با کد تخفیف اسنپ تاکسی در سفر صرفه‌جویی کنید!

همیشه تخفیف‌های شگفت‌انگیز تجربه بهتری از خرید به ارمغان می‌آورند. کد تخفیف اسنپ تاکسی یکی از بهترین روش‌های رسیدن به مقصد با هزینه کمتر است. اگر از کاربران فعال اسنپ تاکسی باشید، در جریان تخفیف‌های همیشگی و هیجان‌انگیز اسنپ هستید. در این مقاله درباره روش‌های دریافت این کدهای هیجان‌انگیز و نحوه استفاده از آن‌ها می‌گوییم. با ما همراه باشید.

کد تخفیف اسنپ تاکسی، راهکاری برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای رفت‌وآمدهای روزانه‌تان تاکسی سوار می‌شوید، احتمالا تابه‌حال به راهکارهای کاهش این هزینه همیشگی فکر کرده‌اید. یکی از بهترین روش‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه استفاده استفاده از کدهای تخفیفی است که اسنپ به‌پاس همراهی کاربرانش در اختیار آنان قرار می‌دهد. با واردکردن کد تخفیف دریافتی می‌توانید درصدی از هزینه سفر با اسنپ تاکسی را کاهش بدهید و ارزان‌تر سفر کنید.

از چه راه‌هایی کد تخفیف دریافت کنیم؟

شما می‌توانید از روش‌های مختلفی کد تخفیف اسنپ تاکسی را دریافت و ارزان‌تر سفر کنید. در ادامه این روش‌ها را معرفی می‌کنیم.

۱. عضویت در اسنپ‌کلاب

استفاده از امتیازات اسنپ‌کلاب یا همان باشگاه مشتریان اسنپ، یکی از ساده‌ترین روش‌های دریافت کد تخفیف‌های هیجان‌انگیز است. با هر بار استفاده از سرویس‌های مختلف اسنپ، امتیازی به شما تعلق می‌گیرد و در اسنپ‌کلاب ذخیره می‌شود. در نهایت، شما می‌توانید امتیازات کسب‌شده‌تان را به هدایای ارزشمند از جمله کد تخفیف تبدیل کنید. تبدیل امتیاز به تخفیف‌های همیشگی یکی از رایج‌ترین اقدامات کاربران در باشگاه وفاداری اسنپ‌کلاب است.

برای مشاهده امتیازات کسب‌شده در باشگاه مشتریان، کافی ا‌ست وارد سوپراپلیکیشن اسنپ شوید و در قسمت منوی بالای صفحه امتیازات‌تان را مشاهده کنید.

۲. خرید اشتراک اسنپ‌پرو

اسنپ‌پرو همش سوده! این شعار سرویس پرطرف‌دار اسنپ‌پروست که بسیاری از کاربران اسنپی در حال استفاده از آن هستند. اسنپ‌پرو نوعی اشتراک حرفه‌ای مختص کاربران اسنپ است که در حال حاضر روی خدمات خودرو، غذا و سوپرمارکت تحویل فوری برای کاربران مقیم تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، کرج، قم، اهواز و تبریز فعال است.

یکی از پرطرف‌دارترین روش‌های دریافت کد تخفیف اسنپ تاکسی خرید اشتراک یک‌ماهه، سه‌ماهه یا شش‌ماهه اسنپ پرو است. با خرید اشتراک یک‌ماهه ۵ تخفیف ۸ هزار تومانی، با خرید اشتراک سه‌ماهه ۱۵ تخفیف ۸ هزار تومانی و با تهیه اشتراک شش‌ماهه آن ۳۰ تخفیف ۸ هزارتومانی اسنپ تاکسی دریافت خواهید کرد.

همچنین امکان استفاده از خدمات پشتیبانی ویژه اسنپ در تمام این طرح‌ها برایتان موجود است. این یعنی به‌محض مواجهه با هر مشکل و برقراری تماس با پشتیبانی در کمترین زمان ممکن به پشتیبانی ویژه متصل خواهید شد.

برای خرید اشتراک اسنپ‌پرو کافی‌ است وارد حساب کاربری خود در سوپراپ و سپس صفحه اسنپ‌پرو شوید و دکمه «خرید» را بفشارید. پس از پرداخت مبلغ، اشتراک دلخواه برایتان فعال خواهد شد.

۳. تخفیف‌های دوره‌ای

اسنپ همیشه به‌دنبال جلب رضایت حداکثری مشتریان خود است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. کد تخفیف‌های دوره‌ای یکی از خدمات همیشگی اسنپ در این زمینه است.

برای اطلاع از تخفیف‌های دوره‌ای باید وارد اپلیکیشن و برگه تخفیف‌ها شوید. در این قسمت کد تخفیف اسنپ تاکسی و سایر سرویس‌ها سوپر اپ نمایش داده می‌شود. این کدها معمولا دوره‌ای هستند و در مناسبت‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرند. به این ترتیب، با واردکردن این کدهای هیجان‌انگیز در کادر مخصوص «کد تخفیف» ارزان‌تر سفر می‌کنید.

۴. کمپین‌های مختلف

اسنپ در مناسبت‌های مختلف، با برگزاری کمپین‌های پرطرف‌دار، کد تخفیف‌های هیجان‌انگیزی در زمینه استفاده خدمات مختلف از جمله اسنپ تاکسی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با دنبال‌کردن اخبار ویژه اسنپ در جریان جشنواره‌ها و کمپین‌ها قرار بگیرید و با استفاده از کد تخفیف‌های ارائه‌شده ارزان‌تر سفر کنید.

۵. دعوت دوستان به عضویت در سوپر اپ

یکی دیگر از راه‌های تخفیف‌گرفتن برای سفر با اسنپ تاکسی دعوت از دوستانتان برای پیوستن به این خانواده بزرگ است. کافی‌ است لینک دعوت را برای دوستانتان بفرستید. پس از ثبت‌نام آن‌ها و اولین سفرشان، هم شما و هم دوست‌تان کد تخفیف جدیدی دریافت خواهید کرد. به همین راحتی!

مزایای استفاده از کد تخفیف اسنپ تاکسی

۱. صرفه‌جویی در هزینه‌ها

قطعا مهم‌ترین مزیت استفاده از کد تخفیف‌های شگفت‌انگیز اسنپ، کاستن از هزینه‌هاست. این کد تخفیف‌های پرطرف‌دار با کسر درصدی از هزینه سفر، سفری مقرون‌به‌صرفه برایتان به ارمغان می‌آورند. درصد کسر از هزینه سفر با کد تخفیف گاهی حتی تا ۵۰ درصد هم می‌رسد. در شرایطی که هزینه‌های روزانه زندگی روزبه‌روز در حال افزایش است، قطعا استفاده از کد تخفیف تاکسی و کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد بسیار ارزشمند است و باعث می‌شود امور مالی‌تان را بهتر مدیریت کنید.

۲. صرفه‌جویی در زمان

در دنیای مدرن امروز، که ترافیک خیابان‌ها تمامی ندارد، همیشه عجله داریم و دیرمان شده است! با استفاده از کد تخفیف‌های اسنپ و کاهش هزینه‌های سفر با تاکسی دیگر نیازی به ماندن در صف اتوبوس و دیر رسیدن نباشید. با ارسال درخواست تاکسی، نزدیک‌ترین راننده به‌سمت شما فرستاده می‌شود. به این ترتیب در کمترین زمان و با کمترین هزینه می‌توانید سر وقت به مقصد برسید.

۳. افزایش کیفیت سفر

اسنپ در کنار کاهش هزینه‌های کاربران، خدمات باکیفیتی در اختیار آنان قرار می‌دهد. گفتیم که با خرید اشتراک اسنپ‌پرو علاوه بر کد تخفیف اسنپ تاکسی از خدمات ارزشمند پشتیبانی ویژه هم بهره‌مند خواهید شد. این یعنی علاوه بر اینکه ارزان‌تر سفر می‌کنید، خیالتان هم بابت هر اتفاق پیش‌بینی‌نشده هم راحت خواهد بود.

۴. افزایش رضایت کاربران

امکان استفاده از کد تخفیف‌های همیشگی همان چیزی ا‌ست که به رضایت حداکثری کاربران منتهی می‌شود. افزایش رضایت کاربران هم مساوی است با افزایش وفاداری آن‌ها و انتخاب همیشگی اسنپ برای دریافت انواع خدمات از جمله درخواست خودرو!

روش استفاده از کد تخفیف به‌صورت قدم به قدم

۱. قبل از شروع سفر

وارد سوپراپ شوید و کادر سبزرنگ «اسنپ» را بفشارید. مبدأ و مقصد سفر را انتخاب و تأیید کنید. حالا قبل از اینکه کادر سبزرنگ «درخواست اسنپ» را بفشارید، گزینه کد تخفیف را انتخاب و کد دریافتی را به‌صورت دستی یا از طریق کپی‌پیست‌کردن وارد کنید. امکان لغو کد تخفیف فقط تا قبل از ارسال درخواست سفر وجود دارد.

۲. در حین سفر

گاهی حین سفر یادمان می‌آید که کد تخفیف داریم. خبر خوب اینکه شما در حین سفر هم می‌توانید کد تخفیف دریافتی‌تان را در کادر مربوطه وارد و درصدی از هزینه سفرتان را بکاهید.

برای استفاده از کد تخفیف در حین سفر به قسمت پروفایل خود و بخش تخفیف‌ها و جایزه‌ها بروید. سپس کد تخفیف موردنظر را انتخاب و کپی کنید. به بخش سفر برگردید و فلشی که در قسمت بالای وضعیت سفر قرار دارد را انتخاب کنید. با بازشدن منو گزینه کد تخفیف را انتخاب و کد کپی‌شده را وارد کنید. پس از ورود موفقیت‌آمیز کد تخفیف، درصدی از هزینه سفرتان کاسته خواهد شد.

۳. اعمال خودکار کد تخفیف

برای اطلاع از کد تخفیف‌های فعال، وارد پروفایل خود شوید و بخش تخفیف‌ها و جایزه‌ها را انتخاب کنید. کد تخفیف موردنظرتان را انتخاب و عبارت سبزرنگ «اعمال‌کردن» را بفشارید. سپس کد تخفیف شما خودکار اعمال و درصدی از هزینه سفرتان کم خواهد شد.

پاسخ به سؤالات رایج درباره کد تخفیف اسنپ تاکسی

۱. بهترین روش صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت‌وآمد چیست؟

با استفاده از کد تخفیف‌های همیشگی سوپراپلیکیشن تمام‌عیار اسنپ می‌توانید مبلغ قابل‌توجهی از هزینه‌های مربوط به رفت‌وآمدتان را کاهش بدهید.

۲. چطور کد تخفیف اسنپ تاکسی را دریافت کنیم؟

با عضویت در باشگاه مشتریان اسنپ (اسنپ‌کلاب)، تهیه اشتراک اسنپ‌پرو و شرکت در کمپین‌های مختلف می‌توانید از این کد تخفیف‌های هیجان‌انگیز بهره‌مند شوید و با قیمتی ارزان‌تر سفر کنید.

۳. با خرید اشتراک یک‌ماهه اسنپ‌پرو چقدر تخفیف سفر با تاکسی می‌گیریم؟

با خرید اشتراک یک‌ماهه این سرویس، از ۵ تخفیف ۸ هزارتومانی برای استفاده از تاکسی اسنپ بهره‌مند خواهید شد.

سخن پایانی

کد تخفیف‌های اسنپ همیشگی و پرطرف‌دارند. مشتریان با استفاده از این خدمات ارزشمند می‌توانند ارزان‌تر و با دغدغه کمتری سفر کنند. روش‌های مختلفی برای دریافت کد تخفیف اسنپ تاکسی در اختیار شماست. اگر مدام در حال رفت‌وآمد هستید، می‌توانید اشتراک اسنپ‌پرو را تهیه و همیشه باتخفیف سفر کنید.

بیشتر از چه روشی برای دریافت کد تخفیف استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و کاربران عزیزمان به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *