بهترین اپلیکیشن‌های اسباب‌کشی دنیا چه خدماتی ارائه می‌دهند

بهترین اپلیکیشن‌ها در جهان

ازآنجایی‌که اسباب‌کشی‌های متعددی هرروزه در دنیا در حال انجام است، تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها پدیدار شده‌اند تا خدماتی متفاوت را به مشتریان خود ارائه دهند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اسباب‌کشی دنیا پرداخته و در نهایت نکاتی را عنوان کنیم که برای استفاده از اپلیکیشن نیاز خواهید داشت:

U-HAUL

برنامه U-HAUL

بنیان‌گذار این اپلیکیشن فردی به نام Leonard Shoen بوده است. لئونارد شوئن با وجود مشکلاتی که در طی یکی از اسباب‌کشی‌هایش داشت، تصمیم گرفت امکانات موردنیاز در این شرایط را به‌صورت یک اپلیکیشن و پکیجی کامل در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در واقع با این کار هر نیازی که در طول جابه‌جایی خود به آن احتیاج داشت را در نظر گرفته و آن را به‌صورت کاملا ساده و راحت در اختیار افراد مختلف قرار داد. به همین دلیل است که این ابزار، یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین برنامه‌ها برای حمل‌ونقل است. از امکانات U-HAUL می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان انتخاب خودرو‌های متفاوت باتوجه‌به نیاز مشتری
  • ارائه خودرو‌های مجهز
  • امکان استفاده از خدمات بسته‌بندی
  • کارگران حمل بار

DOLLY

DOLLY

در امریکا دالی را به‌عنوان دومین برنامه برای اسباب‌کشی می‌دانند. خدماتی که این ابزار در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، باعث می‌شود تا بتوانند به‌راحتی جابه‌جایی وسایل خود را در مبدا و مقصد انجام دهید. این شرکت از همان ابتدای فعالیت خود سعی کرد تا نیاز‌های کاربرانش را از کوچک تا بزرگ در نظر گرفته و در نتیجه ‌بخش بزرگی از مشتریان را به خود اختصاص دهد. دالی امکانات زیر را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است:

  • ارائه خدمات اسباب‌کشی آپارتمان و خانه‌ها
  • ارائه خدمات اسباب‌کشی شرکت‌های کوچک
  • ارائه خدمات حمل‌ونقل زباله‌های بزرگ
  • ارائه خدمات حمل‌ونقل نخاله‌های ساختمانی
  • ارائه خدمات پخش و خرید برای فروشگاه‌ها
  • امکان زمان‌بندی جابه‌جایی باتوجه‌به درخواست شما
  • ارائه خدمات جابه‌جایی آثار هنری

LUGG

LUGG

افراد زیادی LUGG را مشابه با دالی می‌دانند. این برنامه با درنظرگرفتن خدمات باربری که با سرعتی باورنکردنی در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد، توانسته در کنار دالی به رقابت بپردازد. از امکانات این اپلیکیشن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • راحتی و سرعت ثبت سفارش بالا
  • ارائه خدمات باربری متنوع
  • تنوع خودرو‌های زیاد

یک اپلیکیشن اسباب‌کشی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی اپلیکیشن اسباب‌کشی

ازآنجایی‌که خدمات اسباب‌کشی روزبه‌روز بیشتر شده، اپلیکیشن‌های زیادی در فضای آنلاین وجود دارند که این خدمات را ارائه می‌دهند. اما هر اپلیکیشنی نمی‌تواند برای شما مناسب باشد. در اینجا به معرفی چند ویژگی کلی اشاره کرده‌ایم که در این برنامه‌ها باید وجود داشته باشد:

اپلیکیشن چه شهر‌هایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟

اولین ویژگی که در مورد یک اپلیکیشن باید در نظر بگیرید، شهری است که تحت پوشش قرار می‌دهد. آیا فعالیت آن در شهر شما نیز انجام می‌شود؟ اگر پاسخ منفی است، آیا می‌تواند به شهر شما آمده و وسایلتان را جابه‌جا کند. برخی از سرویس‌های حمل بار تنها در شهر‌های خاصی مانند تهران خدمات دارند؛ بنابراین حتما این گزینه را در نظر داشته باشید. اگر قصد اسباب‌کشی به شهر دیگری را دارید، باید به دنبال اپلیکیشنی بروید که این خدمات را ارائه دهد.

آیا تنوع خودرو در اپلیکیشن وجود دارد؟

اپلیکیشن انتخابی شما باید تنوع بالایی از خودرو‌ها را در اختیارتان قرار دهد. در واقع باید بتوانید باتوجه‌به نوع وسایل، حجم و ابعاد آن‌ها بهترین وسیله را برای حمل و جابه‌جایی بار خود انتخاب کنید. ممکن است تنها وسیله برای جابه‌جایی شما یک کمد یا چند مبل باشد که در این صورت به یک کامیون بزرگ نیاز نخواهید داشت.

آیا امکان رصد آنلاین دارد؟

ازآنجایی‌که تمام وسایل شما پس از بار زدن در دست شرکت حمل بار است، باید بتوانید از طریق اپلیکیشن آن‌ها را رصد کنید تا خیالتان بابت وسایلتان راحت باشد. در این مدل از اپلیکیشن‌ها احتمال سرقت به صفر خواهد رسید. همچنین از این طریق می‌توانید زمان رسیدن بار به مقصد را نیز بررسی کنید.

آیا امکان برآورد هزینه قبل از ثبت سفارش وجود دارد؟

در یک برنامه حمل‌ونقل بار باید تمام هزینه‌ها به طور کامل قبل از ثبت سفارش عنوان شود. باید بتوانید پس از انتخاب مبدا و مقصد و جزئیات اسباب‌کشی، قیمت نهایی را ببینید. با این کار دیگر از شما برای پرداخت هزینه اضافه‌تر سو استفاده نخواهد شد.

آیا پشتیبانی خوبی دارد؟

اپلیکیشنی که انتخاب می‌کنید، باید امکان پشتیبانی را داشته باشید. با این کار خیال شما در طول سفر راحت است. در صورت بروز هرگونه مشکل نیز می‌توانید به‌راحتی با استفاده از بخش پشتیبانی مشکل خود را عنوان کنید.

آیا به نظرسنجی‌ها دسترسی دارید؟

این ویژگی در اپلیکیشن به شما امکان نظردهی و همچنین خواندن نظرات دیگران را می‌دهد. با این کار می‌توانید از نحوه عملکرد آن پلتفرم و رضایت مشتریانش مطلع شوید.

کدام اپلیکیشن در ایران مناسب‌تر است؟

اپلیکیشن اسباب‌کشی در ایران

با وجود مشکلاتی که امروزه برای حمل بار وجود دارد، اپلیکیشن‌های متفاوتی پدیدار شده‌اند که هرکدام امکانات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. مطمئنا انتخاب از میان این پلتفرم‌ها کمی مشکل است. برای آنکه بتوانید بهترین گزینه پیش رؤیتان را انتخاب کنید، کافی است چند سؤال بالا را در مورد برنامه مورد نظرتان را پاسخ دهید.

سخن پایانی

در دنیایی که همه چیز به‌صورت آنلاین شده و هر فردی به دنبال راحت‌ترین مسیر برای انجام کار‌های خود می‌گردد. استفاده از اپلیکیشن‌های آنلاین بهترین انتخاب است. معمولا این پلتفرم‌ها فضایی مناسب را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند تا بتوانند بدون سردرگمی و مراجعه حضوری برای پیداکردن بهترین مسیر نقل‌وانتقال، اسباب‌کشی خود را انجام دهند. در میان این اپلیکیشن‌ها می‌توانیم به سرویس اسباب‌کشی اسنپ اشاره کنیم که باقدرت بالا و کامل‌ترین امکانات در کنار مخاطبان خود ایستاده است. اگر شما هم تجربه‌ای از اسباب‌کشی و استفاده از هرکدام از اپلیکیشن‌ها دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *