هتل های ساحلی کیش

هتل های ساحلی کیش

هتل های ساحلی کیش در تمام ایران منحصربه‌فرد هستند. هتل‌هایی که شاید نمونه آن‌ها در دنیا کمتر دیده شده باشد. شاید ندانید که بیدار شدن در مقابل آب‌های نیلگون و پرجاذبه خلیج فارس می‌تواند شما را به چه خلسه شیرینی ببرد. این هتل‌ها همانطور که از نامشان مشخص است در نزدیکی و کوتاه‌ترین فاصله از ساحل قرار گرفته‌اند و زیبایی نفس‌گیر و منحصربه‌فردی دارند.

هتل های ساحلی و علت انتخاب آن‌ها

اقامتگاه‌های ساحلی به دلیل طراحی ویژه و موقعیت مکانی خاصی که دارند، طرفداران بی‌شماری را به خود جذب کرده‌اند. این هتل‌ها به طور معمول در خطه سواحل جانمایی می‌شوند و یا دسترسی اولیه و بسیار کوتاهی به ساحل دارند. ضمن اینکه ویو بیشتر اتاق‌ها در هتل‌های ساحلی رو به ساحل و دریا بوده و همینطور به صورت اختصاصی قسمتی از ساحل را به تفریحات مخصوصی مانند غواصی، شنا، جت اسکی و غیره برای مهمانان و مقیمان این هتل ها اختصاص داده‌اند. در این بین هتل های ساحلی کیش از جمله هتل‌های پرطرفدار جزیره کیش محسوب می‌شوند که اقامتی متفاوت را برای شما رقم خواهند زد.

· مزایای هتل‌های ساحلی

از جمله مزایای هتل‌های ساحلی می‌توان به این موارد اشاره کرد که شما با خیال راحت می‌توانید اتاق‌هایی با ویوی دلخواه خود را انتخاب کنید. ضمن اینکه این هتل‌ها فاصله کوتاه و اندکی تا ساحل و تفریحات تعریف شده در آن دارند. به همین دلیل شما بلافاصله بعد از اینکه از خواب بیدار شدید به راحتی می‌توانید در سواحل اختصاصی که برای این هتل‌ها تعریف شده است آب تنی کرده و از اقامت خود در یک هتل ساحلی منحصر به فرد لذت ببرید. ضمن اینکه هنگامی که شما در هتل بسر می‌برید می‌توانید از منظره و ویوی جذاب ساحل و دریا لذت ببرید.

· معایب هتل‌های ساحلی

به جرات می‌توان گفت مزایای هتل‌های ساحلی از معایب آن بیشتر است. البته شاید برخی از افراد از شنیدن صدای امواج یا دیدن طلوع و غروب خورشید از سمت ساحل و دریا، چندان لذت نبرند. اما در هر حال توصیه می‌کنیم که حداقل یک بار هم که شده اقامت در این هتل‌ها را تجربه کنید. ناگفته نماند که برخی از این هتل‌ها شاید از مراکز خرید و مراکز تفریحی و گردشگری شهر فاصله داشته باشند و این احتمالاً تنها عیب بعضی از هتل‌های ساحلی به حساب می‌آید.

معرفی هتل های ساحلی کیش

در این قسمت قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌ های ساحلی کیش بپردازیم. این هتل‌ها طرفداران بسیار زیادی در میان هتل‌های ساحلی جزیره دارند.

· هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

اولین هتل ساحلی کیش که قصد داریم به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ساحلی در این جزیره به شما معرفی کنیم، هتل داریوش کیش است. یک هتل ۵ ستاره و بی‌نظیر که در ۳ طبقه احداث شده و ۱۹۰ واحد اقامتی دارد.

این هتل را با الهام از معماری دوران هخامنشیان در ایران باستان بنا کرده‌اند. اقامت در این هتل به دلیل وجود ساحل اختصاصی این امکان را به شما خواهد داد که از تفریحات متنوعی مانند غواصی کردن در سواحل خلیج فارس نیز لذت ببرید. همچنین قدم زدن، پیاده روی کردن، تماشای غروب و طلوع آفتاب، شنا و آبتنی، همگی از تفریحات سواحل اختصاصی هتل داریوش کیش هستند.

· هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

دومین هتل ساحلی کیش که نام آن را بر اساس طرح اصلی بنای هتل که شبیه به طرح ترنج بر روی نقوش سنتی فرش و پارچه‌های ایرانی است انتخاب کرده‌اند، هتل ترنج کیش است. یک هتل ساحلی که در دو فاز مختلف اجرا شده و شاید ندانید که این هتل را اولین هتل دریایی کشور ایران می‌دانند که البته نمونه مشابه آن در جایی دیده نشده است.

فاز ۱ هتل ترنج بر روی آب طراحی شده که قسمت دریایی هتل را شامل می‌شود. این قسمت شامل واحدهایی است که معماری آن‌ها شبیه به طرح بته جقه یا همان طرح ترنج است. همچنین کف واحدها را با متریال شیشه پوشانده‌اند تا شما در داخل سوئیت خود احساس زندگی کردن بر روی سطح آب را تجربه کنید.

فاز دوم این هتل هم در ساحل با چشم انداز جذابی به جزیره کیش طراحی و اجرا شده است. شاید ندانید که هر دو فاز به جدیدترین و به روزترین تجهیزات هتل‌های لوکس در جهان مجهز شده‌اند

· هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

یکی دیگر از هتل‌های ساحلی کیش ، هتل شایان است که قدمتی بیشتر از ۵۰ سال دارد و از زیر مجموعه‌‌های هتل‌های پارس محسوب می‌شود. این هتل ساحلی کیش در یکی از بهترین مناطق این جزیره واقع شده و با ۱۹۳ واحداقامتی، مناظری کمتر دیده شده به سمت باغ و همینطور سواحل نیلگون خلیج فارس دارد.

هتل شایان دسترسی اولیه و نزدیکی به اسکله بزرگ و تفریحی کیش دارد و این امکان را به شما خواهد داد که در هر ساعتی از شبانه روز که اراده کردید با صرف کوتاه‌ترین زمان، خود را به ساحل برسانید.

هتل مارینا کیش

آخرین هتل ساحلی کیش که از نظر ما یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های ساحلی در این جزیره است، هتل مارینا کیش نام دارد. یک هتل لوکس و جذاب که به خاطر معماری مدرن و خاص، فضای سبز بسیار متنوع و دکوراسیون داخلی و طراحی بی‌نظیرش به شدت مورد تحسین قرار گرفته است. جالب است که بدانید این هتل تقریبا ۷۵۰ متر از نوار ساحلی خلیج فارس را به خود اختصاص داده است.

همچنین هتل مارینا در سواحل اختصاصی خود تفریحاتی مانند شنا، غواصی، دوچرخه سواری، جت اسکی، سونا و جکوزی، استخر آب شیرین، پارک آبی و غیره نیز دارد.

 

هتل های ساحلی کیش برای ثبت بهترین خاطرات

سفر کردن به شهرهایی که ساحلی نیستند، دست ما را برای انتخاب چندان باز نمی‌گذارد. چون بیشتر هتل‌ها در سطح شهرهای بزرگ و شلوغ ساخته شده‌اند و تنها برخی از آن‌ها جانمایی در جوار باغ‌ها، پارک‌ها و فضای سبز دارند.

اما واقعیت این است که اگر به شهرهای ساحلی شمال و جزیره‌های جنوبی کشور سفر کردید، حتماً اقامت در هتل‌های ساحلی را انتخاب کنید. بدون شک سفر به شهرهای ساحلی هر روز برای ما اتفاق نمی‌افتد. به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم که حداقل در سفرهایی که به این شهرها دارید، برای چند روز هم که شده صبح خود را با تماشای طلوع آفتاب آغاز کنید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *