بیشترین و کمترین آمار امتیازدهی در کدام شهرهاست؟
در پایان هر سفر راننده و مسافر این فرصت را دارند که بر حسب تجربه سفر به یکدیگر امتیاز دهند. امتیازی که بدون نام در سامانه ثبت میشود اما تاثیرات مهمی در افزایش کیفیت سفرهای اسنپ دارد. با ما همراه باشید تا شهرهای ثابت قدم در امر امتیازدهی و کمنظرترینها را در اسنپ با هم مرور کنیم.
امتیازدهی در کمتر از چند دقیقه
اسنپ از همان روزهای اول به امتیازدهی اهمیت ویژهای میداد و به مرور تلاش کرد تا این سیستم را ارتقا دهد. در حال حاضر مسافران میتوانند به آسانی از ۱ تا ۵ به سفرشان امتیاز دهند. طیف امتیازها از عالی تا خیلی بد را شامل میشود و هر امتیازی میتواند در برگیرندهی نقاط ضعف و قوتی باشد که به صورت موردی در پایین ستارهها به آنها اشاره شده است. فرایند ثبت امتیاز و نوشتن نظر در اسنپ بسیار سریع و آسان است، به طوریکه شما میتوانید با اختصاص دادن تنها چند دقیقه از وقتتان این کار را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به این مطلب «کارشناسان کنترل کیفی اسنپ باشید» بروید.
تنها به ۴۳٪ سفرها امتیاز داده میشود
با این وجود بنابر گزارش تیم کنترل کیفی اسنپ در حال حاضر به ۴۳ درصد از سفرها امتیاز داده میشود که نشاندهنده مشارکت کم بسیاری از کاربران در این بخش است. با توجه به اهمیتی که سیستم امتیازدهی دارد و تاثیر مستقیم آن بر بهبود کیفیت سفرها لازم است که از شما کاربران عزیز درخواست کنیم تا توجه بیشتری به این صفحه داشته باشید.
قشمیها سردمدار امتیازدهی!
شاید برایتان جالب باشد که بدانید در بین تمام شهرهای ایران این مردم قشم هستند که بیش از همه نظرهایشان را ثبت میکنند. بعد از قشم شهرهای یاسوج، ارومیه و اصفهان بیشترین مشارکت را در سیستم امتیازدهی پایان سفر دارند.
ثبت کمترین آمار امتیازدهی در بوشهر!
برعکس اهالی قشم، بوشهریها هستند که تمایل کمتری به ثبت امتیازهای سفرشان در اسنپ دارند. بعد از بوشهر کرمان و اراک هم کمتر از دیگر شهرها به سفرهای خود امتیاز میدهند.
همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم تک تک نظرات شما عزیزان در پایان سفر برای ما اهمیت دارد. تیم کنترل کیفی اسنپ امتیازی که مسافران به سفر خود میدهند و نقاط ضعف و قوتی که در بخش پایان سفر انتخاب میکنند را هر هفته بررسی میشود. مسئولیت بررسی نکاتی که مسافران در بخش «نوشتن نظر» مینویسند نیز با تیم پشتیبانی است و هر نکتهای که در این بخش ذکر میشود در عرض ۲۴ ساعت پیگیری میشود. این بار که اسنپ گرفتید پس از پایان سفرتان فراموش نکنید که برای داشتن سفرهای باکیفیتتر و بهبود ناوگان به امتیاز شما نیاز داریم، پس روی ستارههای صفحه بزنید و نقاط ضعف و قوت را انتخاب کنید.
دیدگاه (36)
سلام برنامه اسنپ رانندگان در برنامه فروشگاه palay فعال کنید
واقعا مسخرس
من الان برنامم مسدود شده هیچ کس هم جوابمو نمیده خسته شدم اینقد تماس گرفتم و منو بازی دادن
جواد عزیز سلام،
برای پیگیری این موضوع لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.
برای تشویق مسافران به ثبت امتیاز و نظر در خصوص سفرشان لطفا کدهای تخفیف در نظر بگیرید و بلافاصله برای شخص پیامک کنید مثلا از ۵۰۰ تومان تا ۴ هزار تومان اینطوری مسافر ترغیب می شه و نظر می ده و کم کم عادت می کنه و حتی بدون تخفیف هم نظر می ده ، تضمین می کنم
سلام ولا نمیدونم چکار کنم ماشین بدون نفنض ماسک جداکننده امکانات رفاهی باز هم منفی میگیرم دیگه از اسنپ خسته شدم بخدا اخه زور داره وقتی مشکلی با کسی نداشتی بی دلیل کسر امتیاز بشی
امتیاز دادن مسافر به راننده وقتی بجا و بحق است وباعث دادن روحیه به راننده می شود که مبلغ کرایه ها هم باتوجه به تورم لحاظ گردد.
خواهش میکنم برای رانندگان می دادی دائم هم شرایطی برای بازگشت لحاظ کنید چون بیشتر رانندگان بدون اطلاع دقیق از قانون مسدود شدن ویا با یک مشکل ویا دعوا بدون دانستن عواقب مسدود و با گرفتن یک تعهد به کار برگردانید ممنون میشم پیگیری کنید چون اوضاع کار خیلی بد هست
لطفا برای کسانی که خیلی از اسنپ استفاده می کنند کدهای تخفیف در نظر بگیرید و هر چند روز اپدیت کنید وگرنه میتونیم بجای اسنپ از سایر هم استفاده کرد
برای کسی که مثلا چندین سفر در روز با اسنپ داره لطفا یک سفر رو حداقل رایگان بزارید تا طرف ترغیب به استفاده بشه و از سایر اپ ها استفاده نکنه، همچنین کدهای تخفیف هم اگر بزارید عالیه برای کسانیکه مداوم از اسنپ استفاده می کنند
سلام.
لطفاً برای امتیاز دهی جایزه ای قرار دهید.
متشکرم
من روزانه چند سفر با اسنپ دارم یه امتیازی یا یه سفر رایگانی برامون بزارید
با سلام
من شخصا سفر های زیادی با اسنپ دارم و ۸۰ درصد از خدمات اسنپ راضی هستم.
مدتی هستش که ارسال کد تخفیف کم شده
و در برخی موارد که کد تخفیف دارم احساس میکنم مبلغ کمی غیر واقعی هستش و بعد از زدن کد تازه به مبلغ واقعی میرسه
و یک پیشنهاد :
بعضا راننده ها عنوان میکنند فلان مسیر را برای مسیر دوم نمیتونم برم چون برگشت خالی دارد…
تمهیداتی در نظر گرفته شود که رانندگانی که در مسیر های کم مسافر هستند مسافر رزرو داشته باشند.
بدین صورت که اگر مسافری قبل از پایان سفر راننده در شهر مقصد نیاز به اسنپ داشته باشد با پیغامی برای انتظار مواجه شود تا هم مسافر نگران نبودن اسنپ در آن محدوده نباشد و هم راننده بداند برگشت با مسافر خواهد داشت.
با سلام محمدپیرزادی با کد ملی۴۱۳۲xxxxxx میباسم ب علت امتیاز پایین مسدود شدم و دفترمرکز استان که باید مراجعه کنم ۲۰۰کیلوتر میباشد لذا خواهشمندم در صورت امکان مرا از مسدودی خارج کنید و سعی میکنم امتیازمبالا برود.قبلا از هرگونه عنایات شما سپاسگزارم
محمد عزیز سلام،
با همکاران پشتیبانی صحبت کردیم و حساب کاربری شما مجددا فعال شد.
از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم.
سلام
متاسفانه بعضی افراد بدون دلیل خاص منفی میدن
واقعا عرض میکنم بدون دلیل خاص
مردم عزیز هموطنان بزرگواران متحد باشید
هر بلائی سرمون میاد فقط به خاطر این هستش که ب هم رحم نمی کنیم و وجدان نداریم.
مسافر سوار شده معلوم نیست قصد سفر داره یا اومده راننده رو تحقیر کنه
میگن اسنپ هم شد کار
یا میگه کرایه زیاده
یا همچین مورد هایی که انگار هم راننده هم ماشین رو خریده
واقعا تاسف باره بخصوص شهر ما که تو حرف با فرهنگترین ها هستیم
کاش به قول دوستمون منفی دادن های مسافر راستی آزمایی بشه
خداشاهده که خیلی وقت ها مسافر بی دلیل منفی میده
واقعا اینجوری مشخص نمیشه علت نارضایتی چی بوده باید علت نمره منفی مسافر به راننده ایلاغ بشه تا راننده خودشو تصحیح کنه
من کد تخفیف میزنم ثبت نمیکنه؟ دلیلش چی
سلام.اگرقبل از پیاده شدن وحساب کردن مسافر،چه اینترنتی وچه نقدی،صفحه امتیازدهی باز بشه و تا نظر ثبت نکنن، نره صفحه بعدی برای پرداخت،بنظرم هم جلوی چشم مسافره و هم مسافر میدونه تا قبل از رسیدنش،اگر امتیازدهی انجام نده،به صفحه بعدبرای پرداخت سیستم وارد نمیشه.بالای صفحه هم نوشتاری زده بشه،که درصورت ثبت نظر،به صفحه بعدی،امکانپذیر است.البته این نظرشخصی منه،شایددوستان نظرهای بهتری داشته باشند.بازم ممنون از دوستان و سایت ومدیریت شبکه بزرگ اینترنتی اسنپ.
نظر بنده اینه که تا زمانی که مسافر امتیاز دهی نکنه نمیتونه درخواست سفر داشته باشه بهتره
محسن.
میشه،بعداز سوار شدن مسافر،صفحه امتیاز دهی باز بشه و بصورت نوشتاری بالای صصفحهفحه زده نوشته بشه که در طول مسیر،امکان امتیاز دهی برای شما مسافرگرامی وجود دارد،تاامکان ورود به صفحه بعد را داشته باشید،چون در یه مقدار از اوایل طول مسیر،مسافرهم امکانات خودرو و هم برخورد و تمام نقاط قوت وضعف راننده را میتونه ببینه و بفهمه ومیتونه امتیاز دهی خودش را برای ورود به صفحه بعد برنامه،ثبت کنه و وارد صفحه بعد بشه.تشکر از دوستان عزیز و مدیریت قوی و همکاران زحمتکش تاکسیهای اینترنتی.
باسلام، همیشه ناخودگاه، بعدازپیاده شدن، ازبرنامه خارج مبشم ولی یادم میاد نظرم ثبت نکردم، مجددابرنامه روبازمیکنم، ولی کل صفحه درموردآخرین سفر، بسته شده وغیرقابل دسترسی میشه، دیگه کاری نمیشه کرد، حتمالازمه برنامه نویس این امکان رودرنظربگیره تاصفحات سوابق وسفرهای قبلی قابل دسترسی باشن، مثلا میخام بدونم هفته قبل باچه راننده وماشین سفرکردم، اطلاعاتش بایدقابل دسترس باشه، اگرهم نظرندادم، وقتی یادم میادبتونم اینکارروبکنم، علت عدم مشارکت عمدتافراموشی هست که وقتی یادت میاد صفحه اخرین سفر قابل بازگشایی نیست، شاید اینکار روبرای این میکنیدکه مسافرباراننده مشتری نشه وباتلفن مستقیما باهاش هماهنگ نشه، که این مسیله درست نیست چون شماره راننده باتماس اولیه توگوشی میمونه وکسی بخاداینکاروبکنه بارجوع به تماسهای قبل پیداش میکنه، هرچنداینکارغیراخلاقی وامنیت مسافر روپایین میاره، باسپاس
سلام مدتی پیش هرچندین روزیک کدتخفیف برام پیامک میشدامابااینکه کرایه بیشتر شده ازکدتخفیف خبری نیست ضمناهرگزامتیازدهی روفراموش نمیکنم چون حقی هست که راننده به قول معروف به گردن ماداره به امیدخدمات مطلوب تربرای مسافرین ورانندگان.
سلام من راننده اسنپم پیشنهاد میکنم زمانی که مسافر امتیاز نارضایتی به راننده میده علت نارضایتی رو به راننده اعلام کنید تا بدونه علت کم شدن امتیازش چی بوده و برای رفع اون اقدام کنه
علت اینکه لغو کاربری موقت شدم را جویا شدم لعو سفر انجام شده اعلام کردند در حالیکه تعداد دو سفر بیشتر نبوده که ناخواسته بوده .با اینکه پذیرفتم اما هنوز رفع نشده که تو این شرایط به سر کار برم .مسله دیگه یه مسیرو یروز یقیمته روز بعد یقیمت تو ساعت مشابه .اصلا معیار قیمتگذاری برچه مبناییه
رضای عزیز سلام،
در مورد مسدود شدن حساب کاربری خود لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.
قیمتهای اسنپ بر اساس ساعت سفر، حجم ترافیک و مدتزمان انجام هر سفر متغیر است. همچنین سیستم قیمت گذاری اسنپ تابع عرضه و تقاضا است، به این معناکه در قیمتگذاری باید کاربر راننده و مسافر را به طور همزمان در نظر گرفت چرا که اگر هزینه سفر پایین باشد، رانندهای درخواست را قبول نمیکند و به این ترتیب نیاز مسافر بدونجواب میماند. اگر هم هزینه سفر بسیار زیاد باشد، هیچ مسافری درخواست خودرو نمیدهد و بنابراین رانندهها بدون درخواست میمانند. بنابراین ما در قیمتگذاری تلاش میکنیم توازنی بین عرضه و تقاضا ایجاد کنیم.
سلام خدمت دوستان عزیز گرداننده اسنپ من یکی از راننده های شما هستم به شخصه همیشه نسبت به کارم مسئولیت پذیر بودم و هستم حداقل تلاشم این بوده خوب باشم امتیازم در حال حاضر جزو امتیازات بالا محسوب میشه اما یه دلخوریای کوچیکی از شما دارم یکی برخورد بد اپراتورهای پاسخگو که گاها لحن خیلی تحقیر امیزی دارن با راننده ها و دوم بحث سیستم امتیاز دهی که متاسفانه هیچ راستی ازمایی نمیشه برای خودم موردایی پیش اومده که واقعا متحیر موندم یک نمونش تو این اوضاع همه گیری کرونا برای یه لقمه نون حلال با تمام وجود کار میکنیم شخصا رو داشبورد ماشینم برگه ای چسبونده بودم با این مضمون (مسافر محترم لطفا در صورت امکان کرایه خود را انلاین پرداخت نمایید.با تشکر) و هیچ وقت هیچ وقت از مسافر درخواست پرداخت نقدی نداشتم اونوقت برام پیام اومده شما در سفرهای اخیر خود از مسافر درخواست پرداخت نقدی داشتید در صورت تکرار حساب کاربری شما مسدود خواهد شد……چطور میشه هم نوشته باشم انلاین بدید هم درخواست نقدی کنم !!!!!یعنی هر گزینه ای ثبت بشه ندید قبوله این وسط راننده هیچ ارزشی نداره بعد کلی کار تو سرما گرما الان تو این اپیدمی با هزارو یک مشکل این بازخورد برای راننده حقا که انصاف نیست . لطفا یه تجدید نظری تو نحوه امتیاز دهی بکنید ممنونم.
محمد عزیز سلام،
قبل هر چیز از طرف شرکت اسنپ یک خسته نباشید به شما عرض میکنیم؛ کاربران راننده سرمایههای اصلی اسنپ هستند و ما بینهایت قدردان شما هستیم که در این شرایط به فکر سلامتی خود و مسافران هستید. در صورتیکه در تماس با پشتیبانی پاسخگویی مناسب صورت نگرفت، لطفا با شرکت در نظرسنجی پایان مکالمه ما را در جریان بگذارید. بازخوردهای مسافران ما را در بهبود کیفیت خدمترسانی کمک میکند با این وجود در برخی موارد اشتباهاتی صورت میگیرد که با توجه به سیستم امتیازدهی که متاثر از نظرات اکثر کاربران است در نتیجه تاثیری نمیگذارد. اگر شماره تلفن اسنپی خود را برای ما ارسال کنید این موارد را حتما پیگیری میکنیم.
از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم ?
با سلام و خدا قوت به همکاران اسنپ
متاسفانه سیستم امتیاز دهی مناسب نمیباشد
من خودم در مورد نداشتن روسری و حجاب محترمانه درخواست کردم که حجاب را رعایت کنید و مسافر بعد از پیاده شدن تمام امتیازات منفی رو به من داد و یک یا دو روز بعد امتیاز من کم شد و خستگی به تن ما موند
با سلام و خسته نباشید.بنده با ماشین نو و تمیز ،با کلیه امکانات بهداشتی و تماما با احترام کامل،حداکثری رضایت مسافران،تا جایی که حتی برای رضایت انها و خدا به کسانی که ماسک ندارند به صورت کاملا رایگان اهدا میکنم.ولی عده کمی از مسافران واقعا رعایت نمیکنند،حتی برخوردهای نامناسبی دارند.در پایان هم امتیاز منفی میدهند.
حمید عزیز سلام،
به شما کاربر عزیز و وظیفه شناس خسته نباشید عرض میکنیم و افتخار میکنیم که شما عضو ناوگان اسنپ هستید🙏🌷
شما میتوانید موارد عدم رعایت بهداشت مسافر را با پشتیبانی در میان بگذارید تا اقدامات لازم صورت گیرد.
گذر از این روزها نیازمند تلاش همه افراد جامعه است، امیدواریم با کمک هم بتوانیم ازشیوع بیماری جلوگیری کنیم.
من راننده اسنپ هستم.همیشه سعی کردم مسافر از سفرش راضی باشه و تاجایی که شده رعایت کردم تمام قوانین اسنپ رو. ولی با این حال بیشتر مسافر ها سلیقه ای امتیاز میدن.احساس میکنم بعضی مسافر ها انگار حقشونو خوردیم.بعضیا که اصلا یه سلام هم نمیکنن وقتی سوار میشن.از رو مسیریاب دارم میرم وسط خیابون یه باره میگه اقا از این کوچه باید بری.از اسنپ خواهش میکنم شیوه امتیاز دهی رو بهتر کنن. واقعا ناراحت میشم وقتی امتیازبدون دلیل کم میدن. ممنونم از اسنپ.محمد هستم از اصفهان
سلام من راننده اسنپ هستم ماشین تمیز ماسک استفاده میکنم برخورد خوب هر چی بیشتر سرویس میرم امتیازم کمتر میشه. انگار اینکه مسافران یادشون میره امتیاز بدن
سلام. خسته نباشی خدمت همه رانندگان و اسنپ عزیز
من الان چندروزه مسدود شده حساب کاربری ام و خرج زندگی ام و اجاره خونه، از طرفی هم یه تو راهی دارم که چند ماه دیگه به دنیا میاد. بخدا موندم چکار کنم.
اسنپ جان خواهشا تمنا میکنم التماس میکنم تز مسدودی خارج کنین منو. بخدا فلج شدم میشم خرج خونه و زندگی م رو چکار کنم.
اسنپ جااااان…!! 😥😥
نمیدونم هر کاری میکنیم که مشتری راضی باشه( تمیزی ماشین،حفظ آراستگی .سرعت مطمعن ،احترام
به مشتری ) باز میبینم نمره داره منفی میشه.این واقعا بی انصافیه…
بایستی حتما به راننده علت نارضایتی مشتری اعلام بشه…
لطفا این موضوع رو پیگیری کنید
ازتون ممنونم
دقیقا انگار برده گرفتن الحق هرچی سرمون میارن حقمونه من با همه مسافرا خوبم حتی پونصد سرکرایه ها نمیگیرم ماشین صفر کولر روشن روزی چن امتیاز کم میشه اینجور بشه فایده نداره برم اژانس محله بهتره