گزینه عدم رعایت بهداشت به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

گزینه عدم رعایت بهداشت

اسنپ گزینه عدم رعایت بهداشت را به بخش امتیازدهی اپلیکیشن خود اضافه کرد تا به این ترتیب بتواند کنترل بیشتری روی بهداشت سفرهای خود داشته باشد.

اضافه شدن گزینه عدم رعایت بهداشت به اپلیکیشن اسنپ یکی از راهکارهایی است که امیدواریم در شرایط فعلی بتواند تاثیرگذار باشد. برقراری این راه ارتباطی با مسافران در روزهایی که باید بیش از پیش اصول بهداشتی را رعایت کنیم، کمک می‌کند تا با هشیاری و مراقبت همگانی از شیوع بیماری جلوگیری کنیم. چنانچه در طول سفر احساس کردید مواردی وجود دارد که می‌تواند سلامت شما را به خطر بیندازد با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان دهید تا زنجیره مقابله با شیوع بیماری مستحکم باقی بماند.

سفرهای سلامت با اسنپ

اسنپ از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران، حفظ سلامت کاربران مسافر و راننده را در دستور کار قرار داده است.

اسنپ طی هفته‌ گذشته برنامه جامعی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا به واسطه حمل و نقل روزمره اجرا کرده است. در گام اول، اطلاع‌رسانی جامع به رانندگان و مسافرانی که از این تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنند، ضروری‌ترین و ابتدایی‌ترین اقدام ممکن بود. در گام بعدی تلاش کردیم با توزیع لوازم بهداشتی بین رانندگان این ناوگان، ضروریات لازم برای رعایت موارد جدی‌تر ایمنی و بهداشتی در این روزها را در اختیار آن‌ها قرار دهیم. ویدیوی زیر را در این باره ببینید.

 

با توجه به افزایش نگرانی‌ عمومی در رابطه با انتشار ویروس و همینطور بالا بودن احتمال انتقال از فردی به فرد دیگر، خصوصا در فضای بسته خودرو، در نظر داریم در گام بعدی، با استریل کردن خودروی رانندگان فعال در اسنپ که این روزها در حال جابه‌جا کردن مسافران هستند، از نگرانی هر دو دسته کاربران بکاهیم.

اضافه کردن گزینه عدم رعایت بهداشت مکمل این اقدامات است. در صورتی که احساس کردید دستورالعمل‌های بهداشتی ما در خودرویی که در حال سفر با آن هستید انجام نشده، حتما با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان بگذارید تا با آموزش و همچنین ارائه امکانات لازم برای تامین سلامت و بهداشت فردی و بهداشت خودرو امکان گسترش هر چه بیشتر ویروس کرونا را کاهش دهیم.

سفرهای سلامت با اسنپ

مسئولیت کسب‌وکارها را فراموش نکنیم

در حالی که ویروس کرونا جهان را در وضعیت آماده‌باش قرار داده، کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک تلاش می‌کنند تا در پیشگیری از شیوع آن همراه مردم باشند. رعایت بهداشت در وسایل نقلیه و همینطور بهداشت شخصی سرنشینان یکی از مواردی است که می‌تواند در مقابله با همه‌گیر شدن این بیماری نقش موثری داشته باشد. شما می‌توانید ۵ نکته درباره راه‌های پیشگیری از شیوع کرونا در سفر را در این مطلب بخوانید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (67)

  • سعید جلالی نژاد اناری پاسخ

    سلام درسته بغضی از مسافرین هستندولی چاره چیه؟؟؟…

    ۱۸ خرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۸ ب٫ظ
  • دوستدار اسنپی ها پاسخ

    خدایا هوای راننده های اسنپ رو داشته باش.هوای منم که خیلی تنهام داشته باش .امیدی جز خودت ندارم.لطفا هر کس این مطلب رو دید برام دعا کن که خداوند خوشبختی رو نصیبم کنه.مررررررررررررررسی

    ۱۴ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۲:۲۷ ب٫ظ
    • Ava پاسخ

      قطعا هرجایی ادم نادرست پیدا میشه
      مردم مازندران هم از فهیم ترین و بافرهنگ ترین مردمان ایرانن
      من بالای ده بار اسنپ و تپسی گرفتم و حتی یک بار هم ندیدم که بهداشت رعایت نشه
      هم لوازم ضدعفونی تو ماشین داشتن و هم ماسک و دستکش
      بهتره قبل از نظر دادن یکم فکر کنید

      ۲۵ خرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ
  • مهرداد پاسخ

    مسافرها تقاضاهای نا بجا دارن و وقتی با مقاومت راننده مواجه میشن از هر لفظ یا امتیاز منفی که بخوان استفاده میکنن مثلا مسیر را بخاطر دوستشون دو مقصده کنن ولی یک کرایه بدن این که نشد مدیران اسنپ باهوش باشید تا زنجیره مسافر و راننده رو قطع نکنید

    ۱۰ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۲:۴۰ ب٫ظ
    • گنزق پاسخ

      وقتی مسافر مسیر را دو قسمت کرد بهش بگید مسیر رو اضافه کنه اگه نکرد در حال انجام سفر با پشتیبانی تماس بگیرید د

      ۱۶ مرداد, ۱۳۹۹ در ۳:۰۱ ب٫ظ
  • مهرداد پاسخ

    با سلام بنده از ماسک استفاده کردم ولی حساب کاربری رو بخاطر نزدن ماسک بستید پیشنهاد میکنم به جای حرف مسافر که گوش میکنید هر روز یک عکس از راننده با ماسک به کانال اسنپ بفرسته تا مشکل حل شود ضمنا اکثر مسافرین خودشان رعایت بهداشت را نمیکنن و دستمال و دستکش خود را در ماشین رها میکنن امتیاز ما نیز تاثیری ندارد

    ۱۰ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۲:۲۹ ب٫ظ
  • رضام پاسخ

    با سلام. محدویت مسافر دو نفر هست دیگه… این رو هم اعلام نمائید لطفاً.

    ۶ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۴:۲۱ ب٫ظ
    • مجید چاقوساز پاسخ

      با سلام من یک راننده اسنپ هستم میدونم پیامی رو که میذارم هیچ فایده ای ندارد چون سیاست این شرکت فقط کار کردن و زحمت کشیدن راننده است و حمایت بی چون چرا از مسافر تو این هفته دو بار کاربری بنده رو به مدت سه ساعت مسدود کردن چون گزارش مسافر این بوده که بنده از ماسک استفاده نکردم ولی باید بگم که کاملا گزارشی که دادن دروغ بوده چون سلامتی خودم و خانوادم از همه چیز مهمتر هست و در درجه اول اولویت بنده می‌باشد چون بعضی از درخواست‌های نابجا مسافرین از طرف رانندگان اجابت نمیشه اونها هم از این حربه بر علیه ما استفاده میکنم و این موارد در طول روز ممکنه چندین بار اتفاق بیفته و من متاسفم برا این که بی هیچ ادله و شفافیتی و فقط صرف این که مسافر گزارش کرده ای چنین برخوردی با راننده میکنن که با سخت ترین شرایط موجود که خودتون مطلع هستیم و نیازی نیست که توضیح بیشتری بدم و کمترین کرایه داره این ناوگان حمل و نقل رو میچرخونه امیدوارم این رویه کاملا غلط رو آقایون مدیران که اون بالا نشستن و هیچ خبری از کف خیابونا ندارن اصلاح کنم یا حق

      ۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۵:۳۷ ب٫ظ
      • اسنپ پاسخ

        مجید عزیز سلام،
        از اینکه مراقب سلامتی خود و افراد جامعه هستید بی‌نهایت سپاسگزاریم. بازخوردهای مسافران ما را در بهبود کیفیت سفرهای اسنپ یاری می‌کند و اقدامات لازم با توجه به میانگین نظرات صورت می‌گیرد. در صورتی که مسافر شکایتی مبنی بر«عدم استفاده از ماسک» را گزارش دهد، تیم پشتیبانی در دو گزارش اول به راننده از طریق پیامک تذکر می‌دهد. سپس چنانچه مسافر دیگری مجددا با ثبت گزینه «عدم استفاده از ماسک» گزارش دهد که راننده در سفر اسنپی ماسک نداشته، راننده به مدت ۶ساعت غیرفعال می‌شود. در نهایت اگر راننده بار دیگر در سفر اسنپی از ماسک استفاده نکند، برای یک روز کامل کاری غیرفعال می‌شود و هیچ درخواست سفری برای او فرستاده نمی‌شود.
        امیدواریم با کمک شما بتوانیم کیفیت بهداشت سفرها را ارتقا دهیم.

        ۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۲:۲۷ ب٫ظ
  • Jaber پاسخ

    این چه وضعشه مسافر خودش بهداشت رعایت نمیکنه بعد عقده ای میزنه منه راننده رعایت نمیکنم!!!
    تهدید به مسدود کردن هم ک میکنید
    درصد تون رو هر کرایه ۲۰ درصده واقعا نمیصرفه
    یکم به فکر من و ما راننده باشید خواهشا الکی دنبال مسدود کردن به خاطر یه سری ادم عقده ای نباشید

    ۳ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۷:۵۶ ب٫ظ
    • گنزق پاسخ

      همینی که هست ، ناراحتی کار نکن

      ۱۶ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۵۸ ب٫ظ
  • رضا پاسخ

    آموزش نصب ***جداکننده فضا*** رو لطفا بزارین توی سایت تا راننده ها استفاده کنن

    ۲۹ فروردین, ۱۳۹۹ در ۸:۱۶ ب٫ظ
  • مهران پاسخ

    سلام.به نظرم این درست نیست ما با چندتا ستاره که اصلا معلوم نیست سلیقه ای بوده،درست بوده یا نه،بخوایم راننده ای رو که صبح تا شب داره زحمت میکشه.هم برای مسافر و هم برای شرکت با دادن پیامک های مسدود کردن،زیر سوال ببریم.با تشکر.

    ۲۸ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۴ ق٫ظ
  • آرش پاسخ

    با سلام خدمت گروه اسنپ با توجه به شیوع کرونا در کشور عزیزمان و طبق گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: رانندگان تاکسی جهت پیشگیری از شیوع کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فقط می‌توانند حداکثر دو مسافر در صندلی عقب سوار کنند لذا بنده از طرف گروه از رانندگان محترم از شرکت محترم اسنپ تقاضا دارم این طرح فاصله اجتماعی و فقط سوار کردن دونفر را در اسنپ اجرایی نمایید تا رانندگان اسنپ با خیال آ سوده تری کار خود را به اتمام برسانند.و مشکل که ما در اینجا داریم این است که قبل از سوار کردن مسافر یا مسافران با مسافر تماس حاصل میکنیم و میگوییم جسارتن شما چند نفر هستید اگر گفتند دو نفر یا یک نفر ما با خیال آسوده مسافران را سوار میکنیم ولی اگر به چهار نفر برسد حم ابتلا به بیماری افزایش میابد و هم ممکن است فردی ناقل ویروس باشد و اینه زمانی که ما رانندگان سرویس را میگیریم و از مسافر سوال کنیم شما چند نفر هستید و گفت چهار نفر و راننده ناچار به قبول سرویس نشود باید لغو سرویس را بزند و این امر اگر بیشتر از سه بار از طرف راننده صورت بگیرد و مسافر مایل به لغو سرویس نباشد راننده مجبور به لغو سرویس میشود که این امر در طول روز زیاد پیش می آید لذا از گروه زحمت کش اسنپ درخواست داریم که طبق اطلاعیه از طرف سازمان فقط دو نفر مسافر قابل حمل باشد تا اثرات زیان باری دچار قشر زحمت کش راننده و هم مسافر نگردد.با تشکر فراوان از گروه اسنپ.

    ۲۸ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱:۱۵ ق٫ظ
  • کریمی پاسخ

    سلام، راننده های اسنپ چطور باید با وجود بارندگی شدید و خطر بیماری کرونا، اون هم با نرخ کرایه سال گذشته کار کنند؟

    ۲۳ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱:۴۵ ق٫ظ
  • مرجان پاسخ

    چرا رانندگان اسنپ ماسک و دستکش و محلول ضد عفونی ندارن

    ۱۹ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۸ ب٫ظ
    • گنزق پاسخ

      یکسره هم انگشتشون تو بینی شونه ، اَه

      ۱۶ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۵۶ ب٫ظ
  • حامد پاسخ

    ماسک و دستکش تو مرودشت گیر نمیاد ماسک رفتم خیاطی برام درست کرده ولی دستکشو گفتن نداریم.زنگ زدم ب اسنپ میگه برو ب
    Clup.snapp.ir ب این سایتم رفتم متاسفانه باز نکرد و چیزی رو نشون نداد ک از کجا بگیرم. بعد اسنپ بهم پیام داده مسافرا از بهداش ناراضین در صورت تکرار غیرفعال میشی. میخام بگم ۹۹درصد از مسافرا تو مسیر بهم میگن جلو عابر بانک وایسا میخام پول بگیرم و بعد پول توقفشون اگه بگی بده ناراحت میشی و بحث میکنه باهام نتیجش میشه این ک تو پایان سفر میزنه راننده بهداش رعایت نکرده. مسافرای عقده ای یکم عقل داشته باشید اولا ک من ماسک دارم چون خودمم میترسم. دوما اکلی نگین بهداش رعایت نکرد. خیلی از مسافرایی ک من سوار کردم بخدا نه ماسک دارن نه دستکش از کجا معلومه ک خود اون مسافرا آلوده ب ویروس نباشن .

    ۲۸ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۹ ب٫ظ
  • میلاد پاسخ

    اقا واسه من یک سواله چرا همیشه مسافر باید نمره بده اون مسافر مریض که بوی گند میده چرا نباید بهش نمره داومن از این تفاوتی که اسنپ می زاره واقعا ناراحتم

    ۲۵ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۱ ب٫ظ
  • مریم پاسخ

    سلام، من راستش متاسفانه اعتمادی ندارم که رانندگان اسنپ بعد از جابجایی هر مسافر، عملیات ضدعفونی رو انجام بدن و اصلا آیا اونقدر مواد ضدعفونی کننده در اختیارشون هست

    ۲۰ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مریم عزیز سلام،
      هر کدام از ما با رعایت بهداشت می‌تواند از شیوع بیماری جلوگیری کند. برای اطمینان بیشتر لطفا توصیه‌های بهداشتی مربوط به مسافران در همین مطلب را مطالعه کنید.

      ۲۰ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ
  • اتابک پاسخ

    بعنوان راننده میگم اولا ماسک گیر نمیاد نمیاد و اگه هم گیر بیاد اونقدر گرونه که با این کرایه های فان اسنپ واسه راننده صرف نمیکنه مثلا ۵۰۰۰ تومن بده یک ماسک بخره که بعد دو ساعت مجبور بشه عوضش کنه‌. نکته بعدی این اکیپ های سلامتی که میگید بیشتر جنبه ی تبلیغاتی داره و جلوی دوربین دیده میشه وگرنه من که مشهد هستم تا حالا این اکیپ ها به چشمم نخورده. اخرین موضوع هم اینه که خودم با اینکه ماسک گرونه استفاده میکنم واسه سلامتیم ولی مسافرای گرامی تون استفاده نمیکنن اگه بنا به امتیازدهی بابت عدم رعایت بهداشت باشه باید دو طرفه باشه تا راننده ها هم بتونن خیل بی شمار مسافرهای بد رو گزارش کنن. هرچند متاسفانه اسنپ یک شرکت سرمایه داری هست که فقط هوای مسافرا رو داره و مطمنم این پست من حذف و سانسور میشه

    ۲۰ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ
    • محمد پاسخ

      با این کرایه های پایین و مزخرف اسنپ مسافر نباید انتظار داشته باشه که من الکل خداتومنی رو بخوام برای اون مصرف کنم
      اینجا هرکی باید به فکر خودش باشه
      وسلام

      ۳۰ فروردین, ۱۳۹۹ در ۲:۳۹ ق٫ظ
      • علی پاسخ

        سلام محمد عزیز
        درسته کاملا حق با شماست
        شما فقط به فکر خودت باش مسافر خودش باید به فکر خودش باشه
        با ۱۰ هزار کرایه که نباید توقع کباب برگ و نوشابه داشت

        ۳۰ فروردین, ۱۳۹۹ در ۲:۴۶ ق٫ظ
      • علی پاسخ

        محمد عزیز سلام علیک
        کاملا حق با شماست
        خداقوت قهرمان

        ۳۰ فروردین, ۱۳۹۹ در ۲:۵۴ ق٫ظ
  • زهرا پاسخ

    همسر من راننده اسنپ هست ما از ترس سلامتی و جون خودمون رفتیم با کلی قیمت بالاتر دستکش و ماسک و الکل تهیه کردیم و کلی هزینه کردیم بابت این لوازم تا ماشین و ضد عفونی کنیم. نصف درآمد روزانه هم که باید بره برای بنزین، از طرفی هم درصد اسنپ، درصد شهرداری، خرید طرح….این کار کردن فقط از سر اجباره وگرنه شما هیچ امکاناتی برای رانندگانتون مثل بیمه یا کمک قطعات ماشین و غیره ندارین

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۸ در ۰:۲۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      زهرای عزیز سلام،
      باشگاه رانندگان اسنپ تلاش می‌کند نیازهای کاربران راننده را در زمینه‌های مختلف شناسایی کرده و امکانات لازم برای رفع آنها را فراهم آورد. این مجموعه با ایجاد طرح‌های تخفیفی و تشویقی گوناگون، می‌کوشد نیازهای اساسی و غیراساسی کاربران راننده را به شایستگی تامین کند. هم‌اکنون باشگاه رانندگان اسنپ در ۱۰ شهر بزرگ کشور فعال است و خدمات و تسهیلات خود را در دسته‌های تخفیفی، تشویقی و رفاهی در اختیار رانندگان عزیز قرار می‌دهد.
      طرح‌های مختلف باشگاه رانندگان اسنپ را از اینجا بخوانید.

      ۱۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۶ ب٫ظ
  • قربان پاسخ

    باسلام
    لطفا قبل ازاینکه حساب کاربری رانندگان رو غیرفعال کنید اول چیزی که به اپلیکیشن اضافه میکنید اطلاع رسانی کنید
    بعد همه مردم ای روزا اعصاب ندارن وبعدازپایان هرسفر میزنن عدم رعایت بهداشت حالا بیا و درستش کن
    پس شما هم باید همه کاربران رو غیرفعال کنید پس کی کار کنه

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۹:۳۰ ب٫ظ
  • احسان پاسخ

    با سلام خدمت تمامی دوستان و همکاران اسنپ ای کاش برای رانندگان هم عین مسافر امتیاز و ستاره دادن میزاشتن تا ماهم قشنگ بتونیم نظرات خود رو در مورد مسافری که سوار کردیم بگیم. بخدا بعضی از مسافرها بیشتر سرطان هستن تا مسافر اما ما فقط گزینه بله یا خیر رو برای نظر سنجی داریم در صورتی که همون مسافر گزینه های زیادی داره برای امتیاز دادن. و این منصفانه نیست خواهشمندم فکری بحال این امتیاز دادنها بکنید تشکر

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۷:۲۴ ب٫ظ
  • احسان پاسخ

    یا خود خدااااا بعضی از مسافرها از خودشان شیدا بودن این گزینه هم اضافه شد طرف سوار میشه بعد پیاده شدن تمام عقده های زندگیش رو با چندتا ستاره و نظر دادن سر راننده خالی میکنه حالا همین و کم داشتیم.

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۷:۲۳ ب٫ظ
  • سارا پاسخ

    من از مشترکین اسنپ هستم که پیشنهاد میکنم اولین رکن برای رانندگان رعایت ادب و‌احترام است که جدیدا رانندگان اسنپ رعایت نمیکنند و برخوردهای بسیار زننده ای دارند نیاز هست با اموزش های دوره ای و برکزاری جلسات به انها یاداوری کنید که اولین گام ادب و احترام است

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۵:۰۸ ب٫ظ
    • مهدی پاسخ

      شما قطعا سفرهای زیادی رفتید.که همچنان دارید با اسنپ ادامه میدید.و قطعا اسنپ رضایت بخش بوده که همچنان مشترک اسنپ هستید.پس یک یا چند تا برخورد رو با کلی سفر خوب و راحت مقایسه نکنید.نیمه پر لیوان رو ببینید.همه انسان هستیم و همگی خطا میکنیم.

      ۲۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۵:۴۲ ب٫ظ
  • سعید پاسخ

    خواهشا لینک ios بدید دم عیده لازم داریم کار کنیم
    پول اولیه خرید اشتراکم خیلی ها ندارن خوب

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۴۰ ب٫ظ
  • ادریس پاسخ

    ی سوال غیرمرتبط: چرا برای مشتری های دائمیتون امتیاز ویژه ای قائل نیستید؟ بهتر نیست که کد تخفیفی برای مسافرایی که بیشتر از n کیلومتر با اسنپ بودن یا همینطور برای راننده هایی که n تا مسافر سوار کردن از کمیسیونشون ۱ درصد کم بشه؟؟

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۲۳ ب٫ظ
  • رعنا پاسخ

    خیلی عالیه. فقط کاش این کار جلوی مسافر و قبل از سوار شدن انجام بشه که خیال همه راحت بشه.

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۲۱ ب٫ظ
    • خسرو پاسخ

      چندر غاز کرایه میدید توقع دارید واستون آب و جارو کنن؟

      ۱۵ فروردین, ۱۳۹۹ در ۷:۴۰ ب٫ظ
  • مهدی پاسخ

    سلام متاسفانه با این کرایه ها حق راننده باطل میشه ، من با اژانس مسیر ۲۳ کیلومتری رو ۱۵ هزار تومان میرم اسنپ میزنه ۱۰ کمسیون هم کم میشه هیچی براشون نمیمونه ! همه راننده ها گله میکنن که حق دارن ؛ انصاف را رعایت کنید ?

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۵۰ ب٫ظ
  • الهام پاسخ

    سلام من مسافری هستم که از اسنپ زیاد استفاده میکنم لطفا تو رو خدا یه اسپری خوشبو کننده هوا یه چندتایی بهشون بدهید بعد ماده ضد عفونی کننده تا مقصد چند بار نزدیک بود بیارم بالا بیشتر آقایان راننده بوی تعرق میدهم و شیشه ها بالاست من مجبور امتیاز عالی بدم چون به این نون نیاز دارن لطفا شما بهشون بدهید

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۴۲ ب٫ظ
    • گنزق پاسخ

      من خودم اسپری تو کیفم دارم ، تا میشینم تو ماشین با عذر خواهی از راننده یه پاف میزنم تو ماشین ، هم خودم راحت میشن هم راننده و هم احتمالا مسافر بعدی

      ۱۶ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۴۶ ب٫ظ
  • اشكان پاسخ

    اصلا رعایت نمیشه اصول بهداشتى استریل نیس ماشین ها

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۳۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      اشکان عزیز سلام،
      لطفا موارد نارضایتی خود را در پایان سفر در بخش امتیازدهی با زدن گزینه «عدم رعایت بهداشت» به ما اعلام کنید.

      ۱۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۳ ب٫ظ
      • زهرا پاسخ

        به نظر من هم با کشیدن نایلون کابین راننده را جدا کنید

        ۱۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۶:۲۷ ب٫ظ
  • Marjan پاسخ

    سلام
    ی اسپری خوشبو کننده ‌و ی دونه هم اسپری ضدعفونی کننده برای فضای داخل خودرو هم به راننده ها بدیدلطفا.

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۲۶ ب٫ظ
    • امیر بهرام پاسخ

      به نظر از تاکسی های چین کپی برداری کنید و با کشیدن مشبا دور صندلی راننده کابین امن تر کنید ??

      ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۵۱ ب٫ظ
  • الهام اهتمام پاسخ

    سلام خیلى عالیه، البته راننده هاى محترم اصفهان از قبل از این گزینه هم خیلى زیاد رعایت میکردن و واقعا من شخصا احساس امنیت دارم همیشه از همه لحاظ ??

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۲۲ ب٫ظ
  • nahid پاسخ

    اسنپ در آی او اس غیرفعال است
    من اپلیکیشنم و پاک کردم دیگه نصب نشد

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۱۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      ناهید عزیز سلام،
      شما می‌توانید نسخه ماندگار وب اپلیکیشن اسنپ را از طریق آدرس زیر دریافت کنید.
      https://snapp.ir/

      ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۵:۰۲ ب٫ظ
    • سعید جلالی نژاد اناری پاسخ

      بسیارعالی بودبله متوجههستم و دارم داخل ماشینم ازاین اقلام وادرس گرفتن اقلام بهداشتی تمیزیماشینم و ضدعفونی کردن کولر و..‌.

      ۱۸ خرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۶ ب٫ظ
  • Maryam پاسخ

    کار خیلی جالبی بود. ممنون ازتون???????

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۱۶ ب٫ظ
  • افخمی پاسخ

    چه فایده وقتی دیروز رعایت نکردو عطسه ناجور کرد

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۱۳ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      لطفا این مورد را در پایان سفر در بخش «امتیازدهی» با زدن گزینه «عدم رعایت بهداشت» ثبت کنید.

      ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۴۸ ب٫ظ
  • دهقان پاسخ

    مرسی از پیشگیری و اطلاع رسانیتون. امروز اسنپ گرفتم، واقعن متعجب و نگران شدم که راننده ماسک نداشت و عطسه هم کرد.

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۱۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      همان طور که در مطلب هم اشاره کردیم در صورتی که احساس کردید دستورالعمل‌های بهداشتی ما در خودرویی که در حال سفر با آن هستید انجام نشده، حتما با استفاده از گزینه عدم رعایت بهداشت در بخش امتیازدهی، پشتیبانی اسنپ را در جریان بگذارید تا با آموزش و همچنین ارائه امکانات لازم برای تامین سلامت و بهداشت فردی و بهداشت خودرو امکان گسترش هر چه بیشتر ویروس کرونا را کاهش دهیم.

      ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۵:۰۰ ب٫ظ
  • علي نصري پاسخ

    به عنوان یک مسافر همیشگی اسنپ باید بگم که اولأ قتی این وسایل تو بیمارستانها نایاب شده چطور به اسنپ اهدا میشه ؟!
    دومأ من از شرایط ماشین هنگام سفر مطلع هستم نمیدونم مسافر قبلی عقب نشسته یا نه جلو نشسته چند نفر بودند و … و بعد راننده آیا محل نشست و بقیه ی اجسامی که توسط مسافر قبلی لمس شده رو ضد عفونی کرده یا نه !!
    اعتماد تو این شرایط احمقانه است و اقدامات پیشگیرانه به مانند این بسیار امید وار کننده
    ولی به عنوان یک شهروند هواهشمندم که پیگیر این اقدامات باشید

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۰۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      علی عزیز سلام،
      اقلام بهداشتی توسط تیم اسنپ با پیگیری زیاد و به سختی تهیه شده است. امیدواریم با کمک یکدیگر بتوانیم از شیوع بیماری جلوگیری کنیم.

      ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۵۸ ب٫ظ
  • ح پاسخ

    لطفا یه خوشبو کننده داخل ماشین هم بدین که از شدن بری بد داخل خودرو مجبور به باز کردن شیشه نباشیم

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۰۷ ب٫ظ
  • ساناز پاسخ

    یه جاهایی مثل مازندران هنوز فرهنگ اینقدر پایینه که به هیچ عنوان احساس مسئولیتی از طرف راننده در کار نیست هنوز کار با اپلیکیشن وآدرس خوانی رو بلد نیستن چه برسه به رعایت بهداشت!! از مسافر طلبکار نباشن این حرفا پیشکش..

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۰۳ ب٫ظ
    • اشکان پاسخ

      همینو بگو

      ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۱۶ ب٫ظ
    • Ava پاسخ

      قطعا هرجایی ادم نادرست پیدا میشه
      مردم مازندران هم از فهیم ترین و بافرهنگ ترین مردمان ایرانن
      من بالای ده بار اسنپ و تپسی گرفتم و حتی یک بار هم ندیدم که بهداشت رعایت نشه
      هم لوازم ضدعفونی تو ماشین داشتن و هم ماسک و دستکش
      بهتره قبل از نظر دادن یکم فکر کنید

      ۲۵ خرداد, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق٫ظ
  • مهدی پاسخ

    ممنون که همچین اپلیکیشن هایی به ایران آمده

    ۱۲ اسفند, ۱۳۹۸ در ۹:۰۱ ب٫ظ
  • غیاثوند پاسخ

    سلام وسایل و ملزومات استریل ماشینو نمیتونیم تهیه کنیم ماسک والکل هم هیچ دارو خانه ای نداره چجوری این کارو انجام بدیم

    ۱۲ اسفند, ۱۳۹۸ در ۸:۴۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      باشگاه رانندگان اسنپ با توجه به شرایط ویژه در مورد گسترش و شیوع ویروس کرونا اقدام به توزیع ملزومات بهداشتی و استریل برای پیشگیری و مقابله با این ویروس کرده است. اطلاعات بیشتر در مورد این طرح را از لینک زیر بخوانید:
      https://club.snapp.ir/news/distribution-sterile-items/

      ۱۳ اسفند, ۱۳۹۸ در ۲:۵۱ ب٫ظ
      • مجید علی بلندی پاسخ

        درود
        من راننده اسنپ هستم و در محدوده تهران کرج شهریار به صورت پاره وقت فعالیت میکنم
        در این مدت شیوع کرونا همیشه تلاش کردم بهداشت خودم و ماشینم رو رعایت کنم ولی متاسفانه اکثر مسافران اصلا رعایت نمیکنن به نظر بنده اسنپ اعلام کنه تمامی مسافران بدون ماسک و دستکش اصلا درخواست اسنپ نده
        ممکنه چند روز اول مسافر کم بشه ولی چون مسافر همیشه ماشین نیاز داره باز مجبور میشه با رعایت بهداشت اسنپ درخواست بده

        ۳۱ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۵ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          مجید عزیز سلام،
          ضرورت استفاده از ماسک توسط کاربران مسافر را به طور پیوسته به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
          امیدواریم با کمک هم بتوانیم این روزها را به سلامت پشت سر بگذاریم🙏

          ۱ مرداد, ۱۳۹۹ در ۲:۲۱ ب٫ظ
    • صادقي پاسخ

      طبعا شرکت اسنپ این قدرت را دارد که مواد ضدعفونی خودرو را به میزان انبوه و قیمت مناسب تهیه و دراختیار رانندگانش قرار دهد. آنچه مساله است هزینه این اقلام است که برای قشر راننده در این اوضاع دشوار است.
      به عنوان یک مسافر پیشنهاد میکنم با شفاف سازی این اقلام بطور منظم بین رانندگان توزیع و در داخل خودروها قرار گیرد و هزینه آن بطور یکسان بین مسافر و راننده و اسنپ تقسیم شود.

      ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۵:۱۰ ب٫ظ
    • رضا پاسخ

      در شهر مشهد هستم
      هیچگونه امکاناتی نمیدین
      فقط هی پیامک تهدید ب مسدود کردن حساب میزنین که بهداشت و درخواست پول نقد و….
      کاش یکم هوای ما راننده ها رو داشتین
      خب ک چی اصلا
      مسدود کن داداچ?

      ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۱ ب٫ظ
    • سیاوش پاسخ

      با سلام و خسته نباشید خدمت تیم اسنپ یک پیشنهاد دارم امیدوارم ترتیب اثر داده شود هر راننده می تواند کابین جلوی خودرو را با مشبا ببیند ولی به شرطی که اسنپ به مسافرین اعلام کند که جلو کسی نشیند حداقل راننده و مسافر تو امنیت بیشتری قرار میگیرند حالا اگر بنده این کار را بکنم از نظر اسنپ اشکالی ندارد و اگر مسافر چهار نفر بود سوار نکنم امیدوارم جواب اینجانب را بدهید چون بنده هم خسته شدم هم باید کار کنم این جوری تا کی میشه ادامه داد خدا داند

      ۱۶ فروردین, ۱۳۹۹ در ۵:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *