نحوه‌ی استفاده از کد تخفیف اسنپ‌خودرو

کد تخفیف

با استفاده از انواع کد تخفیف اسنپ‌‌خودرو می‌توانید سفری با هزینه‌ی کمتر و یا رایگان را تجربه کنید. برای بهره بردن از کد تخفیف، نیاز است از آن به درستی استفاده کنید و در غیر این صورت، تغییر قیمت اعمال نمی‌شود. با خواندن متن زیر می‌توانید با استفاده‌ی صحیح از کد تخفیف اسنپ‌ آشنا شوید.

فارغ از نسخه‌ی اپلیکیشن، سه روش برای استفاده از کد تخفیف اسنپ‌ وجود دارد.

  • وارد کردن کد تخفیف به‌ صورت دستی
  • کپی پیست کردن کد تخفیف
  • اعمال خودکار کد تخفیف (در حال حاضر مختص نسخه‌ی اندروید است)
  • اعمال تخفیف با خرید سرویس اسنپ پرو

چگونه کد تخفیف اسنپ بگیریم؟

برای فعال‌سازی اشتراک اسنپ‌پرو و دسترسی به کد تخفیف اسنپ در صفحه اصلی سوپراپلیکیشن اسنپ آیکون اسنپ‌پرو را لمس کنید. همچنین می‌توانید اشتراک ماهانه اسنپ‌پرو را ازطریق لندینگ اسنپ پرو بخرید.

وارد کرد کد تخفیف به صورت دستی یا از طریق کپی پیست

قبل از شروع سفر و در مرحله‌ی درخواست سفر

پس از ورود به منوی خودرو در سوپراپلیکیشن اسنپ، مبدا و مقصد خود را انتخاب و تایید کنید.

سپس قبل از انتخاب درخواست اسنپ، گزینه‌ی کد تخفیف را انتخاب و کد خود را در این قسمت به‌ صورت دستی و یا از طریق کپی پیست کردن وارد کنید.

پس از ورود و اعمال کد تخفیف، بنا به نوع کدی که در اختیار دارید سفرتان رایگان و یا با هزینه‌ی کمتر انجام خواهد شد.

تا قبل از ارسال درخواست سفر، امکان لغو کردن کد اعمال شده روی درخواست سفر از این قسمت وجود دارد و از همان بخش ورود کد تخفیف، امکان لغو کد تخفیف وجود دارد؛ این امکان فقط تا قبل از ارسال درخواست سفر و برای اندروید نسخه‌ی ۸.۱.۶ به بعد وجود دارد. همچنین حین سفر امکان لغو کد تخفیف وجود ندارد.

در حین سفر

امکان اعمال کد تخفیف در هنگام سفر نیز ممکن است. در ادامه به تفکیک نسخه‌های اندروید، آی او اس و وب اپلیکیشن نحوه استفاده از این کد را مرور می‌کنیم.

  • نسخه‌ی اندروید و نسخه‌ی وب اپلیکیشن

پس از آغاز سفر، با ورود به پروفایل خود، وارد بخش تخفیف‌ها و جایزه‌ها شوید. سپس کد تخفیف مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه‌ی کپی کردن را بزنید. در ادامه، به بخش سفر برگردید و فلش بالای وضعیت سفر را انتخاب کنید. با باز شدن منوی مربوطه گزینه‌ی کد تخفیف را انتخاب و کدی را که کپی کردید وارد کنید. همانطور که می‌بینید تغییر قیمت در سفر اعمال شده است.

  • نسخه‌ی آی او اس

با ورود به بخش تخفیف‌ها و جایزه‌ها، در پروفایل خود، کد تخفیف مورد نظر را کپی کرده و وارد بخش کد تخفیف در سفر خود شوید. کد تخفیف در اینجا قرار دارد و برای اعمال آن فقط کافیست گزینه‌ی ثبت کد را انتخاب کنید.


اعمال خودکار کد تخفیف

برای اطلاع از کدهای تخفیفی که در اختیار دارید کافی است، پس از ورود به منوی اسنپ‌خودرو، وارد پروفایل خود شوید و به بخش تخفیف‌ها و جایزه‌ها بروید. در این قسمت، متناسب با نوع سرویس حمل‌و‌نقل تاکسی اینترنتی یا تاکسی تلفنی انتخاب شده امکان اعمال کد تخفیف به صورت خودکار وجود دارد. همچنین می‌توانید کد تخفیف را کپی و در بخش کد تخفیف پیست کنید.

اعمال خودکار کد تخفیف در حال حاضر فقط مختص نسخه‌ی ۸.۱.۶ به بعد اندروید اسنپ است.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *