بالاخره بعد از توصیههای مختلف، سازمان بهداشت جهانی و مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) اعلام کردند که استفاده از ماسک به پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا کمک میکند. حتی اگر این ماسکها خانگی و پارچهای باشند. با توجه به اینکه در تمامی شرایط امکان رعایت فاصلهگذاری اجتماعی وجود ندارد و بعضی از ما به واسطه کار یا هر مورد دیگری ناچاریم از خانه بیرون برویم، میتوانیم با استفاده از ماسک و پوشاندن دهان و بینیمان در مکانهای عمومی خارج از خانه، هم مراقب سلامت خود در برابر ابتلا به ویروس کرونا باشیم و هم به کاهش سرعت انتشار آن کمک کنیم. از همین رو اسنپ، به منظور حفظ سلامت راننده و مسافر، استفاده از ماسک را برای همه کاربران راننده خود الزامی دانسته است و از مسافران هم تقاضا دارد از ماسک استفاده کنند. برای پایش این موضوع اقداماتی در بخش امتیازدهی سفر صورت گرفته که در ادامه میخوانید.
اقدام اسنپ در مسیر فرهنگسازی استفاده همگانی از ماسک
اسنپ از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور اقداماتی را در مسیر حفظ سلامت کاربران راننده و مسافر در دستور کار خود قرار داد. از ابلاغ توصیههای بهداشتی در تمامی کانالهای اطلاعرسانی کاربران تا تجهیز ناوگان اسنپ به اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن خودروها و اضافه کردن گزینه «عدم رعایت بهداشت» به اپلیکیشن اسنپ، همه و همه اقداماتی بود که در راستای حفظ سلامتی راننده و مسافر انجام شد. حالا هم که استفاده از ماسک به یکی از اقدامات ضروری در راستای کنترل شیوه ویروس کرونا تبدیل شده، با قراردادن گزینه «عدم استفاده از ماسک» در بخش «بازخورد سفر» تلاش کردیم در مسیر فرهنگسازی استفاده همگانی از ماسک تاثیرگذار باشیم. برای عملی ساختن این موضوع نیاز به مشارکت بیش از پیش مسافران در ارزیابی بهداشت سفر خود داریم. به منظور ارزیابی دقیقتر در انتهای سفر برای مسافران تست «ارزیابی بهداشت سفر» نیز ارسال میشود که با تکمیل آن میتوانید نقش بهسزایی در بهبود سفرها داشته باشید. همچنین از تمام مسافران درخواست داریم برای حفظ سلامتی خود و رانندگان عزیز در طول سفرهای اسنپی از ماسک استفاده کنند.
گزینه «عدم استفاده از ماسک» چطور کار میکند؟
گزینه «عدم استفاده از ماسک» در بخش «بازخورد سفر» قسمت «نقاط ضعف» قرار داد. هر مسافری بعد از تمام شدن سفر اسپنیاش با وارد شدن به این بخش میتواند به تیم پشتیبانی گزارش دهد که آیا راننده از ماسک استفاده کرده بود یا خیر. در صورتی که مسافر شکایتی مبنی بر«عدم استفاده از ماسک» را گزارش دهد، تیم پشتیبانی در دو گزارش اول به راننده از طریق پیامک تذکر میدهد. سپس چنانچه مسافر دیگری مجددا با ثبت گزینه «عدم استفاده از ماسک» گزارش دهد که راننده در سفر اسنپی ماسک نداشته، راننده به مدت ۶ساعت غیرفعال میشود. در نهایت اگر راننده بار دیگر در سفر اسنپی از ماسک استفاده نکند، برای یک روز کامل کاری غیرفعال میشود و هیچ درخواست سفری برای او فرستاده نمیشود.
تمامی این جزئیات و ضرورت استفاه از ماسک در سفرهای اسنپی از طریق کانالهای ارتباطی رانندگان به آنها اطلاعرسانی شده است. همچنین در بلاگ باشگاه رانندگان اسنپ هم توصیههای بهداشتی مبنی بر لزوم استفاده از ماسک و ویدئوهای آموزشی برای تهیه ماسک در خانه منتشر شده است که میتوانید جزئیات بیشتر آن را اینجا بخوانید. امیدواریم که با استفاده از ماسک بتوانیم در مسیر پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامت خودمان و دیگران قدم موثری برداریم.
ارزیابی وضعیت بهداشت سفر
اسنپ به منظور کنترل هر چه بهتر و بیشتر روی بهداشت سفرها، همزمان با پایان هر سفر اسنپی تست «ارزیابی بهداشت سفر» را در قالب پوش نوتیفیکیشن برای کاربران مسافری که از نسخه اندروید استفاده میکنند ارسال میکند و از آنها میخواهد با پاسخگویی به چند سوال بهداشت سفرشان را ارزیابی کنند. نتیجه این تست به طور مرتب بررسی میشود تا با اتکا به پاسخهای ارسالی مسافران، بتوانیم در مسیر بهبود هر چه بهتر و بیشتر بهداشت سفر، قدم برداریم.
استفاده از ماسک در مقابل کرونا چه کمکی میکند؟
پوشیدن ماسک طبعا به معنای محافظت کامل نیست اما یک روش دفاعی برای کنترل بیماری محسوب میشود. پیش از این توصیههای رسمی بهداشتی مبنی بر این بود که تنها کادر درمانی و افراد مبتلا به کووید۱۹ یا کسانی که در خانه از بیمار مبتلا مراقبت میکنند بایداز ماسک استفاده کنند. همچنین آژانسهای بهداشتی اعلام کرده بودند که مسیر اصلی انتقال ویروس کرونا از طریق قطرات تنفسی به قطر حدود یک میلیمتر است که هنگام عطسه یا سرفه فرد بیمار در هوا پخش میشود و به سرعت در فاصله حدود یک متری روی زمین سقوط میکند.
اما نتیجه تحقیقات اخیر آکادمی ملی علوم آمریکا نشان میدهد که کروناویروس از طریق تنفس و به واسطه صحبت کردن هم قابلیت انتشار دارد و حتی برای مدت زمانی در هوا معلق میماند. اینجاست که استفاده از ماسک برای همه ما هنگام خروج از خانه ضرورت پیدا میکند؛ ماسک به عنوان یک مانع فیزیکی در برابر دهان و بینی میتواند همزمان احتمال انتشار ویروس در هوا و همچنین ورود قطرات به مجرای تنفسیمان را کاهش دهد.
ماسک از کجا بیاوریم؟
از زمان شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا، مساله تهیه ماسک یکی از دغدغههایی بود که مردم کشورهای مختلف همواره با آن روبهرو بودند. از تصاویر صفهای طولانی دم در داروخانهها تا ویدئوهای درگیری بر سر خرید ماسک، همهچیز حکایت از دغدغه و نگرانیای بزرگ داشت. با گذشت زمان اما ایدهای به عنوان ساخت ماسک پارچهای در خانه روی میز آمد که کار را برای همه تا حد زیادی راحتتر کرد. هر چند بحثهای ضدونقیضی به میان آمد که شاید در تهیه ماسکهای پارچهای دستساز بهداشت کافی رعایت نشود و خودش دردسرساز شود، اما نکته مهم در واقع این است که استفاده از ماسکهای پارچهای قطعا بهتر از هیچی است. در نهایت هم با گذشت زمان ایده ساخت ماسک در خانه از فیلترهای دقیقتری گذشت و منابع معتبر ویدئوهایی در اینباره منتشر کردند که با استفاده از آنها حالا همه ما میتوانیم به راحتی برای خودمان ماسک تهیه کنیم.
ویدئوی آموزشی چگونگی ساخت ماسک در خانه را در ادامه ببینید:
چند نکته مهم درباره استفاده از ماسک:
- از جمله مکانهای عمومی که استفاده از ماسک در آن بسیار توصیه میشود فضای اتوبوس، مترو و فروشگاههایی است که به دلیل تجمع افراد، امکان فاصلهگذاری اجتماعی در آنها وجود ندارد. اما به منظور احتیاط بیشتر، حتی اگر برای مدت زمان کوتاهی بیرون میروید و مطمئن هستید میتوانید فاصله اجتماعی را رعایت کنید، باز هم برای حفظ سلامتتان حتما ماسک بزنید.
- اگر از ماسک پارچهای دستساز خودتان استفاده میکنید و امکان تعویض یا شستشوی مرتب ماسک در طول روز را ندارید، میتوانید برای حفظ بهداشت بیشتر داخل آن دستمال کاغذی بگذارید. به این ترتیب با تعویض مرتب دستمالکاغذی در فواصل زمانی ۲ الی ۳ساعت، میتوانید از بهداشت ماسک خود مطمئن شوید.
- استفاده از ماسک یک اقدام تکمیلی در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید۱۹ است و این ایده ضرورت شستوشوی دستها، خانهنشینی و رعایت قرنطینه تا حد امکان و حفظ فاصله فیزیکی با دیگران را به هیچ وجه منتفی نمیکند.
- استفاده از ماسک برای این گروه از افراد مناسب نیست: کودکان زیر۲سال، کسانی که مشکل تنفسی دارند، فردی که هوشیار نیست و کسی که به دلیل هرگونه ناتوانی جسمی نمیتواند بدون کمک ماسک را از روی صورتش بردارد. با توجه به اینکه این افراد جز دسته بسیار حساس محسوب میشوند، توصیه میشود حتیالامکان اصلا از خانه خارج نشوند.
خوشبختانه و با کمک شما کاربران عزیز توانستیم فرهنگ استفاده از ماسک را در سفرهای اسنپی نهادینه کنیم. بر اساس تحقیقات بازار و نظرسنجیهای انجام شده، در ناوگان اسنپ بیش از۹۸درصد رانندگان و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سراسر کشور از ماسک استفاده میکنند. اگر تمایل دارید در مورد میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی بیشتر بدانید به این بلاک سر بزنید.
سخن آخر آنکه فرقی نمیکند کاربر راننده هستیم یا مسافر، برای مقابله با ویروس کرونا به همکاری همه ما نیاز است. فراموش نکنیم که تنها با کمک هم میتوانیم از این روزهای سخت به سلامتی عبور کنیم.
دیدگاه (197)
گزینه لغو سفر برای کاربر راننده با گزینه ” مسافر ماسک نداشت ” باید اضافه بشه.
تمام حق و حقوق برای مسافر هست و راننده هیچ ارزشی در اسنپ نداره.
قیمتی که بعد از مشخص شدن مبدا و مقصد مینویسه برای هر نفر هست یا نه؟
سلام دوست عزیز،
قیمت برای یک سفر محاسبه میشود و ارتباطی با تعداد کاربران مسافر ندارد.
فکری برای بیمارا کرونایی که میخوان ب مراکز درمانی برن اما راننده ای قبول نمیکنه ام بکنید تحصیلاتی بدید که بتوننشرایط امن درست کنن برای خودشون به اینا ام خدمات بدن . با ی پلاستیک ساده ام میشه این کار انجام داد که جلو اتومبیل از قسمت عقب جدا کنن
دوست عزیز سلام،
لطفا در این موارد با اورژانس تماس بگیرید.
من کرونا دارم آیا میتونم اسنپ بگیرم برای رفتن ب پزشک
دوست عزیز سلام،
لطفا در این موارد با اورژانس تماس بگیرید.
چهل درصد مسافرا اصلا ماسک نمیزنن خواهش میکنم یه گزینه بزارید که اگر مسافر ماسک نداشت راحت بتونیم سفر و لغو کنیم خدمت رسانی نکنیم براشون
لطفا از پلاستیک هایی برای جدا کردن قسمت جلو و عقب ماشین استفاده کنید
سلام ببخشید وقتی که شکایت کردن به تیم پشتیبانی اسنپ و اسنپ فود فایده ای نداره و پیگیری کردن شکایت های ما در هر موردی مدتها طول میکشه و حتی هیچ نتیجه ای نداره فقط میگن عذرخواهی میکنم سعی میکنیم تکرار نشه اصلا هم مهم نیست که توی اون لحظه چی به ما گذشته در نتیجه این اجباری شدن ماسک هم نتیجه ای نداره هر راننده هر جور دلش میخواد رفتار میکنه
کریم عزیز،
به شما اطمینان میدهیم که همه گزارشهای شما بلافاصله در سیستم اسنپ ثبت و توسط کارشناسان پشتیبانی پیگیری میشود. دو تیم «پشتیبانی» و «پیگیری شکایات» مسئول رسیدگی به امتیازها و پیگیری گزارشهای شما در هر سفر هستند. با ارسال گزارش منفی درباره مشکل در رفتار یا وسیله نقلیه کاربر راننده، پس از بررسی، طبق ضوابط و آییننامههای داخلی اسنپ با کاربر راننده برخورد میشود. همچنین در صورت ارسال گزارش مثبت در مورد کاربران راننده، از این عزیزان تقدیر و تمجید به عمل میآید.
استفاده از ماسک برای مسافران و کاربران راننده به دلیل حفظ سلامت افراد در دوران پاندمی الزامی است و با کاربران رانندهای که این مساله را رعایت نکنند قطع همکاری میشود.
ماسک زدن هم برای مسافرین الزامی کنید من بخاطر همین مورد ۸ماه هست کار نمیکنم،جونمون از سر راه نیاوردیم که
امید عزیز سلام،
استفاده از ماسک برای کاربران در سفرهای اسنپی الزامی است.
سلام خسته نباشید اگه امکان داره لطف کنید مسافرینی که موجودی حساب ندارن درخواست ماشینشون قبول نکنید تا حداقل از دست به دست شدن پول جلو گیری کنیم و فقط اعتباری حساب کنن
محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، در مورد بیمه کاربران راننده اعلام کرد که تعامل با سازمان تامین اجتماعی برای تخصیص بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و انواع دیگر بیمه به رانندگان، از برنامههای اصلی او خواهد بود
پس کی؟؟؟؟؟؟؟؟
سید علی عزیز،
همان طور که مدیر عامل اسنپ اشاره کردند این موضوع در دستور کار است و امیدواریم به زودی بتوانیم با برطرف کردن موانع و مشکلات قانونی این امکان را در اختیار کاربران قرار دهیم. اکنون از طریق اتحادیه کشوری کسبوکارهای مجازی، این امکان فراهم است که رانندگان برای بیمه خویشفرما استفاده کنند. اما این پایان کار نیست و در این حوزهی بخصوص، باید کارهای بیشتری انجام شود و نیاز است که قوانین جدیدی تدوین و تصویب شود.
از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🙏
والا من که زبانم مو در آورد از بس گفتم شرکت یکی از وظایفش اینه که رانندهاش رو بیمه کنه درست مثل تاکسیرانی که رانندهاش همه بیمه هستند اماکمیسون دریافت نمیکنند بلکه لاستیک و بنزین هم به رانندهاش میده.
پول بنزین تا حالا نه محاسبه شده و نه واریز شده و پول بنزین باید بر اساس کارکرد حتی از کیلومتر اول محاسبه شود و حق بنزین نقدا به حساب در هر سفر واریز شود.
من بعنوان یه مسافر به همه راننده اسنپ ها ★★★★★ پنج ستاره مثبت رو میدم. خب چیه این عقده ای بازیا. حالا همه چی این مملکت حله فقط بیایم گیر بدیم ب این بیچاره ها ، اونم با این وضع کرایه های کم و ضایع. والا خودم گاهی شرمنده میشم از کرایه کمی که براشون لحاظ میکنید. اتفاقا تا الانم هرچی اسنپ سوار شدم همه عالی و بی نقص بودن خدایی.دمشون گرم. در حقیقت دارن ب ما لطف میکنن با این وضع کرایه بازم قبول درخواست میکنن.
سلام کاشکی یه کم فرهنگ سازی میکردید برای مسافران که پشت صندلی را با کف ماشین اشتباه میگیرند وهمه جا را آلوده میکنند بعد ماتوقع داریم که ماسک هم بزنند تاکلامی هم حرف میزنیم سریع زنگ میزنند پشتیبانی وبرعلیه ما راننده های بدبخت که هیچکس هم طرفداری ما را نمیکند وهرچی مسافر بگوید راباور میکنند.تابوده ونبوده ضعیف کشی عادت ما ایرانی ها بوده.
خدایی از زمانی که کرونا بوده من هر بار اسنپ سوار شدم سرکارم برم از ماسک استفاده کردن راننده ها دمشون گروم. برای سفرهای هوایی هم از اسنپ تریپ استفاده می کنم. ممنون از زحمات خوبتون
احسان عزیز سلام،
از اینکه از خدمات اسنپ راضی بودید بسیار خوشحالیم، امیدواریم همیشه بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. 🙏
من الان سه ماهه از ترس این ویروسه دیگه کار نمیکنم از کجا بدونم مسافری که سوار شده سالمه یا نه ویا نکنه مسافر بعدی کرونا بگیره خدا شر این ویروس را سر ما کم کنه انشاالله
خدا شاهده من یه سفر نبوده ماسک استفاده نکرده باشم اما مسافر به دروغ زده از ماسک استفاده نکرده حساب کاربری من رو مسدود کرده اسنپ
فقط دیدگاه هایی که براتون میصرفه تایید میکنید؟
خیلی براتون متاسفم
محمد عزیز سلام،
تمام دیدگاههایی که حاوی مطالب خلاف قوانین و توهین نباشند، منتشر میشوند.
من دیدگاهم خلاف قوانین و توهین آمیز نبود
لطفا ماسک رو برای مسافر اجباری کنید اگر به فکر راننده هستید
سلام.. الان همه مشکلات حل شد فقط راننده گرفتاری که از سر نیاز ریسک میکنه مسافر جابجا میکنه شده مشکل؟ بخاطر ی ماسک شما یک روز کارش.رو ازش میگیرید. ملت تو خیابان و فروشگاه وهمه جا میرن تو هم بدون ماسک مشکل نیست اما راننده که مرتبطهم نیست صورتش با مسافر شده معظل ملت؟ ملت با شعور.و همیشه در صحنه
خیلی خوبه که برای راننده ها امتیاز گذاشتید واقعا بعضی هاشون خیلی عالی هستند
قرار بود کرایه ها زیادنشه چرا کرایه ها زیاد شده مسیری که من همیشه ۳هزارتومن میرفتم شده ۵ هزار تومن کی جواب میده ؟؟؟؟
چرا به نظرت لنت ۵۰ هزاری شده ۱۵۰ حالا ۳ شما شده ۵ ناراحت میشی کدوم جنس که قبلا میخریدی سر جاش مونده تازه همینم کمه ماشین ۲۰ تومنی شده ۱۰۰ طرف سرمایشو وقتشو سلامتیشو گذاشته طلب کارم هستی؟
سلام
روزتون بخیر
فقط بفکر خودتون نباشید
اگه راننده نباشد اسنپی هم نخواهد بود جهت حفظ احترام متقابل گزینه عدم استفاده از ماسک مسافر راهم فعال نمایید که سلامتی ماهم به خطر نیافتد
بنده از ابتدای بیماری هم دستکش داشتم هم ماسک ولی برای من تذکر امده چطور باید به شما ثابت کنم که استفاده کرده ام ضمنا هر مسافر که سوار وپیاده میشود بنده نسبت به ضدعفونی اقدام میکنم
خب ماسک نداشتن راننده بهتره که اول سفر اعلام بشه و قابلیت لغو سفر داشته باشه تا راننده و مسافر دچار مشکل نشن(حتی با وجود قبول نهایی سفر توسط راننده(بعضی از راننده ها قبل از سوار شدن مسافر جهت عدم لغو سفر توسط مسافر گزینه “مسافر سوار شد” را فعال میکنند))
بهتر اینست که اجباری نباشد و برای مسافر،
گزینه (راننده با ماسک باشد)
اضافه کنید… و مبلغی ناچیزی به قیمت سفر اضافه شود…
راننده دو سه باری که من سوار شدم ماسک نداشت
لطفا واسه راننده ها هم اجباری بشه
با سلام. اینکه اسنپ به طور خیلی آشکاری یک طرفه نگری می کند و به طور غالب حق را به مشتری می دهد کاملا آشکار است ، اما نباید فراموش شود برای رعایت حقوق هر دو طرف ،رعایت اصول بهداشنی حداقلی برای هر دو طرف نیاز است. همانگونه که فرضا شناسایی مشتری بدون داشتن کارت ملی برای بانک معنا ندارد ، در خصوص نداشتن ماسک مشتری نیز به مانند رانندگان باید جدی نگری شود و مجوزی صادر شود که از سوار شدن چنین مسافرینی در خودرو ممانعت گردد. در این شرایط است که واقعا می توان به کنترل بهداشتی دقیق تر امیدوار بود. با تشکر.
سلام
من بارهاسوارشدم راننده ماسک نداشته گزارش ندادم ولی یه ماسک بهشون دادم. دیروز ماسک دادم به راننده ، پیاده که شدم از شیشه ماشین پرتش کرد توی خیابون.
ما اعتماد می
میکنیم ب برنامه اسنپ ک وقت و نصف شب باهاش رفت و آمد میکنیم
ی راننده چند شب پیش از من در خواست میکنه لغو سفر بزنم ساعت ۳صبح این ینی چی اخهههههه
لطفا پیگیری کنید
دوست عزیز سلام،
لطفا این مورد را در تماس با پشتیبانی اعلام کنید.
از اینکه همراه همیشگی اسنپ هستید سپاسگزاریم
تمام هزینه ها ۳ الی ۴ برابر شده..
سوخت.. قطعات یدکی.. دستمزد تعمیرات..
و تمام هزینه های روزمرگیه زندگی..
کرایه های اسنپ بین ۱.۵ الی ۲ برابر شده..
این یک ظلم آشکار از سوی همه دست اندرکاران کادر اجرایی اسنپ و نهادهای نظارتی دولتی است که ناظر این اتفاقات هستند و در کمال بی تفاوتی سکوت کردند..
همینکه این pm سانسور نشود باید تعجب کرد.
سلام
متاسفانه رانندگان از ماسک استفاده نمیکنند
لطفا رسیدگی کنید
من همیشه از ماسک و دستکش و عینک استفاده میکنم ولی فقط یکی از راننده هاتون تا به حال ماسک و دستکش داشت و نایلون کشیده بود دور صندلیش.
من برای حفاظت خودم اینکارو همیشه میکنم اما اتفاقا برام سوال بود چرا راننده هاتون این کار را نمیکنن.
درضمن قبلا نظر سنجی بود بعداز اتمام سفر اما الان نظرسنجی ها حذف شده فقط دیروز دیدم ی نظرسنجی دیگه درارتباط با اینکه بهداشت رعایت شده یا خیر؟ خب من ماشینها را میبنم تمیز هستن میزنم بله گزینه هایی که میاد مثلا میزنه ماشین خوشبو بود و راننده از دستکش استفاده کرده خب اگه نه ماسک داشته باشه نه دستکش گزینه ای نداره انتخاب کنیم.
افسون عزیز سلام،
گزینه «عدم استفاده از ماسک» و «عدم رعایت اصول بهداشتی» در بخش «بازخورد سفر» قسمت «نقاط ضعف» قرار داد.
الان ماسک گرونه ژل ومایع ضدعفونی هم همینطور اماکرایه حتی کمترم شده راننده ازکجاپول بیاره ؟؟،کارکردن الان ضررهستش باید یه فکری بشه واقعا سفیران ازجمله توفشاریم باید اسنپ کمک سفیران کنند
سلام جدیدا وقتی برنامه اسنپ رو دانلود میکنی در قسمتی که شماره ات رو میخوای وارد کنی هر کاری میکنی که بخوای شماره رو وارد کنی نمیشه و نمیتوان وارد برنامه شد
دوست عزیز سلام،
بابت بروز این مشکل از شما عذر میخواهیم، برای پیگیری این موضوع میتوانید شماره موبایل خود را برایمان بفرسید و یا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
https://snapp.ir/contact
اخه این مسخره بازیا چیه اصلا شاید راننده نخاد ماسک بزنه اسنپ هم رانندگانو تسخیر کرده…چه خبره بابا…بدبختا میخان یه لقمه نون دربیارن چقدر قانون مسخره میزارید عه عه
مژگان عزیز سلام،
زدن ماسک برای حفظ سلامتی کاربران ضروری است.
سلام
درودبر رانندگان زحمت کش و مسافران فهیم اسنپ
اول ازهمه ایکاش مدیران اسنپ زدن ماسک ورعایت بهداشت فردی رابرای مسافران هم اجباری کند
دوم ایکاش مدیران اسنپ فقط شعار ندهند ودر عمل هم بفکر مسافران باشن وهم رانندگان
باشند ودر مقابل جان ومال هم مسافر وهم رانندگان احساس مسئولیت کنند و تذکرات لازم را در جهت رعایت حق وحقوق یکدیگر به دوطرف منصفانه بدهد و جان ومال هر دو را حفظ کند
امروز دو سفر داشتم با اسنپ که هیچکدوم ماسک نداشتن. علی رغم اینکه تهران شرایط عادی نداره و باید احتیاط کرد و من بدلیل ترس از شلوغی مترو، مدتهاست از اسنپ استفاده می کنم اما چه فایده اگر راننده ها رعایت نکنند؟ در واقع هزینه میکنم که سلامتیم به خطر نیفته و با این وضع راننده ها، به خطر میفته!!
آیلار عزیز سلام،
لطفا این موارد را در قسمت بازخورد سفر به ما اعلام کنید تا بتوانیم پیگیریهای لازم را صورت دهیم. امیدواریم با کمک هم بتوانیم از شیوع بیماری جلوگیری کنیم.
راننده راننده راننده ، بیچاره این راننده ،
سلام دوست عزیز اینهایی که شما گفتید همه در مورد راننده است با مسافرهایی که ماسک ندارند چه باید کرد من صندلی شاگرد را حتی الامکان جلو دادم که کسی ننشیند ولی باز هم میان جلو میشینن با این مسافران چه باید کرد
متاسفانه اکثر مسافرای مرد، مخصوصا جوانان که جلوی ماشین هم می نشینن نه ماسک و نه دستکش دارن و نه کمربند ایمنی رو می بندن، تذکر که میدیم میگن ما کرونا نمیگیریم و …
ما همه مردم یکی هستم اما متاسفانه به حق هم نیستیم همیشه دنبال این هستیم که هم دیگه رو بندازیم تو چاه یه ذره دلمون بحال هم بسوزه
قرار نیست یک طرفه باشه چرا همه مسافرا ماسک ندارن مگه راننده چه گناهی کرده باید مسافرم ماسک بزنه تازه بماند که وقتی داخل ماشین میشینه یادش میوفته باید با تلفن حرف بزنه
ای کاش همچین گزینه ای هم برای راننده بود امروز یه مسافر داشتم مشکوک به کرونا خییلیی بد سرفه میکرد نه دستگش نه ماسک داشت
سلام. واقعا شماها چی بگم آخه.
آقای من استفاده از ماسک هیچ تاثیری در برابر کرونا نداره. اینو چند میلیون بار باید اعلام کنن؟
تازه تاثیری نداره هیچ بدترم هست چون به دلیل نفس کشیدن در جلوی دهان یه محیط مرطوب به وجود میاد که بهترین شرایط برای جذب ویروسه.
ماسک واسه کسی هست که کرونا گرفته وباید از ماسک استفاده کنه تا وقتایی که سرفهای داشت آب دهانش به بیرون پرت نشه همین.
نمیدونم تا کی در مقابل فهمیدن مقاومت نشون میدین.
حالا چه دعوایی راه انداختین بر سر ماسک.
واقعا که
خیلی ها میگفتند مسافرا دروغ میگن و ما ماسک زده بودیم.
برای فهمیدن واقعیت، از رانندگان بخواهید تصویر همراه با ماسک، درحالی که مسافر سوار خودرو است بگیرند و درصورت نیاز ارسال کنند.
ای کاش یذره هم بجز سلامتی راننده به فکر جیبشون هم بودید. همین رانندهاهستن که دارن چرخ شرکتتون رومیچرخونن
سلام و خسته نباشید
دیروز اسنپ من به مسدود شده بود و علتش را هم عدم استفاده از ماسک عنوان کردند… در صورتی که من از اولین روزهای شیوع کرونا تا حال. از ماسک و دستکش استفاده میکنم و هر روز داخل ماشین را ضد عفونی کردم…
مسافر دروغ گزارش میده تقصیر ما راننده اسنپ چیه… حاضریم هر زمان که شماهااا بفرمایید سلفی بگیرم بفرستم براتوون… در ضمن نود درصد مسافرااا اصلا از ماسک و… استفده نمیکنند
به نظر من این نحوه برخورد با راننده یک طرفه و بی عدالتی محض است…
خواهشا پیگیری شود که کدوم مسافر در مورد من گزارش دروغ داده
ممنون و سپاس
سلام
بهتره هم راننده وهم مسافر ماسک داشته باشند واینکه لطفا راننده ساعتی (دراختیار)هم اضافه کنید چون اگه بخواهم سه یا چهار پنج جا برم نمیشه وفقط میتونم تا دومکان برم .
مسافر
سلام وقتتون بخیر
ببخشید درسته که ماسک زدن باید اجباری باشه ولی اگه میشه تذکر بدید که تهویه ماشین هم خوب باشه. اگر ذرات معلق در هوا هستن پس هوا جریان داشته باشه خیلی بهتره تا اینکه در طول سفر شیشه ها کامل بسته باشن. من چندبار اجازه گرفتم از راننده که شیشه رو باز کنم اینقدر که هوا نبود ماسکم زدم داشتم خفه میشدم دیگه
علی رغم حضور افراد بسیار محترم و با شخصیت در میان رانندگان اسنپ، بعضا چقدر طلبکارانه برخورد می شه از سوی برخی رانندگان. مسافر هم هزینه می پردازه و متوقع هست سفر مناسبی داشته باشه. مشتری مداری در هر کسب و کاری، اصله. نمی دونم چرا همیشه نعل وارونه می زنیم. کسی نمی گه راننده از سر شکم سیری عضو اسنپ شده ولی بارها بدون دلیل از سوی رانندگان، رفتارهای نامناسب، طلبکاری، عدم رعایت موارد بهداشتی، عدم استفاده از ماسک یا ماسک بسیار نامناسب، مشاهده شده اما باز هم حین ارزیابی سفر، سعی کردیم با دادن امتیاز کامل، صرفا به درج نقاط ضعف، بسنده کنیم.
یا در نظر سنجی، فقط بله یا خیر وجود داره. گاهی وضعیت ماشین و ماسک راننده بسیار نامناسب و آلوده ست اما چون ماسک داشته راننده، باز ناچار، بله رو انتخاب کردیم. لطفا از طیف نظر سنجی استفاده کنید تا موارد بیشتر و بهتری قابل درج باشه.
آقا دیدگاه ما چی شد اینجا
کو پ
سلام خسته نباشید کد تخفیف گذاشتید که متاسفانه پس از ثبت کد میزنه برای شما مقدور نمی باشد نم دونم برای چه کد تخفیف ارسال میکنید
با سلام
درمورد هزینه مایع ضد عفونی کننده هم بگم راننده محترم و عزیز ، برای سطوح یه استکان کوچک وایتکس و ۱۰ عدد به همون اندازه استکان اب و برای ضد عفونی کردن دست خودتون و مسافر یه عدد استکان کوچک وایتکس و ۱۰۰ عدد به همون اندازه استکان کوچک اب ، این میشه محلول ضد عفونی کننده که کفایت میکنه یه عدد وایتکس هم قسمتش ۵۰۰۰تومان هستش
سلام وقت بخیر
آقا ما الان یک سال و نیم هست که هروز دو سه سفر با اسنپ داریم با مسافت های زیاد
چرا برا ما مشترکین دائمی یه جایزه ای کد تخفیفی کد قرعه ای چیزی قرار نمیدید.؟؟
بعدم نصف راننده ها ماسک و دستکش ندارند .خودتون از بودجه شرکت تامین کنید براشون خب
اونا مگه چقدر درآمد دارن که بخرن
سلام ببخشید چرا تو اسنپ هم این کار نمیکن پلاستیک تو ماشین بگذارند خطرشم کمتر میشه???
سلام.من از ۴۰ تا سفرم.تقریبا ۳۷ نفر مسافرام ماسک نداشتن بالا عزیز اسنپمون نمایندشون فرمودن به پشتیبانی گزارش کنیم مسافرو اینطوری نصف روز باید گزارش کنیم.و این مورد و بعد ۱۰ دقیقه رسیدن به مبدا و کنسل کردن سفر توسط مسافر و یک تماس های مکرر رسیدن به مبدا و علاف شدن تا اینکه مسافر سوار ماشین بشه هم به کرایه های نجومی سفرا اضافه میشه
سلام و خسته نباشین ، بنظره بنده راننده ماسک بزنه مشکلی نیست ولی مسافر ازاده که بزنه یا نزنه فقط خواهش میکنم راننده مایع ضده عفونی کننده داخل ماشینش باشه وقتی مسافر سوار ماشین میشه اول از اون مواده ضده عفونی کننده به دستاش بزنه و هنگام رانندگی لازم نیست باهمدیگه حرف بزنن این بهترین کار ممکن هست از من میشنوین تا این حد باشه بهترین راه حله ، این بیماری یه نوع بیماری ویروسی هستش که ۹۹ درصد از راه تماس منتقل میشه و در هوا معلق نمیمونه که شما به ماسک زده گیر دادین ،ببخشین که این همه رک حرف زدم ،بازم معذرت میخوام بابت رفتارم
شما عرضه داشته باشید به راننده هاتون بگید ماسک بزنن تا الان ندیدم راننده هاتون رعایت کنن
چند بار سوار شدم خودم ماسک میزنم ولی متاسفانه راننده رعایت نکرده بودن این بیچاره ها از بیکاری و بدبختی توی جامعه اومدن شغل شریف رانندگی رو پیشه کردن دستشونم درد نکنه حالا منم گزارش کنم ک شما ۶ ساعت غیر فعالشون کنید؟ این انصاف نیست ایشالا ک خودشونم رعایت میکنن ب همشونم خسته نباشید میگم
اسفندیاری هستم .من از عید به اینور حتی یه لحظه هم ماسک برنداشتم ولی دیروز ۳ساعت حساب منو مسدود کردین و چندتا پیامک من نمیدونم شما الگی میکین یا مسافرا الگی
مسافر های من هشتاد درصد ماسک ندارن خواهشن یه گزینه هم واسه راننده ها بزارید بهشون تذکر بدید ممنون
سلام امیدوارم هم رانندگان هم مسافران رعایت کنند چون فقط اجبار یکطرفه کاری از پیش نمیبره و اگه یکی از دو طرف مراعات نکنه هم راننده هم مسافر هم مسافران بعدی در معرض خطر قرار میگیرند و یه نکته دیگه اینکه لطفا لطفا شرکت اسنپ یه تدابیری بیندیشند که اگر مسافر یا راننده در بدو ورود لزومات بهداشتی از جمله ماسک رو رعایت کرده بودند سفر از طرفشون لغو بشه اینطوری هم برای راننده هم برای مسافر هم مسافرای دیگه شرایط ایمن تری مهیا میشه من به شخصه واقعا با این شرایط موجود نمیتونم از تاکسی و اسنپ استفاده کنم چون خیلی از مردم مراعات نمیکنن و اهمیت نمیدن خواهشا جدی بگیرید این مساله رو و بعد از هر سفر یه ضدعفونی قسمت مسافرا و دستگیره ها و صندلیها انجام بدین که خیالمون راحت باشه و بتونیم استفاده کنیم
اون دوستی که گفتن از سال۹۵کرایه ها تغییر نکرده حتما ار اون موقع هنوز ماشین نگرفتن،اتفاقا کرایه ها بالا هم هست،پیشنهاد من اینه که شرکت درصد کمتری از راننده ها بگیره تا هم راننده راضی باشه و هم مسافر و ماسک و محلول ضدعفونی بده به راننده و الزام ایجاد کنه ک قبل از سوار هر مسافر کل ماشین رو اسپری کنن
یه فکری به حال گوشی های اپل بکنید هر ۲ ماه یه بار تحریم میشه باید ۳۰۰ تومن بدیم برنامه اسنپ رو بتونیم دانلود کنیم مگه چقدر درامد داریم
سلام
ماسک گیر نمیاد
من هر روز از اسنپ استفاده میکنم در هفته ی اخیر متاسفانه چندین بار ماشینی کا سوار شدم به شدت بوی سیگار میداد و یا ماشین کثیف بود و در مواردی راننده ماسک داشت ولی روی دهانش نبود و در واقع از ماسک استفاده نمیکرد.
راننده های محترمی که میاین اینجا غر میزنید !
توجه کنید که
من که تاحالا ندیدم راننده ماسک بزنن!!
چند بار سوار شدم دیدم راننده ها اصلا رعایت نمیکنن
البته که ماسک و دست کش خودم همراهم بود ، ولی وقتی رااننده هم رعایت نمیکنه ، حس نا امنی به ادم دست میده ??♀️??♀️
چرا مسافران کرایه را نقدی پرداخت میکنند ؟؟؟
واصلا ترتیب اثر نمیدهند تاکیدات اسنپ مبنی بر پرداخت آنلاین را
رانندگان درخواست کارت به کارت میکنن، میگن پولشان به موقع داده نمیشه، رسیدگی کنید لطفا
دوست عزیز سلام،
در اسنپ تسویه حساب به صورت روزانه انجام میشود. اگر شماره شبای بانکی اعلام شده توسط رانندگان عزیز جزو بانکهای طرف قرارداد اسنپ( پارسیان، ملی، ملت، صادرات، سپه، تجارت، پاسارگاد و بانک شهر) باشد این تسویه حساب حتی در روزهای تعطیل نیز انجام میشود.
مدیریت اسنپ سلام
شما همه گزینه ها رو فقط به نفع مسافر گذاشتید اگر ی مسافر ماسک نداشت که اکثرا ندارن راننده باید چه کار کنه مگه راننده انسان نیست
مسافران هرموقع دوست دارن میان ولی اگر راننده کمی دیر بیاد باید توهین بشنوه یا موقعی که به مقصد میرسه سفرش توسط مسافر لغو شده
خواهشا کمی به فکر رانندگان باشد
جسارت نباشه ولی لطفا اول به رانندگانتون بگید موارد رو رعایت کنن بعدش مسافرا، در۳روز۶تا اسنپ گرفتم نه حتی یکیشون نه ماسک داشت نه دستکش
محمد عزیز سلام،
زدن ماسک در سفرهای اسنپی ضروری است و توصیههای لازم به تمامی کاربران داده شده است. شما میتوانید در قسمت بازخورد سفر این موارد را گزارش کنید.
مگه شما بعنوان تنها تاکسی اینترنتی سهمیه بنزین نمیگیرید.؟ساعت۱۰صبح بلوار فردوس شرق تا خودمیدان منیریه . ۲۸۰۰۰ تومن؟! این بی وجدانی و دزدی نیست..چرا؟چون مردم مخصوصا ما بازنشسته ها و سن بالا ها بخاطر درگیر نشدن با کرونا نه میتونیم از مترو که ۲ تومن کرایه اشه. نه با تاکسی که ۸ تومن میگیره سفر کنیم.
Mnm miznm vas salamtieh khodm aval bad vas rannde
سلام چرا الزام فقط برای راننده است ؛۹۸درصد مسافران ماسک ندارند ؛این الزام باید دوطرفه باشد تا نتیجه بدهد
بهترین کارو انجام دادید چون ۱.۵ ٪ باعث شیوع کرونا میشه وقتی یک ناقل و سالم کنار هم هستند اما در کنار این موضوع بفرمایید ماسکهایی که اگر از پشت آن خواستید شمع و یا کبریت روشنی را خاموش کنید نتوانید. این شرط لازم برای داشتن یک ماسک درست هست.
سلام بنده راننده اسنپ هستم همین تازه حساب اسنپ راننده من مسدود شد بخاطر نذاستن ماسک از بیست و پنج فروردین تا هفت اردیبهشت ماسک به صورت زدم،بخاطر اینکه عینک به چشمام می زنم شیشه های عینکم بخار می گیره رانندگی برای من مشکلِ،جالب اینجاست اکثر مسافرینی که از ۲۵ فروردین تا امروز ۹ اردیبهشت مسافران عزیز را به مقصدشان رساندم تعداد کمی از این افراد ماسک به صورت داشتن حالا برای من راننده نمره منفی برای ماسک نگذاشتن می گذارند.خواهشمندم به مسافران عزیز هم اجباری کنید ماسک بزنند در خودرو با موبایل خود صحبت نکنند که هم آلودگی ویروس و هم حواس راننده پرت می شود.چرا بنده را مسدود کردید،یا همه ماسک بگذارند یا هیچ کس،گلویم درد گرفته بود این چند روزی ماسک گذاشتم.شیشه های عینکم بخار می گیره رانندگی برای من سختِ
مهدی عزیز سلام،
زدن ماسک برای جلوگیری از ابتلا به بیماری الزامی است، به شما کاربر راننده عزیز خسته نباشید میگوییم و تقاضا داریم با وجود سختی که برایتان دارد، به سلامتی خود اهمیت دهید و ماسک زدن را فراموش نکنید.
از اینکه همراه همیشگی ما هستید بینهایت سپاسگزاریم و امیدواریم با کمک هم بتوانیم از شیوع بیماری جلوگیری کنیم.
مدیریت اسنپ
بنده یه راننده هستم که مواقعی که اسنپ هم کار نمیکنم ماسک و شیلد میزنم واسه خاطر خودم.
حالا اسنپ حساب منو واسه عدم استفاده از ماسک مسدود کرده .
این والا انصاف نیست.یه امکاناتی بزارین که مسافر بدون ماسک از راننده عکس بگیره و بفرسته واسه شرکت که این دروغهای مسافر تابلو بشه
حمید عزیز سلام،
همان طور که در متن توضیح دادیم در صورتی که مسافر شکایتی مبنی بر«عدم استفاده از ماسک» را گزارش دهد، تیم پشتیبانی در دو گزارش اول به راننده از طریق پیامک تذکر میدهد. سپس چنانچه مسافر دیگری مجددا با ثبت گزینه «عدم استفاده از ماسک» گزارش دهد که راننده در سفر اسنپی ماسک نداشته، راننده به مدت ۶ساعت غیرفعال میشود. در نهایت اگر راننده بار دیگر در سفر اسنپی از ماسک استفاده نکند، برای یک روز کامل کاری غیرفعال میشود و هیچ درخواست سفری برای او فرستاده نمیشود. بنابراین صرف گزارش یک نفر نمیتواند دلیل مسدودی باشد. برای بررسی این مورد میتوانید با پشتیبانی هم تماس بگیرید.
سلام دوستان
من راننده اسنپ در مشهد هستم حتی یک سفر بدون ماسک هم انجام ندادم ولی امروز برام پیام اومد به گزارش مسافران شما از ماسک استفاده نکردید و حسابمو مسدود کردن.
مسافرین محترم خواهشا الکی گزارش ندین مارو هم گرفتار نکنید ممنون
سلام گفته ی شما خیلی درسته ولی بد بخت راننده مگه چقدر کرایه میگیره که بده الکل و ضد عفونی کننده و غیره خواهش میکنم یکم هم به فکر این راننده های اسنپ باشید با این کرایه ها پول بنزینشون در نمیاد تا برسه به این چیز ها با تشکر
سلام جناب من صفحه اسنپ رانندم غیر فعال شده بخاطر یک مشکل دوسال سابق کار دارم براتون اومدم دفتر که اگر بشه مشکل رو برطرف کنم دفتر بسته بود چند روز پیش اگر میتونید کمکی کنید که دوباره مشغول بشم لطفا انجام بدید برام اسمم شاهین زمانی هست با شماره ۰۹……۹
دوست عزیز سلام،
مورد شما بررسی شد و متاسفانه به خاطر دلیل مسدودی شما امکان فعال شدن مجدد وجود ندارد.
خیلیم راحت
راننده رو ملزم به رعایت زدن ماسک میکنن ولی مثل همیشه هیچ درخواستی از مسافر ندارن
فقط راننده ها علت همه مشکلات هستن
اسنپ بدون حمایت کردن راننده حتی به اندازه در نظر گرفتن یک عدد ماسک میاد تز میده همه باهم به فکر سلامتی باشیم
بعد تنها کاری که میکنه یک ویدیو ساخت ماسک پارچه ای ک هیچ تاثیری نداره میذاره و پورسانتشو میگیره
خسته نباشی اسنپ
امیر عزیز سلام،
الزام استفاده از ماسک در درجه اول برای حفظ سلامت راننده است. همانطور که در متن هم اشاره کردیم با استفاده از ماسک میتوانیم احتمال ابتلا به بیماری را کاهش دهیم.
سلام
بسیاری از مسافران به هیچ عنوان مسایل بهداشتی رو رعایت نمیکنن ، اسنپ با این مسافران چه برخوردی میکند ، به نظر من گزینه رعایت بهداشت مسافر نیز برای راننده اضافه شود ، همانطور که سلامتی مسافر برای اسنپ مهم است باید سلامتی راننده نیز مهم باشد ، بالاخره راننده نیز انسان هست و خانواده دارد ، باتشکر
محمدرضای عزیز سلام،
هر کس با زدن ماسک در درجه اول از سلامتی خود محافظت میکند. در صورتی که مسافر موارد بهداشتی را رعایت نرمد در انتهای سفر میتوانید در قسمت پشتیبانی موضوع را به ما گزارش دهید.
با سلام و عرض ادب
استفاده از ماسک و دستکش، همیشه موثر بوده است
پیشنهاد میکنم رانندگان اسنپ، پس از پیاده شدن مسافر بلافاصله اقدام به ضد عفونی دستگیره داخلی و خارجی درب خودرو و کلید شیشه بالابر نمایند.
سپاس از تمام عوامل اسنپ و به امید سلامتی همه مردم دنیا
داداچ اونی ک تو میگی آلمانه. اینجا شیشه ها هنوز برقی نشده ک بخوایم کلیدشو ضد عفونی کنیم. حتی پراید هم مدل ۹۸ ش گیر نمیاد تو اومدی اینجا از شیشه برقی حرف میزنی؟ یه راننده اسنپ صد تومن در آمد داره در روز برای یه محلول ۸۰ تومنم بده؟ تو خودت باشی چیکار میکنی وجدانا؟
شما لطف کن هنگام ورود و خروج از اسپری ضدعفونی استفاده که از سلامتی کامل برخوردار بشی ما آنقدر درآمد ندارم که بخاطرسلامتی شما هزینه کنیم و شما مسافران هرجایی میروید و سوار اسنپ میشوید راننده از صبح تا شب داخل ماشین نشسته است . اهل تفکر
چرا کرایه های رگا اضافه نمکنید ، چرا فشار باید همیشه روی قشر ضعیف جامعه است
انقدر کرایه هاتون پایین هست که بنده شخصا روم نمیشه و بیشتر کرایه میدم ، سوار هر ماشینی میشم همه ی راننده ها از کم بودن کرایه و بدبختی هاشون میگن .
حق هم دارند از سال ۹۵ تا الان کرایه ها تغییر نکرده .
ضمنا من با این شماره تلفن از اسنپ استفاده نمکنم یا کمتر استفاده میکنم به دلیل اینکه گوشیم اپل هست و برنامه اتون اذیت میکنه
وقتی راننده ناراضی باشه انگار من دارم با پول حروم زندگی میکنم
و از همه مهمتر چرا بیشتر خودروهای اسنپ داخلش کثیف و بعضی از راننده ها انقدر بوی بد میدند
سلام دوست عزیز
متاسفانه در بعضی از موارد که خودم هم شاهد بودم دیده شده مسافران به ترفندهای مختلف از جمله اختلال در اپیلکیشن اسنپ یا اتخلال در اینترنت همون کرایه کم و ناچیز رو به راننده پرداخت نکرده اند ، و یا سعی در کاهش همون کرایه ناچیز رو داشته اند ، اگه راننده موافقت با کاهش کرایه داشت که هیچ وظیفه ش بوده ، در غیر اینصورت با انواع تهمتهای ناروا و گزارشهای نادرست از شرمندگی راننده بیچاره در میان ، که بسیار دیده شده کاربری راننده بسته شده ، و یا با دروغهایی علاوه بر عدم پرداخت کرایه ، مبلغی نیز از حساب راننده کسر و به حساب مسافر اضافه شده بدون اینکه از راننده سوال شود
اسنپ رانندگان را از کجا دانلود میشه کرد ؟
داود عزیز سلام،
برای دانلود اپلیکیشن رانندگان اسنپ به لینک زیر بروید:
https://club.snapp.ir/driver-app/
سلام هرچند ماسک لازم است اما از آن واجب تر دادن دستگاه پز قسطی از جانب شرکت به رانندگان داوطلب میباشدزیرا غالبانقدی حساب میکنند!.
(با تشکر مسافر اسنپ)
بعضی از رانندگان شما ماسک ندارند و میگویند ماسک گیر نمیآید ، شاما باید به آنها ماسک بدهید .
سلام اگردرپی بک مدیریت احسن روز هستیداسنپ بعنوان یک موسسه تجاری وخدماتی ضرورت دارد که یک واحد بازرسی در ساختار نظارتی خود تعریف کند…
باشه حتما. میگیم شما رو هم مدیر اون بخش کنن. خدارو شکر ک این ملت با فقر دست و پنجه نرم میکنن وگرنه همه پدر همو در می آوردن.
سلام شما باید ترتیبی اتخاذ نمائبد که ماسک داشته باشند ، نه اینکه همش توصیه کنید !
حداقل جایگاهی برای عرضه ماسک رایگان و یا با هزینه برای رانندگان قرار میدادید.
اینطوری سفری ایمن تر هم داشتیم.
باتشکر از اسنپ
خیلی خوبه اما کاش خود شرکت اسنپ روزانه به این رانندگان بنده خدا ماسک رایگان بده.
ماسک فیلتردار دونه ای ۵۰ تومن خب معلومه استفاده نمیکنن. شما باید تقبل کنید.
آقای اسنپ ماسک که فایده نداره به تنهایی کلی مسافر سوار ماشین راننده میشه از کجا معلوم روی صندلی ماشین راننده کرونا نباشه لطفا این رو هم پیگیری کنید و کای واسه این هم انجام بدید
با سلام و خسته نباشید
اگر مسافر بدون ماسک و دستکش وارد ماشین شد ما به کی گزارش بدیم
علیرضای عزیز سلام،
اگر مسافری موارد بهداشتی را رعایت نکرد در انتهای سفر در قسمت پشتیبانی به ما گزارش دهید.
من خودم مسافر اسنپ هستم اینکه مسافر ماسک نداشته باشه اگر هم ناقل باشه حتی راننده ماسک هم داشته باشه در اون محیط بسته ۷۰ درصد امکان انتقال ب راننده هست پس بعد از سفر گزارش دادن معنی نداره باید قبل از سفر تاکید بر داشتن ماسک الزامی باشد اینکه راننده رعایت حال مسافر را در هر شرایطی برای ما انجام میده ما هم مسئول هستم در مقابل
سلام متاسفانه از ماسک استفاده میشه ولی مسافرین کلا غرض ورزی دارن با راننده من برای سلامتی خودم ماسک میزنم احتیاج به اجبار هم نیست ولی مسافر گزارش کذب میده همیشه در همه حالت از نظر شما حق با مسافر هستیک دفعههم حق را بهراننده بدید در این شرایط سخت کاری با اینمبالغ پایین کرایه ودریافت ۱۷ درصد کمیسون باز راننده باید تاوان پس بدهد
سلام . من از مشتری های اسنپ هستم که در هفته چند سفر رو دارم ولی چرا اسنپ هیچ طرحی برای هدیه یا جایزه نمیذاره فرقش با آژانس سر کوچه چیه تازه اون راحت تره یه زنگ میزنی و نرم افزار و بسته نت نمیخواد پس منتظرم جواب بدید
چشم مجید عزیز. میگیم اسپرسو دوبل هم تقدیمتون بشه.
صد لایک
سلام کد فعال ساز برای من ارسال نمیشه ،روی گوشی قبلیم ارسال میشد ولی روی این گوشیم کد ارسال نمیشه که بتونم نصب کنم شماره پیامک اسنپ رو هم توی گوشیم نگاه کردم بلاک نبود . با تشکر
شایان عزیز سلام،
لطفا وضعیت دریافت پیامکهای تبلیغاتی را از سمت اپراتور خطتان بررسی کنید که غیرفعال نباشد. در صورت غیرفعال بودن پیامکهای تبلیغاتی، برای فعالسازی دوباره باید با اپراتور خط خود تماس بگیرید.
تنظیمات گوشی خود را بررسی کنید که شماره پیامکی۱۰۰۰۵۵۰ در گوشی شما بلاک و مسدود نشده باشد. در صورت مسدودی باید این شماره را فعال کنید.
اگر هیچکدام از این راهکارها مشکل را برطرف نکرد، برای دریافت کلمه عبور با پشتیبانی تماس بگیرید.
ما ماسک میزنیم راننده ی شما هم میزنه؟ نزنه چه فایده حالا ما بعدش تو بازخورد سفر بگیم ماسک نزد و یک روز هم تعلیق بشه ولی کسی کرونا بگیره چی؟ بگید تا سه بار نزد کلا دیگه نمیتونه مسافر سوار کنه . یک روز چیه؟؟
ایکاش امکانش بود که اگر مسافری هم که ماسک نمیزد رو بلاک میکردید و به اون ماشین نمیدادید. بدیهیه که اینکهر انجام نمیشه چون مسافر کیسه پول تلقی میشه و راننده کارگر
البته مطمینم پیامم را تایید نمیکنید صرفا نوشتم تا خودتون بخونید بلکه یادتان بیاید که ساختمان اسنپ بر دوش راننندگانش سوار است و با تخریب راننده ها حتما فرو خواهد ریخت یا اینکه حداقل جوابم را در ایمیل بدهید البته اگر جوابی داشته باشید.
علی عزیز سلام،
دلیل الزام استفاده از ماسک برای کاربران راننده در درجه اول حفظ سلامت ایشان است. در اطلاعرسانیهای مختلف از مسافران هم درخواست کردهایم که حتما در سفرهای اسنپی از ماسک استفاده کنند. اگر مسافری موارد بهداشتی را رعایت نکرد میتوانید در انتهای سفر در قسمت پشتیبانی این موارد را گزارش کنید.
نگران نباش تو بمیری چیزی از این دنیا کم نمیشه ولی اگه راننده ای برای همیشه بیکار بشه هم چیزی ب دست تو نمیرسه بجز اینکه انشالله میمونی راه و کسی سوارت نمیکنه و از سرما و گرما میمیری. خلاصه اینکه یه مرد با نابود کردن یه مرد دیگه هیچ غلطی نمیتونه بکنه. یه کم انسان باشیم یه کم هم باسواد چون اسکل وقتی تو ماسک داری حتی اگه کسی تف کنه صورتت تو در امانی. اینو بفهم
مسافرا ۷۰ درصد ماسک نمیزنن، او نام مثل کاربر توبیخ دارند؟ یا فقط راننده باید ماسک بزنه،اصلا گزارش کنم فایدش چیه؟ مثل راننده برخورد میشه؟، خییییر
با سلام و عرض ادب سه روز پیش از اسنپ ماشین گرفتم به قدری داخل ماشین کثیف و نامناسب بود که بناچار سوار اتومبیل شدم این ماسک و دستکش و کلا رعایت اصول بهداشتی در این زمان اول بنفع خود راننده و بعد مسافر هست خواهشاً فقط تبلیغ نکنید و موضوع بهداشت رو در خودروهای اسنپ روبه واقعیت تبدیل کنید
شهره عزیز سلام،
لطفا با مشارکت در ارزیابی وضعیت بهداشت سفر به ما در افزایش بهداشت سفرهای اسنپی کمک کنید. شما میتوانید تمام این موارد را در پایان سفر در بخش «بازخورد سفر» به ما اطلاع دهید تا اقدامات لازم صورت گیرد.
لطف کنید برای حفظ جان رانندگان در موقع ثبت نام مسافران در اپلیکیشن خودتون اسکن کارت ملی و ادرس دقیق و دو شماره و ادرس جهت شناسایی مسافر بگیرید تا کسی نتونه راننده را خفت گیری کنه و برای راننده مشکلی به وجود بیاره
بسیار خوب
خدا قوت سپاس از زحمات همگی شما عزیزان
سوار شدم ماسک نداشت
دوست عزیز سلام،
لطفا در پایان سفر در بخش بازخورد سفر گزینه »عدم استفاده از ماسک» را انتخاب کنید تا بتوانیم این موارد را پیگیری کنیم.
اگه شما به فکر پول نباشین اسنپ و تعطیل میکنین که انقد دکترا به خاطر بی فرهنگی بعضی از مردم و پول دوستی امثالی مثل شما پرپر نشن
تشکر از اصلاع رسانی و تلاش برای بهبود وضعیت سمیمانه دست شمارا می فشارم
سلام وقت بخیر خسته نباشید
من راننده اسنپ هستم چند روز قبل پیامی از طرف اسنپ دریافت کردم که بهداشت رو رعایت نمیکنم در صورتی که هم ماسک میزنم هم دستکش میزنم تازه برای مسافر صندلی عقب و جلو اسپری ضد عفونی گذاشتم اسکناس هایی رو که میخوام به مسافر بدم از شب قبل ضد عفونی میکنم دیگه باید چیکار کنم که نکردم
راننده خیلی درآمد دارد شما هم ۶ساعت غیر فعال کنید بدبخت راننده رو ، خدا بزرگه
طلق جداسازی چرا نمیدید اخه
علی عزیز سلام،
طرح نصب جداکننده فضای راننده و مسافر به صورت رایگان توسط اسنپ در حال انجام است. در فاز اول این طرح خودروی ۳هزار کاربر راننده فعال و پرکار در تهران به فضای جداکننده راننده و مسافر مجهز شد و در ادامه، این طرح در شهرهای دیگر اجرایی میشود تا در نهایت بتوانیم بخش اعظمی از سفرهای اسنپ را با این امکان پوشش دهیم. جزییات این طرح را میتوانید در لینک زیر بخوانید:
https://snapp.ir/blog/car-separator/
سلام
تشکر میکنم از این فرهنگ سازی اسنپ در راستای ارتقا و اعتلای بهداشت و سلامت رانندگان و مسافران که در این روزهای کرونایی گامی محکم برداشته اید.
حقیقتا در این مدت تعدادی از رانندگان را که میدیدم یا تلفنی جهت درخواست سفر بنده محبت میکردند اما اکثریت آنها متاسفانه تا از ماسک سوال میکردم با ناراحتی میگفتند ماسک ندارم لغو کن…
امیدوارم که تمامی رانندگان و مسافران به سلامت همدیگر احترام بگذارند تا با این فرهنگ سازی بتوانیم کرونا را نابود کنیم.
با تشکر از عوامل اسنپ
اقای مثلا محترم با این کرایه ها فکر میکنی راننده چقدر میتونه هزینه کنه برای ماسک یه راننده اجاره خونه هزینه سوخت خرج خونه و هزارتا دنگو فنگ داره شما اگه واقعا به فکر فرهنگ سازی هستی ماسک باهات باشه سوار شدی دیدی راننده ماسک نداره بهش بده
دوست عزیز
مقالات روز دنیا را بخوانید نه ماسک پارچه ای و نه دستمال کاغذی از عبور این ویروس جلوگیری نمیکنند پوشیدن ماسک سه لایه جراحی گزینه مناسب است
اتفاقا در مقاله ای ذکر شده بود که تحقیق بر روی ۲۰۰ نفر انجام گرفته که از این تعداد ۱۰۰ نفر از ماسک پارچه ای استفاده کرده و ۱۰۰ نفر اصلا از ماسکی استفاده نکرده بودند که تعداد افراد مبتلا در میان کسانی که ماسک پارچه ای زده بودند بیشتر بوده است به این دلیل که آنها احساس کاذب در امان بودن داشته اند و بیشتر در معرض ویروس قرار گرفتند
عالی به شرط اینکه که رعایت کنیم
حمزه عزیز سلام،
بله، مقابله با بیماری کرونا نیاز به مشارکت همه ما دارد امیدواریم با کمک هم بتوانیم از این روزها به سلامت عبور کنیم.
سلام لطفا مسافرین وقتی یک یا دونفر هم هستند صندلی عقب بشینن نمیدونم آقایون فکر میکنن اگه صندلی عقب بشینن کسر شأنشونه
من که چنین ریسکی نمیکنم و اگر سفیر عزیز و زحمتکشی از ماسک استفاده نمیکردن ترجیح میدم سفرم رو لغو کنم بنظرم سفیران زحمتکش هم همینکارو در قبال مسافری که رعایت نمیکنه انجام بدن چون متاسفانه علیرغم اینهمه اطلاع رسانی هنوزم هستن افرادی که رعایت نمیکنن و اگه گزینه ای باشه که مسافران و رانندگان علت لغو اون سفر رو عدم رعایت نکردن مسائل بهداشتی مثل همین ماسک نزدن اعلام کنن.
بله شما درست می گین. کاربر راننده میتونه گزارش کنه. اما واسه یه گزارش چقدر باید علاف بشه. شما که می تونی تو نرم افزارت یه گزینه انتخابی برنی واسه مسافر ، واسه راننده هم میتونی همون گزینه رو بزاری که اعلام شکایت راحت باشا واسه راننده.
در صورت گزارش چنین چیزی چه تذکری به مسافر میدید که مسافرو الزام کنه تا از ماسک استفاده کنه ؟
سلام دوست عزیز،
تمامی موارد ثبت شده توسط همکاران ما در تیم پشتیبانی به دقت بررسی میشود و در صورت لزوم با کاربر مورد نظر تماس گرفته شده و به ایشان تذکرات لازم داده میشود.
با سلام و خسته نباشید من در هر سفری که با اسنپ داشتم راننده هم ماسک داشت و هم دستکش فقط مسئله جدا کننده فضا مطرح هستش که با اینکه گزینه جداسازی فضا راننده و سرنشین موجود میباشد ولی هیچ یک از راننده ها و ماشین ها به غیر یک راننده هیچ کدام جدا کننده بین مسافر و راننده نداشتن لطفا رسیدگی کنید تشکر
سلام وقت بخیر.سلامت راننده برای شما مهم نیست فقط سلامت مسافر؟؟،بهتره همراننده هم مسافرماسک بزنندبه اجبار نه اینکه فقط راننده اجبار
سارای عزیز،
استفاده از ماسک در درجه اول به حفظ سلامت خود فرد کمک میکند و در درجه دوم به سلامت دیگران. الزامی کردن ماسک برای کاربران راننده هم در جهت حفظ سلامت این عزیزان صورت گرفته است.
ما تا الان سه چهار باری که اسنپ سوار شدیم ماسک نداشتن لطفاً پی گیری کنید
دوست عزیز سلام،
لطفا در پایان سفر در بخش بازخورد سفر گزینه عدم استفاده از ماسک را انتخاب کنید تا بتوانیم این موارد را پیگیری کنیم.
سلام یعنی چی واقعا مسافرا خودشون نه ماسک دارن نه شعور من یک لحظه م ماسک رو از صورتم برنداشتم اونوقت الان ۶ ساعت حسابم رو مسدود کردن نمیتونین مدیریت کنین ببندین برنامتون رو واقعا تاسف باره به این کارتون فقط به یک راننده زحمت کش توهین میکنین
بعد من یک سوال داشتم یه گزینه هم واسه راننده بزارین ک وقتی مسافر ماسک نداشت که اکثرشون ندارن گزارش بدیم ببینم میتونین اوناروهم از استفاده از اسنپ منع کنید
معلومه ک نه فقط بفکر پول هستین و بس هرچی ک به نفع خودتون باشه
ابراهیم عزیز سلام،
دلیل اصلی الزام استفاده از ماسک حفظ سلامت کاربر راننده است. برای مسافران هم اطلاعرسانی در مورد ضرورت استفاده از ماسک صورت گرفته و اگر مسافری موارد بهداشتی را رعایت نکرد در انتهای سفر در قسمت پشتیبانی این موارد را به ما اطلاع دهید.
سلام اسنپ عزیز
خود شما بیا جای راننده باش ببین میتونی تو اوج کار کردنت که باید مثلا فعلان تومن در بیاری بیای پشتیبانی گزارش بدی که مسافر ماسک نزده
من سفر لغو شده که مسافر لغو میکنه رو بیخیال کمیسون میشم میگم بیخیال ۵۰۰ تومن میخوان هزینه لغو بگیرم میرم ی مسافر دیگه سوار میکنم برام بیشتر صرف میکنه
بعد مسافر هرجور که دوست داشت برخورد کنه مهم نیست راننده فقط باید گزارش بده که مسافر ماسک نزده
ود اینکه من خودم جدا از اینکه راننده بودم و مسافر اسنپ هم هستم تا الان پیغام خاصی برای من که مسافر هستم نیومده
ممنونم میشم اگر جواب قانع کننده ای بدید
حد اقل بگید با مسافر چه برخوردی میکنید ممنون میشم
محمدحسن عزیز سلام،
تمامی گزارشات ثبت شده توسط همکاران ما در پشتیبانی به دقت بررسی میشود و مطابق قوانین تذکرات لازم به کاربران گرامی داده میشود.
سلام بزرگواران از اینکه بفکرراننده ومسافرهستیدکمال تشکروداریم ولی تابحال به راننده هاتون ماسک وموادضدعفونی دادید؟؟؟؟اگرکرایه هاتونوبالاببریدبرای ماهم بهتره چون اکثرا درخواست خودرومیدیم بدلیل پایین بودن کرایه راننده گان محترم قبول نمیکنندوادعامیکنندبراشون صرفه اقتصادی نداره وراننده میگویند که سهمیه بنزین هم ندادیدفکری برای این موردبکنیدکه مشکلات زیادی داریم
باتشکر
عطیه عزیز سلام،
یکی از اولین اقدامات اسنپ در مبارزه با شیوع کرونا تجهیز ناوگان اسنپ به اقلام بهداشتی بود که در قالب طرح «سفر به سلامت» اجرایی شد. در این مرحله بستههای رایگان شامل ماسک، دستکش یکبار مصرف و یک برگه آموزشی بین کاربران راننده توزیع شد. اقدامات اسنپ برای مبارزه با کرونا را میتوانید در مطلب زیر بخوانید:
https://snapp.ir/blog/coronavirus/
نحوه به اشتراک گذاری به وسیله هات اس پات در ویندوز ۱۰
سلام خسته نباشید
پس چرا همه رانندگانتون ماسک ندارن؟!
دوست عزیز سلام،
لطفا این موارد را در پایان سفر در بخش بازخورد به ما اطلاع دهید.
بعضی از رانندها خیلی موجه هستن و رعایت میکنن، اما بعضی از اونها علاوه بر این که ماسک نمیزنن بلکه با تلفن همراه حین رانندگی صحبت میکنن ، به این موردی که برخوردم من اشهد خودمو خوندم چون اون خانم اصلا دست فرمون خوبی نداشت بلکه ول کن تلفنش هم نبود
سلام من اشتباه دکمه لغو رو زدم حساب کاربریمبصورت دائم حذف شد
لطفا تجدید نظر کنین ممنونم
اصلا تذکر نیازی نیست، چه رانندگان گرامی و چه. مسافران عزیز باید برخورد جدی تر صورت بگیره جان انسانها مهمه هر دو طرف
سلام عرض ادب
بنده هم ماسک میزنم و هم بعد هر مسافر ، خودرو رو ضدعفونی میکنم ، متاسفانه اغلب مسافرین رعایت نمیکنند و با این هزینه های مواد ضدعفونی و بنزین ، ما راننده ها موظف و منظم ، خیلی متضرر میشیم !
لطفاً کمی بفکر راننده ها و خونواده هاشون هم باشید ، متشکرم
گزارش کنید
سلام لطفا از رانندگان و مسافرین محترم درخواست کنید حدالامکان داخل خودرو صحبت نکنند نه با تلفن همراه نه با سرنشینان تا با این روش از ایجاد جریان هوا داخل خودرو و احتمال انتقال ویروس پیشگیری به عمل بیاید
با تشکر یکی از مسافرین و از اعضا کادر درمان
فائزه جان اونوقت یکی شاید برای خانوادش اتفاق بدی افتاده میخواد تلفن جواب بده بگیم جواب نده . فکر نکرده لطفا صحبت نکنید
کسانی که توی یک اتومبیل نشسته اند مجبور نیستند صحبت های خصوصی دیگران با دوستان و نزدیکانشون رو چه بصورت تلفنی و چه به صورت رو در رو گوش کنند. همونطور که کشیدن سیگار در فضای بسته کار ناشایستیه، صحبت با تلفن در فضایی مثل تاکسی کار خوبی نیست. بعضیا که دیگه خیلی راحت میشینن توی ماشین و بیخ گوش راننده ی بخت برگشته تا خود مقصد ناله یا غیبت میکنند. خب طرف چه گناهی کرده واقعن؟!! :))
خداامواتتو بیامرزه، حرف و موبایل پیشکش، وارد خوردروشون میشیم باوجود ماسک ازبوی سیگارشون خفه میشیم.
اصلاملاحضه نمیکنن، جدیدن بعضیاشون برای اینکه گزارش نکنیم دیگه سیگارنمیکشن توماشین ولی بویگندسیگارو باوجودماسک اشتشمام میکنم.
سوار اسنپ نشو
پیاده برو تا ورزش هم کرده باشی
شما با پول اسنپ میتونی یه آدامس بخری بجویی تا مقصد تا متوجه بشی با اون پول حتی گذری ها هم نمیبرنت ، اگه کرایه پایین تر از اسنپ پیدا کردی جایزه داری
سلام ، من خودم کادر درمان هستم .برخی رانندگان علاوه بر اینکه ماسک ندارن کل مسیر حرف میزنن ، لطفا یه گزینه ی دیگه هم بااین عنوان در بازخوردها اضافه کنید، چند روز پیش راننده کل مسیر حرف زد و اظهار نظر کرد، ماسک هم نداشت . نمیشه بهشون بگیم ساکت ، یک ستاره دادم ولی گزینه ی عدم رعایت سکوت نذاشته بودین ?
ببخشید قصد توهین ندارم، نگه امدیم بازداشگاهی . این روزا هوا عالیه آلودگی هوا ???هستش دمای هوا هم it’s good. پس یکی از بهترین کارها که میشه کرد کشیدن پایین پنجره هستش البته در صورت امکان. البته میشه تمام ناوگان و مجهز ب سیستم تصفیه داخلی هوا که دالبته دستگاه تصفیه باید مجهز به سیستم uv باشد که الان داخل بازار حدود ۶۰۰- ۷۰۰ تونمان میباشد که اگر شرکت بصورت عمده تهیه کنه حدود قیمت در میاد ۳۰۰- ۴۰۰که کاملا ایمن میباشد وباز همه اینها برمیگرده ب افراد کارشناس داخل شرکت اسنپ
اسنپ استفاده از ماسک رو برای راننده اجباری کرده.این کار خیلی خوبه، ولی بهتر نیست که استفاده از ماسک برای مسافرم اجباری بشه و در غیر اینصورت راننده از انجام سرویس خود داری کنه
اسنپ استفاده از ماسک رو برای راننده اجباری کرده ولی هنوز نتونسته به مسافرش بفهماند که پول نقد ندهد، صندلی جلو نشنید، و ماسک بزند.
۸۰درصد مسافران نکات بهداشتی را رعایت نمیکنند.
فقط تاکید بهداشت به راننده است نه مسافر…
با وجود نیاز مالی از اول فروردین به خاطر رعایت نکردن مسافران من کار نکردم چون جون خود و خانواده ام برام اهمیت دارد…
لطفا تمام تاکید های شما نسبت به راننده متقابلا به مسافر هم باشد.. ممنون..
اگر مسافر ماسک نداشت چی ؟؟؟؟؟
مسلم عزیز سلام،
لطفا در انتهای سفر در قسمت پشتیبانی این موارد را گزارش دهید.
شمارو بجاش بلاک میکنن?
بابا ماسکه چی اخه شور قضیه رو دراوردین دیگه اگه راس میگین پیگیر بنزین باشین اخه برده ک نیستیم
سلام
خسته نباشید
ممنون از حمایت شما
ماسک میزنیم مسافر به دورغ میگه نمیزنین
ماسک موجود است
ممنون از دلسوزی شما
بله
از برنامه شما راضی هستم تشکر