معرفی مهمانپذیر و مسافرخانه‌های تهران

مسافرخانه‌های تهران

مردم زیادی به دلایل مختلف به تهران سفر می‌کنند و مسئله اقامت به‌عنوان یک چالش برای آن‌ها در میان انواع هتل و مسافرخانه مطرح است. در این میان، هزینه نیز به‌ویژه در سفر‌های طولانی‌مدت، اهمیت خواهد داشت. مسافرخانه‌ها و مهمان‌پذیرهای تهران در مقایسه با هتل‌های مختلف، از رده قیمتی پایین‌تری برخوردار بوده و می‌توانید به این طریق هزینه اقامت خود را به‌مراتب ارزان‌تر ترتیب دهید. در این مطلب قصد داریم که نگاهی به لیست مهمانپذیر و مسافرخانه‌های تهران بیندازیم. با ما همراه باشید.

لیست مهمانپذیر و مسافرخانه‌های تهران

در زیر نگاهی به مشهورترین مسافرخانه‌های تهران و همین‌طور مهمان‌پذیرها خواهیم داشت.

مسافرخانه خانواده

مسافرخانه خانواده

این مسافرخانه در محدوده خیابان سعدی قرار داشته و دارای امکاناتی از جمله آسانسور، لابی، رستوران، تختخواب‌های راحت، سرویس بهداشتی، حمام و … است. اقامت در مهمانپذیر خانواده را راحت و بی‌دغدغه خواهید یافت.

مسافرخانه اسفند

مسافرخانه اسفند

مسافرخانه اسفند تهران، دارای شرایط اقامتی نسبتا مناسبی بوده و می‌توانید با پرداخت مبلغی مناسب در این مهمانپذیر پایتخت، سکونت داشته باشید. سرویس بهداشتی و حمام، تختخواب‌های بزرگ با سرویس خواب تمیز، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و … از جمله امکانات این مسافرخانه هستند.

مسافرخانه اسلام‌پناه

مسافرخانه اسلام‌پناه

این مسافرخانه دارای محیطی تمیز و قابل‌قبول بوده و امکانات رفاهی آن در سطح معقولی قرار دارند. سیستم سرمایشی و گرمایشی مدرن و سیستم تهویه مطبوع، تختخواب‌های راحت و تمیز، میز و صندلی و … از جمله امکانات این مسافرخانه در پایتخت هستند.

مهمانپذیر گل‌ها تهران

مهمانپذیر گل‌ها تهران

این مهمانپذیر در محدوده خیابان مولوی شهر تهران قرار داشته و به لحاظ ردیف قیمتی، بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. از جمله امکانات آن می‌توان به یخچال، لابی، رستوران، کافی‌شاپ، تلویزیون، تختخواب‌های راحت و … اشاره کرد.

مهمانپذیر نیکو تهران

مهمانپذیر نیکو تهران

این مهمانپذیر دارای اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و … است که همگی دارای امکانات مناسبی از جمله تختخواب‌های بزرگ و راحت با سرویس خواب تمیز، میز و صندلی، یخچال و … هستند.

مهمانپذیر صدریه

مهمانپذیر صدریه

این مسافرخانه در میدان خراسان تهران واقع بوده و دارای آسانسور، صندوق امانات، اینترنت وای‌فای، تختخواب‌های راحت و تمیز و دیگر امکانات لازم است. نظر مسافران نسبت به این مسافرخانه در اکثر مواقع مثبت ارزیابی شده و می‌توان آن را از مهمان‌پذیرهای ارزان‌قیمت در سطح خوب معرفی کرد.

مسافرخانه کشاورز

مسافرخانه کشاورز

مسافرخانه کشاورز در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا قرار گرفته است و اقامت در آن به‌ویژه برای دانشجویان و افرادی که امور اداری، بیمارستانی و مانند آن در تهران دارند؛ کاملا مناسب به نظر می‌رسد.

مسافرخانه صبا

مسافرخانه صبا

مسافرخانه صبا در محدوده خیابان شوش، یک مهمانپذیر تهران با قیمت بسیار مناسب است و اگر به دنبال رزرو مسافرخانه با هزینه کم و امکانات رضایت‌بخش باشید؛ مسافرخانه صبا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مسافرخانه جهان

مسافرخانه جهان

یکی از مهمان‌پذیرهای نزدیک میدان راه‌آهن تهران، مسافرخانه جهان است که امکانات نسبتا مناسبی داشته و برای اقامتی ساده و راحت، ایده‌آل به نظر می‌رسد. این مسافرخانه به لحاظ رده قیمتی نیز مقرون‌به‌صرفه است.

مسافرخانه تمدن

مسافرخانه تمدن

مسافرخانه تمدن از جمله مسافرخانه‌های بسیار مناسب تهران به شمار آمده و دارای امکانات مناسبی است. این مسافرخانه در مرکز شهر تهران قرار داشته و ازاین‌حیث دسترسی ایده‌آلی به مناطق مختلف دارد.

مسافرخانه فردوسی

مسافرخانه فردوسی

در محدوده خیابان کارگر، مسافرخانه مشهور و دارای حسن سابقه‌ای، به نام فردوسی قرار دارد که توانسته در سال‌های اخیر رضایت مسافران را به دست بیاورد. این مسافرخانه با داشتن امکانات رفاهی و خدمات در سطح مناسب، با نرخ رزرو مقرون‌به‌صرفه، یکی از گزینه‌های عالی رزرو مهمانپذیر در تهران به شمار می‌آید.

مسافرخانه مهران

مسافرخانه مهران

این مسافرخانه در محدوده خیابان ولیعصر قرار داشته و بااین‌همه چون از خیابان اصلی تا حدودی فاصله دارد، نرخ رزرو آن در مقایسه با دیگر مهمان‌پذیرهای پایتخت، پایین‌تر بوده و می‌توانید با هزینه کمتری در آن اقامت داشته باشید.

مسافرخانه جمشید

مسافرخانه جمشید

مسافرخانه‌های حوالی میدان راه‌آهن، در بیشتر مواقع شلوغ بوده و ممکن است برای رزرو اتاق، کمی در انتظار بمانید. دسترسی عالی این مهمان‌پذیرهای پایتخت به خیابان ولیعصر، باعث شده تا طرف‌داران بیشتری داشته باشند و مسافرخانه جمشید نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مسافرخانه مهتاب

مسافرخانه مهتاب

در محدوده میدان قزوین، مسافرخانه مهتاب توانسته رضایت مشتریان را به دست آورده و به لحاظ تمیزی و خدمات اولیه، در سطح معقولی قرار دارد. در این مسافرخانه سیستم گرمایشی و سرمایشی، تختخواب، سرویس بهداشتی و … وجود دارد.

مسافرخانه شفق

مسافرخانه شفق

مسافرخانه شفق، یکی از مهمان‌پذیرهای ارزان تهران به‌حساب آمده و به لحاظ امکانات نیز حداقل‌ها را داشته و می‌توانید در آن اقامتی راحت را پشت سر بگذارید. سرویس بهداشتی، سرو صبحانه، تختخواب راحت، مبلمان، میز و صندلی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، از جمله خدمات این مسافرخانه تهران هستند.

مسافرخانه شجاعی فرد

مسافرخانه شجاعی فرد

مهمانپذیر شجاعی فرد، برای آن دسته از افرادی که نسبت به تمیزی محل اقامت خود حساسیت بیشتری دارند، یک مسافرخانه مناسب محسوب می‌شود. در اینجا تمامی واحد‌های اقامتی بسیار تمیز و مرتب بوده و خدمات خوبی ارائه می‌شود.

مسافرخانه آرین

مسافرخانه آرین

یکی از بهترین مسافرخانه‌های تهران را باید مهمانپذیر آرین بدانیم که دارای اتاق‌های یک تخته با حمام و بدون حمام، اتاق دو تخته سینگل بدون حمام و با حمام، اتاق سه تخته سینگل بدون حمام و با حمام و … است. از جمله خدمات و امکانات این مسافرخانه، می‌توان به کتابخانه، تاکسی سرویس، خشک‌شویی، نمازخانه، کافی‌شاپ، فروشگاه و غرفه، تلویزیون، یخچال و … اشاره کرد.

مسافرخانه بحرخزر

مسافرخانه بحرخزر

مهمانپذیر بحرخزر، دارای سابقه طولانی بوده و ۳۰ واحد اقامتی دارد. این مسافرخانه اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته و ازاین‌حیث اکنون در شرایط ایده‌آلی به لحاظ نوسازی محیط و خدمات و امکانات به سر می‌برد. اتاق‌های یک تا سه تخته، یخچال، صبحانه، سرویس بهداشتی و حمام و … از جمله امکانات این مسافرخانه هستند.

مسافرخانه بوعلی

مسافرخانه بوعلی

برای دسترسی مناسب به خیابان ولیعصر که از شریان‌های اصلی در تهران به شمار می‌آید، اقامت در مسافرخانه بوعلی عالی به نظر می‌رسد. به این شکل شما به خط اتوبوسرانی راه‌آهن – تجریش، به‌راحتی دسترسی داشته و می‌توانید به مناطق مختلف شهر با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی رفت‌وآمد داشته باشید.

مسافرخانه سعید

مسافرخانه سعید

مهمانپذیر و مسافرخانه تهران سعید در خیابان امیرکبیر، در مقایسه با بسیاری دیگر از مسافرخانه‌های پایتخت، تعداد واحد اقامتی کمتری داشته و ازاین‌حیث، کم رفت‌وآمد و دنج به‌حساب می‌آید. به لحاظ خدمات و امکانات رفاهی نیز می‌توان مهمانپذیر سعید را خوب و قابل‌قبول ارزیابی کرد.

مسافرخانه مرکزی ایران (سانترال)

مسافرخانه مرکزی ایران

در این مسافرخانه امکانات و خدمات رفاهی مناسبی ارائه شده و در تناسب با هزینه رزرو، از شرایط اقامتی خود در آن رضایت خواهید داشت. در این مسافرخانه اینترنت وای‌فای، سرویس بهداشتی، تختخواب‌های بزرگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی و … تعبیه شده است.

مسافرخانه کارون

مسافرخانه کارون

یکی از مسافرخانه‌های تهران که توانسته رضایت مشتریان خود را در حد قابل‌توجهی به دست بیاورد، مسافرخانه کارون است. این مسافرخانه در خیابان ناصرخسرو تهران، از قدیمی‌ترین خیابان‌ها قرار داشته و سبک ساختمان آن نیز به همان اندازه یادآور روزگار قدیم تهران است.

مسافرخانه موسوی

مسافرخانه موسوی

مسافرخانه موسوی از قدیمی‌ترین مهمان‌پذیرهای تهران محسوب شده و مدیریت بسیار قوی با ارائه خدمات به‌روز و رضایت‌بخشی دارد.

مسافرخانه نادر

 مسافرخانه نادر

اگر به دنبال اقامت در منطقه‌ای پررفت‌وآمد هستید که دسترسی خوبی نیز به شما نسبت به مناطق مرکزی شهر بدهد، مسافرخانه نادر، می‌تواند انتخابی مناسب باشد.

مسافرخانه چهلستون

مسافرخانه چهلستون

در این مسافرخانه خیابان امیرکبیر، تختخواب فرفورژه فلزی قرار داشته و ملحفه و پتو‌های کاملا تمیز و شسته شده را در اختیار خواهید داشت. کف واحد‌ها سنگ و دیوارپوش‌ها نیز کاملا تمیز و امروزی هستند.

مهمانپذیر محمدی تهران

مهمانپذیر محمدی تهران

این مسافرخانه در محدوده خیابان مولوی، دارای اتاق‌های با دکوراسیون متفاوتی بوده که همگی در سطح ایده‌آلی قرار داشته و اقامتی ارزان‌قیمت و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورند. همین‌طور لازم به ذکر است که این مهمانپذیر به اینترنت وای‌فای نیز مجهز است. مسافرخانه محمدی تهران، فاصله کمی از خیابان ولیعصر و خط تندروی بی‌آرتی دارد و ازاین‌جهت می‌توانید به‌راحتی به مکان‌های مختلف شهر رفت‌وآمد داشته باشید.

مسافرخانه سرو تهران

مسافرخانه سرو تهران

مسافرخانه سرو در خیابان جمهوری تهران، دارای اتاق‌های یک تخته تا سه تخته و سوئیت بوده و امکاناتی چون تلویزیون، اینترنت رایگان در اتاق‌ها، سرویس بهداشتی، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی و … است.

مسافرخانه ممتاز شهسوار

مسافرخانه ممتاز شهسوار

این مسافرخانه، یکی از بهترین‌ها در گروه خود به شمار آمده و دارای امکانات مختلفی چون لابی، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز و … است. اتاق‌های آن از یک تخته تا سه تخته بوده و همگی مجهز و راحت هستند.

رزرو مهمانپذیر و مسافرخانه‌های تهران در سرویس اسنپ

شما می‌توانید به‌راحتی نسبت به رزرو مهمانپذیر و مسافرخانه دلخواه خود در تهران، از طریق سرویس رزرو اقامتگاه‌های اقتصادی اسنپ اقدام کنید. به‌این‌ترتیب بدون نیاز به مراجعه حضوری، ضمن مشاهده تصاویر واقعی از مسافرخانه موردنظر خود و مطالعه مشخصات و امکانات و خدمات؛ امکان رزرو با بهترین قیمت را خواهید داشت.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *