گزارش مسافران را جدی می‌گیریم

گزارش‌ مسافران را جدی می‌گیریم

گزارش مسافران را جدی می‌گیریم

در کنار تمام ویژگی‌های مهم اسنپ، سیستم امتیازدهی و دریافت گزارش مسافران بیش از ویژگی‌های دیگر خودنمایی می‌کند. سیستم امتیازدهی به راننده و کیفیت سفر امکانی است که پیش از این هیچ سیستم حمل و نقل شهری در اختیار شهروندان قرار نداده است. این سیستم راهی است برای رساندن حرف‌های مسافر به پلت‌فرم واسط، یعنی اسنپ و پشتیبانی آن و در نهایت به رانندگانی که در این ناوگان فعال هستند. سیستم امتیازدهی در ابتدا فقط با یک تا پنج ستاره انجام می‌شد ولی حالا شامل موارد جزئی می‌شود؛ رفتار نامناسب، رانندگی پرخطر، عدم تطابق خودرو، مسیریابی نامناسب و غیره. این تدبیری بود که اسنپ برای بالا بردن و حفظ کیفیت تجربه سفر اندیشید.

با امتیازها و گزارش‌ مسافران چه می‌کنیم؟

شاید سوالی که مسافران اسنپ بارها از خود پرسیده باشند این است که سیستم امتیازدهی به سفر و راننده و همینطور گزارش‌های تلفنی به پشتیبانی اسنپ چه تاثیری دارد؟ آیا هیچ کدام از گزارش‌های ترتیب اثر داده می‌شود؟ راننده توبیخ می‌شود؟ غیرفعال می‌شود؟ باید بگوییم که بله. همه این‌ها متناسب با خطایی که از سوی راننده گرفته شده اتفاق می‌افتد.

هر خطایی بسته به نوع، میزان و تکرارش اخطار متفاوتی دارد. قاعدتا خطایی مثل مسیریابی نامناسب یا درخواست پرداخت نقدی از مسافر در مراحل اولیه به غیرفعال شدن راننده منتهی نمی‌شود.

راننده در چه صورت غیرفعال می‌شود؟

در اسنپ غیرفعال شدن راننده به دو شکل تعریف شده است:‌ موقت و دائمی. تصمیم‌گیری درباره عملکرد راننده که پس از بررسی کامل و دقیق انجام می‌شود بر اساس اطلاعات به دست آمده از دو شیوه ارتباطی با مسافران است: سیستم امتیازدهی و تماس با پشتیبانی. در سیستم امتیاز دهی در صورتی که متوسط امتیاز راننده از ۴.۳ پایین‌تر بیاید، سیستم اسنپ به صورت خودکار راننده را غیرفعال می‌کند. همزمان با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی، به او پیشنهاد می‌شود برای آموزش مجدد به واحد پشتیبانی مراجعه کند. اگر در مدت تعیین شده در کلاس‌های آموزشی حاضر شود، دوباره می‌تواند فعالیتش را در اسنپ از سر بگیرد. در فرصتی یک ماهه راننده باید تلاش کند با جلب رضایت مسافران امتیاز خود را از ۴.۳ افزایش دهد و در غیراین‌صورت برای همیشه غیرفعال می‌شود.

اما در صورتی که گزارش مسافران در دسته موارد حساس و حاد قرار بگیرد، نتیجه‌اش غیرفعالی دائمی است و راننده دیگر اجازه فعالیت در ناوگان اسنپ را نخواهد داشت. طبق گزارش‌های بخش پشتیبانی ما، هر ماه به طور متوسط هزار راننده در سامانه اسنپ به صورت موقت و ۴۰۰ راننده برای همیشه غیرفعال می‌شوند و فرصت همکاری دوباره با اسنپ را از دست می‌دهند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (106)

  • علی کرمعلی پاسخ

    باسلام . رانندگانی هستند که هم عضواسنپ و هم تپسی و… هستند.خیلیهاشون پس از قبول کردن درخواست اسنپ ، اگر در تپسی یا … مسافر مقرون به صرفه بگیرند خیلی سریع اولی را انصراف میدن و مخصوصا در فصل سرما مسافر با بچه کوچیک و خانواده را تا دم در میکشانند و بعد انصراف میدهن. چندین بار برای من این اتفاق افتاده و بعد دیگه به هیچ وجه دسترسی به اون راننده را نداری که ازش توضیح بخواهی.فقط شماره تلفن راننده را احتمالآ داری که وقتی باهاشون تماس میگیری تازه ازت طلبکار هم میشن. آیا راهی هست که گزارش این راننده ها را بتونیم بدیم ؟ ممنون میشم راهی پیدا کنید که مسافرها بتونن این بی احترامی را گزارش بدن

    ۲۶ دی, ۱۳۹۸ در ۷:۰۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      شما می‌توانید در تماس با پشتیبانی این موضوع را پیگیری کنید.

      ۲۸ دی, ۱۳۹۸ در ۲:۵۱ ب٫ظ
      • هادی کلماتی زاوه پاسخ

        با سلام ، من به عنوان راننده اسنپ از همه چیز اسنپ راضیم جز یک مورد، خودم هم رعایت میکنم لباس تمیز ، ماشین خوشبو ، هفته ای یک بار کارواش ، احترام به مسافر در حد اینکه کم مونده جلوشون خم و راست بشم ، کولر ماشین دایم روشن ، هرچی مسافر میگه میگم چشم حتما حتی اگر به ضررم باشه ، دستکش و ماسک و حفاظ شفاف دور صندلی راننده هم دارم ، ولی امتیازم همیشه یا ۴/۷۲ هست یا ۴/۷۳ از اسنپ و همکاران محترم خواهش میکنم به طور کلی در نحوه امتیاز دهی به راننده تجدید نظر بفرمایند ، با سپاس ،

        ۶ تیر, ۱۳۹۹ در ۸:۴۳ ق٫ظ
        • امیر حاصل مهری پاسخ

          دوست عزیز منم راننده هستم زیاد خودتو درگیره امتیاز نکن , مسافرا خیلی دلشون بخواد که سوار ماشین شما بشن , مسافرایی که براشون کولر گرفتیم , بدون اجازه پنجره رو میکشه پایین تا سیگارشو کوفت کنه اونوقت ماشین و با خاکه سیگار به گند میکشن , بعدا انتظار این رو هم باید داشته باشن ماشین تمیز سوار شن , پیکانم زیادیشونه

          ۵ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۶ ب٫ظ
      • محمد پاسخ

        مدیران محترم
        ما راننده ها به کجا شکایت کنیم
        چرا راننده له میکنید و مسافر رو گذاشتید استغفرالله جای خدا
        من کجا شکایت کنم وقتی در یک سفر تعداد مسافر ها یعنی افراد از حد مجاز خودرو بیشتر هستن ولی برای اینکه منفی نخورم مجبورم سوارش کنم
        من کجا شکایت کنم وقتی میرم برای سوار کردن مسافر درست زمانی که میرسم مبدا یا همون محل مسافر،سفر رو لغو میکنه ؟
        من کجا شکایت کنم وقتی مسافر مقصدش در اپلیکیشن چندین کیلومتر با مقصد واقعی تفاوت داره؟اون موقع من مسافر رو وسط اتوبان پیاده کنم ؟؟؟
        من کجا شکایت کنم وقتی مسافر نیم ساعت منو علاف کرده و نمیاد و توقف هم نزده ؟
        من کجا شکایت کنم وقتی مسافرین دو مقصد رو با یک مقصد درخواست میکنن
        وقتی هم میگی جناب این دو مقصد هست میگه سره راهت هست خب داری برمیگردی
        و……
        بخدا قسم که این انصاف نیست این از انسانیت نیست
        این درست نیست که راننده همه جوره هوای مسافر رو داشته باشه ولی مسافر بعد پیاده شدن منفی بده
        مدیران محترم لطفا خواهشا به این موارد رسیدگی کنید
        نزارید حق ناحق بشه اونم در این حد

        ۲۴ مرداد, ۱۳۹۹ در ۶:۱۹ ق٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          محمد عزیز سلام،
          شما می‌توانید تمامی این موارد را با پشتیبانی پیگیری کنید؛ در صورتی که تعداد مسافران بیش از حد مجاز است لطفا از انجام سفر خودداری کنید. در صورتی که به مبدا رسیده‌اید و مسافر سفر را لغو کرده می‌توانید در تماس با پشتیبانی مبلغ کنسلی را دریافت کنید. در صورتی‌که مسافر مقصد را اشتباه وارد کرده می‌توانید از ایشان درخواست کنید تا تغییر مقصد را در اپلیکیشن اعمال کند( در مورد این قابلیت اینجا بیشتر بخوانید).

          ۲۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۹ ق٫ظ
        • یاور پاسخ

          بخدا حرف دل منو زدی
          برای اسنپ فقط مسافر مهمه
          راننده ای که ۱۰ ساعت پشت فرمونه و داره با این اپلیکیشن کار میکنه اصلا اهمیتی نداره
          کافیه یکی ب دروغ ی گزارش برات رد کنه
          بدون اینکه نگاه کنن راسته یا دروغه سرریع حسابتو غیر فعال میکنن

          ۶ مهر, ۱۳۹۹ در ۱:۰۷ ق٫ظ
    • راننده زحمت کش پاسخ

      خیلی وقتام راننده با اینهمه ترافیک و گرونی بنزین و استهلاک ماشین چندین کیلومتر هم تا مبدأ مسافر میره ولی مسافر سفر رو لغو می‌کنه
      این به اون در…

      ۳۰ بهمن, ۱۳۹۸ در ۴:۴۱ ق٫ظ
      • محسن پاسخ

        سلام خیلی وقتها هم مسافر از دو اپلیکیشن سفر درخواست میکنه هر کدوم زودتر رسید اون یکی رو لغو میکنه خیلی راحت
        یا جواب اسنپ رسید رو نمیده راحت میگه پیامش برام نیامد وراننده مجبوره روزی سی الی چهل بار با مسافرا تماس بگیره که اغلب یا گوشیشون خاموشه یعنی شماره درخواست وشماره اسنپشون فرق داره یا روی سایلنت هست این مشکلات رو کسی نمیبینه
        لطفا به مسافرا آموزش ارسال کنید
        و خواهشا نظرات مسافرا رو هفتگی برای راننده ارسال کنید که راننده بدونه مسافرا از کدوم کار راننده راضی نیستن

        ۸ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ
      • راننده اسنپ پاسخ

        دمت گرم گل گفتی

        ۱۴ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ
    • مرجان مهرداوري پاسخ

      بنده چند مورد گله دارم ا. راننده اسنپ هستم و اول اینکه مسافران اکثرا ۵۰۰ تومن و هزار و دوهزار تومن که بیشتر از پنج و ده و پانزده تومان میشه رو میگویند که پول خورد نداریم و نمیدن ۲. سفر های بیش از دو مقصد میروند و میگن نمیشه ثبت کنیم و به هر دلیل کرایشو نمیدن ۳ تاخیر دارند و باز هم هرچه میگیم ثبت نمیکنند ۴. مسیر های اشتباه میدهند و هزینه اضافی پرداخت نمیکنند ۵. بار اضافی و غیر مجاز سوار ماشین میکنند و پول بارم نمیدهند جوری که اینهاهاهم دیده نمیشوند در اخر اگر ما تقاضای حقمون رو کنیم زنگ میزنند اسنپ و شکایتمون میکنند استهلاک ماشین هست روغن هست خرابی هست تصادف هست بنزین سه تومنی هست و هزاران مشکلات دیگه اما ما راننده ها با کمال بیرحمی توبیخ میشیم بخاطر یک مسافر عقده ای که امثالشون خیلی زیاده اونوقت اسنپ میگه شما کاربری تون مسدود شده چون مسافری زنگ زده شکایت کرده
      و میگن مثلا چند روز دیگه بصورت خودکارفعال میشه قول میده فلان تاریخ اما دوسه روزم میگذره و راننده بد بخت هنوزم مسدود هست حالا این ضرر و زیانی که هم اسنپ به رانندگان تحمیل میکنه هم مسافران بی منطق اذیت میکنند کی باید جوابگو باشه به کی باید شکایت کرد م خیلی دلم پره خیلی و هیچ کسم بدادمون نمیرسه….

      ۱۰ اسفند, ۱۳۹۸ در ۷:۱۹ ب٫ظ
    • علی پاسخ

      خب خیلی وقتها هم شده راننده به مقصد میرسه مسافر سفر لغو میکنه پس جای گله وشکایتی به نظر من نمیمونه

      ۱۲ تیر, ۱۳۹۹ در ۷:۴۹ ق٫ظ
    • رضا پاسخ

      برعکس این موضوع هم هست میری به محل مسافر می‌رسی بعد از کلی ترافیک بعد مسافر لغو سفر می‌کنه راننده هم هیچ فقط نگاه …..

      ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۰ ب٫ظ
  • م پاسخ

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    فقط یه خواهش داشتم اونم اینکه روستای اصیل آباد در شهریار تحت پوشش نیست ممنون میشم اگه سرویس بدید تشکر از اسنپ عزیز

    ۲۷ دی, ۱۳۹۸ در ۹:۴۱ ق٫ظ
  • صادق‌حبیبی پاسخ

    خیلی‌خوب‌وعالی‌به‌مخاطب‌سرویس‌می‌دهد

    ۲۸ دی, ۱۳۹۸ در ۳:۰۷ ق٫ظ
  • shahin پاسخ

    با سلام
    خیلی از اوقات مسافران اصلا امتیاز نمیدهند به سفر و راننده. تکلیف امتیاز اون سفر چی میشه؟ آیا خود سیستم امتیاز کامل میده یا اصلا امتیازی رو ثبت نمیکنه؟

    ۲۹ دی, ۱۳۹۸ در ۴:۱۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      شاهین عزیز سلام،
      در صورتی‌که مسافر امتیازی به سفر ندهد در حقیقت امتیازی برای راننده محاسبه نمی‌شود.

      ۱۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۶:۰۲ ب٫ظ
      • محسن زینلی پاسخ

        این عادلانه نیست چون منم امتیاز نمیگیرم فقط همینجوری داری یکی یکی امتیازم کم میشه

        ۹ خرداد, ۱۳۹۹ در ۸:۰۰ ق٫ظ
  • حجت الله پاسخ

    چرا تخفیف سفر ارائه نمی شود

    ۱ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۲۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حجت الله عزیز،
      اسنپ به صورت دوره‌ای برای کاربرانش کد تخفیف ارسال می‌کند. امیدواریم به زودی شما نیز کد تخفیف را دریافت کنید.

      ۱۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۵۸ ب٫ظ
  • محمد احمدی پاسخ

    با سلام و عرض ادب
    لطفا اسنپ را به شهر قره ضیالدین در استان آذربایجان غربی هم افتتاح کنید.
    با تشکر
    محمد احمدی

    ۳ بهمن, ۱۳۹۸ در ۶:۳۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      در حال بررسی هستیم امیدواریم به زودی بتوانیم در شهرتان خدمت‌رسانی کنیم.

      ۱۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۵۳ ب٫ظ
      • ایزدپناه پاسخ

        سلام
        چرا در هنگام بارش برف در اردبیل علی رغم اینکه قیمتها هم به طور هوشمند افزایش می یابد ولی متاسفانه راننده ها سرویس قبول نمیکنند و مسافران همیشگی اسنپ در اینگونه مواقع معطل می مانند.

        ۲۱ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۵۶ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          سلام. ایزدپناه عزیز، در شرایط نامساعد جوی درخواست‌های سفر افزایش پیدا می‌کند و گاهی پذیرش درخواست شما زمان‌بر می‌شود. از صبر و شکیبایی شما در این مواقع ازتون ممنونیم و امیدواریم در هر شرایطی بتونیم در خدمتتون باشیم.

          ۵ اسفند, ۱۳۹۸ در ۲:۵۴ ب٫ظ
        • راننده اسنپ پاسخ

          شما خودتون رو بذارین جای راننده آیا درشرایط برفی خودتون میتونین حرکت کنین. اونم بلانسبت مسافری که داخل کوچه رو میزنه

          ۱۴ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۸ ق٫ظ
    • کاربر جز پاسخ

      با سلام ، شما هم شنیدی که اسنپ مفته میگی چرا شهر ما نمیاد؟ همین خوده شما ۲ روزه دیگه عشوه هاتو یکی باید بیاد جمع کنه وقتی اسنپ میگیری، مفت و مجانی بهت سرویس میدن و یادت میره ک با خطی بری چند برابر میشه بعد با نازو کرشمه ایراد میگیرید، من قضاوتتون نمیکنم چون میدونم، ماها لیاقتمونو هزار بار ثابت کردیم، بیچاره راننده ها ک پدر من هم جزوشون هست، یخورده به خودتون بیاید باچه رویی گله مندید، مثل ادم بیاید بشینید داخل ماشین ایشالله خبر شادیتون بیاد راننده ام میبره شما ها رو، زشته به خدا حیا کنید مردم، ماشین کثیفه و راننده اروم میره ماشینش مدل پایینه و راننده قیافش زشته چیه؟ بترسید از خدا

      ۲۵ تیر, ۱۳۹۹ در ۸:۴۰ ق٫ظ
  • رمضان حسین زاده بیرم علیا پاسخ

    سلام من راننده آژانس هستم طرح دارم فقط موقع برگشت مسافر بگیرم آیا ثبت نام میشم الان چهار ساله آژانس کار میکنم برای ثبت ن اتم چکار کنم تب سی منو ثبت نام کرده خوشم نمیاد حتی یک سرویس نرفتم دوستار تسنب

    ۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۰۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رمضان عزیز،
      برای پیوستن به اسنپ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/drivers

      ۱۲ بهمن, ۱۳۹۸ در ۶:۱۱ ب٫ظ
  • رحیم حاجی پاسخ

    من راننده اسنپ هستم.
    ۲ ساله که فعالیت دائم دارم.
    متاسفانه اوایل به قوانین و مقررات چندان آشنا نبودم، لیکن چندین امتیاز از دست دادم
    اکنون بیش از ۱ ساله که در یک رقم بالای ۸۰ مانده و اصلا بیشتر نمیشه و تمام تلاشم رو مینمایم که رضایت و خوشنودی مسافر رو بدست بیارم.
    گاهی از آنها مبالغ کمتر از هزینه دریافت میکنم ولی بازم امتیازم ثابت مونده.
    چکار کنم تا امتیازم بره بالاتر؟
    لطفا اگه از همکاران شناختی از نحوه بازگرداندن امتیاز رو بلده راهنمایی نماید.

    ۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۸:۰۵ ب٫ظ
    • محسن زینلی پاسخ

      منم دقیقا همچین مشکلی دارم خیلی در حق راننده ناحقی میشه متاسفم به نحوه امتیاز دهیشون..بعضی موقع ها دوست دارم دیگه با اسنپ همکاری نکنم

      ۹ خرداد, ۱۳۹۹ در ۸:۰۵ ق٫ظ
    • محسن زینلی پاسخ

      منم دقیقا همچین مشکلی دارم خیلی در حق راننده ناحقی میشه متاسفم به نحوه امتیاز دهیشون..بعضی موقع ها دوست دارم دیگه با اسنپ همکاری نکنم اسنپ نمیتونه راننده هاشو جلب رضایت خودش قرار بده فقط فکرش به مسافرانش هست واقعا متاسفم

      ۹ خرداد, ۱۳۹۹ در ۸:۰۶ ق٫ظ
  • سیدعلیرضا پاسخ

    سلام وقت بخیرمیخواستم بگم چرااسنپ درروزهای جمعه درهمدان چرافعال نیست یاصبح زودفعال نیست من خیلی واسم پیش اومده که روزتعطیل یاصبح زودکارداشتم ولی متاسفانه خدمات دهی بهم نشده لطف کنیداین موضوع هم رسیدگی کنیدممنون ازشرکت اسنپ که نسبت به اکثرآژانس های اینترنتی بهترهستش چه ازلحاظ قیمت چه ازلحاظ خدمات

    ۹ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۰۰ ب٫ظ
  • سید محسن حسینی پاسخ

    با سلام ، بعضی از مسافر ها هستند که درخواست آیند میدهند و وقتی راننده به مبدا می‌رسد سفر را لغو میکنند ، خاستم بگم فقط راننده نیست که سفر را لغو میکنند بعضی از مسافرها هم هستند که اینکار را میکنند و بدبخت راننده به هیج جا نمونه گزارش بده

    ۹ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۰۳ ب٫ظ
  • وحید پاسخ

    همش که نمیشه حرف مسافرو گوش بدین مسافرمنوبرده جلویه پمپ بنزین ازعابرپول بگیره اینقدمست بوده که من دعامیکردم هرچه زودتربرسیم به مقصد دره ماشینمم بالقت بست که ۱۰۰تومن هزینه تعمیرش شد بعدرفته پشتیبانی زنگ زده که راننده منو برده پمپ بنزین زده پس ماچی ماکجاشکایت کنیم الان مسدود شدم خرج منو کی میده اون مسافر الکلی یاپشتیبانی

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۸ در ۲:۳۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      وحید عزیز،
      کلیه گزارش‌های راننده‌های عزیز توسط اسنپ بررسی و پیگیری می‌شود؛ برای گزارش هر مشکلی در سفر کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید.

      ۱۲ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۲۲ ب٫ظ
      • میثم کریمیان شاهزاده علی اکبری پاسخ

        سلام
        وقت بخیر
        منم یکی از قدیمی ترین راننده های اسنپ هستم
        همیشه هم امتیازم بالا و نزدیک ۵ بوده. هیچوقت گزارش و شکایت نداشتم.
        حدود ۶ماه پیش یه مسافرِ بیمار بعد از اینکه نیمساعت منو توی شهر چرخوند که پیداش کنم ( به علتِ اشکال در اپلیکیشن و برقراری ارتباط با سرور ، و ناوارد و نابلد بودن مسافر با لوکیشن و مبدا که توی اون قرار داشت ) وقتی به نزدیکیِ اون رسیدم سفر رو لغو کرد، منم به علت خستگی ، گرما و تکراری بودنِ این قضیه حسابی جوش آووردم.
        ماشینو پارک کردم و رفتم جایی که مسافر بود و با عصبانیت بهش گفتم مگه آزار داری ، دلت درد میکنه ! همینو گفتم ، طرف با دوستش منو گرفتن زیرِ بارِ بد و بیراه و فحش ، منم چون خانم بودن دیگه هیچی نگفتم؛ بعد اومد از پلاکم عکس گرفت و گفت گزارش میکنم ، گفتم هرغلطی میخوای بکن.
        از فردای اونروز حسابم مسدود شد.
        حالا نمیدونم گناهِ منِ جوون چیه که به خاطر خرج و مخارج زندگیم باید صبح تا شب دنده عوض کنم ، مثلِ نوکرا باهام رفتار بشه ، بهم بی احترامی بشه و فحش بخورم ، بعدشم شرکت پُشتِ مسافرو بگیره و منو بعد از اینهمه خدمت کردن به راحتی حسابمو چندماه مسدود کنه??? شما بگیر گناه من چیه؟؟
        کاش اون عزیزانی که راننده ها رو به راحتی و با قضاوت یکطرفه اینقدر سریع کنار میذارن ، یک روز ، فقط یک روز جای ما مسافر جابجا میکردن تا با تمام وجود درک کنند که ماها چی می‌کشیم…
        همه شرایط به نفع مسافر و درجهتِ رفاه حالِ اونه ، راننده فقط کافیه کوچکترین لغزشی داشته باشه اونم نه از روی عمد و به خاطر شرایط سخت…
        خواهشا کمی بازنگری کنید???
        ما هم آدمیم به خدا??

        ۲۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۰:۰۲ ق٫ظ
      • محمد پاسخ

        اسنپ یک درصدحرف راننده موردقبول نیست فقط مسافرقبول داره این خیلی بی عدالتی هست من توقم راننده اسنپ هستم الانم موقت غیرفعال شدم هربارهم بخاطر شرایط مثلا نامناسب خودرو رفتم پشتیبانی میگه گزارش اومده ماشینت کثیف بوده همیشه بایدتمیزباشه خیلی درآمدراننده بیچاره بالاس هرروزبایدبره کارواش چندین بازشده خودمسافرآشغال تو ماشین ریخته مسافربعدی سوار شده شاکی شده یعنی هربارمسافرپیاده شد منم بدم کارواش بعدش سرویس بعدی قبول کنم

        ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۴:۴۵ ب٫ظ
        • Leili.gh👑 پاسخ

          ببخشید اقا نگران نباشید منم مسافر هستم اینا برای مسافر هاشون اصلا ارزی قائل نیستند درست مثل راننده که همیشه نادیده گرفته میشه مسافر هم براشون همینه واقعا من متاسفم که الان نیم ساعت توی خیابون موندم و باید برسم شرکت و کار دارم و یه مدیری که چپ و راست گیر میده واقعا نه مدیریت دارن ادم تماس بگیره بگه واقعا یکم هم مشتری هاااا هم راننده های بی ارزش رو حذف کنید که حداقل یکم فرهنگشون بره بالاتر مردم رو مسخره خودشون نکن والا هممون توی این شرایط اقتصادی و بیماری و… داریم با چنگ و دندان نون درمیاریم و این شرایط واقعا سخته حالا اول صبح بخواد از اینجور اعصاب خوردی هااا هم برامون پیش بیاد و اینجوری روزمون خراب بشه واقعا خودم ادم مسئولیت پذیری هستم و همیشه تعهداتم برام دو وهله اول قرار دارد و به کسی قول بدم سر قول خودم هستم تا انتها اون موضوع حتی اگر ته این قولم سودی برام نداشته باشه بازم سعی میکنم تعهدم رو حفظ کنم و زیر قول و قرار خودم نزن واقعا انسانیت برای بعضی ها اصلا تعریفی نداره و اهمیتی هم نداره …
          الان هم جایی برای نگرانی نیست چون من تا اخرش خواهم ایستاد تا جواب بگیرم و اوپراتور های اسنپ با خونسردی کامل و به مسافر یا راننده ای که عصبانی و ناراحت هستش نگن رسیدگی میکنیم که فقط صدای مارو خفه کنن بلخره اینا هم مدیر دارن دیگه حداقل یه ایمیل از مدیریت برای من شاکی بذارن که بتونم صدام رو به گوشش برسونم و چندتا کارمند بی مسئولیت باعث نشن اسم اونایی هم که واقعا با جان و دل کار میکنن زیر سوال بره و درنهایت اسم یه برند رو خراب کنن … اسنپ میتونه جهانی بشه و حتی اسمش توی دنیا به عنوان بهترین و ارزنده ترین اپلیکیشن حمل و نقل شناخته بشه و این فقط بسته به تلاش ما هست
          🙄😔😔😔

          ۲۱ خرداد, ۱۳۹۹ در ۸:۰۲ ق٫ظ
  • م...بهرامی پاسخ

    با سلام خدمت شما. من یکی از مشترکین اسنپ دراستان کرمانشاه هستم که تقریبا از بیشتر سرویسهام رضایت داشته ودارم …متاسفانه در یکی از سفر هام وقتی که به مقصد رسیدم به علت شلوغ بودن داخل کوچه مقصدوعجله راننده برای پیاده شدن سریع تر من و خانواده ام و…هنگامی که وارد منزل شدم گوشیم رو که روی حالت امتیاز دهی به راننده بود ندانسته روی فرش گذاشتم که به خاطر دست زدن بچه کوچکم و لمس صفحه گوشی فقط یک ستاره به عنوان امتیاز به راننده وثبت مشخصات سفر به ثبت رسیده بود که پس از دقایقی که میخواستم امتیاز سفر را وارد کنم متوجه این اشتباه شدم و هر چه تلاش کردم امتیاز را تصحیح کنم متاسفانه در اپلیکیشن چنین راهی وجود نداشت که امتیاز سفر را ویرایش و ثبت مجدد کنم. میخواستم بپرسم از چه راهی میتوانم این مشکل رو حل کنم. با تشکر از شما…

    ۱۳ بهمن, ۱۳۹۸ در ۴:۳۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام دوست عزیز،
      بسیار خوشحالیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم، برای حل این مشکل می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

      ۱۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۲۸ ب٫ظ
      • کریمی پاسخ

        راننده اسنپ با کمال پررویی سفر را آکی کرده و علی رغم دوبار تماس نیامده و بین راه مسافر دربستی زده رفته، جالب اینجاست هزینه سفر هم کسر شده، وقتی دوباره با ایشان تماس گرفتم میگه حالا مگه چقدر بابا. یعنی بلد نیست عذرخواهی هم بکنه
        کی به این راننده ها صلاحیت رانندگی میده. مدیران اسنپ بهتره خجالت بکشند.
        هیچ سامانه ای هم برای اعلام شکایت روی سامانه اسنپ نیست. یه مسافر شماره پشتیبانی رو باید از کجا پیدا کنه

        ۲۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۰:۱۲ ق٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          دوست عزیز سلام،
          از اینکه تجربه ناخوشایندی داشتید، متاسفیم. شما می‌توانید برای تماس با پشتیبانی در داخل اپلیکیشن روی سه خط بالای صفحه (منوی اصلی بزنید) سپس گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنید. همکاران ما در پشتیبانی به صورت ۲۴ساعته در تلاش هستند تا پاسخگوی کاربران باشند.

          ۲۱ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ
  • میثم کریمیان شاهزاده علی اکبری پاسخ

    خواهشا درجهت رفع مسدودیتِ حسابِ بنده اقدام فرمایید.
    سپاسگزارم.
    ???

    ۲۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۰:۰۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      میثم عزیز سلام،
      لطفا برای پیگیری این مورد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.
      https://snapp.ir/contact

      ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۷ ب٫ظ
  • عباسی پاسخ

    سلام به همه ی اسنپی های عزیزی خداقوت
    پایان سال خوشی داشته باشید من تقریبا از سفرهایی که داشتم رضایت نسبی دارم واز همه ی گروه های اسنپی تشکر میکنم همه شون عالی هستند ممنون که پیگیر انتقادهای ما هستید.??

    ۲۵ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱:۱۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید بی‌نهایت سپاسگزاریم.

      ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۶ ب٫ظ
  • فاطمه پاسخ

    سلام و درود
    با وجودی که از برخی سفرها و راننده‌ها رضایت نداشتم، اما از مجموعه‌ی اسنپ راضی‌ام. تقریبا برای همه‌ی سفرها گزارش مینویسم و امتیاز مناسب رو ثبت میکنم، چه سفر خوب باشه چه نباشه.
    کاملا متوجه شدم که در بلند مدت کیفیت اکثر سفرها بهبود پیدا کرده، این نشون میده که مجموعه داره به درستی پیشرفت می‌کنه.

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۲:۳۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام. فاطمه عزیز، از حُسن همراهی‌تون بی‌نهایت سپاسگزاریم و قدر کاربران فهیمی چون شما رو می‌دونیم. ?

      ۵ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ
  • کاربر جز پاسخ

    سلام. بنظرم توی این عکسی که میبینم تمامی کارمندهای بخش پیگیری شکایاتتون تا چند سال دیگه ارتروز گردن میگیرن..رسیدگی کنین به وضعیت میزها و اختلاف ارتفاعی که چشمشون با مانیتور لپ تاپ داره

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۲:۵۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      چه اهمیتی داره، یه مشت بیکار و دوله رو سرکار آوردیم، واز هیچی روزانه میلیارد ی پول درمی‌آوریم، بعد هم به ریش شما میخندیم، خدا برکت بده تحریم ها رو، وگرنه اوبر با خاک یکیمون می‌کرد.

      ۱۲ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱:۵۱ ق٫ظ
  • میثم پاسخ

    با سلام
    چرا دوباره درباره کرایه های شهر دزفول و اندیمشک تجدید نظر نمیکنید؟ کرایه ها اصلأ به صرفه نیست

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۳:۳۷ ب٫ظ
  • مهدی محرابی پاسخ

    سلام.حالا اطلاع رسانی میکنید که کارت به کارت نکنیم؟؟
    من چند ماه پیش این اتفاق واسم افتاد و یک صفر بیشتر زده بودم تا پیام بانک اومد اشاره کردم ولی راننده فرار کرد.اسنپ هم شماره تلفن راننده رو در اختیار من نذاشت.

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۴:۰۰ ب٫ظ
  • وحید صدیق پاسخ

    سلام و خدا قوتی بگم به تمام عوامل اسنپ که تو این شرایط که همه چیز تقریبا دوبرابر یا بیشتر شد اسنپ باعث شد که حداقل کرایه دربستی گرفتن چند برابر نشه یا اگرم یکم افزایش قیمت داشتیم عقلانی بود.
    به امید موفقیت در تمام امور برای مردم ایران.

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۴:۲۷ ب٫ظ
    • حبیب پاسخ

      به چه قیمتی به قیمته سو استفاده کردن از راننده اسنپ از جیب خودش که قیمتا شو ثابت نذاشتن

      ۱۷ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۴۴ ق٫ظ
  • آرش پاسخ

    من راننده اسنپ به صورت پاره وقت هستم. بارها بعد از پذیرفتن درخواست سفر و رسیدن به مبدا مسافر کنسل کرده. واقعا این مردم آزاری به بیشترین حد خودش رسیده. بعد اینکه در بعضی سفرها واقعا قیمت پایینی زده میشه که به هیچ عنوان مقرون به صرفه و حتی هزینه بنزین مسافت اعلامی را پوشش نمیدهد. حالا بقیه هزینه ها و استهلاک خودرو بماند…??

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۱۲ ب٫ظ
  • Sina پاسخ

    سلام خسته نباشید به نظرم زیادم نباس به حرف مسافر نگاه کرد یا باید به کل مسافرا نگاه کنید یکی میبنی الکی نمره پاین میده یه درخواست داره که تو این برف ببری جلو در میگم کلا سه قدم با خونت فاصله داری نمیره فکر میکنه باید برم پاین برف واسش پارو کنم اینو ببرم اکسل زیر بندی ماشین این روزا ترکید واسه همین چیزا یا خیلی مواقع تعداد زیاد میان یا طرف چندین جا توقف میکنه ولی تو برنامه ثبت نمیکنه حرفم بزنی اخرش میزنه بعد میخواد درو محکم ببنده امتیاز تا ته پاین بده باید مسافر خوب بد هم مشخص بشه که راننده هم تو این گرما سرما ترافیک اسیاش داشته باشه

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۳۲ ب٫ظ
    • محسن زینلی پاسخ

      گل گفتی سینا جان سیستم اسنپ مشکل داره نحوه امتیاز دهیش بدترین امتیاز دهی دنیاست

      ۹ خرداد, ۱۳۹۹ در ۸:۱۱ ق٫ظ
  • نوید پاسخ

    سلام
    بعضی ازمسافرها موقعیتشون درست انتخاب نمیکنن کلی دردسر ایجادمیکنن یامقصد نزدیکترمیزنن بعداز اون کلی راه اضافه می برندیااینکه دوستشون تایه مسیرمیارن باخودشون یابیشترازچهار نفرن بخاطر چهارهزارتومان حداقل باید یه تعدادی یه چیزی تعریف میشدبرای این مسائل بعدش این این یه اپلیکیشن اینترنتی ومسیریابیه اگه کسی موقعیتش درست انتخاب نمیکنه مقصر راننده نیست کلی زنگ میزنن من کجاهستم وشماکجاهستی رو اعصابن واقعا من خودم نقشه بردارم سالها بااین مسیریابی آشنابودم وهستم ولی واقعا اذیت میکنن مسافرها فقط همش به نفع مسافر

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۷:۱۷ ب٫ظ
  • امیر پاسخ

    سلام احساس میکنم در سفر های اخیرم کرایه های اسنپ بالا رفته و مثل سابق به صرفه نیست. لطفا برای این مزیت رقابتی خود نسبت به تاکسی و آژانس همچنان تلاش کنید. ضمن آنکه در سفر آخرم راننده به مبلغ تخفیف توجه نکرد و اصل کرایه رو دریافت نمود. به پشتیبانی هم گزارش دادم ولی صرفا برای من پیامک آمد.

    ۲۹ بهمن, ۱۳۹۸ در ۸:۳۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام امیر عزیز، سیستم قیمت‌گذاری در اسنپ یک سیستم پویاست. گاهی، به دلیل افزایش ترافیک و عدم توازن عرضه و تقاضا، قیمت‌ها به طور موقتی افزایش پیدا می‌کنه تا بتونیم تمامی درخواست‌های شما عزیزان رو به سفر تبدیل کنیم. در مورد گزارشی که به پشتیبانی دادید مطمئن باشید گزارش‌تون خونده می‌شه و توی سابقه راننده ثبت می‌شه.

      ۳۰ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ
  • مجتبی پاسخ

    ممنون از اینکه نظرات مونو به خوبی خونده و پاسخ مناسب میفرستید برامون
    واقعاً اگه حتی کاری هم نکنید همین که اونها را منتشر میکنید و پاسخ حداقلی میدید ممنون و جای تشکر داره
    یا علی مدد

    ۲۹ بهمن, ۱۳۹۸ در ۹:۴۰ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      خوشحالیم که همراهمون هستید و مطمئن باشید که گزارش‌ها خونده می‌شه و اثرگذاره.

      ۳۰ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۷ ب٫ظ
  • سینا پاسخ

    مناسفانه این وسط فقط راننده هستش که ضرر میده اخر سرم مجرمم میشه. اسنپ حرف مسافرو بیشتر ترجیح میده تا راننده بدبخت که اصلا انصاف نیست. چرا باید مسافر زنگ بزنه پشتیبانی شکایت کنه و راننده بدونه اینکه از خودش دفاع کنه مسدود شه؟

    ۲۹ بهمن, ۱۳۹۸ در ۲:۴۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام سینای عزیز، راننده‌ها جز سرمایه‌های اصلی اسنپ هستند. تیم پشتیبانی، بعد از دریافت گزارش‌ها، ابتدا صحت هر گزارش رو مورد بررسی قرار می‌ده و بعد تصمیم‌گیری می‌کنه. در مواردی راننده به طور موقت غیرفعال می‌شه تا سابقه‌ش و صحت گزارش مسافر مورد بررسی قرار بگیره.

      ۳۰ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۱ ب٫ظ
  • اصغر پاسخ

    حساب من مسدود شده رفتم جوابگو نبودن چرا کسی جوابگو نیست معدارک و دیر حاضر کردم چرا جوابگو نیستن من الان با چند تا تاکسی آنلاین دیگه کار میکنم ولی اسنپ برام خیلی بهتر بود پشتیبانی جواب نداره ایا میشه از قسمت دیگری رفع مسدود کرد؟

    ۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۰۵ ق٫ظ
  • رها پاسخ

    سلام من چند روز پیش تو تبریز سوار اسنپ شدم راننده نامرد گوشیشو گذاشت تو جیبش با راهی که تو ذهنش بود رفت هی گفتم اقا مسیر اشتباهه گفت نه از اینجا نزدیک تره تا بره برسه من سکته کردم موقع پیدا کردن هم سر کوچه پیادم کرد.
    خواهشا تو ساعات اموزش یکم سخت گیر تر باشین. فکر کنم راننده از نرم افزار خیلی کم استفاده میکرد یعنی بلد نبود و لطفا این رو هم به قوانین تون اضافه کنین که اگه مسافری به مسیر اعتراض میکنه راننده گوش بده. البته اولین موردی بود که پیش میومد خیلی ممنون.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۸ در ۶:۴۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رهای عزیز سلام،
      لطفا در بخش بازخورد سفر در پایان سفر این موارد را برایمان ثبت کنید تا بتوانیم موضوع را به صورت دقیق پیگیری کنیم.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم.

      ۲۷ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱:۲۲ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    این اصلا منصفانه نیست چون بیشتر مسافران اصلا امتیازی لحاظ نمیکنن اما کافیه یک بار یه اتفاق بیوفته و اون مسافر فورا امتیاز پایین میده و گزارش میکنه … اینجوری میشه ک به راننده هیج امتیازی اضافه نمیشه اما کم چرا… مگر اینک خود راننده از مسافران درخاست امیتاز و دادن ستاره رو بکنه که اینم واقعا یکمی دور از اخلاقه ک بخایم درخاستم بکنیم …

    ۲۱ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱:۲۲ ق٫ظ
  • پدرام پاسخ

    اگه واقعاااااا میخونید دیدگاهها لطفا بعد از اینکه مسافر ب راننده یا برعکس راننده ب مسافر امتیاز میده یا رد میکنه لطفا خاهش میکنممم تماس بگیرید با امتیاز دهنده یا راننده بپرسید دلیل امتیاز ندادن یا اینکه اقای راننده چرا مسافرو رد کردی

    ۲۰ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۷ ق٫ظ
  • حمید پاسخ

    سلام ..چرا قیمتها را تا این حد پایین آوردید …تا حدی که اصلا به صرفه نیست کار کنیم …چرا به راننده رحم نمیکنید..بخدا ما هم زن و بچه داریم مستاجر هم هستیم …راه درآمد دیگری هم که نداریم ….قیمتها را درست کنید هر کس دوست داشت درخواست بدهد ..آخه هشت کیلومتر سفر با چهار تا چراغ قرمز و…۵ هزار تومان که تازه کمسیون هم ازش کسر میشه

    ۳ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۷:۵۶ ب٫ظ
  • کاربر اسنپ پاسخ

    چند پیشنهاد و انتقاد
    ۱. سود سرشار و هنگفت شرکت اسنپ صرفا بخاطر رانندگانی است که به هیچ عنوان منافع اونها دیده نمیشه و چون مجبورن با اسنپ همکاری می کنند پس خواهشا مدیران این شرکت از این وضعیت سوء استفاده نکنند .
    ۲. با طراحی سیستمی عادلانه جهت امتیاز دهی از حقوق مسافر و راننده توامان حمایت کنید.
    ۳ . در بسیاری از موارد راننده خطایی انجام نمیده و مسافر عمدا امتیاز پایین میده در این موارد راستی آزمایی کنید
    ۴. قدر رانندگانتون رو بدونید که سود سرشار شما از ساعتها پشت فرمان نشستن اونها تامین میشه و برای اونها تسهیلات مختلف در نظر بگیرید .

    ۴ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۳:۲۳ ق٫ظ
  • میثم میر پاسخ

    سلام من امتیازم شده ۴/۱۹
    هر چقدرم با مسافرها خوب رفتار میکنم بازم امتیازم میاد پایین
    رفتار بدی انجام ندادم باهاشون
    نمیدونم چرا همش میاد پایین
    بخاطر انجام تعداد سفرهای بالامه
    داداشم امتیازش ۵کلا روزی ۳تا مسافر جا ب جا میکنه
    یعنی این بده که مسافر بیشتر جا ب جا میکنم
    یمقداری سطح بلاک کردن رانندتون تو رتبه بندی بنظرتون بالا نیست؟
    نمیدونم دیگه چیکار باید کرد تا مردم کامل راضی بشن
    مردم ما مردمای کامل ناراضی هستن…
    طرف با قیافمون حال نمیکنه منفی میده
    شما هم بدون هیچ تماسی غیر فعال میکنین
    حداقل تماس بگیرین
    موارد رو ب راننده اطلاع بدین
    که سر این مشکلات و توضیحات از شما ناراضی هستن
    ک ما هم بدونیم علت چیه و بتونیم برطرفش کنیم
    نه ک راننده رو بیکار کنین و غیر فعالش کنین

    ۶ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۷:۱۳ ق٫ظ
  • سیدنصراله میرعربشاهی پاسخ

    سلام وعرض ادب
    میخواستم بدینوسیله از آقای مهدی … طهرانی راننده اسنپ باخودرو پژو… که روز پنجشنبه تاولنجک مسافرایشان بودم ضمن رضایت ازاین سفر ازکارقشنگ وباارزش ایشان درخصوص بازپرداخت اضافه دریافتی که بخاطراشتباه خودم هم اینترنتی پرداخت کرده بودم هم نقدی تشکر وققدردانی نمایم این کار عزیز ستودنی است

    ۷ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۴:۵۳ ب٫ظ
  • ب.ن پاسخ

    سلام
    من راننده اسنپ هستم
    امتیاز دهی واقعا درست نیست مسافر کرایه کمتر میده دیر سوار ماشین میشه مسیر رو اشتباه میزنه نفرات زیاد سوار میشه ماشین رو کثیف میکنه حالا بماند که چه کارها که تو ماشین انجام میده و نمیشه گفت بعد اگه بهش چیزی بگی اونم بهت امتیاز پایین میده
    اسنپم که قربونش برم جواب امثال من رو هرگز نمیده اما فقط کافی یه مسافر تو همیت جا تشکر کنه جواب اون رو سریع میده اما جواب راننده رو نمیده در حالی که از عرقی که راننده میریزه داره پول در میاره
    از مدیران اسنپ در خواست دارم که قدر راننده ها رو بدونید و این کارتون واقعا خوب نیست که همه چیز رو در اختیار مسافر گذاشتید

    ۱۲ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۵:۲۶ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام دوست عزیز، کاربران راننده از سرمایه‌های اصلی اسنپ هستند و نظرها و پیشنهادهاتون رو می‌خونیم و بررسی می‌کنیم. بابت سعی و کوشش بی‌نظیرتون بهتون خسته نباشید و خدا قوت می‌گیم و امیدواریم همیشه خوش‌سفر باشید.

      ۲۰ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۳:۴۷ ب٫ظ
  • راننده اسنپ پاسخ

    مسافر به طور دیمی و تفریحی امتیاز می‌دهد و شرکت اسنپ ملاک را بر اساس نمره مسافر قرار می‌دهد و با این نوع و روش راننده سنجش و پایش می‌شود، این نوعی بی احترامی به راننده است که در این شرایط بنزین و گاز و هزینه ها، استهلاک خودرو و خطرات مثل تصادف و…. رفتار می‌شود، ضمنا اگر رانندگان کار نکنند شرکت اسنپ نابود و از هستی و نیستی ساقط می‌شود، اصلا رانندگی و کار برای اسنپ صرفه اقتصادی ندارد وبا شرایط فعلی و بخصوص این روش بی احترامی به راننده نوعی بیگاری و بردگی مدرن است، اگر شرکت اسنپ با این روش به پیش برود رانندگان خود را از دست خواهد داد

    ۱۷ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۷:۲۷ ب٫ظ
  • ی راننده پاسخ

    سلام
    کاش میشد اگه برنامه یک قسمت اضافه میشد
    واسه مسافرانی ک عجله دارن یا دوس دارن پول مناسب تری پرداخت کنن نسبت ب این کرایه های کم ک راننده ها زودتر سفرشونو قبول کنن به نفع خود اسنپم هست کمیسیونش بیشتر میشه ک خوده مسافر مبلغ پیشنهادیشو بزنه مثلا ی محدوده ای بیاره نرم افزار از ده تومن به بالا میتونه مسافر پیشنهاد بده

    ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۹:۱۴ ق٫ظ
  • Mustapha پاسخ

    لطفا از امتیاز من کم کنید. ب بقیه دوستان اضافه کنیید. 😌🤪

    ۷ خرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۴۸ ق٫ظ
  • مسیح. راننده پاسخ

    با سلام خدمت دوستان بنده الان سه ساله که داخل اسنپ فعالیت دارم و مسافر هر سازی که میزنه باهاش میرقصم با این شرایط کروناهم هر سفری که قبول کنم ماسکم را میزنم حالا برداشتن حساب منا برای نزدن ماسک لغو کردن آخه عزیزان یه حق دفاعی هم به راننده بدین. باتشکر از زحمتکشان اسنپ

    ۷ خرداد, ۱۳۹۹ در ۳:۵۲ ب٫ظ
  • Mohaddeseh پاسخ

    سلام،چگونه می تونم مجددا به راننده ای در نظر سنجی ستاره بدم؟

    ۷ تیر, ۱۳۹۹ در ۶:۳۰ ب٫ظ
  • mcm پاسخ

    سیستم امتیاز دهی بر اساس ۵ ستاره سیستم قابل اعتمادی نیست این که به یه نفر ۴ستاره یا ۳ ستاره میده رو چه حسابی !!!
    از طرف دیگه فاصله بین ۴ تا ۵ چی میشه ممکنه یکی بخواد ۴.۵ بده!!!
    مسافر باید به طور دقیق بیان کنه مورد چیه و اسنپ هم به راننده منتقل کنه تا مشکل برطرف بشه اگر برطرف نشد و ادامه داشت اسنپ باید غیر فعال کنه در این صورت هم حق مسافر و راننده رعایت میشه این که صرفا براساس ستاره و بی دلیل کسی قضاوت بشه زیاد عادلانه نیست

    ۹ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۱ ق٫ظ
  • راننده اسنپ پاسخ

    کاش میشود وقتی مسافر امتیاز میده راننده عزیز هم بتون نظر مسافر رو ببینه و نقاط ضعف خود را جبران کنه ،حتی فکرکردن به این طرح هم جز رویا برای راننده نیست.

    ۱۳ تیر, ۱۳۹۹ در ۹:۱۵ ق٫ظ
  • فرزانه خوندابی پاسخ

    تا زمانی که راننده اطلاعی از نقاط ضعف کارش نداشته باشه چطور میتونه ایراد کار خودش رو رفع کنه؟!!!!!! لطفا نقاط ضعف راننده رو به اطلاع خودشون برسونید تا ایراد کارشون رو رفع کنند

    ۱۷ تیر, ۱۳۹۹ در ۹:۵۴ ق٫ظ
    • فرشید پاسخ

      این موضوع هم مشگل تمام راننده هایی اسنپ همه دوست دارن بدون مشگل کارشون از کجاس ودلیل اینکه امتیاز ازشون کسر میشه چیه تا بتونن ایراد خودش برطرف کنه ما راننده ها ک نمیدونی از دیدگاه مسافر ایراد کارمون کجاس ک بتونیم برطرف کنیم
      اکثر راننده عزیز اسنپ اینکار شغل دائم اونهاس پس دوست دارند تو شغل شون بدون عیب باشن لطف شرایطی قرار بدید ک رانندها دسترسی ب عملکرد و نظر مسافرین داشته باشن

      ۲۸ تیر, ۱۳۹۹ در ۷:۰۹ ق٫ظ
  • مهدی پاسخ

    سلام به نظر بنده در مجموع و در حال حاضر اسنپ تنها به نفع مسافر هست. من رانا انداختم تو اسنپ تابستون صدی ۹,۵ بنزین بزنم، با هزینه تعمیرات بالا، به نظرم کرایه ها باید دو برابر این باشه تا برام فایده داشته باشه. اسنپ باید هوای ما رو هم داشته باشه دیگه.

    ۲۷ تیر, ۱۳۹۹ در ۲:۴۹ ب٫ظ
  • فرشید پاسخ

    سلام
    راننده اسنپ هستم مشگل من هم دقیقا مثل مشگل دیگرراننده هاس تو هم شرایط احترام به مسافر میزارم بعد از پیاده شدن مسافر دستگیرها و صندلی ماشین ضدعفونی میکنم قبل سوار شدن اسپری خشبو کننده میزنم ماشین در همه حال تمیز نگه میدارم ولی خب مسافرها متاسفانه طلب کار هستند و میگند ماشین دراختیار هر جور وهر مسیری ک ما میگیم باید بری بعضی هاشون از قصد از مسیر هایی ک دست انداز چاله زیاد داره میگند باید بری درصورتی ک مسیر بدون دست انداز چاله کمتره هم وجود داره
    بیشتر مواقع هم از۵۰۰تا۲۰۰۰تومن الباقی پول کرایه نمیدن
    ۹۰درصد مسافر ها چند مسیره هستند یا توقف در مسیردارند و بهونه ایی اینکه بلد نیستیم گزینه ها رو اضافه کنیم میارن
    اگه یک دقیقه دور ب مبدا برسیم کلی باید جواب پس بدیم ولی وقتی ده دقیقه و بیشترتو مبدا منتظر مسافر میشیم وظیفه مون میشه کسی نیست ک جوابمون بده و هزار تا مشگل دیگه راننده ها دارن
    سیستم هم هر روز داره امتیاز از راننده کم میکنه
    با پشتیبانی هم تماس میگیری حرف مسافر قبول داره تا راننده های اسنپ اگه هم پا فشاری کنی حساب کاربری میبندن
    مسئولین اسنپ خواهش دارم ازتون همون اندازه ک به مسافر و حرف هاش اهمیت میدین به راننده های اسنپ هم اهمیت بدین

    ۲۸ تیر, ۱۳۹۹ در ۶:۴۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      فرشید عزیز سلام،
      کاربران راننده سرمایه‌های اصلی اسنپ هستند و برای جلب رضایت شما از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. ثبت توقف در مسیر یا اضافه کردن مسیر جدید حتما باید توسط کاربر مسافر انجام شود. در این موارد اگر کاربر برای استفاده از این قابلیت‌ها دچار مشکل بود لطفا درخواست کنید که با پشتیبانی تماس بگیرند.

      ۳۰ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۰ ق٫ظ
  • شجاع پاسخ

    سلام و خسته نباشید، امروز یه راننده ای به من گفتن که بهت امتیاز دادم سری بعد که بخوای اسنپ بگیری شامل تخفیف میشی، خواستم ببینم موضوع امتیازدهی به مسافرین درسته ؟ و اگر هست شامل چه مواردی میشه؟

    ۴ مرداد, ۱۳۹۹ در ۳:۰۵ ب٫ظ
  • ابولفضل یوسفی پاسخ

    با سلام من راننده اسنپم وبه خاطر امتیاز کم حسابم مسدود شده میخواستم یه اتفاقی که یه شب واسم افتاد بگم..و قسم می خورم به جون بچم عین حقیقت میگم. یه شب یه سرویس قبول کردم هرکار کردم مسیر مبدا بیاد نیومد مسافر زنگ زد گفتم اینجوری شده شما یه خورده صبر کن رو گوشیت ببین تا چنددقیقه دیدی من حرکت کردم رو نقشه که هیچ ولی حرکت نکرد لغوش کن خدا شاهده مسافر اول گفت مگه من مسخره توام چندتا فوش ناموسی داد قطع کرد من همونجا که وایساده بودم واقعا گریم گرفته بود زنگ زدم پشتیبانی گفتم…. فکر میکنید چی شد گفتن ما پیگیری میکنیم بعد دیگه هیچ خبری راحب این موظوع نشد یعنی یه راننده واسه شما اینقدر ارزش داره که فوش ناموسی تحمل کنه ولی مسافر امتیازی بابت ماشین یا کولر یاموردایی ازاین قبیل بده راننده باید مسدود بشه..بعد راننده فوش بسنده زنگ بزنه بگه بعد هیچی به هیچی به خدا اینجوری آخر و عاقبت خوشی واستون نیست چون خیلی راننده ها مثله من با هزارتا امید و آرزو واسه آرامش زن وبچمونم فقط شغلشون همینه که شما راحت زندگی شون خراب میکنید بعد اگه خدا جواب این زن و بچه هار و نده که خدانیست منم دیگه به هیچ اعتقاد پیدا نمیکنم. یاحق. خسته نباشید به همه راننده های زحمت کش و کسایی که حق و ناحق نمیکنن.

    ۵ مرداد, ۱۳۹۹ در ۴:۰۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ابوالفضل عزیز سلام،
      بابت این تجربه ناخوشایند بسیار متاسف هستیم، لطفا شماره تلفن اسنپی خود را در پاسخ به ایمیلی که برایتان فرستادیم ارسال کنید تا بتوانیم این موضوع را پیگیری کنیم.

      ۶ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۳ ب٫ظ
  • فیبوناتچی پاسخ

    سلام
    آیا میشه امتیاز سفیر رو ویرایش کرد؟
    من اشتباهی به یه سفیر کم دادم

    ۵ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ
  • Diana پاسخ

    با سلام
    اسنپ در مقابل مسافران. هیچ گونه تعهدی ندارد
    ۱-،ماشینها و رانندگان در ابتدا تمیز و متعهد بودند، با افزایش مشتری ، ماشینها کثیف و رانندگان غیر متعد و با رفتار نا به هنجار زیاد شدند
    ۲-گزارش تخلف هیچ تاثیری نداشته، ضمن انکه رانندگان هم قانون و توضیحات پشتیبانی اهمیت نمیدهند
    ۳- وقتی راننده قانونی را زیر پا می گذارد و مثلا مسیر را گوش نمیکند و سبب تاخیر زیا. میشود و یا کولر روشن نمیکند و یا دیر می ایند و یا بعد تاخیر زیاد. سفر. را کنسل می کنند که سبب تاخیر بسیار در کار فرد مسافر و در بسیاری موارد افزایش قیمت سرویس دریافتی میشود ، اینپ هیچ اقدامی. در حمایت مسافر انجام نمیدهد
    ۳- اسنپ هزینه کولر را در سفر ها محسوب کرده در حالی که راننده روشن نمیکند ،و یا به هر علت ی مانند رفتار نادرست. راننده، با وجود شکایت و صف طولانی انتظار تلفن پشتیبانی که کلی هزینه موبایل هم به مسافر اضافه می کند ، اسنپ نه ماشین جایگزین میفرستد و نه تاخیر مسافر جبران میشود و نه از هزینه سفر نی کاهد ، سفر یک قرار داد و معامله کاری با شرایط است. و واحد شکایات فقط می گوید متذکر میشویم ، بتده بارها وسط اتوبان و مسیر نامناسب و یا طی شب مجبور به پیاده شدن شدم که کلی خطر ایجاد شده و اسنپ فقط می گوید عذر نی خواهیم ولی شما باید هزینه سفر (معامله ای که شما به نیاز خود دست نیافتید ) کامل بپردازید و واحد شکایات با گستاخی می گوید نه معامله نیست. باید کامل بپردازید. میخواستید وسط نا کجا اباد پیاده شوید .

    شما پول جنس سایز ۴۰ میدهید به شما اجبارا نی گویند. ۳۶ سانت را بهت دادیم پولم کامل باید بدهی .
    این معامله دارای غش و حرام است

    واقعا اسنپ مزخرفترین سرویس را می دهد و هیچ تعهد کاری ندارد جز. جواب عذر خواهی بی حاصل و از اعتماد مردم سوء استفاده می کند

    ۱۲ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      از اینکه تجربه‌ ناخوشایندی داشتید از شما عذر می‌خواهیم اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که تمام گزارش‌ها و بازخوردهای سفر شما به دقت بررسی می‌شود و بر اساس قوانین اسنپ با موارد تخلف بررسی می‌شود.

      ۱۴ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۰۰ ب٫ظ
  • محمدجواد پاسخ

    درود.
    بنده به چشم دیدم که مسافران الکی نمره کم میدن.
    مثلا راننده ماسک زده میزنن که نزده یا خودرو تمیز بوده و نحوه برخورد منتسب بوده و مسافر برعکس اون رو میزنه.
    یه فکری واسه این داستان بکنید.

    ۲۲ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۴ ب٫ظ
  • حمید پاسخ

    سلام . راننده اسنپ هستم قیمت ها در مشهد خیلی پایینه بطوری که مسیری رفتم ۲۰ دقیقه طول کشیده حساب کردم کمیسیون و بنزین وبه جز استهلاک ماشین ۲۵۰۰ صافی برام مونده این کرایه ها بخدا خیلی کمه اصلا نمیصرفه. اکثر مردم هم از ما میپرسن چطوری کار میکنین براتون میصرفه. اما خبر رسانی ها همش از افزایش نجومی کرایه های اسنپ خبر میدن

    ۲۴ مرداد, ۱۳۹۹ در ۳:۳۳ ب٫ظ
  • حسین پاسخ

    سلام من الان بار چهارمه که اسنپ نصب کردم ولی در صحفه ورودی میزنه تلاش مجدد لطفا کمکم کنید

    ۲۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۰:۳۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حسین عزیز سلام،
      بابت مشکل پیش آمده از شما عذرخواهی می‌کنیم، لطفا برای بررسی این موضوع با پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۲۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۵ ق٫ظ
  • حمید پاسخ

    ولله من با عزت و احترام با ماشین نو و کلیه موارد بهداشتی ،حتی ماسک رایگان و صلواتی،کولر روشن.باز مسافرا میترسن امتیاز بدن.میگن اگه امتیاز بالا بدیم ،اسنپ میفهمه کارش خوبه کرایه هارو میبره بالا.بعضیها حتی میگن امتیاز بالا بدیم اسنپ پررو میشه،میفهمه به اسنپ امتیاز میده.

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۰:۲۷ ق٫ظ
  • علی پاسخ

    من موندم صبح زود ساعت ۵ میگی اسنپ بیاد ببردت فرودگاه مهر آباد همشون پاس میدن بهم ولی تا زنگ میزنی تاکسی ۱۳۳ با یکربع تاخیرم بالاخره سرویس رو انجام میده ، حتی جاهایی که مسیر نزدیکم بوده بازم بهم پاس میدن که مسیر دور بهشون بخوره بنظرمن خود اسنپ باید کنترل کنه اگر راننده ای کنسل کرد علتش رو بنویسه شده خود راننده بمن زنگ زده گفته اگه میشه کنسل کن … یعنی چی اونوقت نمیدونم ؟ طرف میخواد یه شبه پولدار بشه و مسیرای راحت تر و با پول بیشتر رو بره

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۲۸ ب٫ظ
  • علی پاسخ

    یه چیز دیگه

    ماشینایی که استخدام میکنید بعضیاش نه همش داخلش تمیز نیست یا صندلیاش خرابن مخصوصا پراید لطفا شما باید قبلش و بعدش نظارت کنید و سرکشی هم داشته باشید در مسیر ولی متاسفانه نظارتی نیست بعدشم کرایه هاتون وقتی پائینه چرا راننده های غرغرو رو استخدام میکنید به ما چه جیب شما پر پول میشه ولی اونا همیشه ناراضی !!!

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۳۳ ب٫ظ
  • رفیعی پاسخ

    سلام. برنامه اسنپ رو نصب کردم ولی کد شش رقمی برام ارسال نمیشه. چند ماهه درگیرم کرده. میشه کد رو ارسال کنید؟

    ۳۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۵:۱۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      لطفا یک بار دیگر اپلیکیشن اسنپ را از لینک زیر نصب کنید و اگر مشکل‌ حل نشد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      https://snapp.ir/

      ۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۲:۰۱ ب٫ظ
  • امیر پاسخ

    از شرکت اسنپ درخواست دارم این سیستم امتیازدهی رو جمع بکنه ، چون مسافرها اکثرشون خیلی بی جنبه هستن به مسافر اجازه سیگار کشیدن ندی امتیاز منفی ، پول پاره و کثیف میده اعتراض کنی امتیاز منفی ، مسیر یاب مسیر رو بد تخمین میزنه منفی ، لوکیشن اشتباه میدن چه مبدا و چه مقصد منفی ، واقعا من موندم شما بجای اینکه هوای راننده رو داشته باشین همش دارین سنگ مسافرهای لوس رو به سینه میزنید .
    من الان خودم یک ماه هستش اومدم تو اسنپ یعنی از کرده خودم پشیمون شدم اینقدر که این مسافرهای مثلا محترمتون رو مخ من راه رفتن بخدا اگه تو خیابون خطی کاری میکردم اینقدر اذیت شده باشم ، بیخود نیستش که اینقدر جذب رانندتون کم شده ، به اون ریییس شرکت اسنپ بگین اگه دیر بجنبه سازمان تاکسی رانی داره یه طرحی رو درست میکنه تا تمام راننده های ناراضی شرکت های اسنپ و تپسی رو بیاره تحت پوشش خودش درست مثل یه تاکسی سبز یا زرد رنگ ، حداقل هم سهمیه سوخت داریم و هم بدون محدودیت تمام شهر تردد میکنیم .
    من خودم به شخصه اگه موقع جذب مسافر متوجه تعداد مسافر و جنسیت و همچنین سن بشم کمی با فکر بیشتر مسافر قبول میکنم . کلا برای خودم متاسف هستم که دارم با ماشین شخصی خودم با این هزینه ها سرسام آور کار میکنم ومن که از فردا میرم سراغ همون کار قبلی خودم در امد بالا بخوره تو سرم.

    ۱ شهریور, ۱۳۹۹ در ۲:۰۷ ق٫ظ
  • سام پاسخ

    اینقدر رو مخ رانندهاتون راه رفتین تا جذب رانندتون شده هفته ایی دو تا دونه ، کلا ایرانی جماعت دنبال چیز مفت و مجانی میگرده از وقتی که اسنپ یکم کرایه رو برده بالا مثل عقده ایی ها بعد از پرداخت کرایه تلافیش رو سر راننده بدبخت با دادن امتیاز منفی در میارن .
    اسنپ تا بدبخت نشدی دست از سوسول باز ی ها بردار اگه سازمان تاکسی رانی هم میخواست مثل شرکت شما عمل بکنه الان تمام راننده هاش الان باید خونه نشین میشدن ، کلا از قدیم گقتن در دروازه رو میشه بستش ولی دهن مردم رو نمیشه بستش ، من خودم دارم تو اسنپ کار میکنم و دارم یواش یواش به فکر خارج شدن از ناوگان اسنپ میفتم .
    خدا وکیلی خسته شدم با این بنزین گرون و لوازم یدکی ، با این هوای گرم و ترافیک تازه امتیاز منفی هم بدن بهت ، میرم آژانس محلمون کار میکنم خیلی بهتره .

    ۱ شهریور, ۱۳۹۹ در ۲:۲۱ ق٫ظ
  • امیر پاسخ

    ما تو ایران با یه مشت ماشین بی کیفیت و خیابان های پرترافیک و پر از چاله چوله داریم کار میکنیم و همچنین با یه عده مردم که هر کدومشون یه مشکلی تو زندگی شون چه مالی و چه روحی روانی دارن ، حالا این وسط فقط راننده بیچاره باید چوب بخوره .
    به شرکت اسنپ پیشنهاد میکنم یه تجدید نظر درباره وضعیت رانندگان و مسافران خود انجام بدهد .
    جذب راننده در اسنپ به شدت کم شده و یکی از دلایلش همین امتیازهای منفی هستش که به راننده ها داده میشود

    ۱ شهریور, ۱۳۹۹ در ۱:۵۲ ب٫ظ
  • داود پاسخ

    سلام اسنپ این چه فکری که شمامیکنید بگه ماماشین انداختیم اسنپ بایدبارمسافرهم جابه جاکنیم چندروزپیش کرج مسافرخورد رفتم دیدم مسافرکلی بارگیره صنعتی داره اندازه ۲۰۰کیلوآهن عقب جلوماشین هم پرمیشه تازه روکش ماشین هم توراه پاره یاسوراخ میکنه به طرف میگم چراقبل اینکه به شمابرسم زنگ نمی زنی بگی باردارم کلی یابه اسنپ این بارباروانته نه ماشین سواری تازه کرایه۱۸هزارتومان کرایه ۲۰۰هزاری می خواست با۱۸توماتموم کنه نه حاظربودسفرلغوکنه می گفت من همیشه این باربااسنپ بردم ۱۸هزارم دادم زنگ زدم به اسنپ میگه اگه خودش هست بایدببری نه نیست نبریعنی چی این حرف اسنپ چه فکری میکنه وقطی به راننده ارزش قاعل نمیشه انتضارداره ماهم خم راست بشیم یکم به فکررانندها باشیدبمانت تواون سفرکه قبول نکردم صفه کلاجم سوخت تویک گاراژ بود که بایدباکله میرفتی تو دنده عقب میومدی بیرون اونم شیب خیلی تندطولانی که دنده عقب زدم بیرون فشاربه صفه نوکه تازه انداخته بودم اومد وسوخت لطفا برای برنامه یک فکربکنید که تعداد مسافروبارازمسافربپرسه نه که برسیم ببینیم مسافر هفت یاهشت نفرمی خوان تویک ماشین صفربرن ممنون

    ۲ شهریور, ۱۳۹۹ در ۹:۰۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *