قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» در سرویس امنیت اسنپ

قابلیت جدید «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» به سرویس «امنیت سفر» اسنپ اضافه شده و به‌زودی برای همه‌ی کاربران فعال خواهد شد. با این قابلیت اگر در شرایطی بودید که تماس تلفنی با تیم امنیت سفر برایتان راحت نبود، می‌توانید مشکل خود را از طریق یک پیام متنی به کارشناس تیم امنیت منتقل کنید.

ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت

برای استفاده از قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت»، اگر موردی پیش آمد که احساس ناامنی کردید، از بالای صفحه سمت چپ، وارد سرویس امنیت سفر شوید. پس از آن، گزینه‌ی «ارتباط اضطراری با تیم امنیت سفر» را انتخاب کنید. در این بخش گزینه‌ی «نمی‌توانم صحبت کنم» را بزنید تا امکان «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» برای شما فعال شود.

حال می‌توانید موقعیت جغرافیایی و مشخصات سفر خود را برای تیم امنیت ارسال کنید یا مشکل پیش آمده را بنویسید. برای اینکه تیم امنیت سفر اسنپ موقعیت دقیق و زنده‌ی شما را روی نقشه ببیند لازم است مکان‌یاب دستگاه‌تان را فعال کرده باشید.

یکی از کارشناسان تیم امنیت که نام و نام خانوادگی او را در داخل اپلیکیشن می‌بینید بررسی سفر شما را به عهده می‌گیرد. او تا پایان سفر با شما در ارتباط خواهد بود و اقدامات لازم را برای تامین امنیت سفرتان انجام خواهد داد.

امکان «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» در حال حاضر فقط برای نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن اسنپ فعال شده است، اما به‌زودی به نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن اسنپ هم اضافه می‌شود.

از قابلیت‌های مهم دیگر سرویس «امنیت سفر» اسنپ این است که بعد از اتمام سفر نیز همچنان در دسترس شما خواهد بود، تا اگر در شرایط خاصی بودید همچنان بتوانید با تیم امنیت در ارتباط باشید.