#آپدیت_باشیم

امروز صبح که بیدار شدید و خودتان را توی آینه نگاه کردید، به خودتان بگویید که قرار است از امروز در همه چیز آپدیت باشید، به استقبال تغییرات بروید و خودتان را به‌روز کنید. دنیای امروز برای کسانی که به تغییرات لبخند می‌زنند خواب‌های خوش بسیاری دیده پس عجله کنید تا شما هم جزو برنده‌ها باشید. بعد از اینکه صبحانه مفصلی خوردید و لباس مناسبی پوشیدید بهتر است از مسیر رسیدن به کارتان هم نهایت استفاده را ببرید. این بار که اسنپ گرفتید می‌توانید در حین سفر اپلیکیشن خودتان را آپدیت کنید و از امکانات جدیدش لذت ببرید. برنامه‌نویس‌های اسنپ با نسخه جدید این اپلیکیشن کلی خبرهای خوب برایتان دارند؛ علاوه بر اینکه در این نسخه امنیت و سرعت کار با اسنپ ارتقا پیدا کرده، کلی مزایا و امکانات هم به اپلیکیشن اضافه شده که کار با آن را برای شما راحتتر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. ممکن است شما هم جزو آدم‌هایی باشید که به سختی گزینه «مایل به دریافت نسخه جدید هستم» را لمس می‌کنید اما اگر بدانید که با آپدیت کردن اپلیکیشن از چه مزایایی بهره‌مند می‌شوید به احتمال زیاد ترغیب خواهید شد که آپدیت باشید! با به‌روز‌رسانی اپلیکیشن اسنپ راننده و مسافر تجربه سفر بهتری خواهند داشت.

به روز رسانی اپلیکیشن مسافر

چرا راضی هستید و یا خدای نکرده ناراضی؟

امتیازدهی سفرها یکی از فاکتورهای مهم در افزایش کیفیت سفرهاست به همین دلیل برنامه نویسان اسنپ در این نسخه طراحی و امکانات جدیدی را به امتیازدهی سفرها اضافه کردند. در این به روزرسانی بعد از انتخاب امتیازدهی ۵ گانه شما می‌توانید عوامل رضایت و نارضایتی خود را هم در دو بخش نقاط قوت و ضعف اعلام کنید. در نتیجه بازخوردهای دقیق‌تری از مسافران گرفته می‌شود و در نهایت تجربه سفر شما لذت بخش‌تر خواهد شد.

درباره‌ی این آپدیت بیشتر بخوانید.

مقصد از آنچه در نقشه می‌بینید واضح‌تر است!

یکی دیگر از مزیت‌های هیجان انگیز این آپدیت جدید افزودن اطلاعات بیشتری مانند فاصله و نوع مکان به نتایج جست و جوست. انتخاب مقصد روی نقشه گاهی دشوار است؛ تشابه اسمی خیابان‌ها و عدم امکان دسته بندی مقاصد گاهی دردسر ساز می‌شود اما در آپدیت جدید اسنپ این مشکلات تا حدود زیادی بر طرف شده. به طور مثال اگر شما کلمه ملت را جست و جو کنید در نتایج پارک ملت، بانک ملت و خیابان ملت به شما نشان داده می‌شود و فاصله شما با هر کدام از آنها به طور دقیق مشخص می‌شود.

پرداخت آنلاین آسان‌تر از همیشه

در نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ فرایند شارژ حساب کاربری تغییر و اصلاح شده بنابراین شما امکان تجربه پرداخت آنلاین را آسان‌تر از همیشه خواهید داشت.

به موقع آپدیت شوید!

احتمالا شما هم هنگامی که در عجله بودید با پیغام به روزرسانی اپلیکیشن رو به رو شدید و با خودتان گفته‌اید که چه بد موقع! راستش را بخواهید ما هم از این زمانبندی چندان راضی نبودیم بنابراین در نسخه جدید قابلیت به روز رسانی را به طول زمان سفر اضافه خواهد شد، در نتیجه شما هنگامی که در ماشین اسنپ هستید می‌توانید اپلیکیشن خود را به روز رسانی کنید بدون اینکه هیچ خللی برای سفرتان پیش بیاید.

به روز رسانی اپلیکیشن راننده

اپلیکیشن راننده اسنپ هم به روز رسانی شده و در این نسخه امکاناتی برای رانندگان در نظر گرفته شده که تجربه کار با اسنپ را برایشان جذاب‌تر می‌کند.

اعلان‌های آنی

در آپدیت جدید اپلیکیشن راننده‌های اسنپ بخش پیام‌ها حذف و به جای آن بخش اعلان‌ها جایگزین شده است. در نتیجه پیام‌های ارسال شده برای رانندگان با استفاده از پیام هشدار به صورت آنی توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند.

 

اشتراک گذاری پست