راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ فود: تخفیف‌های ویژه و نحوه اعمال آنها

اسنپ فود لذت دسترسی آسان به انواع غذاهای لذیذ را با تخفیف‌های هیجان‌انگیز همراه می‌کند. کاربران علاوه‌بر اینکه امکان استفاده از کد تخفیف اسنپ فود را دارند، می‌توانند در فودپارتی اسنپ شرکت کنند و غذای دلخواه خود را سریع‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر از خرید حضوری تهیه کنند. در این مقاله درباره انواع تخفیف‌های اسنپی و نحوه استفاده از آنها مفصل صحبت می‌کنیم.

راه‌های دریافت کد تخفیف اسنپ فود و روش استفاده

۱. خرید غذا با تخفیف در فودپارتی اسنپ

اسنپ فود با طراحی و برگزاری انواع انواع طرح‌ها و جشنواره‌های تخفیف، سعی دارد لذت خرید آنلاین غذا را برای کاربران خود به‌یادماندنی کند. مهمانی فودپارتی اسنپ یکی از این طرح‌ها است که امکان خرید انواع غذاهای محبوب و پرفروش را تا ۵۰درصد تخفیف فراهم می‌کند. این مهمانی پرهیجان در ساعات وعده‌های غذایی بر پا می‌شود و زمانی که راه می‌افتد، کاربران می‌توانند محصولات منتخب رستوران‌های منتخب را ببینند و با تخفیف زیاد سفارش دهند.

راهنمای خرید غذا در فودپارتی اسنپ

زمانی که فودپارتی بزرگ اسنپ برپا می‌شود، تنها کاری که باید بکنید، انتخاب غذای دلخواه از موارد موجود در فسمت فود پارتی است.

  • اپلیکیشن اسنپ را باز کنید، وارد اسنپ‌فود شوید و در قسمت فود پارتی، فهرست بهترین غذاها از نزدیک‌ترین رستوران‌ها را ببینید.
  • روش انتخاب و سفارش غذا در این بخش فرقی با سفارش‌های عادی ندارد. تا زمانی که فود پارتی اسنپ برپا است، غذای دلخواه را انتخاب کنید و با تخفیف بخرید.

در این مهمانی خوشمزه، ده‌ها غذای لذیذ از چندین رستوران مختلف با تخفیف‌های شگفت‌انگیز ارائه می‌شود. این یعنی تنوع زیاد غذا، دست خریداران را برای خرید مطابق با سلیقه و ذائقه خود باز می‌گذارد.

یک نکته مهم: این مهمانی همیشگی نیست و مدت‌زمان و تعداد محدود دارد. برای استفاده از این تخفیف باید گوش‌به‌زنگ ساعات وعده‌های غذایی ناهار و شام باشید و غذای دلخواه خود را سفارش دهید.

۲. غذای ارزان‌تر با کد تخفیف اسنپ فود

استفاده از کد تخفیف اسنپ فود یکی دیگر از روش‌های خرید ارزان‌تر از این سرویس اسنپ است. اسنپ به بهانه‌های مختلف در ایام مختلف سال کدهای تخفیف ویژه‌ای طراحی و منتشر می‌کند. هنگام ثبت سفارش، درج این کدها در بخش «کد تخفیف» درصد مشخصی از هزینه نهایی سفارش را کسر می‌کند تا خرید برای کاربران به‌صرفه‌تر شود. البته مدت‌زمان اعتبار این کدها محدود است. کاربران می‌توانند در طول مدت اعتبار این کدها، هنگام سفارش آنلاین غذا هزینه کمتری بپردازند و خرید خود را با قیمت ارزان‌تر انجام دهند.

برای دریافت کدهای تخفیف زمان‌دار اسنپ فود می‌توانید به سوپراپلیکیشن اسنپ یا وب‌سایت‌های مرجع کد تخفیف مراجعه کنید.

راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ فود

روش استفاده از کد تخفیف در سرویس اسنپ‌فود فرقی با دیگر سرویس‌های اسنپ ندارد. با‌این‌حال، در این بخش روش دریافت و استفاده از کد تخفیف اسنپ فود را قدم‌به‌قدم بیان کرده‌ایم.

  • بررسی کدهای تخفیف در سایت‌های مختلف

به‌محض طراحی و معرفی کد تخفیف جدید، علاوه‌بر صفحه اصلی وب‌سایت و سوپراپ اسنپ، این کدها در سایت‌های مرجع کد تخفیف منتشر می‌شوند و دسترسی به آنها به‌ راحتی آب‌خوردن است. واژه «اسنپ فود» را در این وب‌سایت‌ها جست‌وجو کنید تا به‌روزترین کدهای تخفیف در اختیارتان قرار گیرد.

  • بررسی شروط استفاده و کپی کد تخفیف

اسنپ شروطی که برای استفاده از کدهای تخفیف در نظر گرفته را واضح و شفاف اعلام می‌کند تا کاربران نسبت به شرایط آگاه باشند. برای مثال، کاربران قبلی اسنپ فود نمی‌توانند از هدیه خرید اول استفاده کنند یا اگر سقف مشخصی برای خرید تعیین شده است، برای سفارش‌هایی با مبلغ پایین‌تر امکان استفاده از کد وجود ندارد. درصورتی که واجد شرایط استفاده هستید، کد تخفیف را کپی و خریدتان را آغاز کنید.

  • عضویت در سایت یا سوپراپ اسنپ؛ بخش اسنپ‌فود

اکنون نوبت عضویت یا ورود به اسنپ‌فود و انجام خرید است. اگر حساب کاربری در اسنپ ندارید، با انتخاب گزینه «عضویت»، درج شماره تماس و واردکردن رمز یکبارمصرفی که برایتان پیامک می‌شود، یک حساب جدید بسازید. اما اگر حساب دارید، با انتخاب گزینه «ورود» و بعد انتخاب سرویس اسنپ‌فود، وارد بخش رستوران‌ها و غذاها شوید.

  • انتخاب رستوران محبوب از میان گزینه‌های موجود

اکنون باید رستوران دلخواه را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. رستوران‌ها، کافه‌ها و فست‌فود‌های فعال در اسنپ با یک جستجوی ساده پیش رویتان قرار می‌گیرد. کافی است نام هرکدام را جداگانه جستجو کنید. جالب اینجاست که برخی از رستوران‌های تازه‌وارد در اسنپ برای جلب رضایت کاربران اسنپی و محبوبیت بیشتر، سفارشات را به‌طور کاملا خودکار با تخفیف ویژه ثبت می‌کنند؛ بدون نیاز به دریافت و اعمال کد تخفیف!

  • انتخاب غذا از منوی رستوران

حالا می‌توانید لذیذترین غذاهای رستوران‌های معتبر را با تخفیف بخرید و نوش جان کنید. بعد از انتخاب رستوران، منوی غذا در اختیارتان قرار می‌گیرد. با چند کلیک ساده، یک یا چند پرس غذا به‌علاوه نوشیدنی، سالاد و انواع مخلفات را در صورت تمایل، انتخاب و وارد سبد خرید خود کنید.

  • درج آدرس تحویل سفارش

انتخاب کنید که می‌خواهید اقلام سفارش به کدام آدرس ارسال شوند. می‌توانید یک آدرس جدید ثبت کرده و یا آدرس قبلی خود را انتخاب کنید. البته اگر قابلیت «لوکیشن» تلفن همراهتان روشن باشد، موقعیت مکانی شما برای اپلیکیشن به‌صورت خودکار قابل تشخیص است.

  • الصاق کد تخفیف و کسر مبلغ

بعد از ثبت آدرس، پیش از آنکه وارد صفحه پرداخت شوید، کد تخفیفی که در مرحله دوم کپی کرده‌اید را در کادر مربوط وارد کرده و روی گزینه «اعمال کد تخفیف» کلیک کنید. به‌محض انتخاب این گزینه، درصد مشخصی از مبلغ سفارش از فاکتور نهایی کسر می‌شود. اکنون می‌توانید درگاه موردنظرتان را انتخاب کرده و به آخرین مرحله خرید یعنی پرداخت هزینه سفارش بروید.

  • پرداخت هزینه سفارش

در مرحله نهایی کافی است روی گزینه «پرداخت آنلاین» کلیک کنید تا به‌ صفحه درگاه پرداخت منتقل شوید. اگر کد تخفیف معتبر باشد و آن را به‌درستی وارد کرده باشید، بی‌آنکه با پیام خطا مواجه شوید، صفحه درگاه پرداخت باز می‌شود و مبلغ قابل پرداخت در این صفحه، مبلغ سفارش با تخفیف خواهد بود. با خیال راحت و اطمینان به امنیت درگاه، مشخصات کارت بانکی خود را وارد کنید و گزینه «پرداخت» را بزنید تا سفارشتان ثبت و در اسرع وقت ارسال شود.

۳. دریافت کد تخفیف اسنپ فود با امتیازات اسنپ کلاب

اسنپ علاوه‌بر کدهایی که به‌شکل دوره‌ای در اختیار همه کاربران می‌گذارد، امتیاز ویژه‌ای برای کاربران قدیمی و وفادار خود در نظر می‌گیرد. این امتیاز در قالب کد تخفیف ارائه می‌شود و کاربران قدیمی عضو اسنپ‌کلاب واجد شرایط دریافت این کد هستند. بعد از دریافت کد، روال استفاده از آن همانند اعمال کدهای تخفیف معمولی است. کد را هنگام ثبت سفارش در قسمت «کد تخفیف» وارد می‌کنید تا درصدی از مبلغ سفارش کسر شود. مزیت این نوع تخفیفات اسنپی این است که هرچه همراهی و تعداد دفعات خریدتان بیشتر باشد، امتیازات‌تان بیشتر و امکان برخورداری از این کدها بیشتر خواهد بود.

۴. استفاده از سرویس اسنپ‌پرو، انتخاب حرفه‌ای‌ها!

حیف است که تا اینجای مقاله آمده باشید و با سرویس اسنپ‌پرو آشنا نباشید. اسنپ‌پرو سرویس جدیدی است که اسنپ به‌پاس قدردانی از کاربران حرفه‌ای‌اش راه‌اندازی کرده است. شما با استفاده از این سرویس، بدون درج هیچ کدی به تعداد دفعات نامحدود تخفیف دریافت می‌کنید.

برخی از رستوران‌ها و فروشگاه‌های عضو اسنپ در اسنپ‌پرو هم عضویت دارند. با انتخاب دسته‌بندی دلخواه‌تان در سرویس غذا و سپس انتخاب گزینه فود پرو در بالای صفحه، به‌راحتی می‌توانید لیست فروشگاه‌های اطراف‌تان که عضو اسنپ‌پرو هستند را ببینید و از بین آنها سفارش خودتان را با تخفیف ثبت کنید؛ اما چقدر تخفیف؟

با خرید اشتراک اسنپ‌پرو چند برابر هزینه اشتراک، سود می‌کنید و طعم متنوع‌ترین تخفیف‌ها و هیجان‌انگیزترین مزایا را می‌چشید. با داشتن اشتراک و خرید از فروشگاه‌های پرو ارسال سفارش شما تا سقف ۲۵ هزار تومان رایگان است و برای هر سفارش بین ۵ تا ۲۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنید. این مزایا نامحدود است یعنی روی هر تعداد سفارشی که در طول ماه ثبت کنید، اعمال می‌شود.

برای خرید اشتراک اسنپ‌پرو با تخفیف ویژه، در صفحه اصلی سوپراپ اسنپ گزینه اسنپ‌پرو را لمس کنید. همچنین از اینجا می‌توانید اشتراک اسنپ‌پرو بخرید.

کلام آخر

خرید غذای ارزان در اسنپ بسیار ساده است و نیاز به اقدام خاصی ندارد. کافی است سوپراپ اسنپ را روی تلفن همراه خود نصب و قبل از پرداخت هزینه سفارش، کد تخفیف اسنپ فود معتبر را وارد کنید تا درصدی از مبلغ سفارش کسر شود. همچنین با خرید در فودپارتی بزرگ اسنپ، غذای محبوبتان تا ۵۰درصد ارزان‌تر از همیشه است. هدف اسنپ‌ از طراحی این طرح‌های تخفیفی این است که کاربران اسنپ، با هر بودجه و ذائقه‌ای که دارند، بتوانند غذای محبوب خود را با ارزان‌ترین قیمت از رستوران‌های معتبر تهیه کنند.

شما تابه‌حال از کد تخفیف اسنپ فود استفاده کرده‌اید؟ اگر ایده یا پیشنهادی برای استفاده بهتر از تخفیف‌های اسنپی دارید، مشتاقانه منتظر خواندن نظرات ارزشمندتان هستیم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *