۲۰میلیون سفر اسنپی با رانندگان دارای معلولیت

افراد دارای معلولیت

سومین دوره رویداد «رعد تاک» صبح پنجشنبه ۱۷بهمن با حضور چهره‌های برجسته جامعه معلولان و مدیران کسب‌وکارهای حامی افراد دارای معلولیت در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد. در این رویداد سهیل کوچکی، دوچرخه‌سوار بنام، داستان زندگی خود را تعریف کرد و از دوباره بلند شدنش پس از سانحه‌ای که منجر به معلولیتش شد گفت.

سومین دوره رعد تاک با حمایت شرکت اسنپ برگزار شد و ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، یکی دیگر از سخنرانان این رویداد بود. ژوبین علاقبند در این رویداد از تمرکز خانواده اسنپ بر توانمندسازی جامعه معلولان به عنوان مسئولیت اجتماعی این شرکت سخن گفت. رانندگان دارای معلولیت معاف از پرداخت کمیسیون هستند و اسنپ امروز به بستر مناسبی برای استقلال و درآمدزایی جامعه معلولان تبدیل شده است.

تسهیلات اسنپ برای رانندگان دارای معلولیت

ژوبین علاقبند در رویداد رعد

ژوبین علاقبند دررویداد رعد تاک درباره آمار رانندگان معلول فعال در ناوگان اسنپ عنوان کرد:

«دو سال پیش در خیریه رعد اعلام کردم که تعداد رانندگان دارای معلولیت اسنپ به بیش از ۲هزار نفر می‌رسد. امروز با افتخار اعلام می‌کنم که اسنپ پذیرای بیش از ۱۱هزار راننده معلول بوده و این افراد تا کنون ۲۰میلیون سفر اسنپی را با موفقیت به انجام رسانده‌اند. اسنپ، برای حمایت از این گروه از رانندگان، از آنها کمیسیون دریافت نمی‌کند.»

تسهیلات اسنپ برای مسافران دارای معلولیت

مدیرعامل اسنپ همچنین از طرح تخفیفی «با شما درحرکتیم» برای مسافران دارای معلولیت گفت:

«در طرح تخفیفی که برای مسافران دارای معلولیت تا پایان امسال در نظر گرفتیم، از ۱۲آذر امسال تا الان ۳۰هزار بار از کد تخفیف اسنپ استفاده شده است. این بدان معناست که اسنپ ۳۰هزار بار کمک کرده تا افراد معلول انگیزه بیرون آمدن از منزل و مشارکت اجتماعی را داشته باشند.»

برای فعال‌سازی این کد تخفیف ۲۰درصدی تیم‌های مختلفی در اسنپ با همه توان بسیج شدند تا بتوانند مسافران دارای معلولیت را شناسایی کنند. شورای شهر تهران شماره تلفن گروهی از افراد معلول را در اختیار اسنپ قرار داد و اسنپ پس از فعال کردن کد تخفیف برای اطلاع‌رسانی درباره این تخفیف به افراد دارای معلولیت پیامک ارسال کرد.

با توجه به اینکه شماره تلفن‌هایی که در اختیار اسنپ قرار گرفته بود کامل نبود، برای ارائه تخفیف به معلولان ساز و کاری با روابط عمومی بهزیستی در نظر گرفتیم. بر اساس این ساز و کار، معلولان عضو بهزیستی اطلاعات خود را (شامل کد ملی و شماره موبایل) جهت استعلام از طریق ارسال دایرکت در شبکه‌های اجتماعی رسمی اسنپ، یا ارسال ایمیل به pr@snapp.cab و یا تماس با پشتیبانی در اختیار اسنپ قرار می‌دهند. این اطلاعات با سازمان بهزیستی چک می‌شود و در صورت تایید این سازمان کد تخفیف به این افراد تعلق می‌گیرد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (11)

  • محمد پاسخ

    سلام بنده راننده اسنپ هستم و بیمار ام اس و دارای معلولیت بالای۶۶درصد(یعنی معلولیت شدید)و هرازگاهی که بیماری مجال بده سرویس میبرم اما ازمن کمیسیون کم میشه.پلاکمم ویلچره چیکار کنم؟

    ۱۰ شهریور, ۱۳۹۹ در ۴:۵۱ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      شما می‌توانید با مراجعه به دفاتر اسنپ شهر خود و ارائه کارت بهزیستی از طرح معافیت از کمیسیون کاربران راننده دارای معلولیت استفاده کنید.
      ممنون که همراه ما هستید.

      ۳۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۹ ق٫ظ
  • نگین پاسخ

    با سلام و خسته نباشید به تمام اسنپی های عزیز . من خیلی وقت هست که از اسنپ استفاده میکنم و گاهی اوقات که من و مادر معلولم با اسنپ به جایی میریم تا کنون هیچ
    هدیه یا کد تخفیفی به جز کد های تخفیف معمولی که به همه میدن دریافت نکرده ام

    ۶ خرداد, ۱۳۹۹ در ۴:۴۲ ب٫ظ
  • داودشیخی پاسخ

    باسلام وخسته نباشد به مجموعه اسنپ اینجانب بارها از اسنپ استفاده کرده ام ولی اصلا کد تخفیف یا هدیه تعلق نگرفته…
    و همچنین همیشه دریک ساعت ثابت درخواست ماشین کرده ام ولی متاسفانه هر دفعه قیمت ها متفاوت است و نکته اینجاست که فقط افزایش قیمت داریم …
    باسپاس ازمدیریت و مجموعه خوب اسنپ ⚘

    ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۳:۲۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      سلام. داود عزیز، قیمت‌گذاری در اسنپ به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و هزینه سفر از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر در روز و حتی ساعت‌های مختلف با هم یکسان نیست. سیاست کلی ما تعیین قیمتی است که هم برای راننده به‌صرفه باشد، هم برای مسافر. هر سفر تابع ۴ فاکتور «قیمت پایه»، «مسافت سفر»، «مدت زمان سفر» و «نسبت عرضه و تقاضا» است و در روزهای برفی و بارانی یا طرح زوج و فرد از در منزل و یا ایام خاص سال (مانند شب عید یا شب یلدا) به دلیل عدم توازن عرضه و تقاضا، قیمت‌ها تغییر می‌کند.

      ۵ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ
  • A.r1200 پاسخ

    نسخه جدید اسنپ رانندگان فعال کنید

    ۲۷ بهمن, ۱۳۹۸ در ۶:۵۷ ق٫ظ
  • A.r1200 پاسخ

    برنامه اسنپ رانندگان در فروشگاه palay بزارید

    ۲۷ بهمن, ۱۳۹۸ در ۶:۵۶ ق٫ظ
  • احسان پاسخ

    سلام چرا در اپلیکیشن مسافر برای تعداد مکانهای منتخب محدودیت ۲۵ تایی گذاشتید؟ من بخاطر کارم به جاهای ثابت زیادی باید سرکشی کنم و این محدودیت ۲۵ تایی باعث شده که برای بعضی مقصدها از اپلیکیشن غیر اسنپ استفاده کنم. پشتیبانی هم جواب درستی نمیدهد و میگوید بروم https://snapp.ir/faq را مطالعه کنم!

    ۲۳ بهمن, ۱۳۹۸ در ۸:۰۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      احسان عزیز سلام،
      پیشنهاد شما را به تیم مربوطه انتقال می‌دهیم. امیدواریم بتوانیم در آینده رضایت شما را بیشتر جلب کنیم.
      سپاس

      ۲۸ بهمن, ۱۳۹۸ در ۱:۰۸ ب٫ظ
  • محمود دلک آبادی پاسخ

    O⁰§من رو همئجوری الکی مسدود کردیت ممنون

    ۲۲ بهمن, ۱۳۹۸ در ۵:۰۷ ب٫ظ
  • مریم پاسخ

    تشکر از اطلاعاتی که فرمودین

    ۲۰ بهمن, ۱۳۹۸ در ۳:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *