نحوه پیگیری اشیای گم‌شده در اسنپ

نحوه پیگیری اشیای گم‌شده در اسنپ

برخی مواقع پیش می‌آید که به دلیل مشغله فکری یا کاری، وسایل همراه خود را در خودرو جا می‌گذاریم و گاهی راننده هم متوجه جا ماندن وسایل ما نمی‌شود. در ادامه در مورد نحوه پیگیری اشیای گم‌شده در اسنپ بیشتر خواهید دانست.

اگر کاربر راننده و مسافر هر دو بر سر اینکه چیزی در خودرو جا مانده است به توافق برسند، هزینه این فراموش‌کاری به پرداخت مبلغی توسط مسافر برای دریافت وسایل جا‌مانده محدود می‌شود، اما چنانچه این توافق حاصل نشود پیگیری آن از طریق مراجع قضایی و نیازمند صرف انرژی و زمان خواهد بود.

«تاکسی تلفنی»


از این رو اسنپ به تمامی کاربران پیشنهاد می‌کند، قبل از اتمام سفر‌، خودرو را کنترل کرده و پیش از پیاده شدن حتما از برداشتن وسایل خود اطمینان حاصل کنند.


برای اشیای گم‌شده در اسنپ دو موقعیت زیر ممکن است بوجود آید:

موقعیت اول:

کاربر مسافر پیش از کاربر راننده متوجه جا گذاشتن وسیله خود می‌شود:

روش‌های اعلام گزارش اشیای گم‌شده به پشتیبانی اسنپ:

۱- ثبت تیکت در بخش پشتیبانی سفر

پس از ورود به منوی اپلیکیشن، وارد بخش «پشتیبانی» شوید و گزینه‌ «بسته‌ای در خودرو جا گذاشته‌ام» را انتخاب کنید.

۲- تماس با پشتیبانی

پس از ورود به منوی اپلیکیشن، وارد بخش «پشتیبانی» شوید و گزینه «تماس با پشتیبانی» را انتخاب کنید.

آنچه در پشتیبانی اسنپ اتفاق می افتد:

۱- مشخصات دقیق وسیله و همچنین محل نشستن مسافر در خودرو از ایشان پرسیده می‌شود.

۲- پس از دریافت گزارش اشیای گم‌شده، با راننده تماسی مبنی بر بازدید خودرو گرفته می‌شود.

حالت‌های ممکن:

۱ -کاربر راننده وسیله‌ای را داخل خودرو پیدا کرده است:

از راننده اجازه گرفته می‌شود که اطلاعات تماس او در اختیار مسافر قرار گیرد. همچنین روش‌ها و حالت‌های تحویل وسیله به او بازگو می‌شود که شامل موارد زیر است:

  • تحویل وسیله توسط راننده به محل مسافر و دریافت هزینه مسیر طی شده با توافق طرفین
  • مراجعه مسافر به محل اعلام‌شده از سوی راننده و دریافت وسیله

۲- اگر وسیله داخل خودرو پیدا نشود

پشتیبانی اسنپ به مسافر توضیح می دهد که بر اساس اعلام راننده وسیله داخل خودرو پیدا نشده است.

اگر مسافر نسبت به ادعای خود مبنی بر جا ماندن وسیله‌اش در خودرو اطمینان داشته باشد، پشتیبانی اسنپ ضمن ارائه این توضیح که اسنپ ضابط قضایی نیست و امکان قضاوت در مورد دو ادعای متفاوت وجود ندارد، مجدد با راننده پیگیری می‌کنند.

در صورتی که بعد از پیگیری مجدد با راننده وسیله پیدا نشود، توضیحات در مورد پیگیری از مراجع قضایی و انتظامی به مسافر ارائه می‌شود و شماره پلاک خودرو توسط کارشناسان تیم شکایت در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.



 

موقعیت دوم:

کاربر راننده پیش از مسافر متوجه جا ماندن وسیله‌ می‌شود:

روش‌های اعلام گزارش اشیای گم‌شده در اسنپ به پشتیبانی از طریق:

۱- ثبت تیکت در بخش پشتیبانی سفر

پس از ورود به منوی اپلیکیشن، وارد بخش «پشتیبانی» و «انتخاب سفر مورد نظر»شوید و ابتدا گزینه «پشتیبانی» و سپس گزینه « مسافر وسیله‌ای را در خودرو جا گذاشته است» را انتخاب کنید.

۲- تماس با پشتیبانی

پس از ورود به منوی اپلیکیشن، وارد بخش «پشتیبانی» شوید و گزینه «تماس با پشتیبانی» را انتخاب کنید.

آنچه در پشتیبانی اسنپ اتفاق می‌افتد:

۱- مشخصات دقیق وسیله و همچنین محل نشستن مسافر در خودرو از ایشان پرسیده می‌شود.

۲- از راننده اجازه گرفته می‌شود که اطلاعات تماس او در اختیار مسافر قرار گیرد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *