نتایج طرح نیکوکاری آموزش آنلاین منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت

آموزش افراد دارای معلولیت

اسنپ بخش نیکوکاری‌کلاب خود را با همراهی کاربرانش در طرحی با عنوان «آموزش آنلاین منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت» در ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز کرد.

کاربران از طریق امتیازهای خود در باشگاه مشتریان ۴۰ هزار و ۹۷ مرتبه در این طرح مشارکت کردند و اسنپ در مجموع مبلغ ۴۰۰ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان برای تامین هزینه‌های آموزش افراد دارای معلولیت به خیریه رعد پرداخت کرد. هدف از اجرای این طرح توان‌افزایی و کسب مهارت منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت بود.

با اجرای این طرح، ۴۰ هزار ساعت آموزش آنلاین رایگان در زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ، نرم‌افزارهای گرافیکی، طراحی وب، دروس عمومی، صنایع دستی و دوره‌های اداری از طریق خیریه‌ی رعد در اختیار افراد دارای معلولیت قرار گرفت.

کسب مهارت‌های شغلی راهی برای بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت

پیدا کردن شغل مناسب برای افراد دارای معلولیت یکی از چالش‌های بزرگ در زندگی این افراد محسوب می‌شود. با توجه به شرایط دشوار بازار کار در این روزها سختی‌های پیدا کردن یک شغل مناسب برای این افراد دو چندان هم شده است. بنابر اعلام سازمان ملل نرخ بیکاری در بین افراد دارای معلولیت در برخی از کشورها تا ۸۰ درصد هم می‌رسد. اسنپ با همکاری خیریه‌ی رعد تلاش کرد تا با برگزاری کلاس‌های آنلاین، آموزش‌های مورد نیاز برای جذب در بازار کار را به صورت رایگان در اختیار افراد دارای معلولیت قرار دهد. با گذراندن این دوره‌های آموزشی که در زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ، نرم‌افزارهای گرافیکی، طراحی وب، دروس عمومی، صنایع دستی و دوره‌های اداری طراحی می‌شود، افراد دارای معلولیت هم می‌توانند به رویاهای شغلی خود جامه‌ی عمل بپوشانند.

تامین هزینه‌های آموزش افراد دارای معلولیت با مشارکت کاربران اسنپ

با اجرای این طرح نیکوکاری در اسنپ‌کلاب، کاربران اسنپ فرصت داشتند که با امتیازهای خود و بدون پرداخت هیچ مبلغی در تامین هزینه‌های آموزش افراد دارای معلولیت مشارکت داشته باشند. اسنپ نیز با پرداخت ۴۰۰ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان توانست هزینه‌‌های ۴۰ هزار ساعت آموزش آنلاین رایگان منجر به اشتغال این گروه از افراد را تامین کند.

در این طرح، با هر ۵ هزار امتیاز اسنپ‌کلاب، هزینه‌ی یک ساعت آموزش یک فرد دارای معلولیت تامین شد و اسنپ به‌ازای هر ۵ هزار امتیاز ۱۰ هزار تومان به حساب خیریه‌ی رعد واریز کرد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *