آشنایی با پشتیبانی آنلاین یا تیکتینگ

ارتباط با پشتیبانی اسنپ از همیشه آسان‌تر شده است. با استفاده از قابلیت ثبت تیکت می‌توانید، بدون نیاز به تماس‌ تلفنی با پشتیبانی، درخواست‌ها و بازخوردهای خود را به تیم پشتیبانی اسنپ برسانید. این قابلیت مختص تماس‌های غیرضروری است و شما را از قرار گرفتن در صف پاسخگویی بی‌نیاز می‌کند.

پس از ثبت تیکت توسط کاربر مسافر، درخواست‌ها از سوی تیم پشتیبانی بررسی می‌شود و نتیجه آن در اسرع وقت از طریق تماس یا پیام کوتاه به اطلاع مسافر می‌رسد. در ادامه به نحوه ثبت تیکت و قابلیت‌های آن می‌پردازیم.

مراحل ثبت تیکت:

  • ورود به بخش پشتیبانی اسنپ‌خودرو
  • انتخاب درخواست مورد نظر
  • وارد کردن توضیحات و کد سفر
  • تایید تیکت
  • انتظار برای بررسی و پاسخگویی به تیکت از طرف پشتیبانی اسنپ‌خودرو

نحوه ثبت تیکت

روش اول:

۱. برای ورود به بخش پشتیبانی اسنپ‌خودرو کافی است وارد منوی اسنپ در سوپر اپلیکیشن اسنپ شده و از قسمت بالا سمت چپ، وارد پروفایل و سپس بخش پشتیبانی شوید.

۲. پس از ورود به بخش پشتیبانی، درخواست و یا مورد خود را انتخاب کرده و با وارد کردن توضیحات و کد سفر خود آن را تایید کنید.

 

۳. در صورتی که مورد یا مشکل پیش آمده در منوی پشتیبانی وجود نداشته باشد، با انتخاب گزینه موارد دیگر می‌توانید شرح مورد را به همراه کد سفر مربوطه در تیکتی مجزا ثبت کنید.

 

روش دوم:

۱. پس از ورود به منوی اسنپ در سوپر اپلیکیشن اسنپ، وارد پروفایل خود شده و وارد بخش سفرها شوید، سپس با انتخاب سفر مورد نظر گزینه تماس با پشتیبانی را انتخاب کرده و مورد خود را از منو انتخاب کنید.

در این روش دیگر نیازی به ورود کد سفر نیست و فقط توضیحات مورد پیش آمده را وارد کنید. (کد سفر از قبل وارد شده است.)

 

موارد ذکر شده در منوی پشتیبانی آنلاین:

۱. جا گذاشتن بسته در خودرو

۲. درخواست رسید سفر

۳. موارد سوار شدن (طولانی شدن زمان انتظار، لغو سفر توسط راننده، تفاوت در محل سوار شدن، وجود فرد یا مسافر دیگری در خودرو)

۴. موارد مرتبط با خودرو (نظافت خودرو، مشکلات فنی، تفاوت پلاک، عدم وجود نشانه‌های اسنپ)

۵. موارد مرتبط با راننده (عدم استفاده از سیستم سرمایشی/گرمایشی، نامناسب بودن صدای ضبط و رادیو، نظافت راننده، تفاوت راننده، عدم رعایت نکات ایمنی در رانندگی، چانه زنی، مکالمه زیاد، امتیازدهی اشتباه، انتخاب مسیر اشتباه، ادب و حفظ احترام)

۶. موارد مرتبط با هزینه سفر (مشکل با هزینه تمام شده سفر پس از محاسبه مجدد ، مشکل با هزینه سفر، کسراعتبار به مبلغ بیشتری از هزینه محاسبه شده، عدم افزایش اعتبار پس از پرداخت آنلاین، عدم افزایش اعتبار پس از وارد کردن کد تخفیف)

۷. موارد مرتبط با هزینه لغو سفر

۸. موارد مرتبط با کارکرد اپلیکیشن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *