راهنمای سفر به بانکوک و تجربه یک سفر به‌یادماندنی

راهنمای سفر به بانکوک

Bangkok یا بانکوک، پایتخت تایلند است. شهری که از نظر اقتصادی و سیاسی بسیار معروف بوده و گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. کافی است سری به تصاویر این شهر بیندازید تا جوش‌وخروش، جنبش‌های شبانه، غذا‌های خیابانی و … آن شما را به خود جذب کند. این مطلب راهنمای کاملی برای نحوه سفر به بانکوک و بازدید از جاذبه‌های دیدنی آن است.

بانکوک را بیشتر بشناسیم

بانکوک در بخش جنوب شرقی تایلند واقع شده است. اگر به آب‌وهوای متغیر و متنوع علاقه دارید، این منطقه جای مناسبی برای شماست. تعداد زیادی اماکن تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید در آن وجود دارد که ساعت‌ها شما را به خود مشغول خواهد کرد. مساحت این شهر در حدود ۱۵۶۸ کیلومتر بوده و تقریبا ۸ میلیون نفر بومی این منطقه هستند.

فرهنگ مردم این کشور در احترام به نیاکان و اجداد خلاصه می‌شود. مردم این منطقه بسیار مهمان‌نواز و صمیمی بوده و دین ۹۰ درصد آن‌ها بودایی است. بومیان بانکوک، برای بودا و مقدسات آن، ارزش زیادی قائل هستند. جدول زیر در این راهنمای سفر به بانکوک، مشخصاتی از اطلاعات ضروری این شهر است:

زبان

تایلندی – کمی انگلیسی
دین اکثریت

بودایی

نیاز به ویزا

دارد
پول رایج

بات Baht

بهترین زمان سفر

نوامبر تا فوریه

وسایل حمل‌ونقل عمومی

اتوبوس – Skytrain – قایق – مترو – تاکسی – Tultuk – تاکسی اینترنتی یا Grab

سیم‌کارت‌های تایلندی

AIS – ترو موو (True Move) – DTAC

چگونه به بانکوک سفر کنیم؟

سفر به بانکوک

تنها روش رسیدن شما به بانکوک از طریق هواپیماست. هیچ‌گونه راه زمینی برای سفر به این منطقه وجود ندارد. اگر مبدا شما تهران است، تقریبا ۹ ساعت فاصله زمانی را تا این منطقه خواهید داشت. هزینه بلیط سفر با هواپیمای اکونومی سیستمی از ۳۷ میلیون آغاز می‌شود اما می‌توانید بلیط‌های لحظه آخر یا چارتری را انتخاب کنید که ارزان‌تر هستند.

فرودگاه بانکوک با نام سووارنایومی و مولنگ بوده و در ۲۵ کیلومتری آن واقع شده‌اند. پس از پیاده‌شدن از هواپیما در این منطقه می‌توانید با مترو، اتوبوس یا تاکسی خود را به مرکز شهر برسانید.

چگونه در سطح شهر بانکوک، جابه‌جا شویم؟

پس از رسیدن به بانکوک باید با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی خود را به مقاصد مورد نظرتان برسانید. خوشبختانه تعداد این وسایل، در بانکوک بسیار زیاد است. اتوبوس، بهترین و ارزان‌ترین است که قیمت بلیط آن از ۱۰ بات شروع شده و در نهایت بر اساس مسافت طی شده تعیین می‌شود.

Skytrain یکی دیگر از وسایل حمل‌ونقل است که به BTS نیز معروف است. وسیله‌ای که در بالای سطح شهر به حرکت درآمده و در سریع‌ترین زمان شما را به مقصد می‌رساند. هزینه استفاده از این وسیله از ۱۶ بات شروع می‌شود.

ازآنجایی‌که بخشی از بانکوک آب است، قایق نیز جزء وسایل نقلیه عمومی حساب می‌شود. عموما قیمت حمل‌ونقل این وسیله از ۱۰ بات شروع شده و شما را از طریق کانال‌های شهر به مقاصد مورد نظرتان می‌رسانند.

مترو یا قطار زیرزمینی نیز وسیله حمل‌ونقلی است که نمونه آن در کشور خودمان نیز وجود دارد. هزینه بلیط این وسیله از ۱۶ بات شروع می‌رسد.

تاکسی در بانکوک نیز یکی دیگر از وسایل نقلیه عمومی است که بر اساس مسافت طی شده باید هزینه آن را پرداخت کنید. این تاکسی‌ها به‌صورت معمولی و موتوری و اینترنتی یا Grab (ارزان‌ترین) هستند.

Tuk-Tuk آخرین وسیله حمل‌ونقل عمومی در این شهر است که تجربه متفاوتی از گشت‌وگذار در شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آب‌وهوا و بهترین زمان و فصل سفر

اگر به دنبال سفر با هواپیمای خارجی به این شهر هستید، بهترین زمان برای شما در روز‌های کم‌باران است. معمولا در نوامبر تا فوریه این میزان در کمترین حالت خود قرار دارد. در آوریل نیز به دلیل جشن سال نو تعداد گردشگران زیاد است.

در ماه‌های مارس تا ژوئن، هوای بانکوک به‌شدت گرم می‌شود. اگرچه زمان خوبی برای بازدید از سواحل تایلند است اما شاید زمان مناسبی برای سفر نباشد.

باران‌های جولای تا اکتبر نیز در بانکوک، بسیار زیاد است و گاهی سیل‌های روانی در خیابان‌ها جاری می‌شود که زمان مناسبی برای سفر نخواهد بود. البته در این روز‌ها همه چیز برای گردشگران ارزان‌تر است.

جا‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری بانکوک که نباید از دست بدهید

گشت‌وگذار در خیابان‌های بانکوک به‌اندازه کافی لذت این سفر را چندبرابر خواهد کرد. اما پیشنهاد می‌شود جاذبه‌های گردشگری که در این راهنمای سفر به بانکوک معرفی شده را در زمان سفر به این شهر از دست ندهید:

وات آرون

معبد وات آرون

در بانکوک تعداد زیادی معبد وجود دارد که یکی از آن‌ها وات آرون است. معبدی که در کنار معروف‌ترین رودخانه این شهر بنا شده و معماری متفاوتی نسبت به دیگر ساختمان‌های این شهر دارد. طراحی این بنا به‌صورت مخروطی بزرگ بوده و در کنار آن چندین بنای دیگر که کاملا شبیه به ساختمان اصلی هستند، دیده می‌شود. در وات آرون تعداد زیادی پله وجود دارد که شما را به بالاترین نقطه معبد می‌رساند.

قایق‌سواری در رود چائوفرایا

چائوفرایا یک رود بسیاری وسیع در بخش میانی بانکوک است. یکی از تفریحات در این شهر، قایق‌سواری در این رود است که امکان بازدید از مناطق مختلف شهر را برای شما فراهم می‌کند.

معبد وات فو

معبد وات فو

یکی دیگر از معابدی که در بانکوک دیده می‌شود، وات فو است. مکانی که به‌وسیله مجسمه غول‌پیکر خود شناخته می‌شود. این سازه ۴۶ متری به دستور شاه رامای اول و کاملا از طلا ساخته شده و در بخش میانی معبد به‌صورت دراز کشیده قرار گرفته است. بازتاب نور خورشید از سطح مجسمه، حس و حالی معنوی را در فضای درونی معبد ایجاد کرده است.

شهر برفی

یکی دیگر از تفریحات بانکوک مربوط به شهر برفی است. مکانی قرار گرفته در مرکز خرید Gateway Ekkamai که می‌توانید بازی‌های مخصوص برف و سرما را در میان شهر گرمایی و ساحلی بانکوک تجربه کنید.

کاخ بزرگ

کاخ بزرگ بانکوک

اگر به تاریخ علاقه دارید، بازدید از کاخ بزرگ بانکوک را از دست ندهید. وسعت بالای ۳۰ هکتار در این منطقه، وجود انواع سالن‌ها، اتاق‌های سلطنتی و بخش‌های مربوط به سربازان، از ویژگی‌های اصلی این بناست. تاریخ ساخت کاخ بزرگ مربوط به قرن ۱۷ میلادی بود و تقریبا تا قرن ۱۸ به پادشاه تایلند اختصاص داشت. سبک معماری ترکیبی اروپایی – تایلندی این مکان باعث شده تا نمایی متفاوت نسبت به دیگر بنا‌های این منطقه داشته باشد.

خانه‌موزه جیم تامپسون

خانه‌موزه جیم تامپسون

پس از پایان جنگ جهانی دوم بود که جیم تامپسون به بانکوک سفر کرد. این فرد که یکی از تاجران مشهور آمریکایی بوده، تعداد زیادی پارچه‌های ابریشمی را از این شهر به کشور‌های اروپایی صادر کرد. خانه‌ای که تامپسون در آن زندگی می‌کرد، اکنون به یک موزه تبدیل شده که کلکسیونی از آثار هنری را در خود جای‌داده است. همچنین می‌توانید انواع مختلفی از پارچه‌های ابریشمی را در آن ببینید.

دریم ورلد

دریم ورلد

در زمان ورود به بانکوک نباید از رفتن به شهربازی‌ها نیز غافل شویم. این مکان با داشتن بخش‌های مختلفی مانند دریم ولد پلازا، باغ رویایی و سرزمین ماجرا، ساعت‌ها شما و کودکانتان را سرگرم خواهد کرد. ایده اصلی این پارک موضوعی از دیزنی‌لند آمریکا بوده و در داخل آن تعداد زیادی فروشگاه و ساختمان‌های عجیب‌وغریب وجود دارد.

سفر به شهر آیوتایا

سفر به شهر آیوتایا

این منطقه در قدیم پایتخت اصلی تایلند و یکی از پررونق و مرفه‌ترین مناطق در این کشور بوده است. بسیاری از تاجران از سرتاسر دنیا برای تجارت با کشور‌های نزدیک به آیوتایا می‌آمدند. اما در سال ۱۷۶۲ تمام ساکنینش مجبور به ترک این مکان شدند. اکنون این منطقه یکی از جاذبه‌های توریستی و گردشگری بانکوک است که تعداد زیادی بنا‌های زیبا و تزئین شده برای بازدید در آن وجود دارد.

دنیای وحش سافاری بانکوک

دنیای وحش سافاری بانکوک

سافاری بانکوک یکی از هیجان‌انگیزترین خاطرات شما در طول سفر به شهر است. نزدیک به ۲۰۰۰ گونه حیوانات و ۱۰۰۰ گونه از پرندگان وحشی و اهلی در این مکان وجود دارد که با ورودتان، شما را احاطه می‌کنند. گردشگران در این پارک درون قفس بوده و در فضای پارک حرکت می‌کنند. در مقابل حیوانات به‌صورت آزادانه در محیط هستند.

عمارت ویمانمک

عمارت ویمانمک

این عمارت یک ویلای قدیمی در بانکوک است که در ابتدا محلی برای اقامت سلاطین بوده؛ اما پس از آن برای سال‌ها خالی بوده است. به همین دلیل آن را به موزه‌ای برای گردشگران اختصاص دادند. ویمانمک یکی از بزرگ‌ترین سازه‌های چوبی در دنیاست که تمام بخش‌های آن با استفاده از چوب درخت ساج ساخته شده است.

معماری بی‌نظیر و شگفت‌انگیز این بنا در خارج و داخل با سبک معماری نئوکلاسیک اروپایی و ترکیب آن با معماری سنتی تایلندی بوده و همین ویژگی دلیلی برای جذب گردشگران به این منطقه است.

پارک لامپینی

پارک لامپینی

در میان جاذبه‌های گردشگری طبیعی بانکوک، پارکی به نام لامپینی نیز دیده می‌شود. فضایی سرسبز که با کلبه‌های چوبی و گل‌های رنگارنگ تزئین شده است. در این منطقه گردشگری می‌توانید ساعت‌ها به‌دوراز شلوغی قدم بزنید، قایق‌سواری کرده و از حوضچه‌های آب دیدن کنید. همچنین در کنسرت‌های رایگانی که در روز‌های یکشنبه در این پارک برگزار می‌شود، شرکت کنید.

مزرعه تمساح‌ها

در این مزرعه تعداد زیادی تمساح وجود دارد بیش از ۶۰ هزار گونه هستند. البته در کنار آن تعداد زیادی فیل، میمون، شیر و مار نیز دیده می‌شود که نمایش‌های مختلف را هم برای گردشگران برگزار می‌کنند.

باغ باترفلای بانکوک

باغ باترفلای بانکوک

باغ باترفلای یا پروانه‌ها یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در بانکوک است. مکانی آرام که پر از پروانه‌های بال‌دار و رنگارنگ است که در میان گل‌های این باغ به پرواز در می‌آیند. با ورود به این مکان وارد یک تونل سرسبز خواهید شد که با گونه‌های مختلف گیاهان ایجاد شده است. آب‌وهوای مطبوع و طبیعت زیبای آن در کنار بازدید از گونه‌های نایاب پروانه‌ها، روح شما را نوازش می‌کند.

گالری ملی بانکوک

گالری ملی بانکوک

موزه ملی بانکوک، یک تاریخ از تایلند است. مکانی که در ابتدا قصر نایب‌السلطنه رامای اول بوده و پس از آن به موزه تبدیل شد. در قسمتی از این مکان می‌توانید رویداد‌های تاریخی را ببینید. همچنین در تالار مرکزی آن تعداد زیادی ساز‌های مخصوص موسیقی‌های سنتی قرار گرفته است. بازدید از لباس، نشان‌های سلطنتی، اسلحه‌های قدیمی و … از دیگر جذابیت‌های این موزه است.

خیابان‌های معروف بانکوک را فراموش نکنید

در میان تمام مناطق بانکوک بعضی از خیابان‌ها به‌واسطه کاربردی که دارند، معروف‌ترند. در این میان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

خیابان خائو سان بانکوک

خائو سان بانکوک پر از مسافرخانه، فروشگاه و مسافرانی است که از سرتاسر دنیا به بانکوک آمده‌اند. با ورود به این خیابان شلوغ با ملیت و فرهنگ‌های مختلفی روبه‌رو هستید و می‌توانید طعم غذا‌های بی‌نظیر آن را هم بچشید.

محله چینی‌ها

محله چینی‌ها شامل یک خیابان بزرگ است که جزء قدیمی‌ترین مناطق بانکوک بوده و تعداد زیادی فروشگاه، اجناس ارزان‌قیمت و غذا‌های خیابانی در آن وجود دارد. گشت‌وگذار شبانه در این خیابان واقعا جذاب و لذت‌بخش است.

خیابان آر سی ای

این خیابان پر از کافه‌هایی است که معمولا از ساعت ۱۰ شب به بعد کار خود را آغاز می‌کنند. در این خیابان توریست‌های زیادی رفت‌وآمد دارند و محیطی زنده با پخش موزیکی را با ورود به آن خواهید دید.

خیابان سوی سوخومویت

یکی دیگر از شلوغ‌ترین و البته محبوب‌ترین خیابان‌های این شهر است که برای گذراندن شبی به‌یادماندنی به توریست‌ها، پیشنهاد می‌شود. تعداد زیادی کافه و رستوران در این محل وجود دارد.

خیابان سوی تونگلور

این خیابان مخصوص افراد ثروتمندی است که در بانکوک به دنبال یک منطقه تفریحی در سطح بالا هستند. عموما کافه و رستوران‌های موجود در این منطقه لاکچری و لوکس است.

خیابان سیلوم

این منطقه قطب تجاری بانکوک بوده و در آن تعداد زیادی ادارات، بانک و … وجود دارد. کلاب، کافه و مراکز خرید این خیابان در هنگام شب فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

بهترین رستوران‌های بانکوک

رستوران‌های بانکوک

اگرچه غذا‌های خیابانی بانکوک، زبانزد خاص و عام بوده و بسیاری از گردشگران آن را انتخاب می‌کنند، اما از رستوران‌های این منطقه نیز نباید غافل ماند. پیشنهاد ما به شما در این راهنمای سفر به بانکوک، رستوران‌های زیر است:

رستوران تیلیشز

Soi Charoenkrung 49 Khwaeng Suriya Wong
ستوران ناهم

۲۷ S Sathorn Rd, Khwaeng Thung Maha Mek, Khet Sathon, Krung Thep Maha Nakhon 10120

رستوران ایرانی محسن

Suriyawong, Bangrak 6 Soi Prachum (Silom) Silom Road
رد اسکای

۹۹۹/۹۹ Rama 1 Road, 55th Floor, Centara Grand at CentralWorld

چائو پرایا دینر

Wat Phraya Krai, Bang Kho Laem,
رستوران ایسایا سایمیز کلاب

no 4 Chuea Phloeng 2 Alley, Thung Maha Mek, Sathon

رستوران سیلک رود

۶۱ Witthayu Road, The Athenee Hotel
رستوران بازیل

۲۵۰ Sukhumvit Road, 1F, Sheraton Grande Sukhumvit

غذا‌های معروف بانکوک را امتحان کنید

غذا‌های معروف بانکوک

اگرچه با ورود به رستوران‌ها، لیستی از منو‌های بین‌المللی پیش رؤیتان خواهد بود، اما پیشنهاد می‌کنیم که طعم غذا‌های شرقی و مخصوص این شهر را هم امتحان کنید. پیشنهاد ما به شما در این راهنمای سفر به بانکوک موارد زیر است:

  • پد تای: ترکیبی از نودل، تخم‌مرغ، پنیر، لوبیا، سبزیجات و مرغ یا میگو
  • کاری میگو: ترکیبی از برنج، ریحان، سبزیجات، سس کاری و میگو
  • انبه و برنج: ترکیب انبه و برنج به همراه شیر
  • تام یانگ گونگ: سوپ تند با مخلوط سبزی، فلفل و میگوی تازه و قارچ
  • سالاد پاپایا: سالادی تند با ترکیبات مختلف
  • سالاد گوشت گاو مزه‌دار: ترکیب لیمو، گشنیز، نعناع، فلفل، پیاز و گوشت گاو

مراکز خرید و بازار‌ها

بانکوک بسیاری از مراکز خرید را در خود جای‌داده است. با گشتن در میان کوچه‌پس‌کوچه‌های این شهر شاهد بازار‌های زیادی خواهید بود که از ارزان‌ترین قیمت تا گران‌ترین محصولات را می‌فروشند. اگر به دنبال مراکز خرید و بازار‌های این شهر هستید، اسامی زیر که در این راهنمای سفر به بانکوک آورده شده را در ذهن خود بسپارید:

بازار جاتوچاک

این بازار یکی از مراکز خرید جذاب در سطح شهر است که در شنبه و یکشنبه می‌توانید به آن سر بزنید. انواع لباس، صنایع‌دستی و ارزان‌ترین پوشاک‌ها را می‌توانید در این مکان ببینید.

بازار شناور

این بازار‌ها که تعداد آن‌ها در سطح شهر کم نیست، محلی برای تفریح و خرید است. برای بازدید از فروشگاه‌های این بازار باید سوار قایق شوید و در نهایت با پاروزدن از غرفه‌های مختلف آن دیدن کنید. مشهورترین بازار شناور در بانکوک دامنون سادوئاک است.

مرکز خرید سیام پاراگون

بهترین مرکز خرید در بانکوک مربوط به سیام پاراگون است. تعداد زیادی از برند‌های معروف در جهان، دارای نمایندگی در این منطقه هستند. علاوه بر این می‌توانید از امکانات دیگری مانند سینما، رستوران و کافه‌ها نیز در این پاساژ بهره‌مند شوید.

مرکز خرید ‌ام بی‌کی سنتر

این مرکز خرید در بانکوک، به ارزان بودن وسایلش معروف است. ۸ طبقه در آن وجود دارد که نزدیک به ۲۳۰۰ مغازه را در خود جای‌داده است.

مرکز خرید سنترال کامپلکس پراتونام

پراتونام، یک بازار خرده‌فروشی است که در آن می‌توانید کلیه لوازم موردنیاز مانند پوشاک و کفش را خریداری کنید. این بازار همیشه جزء شلوغ‌ترین مکان‌ها در بانکوک بوده است.

مرکز خرید پلاتینیم

پلاتینیم، نزدیک به ۱۳۰۰ فروشگاه را در خود جای‌داده که در زمینه فروش پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند. قیمت مناسب یکی از ویژگی‎‌های اصلی این مرکز خرید است. همچنین می‌توانید از غذاخوری تایلندی در طبقه بالایی آن استفاده کنید.

ترمینال ۲۱

ویژگی جالب این مرکز خرید، تشبیه طبقات مختلف آن به یکی از شهر‌های معروف جهان است. به‌عنوان‌مثال در یک طبقه پاریس، در طبقه دیگر توکیو را می‌بینیم که با زیبایی هرچه‌تمام‌تر ساخته شده است.

به جز این موارد مراکز خرید سنترال ورلد، آیکون سیام شاپینگ‌مال، ‌ام کورتیر، سنترال امبسی شاپینگ‌مال، سیام دیسکاوری، گت وی اکامای، پنتیپ پلازا، سنترال پلازا پینکلائو و ریورسیتی شاپینگ کامپلکس نیز می‌تواند مکان‌های مناسبی برای خرید باشد.

بهترین هتل‌های بانکوک کدام‌اند؟

بهترین هتل‌های بانکوک

هتل‌های زیادی در بانکوک ساخته شده تا توریست‌ها بتوانند زمان خوبی را در آنجا سپری کنند. از هتل‌های معروف این شهر به موارد زیر در این راهنمای سفر به بانکوک می‌توان اشاره کرد:

پاتوموان پرینسس

پاتوموان پرینسس به‌عنوان یک هتل ۵ ستاره شناخته می‌شود و امکاناتی از قبیل استخر، رستوران‌، باشگاه با تمام امکانات ورزشی مانند اسکواش، تنیس، بسکتبال، بدن‌سازی و… برای آن در نظر گرفته شده است. این هتل در بهترین منطقه بانکوک ساخته شده و دسترسی عالی به تمام نقاط شهر دارد.

پولمن بانکوک کینگ پاور

پولمن بانکوک کینگ پاور یکی دیگر از هتل‌های معروف این شهر است که به دلیل امکانات زیاد خود، جزء هتل‌های ۵ ستاره به شمار می‌رود. این هتل در منطقه پاتاموان قرار گرفته و به مراکز دیدنی شهر دسترسی خوبی دارد. سوپرمارکت، فروشگاه، استخر، باشگاه، سولاریم، سوارکاری تنها چند نمونه کوچک از امکانات این هتل است.

هتل کنراد

هتل کنراد در منطقه‌ای واقع شده که به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری دسترسی مناسبی دارد. این هتل ۵ ستاره مجهز به استخر، باشگاه، رستوران، دستگاه خودپرداز، حمل‌ونقل شهری، زمین تنیس، فروشگاه و بسیاری از امکانات دیگر است. به همین علت اوقات خوشی را در آن سپری خواهید کرد.

اکورا پرستیژ

اکورا پرستیژ جزء هتل‌های لوکس بانکوک به شمار می‌رود و به‌عنوان یک هتل ۵ ستاره امکانات بسیار زیادی دارد. در این هتل ۲۴۰ اتاق قرار گرفته که کاملا مجهز هستند و به‌صورت روزانه نظافت می‌شوند. برخورد پرسنل و نحوه خدمات‌دهی آن‌ها نیز، به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

مونتین بانکوک

این هتل ۵ ستاره، در مرکز سیلوم قرار گرفته و طراحی بسیار مدرن و زیبایی دارد. از امکانات آن نیز می‌توان به استخر، باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ با سرو غذا‌های بین‌المللی و… اشاره کرد. محوطه سرسبز اطراف این هتل باعث شده تا فضای بسیار چشم نوازی برای مسافران ایجاد شود.

آسیا بانکوک

آسیا بانکوک یک هتل ۴ ستاره است که در نزدیکی ایستگاه مترو هوایی ساخته شده و از این لحاظ موردتوجه گردشگران قرار می‌گیرد. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و پرسنل آن تنها به دو زبان‌ها انگلیسی و تایلندی صحبت می‌کنند. همچنین برای افراد ناتوان، امکاناتی فراهم شده تا آن‌ها نیز بتوانند اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند.

کلور اسوک

هتل کلور اسوک دسترسی مناسبی به مرکز شهر دارد و با ۸۸ اتاق و امکانات مناسب، جزء هتل‌های ۴ ستاره بانکوک به شمار می‌رود. این هتل مجهز به سونا، استخر سرباز، سالن بدن‌سازی، مرکز تجاری و بسیاری از امکانات دیگر است. همچنین پذیرش ۲۴ساعته دارد و در هر زمانی می‌توانید در آنجا اقامت کنید.

بانکوک شهر همیشه زنده

بانکوک در روز‌های خاصی از سال جشنواره و فستیوال‌های مختلف را برگزار می‌کند. در این میان می‌توانیم به جشنواره فانوس، جشن سال نوی مخصوص چینی‌ها، جشنواره سونگکران یا همان فستیوال آب‌بازی اشاره کنیم. البته برای هر یک از این مراسم‌ها تاریخ خاصی برای برگزاری وجود دارد که از پیش تعیین شده نیست. اما می‌توانید با یک جستجو ساده زمان سفر خود را به این روز‌ها منتقل کنید.

برآورد هزینه‌های سفر به بانکوک

هزینه‌های سفر به بانکوک

اکنون با تمام قسمت‌های بانکوک آشنا شدید، اما هزینه ماندن در این منطقه را قبل از ورود به آن باید به طور کامل بررسی کنید. این هزینه شامل اقامت در این شهر است که در ارزان‌ترین حالت که انتخاب هاستل‌ها است، از شبی ۲۲۰ بات شروع می‌شود.

به این مبلغ باید هزینه مربوط به غذا را هم اضافه کنید. خوردوخوراک هر نفر در کمترین حالت از ۴۰ بات برای هر وعده غذایی است. به جز این، هزینه مربوط به گشت‌وگذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی نیز وجود دارد که به نوع سفر شما بستگی دارد.

در نهایت نیز هزینه مربوط به بلیط سفرتان در این شهر است که در کمترین حالت یک بلیط اکونومی از ۳۷ میلیون شروع می‌شود. (رقم عنوان شد مربوط به نیمه دوم سال ۱۴۰۱ است)

سفری ایمن به شهری رنگارنگ

با وجود تمام اماکن گردشگری و زیبایی‌های بانکوک، مطمئنا شما هم دلتان می‌خواهد یکی از مسافران این منطقه باشید. در این شهر به دلیل شلوغی بیش از حد باید مراقب وسایل ارزشمند خود باشید. به‌خصوص اگر قصد دارید در هنگام شب به خیابان‌ها بروید. بهترین کار، مسافرت با تعدادی از دوستان و رفتن به مناطقی است که مخصوص گردشگران است.

این مطلب کامل‌ترین راهنمای سفر به بانکوک برای شماست که می‌توانید آن را در ذهن خود بسپارید. برای دریافت بلیط و هتل نیز می‌توانید سرویس بلیت سفر اسنپ و سرویس رزرو هتل اسنپ را انتخاب کنید. اگر شما هم تجربه‌ای از سفر به این شهر زیبا دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *