اسنپ به روز شد؛ با امکانات جدید آن آشنا شوید

همیشه گفتیم که نظرات و انتقادات شما برای ما اهمیت فوق‌العاده زیادی داشته و خواهد داشت. شما گفتید، ما شنیدیم و انجام دادیم؛ اسنپ با امکانات جدید و جذابی به روز شد که از پیشنهادات خود شما هستند. در این مطلب به طور مفصل با این ویژگی‌های تازه آشنا می‌شوید.

  • برای رفتن به سینما اسنپ گرفتید و قصد دارید دنبال دوستتان هم بروید؟
  • برای یک کار اداری به جایی می‌روید و یک ساعت بعد مجددا به خانه برمی‌گردید؟

با «گزینه‌های سفر» آشنا شوید. بعد از اینکه مبدأ و مقصد را انتخاب کردید، در سمت چپ «گزینه‌های سفر» را خواهید دید که با لمس آن سه دکمه «انتخاب مقصد دوم»، «رفت و برگشت» و «توقف در مسیر» ظاهر می‌شود.

gozinehaye_safar

انتخاب مقصد دوم

اگر قصد دارید بعد از رسیدن به مقصد به مکان دیگری بروید کافیست بعد از انتخاب مقصد اول، با گزینه «انتخاب مقصد دوم» آن را مشخص کنید. در نهایت پس از انتخاب مقصد بعدی خواهید دید که روی نقشه ۲ مقصد برای شما در نظر گرفته شده و هزینه هم با توجه به مسافت مبدأ تا مقصد اول و مقصد اول تا مقصد دوم تغییر می‌کند.

رفت و برگشت

شاید قصد داشته باشید بعد از رسیدن به مقصد مجددا به مبدأ برگردید. دیگر نیازی به درخواست مجدد اسنپ نیست بلکه با گزینه «رفت و برگشت» اسنپ شما را به مبدا باز می‌گرداند. تاکید میکنیم که هزینه سفرتان با گزینه رفت و برگشت از سفر با ۲ اسنپ برای رفت و برگشت به مراتب کمتر است.

توقف در مسیر

گاهی پیش می‌آید که در مسیر توقفی داشته باشیم. مخصوصا که قصد بازگشت به مبدأ و یا عزیمت به سوی مقصد دوم داشته باشیم. در اسنپ ما امکان توقف در مسیر تا ۴ ساعت را برای شما فراهم کرده‌ایم. کافیست در بخش گزینه‌ها مقدار توقف مورد نیازتان را وارد کنید.

نکته قابل توجه این است که شما در هنگام سفر هم می‌توانید گزینه‌های بالا را اعمال کنید و نیازی به ثبت آنها قبل از درخواست اسنپ نیست. اما امکان بازگرداندن آنها به حالت قبل حین سفر وجود ندارد. به طور مثال: شما می‌توانید حین یا قبل از شروع سفر مقصد دوم را مشخص کنید ولی حین سفر امکان حذف مقصد دوم از سفر وجود ندارد.

اجازه دهید به دیگر موارد اضافه شده به نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ بپردازیم.

ثبت کد تخفیف حین سفر

kode_takhfif_2

احتمالا برای شما هم پیش آمده که حین سفر یاد کد تخفیفی افتادید که در اختیار داشتید ولی ثبت نکردید؛ ناراحت نباشید چون از این به بعد شما در حین سفر هم می‌توانید کد تخفیف را ثبت و هزینه سفرهایتان را کم کنید.

+میانبر

mianbor

اما مورد بعدی که قصد داریم به اطلاع شما برسانیم مخصوص کاربران اندرویدی اپلیکیشن اسنپ است. حتما همهٔ افرادی که از اسنپ استفادهٔ زیادی می‌کنند، محل کار یا منزل خود را در بخش «آدرس‌های منتخب» قرار داده‌اند تا در زمان صرف شده برای انتخاب مقصد صرفه‌جویی کنند. خبر خوب این که این فرایند قرار است با «میانبر» بسیار سریع‌تر شود. در صفحه «آدرس‌های منتخب» در گوشه محل‌هایی که قبلا اضافه کرده‌اید گزینه‌ای با نام «+میانبر» اضافه شده.

mianbor3

این دکمه یک میانبر در صفحه اصلی گوشی شما میسازد و فقط با لمس آن، مستقیما به صفحه درخواست اسنپ از مبدأ فعلی به همان مقصد هدایت می‌شوید. از امتحان آن مطمئنا لذت فراوانی می‌برید!

کاربران iOS هم در محصولات مجهز به ۳DTouch می‌توانند با استفاده از لمس سه‌بعدی بر روی آیکن اپلیکیشن اسنپ آدرس‌های منتخبشان را در دسترس داشته باشند.

بهبود صفحه سفرها

behbood_safar_2

مورد جدیدی که در اپلیکیشن جدید اسنپ اضافه شده، آمار میزان استفاده شما از اسنپ در صفحه «سفرها» است. مواردی مثل میزان مسافت طی شده، تعداد سفرهای موفق و غیره. در آینده برنامه‌های هیجان‌انگیز فراوانی برای این بخش در نظر داریم.

behboodsafar

یکی دیگر از مواردی که شما از ما درخواست کرده بودید نمایش جزئیات بیشتر سفر در بخش «سفرها» و همچنین، نمایش اطلاعات سفرهای لغو شده بود. این موارد هم انجام شده و الان در صفحه سفرها جزئیات تمامی سفرها چه موفق و چه لغو شده قرار دارند و با انتخاب هر سفر جزئیات کامل مثل مشخصات راننده، شماره سفر، نقشه و غیره قرار دیده می‌شود.

نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ تغییرات ریز و درشت زیادی داشته؛ باز طراحی ایمیل رسید سفر، امکان امتیازدهی آنلاین از ایمیل، امکان تایید اعتبار ایمیل رسید، اضافه شدن گزینه‌های سفر و اصلاح رابط کاربری امتیازدهی در اپلیکیشن، پرداخت با جیرینگ برای همراه اولی‌ها، باز طراحی آیکن اپلیکیشن و بسیاری موارد دیگر در کنار افزایش ظرفیت و بهره‌وری نیروی پشتیبانی ۲۴ ساعته اسنپ از جمله این تغییرات هستند.

ما صدای شما را می‌شنویم؛ کافیست از طریق شبکه‌های اجتماعی توییتر، اینستاگرام و یا از طریق ایمیل نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. شما می‌توانید آخرین نسخه اپلیکیشن اسنپ را از فروشگاه‌های کافه‌بازار و گوگل‌پلی برای دستگاه‌های اندرویدی دریافت کنید و همچنین کاربران iOS هم می‌توانند آن را از فروشگاه اپ‌استور اپل دانلود کنند. امیدواریم بتوانیم همچنان در کیفیت حرف اول را بزنیم و شاهد لبخند رضایت شما باشیم.

اشتراک گذاری پست