأ مسافر میره ولی مسافر سفر رو لغو می‌کنه
      این به اون در…

      ۳۰ بهمن, ۱۳۹۸ در ۴:۴۱ ق٫ظ
      • محسن پاسخ

        سلام خیلی وقتها هم مسافر از دو اپلیکیشن سفر درخواست میکنه هر کدوم زودتر رسید اون یکی رو لغو میکنه خیلی راحت
        یا جواب اسنپ رسید رو نمیده راحت میگه پیامش برام نیامد وراننده مجبوره روزی سی الی چهل بار با مسافرا تماس بگیره که اغلب یا گوشیشون خاموشه یعنی شماره درخواست وشماره اسنپشون فرق داره یا روی سایلنت هست این مشکلات رو کسی نمیبینه
        لطفا به مسافرا آموزش ارسال کنید
        و خواهشا نظرات مسافرا رو هفتگی برای راننده ارسال کنید که راننده بدونه مسافرا از کدوم کار راننده راضی نیستن

        ۸ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ
      • راننده اسنپ پاسخ

        دمت گرم گل گفتی

        ۱۴ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ
  • م پاسخ

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    فقط یه خواهش داشتم اونم اینکه روستای اصیل آباد در شهریار تحت پوشش نیست ممنون میشم اگه سرویس بدید تشکر از اسنپ عزیز

    ۲۷ دی, ۱۳۹۸ در ۹:۴۱ ق٫ظ
  • صادق‌حبیبی پاسخ

    خیلی‌خوب‌وعالی‌به‌مخاطب‌سرویس‌می‌دهد

    ۲۸ دی, ۱۳۹۸ در ۳:۰۷ ق٫ظ
  • shahin پاسخ

    با سلام
    خیلی از اوقات مسافران اصلا امتیاز نمیدهند به سفر و راننده. تکلیف امتیاز اون سفر چی میشه؟ آیا خود سیستم امتیاز کامل میده یا اصلا امتیازی رو ثبت نمیکنه؟

    ۲۹ دی, ۱۳۹۸ در ۴:۱۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      شاهین عزیز سلام،
      در صورتی‌که مسافر امتیازی به سفر ندهد در حقیقت امتیازی برای راننده محاسبه نمی‌شود.

      ۱۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۶:۰۲ ب٫ظ
  • حجت الله پاسخ

    چرا تخفیف سفر ارائه نمی شود

    ۱ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۲۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حجت الله عزیز،
      اسنپ به صورت دوره‌ای برای کاربرانش کد تخفیف ارسال می‌کند. امیدواریم به زودی شما نیز کد تخفیف را دریافت کنید.

      ۱۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۵۸ ب٫ظ
  • محمد احمدی پاسخ

    با سلام و عرض ادب
    لطفا اسنپ را به شهر قره ضیالدین در استان آذربایجان غربی هم افتتاح کنید.
    با تشکر
    محمد احمدی

    ۳ بهمن, ۱۳۹۸ در ۶:۳۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      در حال بررسی هستیم امیدواریم به زودی بتوانیم در شهرتان خدمت‌رسانی کنیم.

      ۱۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۵۳ ب٫ظ
      • ایزدپناه پاسخ

        سلام
        چرا در هنگام بارش برف در اردبیل علی رغم اینکه قیمتها هم به طور هوشمند افزایش می یابد ولی متاسفانه راننده ها سرویس قبول نمیکنند و مسافران همیشگی اسنپ در اینگونه مواقع معطل می مانند.

        ۲۱ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۵۶ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          سلام. ایزدپناه عزیز، در شرایط نامساعد جوی درخواست‌های سفر افزایش پیدا می‌کند و گاهی پذیرش درخواست شما زمان‌بر می‌شود. از صبر و شکیبایی شما در این مواقع ازتون ممنونیم و امیدواریم در هر شرایطی بتونیم در خدمتتون باشیم.

          ۵ اسفند, ۱۳۹۸ در ۲:۵۴ ب٫ظ
        • راننده اسنپ پاسخ

          شما خودتون رو بذارین جای راننده آیا درشرایط برفی خودتون میتونین حرکت کنین. اونم بلانسبت مسافری که داخل کوچه رو میزنه

          ۱۴ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۸ ق٫ظ
  • رمضان حسین زاده بیرم علیا پاسخ

    سلام من راننده آژانس هستم طرح دارم فقط موقع برگشت مسافر بگیرم آیا ثبت نام میشم الان چهار ساله آژانس کار میکنم برای ثبت ن اتم چکار کنم تب سی منو ثبت نام کرده خوشم نمیاد حتی یک سرویس نرفتم دوستار تسنب

    ۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۰۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رمضان عزیز،
      برای پیوستن به اسنپ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/drivers

      ۱۲ بهمن, ۱۳۹۸ در ۶:۱۱ ب٫ظ
  • رحیم حاجی پاسخ

    من راننده اسنپ هستم.
    ۲ ساله که فعالیت دائم دارم.
    متاسفانه اوایل به قوانین و مقررات چندان آشنا نبودم، لیکن چندین امتیاز از دست دادم
    اکنون بیش از ۱ ساله که در یک رقم بالای ۸۰ مانده و اصلا بیشتر نمیشه و تمام تلاشم رو مینمایم که رضایت و خوشنودی مسافر رو بدست بیارم.
    گاهی از آنها مبالغ کمتر از هزینه دریافت میکنم ولی بازم امتیازم ثابت مونده.
    چکار کنم تا امتیازم بره بالاتر؟
    لطفا اگه از همکاران شناختی از نحوه بازگرداندن امتیاز رو بلده راهنمایی نماید.

    ۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۸:۰۵ ب٫ظ
  • سیدعلیرضا پاسخ

    سلام وقت بخیرمیخواستم بگم چرااسنپ درروزهای جمعه درهمدان چرافعال نیست یاصبح زودفعال نیست من خیلی واسم پیش اومده که روزتعطیل یاصبح زودکارداشتم ولی متاسفانه خدمات دهی بهم نشده لطف کنیداین موضوع هم رسیدگی کنیدممنون ازشرکت اسنپ که نسبت به اکثرآژانس های اینترنتی بهترهستش چه ازلحاظ قیمت چه ازلحاظ خدمات

    ۹ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۰۰ ب٫ظ
  • سید محسن حسینی پاسخ

    با سلام ، بعضی از مسافر ها هستند که درخواست آیند میدهند و وقتی راننده به مبدا می‌رسد سفر را لغو میکنند ، خاستم بگم فقط راننده نیست که سفر را لغو میکنند بعضی از مسافرها هم هستند که اینکار را میکنند و بدبخت راننده به هیج جا نمونه گزارش بده

    ۹ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۰۳ ب٫ظ
  • وحید پاسخ

    همش که نمیشه حرف مسافرو گوش بدین مسافرمنوبرده جلویه پمپ بنزین ازعابرپول بگیره اینقدمست بوده که من دعامیکردم هرچه زودتربرسیم به مقصد دره ماشینمم بالقت بست که ۱۰۰تومن هزینه تعمیرش شد بعدرفته پشتیبانی زنگ زده که راننده منو برده پمپ بنزین زده پس ماچی ماکجاشکایت کنیم الان مسدود شدم خرج منو کی میده اون مسافر الکلی یاپشتیبانی

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۸ در ۲:۳۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      وحید عزیز،
      کلیه گزارش‌های راننده‌های عزیز توسط اسنپ بررسی و پیگیری می‌شود؛ برای گزارش هر مشکلی در سفر کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید.

      ۱۲ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۲۲ ب٫ظ
      • میثم کریمیان شاهزاده علی اکبری پاسخ

        سلام
        وقت بخیر
        منم یکی از قدیمی ترین راننده های اسنپ هستم
        همیشه هم امتیازم بالا و نزدیک ۵ بوده. هیچوقت گزارش و شکایت نداشتم.
        حدود ۶ماه پیش یه مسافرِ بیمار بعد از اینکه نیمساعت منو توی شهر چرخوند که پیداش کنم ( به علتِ اشکال در اپلیکیشن و برقراری ارتباط با سرور ، و ناوارد و نابلد بودن مسافر با لوکیشن و مبدا که توی اون قرار داشت ) وقتی به نزدیکیِ اون رسیدم سفر رو لغو کرد، منم به علت خستگی ، گرما و تکراری بودنِ این قضیه حسابی جوش آووردم.
        ماشینو پارک کردم و رفتم جایی که مسافر بود و با عصبانیت بهش گفتم مگه آزار داری ، دلت درد میکنه ! همینو گفتم ، طرف با دوستش منو گرفتن زیرِ بارِ بد و بیراه و فحش ، منم چون خانم بودن دیگه هیچی نگفتم؛ بعد اومد از پلاکم عکس گرفت و گفت گزارش میکنم ، گفتم هرغلطی میخوای بکن.
        از فردای اونروز حسابم مسدود شد.
        حالا نمیدونم گناهِ منِ جوون چیه که به خاطر خرج و مخارج زندگیم باید صبح تا شب دنده عوض کنم ، مثلِ نوکرا باهام رفتار بشه ، بهم بی احترامی بشه و فحش بخورم ، بعدشم شرکت پُشتِ مسافرو بگیره و منو بعد از اینهمه خدمت کردن به راحتی حسابمو چندماه مسدود کنه😐😑😔 شما بگیر گناه من چیه؟؟
        کاش اون عزیزانی که راننده ها رو به راحتی و با قضاوت یکطرفه اینقدر سریع کنار میذارن ، یک روز ، فقط یک روز جای ما مسافر جابجا میکردن تا با تمام وجود درک کنند که ماها چی می‌کشیم…
        همه شرایط به نفع مسافر و درجهتِ رفاه حالِ اونه ، راننده فقط کافیه کوچکترین لغزشی داشته باشه اونم نه از روی عمد و به خاطر شرایط سخت…
        خواهشا کمی بازنگری کنید🙏🙏😭
        ما هم آدمیم به خدا😔😑

        ۲۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۰:۰۲ ق٫ظ
      • محمد پاسخ

        اسنپ یک درصدحرف راننده موردقبول نیست فقط مسافرقبول داره این خیلی بی عدالتی هست من توقم راننده اسنپ هستم الانم موقت غیرفعال شدم هربارهم بخاطر شرایط مثلا نامناسب خودرو رفتم پشتیبانی میگه گزارش اومده ماشینت کثیف بوده همیشه بایدتمیزباشه خیلی درآمدراننده بیچاره بالاس هرروزبایدبره کارواش چندین بازشده خودمسافرآشغال تو ماشین ریخته مسافربعدی سوار شده شاکی شده یعنی هربارمسافرپیاده شد منم بدم کارواش بعدش سرویس بعدی قبول کنم

        ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۴:۴۵ ب٫ظ
  • م...بهرامی پاسخ

    با سلام خدمت شما. من یکی از مشترکین اسنپ دراستان کرمانشاه هستم که تقریبا از بیشتر سرویسهام رضایت داشته ودارم …متاسفانه در یکی از سفر هام وقتی که به مقصد رسیدم به علت شلوغ بودن داخل کوچه مقصدوعجله راننده برای پیاده شدن سریع تر من و خانواده ام و…هنگامی که وارد منزل شدم گوشیم رو که روی حالت امتیاز دهی به راننده بود ندانسته روی فرش گذاشتم که به خاطر دست زدن بچه کوچکم و لمس صفحه گوشی فقط یک ستاره به عنوان امتیاز به راننده وثبت مشخصات سفر به ثبت رسیده بود که پس از دقایقی که میخواستم امتیاز سفر را وارد کنم متوجه این اشتباه شدم و هر چه تلاش کردم امتیاز را تصحیح کنم متاسفانه در اپلیکیشن چنین راهی وجود نداشت که امتیاز سفر را ویرایش و ثبت مجدد کنم. میخواستم بپرسم از چه راهی میتوانم این مشکل رو حل کنم. با تشکر از شما…

    ۱۳ بهمن, ۱۳۹۸ در ۴:۳۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام دوست عزیز،
      بسیار خوشحالیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم، برای حل این مشکل می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

      ۱۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۲۸ ب٫ظ
  • میثم کریمیان شاهزاده علی اکبری پاسخ

    خواهشا درجهت رفع مسدودیتِ حسابِ بنده اقدام فرمایید.
    سپاسگزارم.
    🙏🙏🙏

    ۲۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۰:۰۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      میثم عزیز سلام،
      لطفا برای پیگیری این مورد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.
      https://snapp.ir/contact

      ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۷ ب٫ظ
  • عباسی پاسخ

    سلام به همه ی اسنپی های عزیزی خداقوت
    پایان سال خوشی داشته باشید من تقریبا از سفرهایی که داشتم رضایت نسبی دارم واز همه ی گروه های اسنپی تشکر میکنم همه شون عالی هستند ممنون که پیگیر انتقادهای ما هستید.😊😊

    ۲۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱:۱۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید بی‌نهایت سپاسگزاریم.

      ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۶ ب٫ظ
  • فاطمه پاسخ

    سلام و درود
    با وجودی که از برخی سفرها و راننده‌ها رضایت نداشتم، اما از مجموعه‌ی اسنپ راضی‌ام. تقریبا برای همه‌ی سفرها گزارش مینویسم و امتیاز مناسب رو ثبت میکنم، چه سفر خوب باشه چه نباشه.
    کاملا متوجه شدم که در بلند مدت کیفیت اکثر سفرها بهبود پیدا کرده، این نشون میده که مجموعه داره به درستی پیشرفت می‌کنه.

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۲:۳۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام. فاطمه عزیز، از حُسن همراهی‌تون بی‌نهایت سپاسگزاریم و قدر کاربران فهیمی چون شما رو می‌دونیم. 🙏

      ۵ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ
  • کاربر جز پاسخ

    سلام. بنظرم توی این عکسی که میبینم تمامی کارمندهای بخش پیگیری شکایاتتون تا چند سال دیگه ارتروز گردن میگیرن..رسیدگی کنین به وضعیت میزها و اختلاف ارتفاعی که چشمشون با مانیتور لپ تاپ داره

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۲:۵۲ ب٫ظ
  • میثم پاسخ

    با سلام
    چرا دوباره درباره کرایه های شهر دزفول و اندیمشک تجدید نظر نمیکنید؟ کرایه ها اصلأ به صرفه نیست

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۳:۳۷ ب٫ظ
  • مهدی محرابی پاسخ

    سلام.حالا اطلاع رسانی میکنید که کارت به کارت نکنیم؟؟
    من چند ماه پیش این اتفاق واسم افتاد و یک صفر بیشتر زده بودم تا پیام بانک اومد اشاره کردم ولی راننده فرار کرد.اسنپ هم شماره تلفن راننده رو در اختیار من نذاشت.

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۴:۰۰ ب٫ظ
  • وحید صدیق پاسخ

    سلام و خدا قوتی بگم به تمام عوامل اسنپ که تو این شرایط که همه چیز تقریبا دوبرابر یا بیشتر شد اسنپ باعث شد که حداقل کرایه دربستی گرفتن چند برابر نشه یا اگرم یکم افزایش قیمت داشتیم عقلانی بود.
    به امید موفقیت در تمام امور برای مردم ایران.

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۴:۲۷ ب٫ظ
  • آرش پاسخ

    من راننده اسنپ به صورت پاره وقت هستم. بارها بعد از پذیرفتن درخواست سفر و رسیدن به مبدا مسافر کنسل کرده. واقعا این مردم آزاری به بیشترین حد خودش رسیده. بعد اینکه در بعضی سفرها واقعا قیمت پایینی زده میشه که به هیچ عنوان مقرون به صرفه و حتی هزینه بنزین مسافت اعلامی را پوشش نمیدهد. حالا بقیه هزینه ها و استهلاک خودرو بماند…🤔🤔

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۱۲ ب٫ظ
  • Sina پاسخ

    سلام خسته نباشید به نظرم زیادم نباس به حرف مسافر نگاه کرد یا باید به کل مسافرا نگاه کنید یکی میبنی الکی نمره پاین میده یه درخواست داره که تو این برف ببری جلو در میگم کلا سه قدم با خونت فاصله داری نمیره فکر میکنه باید برم پاین برف واسش پارو کنم اینو ببرم اکسل زیر بندی ماشین این روزا ترکید واسه همین چیزا یا خیلی مواقع تعداد زیاد میان یا طرف چندین جا توقف میکنه ولی تو برنامه ثبت نمیکنه حرفم بزنی اخرش میزنه بعد میخواد درو محکم ببنده امتیاز تا ته پاین بده باید مسافر خوب بد هم مشخص بشه که راننده هم تو این گرما سرما ترافیک اسیاش داشته باشه

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۳۲ ب٫ظ
  • نوید پاسخ

    سلام
    بعضی ازمسافرها موقعیتشون درست انتخاب نمیکنن کلی دردسر ایجادمیکنن یامقصد نزدیکترمیزنن بعداز اون کلی راه اضافه می برندیااینکه دوستشون تایه مسیرمیارن باخودشون یابیشترازچهار نفرن بخاطر چهارهزارتومان حداقل باید یه تعدادی یه چیزی تعریف میشدبرای این مسائل بعدش این این یه اپلیکیشن اینترنتی ومسیریابیه اگه کسی موقعیتش درست انتخاب نمیکنه مقصر راننده نیست کلی زنگ میزنن من کجاهستم وشماکجاهستی رو اعصابن واقعا من خودم نقشه بردارم سالها بااین مسیریابی آشنابودم وهستم ولی واقعا اذیت میکنن مسافرها فقط همش به نفع مسافر

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۱۷ ب٫ظ
  • امیر پاسخ

    سلام احساس میکنم در سفر های اخیرم کرایه های اسنپ بالا رفته و مثل سابق به صرفه نیست. لطفا برای این مزیت رقابتی خود نسبت به تاکسی و آژانس همچنان تلاش کنید. ضمن آنکه در سفر آخرم راننده به مبلغ تخفیف توجه نکرد و اصل کرایه رو دریافت نمود. به پشتیبانی هم گزارش دادم ولی صرفا برای من پیامک آمد.

    ۲۹ بهمن, ۱۳۹۸ در ۸:۳۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام امیر عزیز، سیستم قیمت‌گذاری در اسنپ یک سیستم پویاست. گاهی، به دلیل افزایش ترافیک و عدم توازن عرضه و تقاضا، قیمت‌ها به طور موقتی افزایش پیدا می‌کنه تا بتونیم تمامی درخواست‌های شما عزیزان رو به سفر تبدیل کنیم. در مورد گزارشی که به پشتیبانی دادید مطمئن باشید گزارش‌تون خونده می‌شه و توی سابقه راننده ثبت می‌شه.

      ۳۰ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ
  • مجتبی پاسخ

    ممنون از اینکه نظرات مونو به خوبی خونده و پاسخ مناسب میفرستید برامون
    واقعاً اگه حتی کاری هم نکنید همین که اونها را منتشر میکنید و پاسخ حداقلی میدید ممنون و جای تشکر داره
    یا علی مدد

    ۲۹ بهمن, ۱۳۹۸ در ۹:۴۰ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      خوشحالیم که همراهمون هستید و مطمئن باشید که گزارش‌ها خونده می‌شه و اثرگذاره.

      ۳۰ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۷ ب٫ظ
  • سینا پاسخ

    مناسفانه این وسط فقط راننده هستش که ضرر میده اخر سرم مجرمم میشه. اسنپ حرف مسافرو بیشتر ترجیح میده تا راننده بدبخت که اصلا انصاف نیست. چرا باید مسافر زنگ بزنه پشتیبانی شکایت کنه و راننده بدونه اینکه از خودش دفاع کنه مسدود شه؟

    ۲۹ بهمن, ۱۳۹۸ در ۲:۴۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام سینای عزیز، راننده‌ها جز سرمایه‌های اصلی اسنپ هستند. تیم پشتیبانی، بعد از دریافت گزارش‌ها، ابتدا صحت هر گزارش رو مورد بررسی قرار می‌ده و بعد تصمیم‌گیری می‌کنه. در مواردی راننده به طور موقت غیرفعال می‌شه تا سابقه‌ش و صحت گزارش مسافر مورد بررسی قرار بگیره.

      ۳۰ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۱ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    این اصلا منصفانه نیست چون بیشتر مسافران اصلا امتیازی لحاظ نمیکنن اما کافیه یک بار یه اتفاق بیوفته و اون مسافر فورا امتیاز پایین میده و گزارش میکنه … اینجوری میشه ک به راننده هیج امتیازی اضافه نمیشه اما کم چرا… مگر اینک خود راننده از مسافران درخاست امیتاز و دادن ستاره رو بکنه که اینم واقعا یکمی دور از اخلاقه ک بخایم درخاستم بکنیم …

    ۲۱ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱:۲۲ ق٫ظ
  • پدرام پاسخ

    اگه واقعاااااا میخونید دیدگاهها لطفا بعد از اینکه مسافر ب راننده یا برعکس راننده ب مسافر امتیاز میده یا رد میکنه لطفا خاهش میکنممم تماس بگیرید با امتیاز دهنده یا راننده بپرسید دلیل امتیاز ندادن یا اینکه اقای راننده چرا مسافرو رد کردی

    ۲۰ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۷ ق٫ظ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *