هم‌مسیر اسنپ، برای سفری امن‌تر!

امنیت اسنپ

از آنجا که داشتن سفری ایمن یکی از دغدغه‌‌های اصلی اسنپ است، ما سعی کردیم با تمهیدات مختلف امنیت سفرها را تامین کنیم. احراز هویت و تایید صلاحیت کاربران راننده توسط پلیس اماکن فراجا، ثبت اطلاعات کاربران و مشخصات سفرها، قرار دادن سرویس امنیت سفر در داخل اپلیکیشن و پشتیبانی ۲۴ ساعته از راهکارهای اسنپ برای سفری امن هستند.

«تاکسی تلفنی»

بررسی صلاحیت کاربران راننده از سوی پلیس اماکن فراجا

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که فرد متقاضی برای فعالیت در ناوگان اسنپ از چه فیلتری عبور می‌کند؟

اسنپ تایید صلاحیت همه‌‌جانبه‌ی کاربران راننده‌ی خود را به پلیس اماکن فراجا سپرده‌ است. اطلاعات فرد متقاضی، پس از اتمام مراحل ثبت‌نام و ارائه‌ی مدارک، در پرتال مشترک اسنپ با فراجا بارگذاری می‌شود. فراجا سوابق متقاضی را از طریق شماره‌ی ملی بررسی می‌کند و نتیجه‌ی استعلام (تایید یا عدم تایید صلاحیت) به اسنپ اعلام می‌شود.

جالب است بدانید که برای استخدام در بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها داشتن گواهی سوء‌پیشینه کافی است، ولی برای پیوستن به ناوگان اسنپ، فراجا با در اختیار داشتن بانک‌های اطلاعاتی کامل و همچنین بررسی صلاحیت متقاضی از چند منبع مختلف، سوابق افراد را به‌صورت همه‌جانبه بازبینی می‌کند. برای همین ممکن است حتی فردی که گواهی عدم سوءپیشینه دارد از سوی فراجا برای فعالیت در ناوگان اسنپ رد صلاحیت شود.

پنهان‌سازی شماره تماس

با قابلیت تماس امن، به جای نمایش دادن شماره‌ی تلفن‌تان در تماس‌های اسنپی، از یک شماره‌ی واسط برای برقراری ارتباط استفاده می‌شود. با فعال کردن این گزینه در داخل اپ، شماره‌ی تلفن شما برای جلوگیری از هر گونه سوء‌استفاده‌ی احتمالی مخفی می‌شود تا سفری امن و بدون دغدغه داشته باشید.

همراهی همیشگی تیم پشتیبانی و امنیت سفر

علاوه بر تیم پشتیبانی اسنپ که ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران است، تیم امنیت سفر هم برای پشتیبانی از کاربران در موارد اضطراری، ۲۴ ساعته در کنار شماست.

اگر هنگام سفر به هر دلیلی احساس ناامنی کردید یا به کمک و پشتیبانی سریع اسنپ نیاز داشتید، از طریق سرویس امنیت سفر (دکمه‌ی آبی رنگی که پس از آغاز سفر روی اپلیکیشن می‌بینید) با تیم امنیت تماس بگیرید. کارشناسان این تیم برای حل موارد حاد و اضطراری آموزش دیده‌اند و تا پایان سفر و رسیدن شما به مقصد همراه‌تان خواهند بود.

ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت

ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت

اسنپ در مسیر توسعه‌ی سرویس امنیت خود قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» را به این سرویس اضافه کرده است. در صورتی‌که در سفر احساس امنیت نمی‌کردید و به هر دلیلی امکان تماس تلفنی با تیم امنیت سفر اسنپ را نداشتید، می‌توانید گزینه‌ی «نمی‌توانم صحبت کنم» را انتخاب کنید. می‌توانید مشکل خود را از طریق یک پیام متنی به کارشناس تیم امنیت منتقل کنید یا منتظر تماس از طرف کارشناس تیم امنیت بمانید.

سرویس «امنیت سفر» اسنپ تا دو ساعت بعد از اتمام سفر نیز در دسترس خواهد بود تا اگر در شرایط خاصی بودید همچنان بتوانید با تیم امنیت در ارتباط باشید.

سرویس «امنیت سفر» اسنپ بعد از اتمام سفر نیز در دسترس کسانی که از نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن اسنپ استفاده می‌کنند، خواهد بود تا اگر در شرایط خاصی بودید همچنان بتوانید با تیم امنیت در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری مشخصات سفر

همچنین، در تمام سفرهای اسنپی می‌توانید با ورود به سرویس «امنیت سفر» اطلاعات سفر و موقعیت مکانی لحظه‌ای خود را با دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارید. علاوه بر اینکه آن‌ها می‌توانند روی نقشه به صورت دقیق موقعیت مکانی شما را تا انتهای سفر لحظه به لحظه دنبال کنند، نام کاربر راننده، عکس و شماره‌ی پلاک خودرو هم برای آن‌ها ارسال می‌شود.

خواندن اطلاعات مفید درباره‌ی امنیت سفر و گزینه‌ی «درخواست آمبولانس» از دیگر قابلیت‌های سرویس امنیت سفر اسنپ است.

رصد و پیگیری انحراف از مسیر

حتما می‌دانید که برای داشتن سفری امن، مبدا و مقصد سفر روی نقشه، مسیر حرکت‌ و شماره‌ی پلاک خودرو و مشخصات راننده‌ در اسنپ ثبت می‌شود و قابل پیگیری است.

علاوه بر این اسنپ برای کامل‌تر کردن امکانات امنیتی اپلیکیشن خود قابلیت دیگری را به این سرویس اضافه کرده است که به صورت هوشمند می‌تواند انحراف از مسیر را در سفر اسنپی رصد کند و در صورت مشاهده‌ی هر مورد غیرعادی تیم امنیت سفر را به‌سرعت مطلع کند. این الگوریتم هوشمند هر نوع انحراف از مسیرهای معمول برای رسیدن به مقصد یا توقف غیرمعمول در سفرها را شناسایی می‌کند و با هشدار دادن به تیم امنیت سفر امکان رسیدگی فوری به موارد امنیتی را فراهم می‌کند.

هر مسافر، یک کارشناس کنترل کیفی سفر

تمام مواردی که ذکر شد باعث می‌شود تاکسی اینترنتی اسنپ در مقایسه با سرویس‌های آفلاین و سنتی نسبت به جرم بازدارنده باشد. با این حال اگر موردی در سفر پیش آمد که باعث ناراحتی شما شد حتما به پشتیبانی اسنپ اطلاع دهید. همچنین در بخش «بازخورد سفر» گزینه‌ای به نام عدم حفظ حریم شخصی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن برخوردهای نامناسب و ناهنجار را گزارش دهید.

تمام گزارش‌هایی که در تماس با پشتیبانی یا در بخش بازخورد سفر ثبت می‌کنید، پیگیری می‌شوند و با هر خطایی بسته به نوع، میزان و تکرارش برخورد متفاوتی از تذکر تا غیرفعالی موقت یا دائم می‌شود. همچنین در صورتی که امتیاز راننده از حد تعیین شده پایین‌تر بیاید، سیستم اسنپ به صورت خودکار راننده را به منظور بررسی عملکردش غیرفعال می‌کند.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (25)

  • nimahajloo@gmail.com پاسخ

    درود وعرض خسته نباشید خدمت پرسنل و مدیران محترم بنده راننده اسنپ هستم و چند روزی هست ک خودرو خراب شده میخاستم ببینم ایا اسنپ برای این روز ها از رانندش حمایت میکنه یا …. ممنون میشم اگر بندهرا یاری کنید

    ۳۰ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۳۹ ق٫ظ
  • علی پاسخ

    سلام پیام هاتونو خوندم… سوال داشتم… لازم نیست خودمون برای سوع پیشینه اقدام کنیم؟ اخه اسنپ گفته سه هفته برای دریافت سوع پیشینه وقت دارید

    ۳ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۰۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علی عزیز، سلام.
      مراحل ثبت‌نام تا تایید صلاحیت در اسنپ به شرح زیر است و لازم نیست شما برای دریافت سوءپیشینه اقدام کنید:
      ۱- اتمام مراحل ثبت‌نام و ارائه مدارک برای فعالیت در ناوگان اسنپ
      ۲- بارگذاری اطلاعات فرد متقاضی در پرتال مشترک اسنپ با ناجا
      ۳- بررسی سوابق متقاضی از طریق شماره‌ی ملی
      ۴- اعلام نتیجه‌ی استعلام ناجا (تایید یا عدم تایید صلاحیت) به اسنپ

      ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ
  • داودفداکار پاسخ

    خدا کافیست برای سفیر راننده اسنپ

    ۲۰ مهر, ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ق٫ظ
  • منصوری پاسخ

    سلام از زحماتتون متشکرم.
    ساعت ۲بامداد خودرو و راننده ای که آمد با خودرو و راننده ای که تو اپ اعلام شده بود کاملا فرق داشت و جالب اینکه اون تمام اطلاعات سفر منو داشت یعنی بهم زنگ زد اسممو صدا زد و گفت میای درب بیمارستان یا من بیام؟ وقتی اومد دیدم کلا یکی دیگه است.
    به شماره راننده اعلام شده اپ زنگ زدم یکی دیگه به حالت خواب آلودگی با ناراحتی جواب داد و شاکی بود و گفت من تهران نیستم و امروز اصلا کار نکردم .
    به پشتیبان زنگ زدم تلفن گویا گفت ساعت کاری اسنپ تموم شده. فرداش زنگ زدم یکی گفت باشه به مسئولش میگم و دیگه خبری نشد. حتی ایمیل زدم ولی نتیجه ای از شکایتم نگرفتم.

    ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام دوست عزیز،
      از این که تجربه ناخوشایندی داشتید، متاسفیم. حفظ امنیت کاربران اسنپ مهم‌ترین دغدغه ماست و به همین منظور همکاران ما در پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در تلاش هستند تا پاسخگوی کاربران باشند. برای پیگیری این موضوع حتما از طریق ایمیل با شما تماس می‌گیریم.

      ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۰۹ ب٫ظ
  • همایون پاسخ

    فقط مسافر….
    فقفققققط مسافر….
    راننده هم آدمه…راننده هم انسانه‌…
    راننده ها نباشن که اسنپی وجود نداره…
    یکمم بفکر راننده‌ ها باشید.

    ۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۳۹ ق٫ظ
  • مهدی حسین کلکویی پاسخ

    خیلی خوبه ولی یه خورده کرایه رانندگان رو اضافه کنید تشکر از امنیت اسنپ

    ۲۹ مرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۱۹ ق٫ظ
  • مهسا شجرات پاسخ

    اهواز

    ۲۹ مرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۴۲ ق٫ظ
  • زینب ایراندخت پاسخ

    نمیدانم

    ۲۸ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۴ ب٫ظ
  • حامد پاسخ

    بسیارعالی

    ۲۸ مرداد, ۱۴۰۰ در ۹:۴۰ ب٫ظ
  • امید پاسخ

    برای راننده ها چه تمعیداتی در نظر گرفتین؟
    خیلی پیش اومده که مسافر با خط دیگری درخواست ماشین میکنه و بعد از سوار شدن شروع به خفت گیری میکنن!
    با گوشی دزدی خیلی راحت میتونن این کار رو بکنن
    برای این هم برنامه ای بریزین و در جلسات اتاق فکرتون این هم مطرح کنین چون فقط امنیت مسافر ملاک نیست!!

    ۲۸ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۹ ق٫ظ
  • محمد جواد جعفری پاسخ

    خیلی تند بود
    عجله داشت
    همش سبقت می گرفت

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۰۰ ب٫ظ
  • بهنام پاسخ

    برنامه اسنپ درایور میخواستم ثبت نام کنم

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۴۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      بهنام عزیز سلام،
      لطفا برای ثبت‌نام به لینک زیر بروید:
      https://digitalsignup.snapp.ir/

      ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۲۹ ب٫ظ
      • سجاد پاسخ

        با عرض سلام و خسته نباشید ببخشید من گواهی عدم سو پیشنه رو چطور باید ارسال کنم و اینکه برای گرفتن گواهی نیازی به معرفی نامه ای چیزی نیست؟

        ۱۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۴۹ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          سجاد عزیز سلام،
          برای ثبت نام به این پیج مراجعه کنید:
          https://digitalsignup.snapp.ir
          مدارک لازم را ارسال کنید. درخواست گواهی عدم سوء‌پیشینه از طرف اسنپ به پلیس ناجا ارسال می‌شود.

          ۱۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۶:۳۹ ب٫ظ
  • ابوالحسن واحدی نوری پاسخ

    خوب بود با سرعت مطمئن و با آرامش کامل ‌

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۱۵ ب٫ظ
  • محسن گرگانی پاسخ

    باسلام راننده شمابیشترازمبلغ موردنظرکرایه دریافت نموداین خیلی افتضاحه

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۱۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محسن عزیز سلام
      از تجربه ناخوشایندی که داشتید متاسف هستیم، لطفا این مورد را در تماس با پشتیبانی اعلام کنید تا همکارانمان موضوع را پیگیری کنند.

      ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۳۱ ب٫ظ
  • Muhammad پاسخ

    دید گاه من خوب است

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۳۳ ق٫ظ
  • علی پاسخ

    این خیلی مسخره هست که امنیت رانندگان مورد توجه قرار نمیگیره!!! در صورتی که مشخصات و حتی تصویر راننده به مسافر اعلام میشه اگه خطر برای مسافر هست مسلما رانندگان هم در خطر خواهند بود. مسافر پر خطر کم نیست…

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۱۰ ق٫ظ
  • اریان پاسخ

    سلام
    باتشکرازعوامل ومدیران اسنپ
    میخواستم ازشماتشکرکرده وبه شماشرکت اسنپ تبریک میگویم که بهترین همراه برای عموم شدیدچه کاربران راننده چه کاربران مسافر،،خداقوت برای همه شمااسنپی ها،همچون مدیران ،کارشناسان ،و….
    اطلاع رسانی خیلی عالی
    خدمت رسانی خیلی عالی
    پشتیبانی خیلی عالی
    امن ترین سفرهای داخل شهری راباشماتجریه کردیم
    خداقوتتتتتتتتتت

    ۲۶ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۱ ب٫ظ
  • حامد عبداللهی پاسخ

    دیر پیدا میشه

    ۲۶ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۲۰ ب٫ظ
  • اکبر آزادبخت پاسخ

    با عرض سلام من در طی این چند روز گذشته اول هرچه درخواست ماشین میدیم یا ماشین نیست تا می‌زنیم عجله داریم قیمت رو ویبره بالا بعد پیدا میشه امروز هم اصلا نبود دیگه زنگ زدم اژانس،با تشکر

    ۲۵ مرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *