مشارکت در راه‌اندازی مرکز مشاوره‌ آنلاین ویژه‌ی افراد دارای اتیسم

مرکز مشاوره‌ی آنلاین ویژه‌ افراد دارای اتیسم

طرح جدید نیکوکاری ​اسنپ‌کلاب با عنوان«مرکز مشاوره‌ ویژه‌ی افراد دارای اتیسم» آغاز شد. این طرح که با همکاری «انجمن اتیسم ایران» و با همراهی پرمهر شما اجرایی می‌​شود، دهمین طرح از طرح​‌های نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی است. هدف از اجرای این طرح توسعه مرکز مشاوره ویژه افراد اتیسم است که در تمام ساعات شبانه‌روز در خدمت خانواده‌هایی باشد که فرد دارای اتیسم دارند.

 

مرکز مشاوره‌ی آنلاین (هات لاین)

در این طرح نیکوکاری قصد داریم با مشارکت شما گام کوچکی برای بهبود کیفیت زندگی افراد دارای اتیسم و خانواده‌هایشان برداریم. در این طرح اسنپ به تامین هزینه‌‌های راه‌​اندازی واحد مشاوره‌ی آنلاین شبانه‌روزی کمک خواهد کرد؛ تا خانواده هایی که فرد دارای اتیسم دارند بتوانند از خدمات مشاوره‌‌ی تخصصی بهره‌مند شوند.

دلایل بی‌شماری می‌تواند فرد دارای اتیسم را در هرساعتی از شبانه‌روز دچار به‌هم‌ریختگی کند؛ عوامل تکراری مانند صدای ناهنجار از بیرون منزل، حضور مهمان و حتی عوامل مقطعی مانند تغییر فصل، هوای نامطلوب، صدای رعدوبرق و غیره. از این‌رو خانواده ممکن است در هرساعتی از شبانه‌روز و در لحظاتی که عملا خود را دربرابر فرد دارای اتیسم و کنترل او ناتوان می‌بیند، به مشاوره و راهنمایی نیاز پیدا کند. با ایجاد این واحد مشاوره‌ی آنلاین می‌توان به این عزیزان خدمات مشاوره‌‌ی تخصصی ارائه داد.

«انجمن اتیسم ایران» سازمانی است مردم نهاد، غیردولتی که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است. این موسسه خدمات تخصصی به خانواده‌هایی که فرد دارای اتیسم دارند ارائه می‌​دهد. این انجمن با بهره‌گیری از دانش روز دنیا و تاکید بر اصول مشارکتی، خدمات متنوع آموزشی، مشاوره‌ای، حرفه‌آموزی، توانبخشی، حمایتی، استعدادیابی و غیره را به این عزیزان ارائه می‌کند.

 

نحوه‌​ی مشارکت در طرح نیکوکاری اسنپ

شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ مبلغی و تنها با امتیازهای اسنپ​‌کلاب خود در این کار نیک سهیم باشید. اسنپ به ازای هر ۲۰۰۰ امتیاز شما، مبلغ ۴۰۰۰ تومان به تجهیز و را‌ه‌‌​اندازی واحد مشاوره‌ی آنلاین شبانه‌روزی کمک می​‌کند. همچنین می‌توانید در طرح​‌های دیگر نیکوکاری اسنپ‌​کلاب برای حمایت از زنان آسیب​‌دیده از خشونت، حمایت از کودکان بی‌سرپناه، و تصفیه‌‌ی ​آب روستاهای سیستان و بلوچستان نیز مشارکت داشته باشند.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *