سرویس باکس پلاس چیست؟

اگر شما صاحب یک رستوران، سوپرمارکت و یا کسب‌و‌کاری هستید که در طول روز تعداد زیادی درخواست پیک دارید سرویس باکس پلاس برای شما یک انتخاب ایده‌آل است که می‌تواند در وقت شما صرفه جویی کند. با استفاده از این سرویس می‌توانید بدون نیاز به ورود جزئیات زیاد و تنها با یک دکمه درخواست خود را ثبت کنید همچنین نیازی به ثبت اطلاعات مقصد هم ندارید.

ابتدا از طریق اپلیکیشن اسنپ یا لینک زیر وارد پنل اسنپ باکس شوید:
https://cpanel.snapp-box.com/auth

قدم اول: تکمیل اطلاعات شعبه

با ورود به صفحه اصلی، در صورتی که این قابلیت برای شما فعال شده باشد، صفحه زیر را مشاهده می‌کنید.

در صورت مشاهده نکردن گزینه تکمیل اطلاعات شعبه این سرویس برای شما فعال نشده است. می‌توانید با شماره اختصاصی پشتیبانی باکس پلاس

۰۲۱۹۶۶۴۲۳۳۳ تماس گرفته و درخواست فعال سازی کنید.

باکس پلاس

با انتخاب گزینه تکمیل اطلاعات شعبه وارد این صفحه خواهید شد و مانند ثبت نشانی منتخب، آدرس رستوران (شعبه) خود را به همراه اطلاعات لازم تکمیل خواهید کرد.
تذکر: دقت کنید برای سرویس دهی هرچه بهتر، لازم است لوکیشن و آدرس دقیق محل خود را در این بخش وارد کنید.

باکس پلاس

تذکر: در صورتی که شعبه شما داخل پاساژ یا ساختمان چند طبقه است برای راهنمایی بهتر پیک این موارد را حتما در قسمت توضیح کوتاه جهت راهنمایی بهتر یادداشت کنید.

قدم دوم: درخواست سریع پیک

پس از تکمیل اطلاعات شعبه، گزینه درخواست سریع پیک برای شما قابل مشاهده است.

باکس پلاس

با زدن گزینه درخواست سریع پیک، در اولین فرصت یک پیک به شما اختصاص داده می‌شود. پس از درخواست، صفحه زیر را مشاهده می‌کنید.

باکس پلاس

پس از قبول سفارش توسط کاربر راننده، اطلاعات مورد نیاز را در این صفحه مشاهده می‌کنید.

باکس پلاس

دقت کنید که قیمت نهایی درخواست با توجه به مسافت پیموده شده تا محل تحویل، بازنگری خواهد شد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، در بخش اطلاعات مقصد چیزی درج نشده است و شما می‌توانید قبل از حضور راننده فاکتورهای مورد نظر خود را ثبت کنید و یا فیش را به راننده ارائه کنید تا اطلاعات فیش توسط راننده تکمیل شود.

باکس پلاس

سفارش چند مقصده:

پس از قبول درخواست توسط پیک در قسمت ایجاد فاکتور می‌توانید مقصد جدید دیگری (حداکثر ۶ مقصد) به سفارش خود اضافه کنید و پس از ثبت فاکتورها، در بخش جزئیات سفارش، اطلاعات هر فیش را به تفکیک مشاهده خواهید کرد.

باکس پلاس

درخواست بازگشت پیک:

با ورود به قسمت ویرایش سفارش می‌توانید درخواست بازگشت پیک را فعال کنید و یا مقصدهای دیگر به سفارش خود اضافه کنید.

باکس پلاس

تذکر: حتما پس از درخواست بازگشت گزینه به روز رسانی سفارش را بزنید تا درخواست شما ثبت شود.

پس از تحویل سفارش، با انتخاب گزینه صفحه رهگیری می‌توانید جزئیات را به همراه محل قرارگیری راننده روی نقشه مشاهده کنید.

باکس پلاس

پس از تحویل سفارش شما توسط راننده، در بخش سفارش‌های تحویل شده می‌توانید اطلاعات و جزئیات مبلغ درخواست را مشاهده کنید.

باکس پلاس

شارژ پنل: جهت پرداخت هزینه های ارسال می‌توانید از قسمت افزایش اعتبار پنل خود را شارژ کرده تا پس از رسید راننده به مقصد هزینه به صورت خودکار محاسبه و از حساب اسنپی شما کسر شود.

در خصوص سوالات یا مشکلات خود می‌توانید با شماره اختصاصی پشتیبانی باکس پلاس تماس بگیرید.

۰۲۱-۹۶۶۴۲۳۳۳

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *