لیست هتل‌های نزدیک به فرودگاه امام خمینی

هتل‌های نزدیک به فرودگاه امام خمینی تهران

برای آن دسته از مسافرانی که به هر دلیل مایل به اقامت نزدیک به فرودگاه امام خمینی هستند، دانستن لیست هتل‌های نزدیک به فرودگاه امام خمینی لازم است. به این شکل می‌توانید با در نظر گرفتن امکانات مختلف، بهترین تصمیم‌گیری را از میان آن‌ها داشته و بهترین هتل را انتخاب کنید.

هتل‌های نزدیک به فرودگاه امام

در زیر به ۵ مورد از بهترین این هتل‌ها، اشاره خواهیم کرد:

هتل ایبیس (رمیس)

هتل ایبیس نزدیک به فرودگاه امام

هتل ایبیس از هتل‌های فرودگاهی بسیار نزدیک به فرودگاه امام خمینی است که در کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران قم، ضلع جنوبی فرودگاه قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل همگی مجهز بوده و در شرایط خوبی به سر می‌برند. نظرات مشتریان و مسافران سابق این هتل نیز حاکی از رضایت حداکثری آن‌ها از ایبیس بوده و به نظر می‌رسد که این هتل در سطح قابل توجهی رضایت مشتریان را به دست آورده باشد.

امکانات هتل ایبیس

از امکانات این هتل، می‌توان به پارکینگ، لابی، صندوق امانات، لاندری، رستوران، کافی نت، کافی شاپ، ترانسفر، اینترنت در لابی، خدمات روم سرویس، خدمات مخصوص معلولین، دستگاه خودپرداز و … اشاره کرد.

آدرس: تهران، ضلع جنوبی اتوبان اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

فاصله هتل ایبیس تا فرودگاه امام خمینی: این هتل تقریبا داخل فرودگاه (۱.۲ کیلومتر فاصله) قرار داشته و به اندازه ۷ دقیقه فاصله برای آن تا فرودگاه بین المللی تعریف شده است. همینطور فاصله آن از مرکز شهر، به اندازه ۴۵ دقیقه است.

هتل نووتل (رکسان)

هتل نووتل تهران نزدیک به فرودگاه امام

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به فرودگاه امام خمینی را باید هتل لوکس و پنج ستاره نووتل بدانیم. این هتل بسیار نزدیک به فرودگاه بوده و در ۱۱ طبقه ساخته شده است. در حقیقت هتل نووتل و هتل ایبیس هر دو را می‌توان داخل فرودگاه در نظر گرفت که مجاور به هم قرار دارند.

امکانات هتل نووتل

از جمله امکانات این هتل نزدیک به فرودگاه امام نووتل، مواردی چون ترانسفر، اینترنت در لابی هتل، لاندری، تهویه مطبوع، استخر سرپوشیده، رستوران، کافی شاپ، خودپرداز، سالن کنفرانس، آسانسور، خدمات پزشکی، خدمات اسپا، تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات در لابی، سالن جشن و مراسم، خدمات صرافی، پارکینگ، سالن بدنسازی، خدمات ویژه معلولین قابل توجه هستند.

آدرس: کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران – قم، روبروی ترمینال یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

فاصله هتل نووتل تا فرودگاه امام خمینی: فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی امام خمینی، ۸ دقیقه (۱.۲ کیلومتر) است. همینطور این هتل از مرکز شهر تهران، به اندازه ۴۵ دقیقه سواری فاصله دارد.

هتل آساره تهران

هتل چهار ستاره آساره

هتل آساره از هتل‌های چهار ستاره در تهران است که فاصله نسبتا کمی نیز با فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دارد. این هتل در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و البته مورد بازسازی‌هایی نیز قرار گرفته است که شرایط امروز آن را تقریبا ایده‌آل نگه می‌دارد. ۵۸ اتاق این هتل همگی مجهز بوده و دارای بهترین سطح امکانات هستند.

امکانات هتل آساره تهران

لابی، نمازخانه، تاکسی سرویس، صندوق امانات در لابی، خدمات ویژه معلولین، سیستم اطفاء حریق، دوربین مداربسته، کافی شاپ، خدمات اداری، سرویس خدمات بیدارباش، سالن بدنسازی، پارکینگ، رستوران، لاندری، خدمات روم سرویس، روزنامه در لابی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و … از امکانات و تجهیزات رفاهی این هتل هستند.

آدرس: تهران، خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، مقابل دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع

فاصله تا فرودگاه امام خمینی (ره): این هتل از فرودگاه امام خمینی به اندازه ۴۴ دقیقه رانندگی با خودرو (۴۷.۶ کیلومتر) فاصله دارد.

هتل پژوهش تهران

هتل پژوهش از جمله هتل‌های نزدیک به فرودگاه امام

در میان هتل‌های سه ستاره نیز، هتل پژوهش تهران، در فاصله کمی نسبت به فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار دارد. این هتل چندین بار نوسازی شده و بخش‌های زیادی از آن به طور کلی تغییراتی داشته‌اند. از این‌رو با مراجعه به این هتل، تقریبا با یک ساختمان نو و شیک روبرو خواهید بود.

امکانات هتل پژوهش تهران

از جمله امکانات هتل سه ستاره پژوهش تهران به عنوان یک هتل نزدیک به فرودگاه امام، مواردی چون پارکینگ، نمازخانه، فضای سبز، سالن کنفرانس، خدمات روم سرویس، اینترنت در لابی، خدمات اداری، سالن همایش، تاکسی سرویس، رستوران، سیستم اعلام حریق، لاندری، کافی نت، لابی و … قابل توجه هستند.

آدرس: تهران، کیلومتر ۱۵ اتوبان تهران کرج، بعد از پیکان شهر، خروجی شهرک علم و فناوری پژوهش (بلوار پژوهش)، داخل پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

فاصله هتل پژوهش تهران تا فرودگاه امام خمینی: این هتل از فرودگاه بین المللی امام خمینی به اندازه ۴۱ دقیقه سواری (۴۵.۲ کیلومتر) فاصله دارد.

هتل المپیک تهران

هتل المپیک نزدیک به فرودگاه امام

اگر به دنبال یک هتل نزدیک به فرودگاه امام هستید، هتل المپیک، می‌تواند نظر شما را جلب کند. این نیز از هتل‌های چهارستاره است که امکانات بسیار عالی داشته و توانسته به عنوان یکی از هتل‌های برتر تهران معرفی شود. این هتل مجاور درب غربی ورزشگاه آزادی واقع شده و به لحاظ سرویس‌دهی به مسافران، در رده ممتازی قرار دارد.

امکانات هتل المپیک تهران

از جمله امکانات هتل المپیک تهران، می‌توان به مواردی چون اینترنت در لابی، تهویه مطبوع، سونا خشک، سونا بخار، کافی شاپ، لاندری، پارکینگ، خودپرداز، صندوق امانات در لابی، خدمات پزشکی، فضای سبز، سالن کنفرانس، اعلام حریق، حوضچه آب سرد، جکوزی، حمام سنتی، آرایشگاه، نمازخانه، خدمات روم سرویس، آسانسور، اتاق جلسات، سالن همایش، سالن جشن و مراسم، خدمات اداری، خدمات بیدارباش و … اشاره کرد.

فاصله هتل المپیک از فرودگاه بین المللی امام خمینی: این هتل چهارستاره از فرودگاه بین المللی امام خمینی، به اندازه ۴۵ دقیقه سواری (۴۶.۱ کیلومتر) فاصله دارد.

رزرو هتل‌های نزدیک به فرودگاه امام خمینی

شما می توانید به راحتی از طریق سرویس رزرو اینترنتی هتل اسنپ، هر یک از هتل‌های نزدیک به فرودگاه امام خمینی را به شکل اینترنتی رزرو کنید. به این شکل امکان مقایسه بهتر میان هتل‌ها نیز فراهم بوده و در نهایت تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

شما چه تجربه‌ای از رزرو هتل به صورت آنلاین داشته و تا به حال در کدام یک از هتل‌های معرفی شده در بالا، اقامت داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید. مشتاق دنبال کردن نظرات شما هستیم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *