بیشترین و کمترین آمار امتیازدهی در کدام شهرهاست؟

امتیازدهی اسنپ

بیشترین و کمترین آمار امتیازدهی در کدام شهرهاست؟

در پایان هر سفر راننده و مسافر این فرصت را دارند که بر حسب تجربه سفر به یکدیگر امتیاز دهند. امتیازی که بدون نام در سامانه ثبت می‌شود اما تاثیرات مهمی در افزایش کیفیت سفرهای اسنپ دارد. با ما همراه باشید تا شهرهای ثابت قدم در امر امتیازدهی و کم‌نظرترین‌ها را در اسنپ با هم مرور کنیم.

امتیازدهی در کمتر از چند دقیقه

اسنپ از همان روزهای اول به امتیازدهی اهمیت ویژه‌ای می‌داد و به مرور تلاش کرد تا این سیستم را ارتقا دهد. در حال حاضر مسافران می‌توانند به آسانی از ۱ تا ۵ به سفرشان امتیاز دهند. طیف امتیازها از عالی تا خیلی بد را شامل می‌شود و هر امتیازی می‌تواند در برگیرنده‌ی نقاط ضعف و قوتی باشد که به صورت موردی در پایین ستاره‌ها به آن‌ها اشاره شده است. فرایند ثبت امتیاز و نوشتن نظر در اسنپ بسیار سریع و آسان است، به طوریکه شما می‌توانید با اختصاص دادن تنها چند دقیقه از وقتتان این کار را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به این مطلب «کارشناسان کنترل کیفی اسنپ باشید» بروید.

تنها به ۴۳٪ سفرها امتیاز داده می‌شود

با این وجود بنابر گزارش تیم کنترل کیفی اسنپ در حال حاضر به ۴۳ درصد از سفرها امتیاز داده می‌شود که نشان‌دهنده مشارکت کم بسیاری از کاربران در این بخش است. با توجه به اهمیتی که سیستم امتیازدهی دارد و تاثیر مستقیم آن بر بهبود کیفیت سفرها لازم است که از شما کاربران عزیز درخواست کنیم تا توجه بیشتری به این صفحه داشته باشید.

قشمی‌ها سردمدار امتیازدهی!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در بین تمام شهرهای ایران این مردم قشم هستند که بیش از همه نظرهایشان را ثبت می‌کنند. بعد از قشم شهرهای یاسوج، ارومیه و اصفهان بیشترین مشارکت را در سیستم امتیازدهی پایان سفر دارند.

ثبت کمترین آمار امتیازدهی در بوشهر!

برعکس اهالی قشم، بوشهری‌ها هستند که تمایل کمتری به ثبت امتیازهای سفرشان در اسنپ دارند. بعد از بوشهر کرمان و اراک هم کمتر از دیگر شهرها به سفرهای خود امتیاز می‌دهند.

همان طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم تک تک نظرات شما عزیزان در پایان سفر برای ما اهمیت دارد. تیم کنترل کیفی اسنپ امتیازی که مسافران به سفر خود می‌دهند و نقاط ضعف و قوتی که در بخش پایان سفر انتخاب می‌کنند را هر هفته بررسی می‌شود. مسئولیت بررسی نکاتی که مسافران در بخش «نوشتن نظر» می‌نویسند نیز با تیم پشتیبانی است و هر نکته‌ای که در این بخش ذکر می‌شود در عرض ۲۴ ساعت پیگیری می‌شود. این بار که اسنپ گرفتید پس از پایان سفرتان فراموش نکنید که برای داشتن سفرهای باکیفیت‌تر و بهبود ناوگان به امتیاز شما نیاز داریم، پس روی ستاره‌های صفحه بزنید و نقاط ضعف و قوت را انتخاب کنید.


دانلود اپلیکیشن اسنپ:

external
external
external
external
external
external

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (10)

  • 6600 پاسخ

    سلام برنامه اسنپ رانندگان در برنامه فروشگاه palay فعال کنید

    ۳ اسفند, ۱۳۹۸ در ۲:۴۰ ق٫ظ
  • خلیل قربانیان پاسخ

    برای تشویق مسافران به ثبت امتیاز و نظر در خصوص سفرشان لطفا کدهای تخفیف در نظر بگیرید و بلافاصله برای شخص پیامک کنید مثلا از ۵۰۰ تومان تا ۴ هزار تومان اینطوری مسافر ترغیب می شه و نظر می ده و کم کم عادت می کنه و حتی بدون تخفیف هم نظر می ده ، تضمین می کنم

    ۳ اسفند, ۱۳۹۸ در ۸:۰۶ ب٫ظ
  • رضا پاسخ

    برای کسی که مثلا چندین سفر در روز با اسنپ داره لطفا یک سفر رو حداقل رایگان بزارید تا طرف ترغیب به استفاده بشه و از سایر اپ ها استفاده نکنه، همچنین کدهای تخفیف هم اگر بزارید عالیه برای کسانیکه مداوم از اسنپ استفاده می کنند

    ۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۴:۵۱ ب٫ظ
  • سید اسدالله مرشد پاسخ

    سلام.
    لطفاً برای امتیاز دهی جایزه ای قرار دهید.
    متشکرم

    ۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۸:۰۹ ب٫ظ
  • زکی پاسخ

    من روزانه چند سفر با اسنپ دارم یه امتیازی یا یه سفر رایگانی برامون بزارید

    ۸ اسفند, ۱۳۹۸ در ۳:۰۸ ب٫ظ
  • رسول تقیان پاسخ

    با سلام
    من شخصا سفر های زیادی با اسنپ دارم و ۸۰ درصد از خدمات اسنپ راضی هستم.

    مدتی هستش که ارسال کد تخفیف کم شده
    و در برخی موارد که کد تخفیف دارم احساس میکنم مبلغ کمی غیر واقعی هستش و بعد از زدن کد تازه به مبلغ واقعی میرسه

    و یک پیشنهاد :

    بعضا راننده ها عنوان میکنند فلان مسیر را برای مسیر دوم نمیتونم برم چون برگشت خالی دارد…
    تمهیداتی در نظر گرفته شود که رانندگانی که در مسیر های کم مسافر هستند مسافر رزرو داشته باشند.
    بدین صورت که اگر مسافری قبل از پایان سفر راننده در شهر مقصد نیاز به اسنپ داشته باشد با پیغامی برای انتظار مواجه شود تا هم مسافر نگران نبودن اسنپ در آن محدوده نباشد و هم راننده بداند برگشت با مسافر خواهد داشت.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۸ در ۶:۰۲ ب٫ظ
  • محمد اخوت پاسخ

    من کد تخفیف میزنم ثبت نمیکنه؟ دلیلش چی

    ۱۴ اسفند, ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۲ ق٫ظ
    • محسن پاسخ

      سلام.اگرقبل از پیاده شدن وحساب کردن مسافر،چه اینترنتی وچه نقدی،صفحه امتیازدهی باز بشه و تا نظر ثبت نکنن، نره صفحه بعدی برای پرداخت،بنظرم هم جلوی چشم مسافره و هم مسافر میدونه تا قبل از رسیدنش،اگر امتیازدهی انجام نده،به صفحه بعدبرای پرداخت سیستم وارد نمیشه.بالای صفحه هم نوشتاری زده بشه،که درصورت ثبت نظر،به صفحه بعدی،امکانپذیر است.البته این نظرشخصی منه،شایددوستان نظرهای بهتری داشته باشند.بازم ممنون از دوستان و سایت ومدیریت شبکه بزرگ اینترنتی اسنپ.

      ۱۲ فروردین, ۱۳۹۹ در ۳:۴۲ ق٫ظ
  • محسن پاسخ

    نظر بنده اینه که تا زمانی که مسافر امتیاز دهی نکنه نمیتونه درخواست سفر داشته باشه بهتره

    ۲۷ اسفند, ۱۳۹۸ در ۲:۳۵ ب٫ظ
  • محسن پاسخ

    محسن.
    میشه،بعداز سوار شدن مسافر،صفحه امتیاز دهی باز بشه و بصورت نوشتاری بالای صصفحهفحه زده نوشته بشه که در طول مسیر،امکان امتیاز دهی برای شما مسافرگرامی وجود دارد،تاامکان ورود به صفحه بعد را داشته باشید،چون در یه مقدار از اوایل طول مسیر،مسافرهم امکانات خودرو و هم برخورد و تمام نقاط قوت وضعف راننده را میتونه ببینه و بفهمه ومیتونه امتیاز دهی خودش را برای ورود به صفحه بعد برنامه،ثبت کنه و وارد صفحه بعد بشه.تشکر از دوستان عزیز و مدیریت قوی و همکاران زحمتکش تاکسیهای اینترنتی.

    ۱۲ فروردین, ۱۳۹۹ در ۳:۵۳ ق٫ظ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *