بیشترین و کمترین آمار امتیازدهی در کدام شهرهاست؟

امتیازدهی اسنپ

بیشترین و کمترین آمار امتیازدهی در کدام شهرهاست؟

در پایان هر سفر راننده و مسافر این فرصت را دارند که بر حسب تجربه سفر به یکدیگر امتیاز دهند. امتیازی که بدون نام در سامانه ثبت می‌شود اما تاثیرات مهمی در افزایش کیفیت سفرهای اسنپ دارد. با ما همراه باشید تا شهرهای ثابت قدم در امر امتیازدهی و کم‌نظرترین‌ها را در اسنپ با هم مرور کنیم.

امتیازدهی در کمتر از چند دقیقه

اسنپ از همان روزهای اول به امتیازدهی اهمیت ویژه‌ای می‌داد و به مرور تلاش کرد تا این سیستم را ارتقا دهد. در حال حاضر مسافران می‌توانند به آسانی از ۱ تا ۵ به سفرشان امتیاز دهند. طیف امتیازها از عالی تا خیلی بد را شامل می‌شود و هر امتیازی می‌تواند در برگیرنده‌ی نقاط ضعف و قوتی باشد که به صورت موردی در پایین ستاره‌ها به آن‌ها اشاره شده است. فرایند ثبت امتیاز و نوشتن نظر در اسنپ بسیار سریع و آسان است، به طوریکه شما می‌توانید با اختصاص دادن تنها چند دقیقه از وقتتان این کار را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به این مطلب «کارشناسان کنترل کیفی اسنپ باشید» بروید.

تنها به ۴۳٪ سفرها امتیاز داده می‌شود

با این وجود بنابر گزارش تیم کنترل کیفی اسنپ در حال حاضر به ۴۳ درصد از سفرها امتیاز داده می‌شود که نشان‌دهنده مشارکت کم بسیاری از کاربران در این بخش است. با توجه به اهمیتی که سیستم امتیازدهی دارد و تاثیر مستقیم آن بر بهبود کیفیت سفرها لازم است که از شما کاربران عزیز درخواست کنیم تا توجه بیشتری به این صفحه داشته باشید.

قشمی‌ها سردمدار امتیازدهی!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در بین تمام شهرهای ایران این مردم قشم هستند که بیش از همه نظرهایشان را ثبت می‌کنند. بعد از قشم شهرهای یاسوج، ارومیه و اصفهان بیشترین مشارکت را در سیستم امتیازدهی پایان سفر دارند.

ثبت کمترین آمار امتیازدهی در بوشهر!

برعکس اهالی قشم، بوشهری‌ها هستند که تمایل کمتری به ثبت امتیازهای سفرشان در اسنپ دارند. بعد از بوشهر کرمان و اراک هم کمتر از دیگر شهرها به سفرهای خود امتیاز می‌دهند.

همان طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم تک تک نظرات شما عزیزان در پایان سفر برای ما اهمیت دارد. تیم کنترل کیفی اسنپ امتیازی که مسافران به سفر خود می‌دهند و نقاط ضعف و قوتی که در بخش پایان سفر انتخاب می‌کنند را هر هفته بررسی می‌شود. مسئولیت بررسی نکاتی که مسافران در بخش «نوشتن نظر» می‌نویسند نیز با تیم پشتیبانی است و هر نکته‌ای که در این بخش ذکر می‌شود در عرض ۲۴ ساعت پیگیری می‌شود. این بار که اسنپ گرفتید پس از پایان سفرتان فراموش نکنید که برای داشتن سفرهای باکیفیت‌تر و بهبود ناوگان به امتیاز شما نیاز داریم، پس روی ستاره‌های صفحه بزنید و نقاط ضعف و قوت را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (65)

  • داوود جدگال پاسخ

    سلام اسنپ چرا من مسدودم هر کاری میکنم خوب نمیشه

    ۲۶ مهر, ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      داوود عزیز،
      لطفا برای بررسی مشکل حساب کاربری‌تان با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.

      ۲۶ مهر, ۱۴۰۰ در ۱:۴۸ ب٫ظ
  • داود پاسخ

    سلام خسته نباشید من هم راننده اسنپ هستم و مثل بقیه همه موارد رو رعایت میکنم ولی متاسفانه امتیاز در ۵ روز اخیر به شدت افت کرده امروز اصلا به خاطر این وضع حوصله کار نداشتم دیگه به این نتیجه رسیدم هر چی بیشتر به مسافر برسی نتیجه معکوس پیگیری.
    اصلا این همه تاکسی شهری و بین شهری دارن کار میکنن من خودم خیلی هاشون رو می شناسم یک دهم رانندهای اسنپ رعایت نمیکنن و هیچ مشکلی هم ندارن ما چرا باید تحت تاثیر سیستم امتیاز دهی سلیقه ای مسافر باشیم.

    ۱۴ مهر, ۱۴۰۰ در ۰:۳۸ ق٫ظ
  • Masoud پاسخ

    سلام خسته نباشید
    متاسفانه شما ۳۰ سفر در روز بروید ۳ نفر هم امتیاز پایین بدهند. امتیاز رانندگان میاد پایین.
    ب مسافر میگید ماسک بزن،سبگار نکش، از مسیر دلخواه مسافر نمیری،تقاضای سرعت بالا و غیر مجاز داره انجام نمیدی، تقاضای هزینه توقف میکنید. دلخور میشه امتیاز منفی میده🤦

    ۵ مهر, ۱۴۰۰ در ۷:۱۱ ق٫ظ
  • صادق پاسخ

    سلام ببخشید امتیاز چطور محاسبه می کنید دیروز ۴/۲۷ بود امروز ۴/۳شده و کدوم اینها بهتره

    ۲ مهر, ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      صادق عزیز،
      امتیاز شما براساس امتیازاتی است که مسافران به شما می‌دهند. امتیاز شما هر چه بالاتر باشد بهتر است.

      ۸ مهر, ۱۴۰۰ در ۰:۲۲ ق٫ظ
  • ابوالفضل پاسخ

    سلام خدمت عزیزان پشتیبانی اسنپ.بنده مدتی بود با بیماری کرونا دست و پنجه نرم میکردم.که البته شکر خدا بهبودی حاصل شد.سوال من این است.قبل از ابتلا به این بیماری در اخرین سفری که انجام دادم امتیاز م۴.۷۱ بود.تا دو روز بعد هم برنامه اسنپم را باز کردم همون ۴.۷۱ بود.چطور بعد از مدتی که در گیر این بیماری بودم.حدودا ۳هفته ای میشد.برنامه ام را باز کردم امتیازم شده بود ۴.۶۷همانروز به پشتیبانی پیام دادم.در جواب میانگین امتیاز مسافران را دلیل این کم شدن بیان کردن.درصورتیکه طبق صحبت بالا بنده قانع نشدم.ی طوری با خودم گفتم عیبی نداره چند روز کار میکنم جبران میشه.همان روز چند سفر رفتم با رعایت کردن تمام موارد. واحتیاط بیش از پیش .فردای انروز به یکباره با باز کردن برنامه امتیازم شده بود ۴.۶۳ یعنی امتیازی که در هفته شاید یکی یکی میبردم بالا .اول ی ۴ امتیاز وبعدهم ی ۴ امتیاز دیگر در یک روز.کم شد.خارج از ذهن است اگر بگویم این ۸ امتیاز از طرف صرفا میانگین امتیاز مسافر باشد.از شما عزیزان پشتیبانی اسنپ تقاضا دارم.رانندگان زحمت کش اسنپ را بیشتر مورد حمایت و لطف خود قرار بدهید………

    ۳۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۰ ب٫ظ
  • نیکروی پاسخ

    با سلام و عرض ادب و درود بر همه مسولین عزیز و بزرگوار اسنپ و همه راننده گان زحمت کش و تلاشگر.
    بنده راننده اسنپ هستم .تا الان هیچ گونه برخورد نامناسب .با مسافر نداشتم علیرغم تحقیرهای زیادی که توسط مسافر میشیم .ماشین صفر .مرتب تر و تمیز .به موقع سرویس رو کارش رو انجام میدم .
    ولی اینجا متعجبم .۳روز پیش امتیازم ۴/۷۲ بودصبحش دیدم شده ۴/۶۴بعد فرداش شد ۴/۶۸ حالا امروز یک مرتبه شد ۴/۷ خواهش میکنم مسولین عزیز پیگیری کنند .اگر سیستم هست اصلاح بشه .اگه مسافر هست .تا الان هیچ مسافری از ما ناراحت نبوده.
    حالا هرچی هست علت رو بیان کنید تا ماهم آگاه بشیم و اگر کاستی داریم اصلاحش کنیم .استدعا میکنم این مشکل رو حل کنید .تشکر .

    ۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۸ ب٫ظ
  • مهدی پاسخ

    سلام چرا امتیاز من کم میشه خب من صلا چیزی جز خوبی به مسافر نمی کنم

    ۳۱ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۲ ب٫ظ
  • تیمور پاسخ

    سلام
    بنده‌راننده اسنپ هستم و امتیازم ۴و ۸۱ بود یک شبه اومد ۴و ۸ (یعنی ۷۳ صدم)ازم کم شد‌
    خواستم دلیلش رو بدونم .هیچ مشکلی هم نداشته ام و برخورد بسیار محترمانه با مسافران دارم.

    ۲۹ مرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۲۱ ق٫ظ
  • جهانگیرصابری پاسخ

    سلام امتیازم ۷۹بودیک شبه شده۸

    ۲۵ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۷ ب٫ظ
  • حامد پاسخ

    با سلام. میخاستم بدونم امتیاز از چند به پایین باشه حساب کاربری مسدود میشه؟
    بنده تا جایی که امکان دارد با مسافر کنار میام و اکثر موارد رو هم رعایت میکنم ولی ماشینم اردی هست مسافرا به خاطر مدل پایین بودن ماشینم امتیاز کمی میدن.اقا ما که نداریم ماشین مدل بالا بخریم گناهمون چیه

    ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۳۴ ق٫ظ
  • ارش پاسخ

    با سلام امتیاز من در عرض ۳ روز از ۴.۷۹ رسید به ۴.۷۰ خودم که هنگ کردم به پشتیبانی اسنپ گفتم حتی اپراتور هم تعجب کرد نمیدونم چیکار کنم واقعا دیگه دارم جدی فکر میکنم که نمیشه روی کار با اسنپ حساب کرد الان بیشتر از ۴ یا ۵ ساله دارم تو اسنپ کار میکنم و دارم سعی میکنم یه کار دیگه پیدا کنم چون واقعا ممکنه هر لحظه اسنپ حساب کاربری رو مسدود بکنه هر کاری میکنم هر کاری ولی هر روز امتیاز هام کمتر میشه

    ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۵۶ ق٫ظ
  • وهاب پاسخ

    عرض سلام وادب خدمت تیم پشتیبانی اسنپ من از راننده شرکت اسنپ هستم با افتخار خواهش من از تیم اسنپ اینه که درمورد امتیاز دهی دقت کنید که راننده خسته نشه ما تمام تلاشمون رو در راستای رضایت مسافر به کار میگیریم تا مسافر لحظاتی حتی کوتاه با رضایت وخرسندی سفرش را به پایان برساند لذا متاسفانه بعضی از مسافران خیلی بد با راننده برخورد میکنند وخیلی ها هم با احترام ولی متاسفانه تیم اسنپ دلیل اینکه ان مسافر که نمره منفی به راننده رو میده رو از راننده نمیپرسه تا راستی آزمایی صورت بگیره خوهشمندم از شما در مورد امتیاز تجدید نظر کنید وبا دقت وراستی آزمایی امتیاز رو به حق بدهید پیشاپیش متشکرم از تلاش شما عزیزان

    ۲۲ مرداد, ۱۴۰۰ در ۱:۲۶ ق٫ظ
  • احسان پاسخ

    با سلام خدمت همکاران دفتری و رانندگان اسنپ
    من کلا چند دفعه با پشتیبانی بصورت متنی گزارش داشتم فقط برای اینکه مسافر خودش مبلغی اضافه داده بود به علت مسیر دوم و دیر بودن تماس با پشتیابانی.
    یعنی کلا زنگ نمیزنم مسافر هر جا میره میبرم پول داد یا نداد فرق نداره برام ، ماشین تقریبا تمیز ، چند دفعه هم اس ام اس رفتار محترمانه و رانندگی ایمن داشتم
    امتیاز بالا نمیره جدیدا پایین هم اومده بود امتیاز که پایین میاد چند روزی آدم حوصله کار کردن نداره
    لطفا فکری به حال ما که راننده تمام وقت هستیم بکنید خیلی ممنون

    ۲۵ تیر, ۱۴۰۰ در ۷:۰۷ ب٫ظ
  • فرهاد پاسخ

    سلام وقت بخیر خدمت عزیزان

    بنده حدود دوهفته ای میشه که عضو خانواده بزرگ اسنپ شدم و تو این دوهفته حدود ۱۰۰ تا سفر داشتم
    هیچ مشکلیم با مسافران محترم و گرامی نداشتم ولی امتیازم کم شده
    حالا دلیلش و نمیدونم
    ماشینم هم اردی
    حالا شاید چون کولر ندارم بوده یا مدل ماشینم اردی اینطوری بوده به هر حال اطلاع ندارم
    از مدیران محترم اسنپ خواهش دارم حداقل دلیل امتیاز منفی گرفتن و به راننده اطلاع بدن تا خودش پیگیر مشکلش باشه و اصلاح کنه
    یا در مورد ماشین همه مثل بنده توان خرید ماشین مجهزتر و مدل بالاتر و ندارن.اگه سیستم طوری باشه که مسافر گرامی بتونه انتخابایی هم داشته باشه بهتر میشه.مثل کولر و ماشین مدل بالاتر و …
    اینطوری امتیاز منفی هم نمیخوره راننده عزیز.
    از اینکه حرفام طولانی شد معذرت میخوام و از خدماتتون بسیار مچکرم.
    باتشکر

    ۱۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱:۳۹ ب٫ظ
  • ابوالفضل پاسخ

    واقعا حرفت درسته
    انگاری بعضی ها نیخوان دق و دلیشونو رو راننده خالی کنه غیر مواردی ک گفتین ک درست هم هست اینه ک تا صدمتری مقصد ک میرسی لغو میزنن بدون عیچ عواقبی
    یا ادرس اشتباه میزنن بعد میگیم همچین کوچه ای نیس قطع میکنن لغو میزنن
    درسته مسافر ارجحیت داره راننده هام بخدا از جنس شما ان ب قول دوستمون این همه بلا سرمون میاد فقط بخاطر اینه ک ب همدیگه رحم نمیکنیم خوبی کردنو فراموش کردیم
    تاریخ نشون داده مردمی ک همدلی ندارن ممکنه چ اتفاقای ناگواری بیفته
    روزهای خوب و پرانرژی برای همه ارزو نیکنم موفق باشید

    ۴ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱:۲۸ ب٫ظ
  • علی پاسخ

    متاسفانه، اسنپ با این روندی که پیش میره پیشرفتی نمیکنه

    ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۴:۵۳ ب٫ظ
  • وحید پاسخ

    سلام خدمت خانواده بزرگ
    اسنپ. بنده به عنوان راننده در اسنپ فعالیت خودم رو چند وقتی هستش که شروع کردم و مسافران عزیز محبت داشتن و تا الان نمره پنج میانگین کاری من هستش. به رانندگان محترم اسنپ این پیام رو دارم که برای داشتن نمره بالا این نکات رو رعایت بکنن
    اول از همه اینکه سعی بکنن سر مبدا مسافر توقف داشته باشن واگر مسافر چند ثانیه ای دیر کرد سریع با مسافر تماس حاصل نفرماین
    دوم تمیزی خودرو باور کنید خیلی در نمره تاثیر داره بنده اخر شب هنگام اتمام کار ماشین رو نظافت و ضد عفونی میکنم برای شروع کار فردا
    سوم اینکه از اهنگ هایی استفاده بشه که مسافر بتونه ریلکس باشه و ارامش داشته باشه در ماشین شما
    چهارم سعی کنید هنگام سوارشدن مسافر با خوش امد به مسافر همراه باشه و هنگام پیاده شدن داشتن ارزوی روز خوب برای مسافر و در طول سفر نیز اگر تمایل به صحبت نداشت به زور سر صحبت رو باز نکنید
    نکته پنجم همیشه از لباس های تمیز و در شان استفاده بکنید چون در واقع احترام به مسافر هستش
    ممنونم از شرکت اسنپ که باعث کارافرینی بسیاری از مردم شریف ایران بوده

    ۱۹ اسفند, ۱۳۹۹ در ۷:۲۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      وحید عزیز،
      همراهی و دقت شما برای ما بی‌نهایت ارزشمند است. تمامی نکاتی که ذکر کردید بسیار حائز اهمیت است و در بالا بردن کیفیت تجربه‌ی سفر برای هر دو گروه کاربران موثر است.

      ۲۲ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۱۴ ب٫ظ
  • مسعود پاسخ

    سلام خسته نباشید
    گاهی اوقات پیش اومده برای اکثر رانندگان که مسافر داخل ماشین سیگار خاسته بکشه و یا فرد در طول مسیر تقاضای توقف میکنه بدون ثبت کردن در سفرش و خیلی مسائلی مثل این مورد
    ک اگر ما کوچکترین مخالفتی و یا اعتراضی با مسافر داشته باشیم مسافر سریع امتیاز منفی میده و همش ب ضرر ما میشه واقعا سیستم امتیاز دهی اصولی نی اگر مسافری ب شخص راننده خیلی بد امتیاز داد و همه نقاط منفی تایید کرد یعنی انتظارات زیادی از راننده داشته و ب دلیل مخالفت راننده لج کرده و منفی داده اگ میشه این گونه امتیاز دهی را لحاظ نکنید
    ممنون و سپاس گذارم

    ۶ آذر, ۱۳۹۹ در ۶:۳۴ ق٫ظ
  • Sajad پاسخ

    دقیقا انگار برده گرفتن الحق هرچی سرمون میارن حقمونه من با همه مسافرا خوبم حتی پونصد سرکرایه ها نمیگیرم ماشین صفر کولر روشن روزی چن امتیاز کم میشه اینجور بشه فایده نداره برم اژانس محله بهتره

    ۱۸ مهر, ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ
  • Mehdi پاسخ

    بایستی حتما به راننده علت نارضایتی مشتری اعلام بشه…
    لطفا این موضوع رو پیگیری کنید
    ازتون ممنونم

    ۲۷ شهریور, ۱۳۹۹ در ۳:۰۰ ب٫ظ
  • Mehdi پاسخ

    نمیدونم هر کاری میکنیم که مشتری راضی باشه( تمیزی ماشین،حفظ آراستگی .سرعت مطمعن ،احترام
    به مشتری ) باز میبینم نمره داره منفی میشه.این واقعا بی انصافیه…

    ۲۷ شهریور, ۱۳۹۹ در ۲:۵۸ ب٫ظ
  • حسین راسخ پاسخ

    سلام. خسته نباشی خدمت همه رانندگان و اسنپ عزیز
    من الان چندروزه مسدود شده حساب کاربری ام و خرج زندگی ام و اجاره خونه، از طرفی هم یه تو راهی دارم که چند ماه دیگه به دنیا میاد. بخدا موندم چکار کنم.
    اسنپ جان خواهشا تمنا میکنم التماس میکنم تز مسدودی خارج کنین منو. بخدا فلج شدم میشم خرج خونه و زندگی م رو چکار کنم.
    اسنپ جااااان…!! 😥😥

    ۶ شهریور, ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۸ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    سلام من راننده اسنپ هستم ماشین تمیز ماسک استفاده میکنم برخورد خوب هر چی بیشتر سرویس میرم امتیازم کمتر میشه. انگار اینکه مسافران یادشون می‌ره امتیاز بدن

    ۵ شهریور, ۱۳۹۹ در ۱:۱۶ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    من راننده اسنپ هستم.همیشه سعی کردم مسافر از سفرش راضی باشه و تاجایی که شده رعایت کردم تمام قوانین اسنپ رو. ولی با این حال بیشتر مسافر ها سلیقه ای امتیاز میدن.احساس میکنم بعضی مسافر ها انگار حقشونو خوردیم.بعضیا که اصلا یه سلام هم نمیکنن وقتی سوار میشن.از رو مسیریاب دارم میرم وسط خیابون یه باره میگه اقا از این کوچه باید بری.از اسنپ خواهش میکنم شیوه امتیاز دهی رو بهتر کنن. واقعا ناراحت میشم وقتی امتیازبدون دلیل کم میدن. ممنونم از اسنپ.محمد هستم از اصفهان

    ۵ شهریور, ۱۳۹۹ در ۳:۵۰ ق٫ظ
  • حمید پاسخ

    با سلام و خسته نباشید.بنده با ماشین نو و تمیز ،با کلیه امکانات بهداشتی و تماما با احترام کامل،حداکثری رضایت مسافران،تا جایی که حتی برای رضایت انها و خدا به کسانی که ماسک ندارند به صورت کاملا رایگان اهدا میکنم.ولی عده کمی از مسافران واقعا رعایت نمیکنند،حتی برخوردهای نامناسبی دارند.در پایان هم امتیاز منفی میدهند.

    ۲۰ مرداد, ۱۳۹۹ در ۷:۴۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حمید عزیز سلام،
      به شما کاربر عزیز و وظیفه شناس خسته نباشید عرض می‌کنیم و افتخار می‌کنیم که شما عضو ناوگان اسنپ هستید🙏🌷
      شما می‌توانید موارد عدم رعایت بهداشت مسافر را با پشتیبانی در میان بگذارید تا اقدامات لازم صورت گیرد.
      گذر از این روزها نیازمند تلاش همه افراد جامعه است، امیدواریم با کمک هم بتوانیم ازشیوع بیماری جلوگیری کنیم.

      ۲۱ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ
  • مجید پاسخ

    با سلام و خدا قوت به همکاران اسنپ
    متاسفانه سیستم امتیاز دهی مناسب نمیباشد
    من خودم در مورد نداشتن روسری و حجاب محترمانه درخواست کردم که حجاب را رعایت کنید و مسافر بعد از پیاده شدن تمام امتیازات منفی رو به من داد و یک یا دو روز بعد امتیاز من کم شد و خستگی به تن ما موند

    ۱۹ مرداد, ۱۳۹۹ در ۶:۱۷ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    سلام خدمت دوستان عزیز گرداننده اسنپ من یکی از راننده های شما هستم به شخصه همیشه نسبت به کارم مسئولیت پذیر بودم و هستم حداقل تلاشم این بوده خوب باشم امتیازم در حال حاضر جزو امتیازات بالا محسوب میشه اما یه دلخوریای کوچیکی از شما دارم یکی برخورد بد اپراتورهای پاسخگو که گاها لحن خیلی تحقیر امیزی دارن با راننده ها و دوم بحث سیستم امتیاز دهی که متاسفانه هیچ راستی ازمایی نمیشه برای خودم موردایی پیش اومده که واقعا متحیر موندم یک نمونش تو این اوضاع همه گیری کرونا برای یه لقمه نون حلال با تمام وجود کار میکنیم شخصا رو داشبورد ماشینم برگه ای چسبونده بودم با این مضمون (مسافر محترم لطفا در صورت امکان کرایه خود را انلاین پرداخت نمایید.با تشکر) و هیچ وقت هیچ وقت از مسافر درخواست پرداخت نقدی نداشتم اونوقت برام پیام اومده شما در سفرهای اخیر خود از مسافر درخواست پرداخت نقدی داشتید در صورت تکرار حساب کاربری شما مسدود خواهد شد……چطور میشه هم نوشته باشم انلاین بدید هم درخواست نقدی کنم !!!!!یعنی هر گزینه ای ثبت بشه ندید قبوله این وسط راننده هیچ ارزشی نداره بعد کلی کار تو سرما گرما الان تو این اپیدمی با هزارو یک مشکل این بازخورد برای راننده حقا که انصاف نیست . لطفا یه تجدید نظری تو نحوه امتیاز دهی بکنید ممنونم.

    ۱۲ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      قبل هر چیز از طرف شرکت اسنپ یک خسته نباشید به شما عرض می‌کنیم؛ کاربران راننده سرمایه‌های اصلی اسنپ هستند و ما بی‌نهایت قدردان شما هستیم که در این شرایط به فکر سلامتی خود و مسافران هستید. در صورتی‌که در تماس با پشتیبانی پاسخگویی مناسب صورت نگرفت، لطفا با شرکت در نظرسنجی پایان مکالمه ما را در جریان بگذارید. بازخوردهای مسافران ما را در بهبود کیفیت خدمت‌رسانی کمک می‌کند با این وجود در برخی موارد اشتباهاتی صورت می‌گیرد که با توجه به سیستم امتیازدهی که متاثر از نظرات اکثر کاربران است در نتیجه تاثیری نمی‌گذارد. اگر شماره تلفن اسنپی خود را برای ما ارسال کنید این موارد را حتما پیگیری می‌کنیم.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم ?

      ۲۰ اردیبهشت, ۱۳۹۹ در ۱۲:۱۷ ب٫ظ
  • رضا پارسا رفعت پاسخ

    علت اینکه لغو کاربری موقت شدم را جویا شدم لعو سفر انجام شده اعلام کردند در حالیکه تعداد دو سفر بیشتر نبوده که ناخواسته بوده .با اینکه پذیرفتم اما هنوز رفع نشده که تو این شرایط به سر کار برم .مسله دیگه یه مسیرو یروز یقیمته روز بعد یقیمت تو ساعت مشابه .اصلا معیار قیمتگذاری برچه مبناییه

    ۲۹ فروردین, ۱۳۹۹ در ۶:۱۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      رضای عزیز سلام،
      در مورد مسدود شدن حساب کاربری خود لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.
      قیمت‌های اسنپ بر اساس ساعت سفر، حجم ترافیک و مدت‌زمان انجام هر سفر متغیر است. همچنین سیستم قیمت گذاری اسنپ تابع عرضه و تقاضا است، به این معناکه در قیمت‌گذاری باید کاربر راننده و مسافر را به طور همزمان در نظر گرفت چرا که اگر هزینه سفر پایین باشد، راننده‌ای درخواست را قبول نمی‌کند و به این ترتیب نیاز مسافر بدون‌جواب می‌ماند. اگر هم هزینه سفر بسیار زیاد باشد، هیچ مسافری درخواست خودرو نمی‌دهد و بنابراین راننده‌ها بدون‌ درخواست می‌مانند. بنابراین ما در قیمت‌گذاری تلاش می‌کنیم توازنی بین عرضه و تقاضا ایجاد کنیم.

      ۳۰ فروردین, ۱۳۹۹ در ۲:۰۵ ب٫ظ
  • آرش پاسخ

    سلام من راننده اسنپم پیشنهاد میکنم زمانی که مسافر امتیاز نارضایتی به راننده میده علت نارضایتی رو به راننده اعلام کنید تا بدونه علت کم شدن امتیازش چی بوده و برای رفع اون اقدام کنه

    ۲۲ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۸ ب٫ظ
  • محمد پاسخ

    سلام مدتی پیش هرچندین روزیک کدتخفیف برام پیامک میشدامابااینکه کرایه بیشتر شده ازکدتخفیف خبری نیست ضمناهرگزامتیازدهی روفراموش نمیکنم چون حقی هست که راننده به قول معروف به گردن ماداره به امیدخدمات مطلوب تربرای مسافرین ورانندگان.

    ۲۲ فروردین, ۱۳۹۹ در ۴:۵۷ ق٫ظ
  • امیر پاسخ

    باسلام، همیشه ناخودگاه، بعدازپیاده شدن، ازبرنامه خارج مبشم ولی یادم میاد نظرم ثبت نکردم، مجددابرنامه روبازمیکنم، ولی کل صفحه درموردآخرین سفر، بسته شده وغیرقابل دسترسی میشه، دیگه کاری نمیشه کرد، حتمالازمه برنامه نویس این امکان رودرنظربگیره تاصفحات سوابق وسفرهای قبلی قابل دسترسی باشن، مثلا میخام بدونم هفته قبل باچه راننده وماشین سفرکردم، اطلاعاتش بایدقابل دسترس باشه، اگرهم نظرندادم، وقتی یادم میادبتونم اینکارروبکنم، علت عدم مشارکت عمدتافراموشی هست که وقتی یادت میاد صفحه اخرین سفر قابل بازگشایی نیست، شاید اینکار روبرای این میکنیدکه مسافرباراننده مشتری نشه وباتلفن مستقیما باهاش هماهنگ نشه، که این مسیله درست نیست چون شماره راننده باتماس اولیه توگوشی میمونه وکسی بخاداینکاروبکنه بارجوع به تماسهای قبل پیداش میکنه، هرچنداینکارغیراخلاقی وامنیت مسافر روپایین میاره، باسپاس

    ۱۹ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ
  • محسن پاسخ

    محسن.
    میشه،بعداز سوار شدن مسافر،صفحه امتیاز دهی باز بشه و بصورت نوشتاری بالای صصفحهفحه زده نوشته بشه که در طول مسیر،امکان امتیاز دهی برای شما مسافرگرامی وجود دارد،تاامکان ورود به صفحه بعد را داشته باشید،چون در یه مقدار از اوایل طول مسیر،مسافرهم امکانات خودرو و هم برخورد و تمام نقاط قوت وضعف راننده را میتونه ببینه و بفهمه ومیتونه امتیاز دهی خودش را برای ورود به صفحه بعد برنامه،ثبت کنه و وارد صفحه بعد بشه.تشکر از دوستان عزیز و مدیریت قوی و همکاران زحمتکش تاکسیهای اینترنتی.

    ۱۲ فروردین, ۱۳۹۹ در ۳:۵۳ ق٫ظ
  • محسن پاسخ

    نظر بنده اینه که تا زمانی که مسافر امتیاز دهی نکنه نمیتونه درخواست سفر داشته باشه بهتره

    ۲۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۲:۳۵ ب٫ظ
  • محمد اخوت پاسخ

    من کد تخفیف میزنم ثبت نمیکنه؟ دلیلش چی

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۲ ق٫ظ
    • محسن پاسخ

      سلام.اگرقبل از پیاده شدن وحساب کردن مسافر،چه اینترنتی وچه نقدی،صفحه امتیازدهی باز بشه و تا نظر ثبت نکنن، نره صفحه بعدی برای پرداخت،بنظرم هم جلوی چشم مسافره و هم مسافر میدونه تا قبل از رسیدنش،اگر امتیازدهی انجام نده،به صفحه بعدبرای پرداخت سیستم وارد نمیشه.بالای صفحه هم نوشتاری زده بشه،که درصورت ثبت نظر،به صفحه بعدی،امکانپذیر است.البته این نظرشخصی منه،شایددوستان نظرهای بهتری داشته باشند.بازم ممنون از دوستان و سایت ومدیریت شبکه بزرگ اینترنتی اسنپ.

      ۱۲ فروردین, ۱۳۹۹ در ۳:۴۲ ق٫ظ
  • محمدپیرزادی پاسخ

    با سلام محمدپیرزادی با کد ملی۴۱۳۲xxxxxx میباسم ب علت امتیاز پایین مسدود شدم و دفترمرکز استان که باید مراجعه کنم ۲۰۰کیلوتر می‌باشد لذا خواهشمندم در صورت امکان مرا از مسدودی خارج کنید و سعی میکنم امتیازمبالا برود.قبلا از هرگونه عنایات شما سپاسگزارم

    ۱۲ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۲۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      با همکاران پشتیبانی صحبت کردیم و حساب کاربری شما مجددا فعال شد.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم.

      ۲۷ فروردین, ۱۳۹۹ در ۲:۲۰ ب٫ظ
      • محمد پاسخ

        سلام
        متاسفانه بعضی افراد بدون دلیل خاص منفی میدن
        واقعا عرض میکنم بدون دلیل خاص
        مردم عزیز هموطنان بزرگواران متحد باشید
        هر بلائی سرمون میاد فقط به خاطر این هستش که ب هم رحم نمی کنیم و وجدان نداریم.
        مسافر سوار شده معلوم نیست قصد سفر داره یا اومده راننده رو تحقیر کنه
        میگن اسنپ هم شد کار
        یا میگه کرایه زیاده
        یا همچین مورد هایی که انگار هم راننده هم ماشین رو خریده
        واقعا تاسف باره بخصوص شهر ما که تو حرف با فرهنگترین ها هستیم
        کاش به قول دوستمون منفی دادن های مسافر راستی آزمایی بشه
        خداشاهده که خیلی وقت ها مسافر بی دلیل منفی میده

        ۲۴ مرداد, ۱۳۹۹ در ۵:۵۴ ق٫ظ
        • Mehdi پاسخ

          واقعا اینجوری مشخص نمیشه علت نارضایتی چی بوده باید علت نمره منفی مسافر به راننده ایلاغ بشه تا راننده خودشو تصحیح کنه

          ۲۷ شهریور, ۱۳۹۹ در ۲:۵۵ ب٫ظ
      • اسماعیل نقره خامه پاسخ

        سلام وقتتون بخیر، خیلی ممنون از مسئولینی که خودشونو در برابر بهتر شدن و ارتقاع این شرکت خدماتی مسئول میدونن، و برای حرف سفیران خودشون ارزش قائلند، یکی از بهترین برخوردها در مقابل یک مشکل پیش اومده بود، و بهترین پاسخی که در این چند سال کار با اسنپ شنیدم. تو این اوضاع کرونا، تنت سالم دلت خوش باشه

        ۵ بهمن, ۱۳۹۹ در ۴:۴۷ ق٫ظ
        • یوسف پاسخ

          مسافرا بعضی هاشون بی دلیل منفی میدن زورشان میاد کرایه بدن

          ۱۲ مهر, ۱۴۰۰ در ۷:۳۲ ب٫ظ
  • رسول تقیان پاسخ

    با سلام
    من شخصا سفر های زیادی با اسنپ دارم و ۸۰ درصد از خدمات اسنپ راضی هستم.

    مدتی هستش که ارسال کد تخفیف کم شده
    و در برخی موارد که کد تخفیف دارم احساس میکنم مبلغ کمی غیر واقعی هستش و بعد از زدن کد تازه به مبلغ واقعی میرسه

    و یک پیشنهاد :

    بعضا راننده ها عنوان میکنند فلان مسیر را برای مسیر دوم نمیتونم برم چون برگشت خالی دارد…
    تمهیداتی در نظر گرفته شود که رانندگانی که در مسیر های کم مسافر هستند مسافر رزرو داشته باشند.
    بدین صورت که اگر مسافری قبل از پایان سفر راننده در شهر مقصد نیاز به اسنپ داشته باشد با پیغامی برای انتظار مواجه شود تا هم مسافر نگران نبودن اسنپ در آن محدوده نباشد و هم راننده بداند برگشت با مسافر خواهد داشت.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۸ در ۶:۰۲ ب٫ظ
  • زکی پاسخ

    من روزانه چند سفر با اسنپ دارم یه امتیازی یا یه سفر رایگانی برامون بزارید

    ۸ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۰۸ ب٫ظ
  • سید اسدالله مرشد پاسخ

    سلام.
    لطفاً برای امتیاز دهی جایزه ای قرار دهید.
    متشکرم

    ۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۸:۰۹ ب٫ظ
  • رضا پاسخ

    برای کسی که مثلا چندین سفر در روز با اسنپ داره لطفا یک سفر رو حداقل رایگان بزارید تا طرف ترغیب به استفاده بشه و از سایر اپ ها استفاده نکنه، همچنین کدهای تخفیف هم اگر بزارید عالیه برای کسانیکه مداوم از اسنپ استفاده می کنند

    ۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۵۱ ب٫ظ
  • لیلی پاسخ

    لطفا برای کسانی که خیلی از اسنپ استفاده می کنند کدهای تخفیف در نظر بگیرید و هر چند روز اپدیت کنید وگرنه میتونیم بجای اسنپ از سایر هم استفاده کرد

    ۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۴۸ ب٫ظ
  • عبدالزهرا حسن زاده پاسخ

    امتیاز دادن مسافر به راننده وقتی بجا و بحق است وباعث دادن روحیه به راننده می شود که مبلغ کرایه ها هم باتوجه به تورم لحاظ گردد.

    ۵ اسفند, ۱۳۹۸ در ۶:۰۱ ب٫ظ
    • علی پاسخ

      خواهش میکنم برای رانندگان می دادی دائم هم شرایطی برای بازگشت لحاظ کنید چون بیشتر رانندگان بدون اطلاع دقیق از قانون مسدود شدن ویا با یک مشکل ویا دعوا بدون دانستن عواقب مسدود و با گرفتن یک تعهد به کار برگردانید ممنون میشم پیگیری کنید چون اوضاع کار خیلی بد هست

      ۸ مرداد, ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۷ ب٫ظ
    • کاربر راننده پاسخ

      با این تورم قیمت کرایه ها برای کاربر مسافر مفت هست
      از اون طرف خرج استهلاک ماشین و لوازم یدکی رو هم در نظر بگیرید لطفا

      ۶ فروردین, ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ق٫ظ
  • خلیل قربانیان پاسخ

    برای تشویق مسافران به ثبت امتیاز و نظر در خصوص سفرشان لطفا کدهای تخفیف در نظر بگیرید و بلافاصله برای شخص پیامک کنید مثلا از ۵۰۰ تومان تا ۴ هزار تومان اینطوری مسافر ترغیب می شه و نظر می ده و کم کم عادت می کنه و حتی بدون تخفیف هم نظر می ده ، تضمین می کنم

    ۳ اسفند, ۱۳۹۸ در ۸:۰۶ ب٫ظ
    • Sajad پاسخ

      سلام ولا نمیدونم چکار کنم ماشین بدون نفنض ماسک جداکننده امکانات رفاهی باز هم منفی میگیرم دیگه از اسنپ خسته شدم بخدا اخه زور داره وقتی مشکلی با کسی نداشتی بی دلیل کسر امتیاز بشی

      ۱۸ آبان, ۱۳۹۹ در ۴:۵۰ ب٫ظ
      • یوسف پاسخ

        امتیاز مسافران باید راستی اینا بی بشه

        ۱۲ مهر, ۱۴۰۰ در ۷:۳۳ ب٫ظ
  • 6600 پاسخ

    سلام برنامه اسنپ رانندگان در برنامه فروشگاه palay فعال کنید

    ۳ اسفند, ۱۳۹۸ در ۲:۴۰ ق٫ظ
    • جواد پاسخ

      واقعا مسخرس
      من الان برنامم مسدود شده هیچ کس هم جوابمو نمیده خسته شدم اینقد تماس گرفتم و منو بازی دادن

      ۱۱ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۱۷ ق٫ظ
      • اسنپ پاسخ

        جواد عزیز سلام،
        برای پیگیری این موضوع لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

        ۲۷ فروردین, ۱۳۹۹ در ۱:۰۸ ب٫ظ
      • رضا پاسخ

        امتیاز کاربران راننده به چه صورته،الان کسی که مثلا ۶۴\۴ وضعیتش چه جوریه.میشه بفرمایین

        ۲۵ مرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۵۹ ق٫ظ
    • جواد پاسخ

      من تمام تلاشمو میکنم ماشینم همیشه مرتب باشه. برا مسافر همیشه احترام قائل هستم .ولی برخی ها انگار دوست دارن امتیاز منفی بدن.متاسفانه اسنپ هیچ حمایتی از راننده نداره.مسافر درخواست میده میری مبدا لغو میکنه زنگ میزنی پشتیبانی بعد بیست دقیقه انتظار جواب درست نمیگیری.مسافر کرایه نمیده ثبت میکنی ولی هیچ تماسی نمیگیرن.
      احساس میکنم اسنپ فقط برا مسافر خوبه.
      راننده بیچاره هیچ حمایتی نمیشه

      ۲۲ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۵۴ ب٫ظ
      • اسنپ پاسخ

        سلام جواد عزیز،
        کاربران راننده از سرمایه‌های اصلی اسنپ هستند و نظرها و پیشنهادهاتون رو می‌خونیم و بررسی می‌کنیم. بهتون خسته نباشید و خدا قوت می‌گیم و امیدواریم همیشه خوش‌سفر باشید.

        ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۰۱ ب٫ظ
        • لعیا پاسخ

          راننده هم یه انسان هست،لطفا یادتون نره که برای جذب راننده چقدر اصرار میکنید،واقعا به درد نمیخوره اون کسی که قانون گذاری کرده.

          ۱۰ مهر, ۱۴۰۰ در ۲:۳۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *