افزایش امنیت کاربران راننده اسنپ با سرویس «امنیت سفر»

اسنپ با معرفی سرویس «امنیت سفر» به کاربران مسافر این امکان را داده تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا احساس ناامنی، به طور مستقیم با تیم امنیت سفر تماس بگیرند، موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند و در مواقع ضروری با اورژانس تماس بگیرند. اکنون اسنپ سرویس مشابه‌ای را مطابق با نیازهای کاربران راننده به اپلیکیشن رانندگان اضافه کرده است.

امکانات سرویس «امنیت سفر» کاربر راننده شامل اشتراک‌گذاری لحظه‌ای موقعیت مکانی و تماس فوری با پلیس یا اورژانس است. این ویژگی‌ها با دقت و توجه به نیازهای امنیتی کاربران راننده در سفر طراحی شده است. در حال حاضر کاربران راننده می‌توانند با فشردن دکمه‌ی «امنیت سفر»، که به شکل سپری قرمز رنگ است، اطمینان داشته باشند همواره پشتیبانی اسنپ همراه آن‌هاست تا با خیالی آسوده مسیر خود را طی کنند و با اطمینان بیشتری به مسافران خود خدمات ارائه دهند.

در نسخه جدید چه امکاناتی به «امنیت سفر» اضافه شده است؟

  • اشتراک‌گذاری سفر: کاربران راننده می‌توانند مشخصات، جزئیات سفر و موقعیت مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند تا خانواده و دوستانشان در طول سفر، مسیر و موقعیت لحظه‌ای آن‌ها را دنبال کنند.
  • تماس فوری با پلیس و اوژانس: در صورت بروز هرگونه مشکل مانند تصادف، تهدید، سرقت یا درگیری، می‌توانند به سرعت و به آسانی با پلیس یا اورژانس تماس بگیرند.
  • ثبت گزارش اضطراری: این قابلیت که برای برخی از کاربران راننده به‌صورت آزمایشی فعال شده است، به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا در صورت وقوع شرایط اضطراری، وضعیت خود را به تیم «امنیت سفر» اطلاع دهند.

استفاده از سرویس «امنیت سفر» آسان است:

  • پس از پذیرش درخواست سفر و سوار شدن مسافر، دکمه «امنیت سفر» به شکل سپر قرمز در گوشه بالا سمت چپ اپلیکیشن ظاهر می‌شود.
  • همچنین کاربران راننده می‌توانند در قسمت جزئیات سفر با کشیدن فلش روبه‌بالا، گزینه «امنیت سفر» را مشاهده کنند.
  • برای تماس با پلیس یا اورژانس، کافیست روی دکمه‌های مربوطه ضربه بزنند.
  • برای ارسال مشخصات سفر به دوستان و آشنایان خود، از گزینه «ارسال مشخصات سفر» استفاده کنند.

 

 

توجه به پیام‌ها و نکات امنیتی

در کنار این امکانات، در صفحه اصلی سرویس «امنیت سفر» به طور مرتب نکات آموزشی درباره‌ی رعایت موارد امنیتی هنگام سفر به کاربران راننده اطلاع‌رسانی می‌شود. اسنپ با ارائه این امکانات جدید، به تعهد خود برای افزایش امنیت کاربران خود پایبند است و امیدوار است این اقدامات منجر به بهبود تجربه سفر شود.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *