معرفی بهترین هتل‌های فرودگاهی ایران

به دلایل مختلفی ممکن است مایل باشید که در شهر مقصد سفر خود، در یکی از بهترین هتل‌های فرودگاهی ایران اقامت داشته باشید. اگر تا به حال، تفکیک خاصی برای این هتل‌ها نسبت به سایرین قائل نشده‌اید، در این مطلب با ما همراه شوید تا نگاهی به فهرست این هتل‌ها بیندازیم.

رزرو آنلاین هتل با اسنپ

بهترین هتل‌های فرودگاهی ایران

از جمله برترین هتل‌های فرودگاهی ایران، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل رکسان (نووتل سابق) در تهران

هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

یکی از مشهورترین هتل‌های فرودگاهی که می‌توانیم به آن اشاره داشته باشیم، هتل رکسان یا همان هتل نووتل قدیم است. این هتل ۵ ستاره در فاصله بسیار نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) قرار داشته و دارای سطح امکانات بسیار عالی است. برند آکور، یکی از مشهورترین برندهای هتل‌سازی فرودگاهی، هتل رکسان را ساخته و این هتل با سطح عالی خدمات شناخته شده است.

هتل رکسان در ضلع جنوبی فرودگاه امام خمینی و دقیقا مقابل ترمینال یک آن واقع شده است. به این شکل تنها چیزی که میان هتل و فرودگاه فاصله انداخته، یک پل عابر پیاده است که عبور از آن زحمت و زمان زیادی نخواهد برد.

این هتل در ۱۱ طبقه ساخته شده و ۳۰۰ اتاق کاملا مجهز دارد. شما می‌توانید در طول اقامت خود، هر یک از اتاق‌های مخصوص اقامت کوتاه مدت (۶ ساعته)، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته توئین و … را رزرو نمایید.

آدرس: کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران – قم)، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱

امکانات هتل رکسان (نووتل سابق)

از جمله امکانات این هتل پنج ستاره، از بهترین هتل‌های فرودگاهی ایران، مواردی چون یخچال، تلویزین، رستوران، اینترنت، لابی، سالن ورزشی، تلفن در اتاق، استخر، سوئیت، پارکینگ، سرویس فرنگی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و … را داریم.

فاصله هتل رکسان تا اماکن مهم و کلیدی

اگر مایل هستید که فاصله این هتل فرودگاهی پنج ستاره از اماکن مهم اطراف را بدانید، فهرست زیر را دنبال کنید:

  • فاصله هتل رکسان تا فرودگاه امام خمینی: ۲ دقیقه سواری، معادل ۱.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل رکسان تا فرودگاه مهرآباد: ۴۷ دقیقه سواری، معادل ۴۹.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل رکسان تا مجموعه ورزشی آزادی: ۴۱ دقیقه سواری، معادل ۵۴.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل رکسان تا میدان آزادی: ۴۴ دقیقه سواری، معادل ۴۷.۰ کیلومتر
  • فاصله هتل رکسان تا دانشگاه تهران: ۴۵ دقیقه سواری، معادل ۵۲ کیلومتر

هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران

هتل چهارستاره رمیس، بهترین هتل فرودگاهی

هتل رمیس، یکی از بهترین هتل‌های فرودگاهی چهارستاره است که در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) واقع شده و خدمات بسیار عالی به مسافران ارائه می‌کند. این هتل در ۱۱ طبقه ساخته شده و ۱۹۶ اتاق در مجموع برای پذیرایی از میهمانان و مسافران خود در اختیار دارد.

اگر قصد اقامت کوتاه مدت چند ساعته در این هتل فرودگاهی را داشته باشید، هر یک از اتاق‌های کوتاه مدت ۵ ساعته یا ۱۰ ساعته برای شما مناسب خواهد بود. در غیر این صورت می‌توانید از میان اتاق‌های یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته توئین و …؛ اتاق مورد نظر خود برای اقامت را انتخاب کنید.

آدرس: کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران – قم)، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱

امکانات هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران

از جمله امکانات این هتل، یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، نمازخانه، لابی، تلفن در اتاق، اینترنت در لابی، کافی شاپ، پارکینگ، ماهواره، سرویس فرنگی و … هستند که همگی سطح رفاهی این هتل چهار ستاره را بالا برده و رضایت مشتریان را فراهم ساخته‌اند.

فاصله هتل رمیس تا اماکن مهم اطراف

این هتل همان طور که گفتیم به فرودگاه بین المللی امام خمینی بسیار نزدیک بوده و فواصل آن از سایر اماکن مهم به شرح زیر است:

  • فاصله هتل رمیس از فرودگاه امام خمینی: ۲ دقیقه سواری، معادل با ۱.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس از فرودگاه مهرآباد: ۴۷ دقیقه سواری، معادل با ۴۹.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس از میدان آزادی: ۴۴ دقیقه سواری، معادل با ۴۷.۰ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس از دانشگاه تهران: ۴۵ دقیقه سواری، معادل با ۵۲ کیلومتر
  • فاصله هتل رمیس از مجموعه ورزشی آزادی تهران: ۴۱ دقیقه سواری، معادل با ۵۴.۲ کیلومتر

مزایای اقامت در هتل‌های فرودگاهی

اقامت در هتل‌های فرودگاهی

از جمله مزایای اقامت در یک هتل فرودگاهی، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. دسترسی سریع به فرودگاه
  2. عدم اتلاف وقت در ترافیک تا فرودگاه
  3. راحتی در زمان تاخیر در پرواز
  4. محلی برای استراحت پیش از پرواز به جای صندلی‌های فرودگاه
  5. راحتی و آسایش برای کودکان در زمان انتظار پرواز
  6. برخورداری از امکانات درجه یک و رفاهی عالی
  7. کاهش هزینه‌های ترانسفر و به طور کلی رفت و آمد

اگر تصمیم به رزرو یک هتل از میان بهترین هتل‌های فرودگاهی ایران را دارید، به اپلیکیشن رزرو هتل داخلی و خارجی اسنپ مراجعه کرده و به راحتی ضمن مقایسه مشخصات هتل‌ها با یکدیگر، هتل مورد نظر خود را برای موعد زمانی لازم، رزرو نمایید. به این ترتیب شما به طور کامل از امکانات و قیمت هتل‌های مختلف اطلاع پیدا کرده و بهترین تصمیم‌گیری را در نهایت خواهید داشت. شما چه تجربه‌ای از اقامت در بهترین هتل فرودگاهی داشته و کدام یک را پیشنهاد می‌کنید؟

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *