در همکاری با وزارت بهداشت، سلامت رانندگان را پایش می‌کنیم

راننده اسنپ تست کرونا

اسنپ از اسفند ۹۸ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، همکاری با وزارت بهداشت را برای شناسایی و غیرفعال کردن موقتی رانندگانی که تست کرونای آنها مثبت می‌شود آغاز کرد. پایش مستمر سلامت رانندگان همچنان در اولویت اسنپ است و به حفظ سلامت هر دو گروه کاربران راننده و مسافر می‌انجامد. تعداد کسانی که روزانه به بیماری کووید-۱۹ مبتلا می‌شوند هر روز بیشتر می‌شود، کاربران راننده اسنپ نیز مانند دیگر شهروندان از ابتلا به کووید-۱۹ مصون نیستند و به واسطه فعالیتشان در معرض ابتلا قرار دارند. از همین رو، اسنپ پیشتر برای حمایت از اعضای ناوگان خود که به کووید-۱۹ مبتلا شدند وام ۵۰میلیون ریالی در نظر گرفته بود. اکنون وام حمایتی تا سقف ۵۰میلیون ریال بدون کارمزد تمدید شد. با این طرح حمایتی که این بار طی تفاهم‌نامه‌ای با یکی از بانک‌های عامل انجام می‌شود، کاربران راننده اسنپ همچنان می‌توانند با دغدغه مالی کمتری دوران نقاهت خود را سپری و هزینه‌های دوران قرنطینه‌شان را تامین کنند.

اسنپ از زمان شیوع کووید-۱۹ در کشور تا کنون اقدامات متعددی برای حفظ سلامت کاربران راننده و مسافر انجام داده است. از فعالیت‌های این شرکت می‌توان به آموزش و اطلاع‌رسانی، اجرای طرح «سفر به سلامت»، افزودن گزینه «عدم رعایت بهداشت» به اپلیکیشن اسنپ، ضدعفونی کردن خودروهای ناوگان اسنپ (شامل سواری، موتور و وانت) و توزیع بسته‌های سلامت بین کاربران راننده فعال اشاره کرد.

علاوه بر این اقدامات، اسنپ با توجه به وضعیت سخت معیشتی ناشی از رکود اقتصادی در دوران کرونا، همواره حمایت مالی از کاربران راننده خود را در دستور کار دارد. اعطای وام ۵۰میلیون ریالی به رانندگان مبتلا به کرونا و وام قرض‌الحسنه ۲۰میلیون ریالی ویژه رانندگان فعال اسنپ از نمونه‌های این حمایت مالی هستند. تا امروز حدود هزار کاربر راننده وام ۵۰میلیون ریالی کمک هزینه درمان کرونا با بازپرداخت ۲۰ ماهه و بیش از سه هزار کاربر راننده نیز وام ۲۰میلیون ریالی با بازپرداخت ۱۰ ماهه را دریافت کرده‌اند.

برای مقابله با ویروس کرونا به همکاری همه ما نیاز است تا با کمک یکدیگر بتوانیم از این روزهای سخت به سلامت عبور کنیم.


دانلود اپلیکیشن اسنپ:

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (8)

  • مهدی نامجو پاسخ

    سلام ودرود از این که اسنپ جهت پیشگیری از کرونا این اختیاری رو به راننده داده که اگر مسافر ماسک نداشت به پشتیبانی گزارش بده از این بابت ممنون و متشکرم ولی وجدانن اگه از دید دیگه ای بخوای نگاه کنی مسافر قصدش به مقصد رسیدنه راننده هم قصدش اینه که مسافرو با تمام مشکلاتی که از مبدا تا مقصد پیش رو بیادو نیاد به مقصد برسونه ،اگه چند تادونه ماسک داخل داشبورت داشته باشه وچند تا دونه ام برای اون مسافرایی گه حالا به هر دلیلی ماسک نزاشته ونداره و داره روزی میرسونه حیف نیست بجای گزارش در داشبورتو باز کنی با روی خوش ی دونه ماسک بدی به اون بنده خدا که هم اون خدای مهربون راضی باشه وهم اون مسافری که یا جای داداشبزرگمونه یا جای خواهر کوچیکمون.

    ۳۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۲۲ ق٫ظ
  • مجید قهرمانی پاسخ

    سلام و خسته نباشید. من امروز در سفری که با اسنپ داشتم متوجه سرفه های مداوم راننده شدم و متاسفانه ایشان ماسک مناسبی هم استفاده نمیکردند. این موضوع را با پشتیبانی شما در میان گذاشتم و قول رسیدگی دادند اما نکته مهم این است که گزارش علائم بیماری کرونا در راننده باید به عنوان هشدار جدی مبتلا بودن راننده تلقی شود و سریعا سرویس راننده کنسل شده و راننده جهت انجام تست معرفی شود و در صورت مثبت بودن تست سریعا موضوع به مسافران اطلاع داده شود. هرگونه تعلل در این مورد باعث ابتلای مسافران بیشتری میشود. از اسنپ خواهش میکنم در مورد گزارش های بهداشتی مسافران آن هم در این شرایط حساسیت بالای داشته باشد.

    ۲۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۰۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مجید عزیز،
      از شما خیلی ممنونیم که این مورد را به‌سرعت به ما اطلاع دادید. همکاران ما در تیم پشتیبانی به‌سرعت و با حساسیت بالا گزارش‌های شما را پیگیری می‌کنند.
      درباره گزارش شما باید بگوییم به محض دریافت گزارش‌تان حساب کاربر راننده برای بررسی و انجام تست کرونا غیرفعال می‌شود.

      ۲۹ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ب٫ظ
  • حمید عزیزیان پاسخ

    سلام من هر کاری کردم نتونستم برای واکسن ثبت نام کنم .مرتب میگه شما جزء افراد یا مشمول واکسن نیستید.
    43 سالمه و راننده فعال هستم.
    لطفا راهنمایی کنید.

    ۲۷ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ
    • Masuod پاسخ

      از کجا ثبت نام کردین؟

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۰۱ ب٫ظ
  • امیر مرادیان پاسخ

    اگر واقعا سلامت راننده ها براتون مهمه ببینید چرا واکسیناسیون راننده ها رو متوقف کردن و نوبتا رو کنسل کردن

    ۲۳ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۷ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امیر عزیز سلام،
      تمام هماهنگی‌های لازم از طرف تیم اسنپ برای واکسیناسیون کاربران راننده عزیز با سازمان‌های مربوطه انجام شده بود و بروز مشکلات در نوبت‌دهی مراکز واکسن از حیطه اختیارات ما خارج است. با این حال، تا پایان واکسیناسیون ناوگان اسنپ از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات و مسائل احتمالی فروگذار نخواهیم کرد. به امید اینکه بتوانیم از این روزهای سخت به سلامت عبور کنیم.

      ۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۴:۳۶ ب٫ظ
      • Masuod پاسخ

        من راننده اسنپ باکس هستم،چجوری باید برای واکسن ثبت نام کنم؟

        ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *