سوالات متداول اسنپ:

اپلیکیشن اسنپ
چگونه می‌توانم در طول سفر تغییر مقصد دهم؟
برای تغییر مقصد حین سفر، به منوی گزینه‌های سفر بروید و تغییر مقصد را انتخاب کنید. پس از مشخص کردن مقصد جدید روی نقشه، پیامی برای کاربر راننده ارسال می‌شود. برای تغییر مقصد همیشه پیش از وارد کردن اطلاعات، درخواستتان را با کاربر راننده در میان بگذارید.
اسنپ چیست؟
اسنپ یک سوپراپلیکیشن است که با استفاده از آن می‌توانید در هر کجا و هر زمان، نیازهای مختلف خود را (از درخواست خودرو، موتور و وانت گرفته تا سفارش غذا، خرید بلیت اتوبوس و هواپیما،‌ رزرو هتل، مشاوره‌ی پزشکی و روانپزشکی و…) برطرف کنید.
آیا از طریق دسک‌تاپ می‌توان به خدمات اسنپ دسترسی داشت؟
شما می‌توانید به کمک وب اپلیکیشن اسنپ با هر نوع تلفن هوشمند یا کامپیوتری که در اختیار دارید به خدمات اسنپ دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از وب‌اپ اسنپ کافی‌ است به snapp.ir بروید و گزینه‌ی «ورود به وب‌اپلیکیشن اسنپ» را انتخاب کنید. 
آیا با تماس تلفنی می‌توانم درخواست خودرو بدهم؟
از طریق تماس با شماره‌ی ۱۵۵۱می‌توانید به راحتی اسنپ بگیرید. برای اطلاع از شهرهایی که این خدمت در آن فعال است به اینجا مراجعه کنید.
آیا بدون استفاده از اینترنت می‌توانم درخواست خودرو بدهم؟
در صورت عدم دسترسی به اینترنت، می‌توانید با استفاده از شماره‌ی ۱۵۵۱ به راحتی اسنپ بگیرید.
چگونه می‌توانم به راننده امتیاز دهم؟
پس از پایان سفر می‌توانید به کاربر راننده امتیاز دهید. همچنین با مراجعه به منوی اسنپ و انتخاب گزینه‌ی سفرها می‌توانید به فهرست سفرهای خود دسترسی پیدا کنید و با انتخاب سفر مورد نظر به کاربر راننده بر اساس تجربه‌ی سفرتان امتیاز دهید.
چطور می‌توانم درخواست سفر خود را لغو کنم؟
پیش از قبول سفر توسط کاربر راننده، با نگه داشتن گزینه‌ی «لغو درخواست» می‌توانید سفر خود را لغو کنید. پس از قبول سفر توسط کاربر راننده، در صورتی که ۵ دقیقه از رسیدن راننده به مبدا و دریافت پیام «راننده رسید و منتظر شماست» روی اپلیکیشن شما گذشته باشد و سفر را لغو کنید، برای جبران خسارت راننده، ملزم به پرداخت هزینه‌ی لغو سفر خواهید بود.
با اسنپ چطور می‌توانم درخواست خودرو بدهم؟
۱- ابتدا از طریق موبایل به اینترنت وصل شوید.
۲- اپلیکیشن اسنپ را دانلود و نصب کنید.
۳- در اپلیکیشن اسنپ، روی نقشه مبدا و مقصد خود را مشخص کنید.
۴- سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید.
۵- هزینه‌ی سفر را مشاهده کنید و درخواست دهید. 
  • اسنپ از طریق نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن نیز در دسترس است.
چطور می‌توانم در مسیر توقف داشته باشم؟
ثبت توقف در سفر، پیش از درخواست و حین سفر امکان‌پذیر است. پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، به منوی گزینه‌های سفر بروید و پس از ثبت مدت زمان توقف، درخواست اسنپ بدهید. در حین سفر هم می‌توانید در بخش گزینه‌های سفر، مدت زمان توقف را ثبت کنید. همیشه پیش از انجام تغییراتی که حین سفر به آن نیاز دارید، پیش از ثبت آن در اپلیکیشن، درخواستتان را با کاربر راننده مطرح کنید.
چطور می‌توانم سفر رفت و برگشت انتخاب کنم؟
۱- ابتدا داخل اپلیکیشن مبدا و مقصد را انتخاب کنید. 
۲- روی بخش «گزینه‌های سفر» بزنید.
۳- گزینه‌ی رفت و برگشت به مبدا را انتخاب کنید.
۴- درخواست اسنپ را بزنید.
چطور می‌توانم یک سفر با بیش از یک توقف داشته باشم؟
۱- ابتدا داخل اپلیکیشن مبدا و مقصد را انتخاب کنید.
۲- روی بخش «گزینه‌های سفر» بزنید.
۳- گزینه‌ی انتخاب مقصد دوم را انتخاب کنید.
۴- درخواست اسنپ را بزنید.
اسنپ در کدام شهرها فعال است؟
اسنپ در ۳۱ استان ایران فعال است. شهرهای محل فعالیت اسنپ را از اینجا ببینید.
سرویس‌های اسنپ
سوپر اپ اسنپ چه خدماتی ارائه می‌دهد؟
با استفاده از سوپر اپلیکیشن اسنپ در هر کجا و هر زمان می‌توانید به خدماتی مانند درخواست خودرو، موتور و وانت، سفارش غذا، خرید بلیت اتوبوس و هواپیما،‌ رزرو هتل، مشاوره‌ی روانشناسی و پزشکی دسترسی داشته باشید.
عضویت در اسنپ
چگونه می‌توانم به‌عنوان کاربر (مسافر) در اسنپ عضو شوم؟
پس از نصب اپلیکیشن اسنپ، برای ثبت‌نام باید نام و نام خانوادگی، شماره‌ی همراه و کلمه‌ی عبورتان را در صفحه‌ی ثبت‌نام وارد کنید. 
اسنپ را از کجا می‌توانم دانلود کنم؟
شما می‌توانید اسنپ را از لینک‌های زیر دانلود کنید:
  • اندروید:‌ Cafe Bazar
  • آیفون: سیبچه، سیب اپ
  • وب‌اپلیکیشن اسنپ WebApp نیز برای کاربران iOS و دیگر کاربرانی که دسترسی به تلفن همراه ندارند قابل استفاده است.
پرداخت هزینه‌ی سفر
چطور می‌توانم هزینه‌ی سفر را پرداخت کنم؟
پرداخت هزینه‌ی سفر به چهار روش انجام می‌شود. هنگام سفر می‌توانید یکی از حالت‌های پرداخت نقدی، اعتباری، کیف پول آپ یا پرداخت آنلاین را انتخاب کنید.
چگونه می‌توانم هزینه‌ی سفر را از درگاه پرداخت آنلاین پرداخت کنم؟
شما هنگام سفر، پس از قبول درخواست توسط راننده، می‌توانید نوع پرداخت هزینه را به‌صورت پرداخت نقدی، اعتباری، کیف پول آپ یا آنلاین انتخاب کنید.
کیف پول آنلاین مبلغ شارژی است که در کیف پول اسنپ خود دارید که در صورت کافی نبودن موجودی، با زدن روی گزینه‌ی پرداخت و انتخاب مبلغ شارژ، می‌توانید از طریق درگاه پرداخت موجودی کیف پول اسنپ خود را مشابه کیف پول آپ افزایش دهید.
توجه: در صورتی که کیف پول آپ شما فعال باشد و کیف پول اسنپ شما شارژ نداشته باشد، در این قسمت گزینه‌ی کیف پول آنلاین را نمی‌بینید.
آیا قیمت‌های اسنپ برای یک مسیر یکسان متغیرند؟
قیمت‌گذاری در اسنپ به صورت پویا انجام می‌شود و قیمت‌ها بر اساس مسافت، ترافیک و میزان عرضه و تقاضا متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌گذاری اسنپ به اینجا مراجعه کنید.
حسابم را آنلاین شارژ کرده‌ام، پول از حسابم کم شده ولی شارژ انجام نشده است. لطفا راهنمایی‌ام کنید.
مبلغ کسر شده طی ۷۲ ساعت کاری به حساب شما برگردانده خواهد شد. در صورت عدم بازپرداخت می‌توانید با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.
آیا می‌توان حساب اسنپ شخص دیگری را شارژ کرد؟
برای شارژ مستقیم حساب اسنپ می‌توانید به recharge.snapp.ir مراجعه کنید.
کد تخفیف
چطور از کد تخفیف استفاده کنم؟
استفاده از کد تخفیف به ۲ روش انجام می‌شود:
۱) بعد از مشخص کردن مبدا و مقصد، گزینه‌ی «کد تخفیف» را انتخاب و کد خود را وارد کنید و ثبت را بزنید.
۲) در هنگام سفر، گزینه‌ی «کد تخفیف» را بزنید و کد خود را وارد کنید و ثبت را بزنید.
هزینه‌ی سفرها
چطور باید سفر دارای بیش از دو مقصد را ثبت کرد؟
شما تا دو مقصد را می‌توانید هنگام ارسال درخواست سفر داخل اپ مشخص کنید. توقف در بیش از دو مقصد مستلزم پذیرش راننده است.
چنانچه راننده درخواست شما را برای داشتن توقف‌های بیشتر رد کند انجام چنین سفری منتفی است.اما در صورت پذیرش سفر راننده، در حین سفر با پشتیبانی تماس بگیرید، مبلغ نهایی سفر شما با احتساب توقف‌ها و مقصدها محاسبه و در اپلیکیشن قید می‌شود.
درخواست سفر
یک سفر در حال انجام دارم و می‌خواهم درخواست یک سفر دیگر هم بدهم؟
در هنگام سفر با اسنپ به صورت همزمان نمی‌توان درخواست خودروی دیگری داشت. تنها پس از پایان سفر می‌توانید درخواست جدید بدهید.
سفری انجام داده‌ام و به پایان رسیده است. قصد دارم درخواست سفر جدید بدهم ولی مشخصات سفر قبلی از روی صفحه‌ام نرفته است؟
برای حل این مشکل دو راه حل وجود دارد:
۱) اپ اسنپ را به صورت کلی ببندید (Force Quit) و دوباره باز کنید.
۲) با پشتیبانی تماس بگیرید تا اگر اتمام سفر قبلی زده نشده آن را اعمال کند.
مسیریابی
روی نقشه اسنپ موقعیت مکانی خود را مشخص می‌کنم اما مشخصات منطقه‌ای که می‌بینم با جایی که در آن هستم تفاوت دارد؟
اپ را یک بار ببندید و باز کنید. از اتصال کامل اینترنت و مکان‌یاب گوشی خود مطمئن شوید و مجددا گزینه‌ی لوکیشن را بزنید تا مشخصات جغرافیایی‌تان روی نقشه به‌روزرسانی شود.
چرا لوکیشن من یک یا چند کوچه با لوکیشن واقعی فاصله دارد؟
گاهی به دلیل اختلال در GPS این مشکل پیش می‌آید. 
چه کار کنم که نقشه‌ی تهران در شهری غیر از تهران باز نشود؟
برای رفع این مشکل روی علامت ‌مکان‌یاب نقشه کلیک کنید تا نقشه در شهر فعلی شما تنظیم شود.
پشتیبانی اسنپ
چطور می‌توانم با پشتیبانی تماس بگیرم؟
برای ارتباط تلفنی با پشتیبانی اسنپ می‌توانید به منوی داخل اپ بروید و گزینه‌ی «پشتیبانی» را بزنید و در انتهای صفحه «تماس با پشتیانی اسنپ» را انتخاب کنید.  
اکانت اسنپ
اکانتم بلاک شده، راهنمایی‌ام کنید؟
در صورت غیرفعال شدن اپ خود می‌توانید برای پیگیری موضوع با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.
روابط عمومی
چطور می‌توانم با روابط عمومی اسنپ ارتباط بگیرم؟
شما می‌توانید از طریق ایمیل pr@snapp.cab با روابط عمومی اسنپ در ارتباط باشید.
سوالات مربوط به سازمان‌ها
چطور می‌توانم برای مجموعه‌‌ام کد تخفیف بگیرم؟
برای استفاده از خدمات سازمانی اسنپ می‌توانید به corporate.snapp.taxi/login مراجعه کنید.