اسنپ برای سفرهای درمانی تعدادی از کودکان بیمار ساکن مناطق کم‌برخوردار رایگان شد

سفر اسنپی رایگان برای درمان کودکان

به‌روزرسانی نتایج طرح: در این طرح ۵۹۹ سفر برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌‌ی پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه و با ارزشی معادل ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان رایگان شد. این طرح از دی ۱۴۰۲ آغاز شد و در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید.

هدف این طرح تسهیل رفت‌و‌آمد در شهر تهران برای کودکان ساکن مناطق کم‌برخورداری بود که به همراه خانواده‌هایشان برای درمان به تهران آمده‌اند. با اجرای این طرح کودکان تحت پوشش این خیریه‌ توانستند با سفرهای اسنپی رایگان به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اقامتگاه، مراکز تصویربرداری و غیره مراجعه و مسیر درمان خود را راحت‌تر طی کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

اسنپ از ابتدای فعالیت خود طرح‌های متنوعی را در حوزه‌ی مسئولیت اجتماعی اجرا کرده است. رویکرد مسئولیت اجتماعی این سوپراپلیکیشن در انتخاب و ارائه‌ی طرح‌ها به دو شکل همسو و مرتبط با ماهیت کسب‌وکار و همچنین همسو و هم‌راستا با نیاز جامعه تدوین می‌شود.

تازه‌ترین طرح مسئولیت اجتماعی اسنپ یکی از طرح‌های همسو با ماهیت این کسب‌وکار ‌است. جامعه‌‌ی هدف این طرح کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان عمدتا از مناطق کم‌برخوردار هستند و عمدتا در منطقه‌ی محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد آنان برای درمان است.

از جمله دیگر طرح‌های همسو با ماهیت کسب‌وکار اسنپ می‌توان به طرح معافیت از کمیسیون رانندگان دارای معلولیت، معافیت از کمیسیون کاربران راننده‌ی مبتلا به ام‌اس، ایجاد بستری برای مشارکت در نیکوکاری کاربران در سوپراپلیکیشن اسنپ و تخفیف‌های ویژه‌ی کاربران مسافر اشاره کرد.

معرفی خیریه‌ی پزشکی نوین

اسنپ همواره خیریه‌های مجری طرح‌های مسئولیت اجتماعی را با دقت بسیار از بین خیریه‌های خوشنام و دارای شفافیت مالی انتخاب می‌کند. بعد از اجرای طرح‌ها نیز از آنها گزارش هزینه‌کرد دریافت می‌شود و این گزارش به صورت شفاف از طریق کانال‌های ارتباطی اسنپ در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. خیریه‌ی پزشکی نوین یکی از این مراکز به شمار می‌رود که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده است.

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. اولویت این گروه فراهم کردن بهترین خدمات پزشکی و درمانی است. در راستای این هدف نیز بستر مناسب برای همکارى نیروهاى متخصص پزشکى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمانی که بهبودی کامل حاصل شود همراهی و حمایت می‌کند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *