سوپر اپ اسنپ؛ اپلیکیشنی برای تمام نیازها

سوپر اپ اسنپ

اسنپ، اولین تاکسی اینترنتی ایران، طی پنج سال فعالیتش، از یک اپلیکیشن حمل و نقل به یک سوپر اپ با خدمات متنوع تبدیل شد. سوپر اپ اسنپ، پلت‌فرمی است برای سبک زندگی مدرن که راه‌حل‌های جدید و ساده‌ را جایگزین مدل‌های سنتی کرده است. سادگی، سرعت و مقرون به صرفه بودن شعار اصلی و هدف برند اسنپ است که نه فقط در تاکسی اینترنتی که در ارائه دیگر خدمات هم تلاش می‌کند به این کیفیت دست پیدا کند. در ادامه، خدمات متنوع سوپر اپ اسنپ را مرور می‌کنیم.

درخواست خودرو یا همان اسنپ!

مهم‌ترین و شناخته‌ترین بخش سوپر اپ اسنپ، درخواست اینترنتی خودرو است. اولین خدمت شرکت اسنپ که شیوه نوینی در حمل و نقل شهری در ایران پایه گذاشت. درخواست خودرو با سوپر اپ اسنپ در حال حاضر در بیش از ۱۴۰ شهر ایران فعال است.

درخواست موتور هم با اسنپ

«اسنپ بایک» یا موتور ویژه مسافر یکی از سرویس‌های سوپراپ اسنپ است که سرعت، سهولت و مقرون به صرفه بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. اسنپ‌ بایک برای کاربرانی طراحی شده است که می‌خواهند در روزهای پرترافیک در سریع‌ترین زمان ممکن از مبدا به مقصد برسند. در ضمن برای ارسال بسته‌های «اسنپ باکس» جایگزینی برای پیک‌ موتوری تلفنی سابق است. درست مثل روش درخواست خودرو با انتخاب مبدا و مقصد، موتور مخصوص ارسال بسته اسنپ مرسوله شما را در شهر جابه‌جا می‌کند. با امکان پیگیری لحظه‌ای مرسوله روی اپلیکیشن می‌توانید زمان رسیدن بسته خود را به مقصد تخمین بزنید و از تحویل آن اطمینان پیدا کنید. نکات ضروری در مورد ارسال بسته با اسنپ را از اینجا بخوانید.

سفارش غذا

سفارش غذا جزء اولین سرویس‌هایی بود که به سوپر اپ اسنپ افزوده شد و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین‌ بخش‌های آن است. سفارش غذای آنلاین هم تغییر بزرگی در زندگی روزمره ما ایجاد کرد. قدرت انتخاب، گزینه‌های بیشتر و امکان سفارش همزمان از رستوران‌های مختلف و همینطور سفارش خرید از سوپرمارکت‌های اطراف محل زندگی‌تان از جمله امکاناتی است که بخش سفارش غذای سوپر اپ در اختیار کاربران قرار داده است. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس را در وب‌سایت اسنپ فود بخوانید.

سوپرمارکت

شما می‌توانید با استفاده از همان اپلیکیشن اسنپ به راحتی خریدهای سوپرمارکتی خود را هم انجام دهید. برای خرید از سوپرمارکت کافی است در همان اپلیکیشن اسنپ سرویس «سوپرمارکت» را انتخاب کنید. در حال حاضر امکان خرید از هایپراستار در شهرهای تهران و کرج فعال است اما ساکنین شهرهای تهران، کرج مشهد، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اهواز و قم می‌توانند از سوپرمارکت‌های اطراف، لیست خرید خود را تکمیل کنند و در منزل تحویل بگیرند. برای آشنایی با چگونگی سفارش به بلاگ سوپرمارکت اسنپ سری بزنید.

پرواز

علاوه بر سفر زمینی می‌توانید برای سفرهای بین‌شهری هوایی هم از سوپر اپ اسنپ استفاده کنید. با انتخاب مبدا، مقصد و زمان رفت و برگشت، می‌توانید از بین پروازهای موجود در سیستم، مناسب‌ترین گزینه سفر را انتخاب کنید. سرویس «پرواز» سوپراپ اسنپ تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی را در کلیه مسیرها پوشش می‌دهد و می‌توانید ارزان‌ترین بلیط‌ها را از بین ایرلاین‌های مختلف خریداری کنید.

سوپر اپ اسنپ

پزشک و مشاور

این روزها که به خاطر شیوع کرونا توصیه بر این است که کمتر از خانه خارج شویم، اسنپ با افزودن سرویس «پزشک و مشاور» امکان استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی را برای تمام کاربرانش فراهم کرده است. حالا شما می‌توانید برای مشاوره آنلاین پزشکی در ۳۳ حوزه‌ مختلف از جمله روانشناسی، روانپزشکی، کرونا، بیماری‌های داخلی، گوارش غدد، مامایی، سلامت بارداری، پوست و مو، سلامت کودکان و نوزادان از سرویس «پزشک و مشاور» اسنپ استفاده کنید. مشاوره هم به دو صورت ویدئویی و تلفنی انجام می‌شود و شما می‌توانید در پروفایل پزشک ببینید که آماده ارائه مشاوره به کدام روش است. اگر می‌خواهید بدانید چگونه از سرویس پزشک و مشاور اسنپ استفاده کنید، این مطلب را از دست ندهید.

وانت

وانت سرویس دیگری در سوپر اپ اسنپ است که برای حمل و نقل وسایل حجم و سنگین می‌توانید از آن استفاده کنید. با درخواست اینترنتی وانت می‌توانید بار تا ۵۰۰ کیلوگرم را در شهر جابه‌جا کنید. این سرویس در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و قم در دسترس است. پس از درخواست وانت، لینک پیگیری برای شما ارسال می‌شود و می‌توانید با این لینک وضعیت مرسوله خود را رصد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس به این مطلب مراجعه کنید.

نیکوکاری

برای مقابله با کرونا همه ما باید دست به دست هم دهیم، اسنپ هم به واسطه مسئولیت اجتماعی خود با اضافه کردن سرویس «نیکوکاری» امکان پرداخت کمک‌های نقدی برای مقابله با کرونا را فراهم کرده است. به واسطه تفاهم‌نامه اسنپ با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین سلامت تمامی کمک‌های نقدی کاربران در سرویس «نیکوکاری» در راستای مبارزه با کرونا به طور مستقیم به حساب مجمع خیرین سلامت کشور واریز می‌شود. در مورد سرویس نیکوکاری اسنپ می‌توانید اطلاعات بیشتر را از اینجا بخوانید.

قطار

در اسنپ شما می‌توانید با خیال راحت بلیت قطار را با مناسبت‌ترین قیمت تهیه کنید. کافی است در سوپراپلیکیشن اسنپ روی سرویس «قطار» بزنید و با مشخص کردن مبدا، مقصد، تاریخ و تعداد مسافران بلیت مورد نظر خود را جست‌و‌جو کنید.

اتوبوس

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با طی کردن سه مرحله ساده انجام می‌شود و یکی از مهم‌ترین مزایای آن بهره‌مندی از تخفیف‌ها و آفرهای ویژه است که هزینه سفرهای بین‌شهری شما را کاهش می‌دهد.

هتل

با سوپراپ اسنپ می‌توانید یک سفر داخلی را از صفر تا صد برنامه‌ریزی کنید. خرید بلیط اتوبوس یا هواپیما و در مرحله بعد رزرو محل اقامت. انتخاب هتل به صورت اینترنتی شاید برای کاربران دشوار باشد، با خواندن مشخصات کلی هتل گاهی تصمیم‌گیری آنقدر هم ساده نیست. پیش از رزرو آنلاین هتل می‌توانید با رجوع به بلاگ اسنپ تریپ درباره‌ی چگونگی سفر و شهر مقصد شما، هر جای ایران که باشد، اطلاعات کاملی کسب کنید. علاوه بر این تخفیف‌ها و فرصت‌های ویژه این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به زمان سفرتان، ارزان‌ترین هتل را انتخاب و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

شارژ سیم کارت

تمامی کاربران سوپر اپ اسنپ که سیم‌کارت اعتباری دارند، می‌توانند با طی کردن دو مرحله ساده سیم کارت خود را شارژ کنند و از مزایا و تخفیف‌های ویژه‌ی این بخش استفاده کنند. اسنپ با سرویس «شارژ سیم‌کارت» روش ساده‌ای را برای خرید شارژ پیش روی‌تان قرار می‌دهد. با استفاده از این روش دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه‌ها، وارد کردن کدهای دستوری یا نصب اپلیکیشن‌های متعدد نیست. اگر کاربر یکی از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل یا آذرتل هستید، برای شارژ سیم‌کارت خود کافی است در اپلیکیشن اسنپ گزینه شارژ سیم‌کارت را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره موبایل، انتخاب اپراتور و مشخص کردن مبلغ شارژ، به آسانی سیم‌کارت خود را شارژ کنید.

بسته اینترنت

سرویس «بسته اینترنت» یکی دیگر از خدمات اسنپ است که امکان خرید بسته اینترنت را به آسانی برای شما فراهم می‌کند. اگر کاربر یکی از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و یا آذرتل هستید به راحتی می‌توانید با وارد کردن شماره موبایل خود، بسته اینترنت بخرید.

بازی

سوپراپ اسنپ علاوه بر خدمات مختلف از جمله درخواست خودرو و غذا، خرید بلیط اتوبوس و هواپیما و رزرو هتل یک بخش سرگرمی هم دارد. در اسنپ کیو می‌توانید هر روز با شرکت در بازی‌های مختلف جایزه ببرید و در مسابقه‌های تک به تک با دوستان‌تان به صورت آنلاین رقابت کنید.

اقامتگاه اقتصادی (ارزان)

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه ارزان سفر می‌کنید، سوپراپ اسنپ بهترین گزینه برای برنامه‌ریزی سفر است. محل اقامت معمولا گران‌ترین بخش یک سفر است اما با استفاده از سرویس اقامتگاه اقتصادی (ارزان) می‌توانید آن را به کمترین هزینه‌ترین بخش سفرتان تبدیل کنید. هدف اصلی این سرویس این است که هر کس با هر میزان بودجه، اقامت با کیفیتی را در طول سفرهایش تجربه کند. علاوه بر مهمانپذیرهای اقتصادی، هتل‌های ۱، ۲ و ۳ ستاره، اقامتگاه‌های سنتی و خوابگاه‌ها را می‌توانید با این سرویس رزرو کنید. اطلاعات بیشتر را در وب‌سایت اسنپ روم بخوانید.

پرداخت قبض

برای پرداخت قبض‌های آب، برق، گاز، تلفن ثابت، جریمه و عوارض شهرداری هم می‌توانید از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. کافی است سرویس «پرداخت قبض» را انتخاب کنید و با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت وارد عملیات پرداخت شوید. برای راحتی شما امکان اسکن بارکد هم در این سرویس در نظر گرفته شده.

خطی

تاکسی خطی اسنپ یک سرویس اشتراکی است که با آغاز شیوع کرونا تعطیل شد. اما در تلاش هستیم تا با اجرایی کردن تمهیدات بهداشتی و تامین سلامت مسافران و رانندگان سرویس تاکسی خطی را پرقدرت‌تر از قبل برگردانیم. در واقع در حال بررسی روش‌هایی هستیم که به وسیله آنها فاصله‌گذاری اجتماعی را به شکل مناسب‌تری بتوان رعایت کرد.

با استفاده از تاکسی خطی اسنپ شما می‌توانید در مسیرهایی که در حال حاضر در دسترس هستند، در روز و ساعت مشخص همراه با مسافران دیگر که هم‌مسیر شما هستند، سفر کنید. سرویس خطی اسنپ برای کسانی که دوست دارند با قیمت ارزان‌تری سفر کنند مناسب است. برای اطلاع از مسیرهای سرویس خطی اسنپ به این سایت مراجعه کنید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (79)

  • علیرضا پاسخ

    سلام چطور میتوانم از خدمات اتوبوس بین شهری استفاده کنم؟

    ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      غلیرضای عزیز سلام،
      وارد سوپراپ اسنپ شوید و در صفحه اصلی اسنپ، سرویس اتوبوس را انتخاب کنید.

      ۱ آذر, ۱۴۰۰ در ۹:۳۱ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    با سلام
    مگه از اعتبار ۵۰۰ هزار تومانی اسنپ خودرو نمیشه برای اسنپ فود و اسنپ روم و … هم استفاده کرد؟
    پس چرا نمیشه؟
    چرا تو پیامی که برام اومده گفته میتونین برای همه سرویس ها استفاده کنید ولی من فقط برای اسنپ خودرو میتونم ازش استفاده کنم

    ۱۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۵۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حمد عزیز سلام،
      بله شما می‌توانید از اعتبار ۵۰۰ هزار تومانی در سرویس‌های حمل و نقل، سفارش غذا و اسنپ‌دکتر استفاده کنید.
      در صورتی که مشکل شما برطرف نشده می‌توانید برای پیگیری مورد خود با این شماره تماس بگیرید:
      ۰۲۱۹۶۸۶۲۰۲۱

      ۶ آذر, ۱۴۰۰ در ۰:۰۶ ق٫ظ
  • حسن عسکری پاسخ

    برای من پیامی مبنی بر اینکه میتوانم از سرویس اعتباری استفاده کنم و هزینه سفرهایم را در اخر ماه پرداخت کنم من ثبت نام کردم اما جواب تایید نیامد و تا کنون همه کرایه ها رو پرداخت کردم

    ۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۲۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حسن عزیز سلام،
      اگر گزینه سرویس اعتباری را در منوی اصلی درخواست خودروی اسنپ (آیکون بالای سمت چپ) می‌بینید این سرویس برای شما فعال است . کیف پول پیش فرض شما هم سرویس اعتباری است. در غیر این صورت یکبار از حساب کاربری اپلیکیشن اسنپ خود خارج شوید و دوباره وارد شوید. چنانچه مشکل همچنان حل نشده بود با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.

      ۱۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۲۳ ب٫ظ
  • مهدی محمدی پاسخ

    سلام،برام پیام اومده
    محمدی عزیز،

    شما کاربر برگزیده اسنپ شده‌اید و با “سرویس اعتباری” میتوانید بدون دغدغه در طول ماه از خدمات مختلف استفاده کنید و هزینه‌ی آن را در انتهای ماه پرداخت کنید.

    ثبت نام رایگان
    https://snb.link/r/z2RV49Q
    حالا من چطوری از سرویس اعتباری باید استفاده کنم؟
    روش ثبت نام و استفادش چیه؟؟؟

    ۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۵۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مهدی عزیز، سلام.
      برای فعال‌سازی سرویس اعتباری می‌توانید به لینکی که داخل پیامک براتون ارسال شده یا به صفحه اصلی سوپراپلیکیشن اسنپ بروید و از طریق بنر سرویس اعتباری در این صفحه فعالسازی را انجام دهید.

      ۵ آبان, ۱۴۰۰ در ۵:۱۲ ب٫ظ
      • طاها پاسخ

        سلام میشه از طریق امتیاز های اسنپ شارژ یا اینترنت خرید ؟

        ۹ آبان, ۱۴۰۰ در ۱:۴۳ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          طاهای عزیز سلام،
          برای اطلاع از طرح‌ها و تخفیف‌های مختلف باشگاه مشتریان کافی است در اپلیکیشن اسنپ به بخش «اسنپ‌کلاب» بروید.

          ۱۱ آبان, ۱۴۰۰ در ۲:۰۸ ب٫ظ
  • نیما پاسخ

    سوپر اپ اسنپ روی گوشی‌های نچندان جدید کند شده و داره به جایی میرسه که حتی نشه استفاده کرد، لطفا اپلیکیشن اسنپ تاکسی هم مثل اپلیکیشن اسنپ فود قابل دانلود و نصب بصورت مجزا باشه، برای کاربرانی که توان خرید گوشی جدید ندارند. ممنون

    ۸ مهر, ۱۴۰۰ در ۱:۱۳ ب٫ظ
  • شهريار پاسخ

    سلام من جایزه گرفتم از اسنپ چجوری دریافتش کنم ٣٠گیگ اینترنتو

    ۶ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۵۹ ب٫ظ
  • Kamran پاسخ

    سلام برای من پیام اومده سیم کارت دائمی با شماره رند بهم میدید الآنم برنامه سوپر اسنپ رو بروزرسانی کردم ولی هیچ کجای برنامه گزینه ثبت و دریافت سیم رو نداره چیکار باید کنم برای دریافت سیم ممنون میشم جوابگو باشید

    ۲۹ تیر, ۱۴۰۰ در ۳:۵۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      لطفا برای پیگیری این مورد با پشتیبانی تماس بگیرید:
      https://snapp.ir/contact

      ۱۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۳۸ ب٫ظ
  • سیاوش پاسخ

    اسنپ باربری چرا اضافه نشده به گزینه هاتون؟

    ۱۳ تیر, ۱۴۰۰ در ۲:۵۹ ب٫ظ
  • حسین فلاح پاسخ

    hkh11882@gmail.com
    سلام
    یک پیشنهاد داشتم برای خودرو بدون راننده به صورت ساعتی

    ۵ تیر, ۱۴۰۰ در ۹:۴۰ ب٫ظ
  • علی حسنعلی زاده پاسخ

    خیلی خوب هست من که راضی هستم

    ۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۴:۳۵ ب٫ظ
  • احسان اله محمدی پاسخ

    سلام خسته نباشید.بنده برای اسنپ تاکسی ثبت نام کردم ولی حساب بنده مسدوداعلام کردندو گفتندکه یاپلاک روعوض کنم یاماشین.درصورتی که فعالیتی نداشتم دراسنپ.فقط یکسال پیش ثبت نام کردم ولی فعالیت نداشتم واون شماره موبایلی که دادم رواستفاده نکردم وسوخته.الان بایدچیکارکنم اگه میشه راهنمایی کنید

    ۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      آقای محمدی عزیز،
      لطفا با همکاران ما در پیشتیبانی اسنپ مارکت تماس بگیرید.
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۲۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۰۴ ب٫ظ
  • Irsa پاسخ

    ???Salam in snapp ba 2ta p yani chi

    ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۵:۱۵ ب٫ظ
  • mohammadshah7038@gmail.com پاسخ

    س حساب کاربری قط شد اگه میشه وصلم کنید

    ۳۱ فروردین, ۱۴۰۰ در ۴:۳۸ ب٫ظ
  • سحر پاسخ

    سلام وقت بخیر من مشکل در ثبت امتیاز اسنپ کلاب دارم با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟

    ۱۹ فروردین, ۱۴۰۰ در ۶:۰۱ ب٫ظ
  • رضا صفاری پوراصفهامی پاسخ

    سلام وقت بخیر.
    پوراصفهانی هستم از رانندگان اسنپ.تقریبا بیست روز قبل سیم کارت رانندگان رو خریداری گردم ولی پیامک کد رهگیری رو دریافت نکردم.از همونروز هم درتلاشم با ایرانسل تماس بگیرم ولی موفق نمیشم.پرداخت کامل انجام دادم فاکتور صادر شد برام و …….
    راهنپایی میفرمایین که از طریق اسنپ میشه پیگیر بشم یا خیر بند.سپاسگزارم

    ۲۸ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۹ ق٫ظ
  • امید معهودی پاسخ

    سلام برام پیامک اومده که برنده سیم کارت ایرانسل شده اید راهنمایی کرده از آپ اسنپ لینک مربوطه رو کلیک نمایید و غیره تو آپ بنده همچین لینکی وجود نداره لطفا راهنمایی های بیشتر بنمایید.

    ۷ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امید عزیز سلام،
      وارد سوپر اپ اسنپ شوید. بنر «سیم‌کارت رایگان» در قسمت پایین اپلیکیشن را انتخاب کنید.
      مراحل ثبت و یا تکمیل اطلاعات و نشانی‌ را کامل کنید. پس از ثبت موفق درخواست و ارسال مدارک مورد نیاز، سیم کارت‌تان را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
      * هر کاربر اسنپ فقط می‌تواند یک سیم‌کارت رایگان دریافت کند.

      ۲۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۲۱ ب٫ظ
  • يونس پاسخ

    خوب

    ۲۴ بهمن, ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ
  • مجتبی زراوندی پاسخ

    با سلام و خسته نباشید
    به عرض میرسانم تا بحال چندین بار برای من پیام اهدای سیم کارت رایگان امده ولی من وارد سوپر اب اسنپ که میشوم قسمتی به نام دریافت سیم کارت طلایی وجود ندارد اگر امکانش هست بیشتر راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

    ۷ بهمن, ۱۳۹۹ در ۴:۲۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      برای دریافت سیم‌کارت هدیه:
      وارد سوپر اپ اسنپ شوید. بنر «سیم‌کارت رایگان» در قسمت پایین اپلیکیشن را انتخاب کنید.
      مراحل ثبت و یا تکمیل اطلاعات و نشانی‌ را کامل کنید. پس از ثبت موفق درخواست و ارسال مدارک مورد نیاز، سیم کارت‌تان را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
      * هر کاربر اسنپ فقط می‌تواند یک سیم‌کارت رایگان دریافت کند.

      ۲۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۵۰ ب٫ظ
  • مهرزاد پاسخ

    سلام، باتوجه به چندین دریافت پیامک سیم کارت رایگان اسنپ و، وقتی سوپر اپلیکیشن اسنپ که باز میکنم ایکون سیم کارت رایگان رو. مشاهده نمیکنم، میخاستم دلیلشو بدونم. ممنون از پیگیریتون

    ۱ بهمن, ۱۳۹۹ در ۸:۱۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مهرزاد عزیز،
      برای دریافت سیم‌کارت هدیه:
      وارد سوپر اپ اسنپ شوید. بنر «سیم‌کارت رایگان» در قسمت پایین اپلیکیشن را انتخاب کنید.
      مراحل ثبت و یا تکمیل اطلاعات و نشانی‌ را کامل کنید. پس از ثبت موفق درخواست و ارسال مدارک مورد نیاز، سیم کارت‌تان را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
      * هر کاربر اسنپ فقط می‌تواند یک سیم‌کارت رایگان دریافت کند.

      ۲۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۵۴ ب٫ظ
  • صادق پاسخ

    سلام
    درخواست باکس دارم
    لطفا راهنمایی کنید
    حضوری باید اقدام کنیم؟

    ۱ بهمن, ۱۳۹۹ در ۶:۴۲ ق٫ظ
  • اسماعیل پاسخ

    سلام ، من یک گوشی هوآوی y8 خریداری کردم که متاسفانه به خاطر تحریم شدن گوگل توسط هوآوی گوشی نمیتونه از گوگل سرویس بگیره پس بنابراین برنامه شما هم روی گوشی نصب نمیشه یعنی نصب میشه اجرا نمیشه آیا راه کاری برای این مشکل دارید ؟؟ من منتظر جوابتون هستم لطفا بهم ایمیل بزنید چون من فوق العاده زیاد از برنامه اسنپ استفاده می کنم.

    ۱۲ دی, ۱۳۹۹ در ۲:۰۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      اسماعیل عزیز،
      برای استفاده از اپلیکیشن اسنپ با مراجعه به وبسایت اسنپ، نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن را نصب کنید.
      https://snapp.ir

      ۱۴ دی, ۱۳۹۹ در ۲:۲۳ ب٫ظ
  • حسین پاسخ

    سلام وقت بخیر
    من هرچی تو اپلیکیشن میگردم چیزی به اسم سوپر اپ اسنپ نمی بینم
    کجاست دقیقا
    زیر رو کردم اسنپ رو پیدا نکردم

    ۲۱ آذر, ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حسین عزیز سلام،
      برای نصب سوپراپلیکیشن از لینک زیر استفاده کنید:
      https://snapp.ir

      ۲۳ آذر, ۱۳۹۹ در ۲:۴۶ ب٫ظ
  • هما پاسخ

    جالب بود ،راجع به اقامتگاه ارزان و تاکسی خطی اطلاعی نداشتم.الحق ایده جالبیه

    ۷ آبان, ۱۳۹۹ در ۳:۲۸ ق٫ظ
  • حسین فتحی پاسخ

    با سلام فراوان خدمت همه عزیزان زحمت کش بعضی وقتها درحال خدمات رسانی به مسافرهای عزیز اگه بسته اینترنت گوشیم تموم شد چطور میتونم از اسنپ بسته اینترنت دریافت کنم تا برسم مسافر بدون هیچ اعتراضی به خوبی به مقصد برسونم ممکنه از راهنمایی وبرنامه خیلی خوبتون اعطلاع داشته باشم ممنونم داداش های گلم بکی منو روشن کنه

    ۴ آبان, ۱۳۹۹ در ۰:۱۵ ق٫ظ
  • جواد پاسخ

    سلام ببخشید برای من هم پیامک دریافت سیمکارت رایگان اومده ولی وارد بنر که میشم هیچ صفحه ای باز نمیشه و برنامه اسنپ هم به روزرسانی کردم لطفا راهنمایی بفرمائید
    تشکر

    ۳ مهر, ۱۳۹۹ در ۲:۳۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      جواد عزیز سلام،
      لطفا برای پیگیری این مورد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۹ مهر, ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۰ ق٫ظ
  • عرفان پاسخ

    سلام
    من وقتی میخوام برا سیم کارت ثبت نام کنم
    میگه: متاسفانه شما حق دسترسی ندارید

    ۲ مهر, ۱۳۹۹ در ۳:۴۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      عرفان عزیز سلام،
      لطفا برای بررسی این مورد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۹ مهر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق٫ظ
  • Mehran پاسخ

    سلام یه پیام واسم اومده که شما برنده سیم کارت شده اید برای دریافت سیم کارت وارد سوپر اپ شوید.
    من هرکاری میکنم وارد سوپر اپ نمیشه.
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    ۱ مهر, ۱۳۹۹ در ۲:۱۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مهران عزیز سلام،
      اگر اپلیکیشن شما آپدیت باشد باید بنر دریافت سیم‌کارت را در پایین صفحه اصلی اپلییکشن مشاهده کنید. در غیر این صورت لطفا برای بررسی مشکل با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۹ مهر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ
  • سینا پاسخ

    این سوپر اپ شما به حدی سنگین شده که روی یک گوشی معمولی به زور اجرا میشه و در عرض چند دقیقه باطری تخلیه میکنه، اگر خدمات بصورت اپلیکیشن‌های جداگانه و کوچکتر ارائه شوند خیلی بهتر میشه، در حال حاضر هیچ قسمتی بجز تاکسی اسنپ روی گوشی معمولی قابل استفاده نیست و بنده مجبورم برای استفاده از خدمات اسنپ‌فود از نسخه وب استفاده کنم، چون واقعا بعنوان مثال خرید سوپرمارکتی روی گوشی بنده تقریبا غیرممکنه!

    ۱ مهر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سینای عزیز سلام،
      از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید سپاسگزاریم، در به روزرسانی‌های اپلیکیشن تلاش می‌کنیم تا هربار تجربه کاربری بهتری را برای شما فراهم کنیم، امیدواریم با نصب جدیدترین نسخه اپیلیکشن اسنپ این موارد برطرف شود.

      ۹ مهر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۸ ق٫ظ
  • GmNarges پاسخ

    سلام من شماره رو میزنم کد میاد وقتی کدو میزنم میگه خطا باید چیکار کنم؟

    ۲۲ شهریور, ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      بابت مشکلی که پیش آمده از شما پوزش می‌خواهیم، لطفا در صورتیکه هنوز این مسئله برطرف نشده با پشتیبانی اسنپ به شماره زیر تماس بگیرید:
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۹ مهر, ۱۳۹۹ در ۱:۱۱ ب٫ظ
  • پیمان پاسخ

    برا من اس دادن که یه سیم کارت رایگان هدید دادن برو تو برنامه استپ قسمت سیم کارت هدیه پر کن برات بفرستم ولی اصلا تو برنامه همچین قسمتی وجود ندارن

    ۱۳ شهریور, ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      پیمان عزیز سلام،
      در صورتی‌که بنر براش شما نمایش داده نشده لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۹ مهر, ۱۳۹۹ در ۱:۲۵ ب٫ظ
  • علی پورشیوایی پاسخ

    سلام دوباره ارادتمند جهت دریافت سیم کارت هدیه پایین اپلیکیشن سوپر اپ بنری به نام سیم کارت طلایی نیست لطفا راهنمایی بفرمایید به چه صورت این هدیه ایی را.که اسنپ محبت کردن دریافت کنم ممنون وسپاسگذار

    ۱۲ شهریور, ۱۳۹۹ در ۶:۳۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علی عزیز سلام،
      از مشکلی که یپش آمده پوزیش می‌خواهیم، لطفا برای پیگیری با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۹ مهر, ۱۳۹۹ در ۱:۲۸ ب٫ظ
  • زهرا اکبری پاسخ

    سلام من بلیط قطار خریدم قم بع مشهد کد رهگیری داد ولی هرچه قدر دانلود زدم از برنامه خارج شد چیکار کنم ،پشتیبانی هم پاسخگو نیست

    ۲۱ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۱۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      زهرای عزیز سلام،
      برای این مورد پشتیبانی می‌توانند شما را راهنمایی کنند.
      ۹۶۶۶۹۰۶۶
      (۰۲۱) ۷۵۱۳۲۰۰۰

      ۲۱ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۱۵ ب٫ظ
  • محمدکاشانی پاسخ

    شما میفرمایید تماس با پشتیبانی ولی آخه پشتیبانی هم هیچ کاری انجام نمیدهد. خودم تقریبا بیش از ۵ بار تماس گرفتم. ولی…..
    ای با با ایناهمه علکی هست مردم رو سرکار گذاشتین.
    😜😜😜😜

    ۱۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۳:۰۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      از اینکه این مشکل به خوبی توسط همکاران ما پیگیری نشده از شما پوزش می‌طلبیم. لطفا در پاسخ به ایمیلی که برای شما ارسال کردیم یا به آدرس ایمیل روابط عمومی اسنپ( pr@snapp.cab ) شماره موبایل اسنپی خود را برایمان ارسال کنید تا موضوع را به سرعت پیگیری کنیم.

      ۲۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ
  • محمدکاشانی پاسخ

    سوپر آپ من اصلا سیم کارت طلایی ندارد چیکار کنم البته به روز رسانی هم کردم.

    ۱۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۵۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      بابت مشکل پیش آمده از شما پوزش می‌طلبیم، لطفا برای پیگیری این موضوع با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۱۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۳:۱۵ ب٫ظ
    • Qzl پاسخ

      من میخوام که سیم کارت داعمی رو لغو کنم چ کار کنم؟؟؟؟کمک کنید

      ۱۲ شهریور, ۱۳۹۹ در ۷:۰۹ ب٫ظ
  • محمدکاشانی پاسخ

    سلام العان چندروزه که به من از اسنپ پیام دادن که سیم کارت رایگان هدیه میدهند ولی تو برنامه سیم کارت نیست چندبارهم تماس گرفتم ولی هیچی لطفا مساعدت فرمایید.

    ۱۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۵۱ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      بابت مشکل پیش آمده از شما پوزش می‌طلبیم، لطفا برای پیگیری این موضوع با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      ۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰

      ۱۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۳:۱۶ ب٫ظ
  • رستمی پاسخ

    سلام پیامکی برای دریافت سیم کارت رایگان دریافت کردم اما لینک ان درست کار نمی کند لطفا راهنمایی کنید

    ۱۵ تیر, ۱۳۹۹ در ۲:۱۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      برای دریافت سیم‌کارت هدیه باید وارد سوپر اپ اسنپ شوید. بنر «سیم‌کارت طلایی» در قسمت پایین اپلیکیشن را انتخاب کنید. مراحل ثبت و یا تکمیل اطلاعات و نشانی‌ را کامل کنید. پس از ثبت موفق درخواست و ارسال مدارک مورد نیاز، سیم کارت‌تان را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

      ۱۵ تیر, ۱۳۹۹ در ۴:۴۹ ب٫ظ
  • سارا پاسخ

    سلام برای من پیامک آمده که شماره همراه رند برنده شده ام ولی هر جا می م نمی تونم تو برنامه بروم و انتخاب بکنم ممنون میشم کمکم کنید

    ۱۴ تیر, ۱۳۹۹ در ۵:۵۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سارای عزیز سلام،
      برای دریافت سیم‌کارت هدیه باید وارد سوپر اپ اسنپ شوید.بنر «سیم‌کارت طلایی» در قسمت پایین اپلیکیشن را انتخاب کنید. مراحل ثبت و یا تکمیل اطلاعات و نشانی‌ را کامل کنید. پس از ثبت موفق درخواست و ارسال مدارک مورد نیاز، سیم کارت‌تان را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
      در صورتی که سییستم عامل شما آی او اس است و از نسخه وب‌اپلیکیشن اسنپ استفاده می‌کنید برای پیگیری این موضوع با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      https://snapp.ir/contact

      ۱۵ تیر, ۱۳۹۹ در ۴:۵۱ ب٫ظ
  • ویدا پاسخ

    سلام چرا من هر کاری میکنم سوپر اپ اسنپ دانلود کنم که بنر سیم کارت طلایی رو ثبت نام کنم نمیشه میشه راهنمایی کنید

    ۱۲ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ویدای عزیز سلام،
      برای دریافت سیم‌کارت هدیه باید وارد سوپر اپ اسنپ شوید.بنر «سیم‌کارت طلایی» در قسمت پایین اپلیکیشن را انتخاب کنید. مراحل ثبت و یا تکمیل اطلاعات و نشانی‌ را کامل کنید. پس از ثبت موفق درخواست و ارسال مدارک مورد نیاز، سیم کارت‌تان را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
      در صورتی که سییستم عامل شما آی او اس است و از نسخه وب‌اپلیکیشن اسنپ استفاده می‌کنید، برای پیگیری این موضوع با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
      https://snapp.ir/contact

      ۱۵ تیر, ۱۳۹۹ در ۴:۵۲ ب٫ظ
      • Qzl پاسخ

        برای سیم کارت طلایی مبلغی هم باید پرداخت کنیم؟؟

        ۱۲ شهریور, ۱۳۹۹ در ۷:۰۴ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          دوست عزیز سلام،
          خیر دریافت سیم‌کارت هدیه رایگان است.

          ۹ مهر, ۱۳۹۹ در ۱:۲۷ ب٫ظ
  • لیلا ناصری پاسخ

    سلام وقت بخیر
    ضمن تشکر از خدمات دهی بروز و تلاشتون در جهت ارتقا عملکرد، پیرو پیامی مبنی بر برنده شدن کارت ویژه طلایی و ۳ گیگا بایت اینترنت رایگان برای دوماه ، سه بار متوالی با واحد پشتیبانی تماس گرفتم و اعلام کردم که به دلیل داشتن ایفون امکان ورود اطلاعات را ندارم و با توجه به اینکه نزدیکانم هم همگی ایفون دارن، به پشتیبانی در تماس دوم اعلام کردم که با توجه به محرمانگی اطلاعات برای من امکانپذیر نیست اطلاعاتم را در اختیار فردی که اندروید دارد قرار بدهم لذا اسنپ اگر قرار است کاربر خود را از امتیازی بهرهمند کند لطفن تمهیدی در این خصوص ببیند.
    لذا این گلایه را از اسنپ دارم که چرا علی رغم گذشت یک هفته از تماس اینجانب و اعلام اعتراض بحق تاکنون نه پاسخی به اینجانب داده نشد و نه زمینه ای برای افرادی مثل اینجانب که از ایفون استفاده می کنند و از در اختیار قرار دادن اطلاعات هویتی خود به افراد دیگر که اندروید دارند، احتراز میکنند، فراهم نشده است.
    منتظر پاسخ و ایجاد راه حل اسنپ هستم.

    ۱۱ خرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      لیلای عزیز سلام،
      به دلیل استفاده از نسخه وب‌اپلیکیشن امکان نمایش بنرهای داخل سوپراپلیکیشن اسنپ برای شما وجود ندارد. به خاطر مشکل به وجود آمده از شما عذر می‌خواهیم و در تلاش هستیم تا بتوانیم این مسئله را هر چه زودتر برطرف کنیم. اگر شماره همراه اسنپی خود را به ایمیل روابط عمومی اسنپ (به آدرس pr@snapp.cab) برایمان ارسال کنید می‌توانیم این موضوع را بهتر پیگیری کنیم.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم.

      ۱۱ خرداد, ۱۳۹۹ در ۳:۱۲ ب٫ظ
    • Atefeh پاسخ

      چرا اسنپ به من سیمکارت طلایی نداده؟ ☹️و اصلا چنین گزینه ای در اپلیکیشن برای بنده وجود نداره!

      ۱۸ شهریور, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۸ ب٫ظ
  • Negar پاسخ

    آدم میخواد با پشتیبانیتون تماس بگیره باید فقط ۵ هزار شارژ بگیره واسه زمان انتظار!!!!! من تو آپ شارژ کردم اسنپم رو. اما هر کار میکنم نمیتونم ورژن سوپر اسنپ رو دانلود کنم. Ios دارم.

    ۸ خرداد, ۱۳۹۹ در ۹:۱۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      نگار عزیز سلام،
      از اینکه در تماس با پشتیبانی معطل شدید از شما عذر می‌خواهیم. در حال حاضر نسخه وب‌اپلیکیشن اسنپ برای کاربران آی‌او‌اس با خدمات غذا، سوپرمارکت، پرواز، هتل و وانت فعال است. برای استفاده از نسخه سوپراپلیکیشن می‌توانید از اپ‌استورهای ایرانی برنامه اسنپ را دانلود کنید. برای دانلود اپلیکیشن اسنپ به لینک زیر بروید:
      https://snapp.ir/

      ۱۰ خرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۴۳ ب٫ظ
  • امید پاسخ

    با سلام
    ایا اپلیکشن سوپر اسنپ مجزا از اسنپ هست ؟

    ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امید عزیز سلام،
      سوپراپلیکیشن اسنپ حاوی تمام خدماتی‌است که مجموعه اسنپ به کاربران خود می‌دهد.

      ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۴۹ ب٫ظ
  • رضا موسوی پاسخ

    خیلی جالبه . در مورد اسنپ مارکت چیزی نمی دونستم . ممنون از توضیحاتتون

    ۱۳ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۳:۴۲ ب٫ظ
  • اسماعیل امیری پاسخ

    سلام کدتاییدمرحله دو ایمیل برای من ارسال نمیشودونمیتوانم به اسنپ واردشوم چگونه مشکل رارفع کنم

    ۳ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۵:۱۸ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      اسماعیل عزیز سلام،
      لطفا برای پیگیری این مورد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.
      https://snapp.ir/contact

      ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۸:۵۱ ب٫ظ
  • داوری پاسخ

    سلام من متوجه نشدم الان اسنپ کارت خودم را ۵۰ هزار تومان شارژ کردم و ۳۵ هزار تومان اعتبار چگونه از اسنپ کارت استفاده کنم ممنون از راهنمایی شما

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۸ در ۷:۰۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *