مدال‌های کاربران مسافر بر اساس نظرسنجی از کاربران راننده

اولویت اسنپ به عنوان یک تاکسی اینترنتی، ایجاد تجربه امن و دلپذیری از سفر برای کاربران راننده و مسافر است. قابلیت جدید اسنپ هم در همین راستا طراحی شده تا به کاربران راننده اجازه دهد در پایان سفر به کاربر مسافر امتیاز دهند و بر اساس این امتیازها کاربران مسافر مدال‌های افتخاری دریافت کنند. درست همان‌طور که نظرسنجی پایان سفر در اختیار کاربران مسافر قرار دارد و می‌توانند بازخوردشان را در رابطه با سفر با انتخاب گزینه‌های مثبت و منفی درباره‌ی سفر و کاربر راننده ثبت کنند، کاربران راننده هم زین پس می‌توانند با انتخاب دلایل مثبت و منفی بازخورد خود را درباره کاربران مسافر ثبت کنند.

اسنپ بر اساس بازخوردهایی که از کاربران راننده دریافت می‌کند، به کاربران مسافر یک یا دو مدال افتخاری «خوش‌رفتاری» و «وقت‌شناسی» اعطا می‌کند. این مدال‌ها به کاربران مسافری داده می‌شود که با رعایت حقوق همسفرشان پیوسته تجربه‌ سفر بهتری برای آن‌ها ساخته‌اند. کاربران مسافر می‌توانند از بخش حساب‌کاربری اسنپ‌خودرو امتیاز خودشان از سمت کاربر راننده را مشاهده کنند.

 

 

مدال خوش‌رفتاری

مدال خوش‌رفتاری به کاربران مسافری داده می‌شود که در نظرسنجی پایان سفر، کاربران راننده همیشه رفتارشان را دوستانه و محترمانه ارزیابی کرده‌اند. این مسافران با خوش‌رفتاری سفر را به تجربه‌ی لذت‌بخشی برای کاربران راننده تبدیل می‌کنند.

به دست آوردن مدال خوش‌رفتاری نشان می‌دهد که شما از آن دسته کاربران مسافری هستید کاربران راننده از همسفر شدن با آن‌ها لذت می‌برند. این مدال افتخاری در صفحه اطلاعات کاربری شما نمایش داده می‌شود.

مدال وقت‌شناسی

مدال وقت‌شناسی مخصوص کاربران مسافری است که همیشه به‌موقع برای شروع سفر در مبدا حاضر می‌شوند. این کاربران مسافر با وقت‌شناسی و آماده‌بودن برای شروع سفر نشان می‌دهند که ارزش وقت کاربران راننده را می‌دانند. کاربران راننده از کاربران مسافری که در محل مبدا سفر حاضر هستند و مدت زمانی طولانی آن‌ها را منتظر نگه نمی‌دارند، با ثبت این نکته در پایان سفر قدردانی می‌کنند. این مدال افتخاری نشان می‌دهد کاربران مسافر می‌دانند که با وقت‌شناسی و توجه به زمان شروع سفر، می‌توانند به کاربر راننده کمک کنند سفرهای بیشتری انجام دهد و درآمد بالاتری داشته باشد.

چگونگی دریافت مدال توسط کاربران مسافر

در سیستم امتیازدهی اسنپ، بازخورد دوطرفه نقش کلیدی در ارتقای کیفیت خدمات دارد. هر دو گروه کاربران مسافر و راننده قادرند به هر سفر امتیازی از یک تا پنج ستاره اختصاص دهند. این شیوه امتیازدهی به افزایش شفافیت در تعاملات میان کاربران راننده و مسافر کمک می‌کند. کاربران مسافر می‌توانند با رعایت اصولی مانند احترام به راننده، تمیز نگه‌داشتن خودرو، وقت‌شناسی، یا در صورت نیاز هماهنگی با کاربر راننده پیش از سفر برای تغییر مسیر، یا درخواست توقف در طول مسیر امتیاز بیشتری از کاربران راننده کسب کنند.

تجربه بهتر برای همه

با نظرسنجی درباره‌ی کاربران مسافر ما در تلاش هستیم تا هر سفر را تا حد امکان برای هر دو گروه کاربران‌مان لذت‌بخش و راحت کنیم. وقتی کاربران مسافر با کاربران راننده خوش‌رفتار هستند و به وقت و زمان آن‌ها اهمیت می‌دهند، تجربه بهتری از سفر اسنپی برای کاربر راننده می‌سازند و متقابلا کاربران راننده نیز از با ثبت بازخورد به ما کمک می‌کنند قدردان خوش‌رفتاری و وقت‌شناسی کاربران مسافرمان باشیم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *