واحد پشتیبانی اسنپ به صورت ۲۴ ساعته حامی شما در سفرهای اسنپی است. کلیه سفرها تحت کنترل این واحد قرار دارد و شفاف بودن اطلاعات سفر و مشخص بودن مبدا و مقصد این امکان را فراهم کرده که واحد پشتیبانی اسنپ بتواند تمامی سفرها را رصد کند و در صورت بروز هر گونه مشکل همراه شما باشد. در طول سفر، اگر نیاز به مداخلهی پشتیبانی داشتید، از طریق اپلیکیشن اسنپ با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و اطمینان داشته باشید که کارشناسان ما مشکلات را با حساسیت ویژه پیگیری میکنند. واحد پشتیبانی گوش شنوای شما برای انتقال بازخوردها و تجربههایی است که در سفرهای اسنپ داشتهاید. تمامی بازخوردهای شما در سیستم ثبت و تا رسیدن به نتیجه پیگیری میشود.
واحد امنیت سفر اسنپ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماست. اگر در طول سفر، در موقعیتی اضطراری قرار گرفتید و برای تامین امنیت خود نیاز به ارتباط سریع با یک کارشناس پیدا کردید، از طریق بخش امنیت سفر (دکمهی آبی رنگی که پس از آغاز سفر روی صفحهی اپلیکیشن میبینید) با واحد امنیت تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یک کارشناس خبره شما را راهنمایی و همراهی کند. کمک و مداخلهی سریع کارشناسان امنیت سفر میتواند نگرانی و اضطراب ناشی از حس ناامنی ایجاد شده را برطرف کند و در صورت بروز هر گونه مشکل یا حادثه پاسخگوی نیاز شما در موقعیتهای اضطراری باشد. توجه داشته باشید که خط مستقیم ارتباط با واحد امنیت سفر تنها برای موارد اضطراری است. برای احترام به حقوق کسانی که ممکن است نیاز به کمک فوری داشته باشند، فقط در شرایط اضطراری با این بخش تماس بگیرید و باقی موارد را از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی پیگیری کنید. همچنین تماس با اورژانس هم یکی دیگر از امکانات سرویس امنیت سفر است تا در صورت نیاز از طریق اپلیکیشن اسنپ بتوانید به سرعت اورژانس را مطل کنید.