ارزانترین مراکز خرید آنکارا برای خریدی لذت‌بخش+آدرس در گوگل مپ

آنکارا اساسا شهری اداری سیاسی است. با این حال، گوشه‌گوشه این شهر بزرگ می‌توانید فروشگاه‌ها و مراکز خرید برندهای ترک و غیر ترک را ببینید که اجناس بعضی از آنها گران و برخی دیگر کاملا ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. در این راهنمای کوتاه، یک تور مجازی هیجان‌انگیز به ارزان‌ترین مراکز خرید آنکارا داریم و بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم. اگر بلیط هواپیما خارجی خود را خریده اید و عازم سفر به این شهر هستید، با این ۱۲ مرکز خرید آنکارا آشنا شوید.

۱. مرکز خرید اوت لت ناتاوگا (Nata Vega Outlet)

با یکی از بهترین مراکز خرید اوت لت در آنکارا شروع می‌کنیم که تمام فروشگاه‌های آن اجناس برندهای مطرح را با تخفیف‌های عالی و قیمت مناسب عرضه می‌کنند. در این مرکز خرید محبوب حدود ۱۶۵ فروشگاه در زمینه‌های پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم خانه، الکترونیک و هرچه فکرش را کنید فعالیت دارند تا خیالتان بابت تنوع آسوده باشد. با وجود آکواریوم بزرگ و خیره‌کننده با ۱۲ هزار موجود دریایی، سینما پرستیژ و پارک بازی فانلند، این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا برای عاشقان تفریح و خرید است.

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

۲. مرکز خرید کیزیلای (Kızılay AVM)

با وجود موقعیت مکانی نسبتا مدرن و توسعه یافته، مرکز خرید کیزیلای آنکارا یکی از مراکز خرید ارزان در آنکارا به‌حساب می‌آید که دسترسی به آن با وسایل نقلیه عمومی آسان و جمع برندهای مطرح دنیا در آن جمع است! اینجا حدود ۱۱۰ مغازه با ویترینی از به‌روزترین برندهای دنیا از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از خریداران استقبال و اجناس باکیفیت را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کنند. البته وجود امکانات رفاهی و تفریحی، ورزشی و رستوران و چند کافه، مدت‌ها است این مرکز خرید را به یک مجتمع تفریحی تجاری تبدیل کرده است.

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

۳. مرکز خرید تجاری کاروم (Karum Mall)

می‌رسیم به یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید آنکارا که در یک ساختمان ۹ طبقه بزرگ احداث شده است. برای خرید ارزان از این مرکز خرید باید کفش آهنی به پا کنید! چراکه قیمت اجناس در برخی مغازه‌ها بسیار گران و در برخی دیگر فوق‌العاده ارزان است. اگر در خریدکردن پرحوصله هستید، با کمی پرسه در این مرکز خرید می‌توانید انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی، ساعت، لوازم تزیینی منزل و غیره را متناسب با بودجه خود خریداری کنید. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به رستوران، کافه و پارکینگ اشاره کرد.

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

۴. مرکز خرید پانورا (Panora Mall)

برج پانورا با قدمتی که به سال ۲۰۰۸ میلادی برمی‌گردد، یکی از ارزان‌ترین و بهترین مراکز خرید آنکارا است. اگر در سفر به آنکارا خواهان خرید اجناس برند و مارک با کمترین قیمت هستید و زمان خوبی را برای این سفر انتخاب کرده‌اید، حتما سری به پانورای معروف بزنید. اینجا انواع لباس، ساعت، اسباب‌بازی، پوشاک و انواع کالای دیجیتال به فراوانی یافت می‌شود. حتی برای آنکه خاطره این خرید شیرین‌تر شود، می‌توانید بعد از خرید، از بخش‌های دیگر مرکز مثل کافی‌شاپ، رستوران، محل استراحت و سینمای پانورا نیز استفاده کنید.

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

بیشتر بخوانید: ارزانترین مراکز خرید آنکارا برای خریدی لذت‌بخش+آدرس در گوگل مپ

۵. بازار سنتی (Bakircilar Carsisi)

اگر دنبال خرید از برندهای لوکس نیستید و صرفا می‌خواهید صنایع دستی ترکیه را ببینید و در جلوه‌های رنگین و زیبای هنر ترکیه غرق شوید، هیچ‌کجا به‌خوبی بازارهای سنتی آنکارا نیست. باکیرجیلار چارسیسی یا بازار مسگرها با فضایی حیرت‌انگیز مملو از ظروف و وسایل مسی نگاه خریداران را شگفت‌زده می‌کند. این بازار بزرگ درست در قلب شهر آنکارا قرار گرفته و بهشت گردشگرانی است که از خرید صنایع دستی و زیورآلات مسی و سنتی با تمام وجود لذت می‌برند. در ضمن، اطراف این بازار مملو از فروشگاه‌های فرش‌های ترک و ظروف آنتیک تماشایی است!

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

۶. مرکز خرید آرمادا (Armada AVM)

مرکز خرید آرمادا به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید اروپا در آنکارا شناخته می‌شود. برجی که این مرکز خرید در آن قرار گرفته، آسمان‌خراشی بزرگ و قدیمی به همین نام است. خریدار واقعی از این ساختمان ۲۰طبقه با تنوع عالی پوشاک زنانه و مردانه از برندهای جین لافت، وای لاندن، میلا و ماوی جینز، برندهای معروف جهانی لوازم آرایش و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان دست خالی برنمی‌گردد! با راه‌اندازی رستوران، سینما، سالن ورزشی و چند کافه خوب، آرمادا حتی فکر تفریح و سرگرمی خریداران را هم کرده است.

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

۷. مرکز خرید جپا (Cepa AVM)

گردشگران این مرکز خرید را به‌خاطر خدمات و تخفیفات خاصی که در بیشتر ایام سال در نظر می‌گیرد، دوست دارند. فرقی نمی‌کند برای خرید پوشاک آمده‌اید یا مواد غذایی باکیفیت و اسباب‌بازی‌های لوکس! تنوع چشمگیر این مرکز خرید با حدود ۲۰۰ فروشگاه همیشه فعال، برای خریداران جای اما و اگر باقی نمی‌گذارد. پارکینگ روباز و سرپوشیده، غذاهای محلی و بین‌المللی، مکان‌های تفریحی کودکان و بزرگسالان و سالن سینمای مجهز از دیگر امکانات این مرکز خرید معروف آنکارا است.

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

۸. مرکز خرید اوت لت اوپتیموم (Optimum Mall)

اپتیموم یکی دیگر از مراکز خرید اوت لت در آنکارا است که می‌تواند انواع سلیقه و نیاز خریداران را به‌خوبی پوشش دهد. روی سردر مغازه‌ها نام برندهای معروف مثل اچ اند ام، زارا، وایکیکی و دفکتو را می‌بینید و با ورود به هرکدام، با حجم عظیمی از اجناس تخفیف‌خورده روبه‌رو می‌شوید. این مرکز خرید دارای محوطه‌ای مخصوص بازی و سرگرمی کودکان است و به‌خاطر محصولات باکیفیتی که عرضه می‌کند، فعالیت‌های فرهنگی و هنری‌ای که دارد و پروژه‌های اجتماعی‌ای که برگزار می‌کند، هر سال دست‌کم یک میلیون بازدیدکننده دارد!

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

۹. مرکز خرید آنکا مال (ANKAmall)

نوبت به یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید آنکارا با بیشتر از ۳۳۰ فروشگاه فعال می‌رسد! محال است دنبال یک برند ترک یا بین‌المللی بگردید و در این مرکز خرید بزرگ پیدا نکنید. با وجود تنوع چشمگیر و امکانات خوبی که برای تفریح گردشگران رقم خورده، اینجا یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید آنکارا است که می‌توان ساعت‌ها در آن پرسه زد و اوقات لذت‌بخشی در کنار خانواده رقم زد. این مرکز خرید دارای سینمای اختصاصی، سالن بولینگ، رستوران، کافی‌شاپ، مرکز بدن‌سازی و محوطه بازی‌ برای کودکان خردسال شما است.

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

۱۰. مرکز خرید سیتی اوت لت (A City Outlet)

سیتی اوت لت در منطقه‌ای ساکت اما نزدیک به مرکز شهر، در ردیف بهترین مراکز خرید آنکارا قرار می‌گیرد و مملو از فروشگاه‌های برندهای ترکی و بین‌المللی است. این اوت لت جذاب در ایام مختلف سال تخفیف‌های ویژه و حراجی‌های چشمگیر برگزار می‌کند و در طول این حراجی‌ها، اجناس بهترین برندهای دنیا با قیمت مناسب به دست خریدار می‌رسد. تا زمانی که در این مرکز خرید پرسه می‌زنید و مشغول خرید هستید، هر زمان اراده کنید به فودکورت‌ باکیفیت و صرافی مرکز خرید دسترسی دارید.

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

۱۱. مرکز خرید گوردیون (Gordion Shopping Mall)

گوردیون به‌عنوان یکی از مراکز خرید ارزان در آنکارا و اولین مرکز خرید سبز این شهر شهرت یافته است. قدمت این مرکز خرید بزرگ به سال ۲۰۰۹ میلادی بازمی‌گردد. از همان دوران، بیش از ۱۵۰ فروشگاه با محصولات متنوع رستوران‌ها و کافه‌های پر‌زرق‌و‌برق و فضاهای تفریحی به استقبال گردشگران و خریداران می‌رود. جالب است بدانید در این مرکز خرید معروف ۱۳ سالن سینما و یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت ۲۳۰۰ خودرو وجود دارد.

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

۱۲. مرکز خرید کنت پارک (Kentpark AVM)

مرکز خرید کنت ‌پارک در یک ساختمان ۶ طبقه جذاب با ۲۴۰ فروشگاه لبا‌س‌های زنانه و مردانه، کفش، زیورآلات و ابزارآلات دیجیتالی از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز و مشغول فعالیت است. این مرکز خرید اجناس متنوع و ارزان‌قیمتی دارد و مثل تمام مراکز خرید خوب آنکارا، امکانات کافی برای ورزش و سرگرمی مهمانان خود را در نظر گرفته است. کنت پارک در ایام مختلف و با توجه به پیک یا غیرپیک بودن خرید، تخفیف‌ها و جشنواره‌های خوبی برای خرید ارزان‌تر در آنکارا برگزار می‌کند.

آدرس گوگل مپ: کلیک کنید

کلام آخر

بهترین مراکز خرید آنکارا لزوما گران‌ترین آنها نیست. پایتخت بزرگ ترکیه مملو از مراکز خرید لوکس با بهترین برندهای جهانی است. این مراکز خرید در موقعیت‌های مختلف شهر قرار گرفته‌اند و فرصت خوبی فراهم می‌کنند تا مسافران این شهر، با هر بودجه و سلیقه‌ای، از خرید ارزان در مراکز خرید آنکارا لذت ببرند.

اگر شما مراکز خرید دیگری در این شهر می‌شناسید که در این مقاله اشاره نکرده‌ایم، می‌توانید اسم و آدرس آن را در بخش دیدگاه‌ها برای ما و همراهان عزیزمان بنویسید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *