قابلیت‌های جدید نوار راهنمای سوپراپ اسنپ

قابلیت‌های جدید نوار راهنمای سوپراپ سوپراپ اسنپ

تخفیف‌ها، سفارش‌ها و پیام‌ها در صفحه‌ی اصلی سوپراپ اسنپ

بخش‌های جدیدی برای سهولت استفاده از سوپر اپلیکیشن اسنپ و دسترسی آسان‌تر به قابلیت‌های مختلف (از جمله تخفیف‌ها، سفارش‌ها و پیام‌ها) به نوار بالای صفحه‌ی اصلی سوپراپ اضافه شده است.

بخش تخفیف‌ها تمامی تخفیف‌های فعال شما را به تفکیک سرویس‌های مختلف نمایش می‌دهد و امکان استفاده از آن را راحت‌تر کرده است.

بخش سفارش‌ها که در آینده تکمیل‌تر خواهد شد، تمام سفارش‌ها از سرویس‌های مختلف سوپراپ اسنپ را در مراحل مختلف نشان خواهد داد تا پیگیری سفارش و تاریخچه‌ی سفارش‌های شما به صورت یکجا در دسترس باشد.

مرکز پیام‌ها هم که آیکن آن کنار اطلاعات کاربری شما قرار گرفته صندوقی است که برخی از پیام‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی اسنپ را در آن مشاهده خواهید کرد و به مرور جایگزین پیامک‌هایی خواهد شد که به شماره تلفن شما ارسال می‌شد.

تخفیف‌ها

در حال حاضر در تمامی نسخه‌های اندروید، iOS و وب‌اپلیکیشن اسنپ می‌توانید تمام کدهای تخفیف فعالی که به شما تعلق گرفته را از طریق بخش تخفیف‌ها در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ مشاهده کنید. در این بخش امکان انتخاب سرویس مورد نظر وجود دارد و چنانچه آن سرویس، کمپین و کد تخفیف فعالی داشته باشد، پس از انتخاب آن، در این بخش نمایش داده می‌شود.

در بخش تخفیف‌ها در اپلیکیشن اندروید نسخه ۸.۵.۰ به بعد، بخش دیگری هم تحت عنوان کمپین‌ها اضافه شده است که با ورود به آن می‌توانید تمامی کمپین‌های جارجی سوپراپ اسنپ را ببینید. برای استفاده از تخفیف کمپین‌ها باید از طریق مشاهده جزییات در همین بخش، وارد صفحه سرویس مربوطه شوید و از تخفیف‌های آن استفاده کنید. در صورتی که کد تخفیف داشته باشید، می‌توانید کد را از همین بخش کپی کنید و در هنگام پرداخت در هر سفارش آن را اعمال کنید.

مرکز پیام‌ها

مرکز پیام‌ها هم از قابلیت‌های جدید صفحه‌ی اصلی سوپراپ اسنپ است که به شکل یک آیکن جدید در نوار بالای صفحه اصلی قرار دارد. مرکز پیام‌ها ابزاری کارآمد برای اطلاع‌رسانی در مورد آخرین اخبار و رویدادهای مربوط به اسنپ است که برخی از پیام‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی اسنپ را در آن مشاهده خواهید کرد و به مرور جایگزین پیامک‌هایی خواهد شد که به شماره تلفن شما ارسال می‌شد.

کاربران با باز کردن مرکز پیام‌ها می‌توانند انواع پیام‌ها از جمله اعلام رونمایی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید، پیام‌های بازاریابی و تبلیغاتی، اخبار مربوط به بهبود کیفیت سرویس‌دهی و غیره را مشاهده کنند.

پیام‌ها بر اساس تاریخ ارسال به صورت عمودی و به‌ترتیب نمایش داده می‌شوند و پس از مطالعه، پیام به حالت خوانده شده تغییر وضعیت می‌دهد، اما همچنان در مرکز پیام‌ها باقی خواهد ماند.

این قابلیت در نسخه ۸.۷.۰ و بالاتر اندرویدی اپلیکیشن اسنپ در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

سفارش‌ها

کاربران سوپراپ می‌توانند سفارش‌های خود را از سرویس‌های مختلف به‌صورت تجمیعی در این بخش مشاهده کنند. در حال حاضر سفارش‌های تکمیل‌شده‌ی سرویس غذا و سوپرمارکت (تخفیف بیشتر) را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید و به‌زودی سفارش‌های سرویس‌های خودرو، موتور، فروشگاه و سوپرمارکت تحویل فوری هم به این بخش اضافه خواهند شد.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *