درآمد کار با وانت بار چقدر است؟

‌اگر به‌دنبال شغلی هستید که ظرفیت بالارفتن درآمد آن زیاد است و با ارباب رجوع‌های پرشمار و مدیران مختلف سروکار ندارد، حتماً به فکر کار با وانت باشید. در صورتی که وانت بار دارید و به رانندگی با آن مسلط هستید، فرصتی خوب برای درآمدزایی پیش رویتان قرار دارد. درآمد وانت بار مطلوب است و با رعایت اصول و به‌کارگیری ترفندهایی، بیشتر هم می‌شود. در این مقاله، درباره درآمد کار با وانت بار، برایتان بیشتر خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

بازه درآمدی کار با وانت بار چقدر است؟

با ثبت نام وانت در اسنپ و ایجاد برنامه‌ای مدون و مناسب برای کارکردن در حوزه جابه‌جایی انواع محموله، درآمد خوبی پیدا خواهید کرد. با درنظرگرفتن ترفندهای مناسب و توجه به توصیه‌های حرفه‌ای، درآمدتان از حقوق پایه اداره کار بیشتر می‌شود. آمارها و ارقام نشان می‌دهند که امکان کسب درآمد از ۱۵ تا ۳۰ میلیون در ماه هم وجود دارد و اگر با برنامه‌ریزی و دقت در زمینه پیش‌برد مسیر شغلی‌تان فعالیت کنید، رسیدن به ارقام بالاتر هم دور از ذهن نخواهد بود. برای موفقیت در هر شغلی و رسیدن به کسب درآمد بیشتر، باید چشم‌انداز درستی از موقعیتی داشته باشید که در آن قرار گرفته‌اید. با کمی صرف زمان، نظم و برنامه‌ریزی، درهای موفقیت و فرصت‌ها برای رسیدن به پول و دستمزد بیشتر مهیا می‌شود.

با وانت بار چه محموله‌هایی را جابه‌جا می‌کنید؟

اینکه درآمد کار با وانت بار چقدر است، به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی، ظرفیت این شغل برای درآمدزایی زیاد است و می‌تواند به شما در رسیدن به نقطه‌ای مطلوب در ماه کمک کند. با این حال، پای عوامل گوناگونی به‌میان است. برای مثال، اینکه چه محموله و بارهایی را جابه‌جا می‌کنید، روی میزان دستمزدتان اثر خواهد داشت. برخی از رانندگان ترجیح می‌دهند که بارها و محموله‌های سبک‌تر را در مسیرهای بین شهری جابه‌جا کنند. بعضی‌ها هم به‌سراغ مصالح ساختمانی می‌روند. عده‌ای هم ترجیح می‌دهند که در اسباب‌کشی‌های نیمه‌سنگین و سبک حاضر شوند و وسایل این‌چنینی را جابه‌جا کنند. بنا به تصمیمی که در این زمینه گرفته می‌شود، میزان درآمد هم متفاوت خواهد بود. البته نوع محموله، تنها مقوله اثرگذار روی درآمد نیست. در ادامه، به موارد دیگر هم اشاره می‌کنیم.

از چه راهی مشتری پیدا می‌کنید؟

درآمد وانت بار تاحد زیادی به شیوه و شکل فعالیت راننده هم وابسته است. اینکه از چه مسیری مشتری پیدا می‌کند و با چه شرکتی همکار است، در میزان درآمد نقش پررنگی دارد. برخی از رانندگان وانت به طور مستقل فعالیت می‌کنند و با شرکت‌ها همکاری ندارند. بعضی هم با شرکت‌های حمل و نقل و باربری در تعامل و همکاری‌اند. بعضی از رانندگان هم ترجیح می‌دهند که به سامانه‌های آنلاین بپیوندند و از آنجا مشتری پیدا کنند. این مورد آخر، ظرفیت فوق‌العاده بالایی برای درآمدزایی ایجاد می‌کند. با ثبت نام راننده وانت در بستری اینترنتی، شمار مشتریان و درخواست‌های کار بسیار بیشتر می‌شود. در نتیجه، احتمال کسب درآمد ثابت و زیاد هم بالا و بالاتر می‌رود.

با چه وانتی اقدام به حمل بار می‌کنید؟

نوع وانت و وسیله نقلیه هم می‌تواند روی روند درآمدزایی اثرات مستقیمی بگذارد. برخی از وانت‌بارها ظرفیت زیادی دارند و بزرگ‌اند. با استفاده از آن‌ها، امکان حمل بارهای سنگین و فعالیت در زمینه اسباب‌کشی و موارد مشابه به وجود می‌آید. برخی از وسایل نقلیه بارکشی هم محدود و کوچک‌اند و امکان استفاده از آن‌ها برای جابه‌جایی محموله‌های کوچک‌تر وجود دارد. از سوی دیگر، هرچقدر که وسیله کیفیت بهتری داشته باشد و بهتر کار کند، روی سرعت و عملکرد بهتر راننده هم اثر می‌گذارد. با داشتن وانت‌باری که به‌خوبی کار می‌کند، امکان درآمدزایی بیشتر، بالاتر می‌رود. اگر بنا باشد که یک وانت‌بار مدام در تعمیرگاه باشد یا هزینه‌های سنگین نگهداری و رسیدگی را به صاحبش تحمیل کند، امکان بالارفتن درآمد هم پایین می‌آید.

چطور درآمد کار با وانت بار را بالاتر ببرید؟

همان‌طور که گفته شد، مجموعه‌ای از عوامل روی درآمدزایی با وانت‌بار اثرگذارند. برای اینکه امکان کسب درآمد با وانت بار بیشتر شود، باید ترفندهایی را هم بلد باشید. برای مثال، مرور نکات زیر در این زمینه خالی از لطف نیست. به این توصیه‌ها دقت کنید:

  • همکاری با پلتفرم‌های اینترنتی؛
  • مدیریت درست زمان؛
  • پذیرش سفرهای بیشتر؛
  • انتخاب مناطق مناسب.

۱. همکاری با پلتفرم‌های اینترنتی

اگر به‌دنبال بالابردن ظرفیت درآمدزایی خود با وانت‌بار هستید، خوب است که به ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ بپیوندید. سرویس وانت بار اسنپ مشتریان فراوان و پرتعدادی دارد و درصورت با همکاری با این سرویس، تقاضاهای باربری بسیار بیشتری به‌سمتتان می‌آید. در نتیجه، امکان کسب درآمد بالاتر خواهید داشت. امتیازات همکاری با این اسنپ هم کم نیست. برای مثال، فرصت استفاده از سهمیه‌های بنزین دولتی را به‌دست می‌آورید یا با امتیازات دیگری مانند امکان خرید لاستیک با قیمت مناسب‌تر و…، در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می‌شود.

۲. مدیریت درست زمان

اگر در همکاری با اسنپ به مدیریت درست زمان دقت کنید، فرصت درآمدزایی بیشتر برایتان راحت‌تر به‌وجود می‌آید. باید با برآوردی که نسبت به روند دریافت سفارش‌ها پیدا می‌کنید، زمانی مناسب را برای فعالیت کاری خود انتخاب کنید. ببینید که در چه ساعات و بخش‌هایی از روز، تقاضاهای استفاده از خدمات وانت بار بیشتر است. با پیداکردن روند دریافت سفارش بیشتر، راهی برای کسب درآمد بالاتر به‌وجود می‌آید. از سوی دیگر، اگر این شغل را به عنوان شغل دوم یا جانبی انتخاب کرده باشید، با درنظرگرفتن زمان مناسب در روز، مدیریت امور هم در دستان شما خواهد بود. در واقع، می‌توانید بنا به شرایط زندگی‌تان اقدام به برنامه‌ریزی برای کار و کسب درآمد بیشتر کنید.

۳. پذیرش سفرهای بیشتر

فرمول درآمدزایی بیشتر در زمان همکاری با پلتفرم‌های آنلاین بسیار ساده است. باید سفارش بیشتر بگیرید و درخواست‌های سفر کمتری را لغو کنید. البته فقط شمار بالای سفارش‌ها نیست که به رسیدن به درآمد بیشتر کمک می‌کند. عواملی که پیش‌تر گفتیم و زمان و مکان فعالیت هم در بالارفتن درآمد نقش دارند. در هر حال، با منظم کارکردن و پذیرش سفارش‌های مختلف می‌توانید راه را برای بالابردن میزان درآمد خود از کار با وانت‌بار هموار می‌کنید.

۴. انتخاب مناطق مناسب

ناحیه و منطقه‌ای که در آن اقدام به کار می‌کنید هم مهم است. به عنوان مثال برخی از نواحی شهر برای وانت بار تهران پر از مصالح‌فروشی یا لوازم خانگی و اسباب و وسایل‌فروشی هستند. با کارکردن در چنین مناطقی، احتمال اینکه تعداد سفارش‌هایتان برای حمل‌ونقل بیشتر شود هم بالا می‌رود. بنابراین، همیشه حواستان به ناحیه‌ای باشد که قرار است در آن، شروع به کار و فعالیت کنید.

در آخر

درآمد وانت بار وابسته به عوامل بسیار گوناگونی است. برای اینکه بتوانید در جایگاه راننده به درآمد خوبی برسید، باید به مجموعه عوامل اثرگذار در مسیر درآمدزایی توجه کنید و با یک برنامه‌ریزی مناسب و زمان‌بندی درست به درآمد بالاتر و دستمزد بهتر برسید. همکاری و ثبت نام راننده وانت در اسنپ هم راهی مناسب برای افزایش درآمد است. در اسنپ امکان دسترسی به شمار زیادی از کاربران وجود دارد. در واقع، امکان پیداکردن مشتری و رسیدن به دستمزد روزانه مناسب، بسیار بالاتر از زمانی است که راننده وانت به‌طور انفرادی یا برای شرکتی غیراینترنتی کار می‌کند.

این شغل ظرفیت درآمدزایی مطلوب و امتیازات مثبتی دارد. برای مثال، مدیریت وقت و زمان هر راننده در دستان خود او است و برای حیطه و موقعیت مکانی فعالیت هم خودش تصمیم می‌گیرد. میانگین درآمد این شغل بالاتر از پرداختی پایه اداره کار است و اگر کمی تلاش و برنامه‌ریزی مناسب هم به میان باشد، فرصت رسیدن به درآمدی بالاتر از متوسط نرخ درآمد مشاغل مختلف (بالای ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان) هم وجود دارد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *