گرچه سال ۹۹ پر از چالشهای عجیب و اتفاقات ناگوار بود، اما بدون شک نقاط روشنی هم داشت. نیچه، فیلسوف آلمانی، درست میگوید: آنچه ما را نکشد قویترمان میکند! در طول این یک سال کنار هم با سختیهای کرونا و مشکلات اقتصادی جنگیدیم و برای فرداهای بهتر مسیرهای تازه خلق کردیم. در این گزارش مسیر همراهی یک سالهی شما را با سوپراپلیکیشن اسنپ مرور میکنیم.
متن کامل گزارش سال ۹۹ گروه اسنپ را از اینجا بخوانید.
سوپراپ؛ زندگی آسانتر در سال سخت کرونا
در دنیای پیچیدهی امروز همهی ما به دنبال راههای جدیدی برای انجام سریعتر، بهتر و مطمئنتر کارها هستیم و این همان هدف نهایی سوپراپلیکیشن اسنپ است؛ ارائهی خدمات متنوع و باکیفیت برای برطرف کردن نیازهای مختلف شما. اسنپ در پایان سال ۹۹ با ارائهی خدمات در ۱۶ سرویس مختلف که ۵سرویس آن متولد همین سال هستند، تلاش کرد زندگی را در شرایط سخت کرونا برای کاربرانش آسانتر کند.
خودرو؛ اولین و همچنان محبوبترین
اولین و همچنان محبوبترین سرویس اسنپ، درخواست خودروست که در ششمین سال فعالیتش بار دیگر رکوردهای شگفتانگیزی از خود به جای گذاشت.
مسئولیت اجتماعی؛ اعضای یکدیگریم
اصلیترین طرحهای مسئولیت اجتماعی اسنپ در سال ۹۹ در دو دستهی کلی قرار میگیرند.
معافیت از کمیسیون کاربران راننده:
یکی از طرحهای مسئولیت اجتماعی اسنپ، معافیت از کمیسیون برخی از رانندههاست. این معافیت در سال گذشته شامل رانندگان دارای معلولیت، جانبازان، ایثارگران، خانوادهی شهدا، زنان سرپرست خانواده و بیماران مبتلا به هموفیلی شده است.
در مجموع هزینهی معافیت از کمیسیون تمام این رانندگان در سال ۹۹ به بیش از ۲۰میلیارد تومان میرسد.
طرحهای حمایتی مربوط به دوران کرونا:
۱ . وامهای حمایتی باشگاه رانندگان اسنپ:
اسنپ از آغاز شیوع ویروس کرونا اعطای وامهای حمایتی ۲ و ۵ میلیون تومانی را به رانندگان خود در پیش گرفته است. در این طرح رانندگان مبتلا به کرونا با همکاری وزارت بهداشت شناسایی و بهطور موقت غیرفعال میشوند و اسنپ برای پشت سر گذاشتن دوران درمان به آنها وام بدون کارمزد میدهد. در سال ۹۹ بیش از ۵ هزار وام حمایتی به رانندههای اسنپ اعطا شده است.
در مجموع حدود ۱۵میلیارد تومان اعتبار وام به رانندههای اسنپ در طول یک سال پرداخت شده است.
۲. از مهمترین طرحهای حمایتی اسنپ در سال ۹۹، کمپینی به نام «به هم دلگرمیم» بود که با همراهی هلال احمر و کاله در ماه رمضان اجرا شد. در این کمپین اسنپ و کاله و هلال احمر ۱۰۰۰ بستهی غذایی از محصولات کاله را برای حمایت از خانوادههایی که از کرونا آسیب دیده بودند و اسامیشان از سوی هلال احمر ارائه شده بود در نظر گرفتند و از مردم خواستند با مشارکت خود در ریتوییت به اطلاعرسانی این کمپین و افزایش بستهها کمک کنند. این کمپین موفق شد رکورد هزار ریتویت را از آن خود کند. در انتها ناوگان اسنپ با توجه به تعداد ریتوییتها ۲۱۰۰ بستهی غذایی به نیازمندان تحویل داد.
۳. راهاندازی سرویس نیکوکاری:
اردیبهشت سال ۹۹، امکان جمعآوری کمکهای مردمی برای «مجمع خیرین سلامت کشور» از طریق راهاندازی سرویسی به نام «نیکوکاری» در اپلیکیشن اسنپ فراهم شد. طی تفاهمنامه اسنپ با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین سلامت، تمام کمکهای نقدی کاربران در سرویس «نیکوکاری» به طور مستقیم به حساب مجمع خیرین سلامت کشور واریز میشود. تا کنون حدود ۴۰ میلیون تومان از طریق این سرویس جمعآوری شده است.
دیدگاهتان را بنویسید