میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپ چقدر است؟

بر اساس تحقیقات بازار و نظرسنجی‌های انجام شده، در ناوگان اسنپ بیش از۹۸درصد رانندگان و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سراسر کشور از ماسک استفاده می‌کنند.

اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که اولین خبرها از ورود کرونا به کشور به گوش رسید، نگرانی و ترس بر تمام دنیا غلبه کرده بود و به علت ناشناخته بودن این ویروس راه‌های جلوگیری و انتقال هنوز مشخص نبود. به مرور داده‌های علمی بیشتری به دست آمد که از تاثیر زدن ماسک بر کاهش انتقال ویروس خبر می‌داد. پس از تایید سازمان بهداشت جهانی در مورد اثر مثبت ماسک زدن، اسنپ به کاربران راننده ناوگان خود توصیه کرد که از ماسک استفاده کنند. از آنجایی‌که کاربران راننده با افراد بیشتری در تماس بودن تلاش کردیم تا بهترین شیوه را برای حفظ سلامت کاربران خود به کار ببندیم. به این ترتیب اسنپ جزو پیشگامان استفاده از ماسک در کسب‌وکارها شناخته شد. پس از آن با الزامی کردن استفاده از ماسک در تمام سفرها، نظارت بر کیفیت بهداشت سفرها را افزایش دادیم و تغییراتی را هم در اپلیکیشن به وجود آوردیم تا کاربران مانند همیشه بازرسان کنترل کیفی سفرها باشند. در نمودار زیر می‌توانید میزان استفاده از ماسک را در بین کاربران راننده و مسافر اسنپ از ۷ ماه پیش تاکنون مشاهده کنید.

میزان استفاده از ماسک همان‌طور که در نمودار مشاهده می‌کنید از ۷ ماه پیش تاکنون تغییرات محسوسی در میزان استفاده از ماسک در بین کاربران راننده و مسافر ایجاد شده است. خوشبختانه امروز می‌توانیم با افتخار اعلام کنیم که بیش از ۹۸ درصد کاربران راننده و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سراسر ایران در سفرهای اسنپی خود از ماسک استفاده می‌کنند. دستیابی به این آمار اگرچه در ابتدا چندان ساده‌ نبود اما با مشارکت تک تک کاربران  توانستیم ناوگانی ایمن و سفرهای باکیفیتی را برایتان فراهم کنیم. به تمامی کاربران راننده و مسافری که به سلامت خود و اطرافیان‌شان اهمیت می‌دهند، خسته نباشید می‌گوییم و سپاسگزار همراهی‌شان هستیم.

بر اساس تحقیقات واحد «استراتژی و تحقیقات بازار» اسنپ در ماه گذشته در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اهواز و مازندران  تقریبا ۱۰۰ درصد کاربران راننده اسنپ از ماسک استفاده کرده‌اند. همچنین بیشترین میزان استفاده از ماسک توسط کاربران مسافر در شهرهای تهران، یزد، بیرجند و کمترین میزان مربوط به شهرهای قم و گیلان است.

کاربران راننده در خط مقدم مبارزه با کرونا

باتوجه به اینکه یکی از سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا، کاربران راننده و موتورسواران فعال در سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل هستند،امیدواریم در برنامه‌ی واکسیناسیون سراسری کشور، کاربران راننده در زمره‌ی گروه‌های اول دریافت واکسن قرار بگیرند. اسنپ در زمینه مقابله با کرونا اقدامات زیادی را انجام داده است؛ از کد تخفیف به مراکز واکسیناسیون تا وام بدون بهره برای کاربران راننده اسنپ. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات اسنپ برای مبارزه با کرونا این مطلب را بخوانید. 

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (5)

  • سجاد پاسخ

    سلام
    چرا اعتبار بنزین تیرماه واریز نمیشه
    بنزین نداریم واسه کار کردن

    ۵ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱:۳۲ ب٫ظ
  • مرتضی پاسخ

    واقعا کاردرست وبرای سلامتی خودراننده وهمچنین مسافرلازم وضروری است لازم اجراست عالی بود ممنون.

    ۳۰ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۵ ق٫ظ
  • بهاالدین هنرور شیخ شمزین پاسخ

    اسنپ مشکل خیلی از مردم راحل کرده اما با هر حرفی مسدود میکنن خیلی اشتباهه فرض کنید یک مسافر از راننده خوشش نمیاد مگه میشه بایک شکایت راننده ای که همیشه به اسنپ کار میکنه مسدود کرد ازاین بابت ناراضی هستم باتشکر وسپاس

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۸:۳۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام دوست عزیز،
      کاربران راننده از سرمایه‌های اصلی اسنپ هستند و نظرها و پیشنهادهاتون رو می‌خونیم و بررسی می‌کنیم.
      دغدغه شما دغدغه ما هم هست و حتما سعی می‌کنیم شرایط کار برای کاربران راننده‌ی عزیز هم خوشایند باشه.
      اگر در سفرهاتون مشکلی پیش آمد خواهش می‌کنیم حتما به پشتیبانی اسنپ اطلاع دهید تا بتونیم بهتر از کاربران راننده هم حمایت کنیم.

      ۱۶ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۶ ب٫ظ
  • ایرج کریمی خالدی پاسخ

    امیدوارم که اسنپ در روند قیمت گذاری تجدیدنظر کرده واین اختلاف قیمتهادرساعات مختلف روز مرتفع گردد

    ۴ بهمن, ۱۳۹۹ در ۳:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *